s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיירת נבי דניאל (ב') - שיירת דבורה
מאת: אורי מילשטיין  |  07/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאור אי המוכנות וגם אי הנכונות
  ראומה   7/07/17 10:01
של חלק מהציבור, אז, לקראת כינון המדינה, פלא בכלל שאנחנו קיימים, ומגיעים לארח את מנהיג המדינה הגדולה בתבל.
כתוב תגובה ל- ראומה
אנחנו שורדים בזכות הדרג הטקטי
  אורי מילשטיין   7/07/17 10:48
הקרבי שמוציא את הערמונים מן האש.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
שרידות = היא התסמונת של אורי
  נחשון הותיק   7/07/17 13:21
אנחנו לא שורדים, כבר 70 שנה אנחנו מנצחים בגדול ,על אפך ועל חמתך, ונמשיך לנצח גם בעתיד. כבר 40 שנה אתה מפמפם לנו כי צה"ל הוא לא צבא אלא מיליציה ירודה, וכי הקצינים שלו - חובבנים= בכל הדרגים=מהדרג הטקטי ועד האסטרטגי[ חוץ מאריה טפר...פחחחח], ולפתע העורב הלבן מאפעל משמיע זמירות חדשות: "אנו שורדים בזכות הדרג הטקטי"...אין ספק משהו השתבש לגמרי אצל "מר שרידות". מומלץ טיפול דחוף בתסמונת השרידות...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
תשובה מטופשת לתהייה אווילית.
  פועה   7/07/17 17:17
כתוב תגובה ל- פועה
זה גם ברור שהדרג הטאקטי הוא זה
  חבר קיבוץ יגור   7/07/17 19:16
שמשלם את המחיר בדם, הרי הדרג האיסטרטגי לא נלחם בפועל. לנתח ולהעביר בקורת פעילות בדיעבד של דרג טאקטי, בחדר ממוזג זאת חכמה קטנה מאוד . אבל כאמור , טוב שגם זה נעשה ולוא רק למנוע מפאשלונרי האגו קידום לפי העיקרון הפיטרי מצד אחד ומצד שני לקדם כאלה שהוכיחו שלא רק אגו ,על חשבון חיי אחרים וגם שכל ישר, מנחה אותם. בנקודה זאת צודק ד"ר מילשטיין בדרישתו לפתוח תיקים ולחקור אירועים בזמן אמת או סמוך לו ולא שנים רבות אחר-כך כשזה כבר לא רלוונטי למעשה מלבד הפיקנטריה שבגילוי עובדות חדשות שהשפיעו אז על התוצאות. אבל כנראה עקרון השרידות כחוק טבע גובר על הכל.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שימו לב ללשון תגובת "היגורי"
  נחשון הותיק   7/07/17 20:04
1. זה תמיד ד"ר מילשטיין [לא מילשטיין, לא אורי..]- כי הרי יש בעייה קשה עם הדוקטורט,שאינו מתאים, ולכן חובה לחפור ולחצוב... ולקבע את הבלוף בתודעה . . 2. תמיד מופיע "עקרון השרידות"=כחוק טבע, כי זה יסוד תורתו של הד"ר להשפעת הטיעון הדתי על תהליך החקיקה, שמתחזה לד"ר להיסטוריה צבאית... מה הקשר בין שני התחומים=בירה נשר... ויש עוד .אז מיהו כותב התגובות ? צדקתם, "הפילוסוף הבטחוני".... אז בבקשה ,זה מתחיל לשעמם, אנו מבקשים מגיבים חדשים...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
הבורות ראומה, הבורות קשה
  נחשון הותיק   7/07/17 11:20
המדינה עם מס' התושבים הגדול ביותר היא סין=1,4 מיליארד, הודו משתרכת אחריה עם קצת למעלה ממיליארד...אורי סיפר לך בלופים על הנכונות- רוב מוחץ בציבור רצה מדינה= "המילשטיינים" לא רצו, כפי שגם כיום הם רוצים שהאויב הערבי ינצח אותנו,אך זממם לא יעלה בידם, מדינת ישראל הולכת מחיל אל חיל,והערבים יורדים מדחי אל דחי.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
לנאחס-שון הבכיר
  מגיב ותיק   7/07/17 12:59
תראה טמבל, הניסיון לתפוס את ראומה על עניינים שוליים הוא מטומטם ומתאים מאוד לנאחסים כמוך ולקטן ממך, אם כבר לרדת לקטנות אז גם אתה טועה, אוכלוסיית סין קטנה מ-1.4 מליארד, אבל אלה הם באמת ענייני זוטות הבאים להראות עד כמה אתה טיפש קופץ בראש.

אגב מי שרוצה בקיום מדינה או לא דווקא המחנה הציני (הזרם אליו אתה שייך) רוצה בקיום מדינה לא יהודית.

שאל את אדון זוהיר, את גב' מיכאלי, את יוסי יונה ואת סתיו האנרכיסטית.

כעת למען שבת עם איכות סביבה נקייה, מוטב שתפטרו אותנו מנוכחותכם ותעלמו לנו מהעיניים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב עתיק --התחרפנת.הא אידיוט
  נחשון הצעיר   7/07/17 14:18
גס רוח ,ניקלה. הכלבלבונים של מילשיטון לא סובלים ביקורת מקצועית= כמו אדונם. אז תוציא את לשונך המצורעת מעכוזו של מילשטיין, ותענה לענין. בעיני המגיב העתיק-קשיש-ישיש= 400 מיליון בני אדם הם כלום-אם זה משרת את בורותה של הגב' מילשיטיונה...ותיק בלי תיק- מה עם "המיליציה הישראלית" האפסית? מה עם הכשרת הקצינים הזוטרים העלובים שלנו= הדרג[הטקטי] שמילשטיין קטל במשך דור ולעג להם, ולפתע התהפך... גם אתה מתהפך??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
דחילק מגיב , לענות לאידיוט ?
  חבר קיבוץ יגור   7/07/17 14:57
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
{{{רק בזכות השמאל קמה ישראל.
  לא ימין ולא דתיים   8/07/17 08:29
לא היו נשק וכוחות מאומנים לא היה צבא מאומן הבריטים שלטו ורק בזכות התשתית הארגונית
של השמאל ניתן היה לפרוץ את גבולות החלוקה.איפה היו שמיר בגין האצל לחי ? כולה ארגונים
קיקיוניים שלא הוסיפו גרם של ערך למדינה שבדרך.
כתוב תגובה ל- לא ימין ולא דתיים
בסדר, האצ"ל והלחי לא תרמו כלום
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 09:07
לשיטתך ,בגין ושמיר היו חדלי אישים .אבל, זכור שארגוני מחתרת השקיעו הרבה מהאנרגיה שלהם בשרידות והתחפרות לעומק והם היוו אחוז מזערי ביותר מהאוכלוסיה היהודית., אבל היכן הייתה הנהגת המדינה הבולשביקית של אז ? מדוע לא הכינה את העם למלחמה הקרבה ? מדוע בן גוריון נזכר לקחת "סמינר בטחוני" רק ב1947 ולא לפני כן? (אף אחד לא מפריך קביעה זאת של ד"ר מילשטיין). ההתעלמות הבולשביקית מהמציאות של אז והיום של ההזויים גיבוריך גם כיום , היא שהביאה לאובדן של כ 1 אחוז מתושבי הארץ במלחמת השחרור , מה שמקביל ל כ 70,000 אלף הרוגים כיום.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
{{{להזכיר לך מי שלט בארץ
  ומי הכין תשתית .   8/07/17 12:24
ה״״״גנרל״״״אורי מילשטיין כותב מסיבות שונות וחשודות את שכותב אבל היתה כאן מציאות של שילטון זר
שאסר בכוח רב התחמשות והתארגנות ולמרות זאת הנהגת הישוב הבולשביקית ידעה ליצור
תשתית למדינה לא ביתר לא הדתיים לא האצל לא הלחי ולא המילשטינים הביאו להקמת ישראל.
כתוב תגובה ל- ומי הכין תשתית .
הכל נכון אבל המחיר ,המחיר.
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 14:45
אם הבולשביקים היו פחות שקועים בהזיות משיחיות "על עולם חדש" שיבנו פה והיו מכירים במציאות שהם נתונים בה ,אזי היית יכול להללם עד אינסוף.אבל חוסר האחריות וההזיות שלהם היוו גורם מספר אחד בכמות הקורבנות הגדולה.למען הדיוק ההיסטורי שכחת גם לציין שרוב "הפוטנציאל" הלא סוציאליסטי ,גם היה מנוע מלעלות לא"י בגלל שליטת הבולשבקים בארץ,במנגנון הסרטפיקאטים וגם שרובם הושמדו בשואה ,כי הצליחה התעמולה הבולשביקית נגד תוכנית "האבוקציה" של ז'בוטינסקי.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
האצ"ל והלח"י לא תרמו כלום...
  נחשון   8/07/17 16:27
התגובה הזאת של מילשטיין= בתחפושת , "חבר קיבוץ"תשלח להנהלת מכון ז'בו...בזה הוא סיים שם את פרק ההתחנפות לרבייזיוניסטים. אבל ממילא הוא כבר בדרך להיות שפוט-מכור של המתנחלים..מחליף צבעים סידרתי.
כתוב תגובה ל- נחשון
בזכותו גם מנגלה וילדי תימן
  קורא ונהנה   8/07/17 18:40
כתוב תגובה ל- קורא ונהנה
בזכות השמאלנים...
  ב_שמואל   9/07/17 07:45
זכותם של השמאלנים עמדה להם כיוון שהיו אנשי טרור בעודם באירופה וברחו לישראל מפחד השלטונות האירופים. אנשי פשע ורצח חנכו את ילדיהם למורשת של מעשי פשע כרצח ובגידה כדי להקים לעצמם מדינה עם עבדים שישרתו את תאוותיהם כיאה למנהיגות הקומוניסטים. מקצת ממעשי הפשע של השמאלנים נכתב כך: "דומה שלא בכדי פחדו אנשי התגבורת מפני "הגסטאפו של בן-גוריון". אחד מהם סיפר: "בחצות העירו אחד (מאתנו) וקראו לו לחדר המטה. בחדר דלק נר וישבו ארבעה (אנשים)... סביב השולחן... היה מונח אקדח על השולחן. החקירה מתחילה: 'אתה שייך לאצ"ל?' 'לא!' 'מי היו החברים שלך באצ"ל?' 'אני לא הייתי באצ"ל ואינני מכיר אף אחד.' 'כנראה יש לך זיכרון חלש. תפנה לזה מימין הוא יזכיר לך". זכינו שהגענו לשחרור חלקי מעריצותם של הפושעים האדומים, אך עדיין יש בפנינו עבודה רבה. אני תקווה שאחרי חיסול מוקדי הטרור (מר"ץ ומחה"צ) נגיע לטפל בפושעים של הבג"ץ, ואז נוכל להכריז על מדינת ישראל המשוחררת מעריצות הפשע והשחיתות של השמאלנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
לאן נעלמו כל מגיבי יגור ?
  נחשון הצעיר   7/07/17 16:45
מילשטיין חיסל אותם =לאחר שנחשפה תרמיתו..אז קדימה הפעל את ראומה - לייצר מגיבים מקיבוץ אחר= רצוי ממזרע[חזירים], או קיבוץ שמייצר זבל אורגני...כמה שיותר מסריח יתאים לך.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
3
כתובת ה-ip של האידיוט מיגור
  מאבחן טרולים   7/07/17 17:31
הגולם שחותם "חבר קיבוץ יגור" שולח את תגובותיו המוגבלות[אופייניות לדפ"ר 0], מחמש כתובות ip שונות.... לכולן יש קשר למשפחת מילשטיין. העורב הלבן מאפעל מפעיל ר"מ=רשת מתחזים.
כתוב תגובה ל- מאבחן טרולים
4
1.הפלמ"ח סרב להיהרג על דתיים!
  פועה   7/07/17 18:07
את הפרק הזה צריך להבין בקריאה בין השורות. היה מאבק שליטה פוליטי על השליטה בגוש בין תנועת הפועל המזרחי התומך הדתי הטבעי של הגוש שלא הצליחה כתנועה לגייס לוחמים דתיים בכמות מספקת כדי שיגנו בגופם על ההתנחלויות ובראשן כפר עציון לכן הקימו המוסדות הילוניים מבעוד מועד את התנחלות "רבדים" ע"י השו"צ אלא שהתנחלות חילונית זאת הייתה "נטע זר" שהופלה לאורך הזמן ע"י הדתיים בגלל אופיה ושיוכה. כשדרשו פרנסי הגוש הדתיים לשלוח אליהם כוחות פלמ"ח (מהשו"צ) כדי שאלה יגנו עליהם הם נאלצו "לשלם את המחיר". את משפט המפתח להבנה הזו כותב המחבר בהקשר לביקורו של יגאל ידין בגוש: "אריה טפר התלונן באוזניו על תושבי הגוש ועל אנשי החי"ש, וידין גער בו על יחסו המתנשא אליהם, והגיב בזלזול על הערכותיו הצבאיות." טפר, פלמחני"ק פייטר (מתנשא מיגור...) מתלונן בראייתו "בצדק" על הקושי להתנהל מול מגבלות הדתיים, ועל העירוניים אנשי החי"ש שמקטינים ראש ומתחמקים. מה הוא מצפה שיגאל ידין יעשה? שיחליף אותם? במי? גם אם "הערכותיו המבצעיות" של טפר נכונות (והמחבר לא טורח לגלות מה היו הערכותיו של טפר) יגאל ידין כבר לא יכל להתייחס לזה ברצינות! לכן הוא מחליט להותיר את עוזי נרקיס כמפקד כי הוא מתרשם שהבעייה אינה במפקד. מעניין שהמחבר טורח בכ"ז להוסיף הערה מיותרת ומגמתית, שאם ידין שומע להמלצות הנעלמות של טפר היה הגוש ניצל!... (מסקנה ממש לא מתבקשת).
כתוב תגובה ל- פועה
פועה , המשפט האחרון שכתבת זאת
  חבר קיבוץ יגור   7/07/17 21:04
דעתך האישית והיא מחייבת רק אותך או אלו שמאמינים בך. אף פעם לא נדע את האמת אם "העייצס-גיבר" של טפר היו עוזרות או לא, אפילו אם היו מתקבלות., דעתו של הכותב ,שכן, אבל זה לא שייך להיסטוריה אלא להערכות .כל הערכות נכונות באותה סבירות וכל אחד מהקוראים לוקח מה שמתאים לו בהתאם לתפיסת עולמו שעוצבה מזמן מזמן.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
טמבל! ומה שאתה כותב זאת דעתך
  פועה   8/07/17 09:24
הציבורית??? הגיע הזמן שתתמודד עם הטעונים המוסברים במקום להיות מליץ יושר מטומטם.
כתוב תגובה ל- פועה
אין צורך וטעם להתמודד עם
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 11:33
הטעונים האווילים שלך שחוץ ממך אף אחד לא מבין.כמובן שדעתי שונה מדעתך,אבל דעתך המלומדת כבר אמרנו שווה בדיוק לדעה של פושט נבלות בשוק (גם שלי)ולדעות שלך, שלי ,של ד"ר מילשטיין ושל פושט עור הנבלות בשוק יש אותו ערך.חבל שאת לא מפנימה זאת,כנראה אין טעם לבוא אליך בטענות מחמת "ברכה לבטלה".אני בכל אופן אמשיך להתמקד במה שהיה באמת ,אלא עם יופרך,ואת תמשיכי עם קללות כי כך נאה וכך יאה לשכמותך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
טמבל ומטומטם אינם קללות אלא רק
  פועה   8/07/17 17:51
מסקנות...
כתוב תגובה ל- פועה
5
צבא קקה מייקא
  אופירה   7/07/17 21:07
פלא שאנחנו שורדים בגוב האריות הזה!
כתוב תגובה ל- אופירה
אנו שורדים בזכות מילשטיין....
  נחשון הצעיר   8/07/17 00:11
שמפיק לקחים אחרי 40 שנים, 50 שנים לאחר המלחמה,לקחים שפג תוקפם והם חסרי ערך, והם טובים רק למפגשי קשקשת של זקנים עתיקים, דינוזאורים פרהיסטוריים... בקיצור מילשטיין שפר כיוון לבקעת העצמות היבשות,שם מקומך. ואופי-רע של הסרטונים תפנימי =אין נסים,ואין פלאים,בניגוד לתורת מילשטיין הכוזבת ,אנחנו טובים ומוכשרים פי כמה מאויכיינו הערבים והמוסלמים, אחד משלנו ירדוף אלף ושניים רבבה...וזהי רק ההתחלה. מילשטיין לא יזכה לראות את הנצחונות הכבירים הבאים, כי אי אפשר לעצור את הזמן.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אתה כזה טמבל
  אופירה   8/07/17 15:16
למעשה חצי מדבריך הנאמרו פה זה מה שמילשטיין קודח כבר 40 שנה. מותק התחלת בדימנציה!
כתוב תגובה ל- אופירה
אופירה את סתומה =בלומה
  נחשון   8/07/17 21:20
את סובלת מבעיית הבנת הנקרא . לכי תתעסקי בעריכת סרטוני יחצ"נות לטמבל מאפעל. נראה לי =לפי תמונות שראיתי השבוע מתוך תיעוד הרצאה של הבוס שלך,שבקרוב תעסקי בסיעודו של מילשיטיון הלוקה בשיטיון ,במוסד טיפולי מתאים .
כתוב תגובה ל- נחשון
6
אפשר לבקש חדל קטקטת=פטפטת קטנו
  יאיר4   7/07/17 21:57
לא ראיתי התקוטטות ילדותית כזאת באף אתר אפשר לא להסכים גם בלי לתקוע אצבע בנחיר של האחר
כתוב תגובה ל- יאיר4
7
שני מפקדים
  אמת   8/07/17 01:44
מפקד אחד שברח מקרב הראל ושמו רבין אמר אני לא יכול יותר ומפקד הגוש נרקיס חלש האופי ולא צבאי איך שני האנשים הגיעו למה שהגיעו לברר את זה אפילו היום העם רוצה לדעת
כתוב תגובה ל- אמת
מה רצית,שיגידו לך את האמת ?
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 08:00
ככה זה בכל מערכת שמורכבת מבני אדם,אשר אינם מוכנים להודות במגבלותיהם ויעשו הכל לפאר ולרומם עצמם.לכן כל הסיפורים על תחקירים לעומק זה בבל"ת אחד גדול. אני מפנה אותך לתשובתי ל פועה .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כן הגיע הזמן יש חומרים
  אמת   8/07/17 08:44
ואתה יודע היכן אז כתוב גם אתה
כתוב תגובה ל- אמת
פגעת בול בעקב אכילס המילשטיינ
  נחשון הותיק   8/07/17 10:17
כתיבת היסטוריה שקרית ומוטה לפי אינטרס וגחמות אישיות. מילשטיין שנא שנאת מוות מאת רבין ונרקיט,ועוד כמה נוספים שפיטרו והדיחו אותו, כמו איציק מרדכי ויורם יאיר. נגדם הוא ניהל מסע השמצות רב-שנים שכלל המצאת עלילות דם מבחילות. על בריחה משדה הקרב,והתמוטטות נפשית...לעומת זאת מי שהיה ידידו והמנתור שלו אריה טפר -שמוזכר בפרק זה כגיבור-קיבל ממנו חיפוי מלא למרות שהיה ברחן סידרתי.חבר קיבוץ יגור אריה טפר ברח בחודש מאי 1948 מזירת הקרב של הדרך לירושלים, החבר טפר ברח באוקטובר 1948 מזירת הקרב בכפר הדרוזי יאנוח, תוך הפקרת חבריו ופיקודיו הפצועים להתעללות נוראה עד מוות. חבר קיבוץ יגור "הגיבור" טפר --ברח מזירת הקרב בתל מוטילה במאי 1951, תוך הפקרת פיקודיו בתואנה של התקף מלריה=ולאן ברח? לביתו בקיבוץ יגור....אותו מילשטיין לא השמיץ,ברור למה. אז מי יאמין לדברי הבלע של מילשטיין, רק טמבלים שטופי מוח.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
רבין ברח וחיפשו אותו ומצאו
  אמת   8/07/17 10:29
אותו בפנסיון של גב רייך שיכור את זה אני יודע ממקור שהיה בקרב אז מתי מישהו יגיד סוף סוף את האמת
כתוב תגובה ל- אמת
את הצי'זבאט הזה מפמפם לנו
  נחשון הותיק   8/07/17 12:42
המשמיץ הלאומי מאפעל כבר 30 שנים לפי הפתגם העממי:אם תחזור על השקר ארבעים שנה, בסוף יאמינו לך... .אדון "אמת" שמת לב שמר מילשטיין מתעלם מסיפורי עלילות הברחן הסידרת,ידיד נפשו =חבר קיבוץ יגור=אריה טפר-עמית שברח, נס על נפשו ,שיפר לאחור, נסוג בלי אישור, אף תגובה ...יוק. אגב ממוטילה הוא ברח לאחר שמארב בפיקודו הרג ארבעה חיילים מהגדוד שלו-גד' 13 גולני. אז בקש ממנו במטוטא תגובה, ובאותה הזדמנות שיספר למגיבים מדוע "יאיא" מח"ט 35 העיף אותו לכל הרוחות ב-1982 ???
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
מי שאמר את זה השתתף בקרב
  אמת   8/07/17 13:09
כתוב תגובה ל- אמת
בקרב השתתף אחי והוא העיד
  נחשון הותיק   8/07/17 13:33
בפנינו את האמת, וכמו תמיד אין לה קשר לכזבי מילשטיין. אנו מצפים לתגובת מילשטיין על הבריחות של "חבר קיבוץ יגור" אריה טפר??? אגב, כאשר שימש כמרצה בסמינר הרעיוני של הקיבוץ המאוחד באפעל,לא השמיע שם מילשטיין את האשמותיו נגד רבין, אפילו לא ברמז, ולפתע כשפוטר ונופנף בחרפה הופיעו הצ'יבאטים. זה מבהיר לך "אמת" -מיהו האיש מילשטיין= הברון מינכאהואזן הישראלי.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
יוסף טבנקין החליף את רבין
  אמת   8/07/17 18:51
שפוטר בגלל הבריחה משדה הקרב שאל את משפחתו אני בטוח שהם מכירים את הספור של רבין הבורח ושנמצא שיכור רבין פוטר פעמים בקרב מלחמת השחרור קרא ודע זה לא מילשטיין ותסביר לי איך אדם בורח מתמנה לרמטכל ובמלחמת ששת הימים חוזר הדבר אולי תגיד שגם זה לא היה ובסוף פרס ראש הממשלה
כתוב תגובה ל- אמת
מילשטיין שטף לך את המוח
  נחשון הותיק   8/07/17 23:16
רבין לא פוטר מתפקיד מח"ט הראל אלא קודם להיות סגנו של מפקד הפלמ"ח יגאל אלון הוא היה סגנו של אלון במבצע דני ,אח"כ קמב"צ חזית המרכז , ומאוק'1948 סגנו של אלון - מפקד חזית הדרום בעת מבצעי ההכרעה של המלחמה= יואב, חורב ועובדה. אז מה אתה מקשקש...ובאשר לתיפקודו כרמטכ"ל בששת הימים: רבין הוא אדריכל הנצחון הענק, הוא בנה את הצבא המנצח. בתקופת ההמתנה, למשך 36 ש', הוא נזקק למנוחה וטיפול-זה רק מעיד על היותו בן-אנוש. אך הוא חזר לתפקד להפליא ,וניהל את המלחמה למופת. מילשטיין נטפל לקטע הקצר הזה ויצר מיתוס שקרי שלם על התמוטטות נפשית וחוסר תיפקוד. זה בנראה בעקבות נסיונו האישי בקורס המ"כים בצנחנים, כאשר התמוטט בעקבות מכת שמש, קיבל טראומה קשה והפסיק לתפקד....
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
"אמת" אם לא שמת לב, אתה מתווכח
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 23:51
עם אידיוט .(מיגור קיבוצי). לא חבל על זמנך ? עצתי מבלי שהתבקשתי ,הקדש את הזמן לדברים רלבנטיים יותר.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
למה אתה לא עונה נחשון כי לא
  אמת   8/07/17 21:09
נוח לך שוב לספר סיפורי סבתא
כתוב תגובה ל- אמת
",אמת" קיבלת תגובה מקצועית
  נחשון הצעיר   9/07/17 01:50
אז תשיב= תודה רבה... אגב האידיוט שענה לך בשעה 23:51 בשם "חבר קיבוץ יגור" הוא אורי מילשטיין עצמו -באחד משמונת כינויי ההתחזות שלו. האיש מתחזה מקצועי= הוא מתחזה לד"ר להיסטוריה צבאית והוא בכלל לא היסטוריון. הוא מתחזה לקצין בצה"ל והוא מ"כ חובשים. ויש עוד ועוד..בקיצור תחמן מקצועי.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
,"אמת" או "שקר"??
  נחשון הצעיר   9/07/17 11:46
לאן נעלמת ונאלמת דום מאז שהועלתה תגובתי?? לא ברור לך שמילשטיין הוא מתחזה, אינטרסנט=שקרן, ואין לו קשר ל"אמת היסטורית"??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
יצחק מרדכי אדם שנוי במחלוקת
  חזקי שנאן   8/07/17 18:02
לא לחינם הורשע, אלא שעל רק מקצת ממעלליו המיניים והאלימים והיריעה אינה קצרה. מעדויות ששמעתי, כל החוג הוותיק המקורב לחט' הצנחנים יודע. כ"כ י. מרדכי לא חסך ממעלליו גם בהיותו אלוף פיקוד צפון עדות ששמעתי ממעורבת בכירה וקרובה שיצא לה לטפל בענייני מעלליו שלא הגיעו לחקירה. מה שנענש זה מעט ממה שהגיע לו. ובעניין ההיחלצות ממרחב עכביש טרטור )מכונה בשגיאה חווה סינית) ... מתקן הניסוי החקלאי של מומחים מיפן היה די רחוק ממקום ההתקלות.. שאל את סרן חזי דחב"ש מ890 באוק' 73 איך התנהל מרדכי איך החליט להפקיר חיילים. על מה קיבל עיטור? האם על זה שהיו לו חברים שסירו לו? לי לגמרי לא מובן.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
דווקא מובן מאוד: כך מתנהל צה"ל
  מאז הוקם   9/07/17 09:29
כתוב תגובה ל- מאז הוקם
צה"ל מצליח מיום הקמתו לנצח
  נחשון הצעיר   9/07/17 11:40
בכל מלחמותיו, לצערם של עוכרי ישראל = המילשטניים המשטינים. לשמחתנו הם מיעוט אפסי שסובל מאין-אונות, והשפעת אפסית[-]...אנו הולכים מחיל אל חיל והופכים למעצמה עולמית, והאויב הערבי-מוסלמי מתדרדר אל התהום. מילשטיין אובל מבפנים את לבו השחוד. בתיאבון.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
חזקי, ולמה לא כתבת על "יאיא"?
  נחשון הותיק   9/07/17 11:33
גם הוא שנוי במחלוקת? הוא הרי ניפנף והעיף את מילשטיין במלחמת לבנון הראשונה...... ומה יש לך להגיד על מילשטיין המתחזה לד"ר להיסטוריה צבאית? זה תקין חזקי? הרי אתה יודע היטב מיהו מילשטיין=מיקלדת להשכיר בכסף. אז אל תהיה חד-צדדי,מילשטיין דואג רק לעצמו ואולי לראומה[שפרה]..
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
לא להאמין מי מפקדינו
  פסיכי לחלוטין   8/07/17 15:22
בשטח! קוקסינל ואחד בדרך לשינוי מין
כתוב תגובה ל- פסיכי לחלוטין
8
2. לקח הגוש מיושם היום ביו"ש!
  פועה   8/07/17 09:53
מה שמתואר בפרק זה זאת הסיבה וזה המניע שרבני הציונות הדתית "מבטלים תורה" ומזה כעשרים שנה שולחים את מיטב הנוער האיכותי שלהם ללמוד "סייף" במקום תורה. כדי שבעת מבחן יהיה להם מי שיהיה נכון להיהרג על שמירת מפעלם המשיחי. הם הבינו סוף סוף שאלוהים לא בכיסם, ולא ישלח בהכרח "חמורים חילוניים" להגן עליהם רק משום שלמדו תורה בדבקות. כפי שהם ראו ומפרשים לאחור את תהליך הקמת המדינה בידי החילוניים ושונאי דת, שאלה היו שליחיו של אלוהים מאמינים מבשרי הגאולה בלי ידיעתם... (ליגורי, זאת לא דעתי האישית! אלה דברי הרבנים קוק האב והבן זצ"ל)
כתוב תגובה ל- פועה
אם יו"ש זה משיחי ,אז גם ת"א
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 11:41
חיפה ורמלה זה משיחי וחבל שאת ושכמותך לא מפנימים אמת פשוטה ובסיסית זאת,אלא נתלים בהזיות משיחיות מהבית הבולשביקי/קומוניסטי/אנארכיסטי.כבר כתבנו לא אחת שאת צריכה להודות 10 פעמים ביום לרבנים ושלוחיהם ביו"ש שמאפשרים לך איכות חיים נורמאלית עד כמה שאפשר ,בחבל הארץ המשיחי בו את מתגוררת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין ,נוטש את הליכוד
  נחשון הצעיר   8/07/17 12:54
זה היה צפוי,אחרי שנטש את הקיבוץ המאוחד-אחדות העבודה[גלילי ואלון], והתמקם סמוך לקופת מכוני ז'בוטינסקי ובגין[רק הליכוד לא יכול...], וגילה שאין שם כסף, ציפינו לראות מתי יחפש מחליף הצבעים הסידרתי פטרון חדש??. והנה הוא מצא= המתנחלים- הבית היהודי של בנט= בקופות משרד החינוך יש הרבה מצלצלים... למילשטיין אין בעיה אפילו להתחיל לחבוש כיפה סרוגה אכן לא חשדנו בכשרים =יש לנו באפעל שכיר מיקלדת קלאסי. צפו לסדרת כתבות ליקוק על מתנחלי יו"ש.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
לא אני קבעתי זה מיכה גודמן קבע
  פועה   8/07/17 17:57
לד"ר מיכה גודמן יש גם תעודות וגם כיפה סרוגה על הראש...
כתוב תגובה ל- פועה
כשמטומטמת לא מבינה מה
  חבר קיבוץ יגור   8/07/17 21:06
היא קוראת,המסקנה פועה,לא להתייחס אליה כמו שלא מתייחסים כאן לאידיוט מיגור קיבוצי.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מתחזה לקיבוצניק אובססיבי
  נחשון הצעיר   9/07/17 07:25
לך הביתה למאורת הקבע שלך= מכון שרידות באפעל= ותנסה לשרוד עוד קצת. לפי הסרטון שראיתי לאחרונה על הרצאה שלך, זמנך קצוב... כל הבלופים וההשמצות נחשפים, ודיוקנך עגום ופאטאטי.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
פועה, את כמעט צודקת
  ב_שמואל   9/07/17 09:26
פועה, כתבת: "מה שמתואר בפרק זה זאת הסיבה וזה המניע שרבני הציונות הדתית "מבטלים תורה" ומזה כעשרים שנה שולחים את מיטב הנוער האיכותי שלהם ללמוד "סייף" במקום תורה. כדי שבעת מבחן יהיה להם מי שיהיה נכון להיהרג על שמירת מפעלם המשיחי". פועה, עניין של "ביטול תורה" הוא מושג הילכתי שגוי חסר רגש יהודי לא יבין זאת, ולכן טיפשי מצידך להשתמש במושגים שאין לך מושג בהם וקצרה היריעה להסביר לך אותו (אין לומדים כל התורה על רגל אחת). הוספת לכתוב כי: "הם הבינו סוף סוף שאלוהים לא בכיסם". את חושב כמו גוי מטומטם שהאשים את היהודים באכילת דם נוצרי, כך הטמטום השמאלני חושב שיהודי לא יודע שאלוקים מנהל את העולם המופלא מאתנו. הציונות הדתית סברה שהאל מצפה שיהודים יעשו את אשר צריך לעשות, כשם שבוני בית המקדש בנו את המקדש, ואנשי דוד עשו מלחמה. כתבת: "ולא ישלח בהכרח "חמורים חילוניים" להגן עליהם רק משום שלמדו תורה בדבקות. כפי שהם ראו ומפרשים לאחור את תהליך הקמת המדינה בידי החילוניים ושונאי דת, שאלה היו שליחיו של אלוהים מאמינים מבשרי הגאולה בלי ידיעתם... (ליגורי, זאת לא דעתי האישית! אלה דברי הרבנים קוק האב והבן זצ"ל)". זה נכון, היהודים ידעו לשם מה הם עלו לארץ ישראל, ודווקא לארץ ישראל, אך איך אפשר להבין את החילונים שעלו לארץ? האומנם אנשים שנראים - כלפי חוץ - נורמליים, יקריבו את עצמם ואת ילדיהם על מזבח דבר שאין לו ערך בעיניהם ? מה יש לשמאלני ל"מות בעד ארצנו"? היתכן שפרופסורים, היסטוריונים ופילוסופים לא הבינו שאין להם מה להתעסק בארץ ישראל, אם אין מאחורי זה את רעיון שיבת העם היהודי למסורת אבותיו? האומנם א.ד.גורדון היה כל-כך מושפע מהגרמנים שקבע את דת "העבודה משחררת" בלי תורת ישראל? אין ספק שהרב קוק התלבט מאד בסוגיה קשה זו (חוסר ההיגיון של מעשי החלוצים החילוניים) וניסה למצוא הגיון של בני אדם למעשה המטורף והרצחני הזה (רצח ערבים ורצח יהודים כתוצאה מהפעילות של התנועה הציונית). לכן, הוא נאלץ להכיר בתופעה כפעולה אלוקית שאין לאדם הבריא בנפשו יכולת להבין את פשר המעשיו המופלאים של האל יתברך. ועל זה, בירך הרב קוק את החילונים. כמובן, מבטחו בבני התרבות השטנית הייתה לו לרועץ.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
החילונים עלו לא"י למרות ה' לא
  פועה   9/07/17 10:53
בגללו! כי כל אלה שהאמינו בקב"ה המתינו שישלח להם משיח שיעשה עבורם את העבודה הקשה, ובגלל אלוהים לא הזיזו את התחת שלהם כי הרי יותר נעים ונוח ללמוד תורה ולחיות על נדבות. למה הם עלו לא"י? תלמד היסטוריה נכונה (של חילונים) רק המיעוט עלה לא"י! הרוב הגדול היגרו, בהתאם לשיקולי שרידות אנושיים, למערב אירופה לאמריקה הצפונית והדרומית לדרום אפריקה ולאוסטרליה. אבל את כל הרבים האלה היה לרב קוק נוח להתעלם ולא להכניס למשואת הגאולה ההזויה שלו. לעדת השוטים הדתיים שלו כאן לא היה ואין את השכל הפשוט לשאול איך זה שהרוב הגדול לא נענה לציונות ולאלוהים??? כי הדתיים מאולפים כתינוקות פתאים שנישבו, לראות רק את הצמצום. כי כך קל יותר ללוש אותם אז כמו תוכי את שואל למה ואיך זה שהחילונים עלו דווקא לא"י? וגם לזה יש תשובה טובה שממש לא קשורה לאלוהים ולגאולה. אבל חשוב קצת בעצמך אם אתה מסוגל.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, יפה כתבת:
  ב_שמואל   9/07/17 12:35
פועה, יפה כתבת ש: "תלמד היסטוריה נכונה (של חילונים) רק המיעוט עלה לא"י!". פועה, את צודקת: לפי ההיסטוריה של פראוודה (האמת) האדומה, אכן המיעוט עלה לא"י. לפי העובדות ההיסטוריות עליהן לא תוכלי לחלוק, יש לזכור מספר "פרטים קטנים". עובדה אחת: הישובים הראשונים בתקופה המודרנית היו ישובים של חרדים משום שהחילונים לא עלו לארץ, כי אין לחילוני מה לעשות בארץ. עובדה שניה: רוב היהודים החילונים באירופה התנגדו להקמת מדינה ישראל כי מטרתם הייתה להתבולל כמו הרצל (לו יכל). עובדה שלישית: החילונים הגיעו לארץ והשתלטו על הישובים החרדים באמצעות אלימות, הלשנות, גנבות רכוש והשחתת רכוש של החרדים התנקמו בילדים והצקות על רקע ממיני. עובדה שלישית: כאשר החרדים עמדו להקים מדינה יהודית בהסכמת הערבים, הטרוריסטים הציוניים רצחו את המתווך ד"ר דה-אן והזהירו את הרבנים להימנע מפעולות נוספות אחרת גם הם ירצחו. עובדה רביעית: הציוניים דרשו מהבריטים למנוע כניסת יהודים חופשית לארץ, ואישורי הכניסה לארץ יהיה בידי הציוניים, כך הציוניים מנעו מיהודים להימלט מהגרמנים - למרות שהיו תורים ארוכים (של חרדים) לקבלת האישורי עליה. עד כדי כך בגדו הסוכנות הציונית ביהודים, שהבריטים התערבו וחייבו את הציוניים למסור לפחות 6 אחוז מהאישורים לחרדים, וזאת למרות שהיו אלפי אלפים של חרדים שבקשו לעלות לארץ. כשנותרו בידי הציוניים - סרטיפיקטים שלא נוצלו מחוסר "אנשים מתאימים" (חילונים צעירים בעלי תרבות אנטישמית) מסרו הציוניים את העודף חזרה לבריטים. חיים וויצמן שהבין שאין מספיק חילונים הרוצים לעלות, ביקש מידידו הנציב העליון (גם הוא יהודי מתבולל) להקטין את מספר האישורים. עובדה נוספת (ולא אחרונה): הציוניים הורו לקסטנר לרצוח את יהודי הונגריה כדי למנוע את קיומו של העם היהודי. עכשיו, את אמורה להבין - גב' פועה, באים צאצאי הצוררים (החילוניים) ומתלוננים שהיהודים לא עלו ארצה... עד לאיזו רמת שפלות יכולים להגיע בניהם ונכדיהם של הרוצחים הבוגדים החילוניים מזרע היהודים?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
חמור חילוני גואל עדיף על שוטה
  פועה   9/07/17 16:05
שלומד תורה בדבקות. זאת מסקנה קוקית מתבקשת. מתוך בליל התבשיל שהקדחת, אתייחס רק לראשית ההתיישבות החדשה בא"י. מאמצע המאה ה-19. למעטים הדתיים האלה שהגיעו מהקיסרות הרוסית כדי להיות איכרים בא"י לא הייתה התגלות אלוהית משיחית, הם רצו לעסוק בעבודת האדמה (ולא בלמוד תורה!) והדבר לא התאפשר להם בארצות גלותם. לעומת זה השלטון העותמאני שינה חוקיו בלחץ מעצמות המערב, ואפשר להם כנתינים רוסיים ו/או צרפתים, בעידוד ותמיכה של מדינות המוצא שלהם, לרכוש קרקעות ולעבדן. הם היו דתיים עפ"י תרבותם עם שאיפות קהילתיות חקלאיות, ללא כל שאיפות לאומיות. לכן ספק גדול אם הקב"ה ראה בהם מבשרי גאולה! ואם כבר "מבשרי גאולה" אז גם צריך לומר את האמת הראשונים היו דווקא חקלאים נוצרים! הטמפלרים שפתחו את הדלת העותמאנית ובעידוד הקיסרות הגרמנית הקימו כאן מושבות חקלאיות של נתינים גרמנים, ורק בעקבותיהם התעוררו מתחרי הקיסרות הגרמנית בעיקר צרפת ורוסיה ועודדו ותמכו בהגירה של נתיניהם היהודים לכאן. (כך נוסד מקווה ישראל בסביבת 1870 עוד לפני הגעת ראשוני הבילו"יים הדתיים לכאן. אז כנראה שהטמפלרים הנוצרים היו מבשרי הגאולה של הקב"ה, ולא בהכרח היהודים הדתיים החקלאים שקדמו לציונות.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, הטמטום הגיע אליך דרך
  ב_שמואל   9/07/17 17:44
פועה, בטוח שהטמטום הגיע אליך דרך הנצרות, רק זו מאפשרת לאדם להיות כל-כך ירוד במחשבתו. למה שכחת ולא הזכרת את בני תרבותך ממסעי הצלב? ומה עם צלאח א-דין, לא מגיע לו בכורה כלשהי? פועה, אני מודה שאני מודע לכך שאת משתייכת לתרבות של זבל, בה מותר לך לבצע פשעים נגד האדם והאנושות, אך אינך מתביישת לגלות טיפשות וטמטום? פועה, הנושא הוא "של מי המדינה הזו, לעזאזל", האם הזבל השמאלני זכאי לתהילה שהוא דורש לעצמו, או שיש להציגו במערומיו כתנועה נצלנית, מטומטמת, אנטישמית ובוגדנית שבצעה פשעים נוראים נגד העם היהודי בשתפה פעולה עם צוררי יהודים מובהקים כמו הגרמנים, הרוסים, הפולנים וכו'. האם השמאלנים הצילו את אש"ף ומימנו את רצח הישראלים כחלק מהפעולות הנובעות מתוכנית השמדת העם היהודי בשלבים? האם שיתוף הפעולה של השמאל עם ארגונים בעלי אידיאולגיה גרמנית נובעת מאידיאולוגיה משותפת להשמדת העם היהודי או רק כתגמול לכסף הרב שהם מקבלים, או שמא שתי הסיבות יחדיו? האם לא הגיע הזמן לפרסם את שמותם של מנהיגי התנועה הציונית שפעלו כרוצחי יהודים? האם לא הגיע הזמן לבטל את שמות הרחובות הקרואים על שמות פושעים שבגדו בעם היהודי (ולמנוע קריאת מקומות על שם נבלות אחרות שמתו זה מקרוב)? את מבינה - פועה, זה הנושא - בלי קשר לטמפלרים, לתורכים ולערבים, זה נושא פנימי בין היהודים. תענוג להתווכח עם טמטום שמאלני שחושב כמו גוי פרימיטיבי כבימי הביניים?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
כשתחזור להתייחס בענייניות תזכה
  פועה   9/07/17 19:19
להתייחסות. כשאתה חוזר לשפוך ולהציף במררתך המוכרת ונמלט מהעובדות המועלות אל אמירות כינויים והגדרות הנובעות מפחדיך, ושעלי לא עושות שום רושם, יהיה אולי טעם להגיב לך.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, את מתחמקת מהמציאות
  ב_שמואל   9/07/17 21:46
פועה, את מתחמקת מהמציאות העגומה. את כמו כל הנבלים מהשמאל - חושבת שתוכלי להעלים את העובדות בכך שאתם (השמאלנים) תשכתבו את ההיסטוריה. אבל לנו יש חובה לעתיד המדינה היהודית, ובלי לחשוף את מעללי השמאל השטני, לא נוכל לקיים את המדינה. אנו חייבים לחשוף את העובדה שאתם פועלים להשמדת העם היהודי שזה ערך מרכזי בתרבותכם. בלי שנחשוף אותכם, קשה יהיה להתגונן מפניכם. חייבים לתקן את העיוותים במערכות הביטחון ובמערכת אכיפת החוק שיצרתם בשליטתכם בהם. חייבים להעמיד לדין את הבוגדים החוסים תחת מטריה של מדינות נאו גרמניות. פועה, בלי שנחשוף את תרבותכם הנבזית, לא נצליח לשקם את ההרס שאתם יוצרים. פועה, בשקרים שלך את כורתת את הענף שגם את יושבת עליו, האומנם שנאתך לעם היהודי חשובה לך יותר מחייך שלך?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה, כמה הגיון יש בדבריך:
  ב_שמואל   10/07/17 06:33
פועה, כמה הגיון וצדק יש בדבריך: "והגדרות הנובעות מפחדיך, ושעלי לא עושות שום רושם". ובאמת למה שאפחד ממך? כשבני תרבותך אמרו למשפחתי להיכנס למקלחות, אז מדוע היה עלי לחשוב שאתם מכניסים אותי לתאי הגזים, זה - פשוט חוצפה מצידי. כשאת מגיבה לפשעים שנעשו כלפי התימנים (גניבת ילדים, מסחר בבני אדם, רצח ילדים בעינויי "מחקר רפואי") שהם חייבים לכם תודה על שזכו בהיחשף לתרבותך הנאורה, זה אומר שאין לי סיבה לפחד מחיות אדם רצחניים שבצעו את הפשעים ומתלמידיהם השמאלנים? אז באמת, הפחדים שלי מחיות אדם - הם בעיה פרטית שלי, שאינה צריכה לעשות עליך שום רושם שהרי זו תרבותך "הנאורה". פועה, אני מכיר היטב את האנשים מתרבותך ואת הפוטנציאל המלווה את "ערכי" תרבותך, ואני יודע שאסור לבני אדם להניח לתרבותך הגרמנית להשפיע על הציבור. חייבים לחשוף את תרבותך כדת השטן שיש לפחד ולהיזהר מדבריך ומעשיך, אחרת נשוב לתאי הגזים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
9
נגמרו 30 ימי האבל של מילשטיין
  נחשון הצעיר   8/07/17 18:31
על הנצחון האדיר של צה"ל במלחמת ששת הימים-1967, אך לאכזבתו חגיגות 50 השנים לנצחון יימשכו עוד חודשים רבים... ובקרוב מצפה לו צרה צרורה. ב-29 בנובמבר 2017 יתחילו החגיגות לציון 70 שנים לנצחון הנפלא של היהודים במלחמת העצמאות שימשכו עד 10 במרס 2019, ושיאן יהיה ב-ד' באייר תשע"ח= יום הקמת מדינת ישראל. אבוי, מילשטיין וחבר מרעיו הדל והאומלל ייאלצו לסבול 16 חודשים, האם יצליחו לעמוד במעמסה הנפשית ??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
10
גולם מתחזה -לך למכון שרידות
  נחשון הצעיר   8/07/17 23:23
באפעל , בתוך הבית שלך... לפי הסרטון שהראו לי על ההרצאה שלך,זמנך קצוב, שעון החול והלכלוך אוזל...כל הבלופים נחשפים ותמונתך המצטיירת עגומה. רחמנות.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
11
3.הבריטים אסרו להעביר אמל"ח
  פועה   9/07/17 19:11
זאת הייתה הבעיה העיקרית. הבריטים היו מוכנים לאבטח שיירות אספקה וסיוע אזרחי בלבד. הם סרבו לאבטח שיירות עם לוחמים ואמל"ח. כל זה משום שבמקביל להסכמים שעשו עם המוסדות היהודיים, היו הסכמים שנעשו במקביל עם ההנהגות הערביות. כדי להעביר אמל"ח ולוחמים היה הכרח להסליקם ולהערים או לשחד קצינים בריטים שיעלימו עין. שליחת מחלקת הל"ה, הנחתת אוסטרים במסלול מאולתר ומסוכן וארגון ושליחת שיירת נבי-דניאל זאת ראייה לכך שלמרות הקושי שהיה למטכ"ל עם הפלמ"ח, המטכ"ל למרות הנתונים הצבאיים הגרועים, סרב לוותר על גוש עציון והתעקש לשמור על קשר ולספק לגוש באמל"ח ככל שיכל ותוך הסתכנות באבוד האמל"ח ואבדן חיי לוחמים. במבט לאחור ובחכמת הבדיעבד הלקח הוא שעדיף היה להחליט פיקודית להתעלם מהתביעות הצבאיות של אנשי כפר עציון, "להפקיר" ולהפקיד את הישובים באחריותם הבלעדית של הבריטים באופן מוצהר ומוסכם עד למועד התפנותם בסיום המנדט. אלא שהיזמה להחלטה כזאת הייתה צריכה לבוא מהפועל המזרחי התנועה הפוליטית המיישבת. היא הייתה חייבת להבין את המצב ולשכנע את אנשיה בגוש ליטול את הסיכון הבטוח!
כתוב תגובה ל- פועה
טמטום יכול לפתור הרבה מאד
  ב_שמואל   9/07/17 22:13
טמטום יכול לפתור הרבה מאד מחדלים. כמעט בכל הכשלונות מול הערבים התוצאה נבעה מחוסר מקצועיות (דיוק בלוח זמנים, נהלים ועמידה בדרישות הנהלים, אחריות מפקדים, משמעת ויושר) של אנשי הפלמ"ח ששלטו בצבא. ה"תיקון" של ה- 101 לא היה כל-כך גאוני, אך יחסית לתרבות שהייתה נהוגה אין פלא שנחשבה כגולת החוכמה. אם לא ניקח את האפשרות של חבלה מכוונת של גורמי שמאל, אזי ניתן ל"זכות" את הכישלון בהגנה על גוש עציון כמחדל לתרבות האנרכיסטית שהייתה נהוגה בפלמ"ח (כולל אצל השמאלנים הדתיים). למעשה, גוש עציון יצר תרבות של מצוקה כדי להימצא במרכז ההתעניינות. ללא פעילות מיותרת של כוחות צה"ל - סביבו, הערבים לא היו מתייחסים להתיישבות הזו. מה לעשות, שחשיבותו של המקום והאירוע נובעים מהמחיר הגדול ולא בזכות חשיבותו האסטרטגית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
קישקוש בלאבוש,בוקי סרוקי.
  חבר קיבוץ יגור   9/07/17 22:14
שטיות במיץ ,קשקשת מרובת מילים.בלי שום גיבוי,אסמכתאות או היגיון פנימי.העיקר "אני כותבת,משמע אני קיימת".
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
יש כאן שניים שזקוקים למכון
  נחשון הצעיר   10/07/17 11:21
לטיפול נפשי דחוף. ב-שמואל סובל מ"טראומת שואה" קשה,מתובלת בשנאה מרה לחילונים- נאורים יוצאי אירופה. למחלתו יש מרפא...מילשטיין ["חבר קיבוץ יגור"] סובל מרגשי נחיתות קשים,מחלת רדיפה,ופיצול אישיות= מולטי-סכיזופרניה. למחלתו אין מרפא בינתיים, אך יש תרופות שמדכאות את תסמיני המחלה, ומביאות להקלה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון, אתה כשמאלני מעוות
  ב_שמואל   10/07/17 12:29
נחשון, אתה כשמאלני מעוות - מכיר רק בטראומה של נפגעי מין או בטראומה של ה"נכבה" הערבית. מה אני העשה שאני בטראומה של השואה היהודית שנבעה מכך שבני תרבותך שאפו להשמיד את עמי ומשפחתי - והשמידו. האם אני ה"חולה" שמכיר וזוכר את האונסים אותי, או שאתה החולה שמשתייך לרוצחי יהודים? האם אני הזקוק לתיקון נפשי שתלמידי הגרמנים חוזרים על ההסתה נגדי ונגד עמי? או שאתה זקוק לתיקון מוסרי כיוון שאתה תומך במעשי שונאי ישראל? נחשון, אתה מסוכן לעצמך כמו שרבים מראשי הציונות היו מסוכנים לעצמם כשהסיתו לרצוח את בני משפחתם באירופה. קסטנר רצח מאות אלפי יהודים (אנשים, נשים וטף) בהוראה של בני תרבותך הציוניים, ונכדתו ממשיכה דרכו בכנסת. האומנם אני לא צריך להיות מודאג מהקלגס הבכיר במטכ"ל של צה"ל שביום השואה העולמי השווה את היהודים לבני תרבותו באירופה? נחשון, אני מכיר היטב את תרבותך ואת האנשים שחונכו בתרבות השטן הזו. לכן, אני בפניקה מחשש שאם בני הכלבים יצליחו בבחירות, הם יחברו לאויב הערבי כדי להשמיד את כל היהודים. בלי לבגוד ולחבור לערבים - אין למעוותים השמאלנים סיכוי לחזור לשלטון.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב-שמואל = אתה זקוק לטיפול
  נחשון הצעיר   10/07/17 13:43
בגבעת שאול, או באברבנאל. מצבך החמיר לאחרונה. קח אתך את "חבר קיבוץ יגור"המדומה=אורי מילשטיין, גם הוא שונא את מדינת ישראל וצה"ל[בגלל סיבות שונות משלך...], תקבלו הנחה בתשלום אם תגיעו יחדיו.. תאם איתו בטלפון.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון הצעיר, התקבלת בלי
  ב_שמואל   10/07/17 16:31
נחשון הצעיר, התקבלת בלי מבדקים. אתה ראוי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל ,אם אתה מתווכח עם
  חבר קיבוץ יגור   10/07/17 16:28
האידיוט מיגור קיבוצי,כנראה מגיע לך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לאן הוא נעלם??
  נחשון הצעיר   10/07/17 17:15
ורק מילשטיין[האידיוט "חבר קיבוץ יגור"] בדום שתיקה... ממשיך להתחזות לד"ר להיסטוריה צבאית-והוא לא... ממשיך להתחזות לקצין בצה"ל והוא מ"כ חובשים... כל תחזיותיו והערכותיו התבדו והוא ממשיך בזיבולי השכל על " עקרון השרידות"... והוא חייב הסבר על מעללי "אלוף הברחנים " משדות הקרב =אריה טפר-עמית..
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
מילשטיין אידיוט בית-שימושי
  נחשון   11/07/17 08:36
מסתתר בג'ורה של מכון שרידות באפעל ומנסה לשרוד. לא מגיב בשמו, ואפילו לא מפעיל את ראומה-כנרת[שפרה] ואופירה..מה נותר הנפל "חבר קיבוץ יגור"= "יגור קיבוצי"=פחחחח..השנה יקבל מילשטיין את פרס המיחזור הארצי. מפעלי נייר חדרה מחכים לגריסת כתביו.
כתוב תגובה ל- נחשון
העורב והזרזיר מצווחים כי הבינו
  פועה   10/07/17 17:32
את הלקח המתבקש היום, באשר לעתיד ההתנחלויות המבודדות ובלתי חוקיות ביו"ש. יגורניק הרי רצית והיללת את מילשטיין על "הפקת לקחים" וקיבלת עכשיו תתלקח מהלקחים אם אתה באמת מתכוון למה שאתה כותב.
כתוב תגובה ל- פועה
ראשית ,אני כבר לא צריך להפיק
  חבר קיבוץ יגור   10/07/17 19:34
לקחים,יש דור חדש ואם יעשה עבודתו נאמנה,יפיק לקחים מטעויות טאקטיות ,כפי שבאים לידי ביטוי בחשיפותיו של ד"ר מילשטיין על מהלכי מלחמות ישראל בכלל ומלחמת השחרור בפרט ,בזה דיינו. לגבי לקחים בתחום האיסטרטגי,קטונתי,כי אף אחד לא יכול להעריך תוצאות של החלטות איסטרטגיות,ראי את תוצאות הפלישה האמריקאית לעירק. במאמר מוסגר אוסיף שהערכתי את תבונתך יותר ממה שאת מציגה בתגובה האחרונה.יחד עם זאת כנראה הלקח של הסכמי אוסלו ומעמדה של ישראל בשכונה הים תיכונית ,עדיין לא חילחל לגולגלתך שיש שם כנראה (בטוח) מוח של ציפור.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
חבר קיבוץ יגור, כתבת:
  ב_שמואל   10/07/17 22:47
חברר קיבוץ יגור, כתבת: "כי אף אחד לא יכול להעריך תוצאות של החלטות איסטרטגיות". האומנם? יתכן שזו התרשמותך משום המקרים הרבים שנדמה כי התוצאות לא התאימו להחלטות. אך האומנם אלו היו ההחלטות האמיתיות? כשדיין, אנואר סאדאת וקסינג'ר תכננו את תוצאות מלחמת יום כיפור, אזי העובדה שהמלחמה הורחבה מעבר למתוכן, הדבר לא פגע במאומה בהחלטות האיסטרטגיות של המלחמה ובתוצאות המתוכננות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה, אנשים בני תרבותך
  ב_שמואל   10/07/17 22:31
פועה, אנשים מתרבותך קבעו שיהודים אינם חוקיים, זה אומר שהיהודים היו צריכים להשליך עצמם לתאי המוות, או אולי לפעול לעמיד את בני תרבותך לדין באשמת פשעים נגד האנושות? אני כיהודי חושב שבני תרבותך אינם לגיטימיים ועל מעשיכם יש להעניש. אדם כמוך שסבור שהוא זכאי לתודה על שרצח ילדים תימנים בעינויים - הוא אדם מעוות שהושפע מהתרבות "הנאורה" של גרמניה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אתה מוטאציה נכחדת בגנום היהודי
  פועה   11/07/17 08:05
אין לך סיכוי לשרוד. תתרגל לספור את ימיך לאחור...
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, לפני מאות שנים היו
  ב_שמואל   11/07/17 09:07
פועה, לפני מאות שנים היו בני אדם מתרבות הזבל הנוצרית ש"קבעו" שאני "מוטאציה נכחדת". אפילו בן תרבותך ונביאך תאודור הרצל חשב כך, אפילו הבולשוביק בן-גוריון העריך שהיהדות תעלם כהרף עין, ומה התוצאה? שאני גדל ומתרבה הרבה מעבר לבני תרבותך המעוותים בהשמדה עצמית באמצעות: אמצעי מניעה, זוגות בני מין אחד ו"זריקות חיסון" המסרסות את הזכרים ומוסיפות הורמונים לשיבוש מחזור הנשי. פועה, לך מותר להסית נגדי, הרי לבני תרבותך מותר לרצוח בני אדם שאינם מקבלים את דתך. פועה, אל תאשימי את עצמך על שאת לא ראויה, זו אשמת תרבותך שירשת מהוריך הפגומים בתרבות מעוותת. פועה, האם גם ממני תידרשי להגיד לתרבותך "תודה" על ששלחתם את משפחתי לאושוויץ באמצעות הזבל הציוני - ישראל קסטנר, בדומה לדרישתך ל"תודת" התימנים על שרצחתם את ילדיהם בענויי ניסיונות כימיים? פועה, אנו מתרבים למרות שבכל דור ודור - זבל אנושי מתכלה מבני תרבותך - עומד עלינו. פועה, העובדות והמציאות מענישים אותך על מעשיך הרעים. שתתפוצצי מכעס.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
12
4.עודף מוטיבציה מקומית מזיקה.
  פועה   11/07/17 14:23
שיירת דבורה נולדה ממוטיבציה מקומית של דרגי שדה שרואים רק חלק מהתמונה הכוללת. זה יתרונה וגם צרתה הגדולה של המיליציה הצבאית. פרק 4. ממחיש את זה היטב: היות ולפיקוד העליון היה קשה לקבל החלטה פיקודית צבאית ברורה על ההסתמכות בלעדית על הצבא הבריטי וזה משיקולים פוליטיים פסיכולוגיים לא צבאיים, התבצעו יוזמות פיקוד מקומיות שהזיקו יותר מאשר הועילו. מחלקת הל"ה "הוקרבה" (ע"י הבריטים כענישה על הפרת הסכמים אתם) כי קדמה ליציאת הל"ה פעולה אווירית פיקודית שנועדה בעיקר להפגין ריבונות ושליטה ולא הייתה לה תועלת צבאית. ושיירת נביא דניאל שלמה "הוקרבה" (ע"י הבריטים שוב כענישה על שיירת דבורה) כי הייתה התגרות מיותרת בהם ובסמכותם. ולכן הלקח הוא הפוך מהלקח "שמלקיח" מילשטיין: "הליקוי העיקרי של הגוש היה חולשת הפיקוד והעדר מנהיגות אזרחית, ליקויים שבאו לידי ביטוי בקרב האחרון במחצית מאי." הפיקוד המקומי גילה מוטיבציה עודפת אך "סבל" מבלבול מהעדר הכרעה מטכל"ת ברורה באשר להסתייעות בבריטים. המנהיגות האזרחית המקומית גילתה אומץ נחישות וסיבולת, החולשה הייתה במנהיגות האזרחית העליונה שחששה להסיק ולהכריע את שנדרש.
כתוב תגובה ל- פועה
WOW המקלדת סופגת הכל ?
  חבר קיבוץ יגור   11/07/17 18:12
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
פועה, שיפוטך את האירועים
  ב_שמואל   11/07/17 18:27
שיפוטך את האירועים באמצעות אותם כלים של תרבות אנרכיסטית שהובילה את הכאוס - אינו תורם למציאת הגורם האחראי לכישלון. "מוטיבציה מקומית של דרגי שדה" אינה דבר שלילי בשום ארגון, נהפוכו. "מחלקת הל"ה "הוקרבה" (ע"י הבריטים כענישה על הפרת הסכמים אתם)" ו "שיירת נביא דניאל שלמה "הוקרבה" (ע"י הבריטים שוב כענישה על שיירת דבורה)" - אלו אינם יכולים לשמש כהסברים או תירוצים של האחראים לתוצאות. אך דבריך: "הפיקוד המקומי גילה מוטיבציה עודפת אך "סבל" מבלבול מהעדר הכרעה מטכל"ת ברורה באשר להסתייעות בבריטים" - בהחלט קובעים נכון שהאחריות לכישלון היה של ראשי הפירמידה הפיקודית שהיה מבולבל עקב העדפת אידיאולוגיה מעוותת (האידיאולגיה להקמת מדינה כל אזרחיה באמצעות הבריטים) על פני מקצועיות צבאית. "החולשה הייתה במנהיגות האזרחית העליונה" - שוב קביעה הגיונית לנושא אחריות של הדרג האזרחי על הדרג הצבאי. "שחששה להסיק ולהכריע את שנדרש" - שוב הסבר הגיוני לכישלון ההנהגה הראשית בגלל אידיאולוגיה מעוותת.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
השפן הלבנבןמילשטיין מסתתר בחור
  נחשון הצעיר   11/07/17 19:28
השפן הפחדן נעלם, והשאיר את הזירה לפסיכי ההונגרי שחולה בקסטנרפוביה,ולפועה. תכלס מילשיטיון= מה עם גיבורך =טפר הברחן הסידרתי? מה עם ההתחזות לד"ר להיסטוריה צבאית ? מה עם ההתחזות לקצין- לא עבר קורס קצינים...מחכים לתשובות, הפסק להתחמק.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
בניגוד לך לא מתיחסת לשלילי או
  פועה   11/07/17 19:44
חיובי! ולא מחפשת להאשים או להעניש "אחראים לכישלונות" על מעשים או דעות מלפני 70 שנה. בניגוד לך, המציאות שלי אינה מתקיימת בעבר.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, בניגוד לך, אני מתחשב
  ב_שמואל   11/07/17 21:54
פועה, בניגוד לך, אני מתחשב במטרת המאמרים, שהיא ביקורת לשם דרבון לקיים הפקת מסקנות. אני מבין מדוע את אינך מעוניינת בהסקת מסקנות, שכן לך יש את אותם מטרות שעמדו לפני האנשים שחוו את האירועים, שלא רצו בניתוח האירועים והסקת מסקנות, כשם שעד היום צה"ל מעדיף להימנע מהסקת מסקנות, וגם אם יש כאלו, צה"ל יעדיף לטמון אותם במגירה נעולה. למה? רבות הסיבות לכך. אני בטוח שרבים מהגנרלים של צה"ל (אנשי שמאל קיצונים ומושחתים) לא היו מאיישים את תפקידי המפתח של מערכת הביטחון.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה, המציאות שלך לא משנה דבר
  חבר קיבוץ יגור   12/07/17 00:54
ולא תורמת דבר, חבל רק כשאת פורשת את "המציאות" שלך על העבר, את לא מציינת שאת נעזרת בעובדות שמביא כאן ד"ר מילשטיין. כאמור פרשנות שלך לעובדות לא יותר נכונה או טובה מכל פרשנות אחרת. בקשר "למציאות" העכשווית שלך שאת מתהדרת בה, זאת מציאות שעולה על כל דמיון באסון שתביא עלינו ומים יגידו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
"חבר קיבוץ יגור" הוא מילשטיין
  נחשון הצעיר   12/07/17 08:18
מילשטיין סובל מפיצול אישיות מורכב= מולטי סכיזופרניה. זה מתבטא בהופעה של שלל דמויות פיקטיביות. בכתיבת התגובות כאן .במשך שנתיים .אובחנו שמונה כאלה לחילופין. הדומיננטית שבהן היא "חבר קיבוץ יגור". קוראים יקרים. נא להתייחס למגיב זה כמילשטיין בתחפושת. ואנו מצפים אדון מילשטיין להסברים: ההתחזות לד"ר להיסטוריה צבאית, ההתחזות לקצין בצה"ל, מדוע פוטרת מהסמינר ברמת אפעל, מאוניברסיטת בר אילן, ממכללת צפת, מאוניברסיטת אריאל, מחט' 35 ומאיפה עוד? מפוטר סידרתי.. ומה עם אריה טפר אלילך שברח שוב ושוב משדה הקרב?? הברחן הסידרתי. ושמואל= לך לטיפול דחוף בקסטנרפוביה,חבל שתסבול...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון צעיר, הידעת מדוע
  ב_שמואל   12/07/17 21:51
הידעת מדוע אבותך נהגו לשלוח את האנשים היותר בריאים ברוחם ונפשם - לטיפולים בסיביר? משום שבשיטה זו גם אדם מעוות כמוך יכול להיות "צודק". הבעיה שלך, שאינך יכול לעשות את מעשי אבותך הקומוניסטים ולשלוח אותי שלא ברצוני - לסיביר. לכן, אתה נאלץ להסתפק בבקשות מטופשות, שאני מרצוני אציל אותך מגילוי בפומבי של טמטומך הנובע מתרבות מעוותת. ובכן, נחשון צעיר והמטומטם, אני לא מתכוון להציל את דמותך, אתה מעוות, תרבותך מעוותת וטוב שאתם הולכים ונחשפים במערומיכם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל,מתווכח עם האידיוט ! ?
  חבר קיבוץ יגור   13/07/17 03:53
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין "האידיוט מיגור"=אפעל
  נחשון הצעיר   13/07/17 09:00
מוטרד קשה, הוא לא ישן בלילות= שולח תגובות בשעה 03:53, באמצע הלילה, בתקוה למזער את הנזק שגרמה חשיפתו...מסכן... שפרה תעשי משהו לעצור את הקריסה של אורי הזקן... קחי אותו להתרעננות....ועדיין אין לנו תגובה על ההתחזות השיטתית, על הפיטורים השיטתיים, ועל הבריחות משדה הקרב של הברחן הסידרתי אריה טפר-עמית מיגור= מוכר לך האידיוט מיגור??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
13
החשיפה =מילשטיין הפסיק לתפקד
  נחשון הצעיר   12/07/17 19:33
בעקבות חשיפת מעלליו, ההתחזויות, מגיבי-הדמה וכד' מילשטיין נעלם. הסיכום= יש לבצע מבצעי ניקיון באתר.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
14
מנסים לאתר נעדר שנעלם מהבלוג
  יח' אית"ן   13/07/17 18:47
סימני זיהוי=קשיש בן 77, קירח, גובה ממוצע, מדבר הרבה, לא תמיד בטוח בזהותו, לא בטוח במיקום כתובתו[רמת אפעל או קיבוץ יגור...], תוקפן[מילולית..] אם יימצא במצב של אי-תגובה ,מילת הקוד להפעלתו היא= יצחק רבין תותח-על... הקשיש יתחיל לתפקד עם קצף על השפתיים.
כתוב תגובה ל- יח' אית"ן
15
לאן הוא נעלם? אנחנו לא יודעים
  נחשון הצעיר   14/07/17 07:47
לא רק מילשטיין נעדר, גם חמשת האידיוטים "חברי קיבוץ יגור" התאיידו,וראומה,וכנרת, ואופי-רע ושפרה, בקיצור המילשטיינים= האמיתיים והמדומים מכונסים בבונקר במכון שרידות, מנסים לשרוד..
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il