|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכנות רשלניות לשיירת יחיעם
מאת: אורי מילשטיין  |  02/06/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אסון שיירת יחיעם שגבה
  ראומה   2/06/17 11:28
כל כך הרבה קורבנות, לא בא מידי שמים. אי מוכנות, אי הבנה, זלזול ותרבות ה"סמוך" הם שהביאו עלינו את התוצאות הנוראות. השאלה היא האם נלמד האירוע, האם הופקו הלקחים?
כתוב תגובה ל- ראומה
{{{למנות את אורי מילשטיין.....
  מפקד עליון לצהל   2/06/17 12:25
הוא עכשיו״מומחה״לצרף לו את צאצאי בגין בנט שמיר נתניהו דרעי וליצמן
והם יבנו וילחמו ויביאו תוצאות בלי נפגעים.
כתוב תגובה ל- מפקד עליון לצהל
העיקר שהשמאל הקים את המדינה
  ואיזה פרצוף יש לה   2/06/17 13:05
כתוב תגובה ל- ואיזה פרצוף יש לה
{{{40שנות שילטון ליכוד דתיים..
  ישראל מדינה זמנית   3/06/17 09:09
השמאל בנה כאן מדינה שהיתה אור לגויים= הליכוד דתיים ערבים וחרדים
הופכים אותה אט אט למקום בלי תקוה ועתיד.
כתוב תגובה ל- ישראל מדינה זמנית
כן, אני זוכר שהייתה לכם
  ב_שמואל   4/06/17 12:20
כן, אני זוכר שהייתה לכם תקווה. שרתם "אני מבטיח לך... שזו תהיה המלחמה האחרונה". נו מי אשם שהייתה לכם תקווה לא מציאותית? הייתה לכם תקווה שהערבים יהיו שפוטים שלכם, אז מה? לשמאל היו הרבה מאד תקוות, והם הצליחו רק כשפעלו בניגוד לתקוותם. שמלני יקר, תקוו נכון - לא תתאכזבו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
מדוע ההנהגה הפוליטית לא התחשב
  ב_שמואל   2/06/17 14:44
מדוע ההנהגה הפוליטית לא התחשבה בתוכנית החלוקה? הרי ברור שאם הייתה כוונה לממש את התוכנית, אז אין זה הגיוני לבזבז אנרגיות יקרות על ישובים של יהודים - בתוך שטח ערבי - שאמורים להתפנות? הרי כל פעילות הקיום של הישוב היהודי (עברי) בתוך השטח המיועד לערבים - אומר שהיהודים מתכוונים לרמות את הערבים. אין דבר יותר וודאי מכך - בעיני ערבים - שלא ניתן לסמוך על היהודים ה"רוצים" שלום.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הערבים דחו את הסכם החלוקה על ה
  מקס פאואר   2/06/17 15:58
הערבים דחו את הסכם החלוקה על הסף, לכן לא הייתה ברירה אלא להחזיק בישובים, ולחמש אותם, הבנת שמאלן הזוי.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
גם הערבים דחו את אפשרות
  אורי מילשטיין   3/06/17 10:23
של הקמת מדינה עברית וגם אנחנו לא היינו מעוניינים בהקמת מדינה פלסטינית בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מדיניותושל בן גוריו היתה:
  אורי מילשטיין   2/06/17 18:58
ארץ ישראל השלמה בשלבים!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אם בן-גוריון שאף לארץ ישראל
  ב_שמואל   4/06/17 06:38
אם בן-גוריון שאף לארץ ישראל השלמה, אז מדוע הוא הגיב בשלילה לאחר מלחמת ששת הימים? איך בן-גוריון התכוון לשלוט בשטח הכבוש כשמשאירים כל-כך הרבה ערבים?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
על סמך מה אתה מסיק את זה?
  משה כרמל   5/06/17 10:16
כתוב תגובה ל- משה כרמל
3
מילשטיין מוזמן לתערוכה החדשה
  נחשון   2/06/17 16:08
במרכז יצחק רבין= "6 ימים-50 שנה- מלחמת ששת הימים ורמטכ"ל הנצחון יצחרק רבין." הפתיחה:י"א בסיון תשע"ז,5 ביוני 2017..... מילשטיין יקבל אישור להיכנס בזחילה על גחונו.... עוד ארבעה ימים לתחילת הקרנבל=חגיגת הנצחון.
כתוב תגובה ל- נחשון
מוזמנים גם כל החרקים מאפעל+
  נחשון הותיק   2/06/17 19:40
ראומה=-כנרת= שפרה= אופי-רע= חבר קיבוץ יגור= ההומו מיגור, וכל הלקלקנים.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
מילשטיינים- לא לשכוח להזמין
  נחשון   3/06/17 13:09
מקומות בטלפון 4585 כוכבית... נכין לכם מסלול זחילה, ונסלק את חומרי ההדברה נגד מקקים.
כתוב תגובה ל- נחשון
4
הסמ"פ של השיירה היה
  היסטוריה   2/06/17 18:55
שרגא פרוידנברגר, לימים הר-גיל. הוא נפצע קשה והיה 100% נכה. בשנת 1952 לימד ספרות בתיכון עירוני א' בת"א. היה אח"כ עיתונאי ב"מעריב" (או "ידיעות"). הבן שלו - אמיר - עשה סרט על חייו.
כתוב תגובה ל- היסטוריה
תודה על המידע
  אורי מילשטיין   2/06/17 22:55
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תודה על המידע
  אורי מילשטיין   3/06/17 08:52
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
5
פכטר פעל משיקול פוליטי או אישי
  פועה   3/06/17 13:23
זאת המסקנה המתבקשת. השיקול הפוליטי היה החשש ואולי החרדה, שבמימוש תכנית החלוקה תינטש יחיעם משום שתתנתק ותהווה בעיה ביטחונית (כדוגמת גוש עציון!). השיקולים של פכטר היו דומים לשיקולים שהיו לשלוח את מחלקת הל"ה לגוש עציון המנותק, בין היתר להראות שנעשה כל שניתן היה ובכל מחיר, כדי להציל את הישובים. על השיקול של פכטר השפיעה העובדה הכואבת אך הבלתי נמנעת, שהמטה הכללי וראשי המוסדות טשטשו את עמדתם בנוגע לעתיד הישובים היהודים שמחוץ לשטחים שיועדו ליהודים. לכן אפשר להניח שגם אם פכטר פנה למשה כרמל הוא לא קיבל ממנו אישור אבל גם לא סירוב מפורש להוציא את השיירה! השיקול האישי נבע "מהתיק הכבד מדי שנפל עליו", ואלץ לשקול שיקולים שאינם צבאיים טקטיים, וגרם לו לשכנע את עצמו, בהמשך למה שלמד, "שהערבים הם אספסוף של בוזזים שאין לחשוש ממנו, ושלמרות הכול השיירה תפרוץ את המצור. ולכן גם הצטרף בעצמו.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, מה הקשר בין השחת למשהו
  ב_שמואל   4/06/17 09:45
פועה, מה הקשר בין השחת למשהו אחר? איך מתקשר החשש לעתיד הישובים המנותקים לזלזול בסכנה? פועה, את אומנם שמאלנית אך גם את (כמו פחטר) חייבת להפסיק לזלזל בקוראים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הקשר זה מה שאינך מסוגל לדמיין!
  פועה   4/06/17 12:46
כחרדי שמעולם לא חלם לעשות ולא עשה מעשה למען עמו, מלבד למען עצמו. אינך יכול לדמיין מצב בו נמצא אותו בן עמי פכטר. את אותו ההבדל שבין מליציה אזרחית אידאולוגית לבין צבא סדיר מקצועי. החברים במליציה "מגדילים ראש" החיילים בצבא סדיר "מקטינים ראש". הסימנים כאן מראים שהמג"ד הגדיל ראש! משום שחש אולי שאלה שמעליו "מקטינים ראש" ממתינים להוראות או חוששים להסתכן בנטילת האחריות על עצמם. זה מניע פוליטי שגובר על השיקול הטקטי הצבאי הזהיר, שאתה מפרש "חוסר זהירות" או "רשלנות" שבדיעבד קל מאד לקבוע אותם. המניע האישי שגם אותו אינך מסוגל להבין, מהיותך חדל אישים בעשייה, שבתנאים של צבא מליציוני, נדרש מאמץ ארגוני רב של תאום ולחצים על גורמים פרטיים ומוסדיים לספק לארגן ולהוציא שיירת אספקה גדולה של משאיות נהגים וסבלים אזרחית מגויסים, למספר שעות מוגבל מראש! לאסוף ולארגן ליווי חמוש ממונע לשיירה. ואחרי שכל זה כבר מגיע לנהריה ועכשיו אותו מג"ד צריך להחליט האם לדחות (עד מתי?) או לבטל ולשלח את כולם חזרה. כאשר אתה יודע שיחיעם מנותקת וכל זה מונח על ראשך. אז לסופר סתם או מטומטם דתי בטלן קל להטיל אשמות...
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, לא נעים לי לאכזב
  ב_שמואל   4/06/17 17:38
פועה, לא נעים לי לאכזב אותך, כתבת: "משום שחש אולי שאלה שמעליו "מקטינים ראש" ממתינים להוראות או חוששים להסתכן בנטילת האחריות על עצמם. זה מניע פוליטי שגובר על השיקול הטקטי הצבאי הזהיר, שאתה מפרש "חוסר זהירות" או "רשלנות" שבדיעבד קל מאד לקבוע אותם". פועה, האם לגיטימי ש"מניע פוליטי" גורם למפקד להימנע מהתייחסות להתרעות מודיעיניות? פועה, את - לא נעים לי לכתוב את דעתי. פועה, אם לזה אינך קוראת "חוסר זהירות" או "רשלנות" אז רק הגדרה אחת מתאימה לזה: "טמטום" של אדם לא אחראי למעשיו ומסוכן לחייליו ולעם היהודי. אם הדעה שהבעת על מעשה זה - היא דעתך האמיתית, אז את עצמך מסוכנת גם לעצמך..
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
בניגוד לך לא שופטת ולא מאשימה
  פועה   4/06/17 20:47
אילו מידה זעירה של תלמיד חכם היית זוכר ומקיים את שפסקו חז"ל: "אל תדון אדם עד שתגיע למצבו"... לכן סמכות לדון נתנה לדיינים ולא לשוטים! וגם על הדיינים חלה חובה לפסוק רק אחרי שירדו לעומקו של מעשה.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה מותק, השתדלתי להימנע
  ב_שמואל   5/06/17 06:16
פועה מותק, השתדלתי לעקוף את המובן מדבריך באמצעות טענה שלא מדגישה את הנורא שבדבריך, אך הטמטום השמאלני שלך לא היה מסוגל לזה. פועה, כתבת: "זה מניע פוליטי שגובר על השיקול הטקטי הצבאי הזהיר". בכך את הכשרת את כל מעשי המנהיגים הדגולים: סטאלין, היטלר, קסטנר, דיין וכו'. את מבינה, כאשר "מניע פוליטי" גובר על השיקול אחריות אנושית, אז מותר הכל. אין פלא שאנשים מסוגך העריצו את סטאלין או את קסטנר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
6
ברור שהיה מחדל
  רני הגבוה   3/06/17 18:10
כל העניין של שיירות לישובים נידחים היה כרוך בארגון של משאיות וליווי. היה צורך בשליחת השיירה בהפתעה, על מנת שהערבים לא יספיקו לארגן מחסומים. בשיירת יחיעם כנראה בגין העיכוב וחוסר ההפתעה, הספיקו הערבים לבצע מארב שבגינו נהרגו רבים מאנשי השיירה.
כתוב תגובה ל- רני הגבוה
אין אפשרות לארגן שיירה
  ב_שמואל   4/06/17 06:51
אין אפשרות לארגן שירה בחשאי שתפתיע. בטוחני שלערבים היו תצפיתנים, ויש לזכור את העובדה שכמו שהיו ערבים שהעבירו מידע ליהודים כך היו יהודים שהעבירו מידע לערבים (נושא שלא מרבים לדבר עליו כשם שלא מרבים לדבר על שיתוף פעולה עם התורכים, הבריטים והגרמנים).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
7
מילשטיין-מחר התערוכה של רבין
  נחשון   4/06/17 09:14
אדריכל הנצחון במלחמת ששת הימים. אני יודע שאין סיכוי שנראה אותך שם, כי אתה תולען רכיכתי. אז שלח את ראומה=שפרה, היא הרבה יותר קשוחה ממך,ומסוגלת לקבל בקורת...
כתוב תגובה ל- נחשון
נחשון, למה אתה נצמד לנצחון
  ב_שמואל   4/06/17 09:37
למה נצמד לניצחון בששת הימים ולא מדגיש את "הסכם אוסלו" המטופש שהמחתרת של ביילין הבוגד - בעזרתו של הנבל שמעון פרס - אנסו את רבין לחתום ולהלל את ההסכם ואת ארעפת, למרות שהיה ברור שזה מעשה בגידה בעתיד מדינת ישראל? נחשון,חשבת על זה שרבין ידע שההסכם הוא הסכם כניעה לפלסטינים, ובכל זאת חתם? התובנה שלי: שהיה לו מספר בגים (שחיתות) אותם שמעון פרס ניצל כדי לסחוט את רבין, כך שרבין יהיה הפודל של ביילין. נחשון, מה דעתך?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל,למה אתה מתייחס לאידיוט ?
  ואיזה פרצוף יש לה   4/06/17 14:21
כתוב תגובה ל- ואיזה פרצוף יש לה
שמואל,מה רוצה ממךההומו מיגור?
  נחשון הצעיר   4/06/17 15:35
כולנו יודעים שהמתחזה החותם : "חבר קיבוץ יגור"-הוא אידיוט חסר תקנה,הומו,אויל משריש, דפ"ר 0, סובל מפוסט-טראומה ...מילשטייני[שזה הכי גרוע...], אז הפסק ןלהתייחס אליו...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
האיש מבקש עזרה ואסור למנוע
  ב_שמואל   4/06/17 17:48
האיש מבקש עזרה ואסור למנוע ממנו את המענה, האיש אינו שלם עם הקו שהוא - כאילו - מייצג, אך הוא זקוק להסברים. זו הסיבה שהוא חוזר על דבריו. חשוב להגיב לדבריו באופן מתאים לו, כך שהוא יוכל לבנות את השקפתו מחדש.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל,האידיוט ישאר אידיוט תמיד
  ואיזה פרצוף יש לה   4/06/17 22:32
כתוב תגובה ל- ואיזה פרצוף יש לה
הוא לא אידיוט, הוא
  מפגר!!!   4/06/17 23:45
כתוב תגובה ל- מפגר!!!
8
פקודת היום של רא"ל רבין
  נחשון הותיק   4/06/17 21:01
יום קשה למילשטיין. פקודת הנצחון שהקריא יצחק רבין ליד הכותל המערבי: נסתיימה מלחמת בני אור...צה"ל מחץ צבאות ארבע מדינות -ערב... וזה בעמ'3 של ידיעות אחרונות -עם התמונה. מסכן אורי נכונו לו ימים קשים רבים כאלה...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
פקודת היום של רבין:
  ב_שמואל   5/06/17 06:41
"המאבק טרם נסתיים יכול אני לומר כאן ליד הכותל המערבי, בביטחון, כי כשם שיצאנו להילחם על הישגים אלה, נדע לשמור ולנצור אותם בעתיד". בהסכם אוסלו - הוא בגד במדינה? נחשון וותיק, תסביר לי כיצד אתה מוכן למות כדי להגן על ישובי סרק בעוטף עזה, ולהזניח ולהפקיר את ירושלים, אתה מבין כמה השמאל מעוותת?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל מה אתה מתייחס למפגר ?
  בן יגור   5/06/17 20:02
כתוב תגובה ל- בן יגור
9
האידיוט מיגור בדרגת מפגר הא.
  חבר קיבוץ יגור   7/06/17 13:24
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
קיבוץ יגור= אלוף הארץ בפיגור
  נחשון הצעיר   7/06/17 14:46
יחסית למס' התושבים. מיגוון בעלי המוגבלויות וחולי הנפש בו הוא יוצא דופן: יש "אידיוט", יש "אידיוט -הא",יש "מפגר", יש הומואים,יש פדופילים, יש אוטיסטים, כמעט כולם חברי הקיבוץ....רק מקום אחד בארץ, מתחרה בהם---רחוב ברמת אפעל,שבו מתגוררים יצורים דמויי-אדם עם רקע קופי עמוק...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
שיכנעת אותנו ,הא אידיוט !
  חבר קיבוץ יגור   8/06/17 06:48
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il