s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ציוני ליהודי = זאב
מאת: נאוה קורן  |  06/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קסטנר זוכה בבית המשפט העליון
  רון וייס   6/07/17 14:13
נאווה קורן "שוכחת" לציין שקסטנר זוכה לחלוטין ע"י בית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- רון וייס
ומה חשבת שבית המשפט של הממסד ה
  קורןנאוה טבריה   7/07/17 05:23
המפא"יניקי של בן גוריון ושו'ת לא יזכו אותו? הרי לשם כך גוייס דאז גם היועץ המשפטי חיים כהן שטען לזכותו של קסטנר כי: "מי שמאשים את קסטנר מאשים את המדינה - קסטנר והממסד חד-הם... קסטנר עשה לא פחות ולא יותר ממה שעשינו אנו בהכשרה ובעלייה לארץ ישראל בזמן המנדט, שתמיד היו כרוכות באפלייה וסלקצייה". וכרוכים בפשעים כלפי יהודי אצ"ל ולח"י בסיזון שהסתיים ברצח ב'אלטלנה' ובילדי תימן והבלקן. האמן לי, גם אני הייתי פעם בורה גמורה בנושא זה וגדלתי בבית שבן גוריון היה 'דויר המלך' של ישראל והאמנתי לשטיפות מוח בולשביקיות כפי שהלעיטו אותנו בבתי הספר - עד שלמדתי בכוחות עצמי מתוך חרדה ואהבה לעמי וארצי מולדתי - וכשלמדתי הפכתי לאנטי-ציונית. אך נותרתי נאמנה לציונות במובן המילה ציון-ירושלים.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
יש לסדר לך במה קבועה בערוץ 20
  עמוס שנער   6/07/17 16:38
כמה חבל שמאמרים כאלו לא יופיעו בחיים באתר של ידיעות, הארץ ומעריב. נאווה, יש לך כל כך הרבה ידע. את אדם מבוזבז. צריך לסדר לך פינה קבועה בערוץ 20 וגם מקום בפנל של התכנית "הפטריוטים". אולי שפטל שמכיר אותך מהשיחות עימו בתכנית הרדיו שלו, יוכל לסייע לך להיכנס פנימה. כדאי גם שתוציאי ספר עם כל הידע שלך
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
רוח הבולשביזם עדיין שולט בעיתו
  קורןנאוה טבריה   7/07/17 05:06
בעיתונים ובאתרים השמאלנים. תודה על המחמאה. אינני מקצוענית אני בסך הכל כותבת מדם לבי וכואבת עד מאוד את מה שעוללו 'בוניי המדינה' ליהודים חסרי ישע.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה, שמעתי אותך בזמנו, לפני
  גברת מוכשרת   7/07/17 18:39
שאליהוא חסם אותך, ב"מאזינים למאזינים", ואת גם בעלת יכולת להציג את דברייך, לדבר בבהירות ובשטף. צודק שנער, את מבוזבזת ובהחלט ראויה ביותר להכנס לפנלים וכו'. ניוז 1 היא במה מבורכת שמאפשרת לנו הימניים להתבטא, אבל בשבילך אין זה מספיק. את חייבת עוד במות. לכי על זה.
כתוב תגובה ל- גברת מוכשרת
תודה, לכן אני מברכת את יואב יצ
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 04:48
יצחק הדמוקרט היחיד המאפשר ליהודים כואבים כמוני להביע את דעתי.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לנאוה ראוי לשמור מקום של כבוד
  אתה צודק   7/07/17 14:51
בטימטומיה הצרחנית של הפטריוטים דה לה שמעטה בערוץ 20. אחת המשתתפות בטימטומיה הזו היא הסופרת גלית דיסטל-אטבריאן, שלעיתים (רחוקות מדי) מוכיחה, שהיא גדולה בכמה מספרים על הממוצע הנמוך מאד שם. מנחה הקרקס הזה הוא אראל סגל, יחצן של נתניהו שמתחזה לעיתונאי, וכשרונו היחיד הוא היכולת לצרוח הבלים כאשר הוא מקפץ כתייש צעיר על כסאו. באחד מרגעי החסד (המעטים מאד) שלה היא פנתה לסגל, שמרח עליה כאילו נטרפה עליו דעתו ואמרה לו- למה אתה צורח עלי כשאתה מסכים איתי לחלוטין? לצורך ההשלמה אציין, שארי שמאי הנבון ומלא החן ובני רבינוביץ׳ הנחמד והאנושי הם כנזם זהב באף חזיר בתכנית הזו, ועל יורם שפטל ראויים מכל הם מה שאמרה לי עליו פעם בתי הבכורה (שלא מפסיקה ללעוג לי על צפייתי בליכלוכיה הזו)- האיש הזה הוא משהו שבין קומיקס לקריקטורה. אני מאחלת לך סוף שבוע רגוע ושקט.
כתוב תגובה ל- אתה צודק
תגובה בולשביקית צפויה.
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 05:13
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יש מצב שהצרחנית הטבריינית
  לא בטוח.   9/07/17 10:30
מטורללת מדי אפילו בשביל הטירלול הפטריוטי הזה.
כתוב תגובה ל- לא בטוח.
הניסיון לימד אותי כשמאלן -מתוס
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 12:21
מתוסכל מגיב בהקנטה אישית ולא לגופו של עניין - סימן שהצלחתי להוכיח לו שאני צודקת - אחרת היו לו טיעונים משכנעים יותר מעלבונות אישיות שאין להם שום אחיזה במציאות אותן ניתן להוכיח בנקל.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
צרחנית- עובדה. מטורללת- עובדה.
  הכל ענייני.   9/07/17 13:03
מי שלא מאמין, שיאזין להופעות שלך אצל החבר שלך נתן זהבי. קאלט אמיתי וחצחקים עד כאב בטן.
כתוב תגובה ל- הכל ענייני.
3
יישר כוח נאווה
  יישר כוח   6/07/17 19:49
כתוב תגובה ל- יישר כוח
4
קיראו על רות לין ו"יד ושם"
  על השתקת ורבה   7/07/17 02:20
על פרשת היודנראטים בשואה והשתקת ספרי רודולף ורבה וגילוייו על יחס מנהיגי היישוב כלפי דבריו. מחריד.
כתוב תגובה ל- על השתקת ורבה
"ברחתי מאושוויץ'=ספר חובה לכל
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 04:56
מי שרוצה לדעת את האמת הצרופה אודות מעלליה של ההנהגה הציונית בשואה - ועל מי שסייע לנאצים להרדים את יהודי הונגריה בדרך לאושוויץ רודולף קסטנר.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הבעיה שהם כאן והם שולטים עלינו
  חוזה בכוכבים   9/07/17 15:48
אם אנחנו עם חפץ חיים אנחנו חייבים להתהפך עליהם בהפיכה בסיגנון צרפתי לפני שהם והפרטנר שלהם ישחטו את כולנו.
כתוב תגובה ל- חוזה בכוכבים
5
עם כזה מטומטם לא ברא השטן
  הרצל המטביל   7/07/17 15:39
חיים הזז הוגה דעות מראשי הציונות מסכם בצורה כל כך פשוטה לקריאה ומתאימה למציאות כמו כפפה ליד ומסתירים הוא לא התכוון סתם הוא אמר הוא בדיוק שתה וויסקי כל מני המצאות ומתעלמים ממה שהוא אומר תואם את המציאות בהכל. הסופר חיים הזז (מראשי ההנהגה הציונית בארץ) – {מוסף הארץ אלול תשנ"ג (1943)} "אין הציונות והיהדות דבר אחד אלא שני דברים השונים זה מזה. בוודאי שני דברים הסותרים זה את זה. כשאדם אינו יכול להיות יהודי הוא נעשה ציוני. הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות, ממקום שתש כוחו של העם… דבר אחד ברור הציונות לא המשך, לא רפואה למכה, היא עקירה והריסה. אדרבא היא מסיחה דעתה מן העם, מתנגדת לו, הולכת נגד רצונו ורוחו, חותרת תחתיו ועוקרת אותו, ופורשת ממנו לדרך אחרת, למטרה רחוקה ומסוימת. היא וקומץ אנשים בראשה, גרעין של עם אחר! מי שאינו סבור כך או שהוא טועה, או שהוא מרמה את עצמו."
כתוב תגובה ל- הרצל המטביל
6
הפלא ופלא, אף אחד לא מאמין
  הירונימוס   7/07/17 17:14
בשקרים המטונפים של הסהרורית הזאת. באמת לא בסדר, הגיע הזמן לטפל בסמולנים קטני האמונה הללו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תתבע אותי דיבה ואוכיח לך מי מש
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 05:06
משקר ושיקר לעם ישראל ומי שכתב כאן את ההיסטוריה גם אודות השואה - ובידי מי היה מנגנון התעמולה נגד אצ"ל ולח"י. וכצפוי מבולשביק מטורף שהפקיר את המוח הקטן שלו לשטיפות מוח בולשביקיות של פרשנים והיסטוריונים מגויסים ו'חדשים' ומטעם בן גוריון וגרורתיו. נראה אותך גבר ותובע אותי? כך איים המפא"יניק גולומוב בשליחות בן-גוריון בתקופת הסיזון על מנחם בגין: "לא חשוב הדבר אם אנו נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים. מנגנון התעמולה הוא בידינו ואנו נכוון את ההיסטוריה ואתם (הימין) תהיו תמיד המתחילים במלחת אחים".
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
"לוקחים בדיקות דם" וזה הכל!
  udikhamudi@gmail.com   9/07/17 03:39
מאחורי הכותרת המזעזעת שלך עומד כתבה שלמה שקראתי עכשיו, ובה כתוב "היינו לוקחים בדיקות דם". אז על מה בדיוק צריכות לרעוד אמות הספים? על בדיקות דם?! וחוץ מזה, את מעלה בדעתך שהאנגלים והאמריקאים היו נותנים לגרמנים משאית אחת אפילו? וחוץ מזה, עוזי משולם היה משוגע שאסף סביבו כת של משוגעים כמותו. וכך נכתב בפסק דין של בית המשפט העליון: "ביום 22.3.94 היה משולם מעורב בוויכוח עם נהג מערבל, שדרכו נחסמה על-ידי מיכלית שניצבה ליד ביתו של משולם ביהוד. משדחה משולם את דרישת הנהג, שהמיכלית תזוז ממקומה ותאפשר לו לעבור, ביקש מזמין המערבל את עזרת המשטרה. בתגובה לתלונה זו, שהתייחסה לאירוע שלא היה לו דבר עם מטרות עמותתו, הזעיק משולם כמה מחסידיו, ואלה חסמו במכוניותיהם את הרחוב. ניסיונות המשטרה להביא לפתיחת הדרך, במהלכו של אותו היום, נכשלו. ... למחרתו (24.3.94) התבצרו בביתו של משולם עשרות מאנשיו ובהם העותרים 11-2. הם היו חמושים בכלי נשק שונים. על גג הבית ובחצר הוקמו עמדות ומתרסים. כן הוכן מצבור של בקבוקי תבערה, ששלושה מהם הושלכו לעבר ניידת של המשטרה."
כתוב תגובה ל- udikhamudi@gmail.com
ממתי אתה סומך בעיניים עצומות,
  לחמודי המבולבל   9/07/17 09:05
על מה שנכתב בפסקי דין? על עוזי משולם אפשר לכתוב סיפורים הרבה יותר מוזרים מאלה שאתה כתבת על הנשיא האנס.
כתוב תגובה ל- לחמודי המבולבל
חמודי? מאוד!!! מבולבל? ממש לא
  אהוד פרלסמן   9/07/17 19:40
אני תמיד מאמין לשופטים, אלא אם אני מוצא הוכחות לכך שהם אינם אומרים את האמת. אז במקום לקשקש דברים בעלמא, תציג בפנינו את הגרסה שלך למהלך הענינים שהוביל להתבצרותו של משולם. אני משער שאתה לא מספיק שמאלני כדי לטעון שהוא גם בכלל לא התבצר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שמתעצל אפילו להיכנס לגוגל,
  אתה דמגוג ועצלן,   9/07/17 22:49
ומעדיף לאכול את מה שמלכיטים אותו דוברים רשמיים. mobile.mako.co.il
כתוב תגובה ל- אתה דמגוג ועצלן,
אם אני עצלן, אז מה אתה?!
  אהוד פרלסמן   10/07/17 10:56
אני ציטטתי את פסק הדין של בית המשפט העליון הסוקר את הנסיבות שהביאו להתבצרותם של משולם המטורף וחסידיו הפסיכים, ואתה כותב לי שהשופטים משקרים, ושהסיפור הוא אחר לגמרי. וכשאני מבקש ממך להביא את הסיפור האמיתי, אתה מפנה אותי לכתבה שבה כתובים בדיוק! אבל בדיוק! אותם הדברים הכתובים בפסק הדין, ושאותם ציטטתי: "ב-22.3.94 התפתח ויכוח קולני בין משולם לנהג מערבל שדרכו נחסמה על ידי מיכלית, סמוך לביתו של הרב ביהוד. הנהג הזמין משטרה, משולם הזעיק כמה מחסידיו ואלו חסמו את הרחוב כולו במחאה. ביום שלמחרת, כשניסתה המשטרה לפתוח את הרחוב, התפתחה תגרה בין החסידים לשוטרים וכמה מאנשיו של משולם התבצרו בתוך הבית, חמושים בכלי נשק ומשליכים בקבוקי תבערה." אז אתה עוד שמאלני מסכן, שאותו אני מותיר חסר אונים כמו צב על הגב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אם אתה היית כותב את הסיפור,
  אתה גם אידיוט.   10/07/17 11:34
עד מרד גטו ורשה, בטח היית כותב על "אלו שהתבצרו בבונקרים וזרקו פצצות ובקבוקי תבערה על המשטרה של הגטו במטרה למרוד בשלטון ולהפיל אותו", ועוד היית מסביר, שעובדתית אתה צודק (זה אכן נכון מהבחינה העובדתית). מזל שלא כל הימין טיפש כמוך, אחרת זה היה כמו לשחק מול שער ריק בכדורגל.
כתוב תגובה ל- אתה גם אידיוט.
איפה כתבתי שהשופטים משקרים?
  ועוד משהו,   10/07/17 11:47
יש מתבים בהם אדם מתאר נכון את העובדות ועדיין טועה ומטעה בתאור הסיטואציה כולה. אגב, אתה נשמע לי מאד מסכן בשמש על הגב. תבקש ממישהו שיהפוך אותך, או לפחות יעביר אותך לצל.
כתוב תגובה ל- ועוד משהו,
אתה גם לא מבין מה שכתבת?
  אהוד פרלסמן   10/07/17 19:56
אני תארתי את מהלך הארועים כפי שתואר בפסק הדין, ואתה כתבת לי "ממתי אתה סומך בעיניים עצומות על מה שנכתב בפסקי דין?" ברור כשמש שכוונתך היא שתאור הארועים שנכתב בפסק הדין הוא שקרי. זה הכל. דוקא נחמד שאתה קורא לי אידיוט, כי זה סימן שאתה מתרגז. ואתה מתרגז כי הובסת. חד וחלק!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שהרי, דברי חכמים בנחת נשמעים
  למה שאני אתרגז?   11/07/17 00:28
ודברי חכמות, על אחת כמה וכמה. עכשיו אני הופכת אותך ואתה יכול ללכת לדרכך.
כתוב תגובה ל- למה שאני אתרגז?
כדי לא להאמין לגרסא הרשמית,
  אני מספיק שמאלנית   10/07/17 10:26
בשום עניין שהוא, לרבות סיפור עוזי משולם, אלא לחפש את האמת.
כתוב תגובה ל- אני מספיק שמאלנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il