s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפנים האמיתיות של בנימין נתניהו
מאת: מתי דוד  |  01/08/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יישר כח
  עמעד   1/08/17 14:26
תודה למתי דוד שפרשת תקציר של הישגי נתניהו. בוא נפרוש תקציר של הישגי ממשלות השמאל, ממשלת רבין-פרס, וממשלת ברק - הנערצים על השמאל. הבאת ה"שלום" בדמות הארכי-רוצח ערפת וחבורת מרצחיו. התגברות הטרור בארצנו, מסירת חלקי מולדת לרשות הפלסטינית - אויב ישראל אכזר ושפל המארגן אינתיפדות, וטרור לכל גווניו, אויב שמנהל נגדנו מלחמה בכל האמצעים העומדים לרשותו (תודה לאל שאינם כה אפקטיביים וגם הרשות והחמאס בס"ה חלשים מאד לעומת ישראל)
האויב משתמש היטב בנשק ההסתה וחינוך הדורות הבאים של הערבים לשנאת יהודים ולרצח יהודים ואת המשטמה הזאת הוא מפיץ בכל העולם נגדנו עם כל האנטישמים בעולם וביחד עם השמאל הישראלי, שהוא אויב ישראל לא קטן יותר מן הרשות הפלסטינית.
כמובן שהשמאל, שהביא עלינו את כל האסונות האלה, לא יודה בכישלונו, והוא ממשיך להזות ולהמציא "פתרונות" "יצירתיים" של "2-מדינות" וכו'..
מדי פעם מתעורר בשמאל עכוז, מסוג בוז'י, הח"כ "קיבינימט" ועכשיו גם אבי גבאי, הסוציאל דמוקרט עם ה-52 מיליון, שחושב שעכוזו תואם בדיוק את כס ראש הממשלה.
גם ה-הפייק - תקשורת שלנו קושרת כתרים לעכוזיהם, מהללת אותם ומנסה לשווק את הסחורה הרקובה הזאת (ראה מערכת הבחירות של 2015)
כתוב תגובה ל- עמעד
נהניתי מכל מילה בתגובה שלך.
  עמעד היקר   1/08/17 21:33
יישר כוח! ותודה.
כתוב תגובה ל- עמעד היקר
2
{{{ישראל מעצמת שחיתות ופשע.
  12שנה נתניהו רה״מ   1/08/17 16:30
===בהנהגת נתניהו קצת שרירים של מוסלמים בירושלים והר הבית עבר לשליטת הערבים.
===מתברר שהצוללות שהם כידוע המכה השניה סביבם שוחד ושחיתות שזה ריקבון.
===ישראל מסוכסכת ומפולגת באופן כזה שספק גדול אם אנחנו עם אחד נתניהו אשם עיקרי.
כתוב תגובה ל- 12שנה נתניהו רה״מ
{{{דתיים וחרדים חיים כטפילים.
  החילוניים מממנים.   1/08/17 19:49
1)רצוי שמתי דוד יתן דעתו איך נתניהו שדיבר על שינוי שיטת הממשל כשהיה באופוזיציה כבר
לא מדבר על זה=כי למד השיטה משחד דתיים וחרדים פוטר אותם מצהל ועבודה והם איתו.
2)הכלכלה מתפקדת כי בעיקר כי השמאל הטיפש טיפח דורות של צעירים מוכשרים שיצרו תעשיות מתקדמות
לא ברור עד מתי זה יחזיק ומשיחות עם הצעירים האלה רובם רוצים חול ומהר.
3) נתניהו הפך כל חילוני לשמאלן ומצליח לשסות באנשים הטובים האלה עדה של נטולי מוח ורסן.
כתוב תגובה ל- החילוניים מממנים.
לחרדים+מתנחלים=מגיע מימוןבזכות
  ע_הראל   2/08/17 20:47
החרדים מגינים על הצביון היהודי ובפרט השבת, שהם מוכנים במקרה הקיצון ללמוד תורה גם במעצר (ואילו אני ג'ובניק פחדן, שאם אראה פקודת מעצר אז אברח 50 ק"מ מיד)! כלומר בלעדי מסות של חרדים (כגון כח 17), קומץ סמולנים חילונים הזויים עלולים לבטל שבת ממלכתית בישראל "בהינף קולמוס", לכן אין לי ברירה אלא לממן את החרדים - שהם עושים לי את העבודה! §¥§¥§ גם את המתנחלים הגיבורים אין לי ברירה אלא לממן בכמה שהם רוצים, כי רק הם אשר עוצרים בגופם את חמאס/ ג'האד/ דאעש מלזחול אל כפר סבא ואל צומת חולון (רק 15 ק"מ שזה "טווח יריקה" מצומת רמלוד) !! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
{{{לא דתיים חרדים הקימו ישראל
  עובדות .   3/08/17 00:15
===== לא דתיים או חרדים הקימו את מדינת היהודים.
=====רוב רובם של חללי מלחמה וקרבות היו חילוניים.
=====החילוניים קבעו גבולות ישראל בגופם ובדמם.
=====ב48 השמלאנים הרחיבו גבולות החלוקה בדמם.
=====ב67 שוחררה ירושלים בדם חילונים ושמאלנים.

}}}}}כשהחרדים והדתיים ישלימו הפערים במספר הנופלים בקרב תקום להם זכות הטפילות{{{{{
כתוב תגובה ל- עובדות .
מה קשר לעבר?אני משלם עבור היום
  ע_הראל   3/08/17 11:51
אני משלם היום את מה שמגיע - למי שמגיע; לחרדים אני משלם ברצון עבור שמירת הצביון היהודי והשבת, ולמתנחלים אני משלם כמה שירצו היום, כנגד שמירת מרכז הארץ (בגופם) מפני חמאס /דאעש /ג'האד ושאר מרעין בישין. §¥§¥§ וכי מי יעז להלין שכר לעובד, נוכח העונשים החמורים בתורה? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
טוב שבתורה הפרטית שלך,
  הונאות כשרות!   4/08/17 09:41
אתה עדיין לא משתלט על בתינו ורכושנו הפרטיים בשם ברוך השם!
כתוב תגובה ל- הונאות כשרות!
יש לך זיכרון קצר
  שוחר-שלום   3/08/17 07:16
שחיתות פשע ופילוג היו נחלתנו תמיד. ההבדל בין אז לעכשיו הוא שהעצמה הכלכלית המדינית והתעשייתית מאפילה על נושאי התפקידים בעלי המידות הנמוכות, ובימנו דווקא בעלי המידות הטובות הם אלו שנותנים את הטון.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
3
ראש מושחת כזה לא היה
  עזרא מנצור   1/08/17 18:46
איזה בדיחות כתובות כאן. אין אף הישג משמעותי לנתניהו בכול שנות כהונתו. מדינת ישראל התפתחה למרות נתניהו. המדינה התברכה בכישרונות יצירתיים ואנשים מצוינים. לנתניהו עצמו ולרעייתו השרוטה יש "סיכוי" סביר לגמור במעשיהו ונווה תרצה. את העוצמה הגרעינית הקימו בן גוריון ושמעון פרס. לא ביבי!!!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
כנסו לקרוא על בן גוריון ופרס
  בבר   1/08/17 19:40
בן גוריון הגזען היהודי הגדול ביותר בהיסטוריה ששלח את עולי יהדות המזרח לפריפריות רחוקות וחסך מהם חינוך קידום והשתלבות במדינה הם היו בשר התותחים וחומת המגן לעולים מהמערב שהופנו למרכז המדינה וכל מילה מיותרת.
שמעון פרס? האיש שעליו אמר משה שרת שביום שהוא יגיע למשרה ציבורית הוא יקרע עליו שבעה. כזה חד עין היה משה שרת. שימון לא בנה את אבן בהקמת ובנית הכוח הגרעיני של ישראל אבל הוא ידע להבריג את עצמו ושמו, הנהנתן הנבל והנבזה הזה, לכל משבצת ולהתהדר בנוצות לא לו. פיירס מעולם לא נבחר בשום בחירות לראשות ממשלה ואף אחד לא נתן הסבר על עובדה זו.
בתקופה שהיה בתפקיד נשיא המדינה שערוריות הוצאות עשרות המיליונים העד חגיגות ימי הולדת והעצמת שמו ידועים אולם אף אחד לא דרש בירור על פשרנות זו חל חשבון המגינה.
כתוב תגובה ל- בבר
צודק לגמרי
  אנג'ל   2/08/17 00:43
יש בורים ועמי ארצות, שבגלל חוסר הידע שלהם תוקפים את האנשים הלא נכונים. טוב שיש כמוך שמביאים לידיעתם את המידע החשוב הזה. הם צריכים להודות לך. לפחות נסתם להם חור אחד בהשכלה... בטח יש עוד, אבל חור אחד לשם התחלה זה מצוין..
כתוב תגובה ל- אנג'ל
שונאי ישראל רואים ונחרדים
  לינק ארוך   1/08/17 22:30
שונאי ישראל רואים ונחרדים: היצוא הישראלי הפך לגדול יותר מהיבוא, יחס חוב תוצר הולך ומשתפר, יתרות המט"ח גבוהות, מספר שיא של רכבים חדשים נמסרים לאזרחים, היחסים המדיניים של מדינת ישראל עם הודו, רוסיה, יוון, מצרים וסעודיה מתהדקים ומאפשרים עסקות כלכליות אדירות, מדינות אפריקה מחדשות את הקשרים עם ישראל, לכל אורך סיני נבנית גדר למניעת כניסה של מסתננים, לישראל 10 סוללות כיפת ברזל, שרביט קסמים (קלע דוד) וחץ 3, מערכות הגנה משוכללות מפני מתקפות סייבר, יכולת שיגור לוויינים לחלל, צוללות עם יכולת מכה שנייה, טנקים ונגמ"שים עם מעילי רוח, בישראל חל שיפור עצום בתשתיות ברכבות ובכבישים, הישראלים נמצאים גבוה-גבוה מבחינת תוחלת החיים ונמוך-נמוך מבחינת תמותת תינוקות, יש בישראל גידול עצום במספר מכשירי ה-MRI, נפתח בית חולים חדש באשדוד ונפתחו שני בתי ספר נוספים לרפואה, הוקמו מתקני התפלת מים וכבר לא מדברים על מפלס הכינרת, שיעור האבטלה מעורר קנאה, ההשקעות בהייטק שוברות שיאים, החברות הגדולות בעולם פותחות כאן מרכזי פיתוח, יתרות המט״ח חצו את רף 100 מיליארד הדולרים. אז איך יפסיקו שונאי ישראל את החגיגה הזאת? ירחיקו את נתניהו מהגה המדינה על ידי שטיפת מוח יומיומית בתקשורת נגד כל צעד שנתניהו עושה.
כתוב תגובה ל- לינק ארוך
מיעוט זניח ושולי טופס מדינה וע
  יעקב יעקב   2/08/17 10:07
--מדינה בגרונה---טירוף מערכות כללי מתנהל סביב ראש הממשלה והטירוף הוא אכן טירוף לא רק ברמה היסטרית והיסטורית נדמה כי מאז קום המדינה לא היה גל עכור כל כך ואחיד כל כך אצל התיקשורת סביב מטרה משותפת אחת לסלק את נתניהו מהשלטון-מחפשים סיבות מכל הבא ליד מהגורן ומהיקב על בקבוקים ריקים הסיגרים והשפמפניות ושאר דברי מכולת-לא חסו אפילו על רעייתו וילדיו- הכל מותר- בחרו המנייקים בברירת שמשון הגיבור עד שלא תקרוס ישראל הם לא יפסיקו--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
4
הפנים האמיתיות של ניוז 1
  ארי כספי   1/08/17 19:08
מעניין מה גרם לאתר להפוך לתומך מספר אחד של בנימין נתניהו. האם מדובר ברחמנות על אדם שכה רבים משמיצים אותו ואת אשתו ? האם בגלל הדיווח ה"כוזב" על אורח חייו ה"צנוע" ? האם משום שבתקופת שלטונו התגלו כל כך הרבה שחיתויות שהוא "לא ידע" , "לא שמע" ובודאי שלא היה לו שום קשר איתם אבל יש כאלה שחושדים ? האם משום שתקפו אותו על קבלת מתנות ? בקיצור, מזל שיש ניוז אחד שלא רק חושף שחיתויות אלא גם מגן על צדיקים...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
הנך הפכפך אדוני, יום אתה אור
  אל: מר ארי כספי   1/08/17 21:22
ולמשנהו - חושך. ולגופו של ענין: זה משעשע שכותב פרטי בשם מתי דוד, שכתב כאן מאמר מפורט (גם על השלילה וגם על החיוב של מנהיגנו הנוכחי), שזו דעתו שלו הפרטית, ובכן, זה משעשע שהנך מייחס זאת לניוז 1. מה הקשר? הבחור כתב מאמר על הפנים האמיתיות של נתניהו ותו לא. אין צורך לדהור קדימה ולהסיק מסקנות תמהוניות ומוטעות.
כתוב תגובה ל- אל: מר ארי כספי
המסקנות שלי מוטעות ?
  ארי כספי   2/08/17 07:47
ראשית, תואיל בבקשה להתיחס לעובדות. אם תראה לי שאחת מהן מוטעיית, אודה באשמה. שנית, תתיחס לעובדה שניוז 1 כמעט שאינו מפרסם ידיעות בעלות עניין על הפרשות שבכותרות. לי זה גורם למסקנה אליה הגעתי. בכל מקרה, אינני מייצג שום ארגון או זרם ימני או שמאלי אלא רק מביע את צערי על מה שקורה במדינה בה אני חי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
תןידיעה=על חקירה שניוז1לא פרסם
  ע_הראל   2/08/17 21:01
ארי כספי שקרן פתטי; אין ידיעה אשר קשורה לחקירת נתניהו - שניוז1 לא פירסם מיד ולפני כולם. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
לסימה קדמון יש מחלה בשם נתניהו
  בתיה   1/08/17 20:10
נתניהויזים
כתוב תגובה ל- בתיה
6
באפן מסודר להפליא מביא לנו
  הכבוד למתי דוד   1/08/17 21:38
כאן מתי דוד, אחד לאחד, את חסרונותיו מעלותיו של בנימין נתניהו. אפשר לומר שכמעט לא שכח דבר. רק להיות מסוגל להביא רשימה כה מפורטת ומסודרת - זהו שבח לכותב. ואכן ישראל מוצגת בעולם כמדינה מצליחה, שאי אפשר לזלזל בה.
כתוב תגובה ל- הכבוד למתי דוד
7
אוקסימורון ההישגים
  עובד 1   1/08/17 22:07
יש משהו אוקסימורוני בלוגיקה של המאמר. שהרי דווקא ההישגים של ביבי - העובדה שישראל הפכה למעצמה כלכלית וביטחונית, מחוזרת ומבוקשת, העם לא מיואש, המחרימים נכשלים כישלון חרוץ והתעשיה והמסחר פורחים - דווקא כל אלה מטריפים את השמאל. מבחינתו הוא היה מת שכל תחזיות השחור שלו יתממשו, שישראל תהיה חלשה, פגיעה, מבודדת ומוחרמת, כדי שלא תוכל לעמוד בלחצים ותגשים סוף סוף את החלום הרטוב של השמאל: להקים דיקטטורה אסלאמית פונדומנטליסטית על גבול כפר סבא ובאמצע ירושלים. ואז חמאס ודאעש שישלטו בדיקטטורה הזו כבר יראו לימין בישראל מאיפה משתין הדג, והשמאל יחכך את ידיו בהנאה. דווקא בגלל ההישגים של ביבי השמאל שונא אותו.
כתוב תגובה ל- עובד 1
8
העניין הוא
  באום   1/08/17 23:21
שקיימים מדדים ברורים בהם מודדים ראש ממשלה או ממשלה.המדדים האלה מסוכמים בשלוש מילים.בטחון,שיגשוג,יציבות.כל מונח מחולק לעוד מונחי משנה אבל ברוב המדדים,על פי המספרים,נתניהו מקבל ציון טוב עד טוב מאד ובכמה מהם נכשל.אבל את נתניהו התקשורת מודדת לא לפי המדדים שבהם נמדד ראש ממשלה אלא במדדים אחרים לגמרי שלא קשורים בכלל לעבודתו. יחסי אהבה שנאה,התנהגות אישית,נהנתנות,השקפת עולמו ועוד,דברים שאין להם שום קשר לעצם תפקידו של נתניהו. לדוגמה,הפועל באר שבע לקחה את אליפות ליגת העל.המדד שמראה שהיא האלופה זה שהיא ניצחה יותר מכל הקבוצות האחרות והפסידה פחות מהקבוצות האחרות.זה המדד ואין בילתו.אבל נניח שיבואו בתקשורת ויגידו שבאר שבע לא זכתה באליפות בגלל שהמגרש שלה הוא לא הכי מודרני בארץ,שהשחקנים שלה לא הכי משכילים בליגה ושהמאמן מדבר לא ברור וקשה לעיתונאים להבין אותו.האם יתכן דבר כזה? ברור שלא אבל זה בדיוק מה שקורה עם נתניהו.הוא נמדד על דברים הזויים שאין להם שום קשר לשום דבר מלבד אולי להרגשתו ובעיותיו האישיות של עיתונאי כזה או אחר.
כתוב תגובה ל- באום
9
זלדות לחיילינו צוללות לשמרון..
  נער הייתי   2/08/17 03:03
בעוד חיילינו היקרים נשלחו לסג'עיה על גבי פחנועי זלדות ישנות מאלומיניום רקוב, כי בזלדות אין קופונים, ואת התוצאות הקשות אי אפשר לשכוח, עסקו "החברה" של ביבי בתחכומי קניית צוללות עם הרבה קופונים, די בזה כדי להבין שהם הביאו את המדינה לשפל מסוכן, וצריך להעיף את החולירות לכלא !
כתוב תגובה ל- נער הייתי
משהב"ט מעולםבידי המערך=שחיתות!
  ע_הראל   2/08/17 23:10
מאז קום המדינה "השכינה" של המערך/מפא"י מעולם לא זזה ממשרד הביטחון, לכן השחיתות היא Built In במיוחד במנגנוני הרכש שלו; היחידי שניסה להזיז שם דברים היה אריאל שרון, שמינה קצינים במדים לתפוס את מנגנוני הרכש שם, במקום פקידי סמול שהתבססו בם - אלא שהוא נפלט מהר מדי בגלל סברה ושתילה. §¥§¥§ רבין וברק ופואד רק החמירו את השחיתות המובנית; מופז לא העז לגעת ויעלון לא רצה ממילא, וגם ליברמן (שלא החליט אם הוא שמאל או ימין) לא צפוי לגעת!! §¥§¥§ אהוד ברק אף התנגד בתוקף לדרישת שר האוצר שטייניץ בשנים 2010/2011 ליתר שקיפות בתקציבי הביטחון, והיום ברור שהיה לו הרבה מה להסתיר שם! §¥§¥§ על כן כולנו מתפללים שבנימין נתניהו בקדנציה הבאה בס"ד יעשה סדר וניקוי באורוות שם, נניח ע"י מינוי שר ביטחון חדש כגון יובל שטייניץ שאי אפשר לעבוד עליו! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
10
כידוע לקנאים וכפויי טובה יש זי
  קורןנאוה טבריה   2/08/17 03:54
זיכרון קצר.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
אין בעיה מתי,
  הכל טוב !   2/08/17 06:07
רק משהו קטנטן אחד: התיקים נגד נתניהו(לא אחד ולא שניים)כבר מוכנים.נשארו השלמות אחרונות. חמורים ביותר.
הכל טוב.
כתוב תגובה ל- הכל טוב !
טוחני מוח
  מרגל דניות   2/08/17 09:19
לשמאל יש הרבה כסף (300 מיליון דולר קיבל השמאל מאובמה לקראת הבחירות שבהן היה עליו לנצח את ביבי) כדי להעסיק גדודי טוקבקיסטים שיבקבקו לנו את הבקבוקים של שרה ויטחנו לנו את המוח עם הכינויים שקרניהו, נהנתניהו, תחמניהו. צריך לחשוש מהרגע שהשמאל יתאכזב מהאפשרות להדיח את נתניהו באמצעות האשמה בפלילים, שמא גורלו יהיה כגורל רבין.
כתוב תגובה ל- מרגל דניות
12
העם שונא את שרה
  העם אוהב את ביבי   3/08/17 01:16
כתוב תגובה ל- העם אוהב את ביבי
13
ברק חוסיין אובאמה:"אני חושב שר
  קורןנאוה טבריה   3/08/17 09:16
שראש הממשלה נתניהו, שזכיתי להכיר אותו ועבדתי איתו כמעט מראשית הכהונה שלי, הוא אדם שאוהב את ישראל בכל לבו. אני חושב שביטחונם של הישאלים חשוב לו, אני חושב שהוא מודע להיסטוריה של העויינות ושל האנטישמיות שבגללן חשוב לו מאוד, גם כחלק ממקומו בהיסטוריה לשמור על ביטחון ישראל. ואני מכבד את כל זה. אני חושב שהוא גם מישהו שמטיל ספק ביכולתם של הישראלים ושל 'הפלשתינים' לשתף פעולה בשם השלום". (30/5/15).
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
הפרטה ועבדים שחיתות ופשיזם.
  שמין   3/08/17 19:47
כתוב תגובה ל- שמין
15
בואו נסכם באופן כללי
  אקטואלי   6/08/17 13:08
בואו נסכם באופן כללי: 1.שכל מי שסרח בכל תפקיד צריך לתת את הדין כולל ראש הממשלה. 2. יש לתת למערכת אכיפת החוק לעשות את העבודה בשקט ובזמנים שהיא תקבע לעצמה. 3. אין ספק שהתקשורת לא מאוהבת בראש הממשלה הנוכחי ולא בבניי משפחתו. ראינו כבר התייחסויות אחרות לראשי ממשלה קודמים בתקשורת. 4. ראינו התייחסות מלטפת של התקשורת לנשיא קודם גם כאשר היו חשדות לכאורה במעשיו. התקשורת "התעלמה" ממעשים אלה. 5. לכאורה ניתן למצוא במערכת אכיפת החוק "התגמשויות" לגבי אנשים מסוימים "וקשיחויות" לגבי אנשים מסוימים אחרים. 6. מערכת אכיפת החוק והיועצים המשפטיים השתלטו על חיינו. יש עודף משפטיזציה במדינה. 7. "צדק צדק תרדוף" זה רק בתאוריה, בפועל לכאורה אין כלל צדק בבתי המשפט. עובדה שהאמון שרוחשים לבתי המשפט בישראל כולל לבית המשפט העליון היא יחסית נמוכה מאוד. 8. דוגמא אישית היא חשובה בכל תפקיד. 9. נהנתנות פוגעת באמון שרוחשים האזרחים לבעלי תפקידים. 10. הרצון להרשעה מביא אנשים מסוימים למצב של טירוף, כולל רמיסת כל הערכים שעליהם אנשים אלה הצהירו בעבר. לדוגמא לכתוב "הוא אשם עד שיוכח שהוא זכאי" זה טירוף מערכות. 11. הפגנות ולחץ על בעלי התפקידים לא יעזרו לאף אחד. 12. כל בעל תפקיד ממלכתי שמורשע הוא יום עצוב, ובמיוחד אם זה יהיה ראש ממשלה. 13. תזכרו שהזעזועים עקב הרשעה שכזו יכולים לפגוע בכל אחד ואחד מאזרחי המדינה, מבחינה כספית, מבחינה ביטחונית ומבחינת מדינית ועוד. אך זה לא אומר שאסור להרשיע עבריינים להיפך. 14. לפיכך מומלץ לקבל את השמחה בפרופורציה כי היא יכולה לחזור כבומרנג. 15 מומלץ לכל הצדדים, ימין שמאל, להירגע ולחכות. נראה כעת זה יהיה תהליך ארוך מאוד, בנוסף יהיו הרבה הפתעות בעלילה (בסיפור). 16. ההסתה והשנאה שיוצאים לחלק מכותבי התגובות היא מטורפת ובלתי פרופורציונית, מה קרה לכם? יש לזכור שבארבע קדנציות רוב העם בחר בו, בטוח שיש גם דברים טובים שראש הממשלה הזה עשה לטובת עם ישראל ומדינת ישראל – בטוח שיש לו גם זכויות. 17. שכחתם שזו משפחה שכולה, שכחתם שהיה בסיירת מטכ"ל, ועוד הרבה דוגמאות - בכל זאת תרם "משהו" למדינה, ואתם בלי בושה מינימאלית כבר תליתם אותו. "השתמשתם וזרקתם" 18. בבקשה תרגיעו ותירגעו, חכו להכרעת הדין!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il