s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קיבינימט, גנבו להם גם את המפלגה
מאת: נאוה קורן  |  09/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יותר טוב להגיד בפשטות,
  למה כל כך ארוך?   9/07/17 11:54
תצביעו לבנימין נתניהו, שעומד בעוז כנגד המתקפות האנטישמיות כנגד ג'ורג' סורוס. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- למה כל כך ארוך?
לפני סורס יש לטפל כחוק באוטו-א
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 15:44
אנטישמים מבית שרודפים את נתניהו יותר מ-20 שנה.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הג'ינג'י הולך עם בנט,
  זה לגמרי ברור   9/07/17 16:40
ונתניהו הולך עם סורוס. לנו לא נשאר אלא להתפקע מצחוק למרות, שהבדיחה היא בעצם אנחנו.
כתוב תגובה ל- זה לגמרי ברור
2
פרשת לנו כאן בציניות משעשעת
  נאוה - פשוט מעולה   9/07/17 16:54
את המאפיינים של מפלגה זו, והרבצת בעלובים אלה תורה כהלכה. גם גרמת נחת-רוח לכל בר-דעת ושפוי שאין לו הכשרון הקליל כמותך, להזים ולפורר לרסיסים את הפרשנות המאוסה של "פרשנינו" מהסמול. וכמה מדוייק הוא וקולע השם ש"הענקת" להם: "המתעתעים בעם". זה השם ההולם אותם ביותר. פתטים.
כתוב תגובה ל- נאוה - פשוט מעולה
תודה,
  קורןנאוה טבריה   9/07/17 17:54
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
מילה בסלע!
  יוא"ב   9/07/17 17:05
כתבה קולחת, אמיתית ונכונה. כפי שציינתי: מילה בסלע!
כתוב תגובה ל- יוא"ב
4
לא למדת כלום מבחירות 2006
  אהוד פרלסמן   9/07/17 20:11
בחירות שהתקימו אחרי(!) ההתנתקות, ושבהן עמד האפס המושחת אולמרט בראש מפלגת קדימה, ובהן קיבל הליכוד 12 מנדטים. ואני חוזר: שנים עשר מנדטים!!! אני מתוצאות הבחירות ההן חטפתי הלם, והבנתי שכמעט כל בוחרי הליכוד הם בכלל בכלל לא ימניים כמוני. ממש לא! את בניגוד לי לא למדת כלום ממה שקרה אז, כי את כותבת על אנשי "התקשורת שניסו לשכנע את הציבור שהוא מטומטם - ושעם ישראל יעדיף חסרי ניסיון שמאלנים-אופורטוניסטים ופוליטיקאים בגובה הדשא כמו לפיד, פרץ וגבאי - על פני מדינאי ומנהיג בשיעור קומה של בנימין נתניהו". שנים עשר מנדטים! זה מה ששווה בנימין נתניהו, והשאר זה רק אנשי מרכז שאי אפשר לדעת מה הם יצביעו בעתיד, ושיכולים להצביע ללפיד ולגבאי ולפרץ בדיוק כמו לנתניהו. מצטער, אבל את פשוט רואה מהרהורי ליבך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
סליחה שאינני מבינה כמוך בפוליט
  קורןנאוה טבריה   10/07/17 06:04
בפוליטיקה מתעתעת.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תשובה מבריקה
  לנאוה   10/07/17 10:46
כתוב תגובה ל- לנאוה
את מבינה מצוין נאוה,כמו שכתבו
  מילה בסלע   15/07/17 10:58
ועוד לא מבינים איך גנבו להם את המפלגה, או הולכו אותם שולל? זה גבאי שבקושי בקושי עשה משהו רציני ולאורך זמן בחייו שפתח פה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר בכל הזמנים שהיה למדינת ישראל, גבאי קיבל בונוס על 4 שנות עבודה כמנכ"ל בזק שכיר מעל 50 מיליון ש"ח, ואיש לא דיווח ולא פצה פה, פעם ראשונה ששמעתי על כך זה דווקא בערוץ 20 שתקפו בצדק ובחריפות אנשי ציבור ועיתונאים שידעו ושתקו כשגבאי קיבל סכום אסטרונומי, סכום עתק לכל הדעות לעומת כאלה שמקבלים סכום צנוע ביותר רק 3 מיליון ש"ח וח"כ שלי יחימוביץ' הצדקנית המאוסה צועקת עד לב השמיים איך שודדים את הקופה הציבורית, ומה זה סכום של מעל 50 מיליון ש"ח אם לא שדידת הקופה הציבורית? האם ידעה ח"כ שלי יחימוביץ וחברי הכנסת של מפלגת העבודה שגבאי קיבל סכום כזה? או שגבאי הונה את מפלגת העובודה ואת הציבור כולו? אין ספק אם היו יודעים על כך גבאי לא היה נבחר ליו"ר העבודה. עוד נשמע על כך אם לא יהיו עיתונאים שלא יאפשרו לגולשים לכתוב מה שהם חושבים ויודעים על גבי גבאי. ,
כתוב תגובה ל- מילה בסלע
אין ספק שתקשורת בעלת השפעה
  ב_שמואל   10/07/17 07:13
אין ספק שתקשורת בעלת השפעה על אנשים שאין להם עניין מרובה בפוליטיקה או בחשיפת אידיאולוגיות פליליות. התקשורת מבצעת - לרוב הציבור - את ניתוח האירועים ואת המסקנות, ולכן ימצאו רבים שחוטאים עקב חוסר הבנה. חייבים להגביר את התעמולה היהודית ולצמצם את התעמולה השמאלנית - בכדי שהציבור יאמין בצדקת הדרך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
5
מדוע באמת הם בחרו מנהיג מזרחי
  אנונימי   9/07/17 20:57
האם באמת מפ' העבודה בחרה מנהיג מזרחי כדי למשוך קולות של מצביעים מזרחיים בבחירות ? אני חושב שלא ! גם אם הם יקבלו עוד מנדט או שניים - וזה בספק -זה לא ישנה את מערך הכוחות בכנסת ובנוסף יש לקחת בחשבון שמצד שני הם יפסידו מנדט אחד או שניים למר"צ או לפיד בשל המעשה הזה. אם כך מדוע ? אני חושב שהמטרה היא ליצור תנאים נוחים לכחלון לעשות את מה שהוא רוצה לעשות כבר מזמן , לחבור למפלגת העבודה וליצור קואליציה חדשה . כחלון לא יכול לחבור למפ' העבודה כי זה בניגוד גמור לרצון הבוחרים שלו אבל אם בראש מפ' העבודה יעמוד מנהיג מזרחי הוא יוכל להציג זאת כשיתוף פעולה טבעי של שני מזרחיים. כמובן שגם המנהיג המזרחי השלישי , זה שקיבל תעודת הכשר מהבג"צ , יצטרף ואז או עוד לפניו יחבור אליהם גם לפיד . לגוש הזה אם יקום יהיו כבר מספיק מנדטים להקים ממשלה שנתמכת מבחוץ ע"י המפ הערבית ומרץ ואולי גם אגודה . מה אתם חושבים ?
כתוב תגובה ל- אנונימי
לדעתי, כדי להערים על כמה שיותר
  קורןנאוה טבריה   10/07/17 09:05
מצביעי ליכוד מאוכזבים - לדעתם - שחסרים להם אלקטוראלית. כזכור בזמנו רבין ניצח את שמיר רק בזכות אותם מאוכזבי שמיר שהכריעו לטובת רבין - אך הצטערו מרה לאחר מעשה בגלל הסכמי פשע אוסלו. שים לב, זה השיקול היחיד שמעניין אותם כדי 'להעיף את ביבי' - שום אידאולוגיה ושום חזון נאדה.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
"תקופה משגשגת" נכון, אבל...
  עמנואל גרטל   10/07/17 06:24
"תקופה משגשגת" נכון, אבל זה נקנה בזיעת אפו של העם היהודי היושב בציון. היה יכול להיות הרבה יותר קל ולא שאנשים לא יהיו להם חיים וייאלצו לעבוד כמו חמורים. ביבי מבזבז מיליארדים לשווא!
כתוב תגובה ל- עמנואל גרטל
העיקר להשמיץ את ביבי. מעולם לא
  קורןנאוה טבריה   10/07/17 09:12
היה טוב ליהודים כמו עכשיו ולא רק בזכות ביבי אבל תרומתו תונצח ע"י שר ההיסטוריה. אילו השמאל היה כיום בשלטון לא היה ספק לשום שונא נתניהו ושונא ימין שזה רק 'בזכות' השמאל - די לצביעות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
האומנם השמאלנים אינם מודעים
  ב_שמואל   10/07/17 07:19
האומנם השמאלנים אינם מודעים שהסיוע שהם נותנים לערבים יגרום לכך שהערבים יגנבו לכולנו את המדינה?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
השמאלנים ברובם מונעים מתוך שנא
  קורןנאוה טבריה   10/07/17 09:31
שנאה חולנית ליהדות, לחרדים לתורתו, למתנחלים ולכל יהודי הימין - וברובם אוטו-אנטישמים גלויים. למרות שהם שונאים ערבים הרבה יותר מיהודים, שבאמת ובתמים רוצים לחיות עימם בשלום -כמוני למשל - הם מסייעים להם לגרועים והקיצונים שבקרבם פוליטית נגד ישראל ומחבלים בהסברה ובצדקת דרכנו, עד כדי התרת דמנו - ובכך מסייעים להם להנציח את הנרטיב הכוזב והשקרי של המתחזים ל'פלסטינים' כדי להקים לעצמם עוד מדינה ערבית-'פלסטינית' בקרבנו חמש דקות מכפר סבא בגבולות אושוויץ 67: 'מדינה שתקום על חורבותיה של ישראל" כפי שרבין הזהיר כביטחוניסט ימני. את עלילת-דם 'אכיבוש', במסווה של פעילי 'זכויות אדם', הם הפכו למקצוע שמכניס להם הרבה מאוד כסף שמגיע מגורמים עויינים מסוכנים ואיסלאמים. על השמאל המזעזע הזה בדיוק כמו השמאל בדורו אמר ברל כצנלסון המפא"יניק: "היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף שכזה? שכלי ונפשי? שכל מה שעושה עמם כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח ואונס ממלא את ליבם רגש הערצה והתמכרות? עד כדי כך שיראו את הגאולה הסוציאליסטית בנאצים 'הפלשתינאים' שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל ידע מצפונינו שקט". ('אל מול פני המערכה' פרק ח'). ושיהיה ברור, השמאלנים ממש לא טיפשים הם משכילים ואינטליגנטים אבל ברובם בכל מה שנוגע לעם ישראל הם רעים, אכזרים, גזעניי, אנטישמים-סלקטיבית ומתנשאים לריק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
עוד תשובה של יהלום נוצץ. אין
  נאוה יקרה   10/07/17 10:56
כמוך לידע ולתבונה.
כתוב תגובה ל- נאוה יקרה
שום שמאל ושום עציצים כולם
  בבר   14/07/17 23:12
אשכנזים חילונים גזענים בוגדנים שלא יהססו לשחוט את כולנו אם צריך גם אלה מימין וגם אלה משמאל הכל מה שאנחנו עדים לו זה משחקים על שליטה בינם לבין עצמם אנחנו היהודים טאפטים שאפשר להחליף. אנחנו לא מודעים בשום חוש אפילו לא שישי לאיפה ועם מי נפלנו ומה הם מסוגלים לעשות לנו. הילדים התימנים החטופים והשחוטים 70 אלף ילדי הגזזת שנרצחו בדם קר על ידי ד'ר שיבא מנגלה בן הבליעל שכאות הוקרה על רצח הילדים קראו בית חולים על שמו וכל העוולות נגד הפרעאנקים והחרדים, זה רק היומן שלפני סרט האימה האמיתי שמגיע בקרוב לבתים של כולנו.
כתוב תגובה ל- בבר
והם מחפשים דרכונים לאירופה.
  אולי זה בכוונה.   10/07/17 09:40
כתוב תגובה ל- אולי זה בכוונה.
יש להם כבר דרכונים וגם בתים
  למגיב   10/07/17 11:11
אבל לא לאירופה, בעיקר לאמריקה! הם בעלי יכולת כולם, והם דאגו מזמן לשעת הבריחה (בעיניהם) מישראל.
כתוב תגובה ל- למגיב
8
מאמר מדהים נוקב ואמיתי
  מגיב ותיק   10/07/17 08:58
יישר כח נאווה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
יחי המלך נתניהו הראשון
  מאמר שנאה והסתה   10/07/17 09:48
ציטוט: "הודו לה' (ולבנימין) כי טוב - כי לעולם חסדו" = תמצית המאמר. כל היתר אמירות שנאה והסתה.
כתוב תגובה ל- מאמר שנאה והסתה
כצפוי, באין יכולת להשיב ענייני
  קורןנאוה טבריה   10/07/17 11:45
עניינית - מלכלכים - אופייני לבולשביקים ושמאלנים קיצונים. ושלא יהיה לך ספק, מי שגרם והפך את נתניהו למלך וענק בין גמדים בדורו - הם הננסים המתיימרים להחליף ו'העיף' אותו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il