s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניצחון הערבים במלחמת הדרכים
מאת: אורי מילשטיין  |  23/06/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שהיה זה מה שקורה היום?
  ב_שמואל   23/06/17 09:29
אורי, כתבת: "כוח בריטי הגיע למקום התקרית במשוריינים, חילץ את הניצולים וירה בתוקפים. אחדים מהם נהרגו והאחרים ברחו". מדוע "הניצולים" לא יכלו לעשות את מעשי הבריטים? מה עמד מאחורי הגישה להגביל את הפעולות ל- "הגנה גרילה" במקום "תקיפות גרילה"? למה לארגן שיירות כל-כך גדולות, אולי הגודל משרה ביטחון שקרי? גם הטייסים - של ימינו - המשרתים בנגב הונחו לנסוע בשיירות מחשש להתנכלות הבדואים לרכבים הנוסעים לשדה התעופה ומחנות צה"ל בנגב. למה פועלים בטמטום? האומנם הטמטום בהנהגת הצבא נשאר עד ימינו משום שהקצינים הבכירים בימינו הם יורשי התרבות המעוותת של המפקדים השמאלנים מהפלמ"ח?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
{{{40שנה שולט ליכוד דתי וחרדים
  והערבים מתרבים.   23/06/17 13:07
40 שנים שולטים הליכוד דתיים וחרדים והבדואים הפכו לאדוני הנגב ודרום הערבים שולטים
במשולשים בצפון ובגליל.הבדואים מכפילים עצמם כל 13שנים. הערבים והבדואים ישלטו
בישראל=עד מתי יאשימו נטולי המוח את השמאל???
כתוב תגובה ל- והערבים מתרבים.
אומר "הערבים מתרבים"
  ב_שמואל   24/06/17 21:08
"עד מתי יאשימו נטולי המוח את השמאל???". כלומר, אתה בעד חיסול הערבים או בעד גירושם מישראל? בכל מקרה, בין אם אתה בעד חיסולם או בעד גירושם, אתה יודע שהשמאל יצא למלחמה נגד המדינה כדי למנוע את הפעולות האלו. כיוון שלימין יותר חשוב להימנע ממלחמת אחים מאשר קיומה של המדינה היהודית, אזי הימין שבשלטון מוותר לשמאל. עכשיו אתה מבין מדוע מאשימים את השמאל? הם מוכנים למות כדי להנציח את המלחמה נגד היהודים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
החשיבה הביטחונית הציונית
  אורי מילשטיין   23/06/17 14:06
שקיבע בן גוריון היא הגנתית ולא התקפית. חשיבה זאת דומיננטית עד היום.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
{{{תתקיף מי מפריע לך לנתניהו?!
  התקפנו ב48,57,67   24/06/17 09:19
התקפנו ב48 יצרנו גבולות מעבר להסכם החלוקה,התקפנו ב57 ונסוגנו אחרי לחצים, התקפנו ב67 ונוספו לנו
4000000ערבים,התקפנו בלבנון הראשונה נוספו לנו עוד ערבים והרוגים יהודים מיותרים נסוגנו בחוכמה.נפטרנו מאחריות ל2000000מליון ערבים בעזה הודות ליכולות של אחרון המנהיגים שרון שהיה מגה חשוד בשחיתות אבל מבין בבטחון והציל ישראל מערביי עזה המיותרים לגמרי.
עכשיו גאון קטן אתם שולטים 40 שנה מי מפריע לכם לכבוש את עירק אירן סוריה ירדן ואולי את מכה ומדינה?
אולי אתה מתכוון שנכבוש וגם נמצא פתרון סופי לבעיית הערבים ? לפחות תציע דרך ושיטה.
כתוב תגובה ל- התקפנו ב48,57,67
ב49 גם הבאתם את מנגלה שימשיך
  הלאה   24/06/17 17:45
כתוב תגובה ל- הלאה
זה נכון! אבל בלי קשר לב.ג.!
  פועה   24/06/17 19:04
אסטרטגיה הגנתית היא פועל יוצא של שיטת המשטר הדמוקרטית! באשר לתש"ח ב.ג. לא היה מקובע על אסטרטגיה הגנתית, כאשר התנאים המדיניים השתנו הוא עבר לאסטרטגיה התקפית מובהקת ואף דחף את הצבא לתקוף יותר ויותר. ב.ג. כראש ממשלה הנהיג אסטרטגיה התקפית מובהקת כאשר קבע שאת המלחמה צריך להקדים ולהעביר לשטח האויב. זה עבד במבצע סיני ב-1956 זה עבד בששת הימים 1967. ממשלת גולדה מאיר "שחקה עם הצבא בתופסת" היא לא העזה להורות לצבא רשמית לשנות את האסטרטגיה להגנתית אבל גם לא אפשרה לצבא בידיעתו מראש ב1973 לממש אסטרטגיה התקפית מונעת וזה הגורם העיקרי לכישלון הצבאי ביומיים הראשונים. דדו כרמטכ"ל הוביל את הצבא למלכוד של שתי אסטרטגיות סותרות בו זמנית משקולי הערפול שהצבא נוהג להתגאות בהם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, מה הקשר?
  ב_שמואל   24/06/17 21:34
פועה, כתבת: "אסטרטגיה הגנתית היא פועל יוצא של שיטת המשטר הדמוקרטית!". אין ספק שזה רעיון ענק, אך בינינו, מה אין קשר בין אסטרטגיה צבאית למשטר דמוקרטי. ואם יש קשר, אז מה את טוענת, שבן-גוריון היה דמוקרט וחדל להיות דמוקרט ובגלל זה הוא שינה אסטרטגיה? ואם הדבר היה כן תלוי במשטר דמוקרטי, אז לא היה מקום ל"התבלבל" במלחמת יום כיפור בין אסטרטגיה זו לאחרת. פועה, את שותלת רעיונות של השמאל הבוגדני כאילו גולדה בלבלה את הצבא. אז מי שהיה נוכח באירועים, ראוי לספר שהצבא הכין את עצמו - לתקוף את הערבים - במשך שנה ובמקביל משה דיין וחבר הבוגדים שלו הכינו את "הניצחון" של המצרים בהשמדת לוחמי התעלה. ללא הבטחה מפורשת של דיין ולערבות שניתנה ע"י חיית האדם קסינג'יר, אנואר סאדאת לא היה יוצא למלחמה חסרת סיכוי להצלחה שהייתה גורמת לחיסול צבאו החלש ופוגע חמורות בכלכלת ארצו שלא הייתה מצליחה משאת את תוצאות המפלה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אי אפשר לשתול במוח מלא שתלים?!
  פועה   25/06/17 09:46
הטענה שלי היא שפוליטיקאים במשטר דמוקרטי מתקשים להחליט על פתיחה ביוזמה מלחמתית התקפית. פשוט משום שההתנהלות והזמניות שלהם בשלטון דוחפת אותם לא שליטול סיכונים. לכן נוח ונכון להם תמיד להגיב. לאחר שפורצת המלחמה וכשקיים מצב מלחמה ואיום, התנאים משתנים ותקיפה הופכת למחויבת המציאות, כאשר היא בעלת סיכויים להביא ניצחון. וזה לא "רעיון ענק" אלה עובדות היסטוריות פשוטות. זה גם יתרון בולט של משטר דמוקרטי, סוג של ביטוח מרבי מהיסחפות להרפתקאות מלחמתיות שקשה לחזות איך יסתיימו ובאיזה מחיר.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, אין שחר לדבריך, הרי כל
  ב_שמואל   25/06/17 13:22
פועה, אין שחר לדבריך: "טענה שלי היא שפוליטיקאים במשטר דמוקרטי מתקשים להחליט על פתיחה ביוזמה מלחמתית התקפית. פשוט משום שההתנהלות והזמניות שלהם בשלטון דוחפת אותם לא שליטול סיכונים" ולראיה: מלחמת לבנון השנייה. שהסתיימה ב: "היסחפות להרפתקאות מלחמתיות שקשה לחזות איך יסתיימו ובאיזה מחיר". פועה, המציאות לא אוהבת את דבריך וחשיבתך בגלל תרבותך המעוותת שגורמת לך לחשוב שאת היא האלוקים (תרבות ה"נאורות") וכשאת מצווה העולם חייב להתייצב לצידך. פועה, זה לא כך, אנחנו בני אדם המוגבלים לחוקי הטבע.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אכן, ראשך מלא שתלים לכן הקשקוש
  פועה   25/06/17 17:35
היה עוד ניסיון שכשל להחזיר לעצמנו את האסטרטגיה ההתקפית, וזה נעשה בניצוחם של הצמד בגין שרון במלחמת לבנון הראשונה. באשר לאולמרט ומלחמת לבנון השנייה הרי שזה החל כמבצע עונשין (פעולת תגמול) והתגלגל למלחמה. בעימות מתמשך של עשרות שנים, מבצעים מוגבלים לא מבטאים אסטרטגיות.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, אז את מודה שדבריך שטות
  ב_שמואל   25/06/17 20:45
פועה, כתבת: "היה עוד ניסיון שכשל להחזיר לעצמנו את האסטרטגיה ההתקפית", כלומר אין למשטר דמוקרטיה השפעה כלשהי על אסטרטגיה. פועה, יוצא לך לכתוב שטויות ואת ננעלת על השטות ומוסיפה שטויות כדי להצדיק את השטות הראשונה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
מה עם כנס הפקת הלקחים ביגור??
  לקח ,לקח,תרדוף   23/06/17 09:30
חסר מידע חיוני.תורת מילשטיין בקריסה ואנה אנו באים?? ראומה תפסי פיקוד , אורי הקשיש מתמוטט...,
כתוב תגובה ל- לקח ,לקח,תרדוף
לקח תרדוף, הידעת שלא כל מי
  ב_שמואל   23/06/17 10:03
לקח תרדוף, הידעת שלא כל מי שחוגר את החרב נימצא בעמדה שווה למי שמסיר את החרב לאחר הקרב? כיוון שכך, ראוי שתנהג בכבוד ובנימוס כלפי מי שהגיעו להיות קשישים, שכן אתה הצעיר - עלול לא להגיע למעמד כזה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל,אתה ממשיך לענות לאידיוט
  חבר קיבוץ יגור   23/06/17 13:21
לא חבל על זמנך וביטול תורה ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מה עם כנס הלקחים ביגור ??
  לקח לקחוני-בטחוני   23/06/17 16:34
הדביל -אידיוט="חבר קיבוץ יגור " ירצה על:הפקת לקחים מפיזור הגללים - ברפת של יגור - תצפית של 69 שנים ... "ההומו מיגור" ירצה על הלקחים של מילשטיין מהתחת... ראומה תרצה בנושא: איך להצליח לפרסם תגובה ראשונה... ואורי מילשטיין ירצה בנושא: מדוע הודח מהפיקוד על צה"ל אריה טפר =גדול המצביאים במלחמות ישראל בעת החדשה..... באשר לדרישה שהועלתה לאפשר דיון בשאלה הנוקבת:איך הולך צה"ל מחיל אל חיל למרות שכשל והובס ב-12 מלחמות ומערכות [1948-2014],סירב מילשטיין לאפשר זאת בטענה שרק לו יש את הכישורים הדרושים בנושא הפקת הלקחים ,ואין ברי- פלוגתא ראויים...
כתוב תגובה ל- לקח לקחוני-בטחוני
יש סיכום לגבי תאריך הכנס?..
  לקח,לקח, נפיק...   26/06/17 15:51
חייבים להחליט מהר כי המלחמה הבאה בפתח, אולי אפילו ביולי...
כתוב תגובה ל- לקח,לקח, נפיק...
מוטב יהיה אם תשחרר אותנו
  מגיב ותיק   23/06/17 13:18
השבת מנוכחותך המפגרת ופשקווילך האוויליים.
דביל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא ניתן להיפטר
  אורי מילשטיין   23/06/17 22:23
ממנו התגובות כאן הן משמעות חייו היחידה!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הרצאה של מילשטיין"על הלקחים,"
  עוגת לקח   26/06/17 15:57
שלא הופקו, לא מופקים, ולא יופקו.
כתוב תגובה ל- עוגת לקח
3
הלוחמים היו ברובם גיבורים
  ראומה   23/06/17 10:30
ונחושים וצעירים, אבל הפיקוד שגם הוא היה צעיר, לא היה מוכן. והמחיר היה כבד. המוטיבציה לא תמיד הספיקה. חשוב לדעת היום, כדי ללמוד למחר.
כתוב תגובה ל- ראומה
אין ספק שבהנהגת מילשטיין
  לקח, לקח, תרדוף   23/06/17 11:17
לא היו טעויות ומחדלים במלחמות ישראל, ולא היינו מנוצחים פעם אחר פעם = במשך 70 שנים....סליחה, אבל בעצם ניצחנו בכל המלחמות, למרות שלא הפקנו לקחים ולא פעלנו לפי תורת השרידות...משהו לא מסתדר...אז מילשטיין הוא נביא שקר ?? נוכל ??מבולבל?
כתוב תגובה ל- לקח, לקח, תרדוף
ראומה, ייתכן שאת צודקת
  ב_שמואל   23/06/17 13:29
ראומה, יתכן שאת צודקת שהפיקוד היה צעיר ולא "מוכן". אך לדעתי (על פי הבנתי את הכתבה) הבעיה לא הייתה בחוסר מוכנות או טפשות. לי נראה שהאידיאולוגיה (הקמת עם עברי - המורכב מיוצאי העם היהודי והערבי) גרמה למפקדי הכוחות לבצע מאבק של הגנה וספיגת כישלונות כדי שיתאפשר לחבור לערבים כעם משותף. מספרים על ווינגייט שהוליך כוחות של בריטים ויהודים להתקפת ישוב ערבי, ובשלב הדרך הוא השאיר את היהודים כדי שפעולת ההתקפה לא תפגע בסיכוי של היהודים והערבים לעשיית שלום. אני לא יודע אם הסיפור - נכון, אך ברור שהרעיון - הזוי ואינו משרת את העם היהודי, לכן, אני מאמין שהסיפור הומצא ע"י שמאלנים ואם הוא התרחש - אזי הסיבה שווינגייט השאיר מאחור את היהודים כי הוא לא סמך על יכולתם המבצעית, ודבקותם במטרה. לא צריך להיות גאון צבאי כדי להימנע מלהיכנס למלכודות פעם אחר פעם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מערכת הביטחון היא שמרנית
  אורי מילשטיין   23/06/17 14:01
באופייה ומתקשה ללמוד דברים חדשים אלא אם אירעו אסונות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
וגם זה תהליך ארוך
  אופירה   24/06/17 11:24
ראה ערך גוש קטיף והיום עוטף עזה. או שזה אסון קטן
כתוב תגובה ל- אופירה
כל מערכת ציבורית גדולה ומתמשכת
  פועה   24/06/17 19:14
בהכרח תהיה די מהר לשמרנית. אין דרך בירוקראטית חוקית לשנות את זה. צריך ללמוד להתמודד עם המגבלה הזאת. רמטכ"ל מוכשר מזהה ומבצע "מהפכות קטנות" בהדרגה, בזרועות שהשמרנות בהם הפכה לקיבעון.
כתוב תגובה ל- פועה
4
פנייה לנחשון וחבריו
  יוסף מהגליל   23/06/17 13:05
שלום אשמח לדעת מהם המקורות שלכם לטענות שאתם מייחסים לעברו הצבאי של אורי מילשטיין, לעבר משפחתו ולחברו המנוח אריה טפר.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
חבל על
  הזמן   23/06/17 17:00
כתוב תגובה ל- הזמן
יוסף מהגליל כדי שלא תשתעמם
  נחשון הותיק   23/06/17 22:12
כתב לך מילשטיין:" חבל על הזמן" אז בקש ממנו תשובות למספר שאלות: א. המשפחה- מדוע סולקו הוריו של מילשטיין מקיבוץ אפיקים?? מדוע אחיו הבכור רם ז"ל החרים אותו במשך עשרות שנים ?? ב.שירות צבאי- באיזה דרגה סיים את השירות הסדיר? מדוע לא עשה קורס קצינים בבה"ד 1 ? ג.אריה טפר המנוח מקיבוץ יגור- האליל של אורי -מדוע עזב את שדה הקרב העיקרי בדרך לירושלים, בעיצומה של לחימה במאי 48? ומדוע הועזב מחט' הפלמ"ח הראל ? היה סמ"פ בקרב יאנוח באוק'48- האם לאחר ההתקלות ברח משדה הקרב תוך הפקרת חברו מהקיבוץ המ"מ אסף,חברים מהפלוגה, והשאיר בשטח פצועים.... האם בקרב תל מוטילה במאי 1951 היה מפקד המארב של גולני שירה בשלומיאליות על מח' מגדודו והרג ארבעה חיילים ?? האם בעיצומו של הקרב שארך 5 ימים, נטש את השטח,וברח ליגור, בתואנה של התקף מלריה? שים לב יוסף כמה בריחות וכמה בעיות??ויש עוד. נמתין לתשובות הפילוסוף הביטחוני...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון הוותיק, האם השאלות מהסוג
  ב_שמואל   24/06/17 22:02
נחשון וותיק, האם השאלות מהסוג: "מדוע סולקו הוריו של מילשטיין מקיבוץ אפיקים??" רלוונטיות לנושא, או שהן מהסוג שהיה אהוב על הבולשוויקים, והשמאל הישראלי הבוגדני משתמש בהם כדי להשתיק את יריביו במיוחד כשהם צודקים וצדקתם עלולה לגרום לפגיעה קשה בתדמית של השמאל. כמו למשל במקרה של הרב משולם שכל ה"שומרי הדמוקרטיה" חברו יחד כדי להבאישו את חבריו ואת הקורבנות שהמדינה גנבה את ילדיהם והתעללה בעינויים ורצח כאילו ד"ר מננגלה השריץ את פרופ' היס ופרופ' קלינגרברג ותלמידיהם. דרך אגב, אני - כאדם המכיר היטב את רמתם העלובה של החלטות הקיבוץ - יודע שאין להחלטת הקיבוץ לגרש אדם, מוכיחה שהוא לא ראוי. פעמים רבות זו תעודת הצטיינות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל ב' למה אתה נטפל לזוטות
  נחשון הותיק   24/06/17 22:40
מה עם המידע על סילוקו של מילשטיין מחט' 35? מה עם כל המידע על בריחותיו והפקרותו של אריה טפר " אליל הכזב" של מילשיטיון?? ראה את המידע של יוסף מהגליל, וזוהי רק ההתחלה... האמת נחשפת.מילשטיין מייחל לחיסול ישראל..
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון הוותיק, אני יכול להביע
  ב_שמואל   25/06/17 07:18
אני יכול להביע דעה לגבי דברים אותם אני חושב שאני יודע ו/או מבין. לגבי השמאלנים ובמיוחד החלטות הקיבוץ, אני סבור שדעתי מאד מגובשת המבוססת על הרבה ידע וניסיון. כאשר מצמידים האשמה אחת לאשמה שנייה, ברור שהערך של נכונות האשמה נפגעת אם מתברר שהשנייה אינה אלא נטולת צדק.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לא חבל על זמנך יוסף ? לתקשר
  חבר קיבוץ יגור   24/06/17 07:06
עם אידיוט (מיגור) ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין לא ישן הלילה....
  נחשון הותיק   24/06/17 11:07
אחרי שקרא את פירוט מחדלי וביזיונות מילשטיין-טפר, התהפך על משכבו והסתובב נסער, בשעה 02:54 החליט האידיוט מאפעל להגיב- בתחפושת "חבר קיבוץ יגור"- בתרגיל הסחה-ניפןח פרשת איומי שלום דרור, כאשר העלה חרס בידו,הגיב שוב בשעה 07:06-לא חבל על זמנך יוסף ? ובכן יוסף מהגליל יש עוד פרשיות לבדיקה: מדוע סולק מילשטיין מפנימיית "הדסים"?? מדוע העיף מח"ט הצנחנים 35-אל"מ יורם יאיר את מילשטיין מתפקיד כותב ההיסטוריה של החטיבה ב-1982 ??? האם אריה טפר נהג להכות ילדי רועים בדווים ליד יגור ולהתעלל בהם? מה היה טפר במלחמת ששת הימים? הוא היה מפקד גדס"ר באוג'שרון, גדוד שעשה שום-כלום....מדוע סולק טפר מהקיבוץ המופלא יגור ?? האם נכונה השמועה שמילשטיין לא יודע לקרוא מפות ולהתמצא בשטח [עאוואר גמור..] וטפר היה המנחה והמוביל שלו בטיולים,והוא היה תלוי בו כבעל מוגבלות[חוץ המוגבלויות האחרות שלו...],זה מסביר את הסימביוזה המוזרה...יוסף מהגליל קיבלת את מבוקשך,וזה עתה קיבלתי שיחת טל. מלוחם ותיק בצנחנים ובה מידע מרתק...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
5
העתיקות של מילשטיין
  נחשון   23/06/17 15:39
מסתבר שמילשטיין הוא לא היסטוריון, ואפילו לא פילוסוף, אלא ארכיאולוג. השבוע ובשבועות הקודמים הוא חפר בתל הניירת שבמרתפו ומצא פרקים שכתב ופירסם לפני שנות דור=1984.... לפני 33 שנים.אתם קולטים-חומר קדום,איטריות עבשות... ואותו הוא מגיש ב-2017...
כתוב תגובה ל- נחשון
6
גם הגנה כמו שצריך
  אופירה   23/06/17 20:27
לא לימד בן גוריון. שלא נדבר על התקפה
כתוב תגובה ל- אופירה
7
הכל חרא
  נחמת רבים   23/06/17 21:46
לפי הדגנרל הקטן מילשטיין הכל היה חרא. אין יום אירוע או מקום במלחמת 48 בו הערבים לא ניצחו. אז למה לכל הרוחות אנחנו כאלה והם כאלה?
כתוב תגובה ל- נחמת רבים
המלחמה עידיין ממשיכה ולא ברור
  מי ינצח   23/06/17 23:38
כתוב תגובה ל- מי ינצח
התגובה הכי אמיתית עד עכשיו,
  חבר קיבוץ יגור   24/06/17 18:54
למרות שהיא של ד"ר מילשטיין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
ד"ר מילשטיין ממשיך לענות לעצמו
  נחשון הצעיר   24/06/17 21:44
ולשבח ולהלל את עצמו. זאת התגובה הכי מרושעת ומטומטמת, והחשוב ביותר= זאת הודאה כי מילשטיין מייחל להשמדת מדינת ישראל,.... צדקנו הוא עוכר ישראל מובהק, וצריך להתייחס אליו כאל אויב.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
8
הסיפור של שלום דרור שרצה להרוג
  חבר קיבוץ יגור   24/06/17 02:54
את דוד שלתיאל בעקבות אירועי שיירת עטרות, מזכיר את הסיפור על גורודיש שרצה להרוג את דיין אחרי מלחמת יוה"כ.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
9
למה אתם לא מתייחסים לתוכן?
  ד״שׁ   24/06/17 11:52
למה אתם עסוקים במילשטיין כל הזמן במקום להתייחס לתוכן המאמר. יש לכם מידע שמפריח את מה שכתוב פה? לא צריך להיות היסטוריון צבאי בשביל לראות שהפלמ״ח פעל בצורה חובבנית ולא מקצועית. צריך לזכור שמלחמת העולם אך הסתיימה אבל הפלמ״ח סירב ללמוד מנסיונם של אחרים והעדיף לשבת מסביב למדורה ולספר סיפורים. גם את מה שלמד מווינגט הוא לא יישם ובמקום לקחת את היוזמה הוא המשיך להתנהל בדפנסיביות ולשלם בהרוגים רבים. קשה גם להצביע על מפקד אחד אמיץ במיוחד או חכם במיוחד שהצליח להתמודד עם הבעיה הטקטית הטריוויאלית של העברת השיירות לירושלים.
כתוב תגובה ל- ד״שׁ
נתייחס לחומר,אחרי שמילשטיין
  נחשון הותיק   24/06/17 12:07
יגיב על ההאשמות החמורות שהועלו כאן נגדו=לפי דרישתו של המגיב "יוסף מהגליל.....ואגב ראוי לכתוב "שמפריך" ולא "שמפריח"..מי שמפריח בלוני כזב הוא מילשטיין. מצפים לתגובתו על ההאשמות הקשות מאד. אני מקווה כי גם אתה רוצה לקבל את המידע.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
אכן אשמח לשמוע
  יוסף מהגליל   24/06/17 16:20
הן מצד מילשטיין על השאלות שהצגם והן על המידע החדש שקיבלתם.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
10
יוסף מהגליל= יש מספיק חומר??
  נחשון הותיק   24/06/17 11:57
נשמח לשמוע את תגובתך...אגב,יש חומר טרי שקיבלתי זה עתה-שפתיים יישקו-אך הוא דורש בדיקת משפטן לפני פירסומו, וזאת אעשה מחר. כלי נדר.....צפה לקרנבל.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון הוותיק, מה זה
  ב_שמואל   24/06/17 22:08
נחשון הוותיק, מה זאת אומרת "בלי נדר"? ממתי מקדימים ללכלך על אדם וכשצריך להוכיח מסתמכים על "ללא נדר". איזו גישה מאפיונרית זו? אם אתה מתלונן על חוסר ביסוס עובדות של מילשטיין, אז מדוע אתה נוהג כפי שאתה קובע שאסור לעשות? אתה - ממש - מוזר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אתה דוס מוזר וקשה הבנה
  נחשון הותיק   25/06/17 11:11
לא מסוגל לקרוא שתי שורות בלי להתפלפל: אמר רבא. אמר אביי- דברי הבל..אל דאגה הכל על הפילוסוף-הביטחוני ייחשף לאור השמש...ואתה ברח לך לבית המדרש אל הבטלנים, ממשמשי הגוילים, ופטור אותנו מזיבוליך...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון ותיק, בעיה קשה הייתה
  ב_שמואל   25/06/17 13:43
נחשון וותיק, בעיה קשה הייתה לעם היהודי שהיה שרוי בין הקוזקים שראשם כאב כשנדרשו לחשוב. מפתיע שאותם תכונות של הקוזקים ירשו הבולשוויקים בשמאל הציוני שהיגר לישראל. עם זאת, כשם שהעם היהודי נותר להתקיים למרות הניסיון של אומות העולם והתנועה הציונית - להשמידו באושוויץ, כך אני לא מתכוון הכנע לך. נחשון וותיק, הגיע הזמן שלך ושל חבריך הפרימיטיביים לאמץ את מוחכם כדי להבין את הדברים שנראים לאחד כמוך כדברים מורכבים ומסובכים. יתכן שבמקום שצה"ל יחייב את החרדים לבזבז שנים הכי טובות של החיים - על שירות מטומטם ומיותר בצבא, הוא צריך לחייב את אזרחי המדינה לשרת בישיבה חרדית ולפתח את המוח הירוד של שמאלני חסר יהדות כמוך. נראה לי שרק כך יהיה סיכוי סביר להגיע לשלום עם הערבים שלא דרך קנה הרובה של הפשיסטים השמאלנים וסכיני לוחמי החופש הפלסטינים. זכור ש"הציוניים" רצחו את נציגי החרדים (עו"ד יעקב ישראל דה-אהן) כדי שלא יהיה שלום בארץ ישראל. נחשון וותיק, אתה לא מודע לכך שחוסר יכולת להבין דברים מורכבים - זה אינו דבר חיובי, וחוסר רצון ללמוד דברים מורכבים וקשים - זה ממש שלילי. נחשון ותיק, מה, הגזמתי? דברי היו לך קשים מדי?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל שוב -חוס על חייך,מה אתה
  חברקיבוץ עגו3   25/06/17 13:22
מתווכח עם אידיוט קליני,הרי לא תוציא ממנו את האידיוטיזם שזה חלק אורגני ממהותו של אידיוט יגורי זה. בחייך עזוב אותו ,על תענה ותווכח וירווח לך בחייך על פני האדמה.
כתוב תגובה ל- חברקיבוץ עגו3
11
מילשטיין בהלם ואלם מחפש שכפ"צ
  נחשון הצעיר   24/06/17 17:09
מול הגילויים על עברו המשפחתי והביטחוני. מה שפורסם הוא נק"ל, מול הגילויים הבאים מומלץ לרכוש אפוד קרמי עם סיבי kevlar....יש מבצעים ב"חגור".
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
12
אבא שרת בצבא הרוסי ולעג לפלמ"ח
  Naba   24/06/17 18:01
אבא הגיע באניית מעפילים מקפריסין ונשלח מיד ללטרון. כשהתגייס ידע היטב פולנית רוסית עברית שלמד בליטא בגימנסיה תרבות, אנגלית כמובן שאידיש . בשנת 1940 נמלטה משפחתו לברית המועצות ועם פרוץ מלחמת העולם השנייה התנדב לצבא האדום ועשה את מסלול הלחימה מסטלינגראד, קרב קורסק, עד לברלין. אבא (הלל גוטמן ) סיים את המלחמה כמפקד פלגת שריון (קפיטן ) בארמיה של ז'וקוב וכבעל 4 עיטורי גבורה . ב1947 הגיע באניית מעפילים עצמאות ולאחר שהות קצרה בקפריסין התגייס לצבא בהקמה נשלח מייד ללטרון ומפלוגה בת חמישים איש נשארו הוא ועוד חמשה אחרים חיים. כאיש קרבות מנוסה . אבא התרשם רע מאד מהתנהלות הצבא העברי. שרת כנהג זחל"ם בגדוד הפשיטה הממוכן של משה דיין, ועבר את רוב מלחמת השחרור בכל הקרבות שהתנהלו במרכז בגליל בנגב עד כבוש אילת ככלל הוא זלזל לחלוטין באנשי הפלמ"ח הגדיר אותם "חבורת שוויצרים עם מכנסיים קצרים שהביצים משתרבבות מהן. ככל שאני קורא את מילשטין זה משתלב לי היטב עם זיכרונותיו של אבא יבדל"א.
כתוב תגובה ל- Naba
13
רמת הפורום
  אבנר רשף   24/06/17 18:28
מדי שבוע אורי מפרסם כאן כרוניקה ממוסמכת של מלחמת העצמאות. זה אולי לא מחקר היסטורי אקדמי- אבל מספיק מהיימן ומעניין כדי להחזיר את הקורא אל אימת האירועים של אותן שנים. מחווה של כבוד להקרבה העצומה של המעטים שהגישו לנו את המדינה "על מגש של כסף".
עבורי, כיליד 1948 בקיבוץ בגליל, הפרקים הללו מעניינים ומרתקים. מעטים בישראל מקדישים את זמנם ומרצם לתיעוד היסטורי של התקופה כמו אורי, גם אם דעותיו הפוליטיות צצות פה ושם (אין היסטוריון אובייקטיבי).
כמעט באותה שקדנות, אבל בצד השלילי, טורחים כאן כמה נמושות לטנף את הפורום ולסגור חשבונות עם אורי ואחד עם השני. בלשון פרימיטיבית של שוק. פשוט מחליא.
אז תירגעו בבקשה, אזובי הקיר ותנו לשיירה לעבור.
כתוב תגובה ל- אבנר רשף
אבנר הצידקן איפה היית דור שלם
  נחשון הותיק.   24/06/17 19:13
ישנת במערה עם חוני המעגל בחצור הגלילית ליד ביתך? את הפרקים הללו פירסם מילשטיין בשנת 1984[ ראבק-לפני 33 שנים...]ו,אח"כ בספר בשנת 1989= הבטיח 12 כרכים, עבד עלינו בתחמנות כהרגלו, הוציא 4 כרכים ונעלם..אז יכולת לקרוא מזמן את החומר הקדום=איפה היית ומה עשית? הספרים היו בטוח בספריה של קיבוץ סאסא... וד"ר רשף מה יש לך להגיד על סגנונו הנבזי והבוטה של ד"ר מילשטיין שמחרף ומגדף את מבקריו בשמו או בתחפושות[ ארבעת האידיוטים-מקיבוץ יגור, ראומה,כנרת אופירה ועוד...], ועל הגילויים שפורסמו כאן היום על מעלליו, בקיצור המשך לעסוק באלרגיה,מילשטיין גורם לאלרגיה , לרבים ולטובים...הרבה בריאות.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק.
אדון רשף, סבי ענה לך במתינות
  נחשון הצעיר   24/06/17 19:50
אתה חצוץ וגס רוח. אני מקווה שברפואה אתה מבין,כי בהיסטוריה וביחסי אנוש קיבלת אפס, מאופס. אתה מכנה אותנו נמושות.אתה בכלל מבין מה כותב הפילוסוף =הביטחוני חביבך??הוא מחרף ומגדף בשיטתיות את המדינה ואת צה"ל, טוען שהובסנו בכל מלחמות ישראל, הבנת את זה רשף ? אם הוא לא מעורר בך אלרגיה=דחיה= פריחה, אז יש לך בעיה קשה... אבל אולי הבעיה שלך היא החינוך של השמו"צ=דורש בדיקה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון הצעיר, חשבתי שאתה שמאלני
  ב_שמואל   24/06/17 22:21
נחשון הצעיר, חשבתי שאתה שמאלני, והנה כתבת על מילשטיין: "הוא מחרף ומגדף בשיטתיות את המדינה ואת צה"ל". נחשון צעיר, אתה כותב כמו פאשיסט קיצוני. מה לשמאלני עם כבודו של צבא, ובמיוחד צבא כובש שהרג, גירש, שדד, עינה ובזז את רכוש האנשים הפרטיים הערבים שרצו להמשיך את חייהם בשקט ובשלווה? אתה מבין - נחשון צעיר - הערצתך למדינה הופכת אותך ללאומני חסר מגבלות מוסריות שמוכן לפגוע בכל אדם שחושב אחרת ממנו. נחשון הצעיר, גם סבא שלך פשיסט ימני? אתה מזדהה עם הפאשיזם הרוסי?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל,אתה שוכח שאתה מתווכח עם
  חבר קיבוץ יגור   24/06/17 22:43
אידיוט,לא חבל על זמנך ? לך ללמוד תורה ודרך ארץ ,זה יותר חשוב מלהתווכח עם אידיוט (ממשפחת צ' ביגור)
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר קיבוץ יגור, אסור לזלזל
  ב_שמואל   25/06/17 17:05
חבר קיבוץ יגור, אסור לזלזל באנשים מהסוג הפאנטי השמאלני. כאשר היהודים המירו את דתם לדת הנאורות (קומוניזם, נאציזם, סוציאלזם וכו') הם נשמעו מטומטמים מכדי שתהיה משמעות לתגובה הגיונית. התוצאה הייתה שכל העולם האמין ליהודים האלו שקבעו שיש להשמיד את העם היהודי (אדולף-אייכמן, האיש שניהל את ההשמדה, רואיין שנים אחדות לפני שנתפס בידי עיתונאי הולנדי בשם סאסן. בראיון, שהתפרסם בשבועון 'לייף', הוא מצוטט:"קסטנר העניק לי את השקט בהונגריה, והביא לכך שלא חוויתי ורשה הונגרית (הכוונה למרד). הוא עשה לי עבודה שלמה. הוא נתן לי את כל היהודים מבלי שנורתה ירייה אחת, בלי הפגנות, ומבלי שהייתי צריך לתת אדם אחד לעזרת המשטרה ההונגרית. הוא הנעים לי את החודשים בבודפשט וחסך לי צרות ומועקות. היה לו חופש תנועה מלא. הוא גרם לכך שהס (מפקד אושוויץ) בא להתחנן כדי להמעיט במשלוחים. קסטנר עשה לי את השהות במטה לעבודה משרדית נעימה. לאיש אמונים כזה, הכרת התודה שלי היתה מתן חופש תנועה מלא... נעשינו חברים... זה היה עסק טוב בשבילי, מחיר של 20-15 אלף יהודים תמורת סדר במחנות". בועז העצני). חבר קיבוץ יגור, אתה מבין, אסור לנו להניח לאף אחד לפעול נגד העם היהודי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב- שמואל חשבתי שאתה דתי
  נחשון הצעיר   24/06/17 23:10
ותהיתי איך אדם שפוי מאמין בקיומו של אלוהים? בקיץ שעבר ליויתי קבוצת תלמידים במסע לפוליו. הגענו למחנה ההשמדה הנורא מיידנק ליד לובלין. ליד תאי הגזים- שהשתמרו- סיםר לנו המדריך על מאורע בקיץ 1943.קבוצת נשים יהודיות עמדה בתור להשמדה. ולפתע התפרצה אשה זקנה מן השורה,והחלה לזעוק כלפי השמים בגרמנית: "אלוהים, תעשה משהו, הנאצים רוצחים את מאמיניך באכזריות,גברים נשים וטף,אנא הפסק את הזוועה." זה נמשך דקות ארוכות ..אין קול ואין עונה. הגרמנים הסתכלו במחזה משועושעים וצוחקים, ואז אמר לה הגרמני הבכיר: "קראי בקול גדול יותר,אולי ישן הוא ויקץ....." ואלוהיך ישן שינה עמוקה. עמוקה...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון הצעיר,
  ב_שמואל   25/06/17 07:35
נחשון הצעיר, כבר לפני מאות שנים היו אנשים חכמים והגיוניים שקבעו ש"אין אלוקים". מאז, העולם התקדם ובני האדם למדו הרבה דברים חדשים, שלא היו ידועים לאותם חכמים מלפני מאות שנים. כלומר, ברור שאותם חכמים קבעו ש"אין אלוקים" בלי לדעת מספיק את העובדות. מסקנה: אותם חכמים שקבעו ש"אין אלוקים" עשו זאת כ"אמונה" ולא כ"ידיעה". כשאדם בימינו קובע ש"אין אלוקים" למרות שהוא יודע שהידע בידו מוגבל מאד, והאנושות תדע הרבה יותר בעתיד, זה אומר שהוא "מאמין" ש"אין אלוקים" אך הוא משקר לעצמו כאילו הוא "יודע", והאמת היא שהוא רק "מאמין" ש"אין אלוקים". משמעות דברי: שאדם שמאמין ש"יש אלוקים" ואדם שמאמין ש"יש אלוקים" מתווכחים על אמונה ולא על אמת.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אדם שמאמין ש"יש אלוקים"
  ב_שמואל   25/06/17 09:14
אדם שמאמין ש"יש אלוקים" ואדם המאמין ש"אין אלוקים" דומים בכך ששניהם "מאמינים" ואינם "יודעים".
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב-שמואל חבל"ז =אתה חשוך
  נחשון הצעיר   25/06/17 09:23
דוס =מורד אור, פרימיטיבי.מרבית הדוסים בארץ הם טפילים עלובים שחיים כמו שחיו אבותיהם במאה ה-18 בעיירות ובגטאות של מזרח ומרכז אירופה .תרומתכם להקמת המדינה וצה"ל היתה שולית ואפסית. מקומך "בחדרי חרדים" ולא איתנו. אתם מיטרד כמו הערבים.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון צעיר, אחרי שהסברתי לך
  ב_שמואל   25/06/17 14:40
אחרי שהסברתי לך שקביעה ש"יש אלוקים" וקביעה ש"אין אלוקים" אינם אלא "אמונה" שאינה תלויה בהוכחה או בידיעה, אלא רק באמונה דתית, אזי בוא ונשווה את הערכיות של התרבות העומדת מאחורי הקביעות הללו. כאשר יהודי קובע שהוא מאמין בקיומו של האל, הוא מבטא זאת ביושר של אמונה. כשנוצרי פרוטנסטנטי (כלומר "חילוני" "נאור", "ליבראלי" וכיוצא באלה כתות השטן) טוען ש"אין אלוקים" בשם המדע, זה אומר שהוא טיפש/חסר יכולת להסיק מסקנות/שקרן (תבחר את הרצוי לך, אתה יכול לבחור אופציה אחת, שתיים או שלושתן). נחשון צעיר, אל תחשוב שבגרותך תסייע לך להבין את החיים כמו בגרותם של בני אדם נורמליים. הזמן אינו יכול להחכים אותך להבין דברים שעד כה היו נסתרים ממך עקב דתך המעוותת. המציאות מלמדת שהבולשוויקים אינם נגאלים מהטמטום של ילדותם, הם רק מגיעים ליאוש מול עובדות החיים (ראה את הפאנטים בקיבוצים שכל עמלם ירד לטימיון, והמושחתים ביותר הצליחו להיות טייקונים ששולטים בקיבוץ). לכן - נחשון צעיר - אתה חייב לבצע רוויזיה עמוקה בכל מה שאתה חושב שאתה יודע. בברכה יהודית "עלה והצלח".
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
תגובה
  חיים יואבי   25/06/17 13:04
הפוסל במומו הוא פוסל
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
חיים, למען הגילוי הנאות
  נחשון הותיק   25/06/17 13:36
מדוע אינך מספר לקוראים כי אתה המפיץ של הזיבלונים[ספרי הזבל] והפשקווילים של אורי מילשיטיון?? אתה שותף לדבר עבירה. גם אתה מאמין ומייחל כמוהו לנצחון הערבים ולהשמדת ישראל ?
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
בייחוד אם הוא מקיבוץ
  יגור   25/06/17 14:00
כתוב תגובה ל- יגור
14
יוסף מהגליל נא פנה למילשטיין
  נחשון הצעיר   24/06/17 20:49
ותבקש ממנו בנחישות שיענה לדברים הקשים נגדו ונגד המנטור שלו שהועלו בפורום. אני מצפה שתדאג שהוא לא יתחמק כהרגלו... תתכונן גם למתקפת גידופים נגדך של המלישטיינים= האידיוט מיגור,ההומו מיגור, ראומה ושאר הפרימאטים הירודים... בהצלחה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
15
כמה דברים על אריה טפר
  יוסף מהגליל   24/06/17 21:48
אורי שלום אני מציג בפניך מספר דברים שמצאתי בדבר פועלו הצבאי של אריה טפר: kulmosnet.co.il מתוך מאמרו של אלי אשד ניכר כי לא אריהט פר וחבריו גילו את דרך בורמה אלה מוסא אשד, מאנשי חטיבת "גבעתי". כמו כן מועלת הטענה הבאה: אריה טפר וידידיו נחשבים על פי אחת הגירסאות למי שגילו את דרך בורמה אולם על פי מוסא הדרך שבה עברו כלל לא הייתה בתוואי של מה שנקרא לאחר מכן דרך בורמה. זאת הייתה "דרך לא דרך", דהיינו שבילים קשים למעבר שדרכם לא יכלו לעבור מכוניות וגם ג'יפים. טפר, על פי אחת הגרסאות, נטש למעשה את ירושלים ששם הסתכסך מסיבות שונות עם עמיתיו. מסעו זכה אמנם לפירסום כתוצאה מכתביו של הסופר מנחם תלמי אולם לא היה לו קשר רב לגילוי דרך בורמה "האמיתית". tda.bloger.co.il/ ביום שני ה-29.4.1951 במהלך סיור לאורך הירדן, מצאו סיירי גדוד-13 שיירי מזון טריים ועמדות חפורות בתל- מוטילה וכמו-כן עדר פרות שרועה באזור. משנודע הדבר למפקד מחלקת הסיור אריה טפר, הוא החליט להחרים את העדר כשהכוונה היא למנוע מהסורים לרעות בשטחנו וגם לארגן לגדוד כמה פרות לצורך "אספקה". einhashofet.blogspot.co.il טפר נטל את הפיקוד וציווה על מפקדי הפלוגות להחזיר את חייליהם שנמלטו למשלטים. בעזרת שני הלוחמים הדרוזים בלם את התקפת האויב ובאלחוט הזמין אש ארטילרית מסוללת התותחנים של החטיבה שהייתה בקיבוץ יחיעם. מפקדי המחלקות הצליחו להחזיר את אנשיהם למשלט ובפיקודו של טפר ביצעו נסיגה מסודרת, כשהם נושאים על גבם פצועים רבים. בשדה הקרב נותרו ארבע-עשרה מאנשיהם שנפלו חלל, ביניהם המפקד אסף כץ. החללים הובאו לקבורה בכבוד הראוי לאחר. mytrips.ws ועוד דבר - אחרי הכל עדיין אין לנו הסבר מניח את הדעת לגבי השאלה: איך נהרגו שני אנשי מפקדת הגדוד - הסמג"ד יונתן אברמסון והרופא ד"ר סולומון דהן מורלי? – (גדעון סגלי) המשתמש חבר קיבוץ יגור העלה טענה לפיה טפר הפקיר את אברמזון וכץ במסגרת פרשת קרב יאנוח inn.co.il "בהיתקלות הראשונה פתח כוח המארב של אריה טפר בטעות באש מק"בים על המחלקה של עמוס גל. ארבעה חיילים נהרגו והשאר ברחו. פלוגה סורית שהיתה מאחור הסתערה ותפסה את תל מוטילה". (עדויות עמוס גל ואריה טפר). באשר לפרשת נבי דניאל האלה אורי דרומי טענה (maarachot.idf.il) "פיקוד השיירה לא התמקם בראש השיירה ככוח חלוץ", כותב לויצה. "כתוצאה מכך איבד את השליטה על גורל השיירה ואף ניתק עצמו ממנה לאחר מתן פקודת הנסיגה". כך נותרו אריה טפר וחבריו להילחם בערבים בנבי דניאל. בתור אחד שהכיר את טפר שנים רבות, האם יש אמת בטענות אלה? כמו כן אשמח אם תוכל להתייחס בתשובתך גם לשאלות שהעלה נחשון לגבי משפחתיך וקיבוץ אפיקים, יחסיך אם אחיך רם, שירותך הצבאי (במרשתת רצה טענה שהתחזתה לקצין מילואים בחיל האוויר). אשמח עם תוכל להבהיר את התמונה כנגד הטענות שהוצגו נגדך.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
א. הטענות האישיות לגבי כבר
  אורי מילשטיין   25/06/17 19:22
עלו כמה פעמים והתשובה על כולם שלילית. עניתי בהרחבה כשעלו בפעם הראשונה. אלה שאלות טורדניות וזה בזבוז זמן מצדי לשוב ולפרט את התשובות.
ב. אשר לטפר - את פרשת תל מותילה פרסמתי בהרחבה בספרי "ההיסטוריה של הצנחנים כרך א'. ואת פרשת נבי דניאל וחלקו של טפר אפרסם כאן בשבועות הבאים.
ג. ראה להלן התייחסותי לנחשון
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מה המשותף לכל המוסדות שלהלן ?
  נחשון הצעיר   26/06/17 21:12
המכללה האקדמית צפת... מכללת אריאל.... הסמינר הרעיוני של הקיבוצים באפעל, ביה"ס פו"מ של צה"ל, קורסי פיקוד...בכולם לימד מר מילשטיין ,וכולם פיטרו את מילשטיין וסילקו אותו, בשל חוסר התאמה, כשל חינוכי בסיסי ועוד ועוד. אז זהו האדם שמנסה לעשות מהפך חינוכי.....כשלון.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
16
כמה דברים על אריה טפר
  יוסף מהגליל   24/06/17 21:48
אורי שלום אני מציג בפניך מספר דברים שמצאתי בדבר פועלו הצבאי של אריה טפר: kulmosnet.co.il מתוך מאמרו של אלי אשד ניכר כי לא אריהט פר וחבריו גילו את דרך בורמה אלה מוסא אשד, מאנשי חטיבת "גבעתי". כמו כן מועלת הטענה הבאה: אריה טפר וידידיו נחשבים על פי אחת הגירסאות למי שגילו את דרך בורמה אולם על פי מוסא הדרך שבה עברו כלל לא הייתה בתוואי של מה שנקרא לאחר מכן דרך בורמה. זאת הייתה "דרך לא דרך", דהיינו שבילים קשים למעבר שדרכם לא יכלו לעבור מכוניות וגם ג'יפים. טפר, על פי אחת הגרסאות, נטש למעשה את ירושלים ששם הסתכסך מסיבות שונות עם עמיתיו. מסעו זכה אמנם לפירסום כתוצאה מכתביו של הסופר מנחם תלמי אולם לא היה לו קשר רב לגילוי דרך בורמה "האמיתית". tda.bloger.co.il/ ביום שני ה-29.4.1951 במהלך סיור לאורך הירדן, מצאו סיירי גדוד-13 שיירי מזון טריים ועמדות חפורות בתל- מוטילה וכמו-כן עדר פרות שרועה באזור. משנודע הדבר למפקד מחלקת הסיור אריה טפר, הוא החליט להחרים את העדר כשהכוונה היא למנוע מהסורים לרעות בשטחנו וגם לארגן לגדוד כמה פרות לצורך "אספקה". einhashofet.blogspot.co.il טפר נטל את הפיקוד וציווה על מפקדי הפלוגות להחזיר את חייליהם שנמלטו למשלטים. בעזרת שני הלוחמים הדרוזים בלם את התקפת האויב ובאלחוט הזמין אש ארטילרית מסוללת התותחנים של החטיבה שהייתה בקיבוץ יחיעם. מפקדי המחלקות הצליחו להחזיר את אנשיהם למשלט ובפיקודו של טפר ביצעו נסיגה מסודרת, כשהם נושאים על גבם פצועים רבים. בשדה הקרב נותרו ארבע-עשרה מאנשיהם שנפלו חלל, ביניהם המפקד אסף כץ. החללים הובאו לקבורה בכבוד הראוי לאחר. mytrips.ws ועוד דבר - אחרי הכל עדיין אין לנו הסבר מניח את הדעת לגבי השאלה: איך נהרגו שני אנשי מפקדת הגדוד - הסמג"ד יונתן אברמסון והרופא ד"ר סולומון דהן מורלי? – (גדעון סגלי) המשתמש חבר קיבוץ יגור העלה טענה לפיה טפר הפקיר את אברמזון וכץ במסגרת פרשת קרב יאנוח inn.co.il "בהיתקלות הראשונה פתח כוח המארב של אריה טפר בטעות באש מק"בים על המחלקה של עמוס גל. ארבעה חיילים נהרגו והשאר ברחו. פלוגה סורית שהיתה מאחור הסתערה ותפסה את תל מוטילה". (עדויות עמוס גל ואריה טפר). באשר לפרשת נבי דניאל האלה אורי דרומי טענה (maarachot.idf.il) "פיקוד השיירה לא התמקם בראש השיירה ככוח חלוץ", כותב לויצה. "כתוצאה מכך איבד את השליטה על גורל השיירה ואף ניתק עצמו ממנה לאחר מתן פקודת הנסיגה". כך נותרו אריה טפר וחבריו להילחם בערבים בנבי דניאל. בתור אחד שהכיר את טפר שנים רבות, האם יש אמת בטענות אלה? כמו כן אשמח אם תוכל להתייחס בתשובתך גם לשאלות שהעלה נחשון לגבי משפחתיך וקיבוץ אפיקים, יחסיך אם אחיך רם, שירותך הצבאי (במרשתת רצה טענה שהתחזתה לקצין מילואים בחיל האוויר). אשמח עם תוכל להבהיר את התמונה כנגד הטענות שהוצגו נגדך.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
17
כמו באירוע הר-טוב גם כאן הסלמה
  פועה   25/06/17 10:57
החזרה מהר טוב השתבשה כי לא נחזתה מראש ההתארגנות הערבית לנקם. מדוע לא נצפתה מראש, משום שאף פיקוד לא יכול לצאת מההנחה שלוחמי השטח ישבשו את התכנון ביוזמתם. מה ששיבש בהר- טוב זה אותו אירוע פזיז של השמדת המשאית המלאה בערבים ללא צורך וללא פקודה. כנראה מתוך רגשות נקם והרצון לנצל הזדמנות. אפשר להניח שהסיפור על "המקלען שחטף הלם" נולד כדי להסתיר את העובדה שהוא סרב לפקודה לירות סתם על המשאית... הקטל הביא להתגייסות הנרחבת הלא חזויה של הערבים לנקמה. קטל המשאית לא דווח לפקוד או לא דווח במלוא משמעותו, אבל המלווים בשטח הבינו מיד את מה שצפוי להתרחש מזה ואת גודל הסכנת הנקמה המתפתחת עליהם ולכן מהרו לנוס על נפשם מהר-טוב ומהאזור, ואת הסיפור המלא או המפוברק ספרו אחר כך... בהעדר מידע אמין מהשטח כל פיקוד יתקשה להבין ולשלוח תגבורת. התופעה הזאת של יוזמות תקיפה עצמאיות כנקמה ו/או הענשה מתוארות גם כאן ויוצרות הסלמה לא חזויה. הסיבה להתנהגות כזאת של לוחמים נובעת מזעמם ותסכולם. כשנוצר מצב מתמשך של לחימה ללא הכרעה שגוזרת נפגעים וקרבות מיותרים. זה נגרם מהגבלות בלחימה שמטיל הפיקוד המדיני משיקוליו על הצבא הלוחם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה מה עם התייחסות לגילויים
  נחשון הצעיר   25/06/17 11:25
על הצמד מילשטיין -טפר?? אין ספק שהמקלען מהרטוב חשוב, אך מה עם העיקר= עלילות הפילוסוף -הביטחוני והמנטור שלו?? איזה תגובונת קטנה? ושימי לב השפן -הלבן מאפעל נעלם...גז.. התאייד, התחפר מתחת לשמלה של ראומה...פחחחח.אין תגובה,אפילו לא מילה, וזה אומר דרשני.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
הטפר שעולה מתיאורי מילשטיין
  פועה   25/06/17 14:01
היה לוחם נועז בחור אמיץ אבל בור. כמו רבים כמותו בתנועה הקיבוצית של ראשית המדינה. שטופי מוח קנאים אידאולוגים, שחצנים ובורים, שבזו לתארים ולכל כתם של בורגנות. טפר היה אמיץ ובשל נטה לפזיזות וללקיחת סיכונים. זהירות מתפרשת אצל טיפוסים כאלה כהססנות והחלטה להמתין כפחדנות. טיפוס כזה בטוח שהאומץ והעזה הם התכונה היחידה לקידום פיקודי.
כתוב תגובה ל- פועה
18
מילשטיין מחפש מיגון כבד
  נחשון הצעיר   25/06/17 12:52
נראה לאחרונה בוחן שכפ"ץ קרמי עם תוספת פלטת פמוסטון, להוספה על אפוד המגן הרגיל. עמידה גם נגד נשק כבד. הוא יודע מה בדרך....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
19
מילשטיין שלף קוף חדש=עגו 3
  נחשון הצעיר   25/06/17 16:05
מילשטיין האומלל נמצא מאז אתמול במצב פסיכוטי קשה .הוא ניסה לשלוף מחופש חדש אך בשל הדכאון התבלבל ויצא לו:"חבר קיבוץ עגו 3..". מסתבר שמילשטיין מכיר קיבוצים חדשים שאינם על המפה... אין ספק הזקן התחרפן.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
20
היד רועדת על המיקלדת
  נחשון הצעיר   25/06/17 17:07
המצב חמור משחשבנו. הוא בלחץ אדיר....איך הפך "יגור" ל "עגו3"?? הפילוסוף ניסה להקיש י, אך הקיש מעט שמאלה ויצא ע. את ה-ג וה-ו הצליח להקיש, אך אז היה רעד נוסף ובמקום ר הקיש מעט למעלה ויצא 3...המצב גרוע . אז אולי יבתיב תגובות לראומה??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
21
מילשטיין בטראומה- דום שתיקה
  נחשון הצעיר   25/06/17 18:12
נשאר בודד במערכה. לא יפה. האיש הופשט עירום ועריה בציבור, הוצג ככלי ריק וכל מעריציו של הזקן המסכן [המעטים...] נעלמו למסתור. איפה ראומה, כנרת, אופירה, שלל האידיוטים והמופרעים מקיבוץ יגור,ומקיבוץ עגו3[מה זה .?],כולם בהלם. בקיצור ,נא להפסיק את הקומדיה,האיש לא היסטוריון, זאת לא היסטוריה, ואת המקום באתר ראוי להקצות לנושאים אקטואליים ולא לגרוטאות מלפני דור. כתבי מילשטיין לשוק הפשפשים ביפו.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
תודה על מאמציך! יש קוראים
  אורי מילשטיין   25/06/17 19:12
שמאמינים לך וכותבים לי אישית בבקשה לקבל תשובות. כל הכבוד! כך נוצר לי קשר איתם. המשך בבקשה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
יוסף= כפי שצפיתי הוא מתחמק
  נחשון הצעיר   25/06/17 19:42
עכשיו כולם יודעים מיהו התחמן=המשמיץ הלאומי. שמת לב איך הוא מתחמק מפרשת העריקה של טפר מקרבות הדרך לירושלים,מפרשת הבריחה המחפירה מקרב יאנוח,וכמובן מכל הנושאים האישיים- משפחתיים שמציגים אותו באור שלילי ונלעג. וזו היא רק ההתחלה...סוף האמת לצוף כשמן על פני המים.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ממך לא ניתן להתחמק! הרי אתה
  אורי מילשטיין   25/06/17 21:15
חוזר על עצמך שוב ושוב בתת הרמה האופיינית לך. כל הכבוד - דבקות במשימה. מפגר, אבל עקשן. לא לכולם יש אי. קיו גבוה בייחוד אלה שנשארו בקיבוץ. אני מכל מקום שב ומודה לך.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
22
צה"ל מנצח והולך מחיל אל חיל
  נחשון   25/06/17 21:07
סיכום מלחמות ישראל ב-69 השנים האחרונות- שמילשטיין לא אוהב-בלשון המעטה. ניצחנו בכל המלחמות מ-1948 ועד -2014. צבאות ערב הובסו לחלוטין ומה שנשאר מולנו היום אלה ארגוני טרור וצבאות ליגה ז'. גם במלחמות הבאות[ויהיו כאלה] נביס אותם. ולא לשכוח מערכת הבטחון שלנו לא חשפה חלק גדול מעוצמתה. לידיעת המילשטיינים= מחפשי רעתנו=ישראל היא מעצמה גרעינית מובילה- לפי מקורות זרים -יש לה למעלה מ-500 ראשי נפץ גרעיניים ומאות טילים בליסטיים לטווח ארוך ובינוני. ובאשר למדינה. בתקופה הזאת גדלה האוכלוסיה היהודית פי עשר.. ישראל הפכה למעצמת הייטק-טכנולוגית מובילה. במספר תחומים אנו מקדימים אפילו את ארה"ב,רוסיה, גרמניה, סין ובריטניה. אז תאכל את הלב משמיצונצ'יק רואה שחורות, אנחנו חוגגים עוד מעט 70 שנים, והשמים הם הגבול. ואתה נותרת בשולי הדרך, נובח נביחות צרודות והשיירה דוהרת...
כתוב תגובה ל- נחשון
עוד 10 ימים לסיום חודש האבל
  נחשון   26/06/17 00:32
של המילשטיינים על הנצחון הכביר של צה"ל במלתמת ששת הימים. אך למסכנים מצפה בקרוב גורל אכזר. בעוד חמישה חודשים יחלו החגיגות לציון 70 שנים לניצחון האדיר שלנו במלחמת העצמאות.הם יהיו באבל כבד מ-29 בנובמבר 2017 ועד 10 במרס 2019...ואאו..16 חודשי אבל כבד.איזה דכאון לעוכרי ישראל...
כתוב תגובה ל- נחשון
נחשון, ידעתי שאתה משלנו
  ב_שמואל   26/06/17 17:02
אחת הבעיות הקשות שלי עם השמאלנים זו העובדה שהם מציגים עצמם כאילו הם באותו מתרס עם הערבים ואבלים את הנכבה, ולפעמים הם חוגגים את הנכבה. זה מבלבל משום שהאמת: השמאלנים נגד היהודים ונגד הערבים, הם מוכנים לרצוח את אלו ואת אלו באופן שיוויוני. כל מה שהם רוצים זה דבר מאד קטן ופשוט, לשלוט בעולם ולהתחיל זאת ממדינת ישראל. לכן, אין פלא שאתה (נחשון) שמח בהצלחות של צה"ל ומדינת ישראל, ובכך הדרך לשליטה על כל הערבים מסביב. נחשון, בינתיים אנו באותו צד, אנא תישאר אתי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מחיפה ליגור ובחזרה
  אורי מילשטיין   26/06/17 10:04
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ד"ר מילשטיין-להתווכח עם אידיוט
  חבר קיבוץ יגור   26/06/17 21:02
ועוד מקיבוץ יגור ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אידיוט מיגור-הא? איזו אכזבה
  הנחשונים   26/06/17 23:15
ציפינו לך שלשום ורק עכשיו הופעת, עלוב, מוגבל, מפגר...ןלבד. ד"ר מילשטיין המסכן הופקר לנפשו .איפה ההומו מיגור?איפה א.ב. האוטיסט מיגור? איפה דוד נ. הדביל מיגור, החזיר מיגור , הפדופיל?ולאן נעלמו נשות אפעל= ראומה, כנרת, אופירה, לא יפה לנטוש זקן אומלל בשעתו הקשה...ולפתע נחשפה דמותו האמיתית של מילשטיין, לא נעים,אפילו מבחיל.
כתוב תגובה ל- הנחשונים
23
מילשטיין = לא היסטוריון צבאי
  מידע לגלילי   26/06/17 16:38
מעולם לא למד היסטוריה במוסד אקדמי. ב-1972 קיבל תואר ד"ר במדע המדינה. עבודת הדוקטורט שלו היתה בנושא: " הטיעון הדתי בתהליך החקיקה בישראל " . שום קשר להיסטוריה צבאית...
כתוב תגובה ל- מידע לגלילי
במרחב האינטלקטואלי לא התואר
  אורי מילשטיין   27/06/17 09:15
קובע אלא ביסוס הטיעונים בלבד. גם לא אופן הפרסום ותכיפות הפרסום ולא אישיותו של המפרסם אלא הביסוס בלבד ואותו יש להפריך גם כן באופן מבוסס. מה למדתי והאם בכלל למדתי אינו רלבנטי!!! האם אני בעל תואר שלישי או חסר תעודת בגרות גם כן לא רלבנטי. העיסוק בבלתי רלבנטי הוא דמגוגי ומי שנהנה מכך - יבושם לא, הוא בחברה טובה של רוב בעלי הטיעונים. כדי לך לקלוט שאני במאבק הזה כבר עשרות שנים ושום דבר לא יחליש אותי, לא יפגע בי לא יעליב אותו ולא ישנה את דרכי שעוד שנים לא רבות תיעצר מדרך הטבע.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אתה מתפתל ומטעה את הקוראים
  נחשון   27/06/17 11:40
מדוע אתה מציג את עצמך בויקיפדיה, בעמודת "תפקידים אזרחיים"-כ"דוקטור להיסטוריה צבאית" ?? זאת רמאות והטעייה כי אין לך תואר כזה. נא דאג שזה יימחק ויתוקן.
כתוב תגובה ל- נחשון
זה יכול לקרות. אצלך הביסוס חלש
  פועה   27/06/17 13:32
ולכן אינך עומד גם בקריטריונים המינימליים של עצמך! וזה מצער כי כמו שלא כל תלמיד חכם מוכר כרב. כך לא כל מבצע תחקירים בתחום מסוים של אירועיי העבר יוכר כהיסטוריון.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, מלבד הנפיחות העצמית של
  חבר קיבוץ יגור   28/06/17 17:49
קביעת מיהו היסטוריון כי מסתבר שכל השכל והחכמה ניתנו כמובן לך, הנושא היחידי שמעניין במחקריו של ד"ר ממילשטיין, הוא : מה קרה שם באמת !ולא סיפורי אינטרסנטים מטעם. את יכולה לא להסכים עם תאוריו של ד"ר מילשטיין ולהביא "נרטיב" אחר של מהלך האירועים,(לא פרשנות שמוטה פוליטית מטבע הדברים)ואז כל צד ינסה להוכיח ש"האמת" היא שלו . בינתיים חוץ מגבוביי מילים לא מצאתי שום ראיה סותרת לתאורים שמביא ד"ר מילשטיין. שוב תאורים ולא פרשנות !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
פועה , את והאידיוט היגורי
  חבר קיבוץ יגור   28/06/17 17:54
באותה קלחת- לכבוד יחשב לך ! ! ! . חבל , הערכתי אותך יותר,למרות השטויות שאת כותבת לרוב.אם כי מפעם לפעם מבליחה ממך איזו "תובנה" ארצית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הערכותיך נוגעות בקצה הציפורן
  פועה   29/06/17 19:59
של האצבע השישית ברגל השלישית שעוד לא צמחה לי...
כתוב תגובה ל- פועה
אם את מגיבה ,זה כבר סימן שהן
  חבר קיבוץ יגור   30/06/17 00:21
כן נוגעות לך , לגופו של עניין , תמיד כשאין תשובה או מענה , אז פונים למכנה המשותף הנמוך ביותר שהוא גופו של אדם. בכל מקרה , אני לא חושב שכל הבוקי סרוקי שאת כותבת משפיע על מי מהקוראים שכאן וחבל .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חזיר היבלות מאפעל-יגור , הגיב
  נחשון   30/06/17 07:57
הידד..כדרכם של חזירים המתפלשים ברפש,הוא לא הגיב להאשמות הקשות שהעלו כאן נגדו הנחשונים,אלא תקף את פןעה.... שתיקתו של מילשטיין אומרת דרשני,זהו אישור שהמידע שפורסם כאן עליו הוא אמת לאמיתה. אנחנו שמחים על שהצלנו רבים טוביםו תמימים מתרגילי נוכלות מתוחכמים. אין כמו אור השמש לסכל מעשים מכוערים...
כתוב תגובה ל- נחשון
"דרך הטבע"? לפי מראך לאחרונה
  פרופיל 97   1/07/17 13:53
הדרך עומדת להסתיים בקרוב....דאגת להכשיר יורש ? אחרת כל ניירת הארכיון תגיע למגרסות נייר חדרה...
כתוב תגובה ל- פרופיל 97
מילשטיין למי תוריש את הארכיון?
  נחשון הצעיר   2/07/17 09:18
לפי איך שאתה נראה, זמנך הולך ואוזל["כדרך הטבע"...], נראה לי שלמגרסות נייר חדרה תהיה בקרוב הרבה עבודה....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
24
מילשטיין=סיכום ביניים
  נחשון   28/06/17 10:49
א. מעולם לא למד היסטוריה צבאית במוסד אקדמי, ולכן אינו היסטוריון ובוודאי לא "דוקטור להיסטוריה צבאית". ב. מעולם לא היה מפקד קרבי בצה"ל, לא עשה קורס קצינים,ולא פקד בשדה הקרב אפילו על "חצי חוליה"... היה למעשה "מ"כ תחבושות"- חובש קרבי... ג. במסגרת שירות המילואים שלו מונה לכתוב "היסטוריה מטעם"- כלומר ליקוקים לממנה- המח"ט רפול, ובהמשך נופנף פעמיים בידי שני מח"טים אחרים של חט' 35 שלא סבלו את ליקוקיו: איציק מרדכי ו "יאיא.".. ד. הוא טועה סידרתי . כל תחזיותיו והערכותיו לאורך דור ,כשלו והתבדו. ...ועדיין לא כתבתי מילה על אופיו ואישיותו, נושא החורג מהיסטוריה צבאית,ונמצא בתחום בריאות הנפש...
כתוב תגובה ל- נחשון
מילשטיין סיכום ביניים =ב'
  נחשון   28/06/17 17:48
ועתה לאחר בחינת כישורי ההשכלה והניסיון, נעבור לאדם החוקר= החופר ,שאחראי לבלוג הזה.. למילשטיין יש בעיית אופי חמורה=שחצן, יהיר, שסבור שהוא " החכם באדם"[ שלמה המלך ב']...מה לעשות והמציאות הוכיחה שהוא ההפך הגמור, טועה סידרתי. כל תחזיותיו והערכותיו לאורך דור כשלו בגדול. זה גרם לו להפוך ליצור ממורמר, זועף, חשוך, חסר סיפוק סידרתי,שלא יודע להיינות מחייו , מתלונן כרוני. האם יש לו פתרון- מזור- ישועה? יש ,אך רק בהסכמה והשלמה, ומניתוח הנתונים של הפציינט-אין סיכוי שזה יקרה. הוא ימשיך להתענות ולהטריד את סביבתו. זב"שו.
כתוב תגובה ל- נחשון
25
שימו לב, מילשטיין לא עונה
  נחשון הותיק   28/06/17 23:38
הועלו נגדו כאן האשמות חמורות ביותר: 1. התחזות לד"ר בהיסטוריה צבאית=אין תגובה...2.פרסום ספרים ישנים משנת 1989-1993 שיצאו בהוצאת זמורה-ביתן, בהתחזות לספרים חדשים משנת 2017-זאת הונאה של ממש=אין תגובה. 3. שוב הוא מבטיח הבטחות שווא של הוצאת סדרה של 10 ספרים...ב-1993 הבטיח סידרה של 12 ספרים על מלחמת העצמאות, הוציא ארבעה, ואז נעלם והתאדה עם שלל תירוצים. אנו מחכים עד היום לשמונת הספרים הנותרים...שנכתבו על הקרח... והפילוסוף הביטחוני לא מגיב. הוא מבקש לגייס תרומות=אל תתפתו לדברי החלקות, כבר נכוונו פעם אחת...אין פלא אמינותו אפסית, והוא מטיף לנו מוסר על הפקת לקחי אמת... את "תשובותיו" המגוחכות הוא מעלה באמצעות מגיב פיקטיבי-"האידיוט -חבר קיבוץ יגור", בושה לאינטיליגנציה.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
26
סיכום ביניים=ג'
  נחשון הותיק   29/06/17 10:11
הקשר המוזר מילשטיין-טפר ופיצוחו: מילשטיין נהג לקטול ולהשמיץ 99.9 אחוז מהמפקדים של צה"ל לדורותיו. היחיד שזכה להערצתו היה קצין זוטר בשם אריה טפר[עמית] מקיבוץ יגור. הכרתי את טפר מנעורינו. הוא היה אדם בעייתי, בעל פתיל קצרצר, שהאמין כי ניתן לפתור כל בעיה בכוח,ואם עדיין יש בעיה יש להפעיל יותר כוח. הוא יצר תדמית של אדם נועז ואמיץ...אולם -וזה הצד הפחות ידוע-כאשר נתקל בבעייה רצינית, נהג בשיטתיות לשפר לאחור,לסגת, לברוח, לנוס על נפשו.מילשטיין העריץ אותו כי הוא היה ההפך ממנו= איש שטח, סייר ,שדאי [לא עיוור-חרש בשטח ,לא יודע לקרוא מפה,כמו אורי ] . "הולך מכות" על אמת[לא מילוליות כמו אורי, השפן...].זאת הדמות שאורי שאץ להיות כמוה... כך נוצרה הסימביוזה.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
27
תמיד יש פראיירים חדשים
  נחשון הותיק   29/06/17 21:23
חלפו 24 שנים מאז התרגיל הראשון של מילשטיין= "תוך 4 שנים אני מוציא לאור 12 כרכים על תולדות מלחמת העצמאות "....אלפים האמינו ורכשו, קיבלו שליש, ולגבי השאר= חפשו אותי- קיבלו תירוצים למכביר= אכלו לי שתו לי, המו"ל אשם, צנזורה ורדיפה פוליטית, בקיצור קיבלו קדחת. ועכשיו הוא חוזר-קיבץ תרומות ממיליונר ,ומבטיח עד 2023= את התרגיל השני של מילשטיין =תוך שש שנים תקבלו בין 12-18 כרכים.. אשרי הפתי המאמין, ראו הוזהרתם. אל תתנו למיל-שוטה לשטות בכם....
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
28
אכן יש כבר פראיירים
  נחשון הצעיר   29/06/17 23:31
בדקנו, התרגיל עבד. יש כבר שלושה משוטים לפחות כמו משה ודניאל..היהודים לא מפיקים לקחים...פחחחח.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il