s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמוס עוז והשקרים שנחרתו בזכרונו
מאת: אהוד פרלסמן  |  23/05/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תראו מה הוא כותב.
  אודי המצחיק.   23/05/17 11:05
דבריו (של עמוס עוז) הם הוכחה (לפי אודי): "לשנאת האחים המטורפת של השמאלנים לימניים, שנאת אחים שפשוט אי-אפשר למצוא כדוגמתה בימין". האם יש דבר אחד במאמר הזה, או בימין הלאומני בכלל, חוץ משנאה מטורפת ופתולוגית לשמאל, או למה שהימין רואה כשמאל והוא בכלל לא כזה (למשל, עמוס עוז)? האמת, יש כזה. טיפשות ללא גבולות.
כתוב תגובה ל- אודי המצחיק.
קשה להכחיש=רביןBG+עוז הם סמול!
  ע_הראל   23/05/17 21:12
לנו הימין קל מאוד להכחיש כל זיקה לחולי הנפש עמיר &אברושמי (והיחידי שהיה יכול לדעת על קיומם בכלל הוא אך ורק השב"כ תחת שלטון השמאל); לעומת זאת האם הסמול יכול להכחיש את זיקתם הברורה כשמש אליו של רביןBG (אלטלנה) ועמוס עוז (עלילות שקרים ולכלוכים על נתניהו ומירי רגב)?! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
סילוף סמולני טיפוסי
  קורא בעיון   23/05/17 22:00
ההבדל הבסיסי בין סמול לימין הוא שהימין מרחם על הסמול אבל הסמול שונא את הימין...
קרא שוב את המאמר ואולי תפנים... (האמת, אין סיכוי...)
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
עמאווס עוואז
  כבש 44   24/05/17 06:17
האיש בכיין סידרתי כרוני ופתלוגי...ערס מחפש את הפרס הנובל בכל כוחו ומנסה לקבל צ'ומי בכל דרך אפשרית ואפילו במחיר מכירת כבודה של המדינה ושל האזרחים שלה..מאז הליכתו של פטרונו המשיחי מר פראס שמאעון האיש הטיפש לא רגוע..מאיש שמעתיק ספרים הפך להיות איש שמספר סיפורים ובוכה בכי תמרורים על מר גורלו העלוב..
כתוב תגובה ל- כבש 44
2
זה כל השנים משעשע אותי,
  ובכלל,   23/05/17 11:31
לראות את הימין מתפתל בנסיון נואש להחלץ מהאשמה של שותפות לרצח רבין. אידר טמן לעמוס עוז מלכודת, והוא נפל לתוכה מרצון, כחלק מיחסי הציבור שלו, לאחר שחברו הטוב, א.ב. יהשע עשה זאת לפני מס' חודשים. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- ובכלל,
שמחתי לקרוא את אשר כתבת.
  אהוד פרלסמן   23/05/17 18:29
את יודעת טוב מאוד שאני לא מרגיש אשם ברצח רבין, ואת גם יודעת שההפך הוא הנכון: אני חושב, וגם כתבתי את זה במאמר, שאחרי שאין לשמאל שום אפשרות להתמודד עם העובדה שהימין צודק כל הזמן, ובכל נושא, כל מה שנותר לו זה השנאה. ואת השנאה הזאת מבסס השמאל, בין השאר, על האשמת נתניהו, והימין כולו, באחריות לרצח רבין. ***** תודה על ההפניה למאמר בהארץ, שנהניתי לראות בו איך הקרולינה הזאת מפגינה את חוסר האונים שלה להוכיח את הדברים שלה בעובדה אחת(!), ולכן כותבת: "להסכים להשתתף בדיון עובדתי ולספק ראיות לאיומים ספציפיים שהתרחשו אז, זה להשתתף בשקר של הימין." מקסים, לא? מה לשמאל ולדיון עובדתי? מה לאנשים שמטמטמים את עצמם לדעת, ומבוססים בביצת השקרים שהם מספרים לעצמם, ולראיות? ***** אבל בדבר אחד היא צודקת, וגם לי זה צרם, וזה שאידר דיבר בנשימה אחת על השמאל ועל הערבים. אני, שלא כמו אידר, כתבתי על אלטלנה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מי שכל כך טורח להדגיש שהוא
  הנקודה הארכימדית   23/05/17 23:01
״לא מרגיש אשם״, מעיד על עצמו את ההיפך הגמור מכך. לילה טוב.
כתוב תגובה ל- הנקודה הארכימדית
מי מרגיש אשם?
  בוטל אתימר   24/05/17 07:46
האנשים שעשו הצגה גדולה גדולה גדולה ועכשיו שולחים טוקבקיסטים להסתיר את זה?
כתוב תגובה ל- בוטל אתימר
יתכן שהם נפרדו משקרים שאתה
  צורי   23/05/17 23:20
עד היום אוחז באמיתותן. להתכווח עם שמאלן מסוגך זה כמו דו שיח של חרשים בין חרדים בירושלים וחילונים.
כתוב תגובה ל- צורי
3
השליט שלנו - מלך השקר!
  עזרא מנצור   23/05/17 12:34
הכות הכעוס נטפל לסופר עמוס עוז, בעוצמה מופרזת ומעוררת השתאות. עמוס עוז איננו שר בממשלה או קובע מדיניות ואין עליו כל אחריות מעשית. במדינת ישראל שולטת ממשלה שהשקרנות היא נר לרגליה - מהמסד ועד הטפחות. הצחקת את עוז!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
מנצור אתה שומר בעוז
  צורי   23/05/17 23:25
על מעמדך החיוור של שונא ימין. טוב לא חידשת. אני עוד זוכר היטב את תגובותיך למשפטו של הפושע אולמרט בו יצאת נגד כל אלה שראו את האמת בעינים פקוחות שלא נעמו לך.
כתוב תגובה ל- צורי
מה הקטע שלך?
  עזרא מנצור   25/05/17 13:05
הזכרת את תגובותיי בקשר לאולמרט. מה קרה? הייתי בוטה כלפיו כפי שהגיע לו. אין כאן ימין וסמול. עכשיו ביבי על הגריל, ובאשמתו.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
עמוס עוז, תרבות השקר
  יהודי מפוכח   27/05/17 01:29
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
4
מעצבנים נורא
  באום   23/05/17 14:10
טוען עמוס עוז שהשמאל בסך הכל אומר דברים "מעצבנים נורא" אבל לא הורג.ואללה.אי אפשר לספור כמה הרוגים ופצועים נגרמו על ידי "אירגוני זכויות" שהסיתו ועדיין מסיתים את הפלסטינים ואף משלמים להם כסף טוב על מנת לצאת ולהפגין,ליידות אבנים ולייצר מהומות שממשיכות ימים רבים אחרי שהאירגונים עוזבים כבר את השטח.במהומות הללו אגב,נהרגים אנשים משני הצדדים.אפשר היה לראות קמצוץ מזה בתחקיר של "עובדה" אבל זה נשאר קמצוץ כי התקשורת כמובן לא תטפל בזה וגם היא מפמפמת את הרוצחים כאשר היא די עולזת על כל מתנחל הרוג.עמוס עוז אגב,תומך באירגונים האלה שגורמים להרוגים ופצועים אבל אני לא אומר שהוא אחראי לזה.את זה אני משאיר להיסטוריה שיודעת לעשות אחד ועוד אחד. אבל "האירגונים" נשלטים וממומנים על ידי מדינות אירופה שרוצות לבחוש בקלחת.והנה,הפלא ופלא,הקלחת מכה כבר בלב ליבה של היבשת שלא שעתה לאזהרותיו של נתניהו שאמר להם שהטרור יגיע גם אליהם.22 הרוגים במנצ'סטר מוכיחות שוב מי הוא הנביא פה.עוז או נתניהו.
כתוב תגובה ל- באום
קומדיה או פארסה- לבחירתך
  אתה חי בסרט.   23/05/17 15:31
אם "הארגונים" לא היו קיימים, הפלסטינים לא היו נלחמים על חירותם ועל זכויותיהם? אתה חי בסרט.
כתוב תגובה ל- אתה חי בסרט.
הפלסטינים היו
  באום   23/05/17 17:40
נלחמים אבל יתכן וגם היתה חודרת אליהם ההכרה שלא כדאי להם להילחם נגד הישות הציונית וחיסולה של מדינת ישראל אלא להתרכז רק בזכויות שלהם.את זה הם היו יכולים לקבל וקיבלו אגב כבר לפני מלחמת השיחרור.אירגוני השמאל מאז ומעולם רק פימפמו את הפלסטינים להמשיך לקוות שמדינת ישראל תחוסל יום אחד במקום לנסות להסביר לפלסטינים שזה לא יקרה וכדאי שירגיעו.זאת היא תרומת השמאל למלחמות הרבות ולחללים שנפלו משני הצדדים.השמאל מסרב להשלים עם העובדה שמלחמתם של הפלסטינים היא לא על זכויות אלא על חיסול מדינת ישראל.הסיבות לכך מגוונות ולא ניכנס לזה עכשיו.
כתוב תגובה ל- באום
הליכוד לא המציא כלום,
  כאמור, חי בסרט   23/05/17 18:49
ושום דבר לא התחיל בשנת 67. כל מה שהוא עושה היום עשתה מפא"י, הרבה יותר חזק והרבה יותר אכזרי, ועוד הרבה לפני שנת 48. לכן גם המאבק שלהם לא התחיל מהיום. הכל מתועד וממוסמך, נכתב כבר מליון פעמים, וחבל לחזור על הכל מחדש.
כתוב תגובה ל- כאמור, חי בסרט
בסדר
  באום   23/05/17 22:53
נחזור לגולה.
כתוב תגובה ל- באום
יש גם אפשרות אחרת
  תרגע, אין צורך   24/05/17 09:29
לחיות פה כשווים ובני חורין, במדינה ששייכת לכל אזרחיה ותושביה.
כתוב תגובה ל- תרגע, אין צורך
ידעתי שתגיע
  באום   24/05/17 10:17
לזה.אין אפשרות כזו."מדינת כל אזרחיה" זה מושג מכובס של "השמדת העם היהודי".עיין ערך סוריה,ערבים טובחים בערבים ואתה מציע לי שערבים יטבחו ביהודים.לא הקמנו מדינה יהודית כדי לחיות בגולה שוב,הרי היינו יכולים להשאר שם.תלמד את ההיסטוריה של קודמיך, הקומוניסטים היהודים,החלומות שלהם ואיך הם נשברו.כדאי גם שתקרא ובעיון מה נמצא בכתבים של הפלסטינים בנוגע ליהודים ולאן צריך לשלוח אותם.אולי אז תתעורר מהחלום.
כתוב תגובה ל- באום
כי ההסטוריה עומדת לטובתה.
  טוב שהיא הגיעה   24/05/17 10:56
יהודים חיו עם המוסלמים טוב לאין ערוך מאשר עם הנוצרים. הנסיונות להשמדת העם היהודי נעשו רק על ידי הנוצרים.
כתוב תגובה ל- טוב שהיא הגיעה
אתה צודק
  באום   24/05/17 17:19
אבל יהודים חיו עם הערבים ביחסים טובים עד שמשהו קרה וזה התהפך.לקטע הזה נגיע ב"מדינת כל אזרחיה".מעבר לזה,יהודים חיו טוב עם ערבים כאשר הערבים היו בעלי הבית.אין כזה דבר באיסלם שיהודים יהיו בעלי הבית או לפחות שווי זכויות על אדמה מוסלמית לפי דעתם.כך שיהודים על פי האיסלם ומי שישאר מהם,יכולים לחיות רק תחת שלטון מוסלמי."מדינת כל אזרחיה" זו התאבדות ומי שרוצה להתאבד שיעשה את זה לבד ולא יגרור את כולנו לשם.מעבר לזה,באנו לארץ להקים מדינה יהודית שב47 היתה קטנה.ככל שהערבים התנגדו,המדינה גדלה.אני שמח לבשר לך שהיא עוד תגדל.
כתוב תגובה ל- באום
שהיהודים ניסו להיות ארופאים,
  מה שהתהפך זה,   24/05/17 18:12
ואימצו להם את הלאומנות הקולוניאליסטית הארופאית בדמות הציונות. אין, וגם לא יכול לחיות, שלום של הערבים עם הציונות, כמו שלא יכול להיות שלום בין אדם ונחש ארסי. לעומת זאת, היה, וגם יכול להיות בעתיד, שלום בין היהודים לבין הערבים והאיסלאם (זה לא אותו דבר), ללא הציונות.
כתוב תגובה ל- מה שהתהפך זה,
אם אתה אומר
  באום   24/05/17 21:08
שהרצון של העם היהודי,אחרי 2000 שנה של נדודים,גלות,פרעות,אפליה ולבסוף השואה במדינה משלו,שהוא השליט ולא מישהו אחר,שהאורינטציה היא שלו ולא של מישהו אחר וכל זאת בארץ שהיתה שלו בעבר,נחש ארסי,אז משהו מעוות בתפיסה שלך.מלבד זאת שמה שאתה מציע יוביל שוב לשואה.קולוניאליזם ושאר המילים המפוצצות מתגמדות אל מול יצר ההישרדות של עם ישראל ופה אתה ואירגוני השמאל בבעיה.מי שמוציא את ההישרדות מהמשוואה,לא נחשב יותר בעולם הזה על חוקיו הקדמוניים ביותר.לכן,אין לכם שום סיכוי ואתם רק מברברים את עצמכם לדעת בפוזה שאתם נורא אוהבים להיות בה.לא הצלחתם בעבר ולא תצליחו בעתיד.
כתוב תגובה ל- באום
קוראן>נתתי ארץהקדושה לבניישראל
  ע_הראל   24/05/17 23:00
כך אומר בורא עולם הכי ברור ובגוף ראשון בקוראן! צר לי, אך נחשים ארסיים יש רק בכליך. §¥§¥§ כלומר המוסלמי שנלחם בציונות אינו אלא מורד ברצון הבורא וכופר בקוראן; ויש לפחות כחצי תריסר פסוקים מסוג זה בקוראן - שמחזקים את הזיקה בין ארץ ישראל לבני ישראל (לפי מאמר שכתב פרופ' חוקר מבר אילן לפני שנה או יותר במוסף של "מקור ראשון"); מילא כל הסמולנים אנלפבתים, אבל גם נביא הסמול עמוס עוז (שמתאווה לפרס נובל) אין לו מושג ימינו משמאלו ?!? §¥§¥§ וכן יש תורכים ידידי ישראל ודורשי יהדות, שהביעו גם חשש מהעוול שנעשה ליהודים שנמנע מהם להתפלל בהר הבית, וכותבים כך במקור ראשון מידי פעם, שמא בורא עולם יעניש פשוט את הגורמים האחראים לכך !! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
קיש קיש קיש קיש. עוד פרופלור.
  איך אמרה טובה?   25/05/17 12:28
כתוב תגובה ל- איך אמרה טובה?
5
כל מילה בסלע
  משה כרמל   23/05/17 15:37
חשוב היה להזכיר את אלטלנה. רבים ניסו להשכיח את זה. ותודה שהפנית לראיון של אידר. מעניין היה לראות את עוז "שלא ראה, לא ידע, לא שמע שנתניהו הגיב לקריאות נגד רבין. והיו עוד דברים שלמדתי מהראיון ההוא. לא ידעתי שללחישה על אזנו של כדורי היה המשך ו"השמאל שכח מה זה להיות יהודים" היה רק חלק מהמשפט.
כתוב תגובה ל- משה כרמל
6
יפה. היטבת לתאר.
  שוחר-שלום   23/05/17 18:43
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
7
עמוס עוז כולו זיוף והעמדת פנים
  בוטל אתימר   23/05/17 19:06
הוא התאהב בפוזה של איש רוח בעל מוסר נשגב ואינו מסוגל לנטוש את הפוזה הזאת. לא צריך להאמין למילה אחת שלו.
כתוב תגובה ל- בוטל אתימר
8
האיש, עמוס עוז הוא צבוע
  א-ת   23/05/17 19:19
על אפו וחמתו ובניגוד מוחלט לרצונו של עוז, וגם לרצון ממשיכי הנאציזם בגרמניה, אנשים וארגונים מהשמאל שמממנים כל יהודון שרוצה להכפיש את המדינה, הם שמנסים להפוך את צה"ל לוורמאכט כדי שיסלחו להם על השואה, מדינת ישראל תשגשג ותצליח.
כתוב תגובה ל- א-ת
9
סיפורים מהבוידם ומהגורן
  סיירוס   23/05/17 20:16
העובדות הן : הסוציאליסטים הקימו ובנו את המדינה לטוב ולרע .כל הויכוח ימין שמאל הוא ויכוח אשכנזי מימים ימימה ,עוד מהקונגרס הציוני השני או השלישי .דבר אחד יש להגיד היום : מה קרה לעם כעם? ואיזו דרך אנו לוקחים לעתיד טוב? כאן יש להאשים את נתניהו שלא דואג לשמור על אחדות העם ( דבריו הפלגנים ונוטפי שינאה לשמאל ולאחר) ואי בחירת דרך שרוב העם יכול לעלות עליה ,איך טובי בנינו עוזבים את המדינה וראש ממשלה לא מודאג מכך? איך ראש ממשלה משלים עם הגזענות שאוכלת כל חלקה טובה? איך ראש ממשלה משלים עם הפערים הכלכלים והחינוכים בין העשירים והעניים ? האם כל אלה לא סיבות טובות לשנוא אותו?
כתוב תגובה ל- סיירוס
את חי בסרט. המציאות שונה לגמרי
  אהוד פרלסמן   24/05/17 02:13
"הסוציאליסטים הקימו ובנו את המדינה"? רק הם? ורוב האנשים שחיו כאן, ולא היו סוציאליסטים, רק הסתכלו עליהם בלי לעשות כלום? בשנת 1959 היה יובל לדגניה ולתל אביב, וכולם חגגו את היובל לדגניה, ואיש לא הזכיר את היובל לתל אביב. בשנת 2009 מלאו מאה שנים לדגניה ולתל אביב, ואיש לא הזכיר את דגניה, וכולם חגגו את מאה השנים של תל אביב. אז מה? מייסדי דגניה בנו את המדינה ומייסדי תל אביב לא עשו כלום? מה יצא מדגניה? ומה יצא מאחוזת בית? ***** "כל הויכוח ימין שמאל הוא ויכוח אשכנזי"? למה מה? הספרדים הם ג'וקים? השתגעת? ***** "טובי בנינו עוזבים את המדינה"? אתה לא יודע שהירידה מישראל מצויה כבר כמה שנים בשפל חסר תקדים בהיסטוריה? הסתכלת פעם על הנתונים? הנה הם: היורדים. ***** "איך ראש ממשלה משלים עם הפערים הכלכלים והחינוכים בין העשירים והעניים?" אתה לא מבין שאלמלא היה פער, לא היו המילים האלה "עשירים" ו"עניים"? אתה רוצה שלכולם יהיה אותו דבר? לך תראה מה שעשו ברוסיה של סטלין בכדי להגשים את המטרה הזאת. ***** ועל נתניהו שלדבריך מפלג את העם כבר כתבתי במאמר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
10
ספר לעצמך מה שאתה רוצה
  אלטע קאקער   23/05/17 20:33
רק תחסוך מאיתנו את ההצטדקות, נתניהו הוא ראש וראשון המסיתים לרצח רבין. עמיר לחץ על ההדק אבל הוא לא פעל בואקום ועם כל החשיבות הראויה לאבישי רביב הוא לא הכריח את כל הפוליטיקאים והרבנים להסכים על כך שרבין הוא בוגד ולהצהיר על כך תחת כל עץ רענן. חלקנו זוכרים בדיוק מה הלך שם וזה שעוז היה מנומס מדי מכדי להתעמת עם אידר לא אומר שכולנו לקינו בשיכחון. אבל עזוב את רצח רבין, השמאל כבר לא יחזור לשלטון אי פעם והדבר שצריך להדאיג אותך זה שהנטיה הרצחנית הזו לא תופנה כלפי המחנה הלאומני פנימה. הרי נתניהו היום מדבר על שלום והא כנראה איבד את עמוד השדרה מרוב פחד מאבו-איוונקה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שגידולי הפרא של בנט יעשו את מה שהם יודעים לעשות. ובהערת אגב לבאום, אם המצב היה הפוך היית מוותר כי הפלסטינים ״נחושים״? לא. אז במטוטא שמור את בילבולי השכל לנושא אחר. ארגוני השמאל הם תופעה שולית שעוזרת לישראל לשמר את העמדת הפנים שבין העולם המערבי ובין רפובליקת האחים היהודים יש איזשהו קשר. הפתרון שהצעת: להבעיר את המזה״ת יעבוד הרבה פחות טוב כאשר לסעודים יהיה נשק אמריקאי בחצי טריליון דולר. וזה, כבר על נתניהו כי הדבר היחיד שעצר עסקאות כאלה בעבר היה ישראל שהפעם גילתה רפיסות יוצאת דופן.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
בוא תספר לנו מה אתה זוכר
  אהוד פרלסמן   24/05/17 03:18
אתה כותב "חלקנו זוכרים בדיוק מה הלך שם", ואני בטח שייך לחלקנו הזה, בהתחשב בעובדה שכמעט לא היתה הפגנה נגד הסכם רבין-ערפאת שבה לא השתתפתי, כולל כמובן ההפגנה המפורסמת בכיכר ציון, וזאת מעבר להפגנות הקטנות מדי יום שישי בצומת מורשה, שגם בהן השתתפתי. ואנחנו לא הסתנו נגד רבין, אלא היינו המומים מהטמטום שלו, כי לא יכולנו להבין איך הוא לא רואה בעיניים את מה שהיה כל כך ברור לנו, שהוא ממיט אסון על ראשינו. והאסון הזה אכן קרה, ומאות יהודים, ימניים כשמאלנים, שילמו בחייהם על הטמטום המוחלט של האיש המוגבל בשכלו הזה, שפעם חשבנו שאפשר לסמוך עליו. אתה יודע טוב מאוד שזאת האמת, ואתה גם יודע שלמרות שאתה צודק כשאתה כותב שעמיר "לא פעל בואקום", הסביבה שבה הוא פעל, ושהשפיעה עליו, היתה סביבה של דתיים קיצוניים ומופרעים, הרחוקה כרחוק מזרח ממערב לא רק מהסביבה החילונית שלי ושל נתניהו, אלא גם מהסביבה הדתית של בנט ושאר חברי הכנסת של המפד"ל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא ״דתיים קיצוניים ומופרעים״,
  אהוד, תרגע   24/05/17 09:34
אלא ימין לאומני, שמנסה לנקות את עצמו מאשמה. כמו שכתבו לך נכון, ככל שתנסה יותר, רק תעיד יותר על הרגשת האשמה שלך. לא נותר לי אלא לאחל לך חג שמח ליום ירושלים המחולקת לנצח נצחים.
כתוב תגובה ל- אהוד, תרגע
את תחושת האשם אני מותיר לשב"כ
  אהוד פרלסמן   24/05/17 17:08
קודם כל, זה יפה שאתה חושב שיש לי הרגשת אשמה (עדיף לדבר על תחושת אשם), כי יכולת לחשוב שאני בכלל שמחתי כששמעתי שרבין נרצח, ושעוד יותר שמחתי כשהתברר שיהודי רצח אותו. אבל בהתחשב בעובדה שלא מזמן גיליתי הוכחה חד-משמעית לכך שהשב"כ ידע שיגאל עמיר עומד לירות ברבין, וגם הצגתי את ההוכחה כאן באתר, אין ספק בכך שהיחידים שצריכים לחוש תחושת אשם הם אנשי השב"כ, שבאווילותם לא מנעו את מותו של רבין, שסביר להניח שמותו נגרם על ידי כדור של מאבטח שנורה לכיוונו של יגאל עמיר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
נרי אבנרי? אודי, אתה ענק.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   24/05/17 18:05
הדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה למכור אוכל ירוד, שהוא למעשה שלוליות שומן טראנס שנמרח על תמונות של בחורות ערומות. אתה צודק. מי שסומך את עצמו על פיגורות כאלה אכן מעיד על עצמו שמרוב שהוא אכל שומן טראנס כל העורקים שלו נסתמו והוא פטור מרגשי אשם כלשהם.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
מה הקשר של נרי אבנרי לסיפור?
  אהוד פרלסמן   24/05/17 23:25
אני לא יודע מה זה שומן טראנס, אבל אני כן יודע להאזין למה שסיפר אבי בניהו בשיחתו עם ירון דקל, שנשמעת כאן. אז יש לך הסבר לעובדה(!) שעליזה גורן אמרה שזה תרגיל של השב"כ?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הכל כבר נדון ונטחן יותר מדי
  עזוב, פרלסמן   25/05/17 09:18
גם בקישור שהבאת. אתה מוזמן להתבוסס באובססיות שלך לבד.
כתוב תגובה ל- עזוב, פרלסמן
בסוף>רוצחים מסמול=פושעי מלחמה!
  ע_הראל   25/05/17 12:02
ומה נותר אחרי כל הטחינה? פושעי מלחמה מסמול רצחו באלטלנה (בפקודה!) בדם קר, ובהסכמת נביא הסמול עמוס עוז בדיעבד; מאידך מצד ימין, מעולם לא שמענו על המטורפים עמיר ואברושמי, והיחידי בעולם שהיה יכול (ואולי צריך) לדעת עליהם הוא רק השב"כ (המגויס פוליטית מאז ומתמיד תחת שלטון השמאל)!! §¥§¥§ אגב נדמה לי שהייתה מרירות גדולה כלפי רבין הרבה לפני אוסלו והפרופלורים, עוד בתקופת שמיר - בגלל התדרדרות המצב בדרום לבנון, ולמרות שרבין הפסיק לכאורה לכהן כשר ביטחון, כאילו הציבור עדיין הדביק לו את "חוסר האונים הביטחוני" בלבנון, ואני נדהמתי לשמוע מידי פעם (ממרפסות הבתים) שמקללים את רבין דווקא בשיחות סלון למרות שלא הוא שנכנס שם ללבנון ב 1982 (אך תמך בכניסה ללבנון וגם כיהן כשר ביטחון כ 5 שנים 1984>1989). §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
למיטב ידיעתי טעות בידך
  אהוד פרלסמן   25/05/17 15:20
אני משתדל לא לחזור על דברים שאחרים כתבו לפני, ולהציג אותם בתור גילוי שלי, ולמיטב ידיעתי אף אחד בעולם(!) לא כתב על העובדה שעליזה גורן אמרה שזה תרגיל של השב"כ. אם יש לך הפניה למישהו שהקדים אותי, לא אהסס להודות בטעותי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שמיטב ידיעתך מועטת מאד.
  מסתבר,   25/05/17 17:11
שמעון כהן כתב על זה a-dura.com וגם אחד בשם עמרם פישר youtube.com אני בטוחה שאפשר למצוא עוד שותפים לטימטום הזה.
כתוב תגובה ל- מסתבר,
אין מה להגיד, את פשוט גאון!
  אהוד פרלסמן   25/05/17 19:12
איך הצלחת למצוא את זה? מדהים! אני מסיר את כובעי בפנייך, ומודה בהכנעה שהיה בהחלט מי שהקדים אותי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
עשיתי את זה כדי לעודד אותך
  גאונה, ורחמנית.   26/05/17 15:48
ינחם אותך לדעת, שאתה לא היחיד שאובססיבי לשטויות האלה.
כתוב תגובה ל- גאונה, ורחמנית.
שומן טראנס שומן צמחי רווי,
  אופס, סליחה   25/05/17 11:43
לרוב מוקשה, שנפוץ מאד בתעשיית המזון מהסוג היותר זול וירוד. המופע השכיח ביותר של שומן טראנס הוא מרגרינה, המשמשת בסיס זול ויעיל למוצרים רבים, לרבות אלה שנהג למכור נרי אבנרי. השומן הזה מתיישב על העורקים ולכן מזיק מאד לבריאות. מליונרים מצפון ת"א נמנעים בד"כ ממוצרי המזון הזולים, המכילים שומן טראנס וקונים מוצרים אחרים, המכילים שמנים איכותיים ויקרים בהרבה, המכילים הרבה פחות שומן רווי, כדוגמת שמן זית ושמן קנולה.
כתוב תגובה ל- אופס, סליחה
האם רבין היה בוגד?
  ב_שמואל   25/05/17 23:45
כראש ממשלה, רבין רשאי היה לעשות דברים שלאדם אחר אסור לעשות. בנוסף לזה, מעשים רבים חסויים מידיעתנו. אבל ברור לכולנו שרבין נרצח משום שייצג את השמאל שבגד במדינה (היש ויכוח לעובדה שביליין וכנופיתו בגדו במדינה?). העובדה שהממסד חטף ילדים תימנים ומכר אותם בכסף מלא - הוסתרה ע"י השב"כ ושלוש ועדות חקירה רשמיות, מלמדת אותנו שישנה אפשרות סבירה שדברים חמורים מאד מוסתרים מאיתנו (כמו: שיתוף הפעולה של הסוכנות היהודית עם הגרמנים ברצח יהודים באמצעות קסטנר). וכך מודה הבוגד חברו של רבין - חיים שור, מי שהיה מזכיר הקיבוץ הארצי: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב- 87, ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם". אנשים כחיים שור מימנו במעשיהם את רצח מאות ישראלים בטרור של אש"ף. לקרוא לבוגד "בוגד" זה לא הסתה זו חובה מוסרית!
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
11
פרט שחשוב לציין
  עמוס שנער   23/05/17 20:54
יכול להיות שעמוס עוז היה קטן בזמנו והספיק להתבגר ולהתחרט על מעשיו אך הוא תיאר אותם בבגרותו מבלי להתבייש כלל בתוספת עקיצה המביישת כל אדם הרוצה להיחשב כאיש תרבות ודוגמא להמונים. ציטוט של עמוס עוז מתוך כתבה במאקו - (האתר של ידיעות אחרונות): "הוריי היו לוקחים אותי לדוד הפרופ' וגם הזוג נתניהו (ההורים של ביבי) היו אורחים קבועים לתה של שבת. לילד הקטן היה מנהג שהיה זוחל מתחת לשולחן ומתיר את שרוכי הנעליים של האורחים. פעם אחת נמאס לי והכנסתי לו בעיטה. עד היום אני אוכל את עצמי מרגשי אשמה: או שבעטתי חזק מדי והכל באשמתי או שלא בעטתי מספיק חזק וגם הכול באשמתי". אם אינכם מאמינים לי, תוכלו למצוא בקישור הבא את הדברים החמורים שאמר עוז המצוטטים באתר מאקו לצד סרטון שמתעד את הדברים. כנסו כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
קישור אחר כי הקודם לא עולה
  עמוס שנער   24/05/17 19:10
לא יודע למה הקישור הקודם לא עולה. הנה קישור אחר, (רק לסרטון) עם דבריו החמורים של עוז שתיארתי קודם לכן: לחצו כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
12
מאמר מצויין. נשאלת השאלה:
  יישר כוח   23/05/17 21:19
מאין באה היהירות הזו, ההתנשאות החזקה הזו אצל עוז? אביו היה איש משכיל, טוב לב, ספרן צנוע באוניברסיטה העברית. דודו, ימני, הסטוריון ואיש הרוח יוסף קלאוזנר היה אף הוא אדם ענו וישר. והתפוח - מדוע הוא נרקב?....
כתוב תגובה ל- יישר כוח
כנראה שהוא נרקב בגלל ....
  עמוס שנער   25/05/17 14:42
כנראה שהוא נרקב בגלל רצונו למצוא חן בעיני העולם ולזכות בפרס נובל. וכנראה שהפרס מתעכב כדי לסחוט מעוז עוד פעילות וספרים נגד עם ישראל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הנובל של עמוס עוז מתעכב
  אסתי אתגר   26/05/17 05:08
אכן צודק עמוס שנער. מחלקי פרס הנובל מחכים שעמוס עוז ימשיך בהכפשת ישראל, כדי שתהיה עילה מספיק טובה לקבלת פרס הנובל. "ככל שאני שונא את ישראל מתעב אותה ומכפיש אותה כך יהיה גודל הנובל"...אמר עמוס עוז לעצמו.
כתוב תגובה ל- אסתי אתגר
סמרטוט, שלא ראוי אפילו לשאלה.
  אתה חוזר בתשובה?   26/05/17 15:55
אתה לא יכול לציין ולו ספר אחד של עוז שהוא "נגד עם ישראל".
כתוב תגובה ל- אתה חוזר בתשובה?
למעריץ שלי שמסתתר בשמות בדויים
  עמוס שנער   28/05/17 14:04
למעריץ שלי שמגלה תמיד בקיאות במאמרים שאני כותב ובחיי האישיים, אך בד בבד מסתתר בשמות בדויים כי ..... כנראה יש לו מה להסתיר. עוז תמיד מוציא את אחיו ואת היחס שלנו כלפי הערבים בצורה שלילית. כנראה שלאנשים כמוך, הימנים לא נחשבים חלק מהמדינה ולכן טבעי שתטען שעוז לא יוצא נגד המדינה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אף אחד לא מעריץ אותך,
  אתה עף על עצמך   28/05/17 15:36
ואת זה שאתה חוזר בתשובה כתב בעצמך הרבה פעמים. מה שכתבת על עוז אלו דברי בלע והכפשה.
כתוב תגובה ל- אתה עף על עצמך
זה מה שאתה כותב:
  טיפש, וגם עילג   28/05/17 16:20
"עוז תמיד מוציא את אחיו ואת היחס שלנו כלפי הערבים בצורה שלילית. כנראה שלאנשים כמוך, הימנים לא נחשבים חלק מהמדינה ולכן טבעי שתטען שעוז לא יוצא נגד המדינה" - תבקש מחבר טוב שלך, שיתרגם את העילגות הזו לעברית תקינה, ואז תבקש ממנו, שיסביר לך, שהמשפט הזה מאד אידיוטי.
כתוב תגובה ל- טיפש, וגם עילג
לא ארד לרמתך. הדיון מצידי נגמר
  עמוס שנער   29/05/17 17:34
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
איש לא קיים איתך דיון
  טעות בידך   29/05/17 23:47
כתוב תגובה ל- טעות בידך
לא ארד לרמתך. הדיון מצידי נגמר
  עמוס שנער   29/05/17 18:44
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
13
עמוס עוז מכה ילדים קטנים
  כנניהו המיסר   23/05/17 21:47
אני לא מבין מה אתה רוצה מעמוס עוז? הוא עצמו, בחוג בית, ברמת השרון לפני הבחירות הקודמות סיפר שכשהיה בן 15 נתניהו היה בן 3 אצלו בבית וזחל מתחת לשולחן. ואז, אומר עוז, אני בעטתי אותו חזק בראש כי הוא עצבן אותי כבר אז. ולקול צחקוקי הקהל עמוס עוז מתנצל שאולי הוא גרם לנתניהו להיות מי שהוא בגלל אותה הבעיטה בראש. הסיפור הזה שפורסם בעיתונות לא גרר אפילו מחאה קטנה מכל ארגוני הילדים או הארגונים נגד אלימות. כמה נלעגים אותם מאזינים שמאלנים שהשתתפו בחוג הבית ששומעים סיפור כה מזעזע וצוחקים בהנאה. כמה עלוב הוא אותו "נביא" של השמאל אדון עוז, שעיקר כוחו מסתכם בבעיטה בראשו של ילד בן 3. מאז ששמעתי את הסיפור - הפסקתי לייחס לו קמצוץ חשיבות.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
14
לא רק באנשי "אלטלנה" פגעו
  יוא"ב   23/05/17 21:54
ולא הוזכר ה"סזון" בו הוסגרו לוחמי מחתרות האצ"ל והלח"י לידי הבריטים ולא הוזכרה חטיפתו של ידידיה סגל הי"ד, בן ה-17 שהיה באצ"ל, נחטף ע"י ההגנה ועונה למוות.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
גם דיר יאסין לא מוזכר
  משה מיכאל   24/05/17 03:43
עלילת דם זו, בניצוחו של מאיר פעיל ואשר נועדה להכפיש את האצל ואת הלחי, היא התנהגות אופיינית של השמאל. הכל היה מותר ובעיקר מקודש (וזכור לשמצה גם התותח הלא קדוש של רבין) בעיניהם במלחמתם באנשי הימין.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
15
עמוס עוז מאשיםאת אביו קלאוזנר
  לא קורא את עוז   24/05/17 01:03
עמוס עוז סובל ממחלה נפשית. אמו התאבדה והוא האשים את אביו. שם המשפחה של עוז היה קלאוזנר. הדוד שלו היה מהוגי הדעות של תנועת ז'בוטינסקי ושמו פרופ' בנימין קלאוזנר. עמוס עוז שונא את משפחת קלאוזנר של אביו ושונא את תנועת ז'בוטינסקי בגלל התאבדות אמו. הספר היחיד של עמוס עוז שקראתי מספר על אשה יהודית מתוסבכת הנמשכת לנער ערבי.
כתוב תגובה ל- לא קורא את עוז
דודו של עוז נקרא יוסף
  למגיב   24/05/17 16:58
פרופ' יוסף קלאוזנר (ולא בנימין).
כתוב תגובה ל- למגיב
שונא את קלאוזנר ומלקק לפרס
  ריקוד דגלים   24/05/17 17:52
איך אומרים? אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה.
כתוב תגובה ל- ריקוד דגלים
16
לא עוז ולא הדר-מרעיל הדור. אני
  קורןנאוה טבריה   24/05/17 06:51
קוראת עכשיו את 'שלום לקנאים' ויהיה לי מה לומר, כל הכבוד על התגובה הנדרשת.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
עוז אחראי לשיבוש דעתו של פרס.
  קורןנאוה טבריה   24/05/17 06:59
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
אנחנו כבר מכירים את הבוגד עוז
  שבץ חלובה   24/05/17 08:24
שמוציא דיבת הארץ רעה בפני אויבי ישראל באירופה ואמריקה. מה שנשאר זה לגרש אותו יחד עם פרץ ופייגה לשטחי הרשות הפלסטינית תוך כדי שלילת אזרחתם הישראית לא מגיע למדינה שאלה יזהמו את אדמתה עם רגליהם המטונפות....עוד חבר הקיבוץ מהסמול לא מסוגל להשלים עם המהפך של 1977 ויעשה הכל כדי ללכלך את אלה שזכו בשלטון לפי רצון העם.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
19
אומר
  שמ   24/05/17 08:38
עוז " השאלה היא לא עד כמה זה נכון או לא נכון,השאלה היא איך זה נחרת ".זוכרים מי חשב כך ואמר כך? גבלס ימח שמו וזכרו." אם תחזור מספיק פעמים על שקר הוא יחרת בזכרון ...".
כתוב תגובה ל- שמ
20
יריבות בין אחים - עוז והבל.
  מדמוני אסף   24/05/17 14:18
וכל אחד שיקרא כמו הוא מבין.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
21
תודה לעמוס עוז
  עמוס שנער   24/05/17 17:20
בזכות הפניה של עמוס עוז לציבור הימני בעיתון ישראל היום גיליתי שוב שאין לשמאל מה למכור. קשה להאמין שזה הגורו של השמאל. ציפיתי ממנו למעט אתגר אינטלקטואלי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
22
העצרת בכיכר ציון ומוזיאון רבין
  תרצה   5/06/17 06:27
שלום לך. במקרה הגעתי לפוסט הזה שלך, ציפיתי לקרא משהו מנומק ומגובה בעובדות. כי כך צריך להתנהל ויכוח. הנה דוגמא: עוז טען שלא ידע שביבי דאג למחוק (...). גם אני לא ידעתי. יש לך דוגמא מוכחת? לא הבנתי מה אתה רוצה לומר לגבי התמונה מהעצרת בכיכר ציון כשרבין מופיע בה בלבוש מדי אס.אס.האם זה זיוף? אני מתקשה להאמין שכל המוצגים במרכז רבין שברמת אביב הם זיוף אחד גדול.
כתוב תגובה ל- תרצה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il