|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו אשם בהסתה נגדו
מאת: עמוס שנער  |  19/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חוסר הבנה גמור במהות הדמוקרטיה
  אתה מפגין   19/07/17 09:51
שום דבר ממה שפרטת הוא לא הסתה, ובודאי לא פסול במסגרת חופש הביטוי בדמוקרטיה. מותר להכפיש ראש ממשלה ומותר גם לערוך לו תשדיר שרות המתחזה לראיון באמצעות יחצנים שמתחפשים לעיתונאים, כפי שנעשה בערוץ 20, שהוא לא יותר משופר של נתניהו בתחפושת של עיתונות. לפיד הוא פוליטיקאי של קש וגבבה, וכמוהו יש בכל העולם. גם זה מוכר ולגיטימי.כך לגבי כל העניינים האחרים שאתה מעלה, שגם בהם אין חדש, והם חלק מחברה דמוקרטית. הבעיה היא לא שאתה לא מבין את זה. זה לא אסון. אלא שנשיא ארצות הברית לא מבין את זה, וזה כבר מסוכן ומפחיד. כולי תקווה, שכהונתו של האיש המסוכן הזה תסתיים בקרוב והנזקים שהוא יספיק לעשות עד אז לא יהיו גדולים מדי.
כתוב תגובה ל- אתה מפגין
העדר גבולות
  הא   19/07/17 12:18
שגיאה מרכזית אחת שוגה המגיב. הכל מותר אך מחייב איזון, ובהעדר איזון, נוצר כח נגדי, קיצוני לפחות כמו הכוח המקורי, וכך כל המערכת נכנסת לתהודה. נתנייהו מותקף בברוטאליות על ידי כל מי שמנסה להפיל אותו באורח לא דמוקרטי, וגם המענה שלו הוא ברוטאלי כך צריך להיות כך חייב להיות. חוקי ניוטון. זו בדיוק הסיבה מדוע טראמפ שולט, אמריקה נתנה את הלחי השניה השלישית והרביעית, והאמריקאים דמרו דייייייייי. וגם כאן נתנייהו שולט על אף אין סוף חסרונות כי השמאל הנוכחי הא אובדני והמרכז הוא סתם תופעה מאד לא בריאה ומאד מאד חולפת.
כתוב תגובה ל- הא
למה לנסות להפיל ראש ממשלה,
  לא הבנתי,   19/07/17 14:06
זה ״לא דמוקרטי״? הבחירות בדמוקרטיה הן לא הדרך היחידה להביע דיעה. יש עוד דרכים רבות, שהן גם חוקיות וגם לגיטימיות.
כתוב תגובה ל- לא הבנתי,
לא באמצעות הסתה ושקרים
  עמוס שנער   20/07/17 14:20
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
תפרט איפה היתה לדעתך "הסתה",
  בוא נבדוק אותך.   20/07/17 15:39
ואיפה היו "שקרים". אח"כ נדון במקרים הפרטניים שהבאת.
כתוב תגובה ל- בוא נבדוק אותך.
את יודעת שיש הסתה
  עמוס שנער   20/07/17 16:27
אין לי כוח עוד פעם למשחקים שלך ולשרשורים המטופשים שלא יובילו לכלום. את יודעת שיש הסתה וסתם משעמם לך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שאתה מקשקש בקומקום.
  אני יודעת רק,   20/07/17 16:55
כתוב תגובה ל- אני יודעת רק,
2
אתה כותב על נתניהו,
  ועוד משהו   19/07/17 10:06
שהוא לא ניבל את פיו מעולם, אפרופו הקיבינימט של מרגלית. אין לי שום אהדה למרגלית, שבעיני הוא פוליטיקאי קטן ולא חשוב. אבל הקיבינימט שלו לא מתקרב אפילו לחלק מהאמירות של נתניהו, כמו זו על האוטובוסים, או על הערבים כאיום דמוגרפי (אז היה שר האוצר) או על השמאל ששכח מה זה להיות יהודי. הקיבינימט הוא גס, אבל טפשי וחלול. אויר חם. הדברים של נתניהו (יש עוד הרבה) הם אמנם מותרים מבחינת חופש הביטוי, אבל הם קשים וחמורים, לעיתים גם גולשים לגזענות חמורה, ובכל מקרה, מעמידים את התלונות שלו כלפי מה שאומרים עליו באור מגוחך (מה גם, שבדמוקרטיה ממילא מי שהכי חשוף לביקורת הוא ראש הממשלה, וכאשר הוא מכהן זמן כה ממושך, על אחת כמה וכמה).
כתוב תגובה ל- ועוד משהו
3
הציבור אשם יותר שאינו תובע כחו
  קורןנאוה טבריה   19/07/17 10:12
כחוק את רדיפת ראש הממשלה והכפשתו באופן שלא קיים בשום מקום בעולם -וביתר שאת שומרי החוק במערכת החוק בישראל - אדישות הציבור נותנת רוח גבית לערפדי התשקורת המתוסכלים לנהוג בו וברעייתו כמו שלא היו מרהיבים עוז לנהוג במסיתים הטרויאנים מהכנסת ללא הבדל דת שבחלקם אף תומכים בגלוי בטרוריסטים- ואין חולני ומסוכן לדמוקרטיה יותר מזה- זו דעתי. ראש ממשלה במדינה דמוקרטית ובמדינה הנלחמת על קיומה - לא יכול לבזבז את זמנו בבתי המשפט. לא יכול! את זה צריכים תומכיו וחברי הליכוד לעשות במקום להילחם על הכיסא האישי שלהם.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
להגיש תלונה במשטרה נגד "השמאל"
  אני מציעה לך,   19/07/17 10:50
זה יהיה בידור אמיתי. הטירלול ההזוי שלך יכול לככב בכל העולם וחבל שהוא ייעצר באתר הנידח הזה.
כתוב תגובה ל- אני מציעה לך,
נאווה היקרה. הוא כן יכול
  עמוס שנער   19/07/17 15:01
נתניהו לא צריך להשקיע הרבה מזמנו. מספיק שימנה תובע מטעמו וייתן לו גיבוי מלא. נתניהו היה שר תקשורת והיה צריך לערוך מהפכה בתקשורת ולדרוש זאת מקודמיו לתפקיד ומממשיכו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
כה כואב ומכעיס שהיתה לו
  אכן   19/07/17 16:17
הזדמנות פז (שנתיים) להקים תאגיד ימני, ערכי, מכובד, ישר והגון, איכותי, אמיתי, לא מזוייף ואכזרי. אבל זה לא קרה. מה כן קרה? אותה רשות השידור, אותו אריה גולן, אותה גאולה אבן, אסתי פרז האיומה, קרן נויבך, אותם קריינים, שדרנים, מגישים, ומכמה אספקטים עוד יותר גרוע מרשות השידור!! (ואין מקום כאן לפרט). למה לאיש החכם הזה התפספסה ההזדמנות הזו? איך איפשר לשמאלנים רדיקלים להקים תאגיד דומה וגרוע מקודמו, כאמור? מצער ומקומם.
כתוב תגובה ל- אכן
תאגיד מאוזן
  עמוס שנער   19/07/17 21:05
באמת פספוס רציני. אבל לדעתי צריך היה להיות תאגיד מאוזן המחויב על פי חוק לייצוג שווה מימין ומשמאל. אינני רוצה לתקן עוול בעוול אלא רוצה שידור ציבורי הנותן במה שווה לכולם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שנער, לו היה קם תאגיד ימני -
  איזון   20/07/17 07:58
המילה "איזון" היתה מיותרת. מוסד ימני, ארגון ימני, עמותה ימנית, תאגיד ימני וכו' - אין בהם ההתנשאות, הרוע, התוקפנות, האגואיזם, השחץ והיהירות ללא סוף, שיש בשמאל. האיזון היה מתבצע גם בלי שיתבקשו לכך. יש שם יותר יושר, הגינות וצניעות. (דוגמא: קח את תנועת "אם תרצו". מנהיגיה, חבריה, קהלה - הינם אנשים צנועים, שקטים, יש בהם אדיבות, נימוסין ודרך ארץ והרבה הרבה יושר והגינות. כל הדברים האלה יתקיימו בתאגיד ימני לו יקום. הוא ישתף את השמאל בשל ההגינות הזו, אשר נעדרת בשמאל).
כתוב תגובה ל- איזון
אין כלום מלבד פשיזם ומקארתיזם
  ב״אם תרצו״   20/07/17 09:18
כתוב תגובה ל- ב״אם תרצו״
קוראים לזה ערוץ 20.
  כמעט קם כזה   20/07/17 09:57
אנשים שמתחזים לעיתונאים עושים קריקטורה של עיתונות וצוחקים לא רק על הצופים (הבודדים) שלהם אלא אפילו על עצמם.
כתוב תגובה ל- כמעט קם כזה
4
מעולם לא לימדו אותך
  אתה לא אשם.   19/07/17 10:28
את יסודות הדמוקרטיה. על הבחירות של 99 אתה כותב:"אי-אפשר לסלוח להסתה. היא עשויה להסתיים בשפיכות דמים ולהשפיע על תוצאות הבחירות. נתניהו הזכיר את העובדה כי ההסתה נגדו כבר הובילה בעבר למהפך שבא אהוד ברק קצר את הפירות" - פשיטא, ברק (ראש הממשלה הגרוע ביותר מאז 48) לא ניצח את נתניהו בבחירות בגלל שכך רצה רוב העם, אלא גנב את הנצחון ממי שאמור היה לזכות בהם אבל היתה הסתה נגדו. אני לא זוכרת את נתניהו אומר את מה שאתה מייחס לו. מכל מקום, הדברים של בן אהרון לאחר בחירות 77, לפיהם במשטר דמוקרטי יש חובה לקבל את הכרעת העם בבחירות, אבל אין חובה לרחוש לה כבוד (הוא לא אמר, שיש להחליף את העם, כפי שמייחס לו הימין השקרן והמסית, בחסות חופש הביטוי), הם כאין וכאפס ליד הדברים האלה של נתניהו, שבמידה שנאמרו בכלל (כאמור, אני לא זוכרת כאלה), הם חמורים ביותר ומעידים על כפירה מוחלטת ביסודות הדמוקרטיה. אגב, את מה שייחסת לו אני לא שמעתי, אבל כן שמעתי דברים אחרים מנתניהו ברוח זו, כמו ההסתה נגד הערבים והשמאל, שהוזכרה פה, ההסתה והשקרים כנגד "ארגוני השמאל" כמו בצלם ושוברים שתיקה ועוד הרבה. כולם חוסים תחת זכות הביטוי (אם כי, חלק מהם, בקושי רב), אבל הם מעידים על חוסר הבנה מוחלט של אומרם באשר למהותה של דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אתה לא אשם.
5
עיקרון ידוע של הימין המשיחי
  ימין שפוי   19/07/17 11:28
עיקרון ידוע של הימין המשיחי: הכו בנתניהו והחלישו את מדינת היהודים. לא משנה על מה כותבים - תמיד תאשימו את ביבי. והכי טוב - תזדהו כאנשי ימין "אמיתי". שמענו עליכם, נביאי הזעם המתחפשים ל"ימין אמיתי", המציגים את נתניהו כאויב ישראל - כדי לדחוף אותנו לתמוך במשה פייגלין, ברוך מרזל, איתמר בן-גביר ושאר תואמי אבישי רביב, וכדי לתת את השלטון לשמאל.
כתוב תגובה ל- ימין שפוי
6
ביקורת או הסתייגות היא הסתה?
  יואב1   19/07/17 11:56
הטענה שכל מה שכותבים נגד נתניהו הוא הסתה באה מתפיסת העולם של ארדואן פוטין וגם נהנתניהו.
כתוב תגובה ל- יואב1
שלטון נתניהו מגלה יותר ויותר
  אכן, יש דמיון.   19/07/17 12:10
סימני ארדואניזציה, וגרוע מכך, אורבניזציה, על שם החבר ההונגרי החדש שלו.
כתוב תגובה ל- אכן, יש דמיון.
חפש את תאוות הבצע
  אורבניסטו   19/07/17 13:15
אויבי ישראל מנסים להחליש אותה והם עושים את זה גם בעזרת עיתונאים קנויים בכסף וגם בעזרת טוקבקיסטים בשכר. חבל שיש כל כך הרבה עיתונאים וטוקבקיסטים שתמורת בצע כסף מוכנים למכור את בני עמם לאינטרסים של אויביהם. בנימין נתניהו - היהודים אוהבי ישראל יודעים בדיוק מי מנסה להפיל אותך.
כתוב תגובה ל- אורבניסטו
שקרים והסתה זה לא ביקורת
  עמוס שנער   20/07/17 14:26
גם לי יש הרבה ביקורת על נתניהו. אבל בין ביקורת לשקרים והסתה יש הבדל גדול. אני מאחל לך לחיות תחת ארדואן וחבריו ולהבין שאין דימיון למה שקורה כאן בישראל. אם נתניהו היה ארדואן ראשי ידיעות אחרונות, הארץ , ערוץ 2 , ערוץ 10 וגם מגיב כמוך היו נעלמים לנצח נצחים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
ביקורת חדה ונוקבת על השמאל
  יופי של מאמר!   19/07/17 15:18
הכזבן והפתלתל והמזוייף! דברים אמיצים של הכותב, השם על השולחן את הפסולת המצחינה של הסמול, ללא כחל ושרק. הדברים שנכתבו כאן על לפיד ושקריו - ממש זועקים מזעם. העיקר לזהם את ראש הממשלה, ללא כל אחריות, וזה (לפיד) חפץ ומשתוקק להיות ראש ממשלתנו - אבוי! גם אזכור תמונת נתניהו בבצלאל על חבל תליה, שהיא בפירוש הסתה ולא אמנות - חשוב כאן. בסיכום: אנשי אקדמיה מפוארים, עתונאי השמאל והתקשורת, המחשיבים עצמם ביהירותם לנאורים, משכילים ונפלאים - קראו רשימה זו היטב והביטו בראי של עצמכם. אין בה שום הפרזה. בושו והכלמו. הציבור ברובו סולד מכם ומבקש להקיא אתכם מארצנו. לכותב המאמר מגיע ציון 10.
כתוב תגובה ל- יופי של מאמר!
10 מתוך 100?? חחח צוחק
  עמוס שנער   19/07/17 15:53
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
קראנו. הכותב קיבל ציון נכשל.
  השמאל והאקדמיה.   19/07/17 16:09
כתוב תגובה ל- השמאל והאקדמיה.
8
נתניהו מסית, אבל לא טיפש בכלל
  ועל הדרך,   19/07/17 16:40
הוא מבין, שסיפור הצבת המגנומטרים בהר הבית הוא טעות קשה, שלא תביא בטחון, אלא תפגע בו באופן קשה, ויכולה להביא לשפך דם גדול. אני מקווה, שיהיה לו העוז לבטל את זה. mako.co.il
כתוב תגובה ל- ועל הדרך,
9
נתניהו אשם בהסתה נגדו
  אשם תמיד   19/07/17 18:54
היהודים אשמים באנטישמיות. המתנחלים אשמים בטרור. ורק הטיפשים לא אשמים בטיפשותם.
כתוב תגובה ל- אשם תמיד
המאמר חיבק אותו
  עמוס שנער   19/07/17 21:35
המאמר חיבק את נתניהו והביע דאגה כלפיו וביקורת צריכה להיות גם בין אוהבים
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
גם אני אוהב אותך ולכן מבקר
  גם אני   19/07/17 22:40
מת עליך וחושב שהמאמר לא ראוי לפרסום.
כתוב תגובה ל- גם אני
אחרי רצח פוליטי תחשוב אחרת
  עמוס שנער   20/07/17 14:36
נקווה שלא יקרה
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
בינתיים המאיימים ברצח פוליטי
  גם אני   20/07/17 15:36
בינתיים, אלה שאוהבים לדבר על רצח פוליטי בדרך כלל מתגלים ככאלה שהיו קשורים באיזשהו אופן לרצח הזה.
כתוב תגובה ל- גם אני
מוזמן להתלונן עלי במשטרה
  עמוס שנער   20/07/17 16:20
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עד היום, רק הימין רצח.
  קיש קיש קיש קיש   20/07/17 16:24
ואחר כך מיהר להתחבא מאחורי תיאוריות קונספירציה.
כתוב תגובה ל- קיש קיש קיש קיש
השמאל רוצח כשהוא מתחזה לימין
  גם אני   20/07/17 23:05
מי שרשם פטנט על רציחות פוליטיות הוא השמאל כשהוא מתחזה לימין בעת הרצח. אחר כך הוא מאשים את הימין במעשי הרצח כדי לדכא אותו פוליטית. "קונספירציה" זה המילה שהשמאל משתמש בה כדי לסתום את הפה לימין שמנסה לחשוף את האמת על הדברים האלה.
כתוב תגובה ל- גם אני
סזון ,אלטלנה, ילדי תימן ועוד
  עמוס שנער   24/07/17 17:20
יש גם את שואת יהודי הונגריה שהיה אפשר למנוע חלק גדול ממנה אם רק שלטון השמאל היה חפץ בכך כי הנאצים היו לקראת סוף דרכם והיו זקוקים לכסף והם דרשו תמורת יהודי הונגריה סכומים שהיישוב בארץ יכול היה לעמוד בהם (אבל ההנהגה השמאלנית לא רצתה להכניס הרבה חרדים, זקנים וילדים לארץ והם חשבו שצריך להישפך הרבה דם של יהודים כדי שיהיה להם זכות לתבוע את א"י), חוץ מזה היה את הסזון, אלטלנה (רבין אף התגאה בה למרות שלקח חלק פעיל ברצח), ילדי תימן שחלקם מתו במהלך ניסויים ואפילו רצח רבין שיש לגביו המון שאלות פתוחות שעצם העובדה שלא מתעסקים איתן מוכיח שמסתירים מאיתנו דברים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ירחיק עדותו.
  הרוצה לשקר,   24/07/17 19:08
אתה טוען ל"הסתה" נגד נתניהו, עד כדי סכנה לחייו, ונתלה במעשים שארעו לפני עשרות רבות של שנים, שחלקם פשעים חמורים וחלקם האחר הסתה של ימין לאומני. מכל מקום, הפשעים האמיתיים, ובודאי אלה המדומיינים, אינם יכולים לתמוך בטענת ההבל שלך הנוגעת ל"הסתה" נגד נתניהו, שלא היתה ולא נבראה, והיא אינה אלא ביקורת מוצדקת כנגד שלטון שלוקה יותר ויותר בארדואניזציה.
כתוב תגובה ל- הרוצה לשקר,
הגבתי להערה מאוד ספציפית
  עמוס שנער   26/07/17 21:30
התגובה שלי לא באה לתמוך במאמר שלי אלא בטענה הקודמת של מגיב קודם (אולי זה הייתה אתה) שהרוצחים באים רק מימין. בינתיים הרצח מימין היחידי שאין עליו עוררין זה הרצח של יונה אברושמי הבטל ב60 ואפילו בכמה אלפים מול כל מה שתיארתי קודם
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
על הרצח של רבין יש "עוררין".
  הבנתי אותך.   27/07/17 10:29
רצוי שתתעורר מהחלום.
כתוב תגובה ל- הבנתי אותך.
אין עוררין. רבין רצח באלטלנה
  עמוס שנער   27/07/17 18:21
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
10
החבר שלך טראמפ בעוד נפילה.
  אחי, קבל.   25/07/17 18:37
אני מחכה בקוצר רוח להדחה שלו. אינשאלה. אבל מה נעשה אז עם הצחוקים? הצחוקים עם נאוה המטורללת זה כלום על יד הדבר האמיתי. אין טוב בלי קצת רע. news1.co.il
כתוב תגובה ל- אחי, קבל.
צוחק מי שצוחק אחרון
  עמוס שנער   26/07/17 21:35
קודם כל רק היום קראתי שטראמפ צעד צעד חשוב בדרך לביטול אובמה קר. חוץ מזה תהליכים מתרחשים לאורך זמן. גם רבין ופרס ואפילו ברק לא הביאו שלום. בסוף הקדנצייה של טראמפ נדבר. בינתיים תפסיק לקשקש
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
טראמפ צועד לאחור
  לא קראת טוב   27/07/17 09:50
haaretz.co.il בינתיים הממשל שלו רק הופך נלעג מרגע לרגע. טראמפ מקלל ומאיים לפטר את התובע הכללי שהוא עצמו מינה, לאחר שקודמו התפוטר, והרכש החדש מאיים לפטר את כל מי ש״לא יגלה נאמנות״ למנהיג. אכן, ניפגש בסוף הקדנציה של האיש הרע והמופרע הזה, ונקווה, שזו תהייה קצרה ככל האפשר.
כתוב תגובה ל- לא קראת טוב
נתניהו עשה את המעשה הנכון,
  בשורות טובות   27/07/17 12:19
אם כי, באיחור רב מאד, ולאחר שנשפך הרבה דם מיותר. עכשיו נראה שהרוחות בהר יירגעו וגם אתה תוכל לשבת איתנו ולצחוק מהקרקס של טראמפ. על במת הקרקס ברגעים אלה - מנהל התקשורת החדש נגד ראש הסגל. ynet.co.il
כתוב תגובה ל- בשורות טובות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il