s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיירת נבי דניאל (ג') - הכנות לקויות
מאת: אורי מילשטיין  |  14/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני לא מבין כיצד שריוניות
  ב_שמואל   14/07/17 10:16
אני לא מבין כיצד שריוניות משמשות כוח הגנה לשמירת הדרך עבור השיירות. נראה לי שגישה זו נובעת מסימפטום "בת היענה" (מסתור מאחורי הברזל כדי להימנע מלראות את המציאות מחוץ ל"מיגון השריון") הנותן תחושה של ביטחון, כי לא האויב מוסתר בגלל השריון המקיף את הלוחמים. דבר דומה התרחש במלחמת לבנון השנייה כאשר פלוגת צנחנים קבלה פקודה להסתתר בבניין ולא להוציא תצפיתנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
{{{בגין שמיר איפה הם היו?
  איפה היו הדתיים..   14/07/17 11:53
איפה היו הדתיים החרדים והשסניקים למה לא יצאו לעזור לנצורים???
למה אורי מילשטיין לא הקדים להוולד כדי לנהל טוב יותר את המערכה.
הינו צריכים לחכות עם הקמת המדינה כדי לאפשר למילשטיין אורי להוביל המערכה.
כתוב תגובה ל- איפה היו הדתיים..
איפה הם היו? זו שאלה החוזרת
  ב_שמואל   14/07/17 14:21
איפה הם היו? זו שאלה החוזרת על עצמה, ונכון יהיה להקדיש לזה תשובה. ובכן, בוודאי ידוע לך שבתחילה היו בפלסטין רק ערבים וחרדים יהודים. הציוניים - לא היו משום שהם עדיין לא הומצאו וכשהומצאו - כל מעייניהם היה להתערות עם הגויים באירופה. בינתיים, החרדים הקימו ישובים ועסקו בכל משלח יד כולל חקלאות. חלקים גדלים והולכים מהעם היהודי אשכנזי שנחשף לערכי השטן שבנצרות הפרוטסטנטית, מרד במסורת העם היהודי ונעלם מעמינו. היהודי המתבולל חיפש את עצמו בכל מיני כתות מעוותות כ: קומוניזם, סוציאליזם, נאציזם ועוד. כשהערך הכי חשוב בכל הכתות האלו היה ערך העליונות. כל כת טענה שהיה הכת האמיתית ולכן זכותה להשמיד כל מי שאינו מקבל את דרכה. הגויים רצחו את בני עמם, ואף הציוניים עשו זאת (באירופה ובפלסטין) לכל מי שאינו משתייך למחנה שלהם. הרקע התרבותי של הציוניים הכשיר אותם למעשי הטרור (רצח, שוד, עלילות וכו') והם השתלטו על ה"ישוב" בארץ באלימות רבה ורצח מנהיגים חרדים. בשלב שהם נוכחו שהחרדים (והתימנים) פועלים לעלייתם לארץ, בקשו הציוניים (וויצמן חיים) אל השליטים הבריטים - בבקשה שימנעו את עליית היהודים "הלא מתאימים" לארץ, וקבלו את הזכות לחלק אישורי עליה. התוצאה: שהחרדים לא יכלו לעלות לארץ בגלל שלא התאימו לציוניים, ואחרים לא הגיעו משום שהציונות לא משכה את המתבוללים. כאשר הציוניים ראו את הלחץ של החרדים לעלות לארץ, הם הפעילו את קסטנר שניצל את איכמן כדי להשמיד את "היהודים המקולקלים". אתה מבין שהדתיים לא יכלו לעלות לארץ בגלל שהשמאלנים היו רצחניים חולי שלטון שהיו מוכנים לרצוח את משפחתם. אתה מבין למה הזבל תרבותי השמאלני בגד בעם היהודי?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל הפסיכוזה שלך חמורה יותר
  נחשון הצעיר   14/07/17 17:44
מזו של מילשטיין. כמו תוכי אויל אתה חוזר על השטות שקסטנר ואיכמן פעלו בשליחות הציונות. אתה זקוק לטיפול דחוף. מזל שעוד מעט נכנסת השבת ודוסים מופרעים מסוגך משתתקים. מומלץ שתתחפף מכאן לאתרים מסוג חדרי חרדים... מכל מקום הציונות ניצחה, הקימה את מדינת ישראל המחודשת והשכילה להגן עליה, ותעשה זאת בעתיד. אתם תעלמו , הדור הצעיר שלכם חוזר בשאלה בהמוניו ומתגייס לצה"ל. שבת שלום ולא להתראות. בבוקר יום א' סע לקליטה בגבעת שאול.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון צעיר, שמחתי לדבריך
  ב_שמואל   15/07/17 22:02
למה שמחתי לדבריך? משום שהטענה שלך אינה על נכונות דברי, אלא על כך שאני חוזר כמו תוכי על דברי. אתה מבין - שמאלני - שעל דבר כה פעוט, אתה מתמלא בשנאה עד כדי לגרשני לאתרים אחרים. נחשון צעיר, תאר לך שיכולת לגרשני לסיביר, לא היית עושה זאת? ואם כבר סיביר, למה לא לאושוויץ? תראה כמה אתה מרוצה מ"הציונות נצחה" ומ"הדור שלכם חוזר בשאלה", מה זה אומר עליך, שאתה אנטישמי? ברור וידוע שאתה אנטישמי, השאלה היא האם שנאתך מספיק גדולה כדי לשולח את החרדים לאושוויץ? כי אבותך הציוניים עשו זאת באמצעות קסטנר ימ"ש.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
עוד לא קראתי דברים כ"כ מופרכים
  חזקי שנאן   15/07/17 00:10
לשמואל: כל מה שנכתב נע בין חוסר אמת עד לשקר ה"חרדי" (שלא היה כזה) והיחיד שנרצח היה ד"ר יעקב דה-האן מתבולל מהולנד ולאחר מכן חילוני לשעבר שלפתע מהפך ציוני ושוב התהפך ונהיה חלק מהעדה החרדית בי-ם והביא להם תועלת רבה. (לכן החרידים התעלמו מחייו ההמו-סקסואלים) פשוט איש לא יציב. בהונגריה האנטי ציונים כמו גור בעלז וסאטמר שכנעו את החסידים להישאר כי "יהיה נס" וגם לא לסייע לציונים. הרבנים השקרנים ברחו והחסידים הושמדו. איש המזרחי הציוני הציל עשרות אלפי איש דרך בית הזכוכית, החסידים לא באו. ניצולי קסטנר זו אפיזודה שולית. מי שאפשר את הובלת היהודים להשמדה מהונגריה היה גנרל SS אמין אל חוסייני (מופתי) ע"י פריסת הדיביזיה שלו, הדיביזיה המוסלמית ה=13 הקרויה גם הררית לאורך פסי הרכבת והגנה עליהם מפני הפרטיזנים המחבלים בהם. שמואל, בורות היסטורית אינה יתרון. קרא גם את "אם הבנים שמחה" כתב רב חרדי את האמת בתוך השואה.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
חזקי, עד לפני כשנה, כל אדם
  ב_שמואל   15/07/17 20:56
עד לפני כשנה, כל אדם שהתנגד לסיפורים הרשמיים (טענה לקונספירציה) נחשב - ע"י חכמים בעיניהם - כהזוי, קונספירטור מטורף ועוד הגדרות השוללות את האפשרות שדבריו נכונים. לפני כשנה, לאחר מותו של שמעון פרס, הותר לתקשורת לעלות את נושא הילדים התימנים (קרוב שלי היה בן 8 חודשים - אשכנזי, כנראה היה יקר מאחרים ולכן אפילו את מספר הזיהוי שלו מחקו מספר האזרחים). היום כבר ברור ש: שלוש ועדות חקירה ממלכתיות קשרו קשר עם פושעים שבצעו פשעים נגד האנושות בכך שגזלו ילדים, סחרו בבני אדם ורצחו ילדים בעינויים. מכאן ברור לנו כי: מאות אנשים שיתפו פעולה - במשך 50 שנה - להסתיר את האמת. עיתונאים (כלבי השמירה על הדמוקרטיה) סופרים, חוקרי היסטוריה, רופאים ואחיות, אנשי צבא ומשטרה, פרקליטים ושופטים, רבנים מהציונות הדתית ורבנים חרדים. כולם שיתפו פעולה עם כדי לא להפליל את עצמם או בגלל שלא רצו להיות מעורבים, וחלקם הגדול חשש להיפגע מהפושעים שעדיין מחזיקים עוצמות של מאפיה ועלולים להתנקם. חזקי, אין שום ספר שניתן לבטוח שהוא נכתב בידע אמיתי ומוסריות מושלמת. כדי לנסות למצוא את האמת, חייבים לנתח את המידע הקיים שמגיע ממקורות שונים, ולגלות יושר של חוקר אמיתי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
חזקי, כשאתה כותב
  ב_שמואל   15/07/17 21:52
חזקי, כשאתה כותב: " והיחיד שנרצח היה ד"ר יעקב דה-האן מתבולל מהולנד ולאחר מכן חילוני לשעבר שלפתע מהפך ציוני ושוב התהפך ונהיה חלק מהעדה החרדית בי-ם והביא להם תועלת רבה" - למה אתה מבזה את הד"ר, כדי שניתן יהיה לקבל את הרצח "בהבנה", כמו שהציבור הבין את שיתוף הפעולה עם הגרמנים לחיסול "אבק האדם" בשואה? כמו שברור היה שרצח אנשי אלטלנה היה כשר? כשם שרצח הספנים בחיפה היה כשר? כשם שרצח הפנתרים שחורים היה כשר? כשם שרבין הורה לרצוח את אנשי הרב משולם כדי להסתיר את פרשת ילדי התימנים? חזקי, חנכו אותך פושעים ואתה מסתמך על הנבלות האלו? רבין הנבל רצח את אנשי הרב משולם - זו עובדה שכולנו יודעים את נכונות הדבר ואת הסיבה לכך, אז - תעשה לי טובה - ואל תשכתב את ההיסטוריה כהרגל הנבלות השמאלנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
חזקי, תנסה להזים את:
  ב_שמואל   16/07/17 08:28
"אדולף-אייכמן, האיש שניהל את ההשמדה, רואיין שנים אחדות לפני שנתפס בידי עיתונאי הולנדי בשם סאסן. בראיון, שהתפרסם בשבועון 'לייף', הוא מצוטט: "קסטנר העניק לי את השקט בהונגריה, והביא לכך שלא חוויתי ורשה הונגרית (הכוונה למרד). הוא עשה לי עבודה שלמה. הוא נתן לי את כל היהודים מבלי שנורתה ירייה אחת, בלי הפגנות, ומבלי שהייתי צריך לתת אדם אחד לעזרת המשטרה ההונגרית. הוא הנעים לי את החודשים בבודפשט וחסך לי צרות ומועקות. היה לו חופש תנועה מלא. הוא גרם לכך שהס (מפקד אושוויץ) בא להתחנן כדי להמעיט במשלוחים". daat.ac.il
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
{{{שמואל אתה ממש מ...ם
  אתה מלך הט....ם   15/07/17 00:55
תסלח לי שמואל אבל רק מטומטם יכול להתעלם מהעשיה הציונית של התנועות הסוציאליסטיות
שהיו להם תנועות נוער,הכשרה,מסגרות חינוך, חברה ובטחון שהעלו לישראל המונים שהקימו התישבות
חקלאות תעשיה חינוך וחברה . החרדים דבקו במשיח להזכיר לך . דתיים חרדים וימניים לא הוסיפו
גרם של ערך למדינת היהודים.
תקרא קצת יה שמואל לא יזיק. באשר להיסטוריון אורי מילשטיין כל מילה מיותרת הוא כנראה מונע
מאינטרסים סמויים מהעין.
כתוב תגובה ל- אתה מלך הט....ם
ל - "אתה מלך הט...ם"
  ב_שמואל   15/07/17 23:17
כתבת: "תסלח לי שמואל אבל רק מטומטם יכול להתעלם מהעשיה הציונית של התנועות הסוציאליסטיות". אתה צודק, אין להתעלם מכל העשייה הזו, אך תזכור שכל העשייה הזו נעשתה על פי דוקטרינה אירופית. תנועות הנוער שקיבלו שטיפת מוח לקומוניזם או נאציזם. ההתיישבויות בסיביר היוו מודל להתיישבות של אנשי תימן ומרוקו. ההתיישבות המוקדמת יותר לפי מודל ישוב יהודים ע"י הצרים הרוסיים. זו הייתה שיטה ידועה כיצד משתלטים על ציבור לא מאורגן, ומנצלים אותו לשרת את המטרות של השליטים. הנושא הוא: היכן היו החרדים? והתשובה היא שכנופיה של "סוציאליסטים" מנעה בכוח ובאלימות מכל מי שאינו משלהם -לפעול בארץ. אתה מבין שלא ניתן להאשים את היהודים על שסטאלין רצח אותם? האם זה טוב או רע? לעניינינו - זה לא משנה. לכן, אולי רצוי שאתה תלמד לקרוא נכון את ההיסטוריה ולא תסמוך על שמאלנים בוגדים שילמדו אותך את ההיסטוריה ה"משופרת" שהם ממציאים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
{{{שמואל היקר זבוטינסקי ובגין
  לשטיפת מוח   17/07/17 16:23
הנוער העובד , הנוער הציוני , השומר הצעיר,מכבי, פועלי המזרח היו תשתית חברתית ערכית
לציבור ובעיקר צעירים יהודים שספגו ערכים והיו הבסיס למדינת היהודים=אפשר להגיד
שזבוטינסקי בגין ודומיהם דיברו ושילהבו בסגנון של מוסוליני היטלר וסטלין= גם אם קשה
לימני לחשוב תנסה לראות התמונות ולחשוב לא יזיק.
כתוב תגובה ל- לשטיפת מוח
לפחות לא הביאו את מנגלה .
  קורא ונהנה   14/07/17 18:42
כתוב תגובה ל- קורא ונהנה
זה מקה אחד מיני רבים של
  אורי מילשטיין   14/07/17 12:25
אי הבנת המאפיינים של שדה הקרב. אותה אי הבנה התרחשה 66 שנים אחר כך במבצע "צוק איתן".
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
{{{למנות מילשטיין למפקד עליון
  הוא מצביא מזהיר   14/07/17 13:56
כתוב תגובה ל- הוא מצביא מזהיר
מה אפשר לדרוש מפוליטרוקים
  מקס פאואר   14/07/17 18:48
לכול האנשים מהשמאל שקיבלו דרגות כי זה מה שהיה בארגז, לא היה ניסיון צבאי, הם לא למדו בווסט פוינט אלא בכדורי, ושם לא צומחים לוחמים, אלא עגלונים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
וביום הכיפורים הם כן הבינו?
  חזקי שנאן   15/07/17 00:22
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
חזקי, לגבי מלחמת יום הכיפורי
  ב_שמואל   16/07/17 21:12
לא ניתן לנתח את מלחמת יום הכיפורים כאשר נתון מאד מרכזי אינו ידוע לציבור: מלחמת יום הכיפורים "פרצה" בהפתעה, כך נאמר לנו. אני אחד ממאות הישראלים שצה"ל הודיע לו מראש באמצעות צו 8 כי המלחמה תפרוץ בעוד חודשיים מעת אימון הקמה של גדוד הקשר של אוגדה 880. חזקי, חיל ים היה ערוך למלחמה, מטוסי חיל האוויר יצאו לבצע מתקפה מקדימה (ועצרו אותם באוויר, והחזירו אותם לבסיסים) ורק לוחמי התעלה המשיכו להשתעשע בלי לדעת שהמלחמה עומד לפרוץ וגורלם נחרץ. משמעות דברי: ניתוח האירוע "מלחמת יום כיפור" חייב לכלול את העובדה שבצה"ל פעלו כוחות חזקים כדי לרצוח אותנו ולפגוע במדינת ישראל (למען השלום). אינך מאמין? ולזה ששופטים בכירים ביותר - שעמדו בראש ועדות חקירה רשמיות - שקרו לעם ישראל בקשר לילדי התימנים - אתה מאמין? והעובדה שרבין הורה לרצוח את אנשי הרב משולם - אתה מאמין? כנראה שמתרגלים?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
המחקר הכה מפורט על אחד
  ראומה   14/07/17 10:33
הפרקים הבעייתיים והטרגיים במלחמת העצמאות מעורר התפעלות וצער רב. את כל ההחלטות השגויות ניתן לסכם: זה לא רק מתוך חוסר ניסיון. זו הייתה תרבות ה"סמוך".
כתוב תגובה ל- ראומה
ברוך מחייה המתות
  נחשון הותיק   14/07/17 11:45
חמישה ימים היו "ראומה וכנרת" בחזקת נעדרות, וכמעט הפעלנו את יח' אית"ן למצוא אותן...עסקתן אולי במציאת תירוצים להתחזויות של אדונכם מילשיטיון?? מצאתן משהו דציני? נאדה, גורנישט... בפרק הבא הכוכב יהיה הברחן הלאומי =חבר קיבוץ יגור טפר,ראוי יהיה לתרץ את בריחותיו...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
ראומה, "תרבות הסמוך" מהי?
  ב_שמואל   14/07/17 11:52
כשאומרים: "אין על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים", זה אומר שאין לנו שליטה על האירועים בגלל מגבלותינו. כשאומרים "סמוך עלי", זה אומר שאני עושה כל שאני יודע ומסוגל כדי להביא תוצאות טובות. כלומר, אני בעל יכולות ואני מתכוון להשתמש בהם. או שזה אומר שאני בטוח שאוכל להיחלץ מכל מצב - כיוון שאני סופר מן. עד היום אנו סובלים מהמטומטמים השמאלנים שטוענים שאין אלוקים שיגן עליהם, אך ברור להם שהגורל יסייע להם להצליח. עד היום, כל הפעולות של השמאלנים שפעלו כשמאלנים - היו כישלונות (חוץ ממעשי הבגידה שלהם בעם ישראל שהייתה הצלחה מסחררת שאין דומה לה בכל ההיסטוריה העולמית - הקמת מדינה עויינת - יש מאין)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
3
מספר שאלות
  יוסף מהגליל   14/07/17 12:30
אורי שלום מספר שאלות ברשותך: מיהו אותו מפקד פלמ''ח שאיתו דיבר שכביץ? מתי יפורסמו שמונת הכרכים הנותרים של תולדות מלחמת העצמאות (או שהם יופיעו במסגרת 30 הכרכים של מפעל היובלות 70-75 שלך)? יש לך מידע על התנהלותו של יוסף טבנקין במלחמת העצמאות (האם זה נכון שהוא ישן בשעת קרב)? אשמח להתייחסותך
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוסף אלה כל השאלות?
  נחשון הצעיר   14/07/17 13:24
מה עם הבריחות של אריה טפר מקרית ענבים, מיאנוח ,ומתל מוטילה?? מה עם הד"ר הפיקטיבי להיסטוריה צבאית??? מה עם הקצונה שלא היתה ולא נבראה?? מה עם הפיטורים הסידרתיים מחמש מכללות ואוניברסיטאות?? יוסף אתה מאמין לאגדות מילשטיין =מינכאהאזן על 30 כרכים?? מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין...אל תשים כספך על קרן הצבי.. דייר באלק.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
התייחסות לפנייתך
  יוסף מהגליל   14/07/17 22:30
על התנהלותו של אריה טפר ביאנוח ידוע לי באופן חלקי ועל תל מוטילה ידוע לי (העלתי בפניך וחבריך את המידע הזה בעבר), אם יש לך מידע כלהו בנושא אשמח שתשתף אותי בו. קצונה? אתה מתכוון להיותו קצין אקדמאי? העלו בעבר טענות שהוא התחזזה לקצין בחיל האוויר וגנב מסמכים אך עד כה לא ידועה לי כל הוכחה שיכולה לאשש את זה. פיטורים סדרתיים? אורי רק מספר שהפסיקו את העסקתו באקדמיות הללו (כמו שג'ו מרוטר אמר אורי לא היה חבר סגל באקדמיות אלא מרצה בהן), מיהן אותן מכללות שאתה טוען כי אורי פוטר מהן? בכל פעם שאני דורש שתציגו את המידע הזה אתם עונים לי בשאלות, אם המידע הזה קיים למה אתם לא מפרסמים אותו כאן בפורום. כל שבוע אתם רק כותבים נגד מילשטיין ומעריציו ולא על תוכן הפרק. באשר לכרכים כן אני מחכה ששמונת הכרכים שהוא הבטיח יוצאו לאור, באשר למפעל היובלות אני מקווה שמדובר במפעל נפרד. שמונת הכרכים הללו יסיימו את המחקר המקיף ביותר של מלחמת העצמאות בהיסטוריוגרפיה, אבן דרך חשובה מאוד (אל תתייחס להערות של מילשטיין אלא לחומר שהוא מציג). טענת הרבה פעמים שמדובר באטריות עבשות בכך שהוא מפרסם את החומר הזה כאן, אך לא הפרכת אותו מעולם. אמרתי לך בעבר שכל אשר שאלת על שרון, וייצמן ובגין נכתב כבר (הפולט של יאיר קוטלר, לא עוצר באדום של עוזי בנזימן ובגין של עופר גרוזברד), רמת הספר לא מורידה מחשיבותו למחקר, כך גם ספריו של אורי על כל בעיותיהם (הם המקור היחידי מלבד מאמריו בדבר בשנות ה-70 וה-80 של אוסף הראיונות העצום שלו). דוגמאות לכך רבות: בזכות אורי גילינו על התנהלותו של טבנקין במלחמת העצמאות (לא ידעתי על נוהלו של במלחמה לפני זה), או על שמאיר פעיל לא היה בדיר יאסין (כפי שהעידו מגוון רחב של אנשים שרואיינו על ידי אורי), דעתו של שמעון אבידן על בגין (ראה ספרו על ניצנים) וחלקו של מרקו ברוך (אנרכיסט ואדם קיצוני) בפיתוח הגישה הצבאית בציונות. אשמח שתפרסם את אשר אתה שואל (אם הדבר רטורי ויש בידיך את המידע שיתמוך בטענותיך).
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
תשובות
  אורי מילשטיין   15/07/17 08:28
א. אם שכביץ היה מוסר לי הייתי מפרסם.
ב. שמונת הכרכים יתפרסמו במסגרת 30 ספרי "מפעל היובלות" עד .2023.
ג. למדתי היטב את תפקדו של טבנקין.
ד. זאת תת הסדרה האחרונה של הכרכים שהתפרסמו. אחרי שהיא תסתיים בעוד חודשים אחדים אחיל לפרסם את הכרך החמישי ובו חומרים שלא פורסמו עד היום.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
"הממחזר הלאומי" יצא ממחילתו
  נחשון הצעיר   15/07/17 10:42
1.בסעיף ד' הוא מודה שהפרקים כאן הם פרקים ממוחזרים-לחם עבש- שהתפרסמו בעבר הרחוק...הידד. וזאת סדרת המיחזור האחרונה שתסתיים בעוד חודשים אחדים...ורק אז יתחיל לפרסם את פרקי הכרך החמישי, ובו חומרים שלא פורסמו. 2 . שמונת"הכרכים האבודים"-אלה שהובטחו ולא נכתבו מעולם[30 שנים יאמאנייק]-יתפרסמו במסגרת "מפעל היובלות"-כלומר כאשר השמש תזרח במערב ותשקע במזרח... אזהרה -אל תניחו את כספכם על קרן הצבי... 3. באשר לדוקטורט הפיקטיבי בהיסטוריה צבאית-אין תשובה-יוק. 4. באשר לקצונה הפיקטיבית בצה"ל-אין תשובה-יוק. 5.באשר לפיטורים הסידרתיים משש המכללות-אוניבסיטאות- אין תשובה-יוק. 6.ובאשר ל"ברחן הסידרתי"-אריה טפר- שיככב כאן בשבוע הבא-אין תשובה.יוק-יוק. ואגב לאן הועלמו כל המגיבים הפיקטיביים מקיבוץ יגור? האחרון שנותר-,"חבר קיבוץ יגור" מפרפר פרפורי גסיסה.... בקיצור מר מילשטיין אתה מועמד לפרס הראשון בפסטיבל ספורי אלף לילה ולילה...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
4
מפקדים מתחמקים מאחריות = ביבי
  ישראליות אופיינית   14/07/17 17:05
כתוב תגובה ל- ישראליות אופיינית
אם חוסר האחריות אופייני
  ב_שמואל   14/07/17 18:08
אם חוסר האחריות אופייני למפקדים בישראל, אז מדוע ליחס זאת רק לנתניהו? זה ממש טיפשי. נראה לי שתגובתך מייצגת תגובות אופייניות של שמאלן מעוות, מה דעתך? תגובתך חשוב לי מאד.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
5
1. שכביץ' מוכר תירוצים בדיעבד.
  פועה   15/07/17 09:52
מתקבל הרושם "שההצעות" של שכביץ' "המומחה" נתנו כדי שיסורבו. לא בשבת לא היה מעשי כי הייתה מניעה לוגיסטית. בלילה הייתה בעיה כי שיירה גדולה יוצרת הרבה רעש בעיקר בלילה וקשה מאד לשלוט ולהגן עליה בחושך. והמהותי ביותר שכביץ' לא אמר אם תוציא בלילה אני אהיה מוכן לפקד על השיירה. שכביץ' לא רצה לצאת כי חשש שאין לשיירה עצמאית סיכוי ללא אבטחה בריטית. והתוצאה הטרגית בנתה אצלו את התירוצים בדיעבד. שליחת השיירה בכל זאת לא נעשתה משיקולים טקטיים צבאיים אלא מאילוצים ושיקולים אחרים, כולל זלזול בערבים וביכולותיהם.
כתוב תגובה ל- פועה
6
2. דברי ידין מאשרים את השיקול
  פועה   15/07/17 10:03
הפוליטי מדיני שהיה לפני הצבאי: לא ינטשו אף ישוב מנותק, גם לא דתי! כדי להבטיח את תמיכת "הפועל המזרחי" בב.ג. ובמפא"י, כדי להפגין שהכוחות היהודים נחושים ויכולים להתמודד מול הערבים, גם ללא הגנת הצבא הבריטי.
כתוב תגובה ל- פועה
7
מילשטיין מכחיש את דיר יאסין
  נחשון הצעיר   15/07/17 15:21
טוען שלא היה שם טבח,ואפילו פירסם ספר בנושא שהזמינו חברי האצ"ל, והם העניקו לו פרס-איך לא? אך אתמול פירסם העתונאי עופר אדרת, מאמר בעתון הארץ ובו סיפר לנו כי מילשטיין הטייחן ההיסטורי, התעלם מעדותו של שרגא פלד צלם שירות הידיעות של ההגנה=ש"י, שהגיע לדיר יאסין עם מפקדו מאיר פעיל, וצילם עשרות תמונות מזעזעות כמו:בחור ערבי שנקשר לעץ גדול ונשרף חי, או עשרות גופות של גברים ערבים שנורו במחצבה,ועד ועוד. שרגא פירסם גם ספרון בנושא , אך מילשטיין התעלם ממנו כי העדות לא התאימה לבלופים של מילשטיין.יש לנו עניין עם סלפן סידרתי.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
שאלות נוספות
  יוסף מהגליל   15/07/17 19:53
ידוע לך מי היו אותם אנשי אצ''ל שהזמינו אותו לכתוב את הספר על דיר יאסין? כמו כן בעבר טענת שהיו לו סכסוכים עם מכון ז'בוטינסקי, מה המקור לכך? אגב: תודה על העדכון לגבי פריצת הדרך במחקר של פרשת דיר יאסין.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
לדיר יאסין היתה חשיבות הסטורית
  פועה   15/07/17 21:31
בבריחת אלפי הפליטים הערבים אל מחוץ לגבולות הארץ וליצירת בעיית הפליטים. האירוע שהתפתח לטבח בגלל ביזיון של אספסוף לוחמי אצ"ל מירושלים שפחדו להסתער ונאלצו להתבזות בתחנונים לסיוע ובקבלתו באופן מסיבי מהפלמ"ח שלמעשה כבש בעבורם את הכפר, מהתסכול ומהבושה פתחו בטבח בלתי מרוסן ובביזה גדולה שבסיומה הסתלקו מהכפר להילולת אספסוף בירושלים, והותירו לאחרים לטפל בגופות הרבות שהותירו, לאחר שניסו לשרפם וגם זה לא הסתייע בידם. זאת הייתה "סגירת חשבונות" בנוסח ערבי בהתאם לתרבותם הידועה של יוצאי ערב. המוסדות העצימו את האירוע והסתייגו ממנו בגלוי ובמכוון וכך ביחד עם התעמולה הערבית הוא נוצל היטב להטלת אימה על האוכלוסייה הערבית האזרחית.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, במסגרת סיפורי אלף
  ב_שמואל   15/07/17 23:40
פועה, במסגרת סיפורי אלף לילה ולילה, חייבים להזכיר שבעיית הפליטים נוצרה בגלל ההבטחה של השמאל - למנהיגי הערבים - שברצונם להחזיר את הפליטים ולכן יש להשאירם במסגרות של מחנות. יש לזכור את הרעיונות של האנטישמים להשמיד את העם היהודי הגלותי כדי להקים עם חדש "עברי", גיבור חיל. ההשפעה של יונתן רטוש על השמאל ובמיוחד על חברי הקיבוצים (הדור השני שהנהיג את צה"ל) היה גדול מאד אך סמוי (פחד מפני ממנהיגי השמאל שחששו מההשפעה הזו) ורק מספר הענק של ילדים שנקראו "נמרוד" מאפשרת לנו להבין על מידת ההשפעה של הרעיונות המעוותת של הקבוצה המצומצמת (וחשאית) הזו על תרבות צה"ל. היום, ברור לכולנו שרעיון המעוות הזה מנע מישראל להשתלב במרחב כמדינה יהודית שהאויב נימצא מחוץ לגבולותיה. שלי יחימוביץ אמרה שהשוטרים לא נרצחו אלא מתו בהגנה על המדינה. משמעות הדבר שהרוצחים הם אויב ולא מחבלים. משמעות הדבר שחייבים להפריד את משפחות האויב מאיתנו בדומה להפרדה עם עזה. הגענו לכך שמנהיגת מפלגת הפועלים חושבת כמו הרב כהנא.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
התאמצות מרשימה להפגין בורות
  מגיב ותיק   15/07/17 23:54
"? ו"נאלצו להתבזות בתחנונים" הקשקושים ממשיכים ?

אגב בזיונות, באחד המקומות בספרו, אורי מילשטיין מביא את עדותה של חברת פלמ"ח שהיתה באותם ימים בשלושה ימי חופשה. כשחזרה מצאה את חברתה לאוהל מודדת שמלה ערבית רקומה, כשהיא מרוצה עד אין קץ. השבה מן החופשה שאלה את מודדת השמלה לפשרה, וזו דיווחה בחדווה, שזה שלל מדיר-יאסין בו היו באותו יום אנשי אצ"ל, אנשי ה"הגנה", אנשי לח"י ואנשי פלמ"ח.
המבצע היה במסגרת מבצע נחשון, בהסכמה גמורה וגם בסיועו של צבאו הפרטי של בן-גוריון, ה"הגנה"!

אז בניגוד לקשקושייך האינסופיים, בדיר יאסין פעלו באותו יום אנשי אצ"ל, אנשי ה"הגנה", אנשי לח"י ואנשי פלמ"ח.

חיסול הכפר דיר-יאסין נכלל בפקודת מבצע נחשון (1 באפריל 1948) של אגף המבצעים של "ההגנה", שכן פקודה זאת קבעה כי יש לחסל את כל הכפרים החולשים על הדרך לירושלים. ההתקפה על דיר-יאסין תואמה עם מפקדת "ההגנה" בירושלים במסגרת "מבצע נחשון", שנועד להבטיח את התחבורה העברית לירושלים. בפקודת המבצע של "נחשון" נקבע שכוחות "ההגנה" יהרסו כפרים ערביים הסמוכים לכביש לירושלים, המאיימים על התחבורה העברית לעיר. תושבי הכפרים יגורשו בכוח. לא הייתה זו יוזמה של האצ"ל.

יחידת פלמ"ח השתתפה בקרב והשלימה את הכיבוש, ולא רק סייעה בחילוץ נפגעים, כפי שפורסם לאחר שנים רבות שבהן הוסתרה גם עובדה זאת. חלק מההרוגים נפגעו ביריות מכונת ירייה, שנורו מרחוק על ידי אנשי ארגון "ההגנה", שעה שהערבים ניסו לברוח מהכפר המותקף לעבר הכפר עין-כרם, שנמצא מדרום לירושלים. אש מכונת ירייה זאת פגעה בעיקר בלא-לוחמים, וכן פגעה מהגב גם בלוחמי האצ"ל שתקפו את הכפר.

בדיר-יאסין נהרגו, לכל היותר, 110 ערבים וייתכן גם שהרבה פחות ולא 240. הטבח, כביכול, אחרי הקרב, במחצבה או במקום אחר, לא היה ולא נברא, ורוב ההרוגים נפגעו במהלך הלחימה על ידי לוחמי האצ"ל, לח"י, חטיבת "עציוני" ופלמ"ח. אומנם המספר שננקב מקורו היה בהודעת מפקד האצ"ל בירושלים, מרדכי רענן, אך הוא הגזים במספר הנפגעים ופרסם ביום הקרב מספר מוגזם של הרוגים - 240 - כדי להפחיד את הערבים ולפאר את התוקפים.

לאחר ה"טבח" שיגר בן-גוריון מכתב מתחנף לעבדאללה, שהומלך על ארצנו בעבר הירדן המזרחי על ידי המנדאט הבריטי-נאצי, בהסכמתם של ויצמן ובן-גוריון, והבהיר - זה לא אנחנו, זה הם , הימין.

ההגנה עצמה הובסה בקרב על הדרכים וניתן לראות את זה במבחן התוצאה והאבידות, גם מבצע נחשון יכל היה להיות מבצע מבצע נפל כמו שאר כל קרבות ה"הגנה", אך בזכות אגדת ה"טבח" בדיר-יאסין ובעיקר בגלל גבורת לוחמי הלח"י והאצ"ל שם, חלה תפנית במלחמה על הדרכים. הערבים ברחו מפחד המג'נונים היהודים, הדרכים נפלו לידים יהודיות, כל הישובים המנותקים (נגב, טבריה וכו') לא היו עוד כאלה. וארה"ב, שהתחרטה על הסכמתה להקמת מדינה ליהודים, שבה לתמוך ביזמת הקמת המדינה.

כך הציל ה"טבח" את הישוב היהודי בארץ ישראל. וזה לא המבצע היחיד של ה"פורשים" שמנע את השמדת הישוב היהודי בארץ ישראל כבר אז.
יובהר כאן, אני מוריד את הכובע בפני אנשי הפלמ"ח, אך בז בשאט נפש לעלילות הדם (שנבעו מסיבות פוליטיות) שרקחו הפוליטרוקים שלהם כנגד האצ"ל והלח"י, בז גם לטיפשים מסוגך ומסוג הנחאס-שונים המטנפים פה את האתר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב עתיק =בור ועם הארץ
  נחשון הצעיר   16/07/17 10:58
היית "פורש" מכונם בתש"ח? ב-9 באפריל 1948 תקף כוח של הפורשים העלובים אצ"ל ולח"י, את הכפר הקטן דיר יאסין שגרו בו 600 ערבים. על הכפר הגן כוח קטן של כ-50 תושבים חמושים ברובים ואקדחים. הכוח התוקף כלל כ-120 לוחמים, אפסים, חסרי ידע בלוחמת שטח בנוי. למרות יתרונם, הם לא הצליחו לכבוש את הכפר ונתקעו ליד בית המוכתר.היו להם אבידות כבדות=5 הרוגים ו-14 פצועים. אנשי לח"י במצוקתם שלחו קריאה נואשת לחבריהם מלווי השיירות מהפלמ"ח... הגיעו 12 פלמ"חניקים [ ביניהם דוד שלי]=עם שתי מרגמות 2 אינץ', כלי אישור הפיקוד, ותוך פחות משעה ניקנקו את הערבים וכבשו את הכפר. אז יצאו הפורשים הנדכאים ממחבואיהם, והחלו לבזוז ולטבוח =הרגו שבויים שסודרו בשורה, שרפו את גופותיהם ועוד זוועות. מילשטיין אלילך התעלם מצילומיו המזעזעים של הצלם שרגא פלד, וגם מעדותו בחוברת שהוא כתב. אגב בסרט החדש שיוקרן השבוע בערוץ 8 מופיעים מכתבים של אנשי לח"י שמודים במעשי טבח. בקיצור מילשיטיון נכשל בטיוח, והאמת יוצאת לאוד.....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
לא סתרת מילה אחת ממה שכתבתי
  פועה   16/07/17 11:15
המשימה הפשוטה יחסית, אכן הוטלה על אצ"ל ולח"י לפי בקשתם. וההגנה גם סיפקה להם נשקים. לח"י ביצעו את חלקם והתפנו כמתוכנן וכמוסכם. אצ"ל שבירושלים היה מורכב מתשתית אנושית נחותה שגויסה בחלקה בהבטחות לזכייה בביזה, והם פעלו באותה תפיסה תרבותית של הערבים הכפריים תוקפי השיירות (הביזה הקלה), ומי שכוונתו היא לבוז, לא מסתער ומסכן את חייו. לכן הם נתקעו מול האש הערבית הנגדית כי התחילו את חלקם באחור אחרי שלח"י כבר סיימו, שכבו שם ולא זזו ממקומם עד שהפלמ"ח התערב בפקודה! וחיסל את מקורות האש. ואז כמו אספסוף מתוסכל ומבוזה, הם פנו למשימתם האמתית בסגנון הערבי, הביזה והנקם.
כתוב תגובה ל- פועה
מאיפה הסימוכין למה שכתבת ?
  חבר קיבוץ יגור   16/07/17 12:52
"אשה אחת אמרה " ? זה כנראה הסימוכין וסליחה שלקחתי לך וגיליתי את המקור.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הסימוכין ממלשטין לבדו ומשליפת
  פועה   16/07/17 13:46
העובדות (האטריות) מתוך "המרק" המגמתי שהוא מגיש למורעבים האוהדים.
כתוב תגובה ל- פועה
לא ראיתי שהוא הביא סימוכין
  חבר קיבוץ יגור   16/07/17 14:42
על אנשי האצ"ל הנחותים במעמדם החברתי ושנבחרו לגיוס בגלל רצונם בביזה .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
השמאלנים הצליחו ללמדנו
  ב_שמואל   16/07/17 19:16
השמאלנים הצליחו ללמדנו שאם אנו "כובשים" את השטחים זה אומר שהשטחים שייכים לגורם סתמי שאפילו אינו "כובש" ואין לו ולא היה לו מעולם שום זכות על השטחים. נכון שטענתם של השמאל היא טענה מטופשת, אך היא הצליחה מאד. כך ניראה לי הסיפור על האצ"ל בדיר יאסין, כאילו חוסר המקצועיות שגילו אנשי האצ"ל באירוע הזה, מכשיר ומטהר את אנשי הפלמ"ח מכל חטאיהם. אני מניח שלאצ"ל היה הרבה יותר קשה לגייס חיילים בהשוואה לפלמ"ח שהיה בכוחם לאנוס מתגייסים. אני מניח שהרמה המקצועית של אנשי האצ"ל היה ירוד יותר משל הפלמ"ח שהיה עשיר בכוח אדם ובאמצעים כלכליים. האם סיפורי הזוועה - נכונים? אנו יודעים שהשמאלנים שקרנים כערך תרבותי. האם הסיפור הבדוי או האמיתי ראוי היה לקרות? בוודאי שהיה ראוי, הסיפור חסך הרבה מאד נפגעים לכוחותינו, התוצאה של סילוק הערבים היה הכרחי לקיומה של המדינה, ויש להצטער על כך שרבים הערבים שנותרו במדינה, ויותר גרועה הידיעה שלערבים רבים אופשרה החזרה לביתם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
כבר כתב כאן בעבר על הפרשיה .
  פועה   16/07/17 20:01
זה לא העניין כאן. אך משהוזכר כבר, אפשר להתייחס.
כתוב תגובה ל- פועה
מילה לא, כל התגובה - כן
  מגיב ותיק   16/07/17 15:51
את התגובה שלך, שהמוטו העיקרי שלה הוא : האצ"ל ביצע טבח בדיר יאסין, (בסגנון השקר ווהסתה הבולשביקית המוכרת) - לא היה טבח ולא בטיח.

עובדה, כאן את/ה לוקח/ת רברס ואין את המילה טבח.

במלחמת השחרור נלחמו צבא בצבא, צבא באזרחים ואזרחים כנגד אזרחים ומטבע הדברים שבוצעו דברים קשים לעיכול, אלא שהפוזה המתיפייפת של השמאל הפכה את דיר יאסין (של הלח"י והאצ"ל) לטבח.

כל אחד שהיה מבקר בכפרים שנכבשו ע"י הפלמ"ח, היה רואה מחזות דומים, (בלד אל שייח, עין זיתון, בית סוריק, בידו , לוד ועוד ועוד.) וזה אפילו לפי עדויות אנשי הפלמ"ח , אבל לפלמ"ח לא היו גורמים שחפשו אותו.

לכן אין שום הבדל באופי הפעולה של הפלמ"ח בכיבוש כפרים ערביים , פיצוץ בתים על יושביהם, בזיזת כפר ושריפתו - לבין מה שנעשה בדיר יאסין.

וכל שאר תגובתך הנה קשקוש אחד גדול.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב עתיק= מפגר על
  נחשון הותיק   16/07/17 18:40
בדיר יאסין היה טבח אכזרי. רצח תינוקות ואמותיהן , רצח זקנים וזקנות, שריפת שבויים חיים[יש תמונה] הוצאה להורג של שבויים[ יש תמונות], ועוד זוועות. ברור שגם בכפרים אחרים בוצעו מעשי טבח, ההבדל הוא שהפלמ"ח כבש מאה כפרים והיו מעשים נתעבים בשניים-שלושה, אצ"ל כבש רק כפר אחד[וגם זה רק לאחר שהפלמ"ח סייע...] וביצע עשררות מעשי זוועה. חיילי אצ"ל היו מליגה ז'..
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
מה ההבדל בין הקב"ה לישו לאללה?
  פועה   16/07/17 20:06
אם אין הבדל בין טבח אצ"ל למעשי ההרג של הפלמ"ח, כנראה שגם אין הבדל בין שלשת אלה שאתה מתיימר לייצג את הראשון שבהם...
כתוב תגובה ל- פועה
זהו ?
  מגיב ותיק   17/07/17 00:13
כשמסתתמות הטענות ונחשפים השקרים והבורות, עוברים למה חביב עלי ומה לא ?

שכחת את בודהה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
היא כותבת כי משעמם לה,לא
  חבר קיבוץ יגור   17/07/17 03:24
צריך לקחת אותה ברצינות יתרה,שתקשקש כאוות נפשה,שתמציא תיאוריות שונות ומשונות כי,"אני מגיבה,משמע אני קיימת".אבל הקשר בין התגובות שלה לבין העובדות והמציאות, זה רק אצלה ובמוחה הקודח.שכל של ציפור כבר אמרנו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
ה' זה המהות ואת זה אתה מכחיש!
  פועה   17/07/17 09:47
זאת אינה התרסה. כאשר לא מבדילים בין מעשי טבח ונקם לבין הרג מלחמתי, לא מבדילים בין אללה עאכבר שמתיר את זה באסלאם לבין אל עליון שאוסר זאת ביהדות! לאלה שטובחים בשם אללה זה מותר! לאלה שטובחים בשם אלוהים (או מצפצפים עליו) זה אסור! יהודים מאמינים לא טובחים ולא יצדיקו מעשי טבח! בתנ"ך היהודי לא חסרים אירועי טבח והפרשנויות של דורות רבנים מהעבר שללו אותם עד לדור הזה!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, את בטוחה?
  ב_שמואל   17/07/17 12:18
אולי גם זה נחשב "יהדות": "כֹּה אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת, פָּקַדְתִּי, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה עֲמָלֵק לְיִשְׂרָאֵל--אֲשֶׁר-שָׂם לוֹ בַּדֶּרֶךְ, בַּעֲלֹתוֹ מִמִּצְרָיִם. ג עַתָּה לֵךְ וְהִכִּיתָה אֶת-עֲמָלֵק, וְהַחֲרַמְתֶּם אֶת-כָּל-אֲשֶׁר-לוֹ, וְלֹא תַחְמֹל, עָלָיו; וְהֵמַתָּה מֵאִישׁ עַד-אִשָּׁה, מֵעֹלֵל וְעַד-יוֹנֵק, מִשּׁוֹר וְעַד-שֶׂה, מִגָּמָל וְעַד-חֲמוֹר"? פועה, תביני, להיות שמאלני - זה מאד פשוט, אך זה מנוגד לקיום. צריך איזון בערכים, ואת זה עושים כאשר המטרה החשובה ביותר עומדת - תמיד - מול העיניים כדי לא ללכת לאיבוד בגלל הפרעות של ערכים משניים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
יהדות שמאלנית והגיונית במיטבה
  פועה   17/07/17 14:25
כ וַיֹּאמֶר שָׁאוּל אֶל-שְׁמוּאֵל אֲשֶׁר שָׁמַעְתִּי בְּקוֹל יְהֹוָה וָאֵלֵךְ בַּדֶּרֶךְ אֲשֶׁר-שְׁלָחַנִי יְהֹוָה וָאָבִיא אֶת-אֲגַג מֶלֶךְ עֲמָלֵק וְאֶת-עֲמָלֵק הֶחֱרַמְתִּי: שאול היה השמאלן הראשון והמלך הראשון של שהומלך על ישראל. לא התקיימה כאן הדרישה הקנאית לטבח! ובמפורש נאסרה על העם הביזה! שאול הוא ההפך ממאמין קנאי עיוור כמוך. הוא סרב לקיים את פרשנותו הקנאית של שמואל! הייתה לו הפרשנות שלו לרצון האל ובאשר לביזה, גם כאן היו לו השיקולים הפוליטיים וההגיוניים של מנהיג. כי מה שדרש שמואל היה בעצם, את החרמת הביזה "לאלוהים" דהיינו לטובת הכוהנים והלויים עושקי העם, במקום לעם. וזאת הייתה הסיבה מדוע לעם נמאס מעושק מיצגי האל, והוא העדיף כבר מלך שלפחות ינטרל את הטפילים האלה.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, שמאלניות לא הייתה
  ב_שמואל   17/07/17 17:23
שמאלניות לא הייתה בימים ההם. שמאלניות נוצרה מהנצרות הפרוטסטנטית, שזו השריצה כל מיני כתות מעוותות כגון קומוניזם, נאציזם, סוציאליזם, שבתאות ועוד "זמים" אחרים המבוססים על תורת הגזע (ע"ע רצח ילדים תימנים באמצעות עינויים בניסויים כימיים). השמאלניות הינה כת של רמיה ואת פשעיה היא מסתירה באמצעות שקרים ושימוש בכוח רב (רצח מאות אלפי יהודי הונגריה ע"י קסטנר וחיסולו ע"י השב"כ כדי שלא יגלה את הקשר למנהיגות מפא"י). למשל (לתקופתנו) "האביב הערבי" שגרם לרצח מליונים. פועה, אין יהדות בלי הבסיס (בלי אקסיומות אין גאומטריה) והבסיס לכל הערכים המוסריים של העם היהודי הוא ב"אני ה' אלוקיך", טול את הבסיס הזה, אתה חושף את העולם לרצחנות של השמאלנים. הרי יבוא יום והדברים יראו אור - כמו פרשת ילדי התימנים שנחשפו לאחר פטירתו של שמעון פרס, עד אז היינו "קונספרטורים" הזויים שצריך לרצוח אותם על פי פקודה של יצחק רבין שרצח את אנשי הרב משולם. את היית מאמינה שככה ראש ממשלה - בשנות האלפיים - ירצח אזרחים במדינה דמוקרטית, רק בגלל שהם תבעו משפט צדק, ולא שלוש ועדות חקירה עם השופטים הבכירים ביותר ששיתפו פעולה עם השטן, להעלים את הפשע? היית מאמינה?)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ס"ה קשקוש. ובנוגע לילדי תימן
  פועה   17/07/17 18:13
שאתה חוזר ומצרף לחגיגות הלהג הריק שלך: כדאי שתדע שאצל אותם עולי תימן של ראשית המדינה היה מקובל לסחור בילדים, והם עשו ביניהם עסקאות על עוללים. (ראית את הסרט סלח שבאתי, קישון לא המציא את זה הוא חווה את זה במעברה) עיקר העלבון של אותם תימנים נבע מכך שהם דרשו כסף תמורת מסירת התינוקות לאימוץ (רצו למכור פשוטו כמשמעו!) הבטיחו לחלק מהם כספים והכספים לא שולמו להם בחלק מהמקרים מתוך עיקרון! כי עצם רעיון המסחר בילדים עורר סלידה וזעם בקרב האשכנזים הקולטים. אבל אצל התימנים, שהילד נחשב כרכוש של האב, מניעת העברת התשלום המובטח, כולו או חלקו, התפרש כגזל ו/או גניבה. העובדה שאף אחד מאותם "אלפי" ילדים לא רוצה ולא מבקש להכיר את ההורים האלה זאת הוכחה מנצחת לכך שהם ממש לא סבלו במשפחות המאמצות וקרוב לוודאי שרובם ככולם שמחים בגורלם...
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, הזבל השמאלני,
  ב_שמואל   17/07/17 18:54
פועה, היטלר ציטט בספריו את תאוריות הגזע של מנהיגיך כשרצה להוכיח שאפילו יהודים מודים שחיסול העם היהודי - מוצדק. את אינך נופלת רחוק מהרצחניים ביותר שידעו להטיל את האשמה של פשעם על הקורבנות. נראה איך את נחלצת בהסבר לכך ששלושת ועדות חקירה רשמיות הכוללות שופטים בכירים - שיתפו פעולה בהעלמת הפשע (וכמוך, הטילו את האשמה על המשפחות "השקרניות" והקונספירטוריות. דרך אגב, היו גם ילדים אשכנזים של יוצאי השואה - שנגנבו, ועליהן את לא יכולה לעליל שהם שכרו בילדיהם)? איך הפושע יצחק רבין רצח את אנשי הרב משולם וכל העיתונות שיתפה פעולה להסתיר את הפשע (עד היום התקשורת אינה מעמידה את הפושע לדין ציבורי)? פועה, ברור לנו מה ערכך המוסרי (טוב, זבל שמאלני רק טבעי שהוא זבל, זה בכלל לא אשמתך, זו אשמת התרבות שלך), אבל מעניין איך צבועה המקדשת את טוהר השמאלנים תצא משאלות מוסריות קטנות אלו?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אתה שולף את היטלר וחושב שאבהל?
  פועה   17/07/17 21:24
הצחקת אותי! אתה שולף את ילדי תימן וחושב שמצאת עוד נשק מפחיד ובאמצעותו לעוות את ההיסטוריה הציונית הצחקת אותי שוב. תרבות הסחר בילדים נחשבה אז בצדק לתרבות בזויה שיש לעקרה מהיהדות ומהתרבות. ואכן הקולטים יצאו נגד זה והצליחו לשרש את זה! אם הייתה וישנה דוגמה לעשיה מוסרית זה הצלתם של ילדים מהסכנה הבריאותית והתרבותית שצפתה להם בבתי גידולם, ושוב ההוכחה הטובה ביותר לעשיה המוסרית האמיצה היא העובדה שהעסקנים שמנסים היום לגזור קופונים זולים לא מצליחים לדלות דבר ממשי מהמסמכים שנחשפו ויותר מכך הם מחפשים בנרות ומנסים לשכנע ולא מצליחים למצוא ולו אחד שמבכה על מר גורלו! פשוט משום שגורלו שפר עליו תודות למעשים המוסריים האלה. זאת האמת הפשוטה והגיע הזמן לומר אותה בקול גדול וברור!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, עם "הומניות" כשלך
  ב_שמואל   18/07/17 04:18
פועה, עם הומניות כשלך, את מסוגלת לא רק לשקר אלא גם להשתתף ברצח המוני. אדם שטוען שהוא "הציל" את ילדי התימנים בכך שגנב אותם, סחר בהם, רצח אותם בעינויים ומכל המתים אף אחד לא מתלונן, זה מצדיק את הקסטנר שרק סייע ליהודים המסכנים להפטר מהסבל היהודי, ועובדה שאף אחד מהנרצחים באושוויץ לא התלונן. אלו שמתלוננים הם אלו שלא שפר מזלם ולא מתו. פועה, את לא אשמה שדבק בך התרבות האירופית הרצחנית. תסבירי - בבקשה - איך את "מסתדרת" עם העובדה ששלוש ועדות חקירה רשמיות שיתפו פעולה עם הפשע הזה? איך את מסתדרת עם רצח אנשי הרב משולם ע"י ראש ממשלה נקלה במטרה להעלים את האמת מהציבור, הרי את שמאלנית נאורה, הומנית ודמוקרטית?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ילדי תימן זה לא הנושא אבל שלפת
  פועה   18/07/17 19:50
אותם אז תקבל עוד אמת בפנים: מי שסחר בילדים האלה יותר מכולם היו הדתיים! ראשית משום שלא נאסר בתורה לסחור בילדים! (זוכר את מכירת יוסף לישמעאלים, זוכר אלת מכירת שמואל לאלי הכוהן ויש עוד) מי שהתקומם נגד זה אז היו השמאלנים והליברלים החילוניים. הדתיים שילמו ולקחו ילדים כדי "להצילם" כמובן, כדי שלא יגיעו ויתחנכו בקיבוצים או אצל חילונים חו"ש. וגם אתה מאמין היום שמותר לסחור בילדים קטנים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, מה את מתחמקת?
  ב_שמואל   18/07/17 21:12
את מוכרת שקרים ישנים של שמאלנים נבלים (הרי החרדים לא רצחו ילדים בעינויים של ניסויים כימיים). את מתחמקת מהשאלות הברורות, שהן: כיצד את מקבלת את העובדה שבמדינה דמוקרטית, מתקדמת ונאורה, שלוש ועדות חקירה ממלכתיות שבראשותן עומדים שופטים מהצמרת המשפט בישראל - שקרו באופן גס ושתפו פעולה עם הכחשת הפשע של מנהיגות המדינה? שאלה שנייה: איך במדינה דמוקרטית ו... - בשנות ה- 2000 - הוציא ראש ממשלה נבזה (יצחק רבין ימ"ש) הוראה לרצוח יהודים (חסידיו של הרב משולם) כדי להעלים את הפשע, וכל העיתונאים שיתפו פעולה עם הקונספירציה הבזויה הזו?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
כשמתאים אתה נהיה דמוקרט ונאור?
  פועה   19/07/17 08:43
שלש ועדות לא חשפו את מה שלא היה (או שהוסתר באופן מושלם.) רציתם חשיפת כל המסמכים קיבלתם! אתם לא מוצאים (או לא מסוגלים לחפש) אז הרבה קל לשקר וזאת הרי "המומחיות" שלכם. רבין הי"ד פעל כפי שנוהגת דמוקרטיה לפעול כדי להגן על עצמה מפני טרוריסטים ומשולם היה טרוריסט מורד במלכות בשפתך. לא נעשו ניסויים בילדים תימנים, אם כבר, אז נעשו ניסויים בכל הילדים, (גם בי!) כי זאת הייתה תפיסת הרפואה באותם הימים. הדתיים הם אלה שהנהיגו את הסחר המביש בילדים אז חפשו קודם כל אצל הדתיים את עקבות "הילדים החטופים". באמצעות הילדים שהועברו למוסדות של המפלגות הדתיות, זכו אלה בתקציבי מדינה עבור כל ראש! בדיוק כמו היום בו הם מקבלים כסף עבור כל מתחזה ללומד תורה שהופך אותה קרדום לחפור בו. אם המפלגות הדתיות היו רוצות, המסמכים האלה היו נחשפים עוד לפני עוזי משולם, והן לא שתפו את ועדות החקירה במידע הרב שיש אצלם! אז לפני שאתה תוקף את "המדינה" תבדוק מה יש בצלחת שלך, ולמה המפלגות הדתיות הסתירו!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, תגובתך:
  ב_שמואל   19/07/17 09:56
תגובתך היא: א. לא היה הדבר ולא נברא - מעולם. ב. מי שעשה זאת אלו המפלגות הדתיות. פועה, זו השיטה של בני תרבותך מאירופה שהצדיקה את המעשים הנוראים שנעשו לעם היהודי. לכן, ברור שאנשים מסוגך יכלו בקלות להיות שותפים לגרמנים ואף לגרימת רצח של מאות אלפי יהודים - כפי שפעל קסנטר בשרות ההנהגה של ההסתדרות הציונית. לגבי הנבל יצחק רבין, הרי הוא ציווה "לשבור ידיים ורגלים" במקום לדכא את האינטיפאדה כראוי למלחמה באויב, אך לגבי יהודים - הוא ציווה לרצחם. למה? משום שזה היה הרבה יותר קל לרצוח יהודים (היה לו נסיון) ומשום שהסכנה מהם הייתה הרבה יותר גדולה לכל לפושעים מסוגו (כמוך). למה הנושאים האלו עולים בנושא תחקיר מלחמת העצמאות? משום שבכל תחקור - יש להעמיד את מטרות העליונות שהנחו את הפעולות השונות, וכשמדובר באנשים שמטרתם השמדת העם היהודי, ובתרבותם - אין להם שום מגבלות מוסריות, אזי ברור ששכתוב ההיסטוריה אינו אלא כלי עבודה עבודה "לגיטימי". עובדה, את חושבת שתוכלי למנוע את גילוי העובדה שראשי מפא"י ניהלו את מכירת בני אדם, רצח ילדים בעינויים במסגרת ניסויים כימיים (אני משתתף בצערך שגם את עברת ייסורים כאלה בבתי היתומים של השומר הצעיר, אבל ההבדל הוא שהוריך השמאלנים הפקירו אותך מרצונם או מטומטומם למשמרת "השומרת" שלדברי מתי כספי - נראתה לו כילד כמכשפה אמיתית), ועדיין לא הזכרנו את "המוסד" שהתכוון ל"יצר" מהתימנים החטופים את המרגלים שיושתלו במדינות ערב. פועה, תמשיכי להחזיק את השקר, אך ברור לכולנו כי בקרוב נשמע כיצד "השתיקו" את ההזויים שהוכיחו שהשב"כ היה הגורם המארגן את רצח את רבין (מעניין כמה "מההזויים" האלה נרצחו כמו שהשב"כ רצח את קסטנר שעמד לספר את כל האמת ולהסגיר את מי שהפעיל אותו, בכל מקרה לא שומעים אותם יותר)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אולי לא ספרו לך או שטמטמו אותך
  פועה   19/07/17 23:32
אבל את רבין הי"ד רצח תימני קטן ומטומטם כמוך.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, רבין היה פושע שרצח
  ב_שמואל   20/07/17 01:48
פועה, רבין היה נבל שרצח יהודים באמצעות השב"כ, כדי למנוע את הגילויים על ילדי התימנים, מדוע ששמעון פרס לא ירצח את רבין באמצעות השב"כ כשהייתה לו הזדמנות, הרי זה היה טבעו?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
נוכלים מסוגך סיפרו לי הרבה
  ב_שמואל   20/07/17 07:56
נוכלים מסוגך סיפרו לי הרבה שקרים. למה את סבורה שאני אמור להאמין לבני דתך המעוותת? האם בגלל שזה "מגיע" לכם שנאמין לפושעים כמוכם? מי שתומך ברוצח ההמונים - ישראל קסטנר הוא אדם כל-כך מעוות שברור שדבריו לא מתקבלים כדברים אמינים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה, את כל-כל
  ב_שמואל   17/07/17 06:14
פועה, את כל-כך שואפת להתעסק באלוקים ולערב אותו בכל עניין הסתום ממך, עד שנראה לי שטוב היית עושה לו היית לומדת ומכירה קצת את תרבות עמך היהדות. "בקטנה" - ישוע היה בן-אדם, האחרים הם אלוקים שמיצגים תרבויות שונות. כלומר מערכות התנהגות, מחשבה, צדק וחוק (ועוד) שונים. כמובן, ניתן למצוא קרבה בין היהדות לאיסלם יותר גדולה מזו של הנצרות, משום שבנצרות יש הרבה יותר בלבול לגבי יעודה של הדת הזו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מגוחך איך כדי לחפות על הנבלה
  פועה   18/07/17 13:10
שעשו אצ"ל ירושלים בדיר יאסין, מוכנים מעוותי ההיסטוריה ומכסי מעשה הנבלה, ללכלך את כל לוחמי תש"ח בהכללה גסה ושקרית. נדמה להם משום מה שאם יטנפו על כולם, מעשה הנבלה של אצ"ל שצולם ותועד יזכה ללגיטימיות שאינו ראוי לה. זה כמו להצדיק את מעשה אלאור אזריה שתועד בחברון באמצעות טענת כזה שכל לוחמי צה"ל נהגו כמותו, שהוא ומעשהו זאת הנורמה!...
כתוב תגובה ל- פועה
כנראה את מוסרת רק אירועים
  חבר קיבוץ יגור   18/07/17 18:13
שמתאימים להשקפת עולמך וגם אותם את מייפה לפי צרכייך-איך כתב כאן מישהו -את בזויה פועה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מה עם ה"ברחן מקיבוץ יגור"
  נחשון הצעיר   18/07/17 19:28
למה מילשטיין מתחזה לחבר קיבוץ בזוי כזה ,שיש בו מיקבץ מדהים של חריגים ,בעלי מוגלויות, ופסיכים... אפילו הם לא הסכימו לקלוט בזמנו את משפחת מילשטיין, כי בניה ובנותיה הם גרועים יותר[מפוצלי אישיות...רחמנא לצלן...]וד"ש לראומה הזקנה...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
והוא לא היחיד, רק הראשון
  choopa   19/07/17 17:31
שהיה לו את האומץ לספר את האמת על מה שבאמת קרה שם. הנה כתבה על ספר בנושא שיצא לא מזמן: מספר חדש 'דיר יאסין סוף המיתוס' עולה כי: ''שורה תחתונה - לא היה טבח בדיר יאסין'' rotter.net
כתוב תגובה ל- choopa
יש הטוענים היום גם השואה מיתוס
  פועה   20/07/17 19:04
מי שמתיימר היום באיחור של 70 שנה להפוך על פיו אירוע דרמטי שתועד והועד בזמנו מכל כוון אפשרי, הוא או שרלטן או שקרן. כי גם אנשי לח"י השתתפו בקרב התקיפו ופוצצו בתים על יושביהם, אך לא לא דבק בהם רבב, כי הם שבו לבסיסם בסיום המשימה ולא עסקו בביזה. הם לא הסתובבו בעיר בין יושבי הקרנות והתפארו במעשיהם ולא ערכו מצעדי שלל וטענו לאחר מכן שזה נעשה לצורכי התעמולה. וגם אם ההגנה והפלמ"ח הגזימו בתיאוריהם והערבים נפחו את מספר הנטבחים עדין האירוע תועד ואין מחלוקת שהיו מעל למאה קרבנות בהם זקנים נשים וילדים שכלל לא אחזו בנשק, ואנשים אחרים תיעדו את הביזה ונאלצו לאסוף את הגויות במקום אספסוף האצ"ל, אז מה כל בלבול השכל הזה אחרי 70 שנה?...
כתוב תגובה ל- פועה
8
3האם הכישלון קרה מבעיה פקודית?
  פועה   16/07/17 11:48
מילשטיין כדרכו מחפש להאשים. וכאן הוא כבר מודיע מראש שאין צורך לחקור איך ומה קרה יש שלשה אשמים (לפחות) אחד משני המפקדים (זמיר או שחם, והפיקוד המטכל"י שלא "טרח" להגיע לשטח וסמך על דרישות מפקד הגוש וראשי הישוב. "בהיגיון המבצעי" של המומחה יגאל ידין היה צריך לבקר בגוש לספור את האמל"ח הקיים את האנשים ואת האספקה הקיימת, להחליט אם נחוצה עוד שיירה ואם כן לפקד עליה בעצמו. התוצאה הייתה שתודה לאל יש אחראי ויש את מי להאשים! אלא מה? יגאל ידין נטל כבר את האחריות על עצמו! וקלקל למילשטיין את החגיגה...
כתוב תגובה ל- פועה
9
4.מורכבות וקושי בארגון שיירות
  פועה   16/07/17 12:51
מפרק זה עולה מסקנה אפשרית שאין כאן כשל פיקודי! כאשר צבא מיליציוני מארגן שיירת אספקה באיסוף מאולתר של נהגים ורכב "מהיקב ומהגורן" שחלקם לא יודעים מה היעד מחשש שיסרבו שחברת התחבורה המרכזית מסרבת להשתתף ונאלצים "לשדוד" אותה ואת מנהליה ואונסים נהגים ולוחמים חצי אזרחיים להצטרף לשיירה שברור מראש שהסיכוי שלה לעבור נמוך וברור עוד יותר שהבריטים לא יסייעו!. אף מפקד שיהיה המושלם ביותר לא יצליח לבצע משימה כשאלה הם חייליו! לכן לא קבעו כאן שיקולים צבאיים! כפי שטענתי כבר קודם. וידין המפקד הצבאי העליון אמר זאת במפורש! אז מילשטיין יכול לחפש עד מחר את מי להאשים, זאת דרכו איך לא להפיק לקחים! ואם המסקנה היא שלא היה צריך להוציא את השיירה אז אין כאן בהכרח כשל פיקודי של מפקדי השיירה.
כתוב תגובה ל- פועה
10
"גיבורי דיר יאסין" מאצ"ל
  נחשון הותיק   16/07/17 13:44
כושלים ומשלשלים בכל שדות הקרב.... חביביו של מילשטיין התגלו בכל אפסותם לא רק בדיר יאסין[שם הפלמ"ח הציל אותם..] ,אלא גם במנשיה, ברמלה, בשייח' ג'ארח, בראש העין, ביהודיה, במלחה, בכל אתר ואתר. הציון הכלל=אפס...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
תביא סימוכין בבקשה
  יוסף מהגליל   16/07/17 19:24
טענת שהאצ''ל נכשל בכל קרבותיו תביא סימוכין. כנגד טענותיך ניתן לעיין על חלקו של האצ''ל בספרים כמו מערכות אצ''ל של דוד ניב ודברי הימים למלחמת השחרור מאת יעקב עמרמי (ספרים אלה דומים במידע הרב שהם מציגים לספר תולדות ההגנה של יהודה סלוצקי וספר הפלמ''ח). אשמח לשמוע ממך בנושא.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוסף למה מילשטיין לא מגיב
  נחשון הותיק   17/07/17 00:00
על "ההשמצות החמורות" של ביצועי שוכריו ומפעיליו??כי הם אמת לאמיתה... בקרב מנשיה הצליח כוח ערבי קטן לבלום את הכוח העיקרי של אצ"ל במשך חמישה ימים, ולבסוף כבש אצ"ל רצועה צרה של ק"מ.... ברמלה תקפו השלומיאלים במשך חודש נסוגו שלוש פעמים ואיבדו 54 לוחמים,ולא כבשו אפילו רחוב אחד.... משייח' ג'ראח נסו בבהלה מפני הלגיון,מראש העין נמלטו. מיהודיה שיפרו היערכות לאחור, במלחה פישלו, בשער החדש שיקשקו ופחדו להיכנם למרות שהשער נפרץ... בקיצור כשלון רודף כשלון , ועדת האפסים הללו התיימרה להקים מדינה. כמה מתאים למילשטיין להיות חלק מהקאקארים הללו.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
אני שואל שוב
  יוסף מהגליל   17/07/17 09:25
מהם הסימוכין לטענות אלה (עמודי ספרים, מאמרים וכדומה)?. בדבריך לא הייתה התייחבות ללח''י במלחמת העצמאות (ראה מחקרו של אברהם ורד "הלח''י במלחמת העצמאות), אישיותו של יעקב גרנק (דב הבלונדיני), או האצ''ל בירושלים (בעבר הוצגו על ידי דבריהם של יצחק לויצה וצבי ורדי על אי הצלחתם בחזית זו). אם אתה בא בהאשמות כלפי האצ''ל ומילשטיין תציג את המידע שבידיך (כך גם לגבי שאלת זהות ממניו לגבי ספרו על דיר יאסין), אשמח לעיין בו. אורי היו עוד מקרים שבהם תוחקרו חיילים על חברות באצ''ל? או שהמקרה שהצגת בפרק הקודם היה יחידני וללא שכיחות.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
שאלות לגבי פעילות צבאית בעבר
  פועה   17/07/17 18:26
היו שאלות לגיטימיות בכל ראיון קבלה לתפקיד פיקודי, זה חלק הכרחי בהכרת הרקע של מועמד. השאלה היא האם אנשים ששרתו בעבר באצ"ל, הופלו לרעה לעומת אנשים ששרתו בהגנה או בפלמ"ח? והתשובה לזה היא חיובית! ולא רק בצה"ל. לפחות בשנים הראשונות של המדינה. זה היה סוד גלוי.
כתוב תגובה ל- פועה
יוסף דע ,אתה מתווכח עם אידיוט!
  חבר קיבוץ יגור   17/07/17 03:13
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
למילשטיין יש חיבה לברחנים
  נחשון הותיק   17/07/17 09:10
לכן הוא מעריץ את הברחן הסידרתי אריה טפר, ואת "הנסוגים הכפייתיים" מאצ"ל... מילשטיין [המתחזה ל"חבר קיבוץ יגור"], נמצא בימים אלה בלחץ אטומי. ביום שישי נחשפה בעתון "הארץ" מערכת השקרים שלו בפרשת הטבח בדיר יאסין. שימו לב באיזה שעה הוא מגיב=03:13.. הוא לחוץ... פחד. אני מקווה שישחררו את התמונות שצילם שרגא מהש"י הירושלמי, של קורבנות הטבח שביצעו "הפורשים" .אדון מילשיטיון יהיה באמוק , הוא ייאלץ למצוא מחסה עמוק...עמוק. י
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
יוסף אני מתפלא עליך? אתה ילד?
  נחשון הותיק   17/07/17 15:54
מה אתה מצפה שייכתב בספרים של דוד ניב ועמרמי?? הם אנשי אצ"ל וזאת תעמולה של ארגונם... באשר ללח"י, כאן היו כמה לוחמים מעולים, בעיקר הפלוגה של דב בגד' 89, אבל הם היו מעטים= נער יספרם. כפי שכבר כתבתי לך בעבר, לאחר שמילשטיין הועף בחרפה מהסמינר באפעל, הוא שינה את טעמו[" שכיר עט"] ואומץ בידי הנהלת מכון ז'בו= יוסי אחימאיר ודומיו...לאחרונה הוא מחפש בית חדש- בודק אצל מתנחלי יו"ש..
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נכחת בסמינר?
  יוסף מהגליל   17/07/17 16:21
האם הגישה שלך לא מוטעת על בסיס ההיסטוריוגרפיה של ההגנה והפלמח לא פחות ממחקריהם של ניב ועמרמי? מה לגבי התנהלות ההגנה והפלמח במלחמה? מהם הספרים שעליהם אתה מבסס את הגישה שלך שהאצ''ל כושל (סלוצקי וחבריו הם לא כותבי תעמולה?). אם היה ידוע לך שמו של פלד איפה היית כאשר מילשטיין פרסם את ספרו? כתבתו של אדרת סייעה בלאשש את גישת פעיל, אך האם היא מוכיחה את נוכחותו בעת הטבח? ואם כבר אורי סולק מהסמינר באפעל מה הסימוכין שלך לכך שהוא היה פרו הגנה בעברו? עיין בבקשה במאמריו בדבר בתקופת שנות השבעים והשמונים ותראה שכתיבתו דומה לכתיבתו בהיסטוריה של מלחמת העצמאות. מה קשה עבורך בלהציג בפני ספרים ומאמרים שיוכיחו את דבריך לגבי האצ''ל ולגבי מילשטיין? תוכל לרשום שאריה טפר ברח אך עד שלא תביא הוכחה לדבריך הם יישארו חסרות בסיס. תשדתל לענות לי באופן שקול בבקשה ולא, איני עושה דברו של מילשטיין ותומכיו. אני רוצה להגיע לאמת לא פחות ממך.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוסף למה מילשטיין לא מגיב??
  נחשון הותיק   17/07/17 18:11
יוספל'ה אתה נשמעת לנו יותר ויותר כפרקליט השטן במסווה, ולכן נזהרנו מפניך, ולא גילינו את כל הקלפים ומסתבר שצדקנו. הפעם נלכדת... לא צריך להיות נוכח בסמינר באפעל, כדי לדעת שבשנות ה-70-80 מילשיטיון היה שכיר מיקלדת של הפלמ"ח-הקבוץ המאוחד. בהקדמה לספרו "תולדות מלחמת העצמאות" הוא מודה- מלקק- שופך תשבחות לפטרוניו ישראל גלילי ויגאל אלון, שעכרו ואישרו את החומר שכתב....פחחח. ולמי עוד מודה שכיר העט שלנו= למאיר פעיל...לא יאומן איזה ליקוק. אבל כאשר סר חינו בעיני מעסיקיו והוא פוטר והושלך לאשפתות, הוא חבר לאויבייהם. זה "הפילוסוף ההיסטרי" חברך וזה סברו...מה שהשבנו לך הוא פירורים מן העוגה, וגם זה גרם לאורי-בורי לא לישון בלילות .את העיקר שמרנו ליום ה-ע...והוא יבוא, יום בלהות למילשטיינים.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נזהרת/ם ממה?
  יוסף מהגליל   17/07/17 20:33
מזה שאני אדרוש מכם את האמת שאותה אתם מפרסמים דרך שאלות וחידות. או מה לגבי היעדר התייחסותך להתנהלות הפלמח במלחמה, לטוב ולרע. אם חקר מלחמת העצמאות כל כך חשוב לך מה אם להציג עובדות שיתמכו בן שאתה אומר (טענת שהאצ''ל נכשל תביא מידע שיתמוך בזה). אגב, לא צריך היה להיות נוכח בסמינר? זהו בדיוק נסיון התחמקות מלהציג בפני את הסימוכין שדרשתי שתציג בפני. מה קשה בלעמוד מאחורי ההאשמות שלך נגד מילשטיין? כאשר אתה מתארני כפרקליט השטן במסווה, מדבר אתה לדעתי בחוסר צדק ובזדון, לא פעם ולא פעמיים שאלתי את מילשטיין שאלות פרטניות ונוקבות ואף ביקרתיו. חשבתי שאתם תפסיקו עם החידות ותענו לעניין, חשבתי שאורי יענה בפירוט לשאלותי ולא בהכללה. מקווה שלא טעיתי בכך, שלא טעיתי בחשיבה שהחומר הרב שיפורסם בסופו של יום יהווה במה עניינית לשיח ועדויות סותרות (בתקופה שאורי פרסם על רבין וניצנים היו כאלה שטענו להפריך אותו וכתבו באופן ענייני אך שכחו להביא את מקורות הדברים). אני מאתגר אותך, תכתוב לי תשובה עניינית, בלי "מה אני", בלי "כיצד אני פוגע לכאורה בכתיבת ההיסטוריה" ובלי לתקוף את מילשטיין. אגב: נכתבה כאן תגובה שאני דן עם אדיוט, אין זה נכון.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוספוס אתה מתעלם מכל המידע
  נחשון הותיק   18/07/17 00:14
שפירטנו על מילשטיין המתחזה הסידרתי, על היותו שכיר עט=שכיר מיקלדת.....כל המידע על אצ"ל בתש"ח מופיע בעשרות ספרים ומחקרים= עובדה שהם לא הצליחו לנצח אפילו בקרב אחד... מילשטיין מפעיל כאן מערכת משומנת של מגיבים בתחפושת=חלקם בני משפחתו ושכיריו וחלקם פיקטיביים, כמו למשל ששת המגיבים מקיבוץ יגור, שמהם שרד לאחרונה רק אחד=האידיוט "חבר קיבוץ יגור", שהוא ללא ספק מילשטיין עצמו. בדיון שהיה לנו בפורום הפנימי על התופעה, אמר אחד הצעירים בהברקה ,שלדעתו גם "יוסף מהגליל" הוא מילשטיין.יש לו ידע במקורות, הוא חמקן ומאפשר למילשטיין לענות בהכללות,ולא לענין, ושם המשתמש הוא של הבוגד מהגליל=יוסף בן מתיתיהו, הנבל שבגד באחיו,כמה מתאים מילשטיין.בקיצור יוסף פלאויוס חפש אותנו. נחשפת...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
הקש ששבר את גב הגמל
  יוסף מהגליל   18/07/17 07:14
דבריך רק חיזקו את דעתי שאתה לא שונה מהשנוא עליך. כאשר ביקשתי מידע מפורט נעניתי באותה הכללה של מילשטיין בכל הקשור לשאלות פרטניות. העובדה שאתה מנסה להציג אותי כמילשטיין בתחפושת רק מוכיחה על נמיכות הדיון שהצלחת להביאה לא פחות ממילשטיין, מושא שנאתך (כפי שאמרתי בעבר יש כאן מגוון שאלות פרטניות למילשטיין ולמבקריו, שמתי לב מבקריו השתמשו מעט פעמים מעטות במידע מספרים (אין הערות, שום דבר שמעיד על תגובה המגובה בהוכחות, רק כתיבה עניינית, ביג ג'ו מרוטר חמוש יותר במידע הסותר את ממלשטיין ואף פרסם אותו ברוטר על מאמרו לגבי באב אל וואד). בסופו של יום מי שהעלה מקורות לטענות שלכם על טפר (מה שיכולתי למצוא במרשתת) הוא אני, לא אתה וחבריך אשפי התגובות והשאלות הרטוריות. איני מסייע לאיש להתחמק כאן ואיני חמקן בעצמי, כפי שאתה יכול לראות במגוון השאלות שהצגתי בעבר לאורי. רק אדם שכל כך להוט בשנאתו למילשטיין יאשים את אחד ממבקריו של מילשטיין בסייענות, בחמקנות, באימוץ שם של בוגד יהודי (שמי לקוח מיוסף טרומפלדור) ויותר מזה, בהתחזות (כאשר אני הוא אורי מילשטיין). העובדה שגם עכשיו, כאשר אתה מסרב להציג בפני את הספרים שביקשתי לשם תמיכה עובדתית בדבריך, מוכיחה שאינך שונה ממילשטיין שנוא נפשך, כפי שהוצג בראשית דבריי. מילשטיין, באשר לחברי קיבוץ יגור מן הראוי שתשים לב אורי לדברים אלה, תגן על עמדתך בלי צורך של עוזרים מבחוץ. נחשון, ניסיתי לשוחח עימך במחשבה שכעת ועתיד הפורום ישמש במה לחקר והצגת טענות ועובדות, כנראה שאולי העתיד הזה יבוא מכיוון אחר, או ממך כאשר השנאה והלהט להגדיר אנשים כבובות, מעריצים ופיקציות של מילשטיין, ידעך. תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוסף,תמיד אידיוט נשאר אידיוט !
  חבר קיבוץ יגור   18/07/17 17:30
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
נכון, אורי האידיוט נשאר אידיוט
  נחשון הצעיר   18/07/17 19:20
זה תורשתי במשפחת מילשטיין.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
הקש ששבר את גב הגמל
  יוסף מהגליל   18/07/17 07:14
דבריך רק חיזקו את דעתי שאתה לא שונה מהשנוא עליך. כאשר ביקשתי מידע מפורט נעניתי באותה הכללה של מילשטיין בכל הקשור לשאלות פרטניות. העובדה שאתה מנסה להציג אותי כמילשטיין בתחפושת רק מוכיחה על נמיכות הדיון שהצלחת להביאה לא פחות ממילשטיין, מושא שנאתך (כפי שאמרתי בעבר יש כאן מגוון שאלות פרטניות למילשטיין ולמבקריו, שמתי לב מבקריו השתמשו מעט פעמים מעטות במידע מספרים (אין הערות, שום דבר שמעיד על תגובה המגובה בהוכחות, רק כתיבה עניינית, ביג ג'ו מרוטר חמוש יותר במידע הסותר את ממלשטיין ואף פרסם אותו ברוטר על מאמרו לגבי באב אל וואד). בסופו של יום מי שהעלה מקורות לטענות שלכם על טפר (מה שיכולתי למצוא במרשתת) הוא אני, לא אתה וחבריך אשפי התגובות והשאלות הרטוריות. איני מסייע לאיש להתחמק כאן ואיני חמקן בעצמי, כפי שאתה יכול לראות במגוון השאלות שהצגתי בעבר לאורי. רק אדם שכל כך להוט בשנאתו למילשטיין יאשים את אחד ממבקריו של מילשטיין בסייענות, בחמקנות, באימוץ שם של בוגד יהודי (שמי לקוח מיוסף טרומפלדור) ויותר מזה, בהתחזות (כאשר אני הוא אורי מילשטיין). העובדה שגם עכשיו, כאשר אתה מסרב להציג בפני את הספרים שביקשתי לשם תמיכה עובדתית בדבריך, מוכיחה שאינך שונה ממילשטיין שנוא נפשך, כפי שהוצג בראשית דבריי. מילשטיין, באשר לחברי קיבוץ יגור מן הראוי שתשים לב אורי לדברים אלה, תגן על עמדתך בלי צורך של עוזרים מבחוץ. נחשון, ניסיתי לשוחח עימך במחשבה שכעת ועתיד הפורום ישמש במה לחקר והצגת טענות ועובדות, כנראה שאולי העתיד הזה יבוא מכיוון אחר, או ממך כאשר השנאה והלהט להגדיר אנשים כבובות, מעריצים ופיקציות של מילשטיין, ידעך. תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
הקש ששבר את גב הגמל
  יוסף מהגליל   18/07/17 07:14
דבריך רק חיזקו את דעתי שאתה לא שונה מהשנוא עליך. כאשר ביקשתי מידע מפורט נעניתי באותה הכללה של מילשטיין בכל הקשור לשאלות פרטניות. העובדה שאתה מנסה להציג אותי כמילשטיין בתחפושת רק מוכיחה על נמיכות הדיון שהצלחת להביאה לא פחות ממילשטיין, מושא שנאתך (כפי שאמרתי בעבר יש כאן מגוון שאלות פרטניות למילשטיין ולמבקריו, שמתי לב מבקריו השתמשו מעט פעמים מעטות במידע מספרים (אין הערות, שום דבר שמעיד על תגובה המגובה בהוכחות, רק כתיבה עניינית, ביג ג'ו מרוטר חמוש יותר במידע הסותר את ממלשטיין ואף פרסם אותו ברוטר על מאמרו לגבי באב אל וואד). בסופו של יום מי שהעלה מקורות לטענות שלכם על טפר (מה שיכולתי למצוא במרשתת) הוא אני, לא אתה וחבריך אשפי התגובות והשאלות הרטוריות. איני מסייע לאיש להתחמק כאן ואיני חמקן בעצמי, כפי שאתה יכול לראות במגוון השאלות שהצגתי בעבר לאורי. רק אדם שכל כך להוט בשנאתו למילשטיין יאשים את אחד ממבקריו של מילשטיין בסייענות, בחמקנות, באימוץ שם של בוגד יהודי (שמי לקוח מיוסף טרומפלדור) ויותר מזה, בהתחזות (כאשר אני הוא אורי מילשטיין). העובדה שגם עכשיו, כאשר אתה מסרב להציג בפני את הספרים שביקשתי לשם תמיכה עובדתית בדבריך, מוכיחה שאינך שונה ממילשטיין שנוא נפשך, כפי שהוצג בראשית דבריי. מילשטיין, באשר לחברי קיבוץ יגור מן הראוי שתשים לב אורי לדברים אלה, תגן על עמדתך בלי צורך של עוזרים מבחוץ. נחשון, ניסיתי לשוחח עימך במחשבה שכעת ועתיד הפורום ישמש במה לחקר והצגת טענות ועובדות, כנראה שאולי העתיד הזה יבוא מכיוון אחר, או ממך כאשר השנאה והלהט להגדיר אנשים כבובות, מעריצים ופיקציות של מילשטיין, ידעך. תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
הקש ששבר את גב הגמל
  יוסף מהגליל   18/07/17 07:14
דבריך רק חיזקו את דעתי שאתה לא שונה מהשנוא עליך. כאשר ביקשתי מידע מפורט נעניתי באותה הכללה של מילשטיין בכל הקשור לשאלות פרטניות. העובדה שאתה מנסה להציג אותי כמילשטיין בתחפושת רק מוכיחה על נמיכות הדיון שהצלחת להביאה לא פחות ממילשטיין, מושא שנאתך (כפי שאמרתי בעבר יש כאן מגוון שאלות פרטניות למילשטיין ולמבקריו, שמתי לב מבקריו השתמשו מעט פעמים מעטות במידע מספרים (אין הערות, שום דבר שמעיד על תגובה המגובה בהוכחות, רק כתיבה עניינית, ביג ג'ו מרוטר חמוש יותר במידע הסותר את ממלשטיין ואף פרסם אותו ברוטר על מאמרו לגבי באב אל וואד). בסופו של יום מי שהעלה מקורות לטענות שלכם על טפר (מה שיכולתי למצוא במרשתת) הוא אני, לא אתה וחבריך אשפי התגובות והשאלות הרטוריות. איני מסייע לאיש להתחמק כאן ואיני חמקן בעצמי, כפי שאתה יכול לראות במגוון השאלות שהצגתי בעבר לאורי. רק אדם שכל כך להוט בשנאתו למילשטיין יאשים את אחד ממבקריו של מילשטיין בסייענות, בחמקנות, באימוץ שם של בוגד יהודי (שמי לקוח מיוסף טרומפלדור) ויותר מזה, בהתחזות (כאשר אני הוא אורי מילשטיין). העובדה שגם עכשיו, כאשר אתה מסרב להציג בפני את הספרים שביקשתי לשם תמיכה עובדתית בדבריך, מוכיחה שאינך שונה ממילשטיין שנוא נפשך, כפי שהוצג בראשית דבריי. מילשטיין, באשר לחברי קיבוץ יגור מן הראוי שתשים לב אורי לדברים אלה, תגן על עמדתך בלי צורך של עוזרים מבחוץ. נחשון, ניסיתי לשוחח עימך במחשבה שכעת ועתיד הפורום ישמש במה לחקר והצגת טענות ועובדות, כנראה שאולי העתיד הזה יבוא מכיוון אחר, או ממך כאשר השנאה והלהט להגדיר אנשים כבובות, מעריצים ופיקציות של מילשטיין, ידעך. תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
הקש ששבר את גב הגמל
  יוסף מהגליל   18/07/17 07:14
דבריך רק חיזקו את דעתי שאתה לא שונה מהשנוא עליך. כאשר ביקשתי מידע מפורט נעניתי באותה הכללה של מילשטיין בכל הקשור לשאלות פרטניות. העובדה שאתה מנסה להציג אותי כמילשטיין בתחפושת רק מוכיחה על נמיכות הדיון שהצלחת להביאה לא פחות ממילשטיין, מושא שנאתך (כפי שאמרתי בעבר יש כאן מגוון שאלות פרטניות למילשטיין ולמבקריו, שמתי לב מבקריו השתמשו מעט פעמים מעטות במידע מספרים (אין הערות, שום דבר שמעיד על תגובה המגובה בהוכחות, רק כתיבה עניינית, ביג ג'ו מרוטר חמוש יותר במידע הסותר את ממלשטיין ואף פרסם אותו ברוטר על מאמרו לגבי באב אל וואד). בסופו של יום מי שהעלה מקורות לטענות שלכם על טפר (מה שיכולתי למצוא במרשתת) הוא אני, לא אתה וחבריך אשפי התגובות והשאלות הרטוריות. איני מסייע לאיש להתחמק כאן ואיני חמקן בעצמי, כפי שאתה יכול לראות במגוון השאלות שהצגתי בעבר לאורי. רק אדם שכל כך להוט בשנאתו למילשטיין יאשים את אחד ממבקריו של מילשטיין בסייענות, בחמקנות, באימוץ שם של בוגד יהודי (שמי לקוח מיוסף טרומפלדור) ויותר מזה, בהתחזות (כאשר אני הוא אורי מילשטיין). העובדה שגם עכשיו, כאשר אתה מסרב להציג בפני את הספרים שביקשתי לשם תמיכה עובדתית בדבריך, מוכיחה שאינך שונה ממילשטיין שנוא נפשך, כפי שהוצג בראשית דבריי. מילשטיין, באשר לחברי קיבוץ יגור מן הראוי שתשים לב אורי לדברים אלה, תגן על עמדתך בלי צורך של עוזרים מבחוץ. נחשון, ניסיתי לשוחח עימך במחשבה שכעת ועתיד הפורום ישמש במה לחקר והצגת טענות ועובדות, כנראה שאולי העתיד הזה יבוא מכיוון אחר, או ממך כאשר השנאה והלהט להגדיר אנשים כבובות, מעריצים ופיקציות של מילשטיין, ידעך. תחשוב על זה.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
למי יתחזה עכשיו הסכיזופרן אורי
  נחשון   18/07/17 21:02
ששת היגורים האידיוטים נחשפו, יוסף מהגליל נחשף, ראומה-כנרת- שפרה- אופירה נחשפו, ד"ר ג'קיל לא מתאים[אין לו תואר בהיסטוריה צבאית..], אז מי נשאר? מיסטר הייד הרשע-מתאים בול. מזל שיש כמה זקנים- עתיקים שעדיין תומכים במתעתע.......
כתוב תגובה ל- נחשון
יוספוס מהגליל= היגורי= האפעלי
  נחשון   18/07/17 07:15
בבדיקה ראשונית אכן עלו דברים זהים: גם היצור הזה [יוסף המזוייף מהגליל -מבור הזבל של יודפת] משתמש בכמה כתובות ip לחילופין... יש דמיון בסגנון הכתיבה, ובטעויות הלשוניות[אופייני לתלמידי המוסד הירוד "הדסים"],אז אכן מילשטיין מפתח את הליקוי הבסיסי שלו= פיצול אישייות= יש לנו שרדן מאפעל, שהוא גם שישה אידיוטים מקיבוץ יגור, יוסף הבוגד מהגליל, ועדיין לא מנינו את נקבותיו=ראומה=כנרת= שפרה =אופירה=עליס= חלקן אמיתיות וחלקן מדומות...יש כאן נושא מחקר מרתק לפסיכיאטר.
כתוב תגובה ל- נחשון
11
תיקון טעות
  יוסף מהגליל   18/07/17 07:20
בטעות נשלחה התגובה העדכנית שלי מספר פעמים ולא אחת. חיבור מקוון הכביד על שליחה ראשונית.
כתוב תגובה ל- יוסף מהגליל
יוסף מיודפת-תרגיל 5 התגובות
  נחשון הותיק   18/07/17 10:01
תרגיל ידוע שבא לטשטש ולהטעות את המתעניינים. עתה ברור לנו מי אתה= מילשטיין בתחפושת. בוז לך, תתבייש.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
יוסף מהגליל עובד במכון שרידות
  נחשון הצעיר   18/07/17 11:06
ברמת אפעל. אכלת אותה יוסף.... נחשפו צפונותיך... מה עם הדוקטוראט בהיסטוריה צבאית שלא היה ולא נברא ??. מה עם הקצונה בצה"ל שלא היתה ?? מה עם הבריחות של טפר? מה עם המיחזור של ארכעת הכרכים [אהה.בזה הוא כבר הודה..]. אל דאגה בסוף הוןא יודה בכל מעלליו.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
12
מילשטיין לא לבד
  מגיב ותיק   18/07/17 10:39
inn.co.il

עד שנת 77 מדינת ישראל הייתה דיקטטורה שנשלטה ע"י השמאל שכתב ושכתב גם את ההיסטוריה ששתלה בתודעת כולנו כי דיר יאסין = טבח.

הזמנים האלה חלפו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
או-הא-מה קרה ? אורי אכל אותה
  נחשון הצעיר   18/07/17 11:53
אכל בגדול, נחשפתם מילשטיינים... חבורה של ברחנים=פחדנים....מתי ייצא לאור כרך 30? בשנת 2148??פחחחח.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ילדי הדיקטטורים מסרבים להשלים
  אורי מילשטיין   19/07/17 08:10
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
למען ההגינות יש להראות הדדיות!
  פועה   19/07/17 09:55
בני הנדכאים מסרבים לסלוח! וזאת חגיגת הדורות במיטבה.
כתוב תגובה ל- פועה
WOW , איזה תובנה של אשת מידות
  חבר קיבוץ יגור   19/07/17 11:20
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין תפנים= זמנך עבר
  נחשון הצעיר   19/07/17 12:59
כל ההתחזויות שלך, והנוכלויות, הן חובבניות. ונחשפו בקלי קלות. אתה והסובבים אותך אינכם מתאימים לעידן האינטרנט העדכני. הוא מהיר וקשוח, ועליכם יש חותמת פג-תוקף. אז תסיק מסקנות מבצעיות. קח את שפרה ,ושפר בצליעה לבית גיל הזהב=מושב זקנים= הגיל השלישי.....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחשון צעיר, כיוון שאתה צעיר
  ב_שמואל   19/07/17 22:13
כיוון שאתה צעיר - יש לך אפשרות "להישאר צעיר לנצח". זה פוטנציאל שאין לקשישים. היית רוצה לנצל את היכולת הזו? הרי זה בידיים שלך. נצל את האפשרות לפני שתזדקן ואז תאבד את היכולת הזו - לתמיד. נחשון צעיר, דע שלא כל "יתרון" שווה למימוש. שתהיה בריא.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל,לענות לאידיוט מיגור
  חבר קיבוץ יגור   20/07/17 17:50
קיבוצי,זה שווה ערך לעבודה זרה !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
החילזון הענק מילשטיין התכנס
  נחשון הצעיר   20/07/17 18:13
לקונכיתו ברמת אפעל, הוא רעיל, נושא וירוסים והריר שלו מסריח.הוא בהלם,ןניסה לדחוס לתוך הקונכיה את כל מגיבי הדמה, אך אחד נשאר בחוץ= האידיוט הדפוק "חבר קיבוץ יגור"... הריר המסריח שלו ממשיך לזהם את הבלוג. אבל הרכיכה יודעת שהסוף קרוב.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il