|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
השורשים ההיסטוריים של נושא הגיוס יוצרים ציפייה אצל קהל נרחב שלא חלה עליו חובת גיוס    מאחורי הציפייה הזו עומדת הבטחה שלטונית    עקרונות הציפייה, ההסתמכות וחובת השלטון לקיים את הבטחות...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
ארץ ישראל ומדינת ישראל נקנו בייסורים, נקנו בדמעות, במאבקים, במלחמות, בהתמודדויות בלתי פוסקות, בשברים, בנשיכת שפתיים בידיים קפוצות, בלב שותת וברוח גדולה, באמונה בצדקת הדרך, באתה בחר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיאוריה נאצית מתוצרת סמוטריץ'
מאת: איתן קלינסקי  |  30/05/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תיאוריה נאצית מתוצרת סמוטריץ
  יהודה ב.   30/05/17 10:20
מה ההבדל בין אותה תאוריה ארורה , הרואה מציאות בגרמניה , בה יהיו בני עם מסויים במעמד נחות ובין המציאות ,שמבקש להנציח סמוטריץ , שבישראל יחיו אנשים במעמד נחות, ואפילו שואל את הביטויים שפלים ונבזים מהלכות מלכים פרק ו׳.
כתוב תגובה ל- יהודה ב.
יהודה ז.
  יש העזתי שצופר...   30/05/17 21:58
אתה,איצי,שפיצי,ידידיה והנערה בת התישעים ועוד חלאות,לא רואים את הרוע הרשע הרצחנות,הצחנה שמפיץ משורר הדמים תומך נלהב של הרצחניות שבאידאולוגיות קומוניזים,מוסלנציזם ושמגן בחרוף נפש על שותפו של היטלר אמין אל חוסיייני....
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
אני דווקא חבר של המגיפה יש
  אמין אל חוסיני   31/05/17 09:41
התגובות. המתלהמות של יש הצופר כמו המגיבים הותיקים וחבריהם מוצאים חן בעיני . מגיבי הימין שופכים פה כל יום את הדלק שמוצא חן בעיני .

אני , אמין אל חוסיני וכל יורשי מאוהבים במיוחד בבצלאל סמוטריץ המעיר את המדורה ש שהיא כה אהובה עלינו . תמשיךסמוטריץ' בדרכך , תמשיך. מגיב יטיפש בדרכך , אתם משרתים אותי, את אמין אל חוסיני .

אמין אל חוסיני ויורשיו בונים עצמם מהלאומנות המשיחית המתלהמת של החברה של סמוטריץ ׳
כתוב תגובה ל- אמין אל חוסיני
2
זה סגן יו״ר הכנסת ?
  לפטר מייד!   30/05/17 10:31
סמוטריץ אינו יכול לכהן כסגן יושב ראש הכנסת .

תיאוריה גזענית לבושה במדים נאציים השמיע בצלאל סמוטריץ׳, כשהוא מפרט את תוכנית ההכרעה שלו .

כתוב תגובה ל- לפטר מייד!
3
תודה לרבנית קליין
  רבקה כ.   30/05/17 10:48
תודה לרבנית קליין, אשה דתייה שגדלה בערוגות של הציונות הדתית לאומית והיא מזדהה עם ערכיה הדתיים והלאומיים, דווקא היא יוצאת נגד התיאוריה הגזענית של סמוטריץ׳ שמסתבר שהיא כובשת חלקים גדולים בימין ובמפלגת השלטון
כתוב תגובה ל- רבקה כ.
תודה לרבנית תרצה קלמן
  נערה.   30/05/17 13:44
תודה לרבנית תרצה קלמן ולעורכת הדין פרידמן, נשים דתיות לאומיות, שסגן של יושב ראש כנסת בישראל קורא לאחת מהן דתיה חסודה. אני יכולה בהחלט להבין מי שסבור, שהגישה שלי המכירה בזכות הגדרה עצמית של העם הפלשתינאי יש בה טעות, אך יש מידה רבה של חוצפה במה שעושה עורך הדין בצלאל סמוטריץ' המכנה שתי נשים דתיות החולקות על דעתו כדתיות חסודות. אנחנו השמאלנים כבר נמצאים אצלו בחזקת בוגדים, ואילו דתיות החולקות על דעתו הן דתיתות חסודות.
כתוב תגובה ל- נערה.
4
כדאי שתסתכל בכוון אחר
  עמעד   30/05/17 13:33
כמו שאותו סגן רמטכ"ל נתעב שראה , ביום השואה, ניצני פשיזם בישראל במקום להסתכל קצת יותר רחוק לאירופה, כך היה רצוי שהכותב ומגיביו התומכים בו ירחיק קצת עד לאבו מאזן ולרשות הפלסטינית שהשמאל שלנו הקים
כתוב תגובה ל- עמעד
אני מסתכל על בצלאל סמוטריץ
  איצי   31/05/17 09:59
אתה מר מגיב מבקש ממני להסתכל לכיוון אחר , אני מסתכל על סגן יושב ראש הכנסת שלנו, הרואה פיתרון, שתחת שלטון ישראל יחיו במעמד נחות . לדעתו אפשר להחיל ריבונות ישראלית בכל שטחי יהודה ושומרון ולהכיל את תושביהם במעמד נחות . לגישה הזו קוראים הלבשת עור וגידים על תיאוריה נאצית . ולא אמרתי מילה על הפיתרון שהם יהיו נבזים ושפלים, כי יש עליונות לגזע אחד - והוא אנחנו .

ז׳ בוטינסקי מתהפך בקברו שבתוך המחנה שלו , יש תומכים במשנה האידאולוגית של איש הבית היהודי .
כתוב תגובה ל- איצי
5
נאצים -חוצפה של הקלינסקי
  הצדקנית   30/05/17 16:50
מהיכן החוצפה לכנות חבר כנסת יהודי "נאצי". לא קראתי שאת חברי הכנסת מהרשימה המיוחדת הוא כינה כך .
כתוב תגובה ל- הצדקנית
בוז גדול לצדקנית.
  תודה לרבנית תרצה   30/05/17 17:37
מי שהחליט שדרך ההכרעה תהיה מתן מעמד נחות לערבים , תורתו זהה לתורה הנאצית. הנאציזים בנוי על כך שיש אזרחים עם זכויות ולידם בני מעמד נחות. מי שקובע שבארצו אפשרי שתהיה קהילה של נחותים, נבזים ושפלים, קביעתו זו זהה לתורה הנאצית. מר סמוטריץ מגנה את עורכת הדין פרידמן והרבנית תרצה קלמן, נשים דתיות, שאינן מוכנות לקבל את הפתרון של בני עם אחר במעמד נחות בשנת 2017, כי הן רואות בכך פתרון חשוך ולא יהודי. אצל גב' צדקנית זה סביר.
כתוב תגובה ל- תודה לרבנית תרצה
לצדקנית שמצדדת בתאוריה נאצית
  מאיצי   2/06/17 09:21
מהיכן החוצפה של הצדקנית, מגיב ותיק , יש העזתי ועוד מגיבים לכנות את איתן נאצי .

איתן אינו מצדיק דרישה של ערבים קיצוניים לטרנספר יהודים, מר סמוטריץ מצדד בטרנספר לערבים .

איתן שולל גישה של ערבים קיצוניים אפרטהייד ליהודים , סמוטריץ׳ מצדד באפרטהייד לערבים , רק הוא קורא לזה במונח של ההלכה, שיהיו נחותים,ב נבזים ושפלים.

איתן אינו מצדד בפיתרון צבאי,ברק סמוטריץ׳ מצדד לתת לצבא שלנו לעשות את העבודה ההכרחית, אם הערבים יתעקשו ולא יקבלו את האפרטהייד או הטרנספר .

לזה קוראים תיאוריהנאצית . זה לא נעים , אבל זה מה שיש, גברת צדקנית .

תמיכתך, הצדקנית, בתיאוריה של סמוטריץ׳ פירושה היחיד תמיכתך בתיאוריה נאצית .
כתוב תגובה ל- מאיצי
6
שיטה בזוייה של אדם בזוי
  מגיב ותיק   30/05/17 18:35
ושמאלן קיצוני/פלשתינאי, להדביק נאציזם למתנגדים פוליטיים.

הדבר הכי קרוב לנאציזם הוא האידיאולוגיה בה תמך איתן ובני חסותו הפלשתינאים והערבים.

בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כן , זה נקרא נאציזם !
  למגיב המתרעם .   1/06/17 10:04
אדוני המגיב, יש שם למי שאומר , שהפיתרון שלו למציאות של למעלה ממאה שנות שפיכות דמים היא בהענקת מעמד נחות לאלו, שלא יקבלו את הצעת הטרנספר ויעדיפו להישאר כאן . מי שקובע שהם חייבים להיות נחותים מתאים עצמו לתיאוריה הנאצית . ואינני מדבר על מה שצוטט בשם הרמב״ם להיות נבזים ושפלים .
כתוב תגובה ל- למגיב המתרעם .
מגיב ותיק מגיב מאסלם .
  נ.ל   1/06/17 11:25
המגיב הזה אכול שנאה עווורת, שהתעקש שהנבלות שהתעללו בזקנים בחיפה הם ערבים, ולא עזר לו, שכל השמות , חוץ מאחד, היו שמות לא של ערבים.
כתוב תגובה ל- נ.ל
7
סמוטריץ׳ הצטרף כבר לדעאש
  קבלת   31/05/17 08:32
כתוב תגובה ל- קבלת
8
דעאש קיבל לשורותיו את סמוטריץ׳
  ד״ש מדעאש לבצלאל   31/05/17 08:41
סמוטריץ׳ רוצה שניתן לצה״ ל לעשות את העבודה , כדי שהפלשתינים יבינו שלא תקום יישות עצמאית פלשתינית בארץ ישראל , ואם הם יאבקו על כך ולא יסכימו להיות במעמד נחות , צבא הגנה לישראל ידאג להם .

אין הבדל בין דאעש שרוצה בכוח החרב להשתית את מטרותיו הדתיות ובין סמוטריץ שמציע את תוכנית הפעולה שלו .

ברוך בואך סמוטריץ למחנה דעאש
כתוב תגובה ל- ד״ש מדעאש לבצלאל
9
הימין של סמוטריץ׳ הוא מסוכן
  איצי.   31/05/17 10:17
אם כך מתנפלים על רבנית ועורכת דין דתיות , הרחוקות מעמדות השמאל, אז מה יש לצפות שיפסיקו להתבטא בגסות רוח ובבוטות כלפי אנשי שמאל , שאינם תמימי דעים עם הימין . האלימות המילולית של חסידי סמוטריץ כנגד אותן שתי נשים דתיות , שחולקות רק על דעותיו, מעידה לאיזה שיח חותר הימין . שיח שביקורת תהפוך למשהו בלתי לגיטימי ובוגדני, וזה מה שעושים כיום נגד הרבנית תרצה קלמן .
כתוב תגובה ל- איצי.
10
ההתנפלות על עו"ד תהילה פרידמן
  נערה   31/05/17 12:38
ההתנפלות על עורכת הדין תהילה פרידמן, אישה דתיה שחטאה בדיווח מההרצאה של מר סמוטריץ', מעידה על הסכנה הנשקפת לנו משיח פתוח ומלבן. התגובות לעברה - שמאלנית, כלבה, זונה, נאצית, שתישרפי ועוד מיני "תופנים" - מעידות על סכנה לאפשרות לנהל שיח חופשי. גם האמירות כלפי הרבנית תרצה קלמן צריכות להדיר שינה מראשי הבית היהודי, שבערוגותיה גדלים קוצים ודרדרים סרטניים.
כתוב תגובה ל- נערה
תפעלי במקום לקשקש
  "נערה" קוקואית   3/06/17 14:31
נערה=קשישה,במקום לקשקש נגד הימין הציוני,תלכי בדרכה של מורתך האידאולוגית "שמחה האדומה"=שמחה צברי= מנהיגת המפלגה הקומוניסטית הפלשתינאית שהטילה פצצות על יעדים ציוניים בחיפה ב -1936, ושלחה מתנקשים לפגוע ביהודים. איתן יספר לך על המחבלת היהודיה.. היא הגיבורה שלכם.
כתוב תגובה ל- "נערה" קוקואית
י.ב , יש העזתי והמגיב הותיק
  תגובות טפשיות   3/06/17 15:51
אחרי שהמגיב הותיק קבע ,שמוסלמים עשו את המעשה הנפשע בבית אבות בחיפה , עכשיו הוא שולח אותנו להטיל פצצות בלב אוכלוסיה יהודית .

מטורפי הימין לא נחים בשבת ומקלידים מילות מוות ושנאה בין העמים.

אחרי שהמטורפים האלו יחד עם מפגש משטרת ישראל כתבו שיעקב אבו קיאן הוא איש דעאש, הם עכשיו שולחים אותנו לעשות מעשי דעאש במרכזי אוכלוסיה יהודית .

מטורפי הימין לא מפסיקים להקליד מילות מוות .
כתוב תגובה ל- תגובות טפשיות
אין ערבים= אין פיגועים
  תתחילו לארוז   3/06/17 16:49
לא לשכוח נאצים פירושו= נציונל- סוציאליסטי. בקרוב מאד- באמצע הקיץ תתחיל הנכבה השנייה. כל הערבים והשמאלנים הקיצוניים[דגם קלינסקי] יטרונספרו מארץ ישראל לסוריה ועיראק.... יש שם ערים שלמות ריקות מאדם....יוכלו לקלוט 5 מיליון אויבי ישראל.
כתוב תגובה ל- תתחילו לארוז
המגיב תומך בתיאוריה נאצית
  לתתחילו לארוז   3/06/17 18:02
המגיב בשם "להתחיל לארוז" הצליח על רגל אחת להשחיל תיאוריה נאצית. חבר הכנסת סמוטריץ' תראה בבקשה, מי הם התומכים בך. הסכנה הנשקפת לנו היא מקיצוני דעאש ומטורפים מהסוג של הרופא עיניים בסוריה, שהם התגלמות הנאציזים במאה ה-21. אך קיצוניים כמו המגיב החותם "להתחיל לארוז" מתעקשים להנחיל כאן לא רק תיאוריה נאצית, אלא יש להם כבר תכנית מימוש.
כתוב תגובה ל- לתתחילו לארוז
11
אילו ימני היה כותב:תאוריה נאצי
  קורןנאוה טבריה   1/06/17 06:26
נאצית מתוצרת 'שוברים שתיקה', בצלם ומר"צ - היו עוצרים אותו קל וחומר מצנזרים אותו.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תגובה ל-11
  תגובה ל-11   1/06/17 08:56
מאות רבות של פעמים הגיבו כלפי הכותב, שהתיאוריות שלו הן נאציות . אף לא פעם אחת זה הפריע לכבודה .
כתוב תגובה ל- תגובה ל-11
12
כן, זה נאציזים .
  יוני עוז   1/06/17 09:53
זה לא נשמע יפה .

כן, זה נשמע מזעזע .

מי שהחליט שההכרעה לבעיה העומדת לפתחנו כבר למעלה ממאה שנה תושג או בטרנספר או באפרטהייד ,מי שהחליט שאם הם ( הערבים) לא יבחרו בטרנספר ולא ישלימו עם אפרטהייד של נחותים כלשון ההלכה , הרי יש לנקוט באמצעים שצבא הגנה לישראל יודע לעשות היטב , לזה אם נרצה או לא נרצה זה הולם בהחלט תואם תיאוריה נאצית.

ואם נקרא את האתר של סמוטריץ, נראה שהוא גאה בתוכנית ההכרעה שלו .

אני מודה לרבנית תרצה קלמן , המצילה את כבודה של התורה . כן, אני מודה לתהילה פרידמן שגם היא מצילה את כבוד התורה . למרות ששתיהן זוכות לתגובות ״ תרבותיות ״ , כמו: זונות, שרמוטות , נאציות ועוד ביטויים של ימין מתלהם .
כתוב תגובה ל- יוני עוז
13
הימין המשיחי סכנה לישראל
  עומרי.   1/06/17 11:09
שר החינוך גילה הבנה לתוקפנות האלימה של אנשי ימין נגד הורים שכולים , שהחליטו ביום הזכרון לכאוב את כאבם יחד עם פלשתינאים שביקשו להתייחד יחד בכאב ויחד בתקווה .המשטרה עמדה מנגד שהחלה השתוללות אלימה נגד הבאים לעצרת בהיכל שלמה . המשטרה ראתה ולא נקפה אצבע . גם שכבר היה איום ממשי על חברי כנסת,הגיעו למקום . ככה נראית התחלה של הימים הנוראים מאמצע המאה הקודמת .
כתוב תגובה ל- עומרי.
14
זה כבר מעבר לתיאוריה
  בכיוון המימוש   2/06/17 08:23
אפרטהייד כפיתרון אחד וטרנספר כפיתרו שני ואם יסרבו לקבל את 2 הפיתרונות, ניתן לצבא לעשות את העבודה זו סלילת הדרך למעבר מתיאוריה לביצוע .
כתוב תגובה ל- בכיוון המימוש
15
הפאשיזים לא יעבור
  לידיעת סמוטריץ׳   2/06/17 12:43
הפאשיזם לא יעבור !!!!
כתוב תגובה ל- לידיעת סמוטריץ׳
16
הצעותיו של ח"כ סמוטריץ
  קלמן1   2/06/17 16:19
דומות לסעיפים בהסכמי פוטסדם (בין ארצות הברית, בריטניה וברית המועצות) בדבר גירושם של כעשרה מיליון גרמנים אתניים(ומספר קטן יחסית של הונגרים ואחרים)משטחי צכוסלובקיה, פולין וברית המועצות בשנים שלאחר מלחמת העולם השניה. יש לזכור כי הן בשנים שקדמו למלחמה והן במהלכה היו הגרמנים האתניים שכנים למופת לתושבים הסלאביים וכידוע לכל לא פגעו בהם בשום דרך. קל לקבל פרטים על סבלם של הגרמנים מארגונים של מגורשי הסודטים וארגונים אחרים.
כתוב תגובה ל- קלמן1
17
,תיאוריה סטליניסטית של קקאלינס
  שמאלנות=מחלת נפש   2/06/17 17:49
המעריץ של שמש העמים=רוצח המיליונים.לא שכחנו מי כרת כרית עם השטו היטלר ימ"ש ב-1939...לא שכחנו את חבריו של איתן ממפלגת הזדון הקומוניסטית פ.ק.פ.ששיתפו פעולה עם המרצחים של המופתי המפלצתי אלחוסייני... והיום תומכים במפלגת הבוגדים באלד....כול כאלב ביג'י יומו...
כתוב תגובה ל- שמאלנות=מחלת נפש
18
סמוטריץ ממשיך לשקר
  ממשיך לשקר   4/06/17 10:28
לדברי הרבנית תרצה קלמן הדגיש סמוטריץ ,שצריך ללמוד מהלכות מלכים של הרמב״ם , לפיהם הערבים שישארו כאן יהיו במעמד של נחותים .

בשנת 2017 לקבוע שאוכלוסיה מסויימת תישאר במעמד של נחותים לאיזו תיאוריה זה מתאים , מר סמוטריץ ????

ואתה מר סמוטריץ ממשיך לשקר וקובע שהתיאורים שלך חפה מסמננים של אופל .
כתוב תגובה ל- ממשיך לשקר
19
לא יפה לשקר
  ל סמוטריץ   4/06/17 18:31
מר סמוטריץ , אתה אינך מסיע הסתייגות מהקללות והגידופים לעברן של תהילה ותרצה , שחשפו את דבריך בפורום הדתי לאומי, בו הדגשת את הפיתרון של ערבים נחותים , ואם הם אינם מוכנים לקבל את המציאות של נחותים וגם לא את המציאו של טרנספר, את סמוטריץ מציע , שניתן לצבא שלנו להסדיר את הכל על הצד הטוב ביותר .

סמוטריץ לאיפה לכתוב דברי שקר בעיתון הארץ ולהתעלם ממה שכתבו תרצה ותהילה ששמעו אותך .
כתוב תגובה ל- ל סמוטריץ
סמוטריץ אינו משקר
  איצי   5/06/17 11:33
הרבנית תרצה קלמן ששמעה את דבריו אומרת במפורש ש סמוטריץ משוכנע מעומק ליבו, שטרנספר זה פתרון .

מי שלא ירצה טרנספר, שמורה לו הזכות להישאר כאן כמו שקבעה ההלכה במעמד נחותים , ביטוי מכובס לאפרטהייד .

סמוטריץ אינו משקר . הוא משוכנע, כי מי שאינו מעוניין בשני הפתרונות ויביע התנגדות לכך, הטיפול הוא בידי צבא הגנה לישראל .
כתוב תגובה ל- איצי
20
תוכנית ריאלית של סמוטריץ'
  נועה זילברמן   6/06/17 10:53
איתן, תוכנית ההכרעה של סמוטריץ' ראויה לבחינה ויש בה הרבה מאוד מהתבונה ומקשר הדוק למציאות.
כתוב תגובה ל- נועה זילברמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il