s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שוחד בדמות כתבה בעיתון
מאת: אהוד פרלסמן  |  07/08/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הוא אכן לא ארוע חריג.
  סיפור אזריה,   7/08/17 09:45
זו נורמה בצה״ל, והדברים שנכתבו בפסק הדין בעניין ״פעולה בניגוד להוראות הצבא והמוסר שלו״ (לא ציטוט- מהזכרון) הם אפולוגטיקה לצורך הצדקת הסיבוב שנעשה על חייל מקרי (ואולי לא מקרי...). בעניין מוזס ונתניהו, אין שום בעיה חוקית עם זה שבעלים של עיתון פרטי משפיע, או אפילו מכתיב, תכנים בעיתון. זה נוגע לכל היותר לאמון ולהערכה שקוראי העיתון רוחשים למוצר. להבדיל, כאשר ראש ממשלה מקבל עיתון מאיש עסקים זר ושולט בו לצרכיו הפוליטיים, לרבות מניפולציות עם בעלים של עיתון ״מתחרה״, שוב לצרכיו הפוליטיים, יש בעיה, וכנראה גם פלילים. לזה יש להוסיף את העובדה, שבפני ועדת הבחירות הונח תצהיר של מקורב לנתניהו בו נכתב: ״לראש הממשלה נתניהו אין ולא היה כל קשר של שליטה או קשר ארגוני כלשהו מכל מין וסוג שהוא עם 'ישראל היום' או עם מערכת עיתון או עם עיתונאים הכותבים בו או שיש בו כדי להשפיע על שיקולי העריכה של העיתון או על תכניו או על הקמתו, היווסדו או על ניהולו השוטף"- קשה מאד להאמין, שנתניהו לא היה (לפחות) ער לקיומו של תצהיר שקר כזה, ויתכן והוא אף היה שותף לניסוחו והגשתו לועדה. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- סיפור אזריה,
אל"מ שומר תועד בסרטון אבטחה,
  לגמרי לא מקרי   7/08/17 10:37
בעבירה חמורה בהרבה מזו של אזריה. החקירה נסגרה ללא אישום. news.walla.co.il היחס השונה שקיבלו אל"מ ישראל שומר וסמל אלאור אזריה מעורר תמיהה. התייחסות השופטים (בערכאה הראשונה) לעניין זה כבר מעוררת מחשבות נוגות. mekomit.co.il/
כתוב תגובה ל- לגמרי לא מקרי
למה שלא תתמודד עם האמת?!
  אהוד פרלסמן   7/08/17 10:55
איזה סיבוב? מה סיבוב? לא מספיק לך לכתוב שאני צודק, ואתה מוכרח להתעלם מהסרט של בצלם? ולמה אתה מוכרח להתעלם מהנושא העיקרי של המאמר, והוא השוחד בדמות כתבה בעיתון? בשבת דיברתי עם איזו ילדונת שמאלנית, ואחרי שהיא אמרה לי שאני כותב מאמרים ימניים, סיפרתי לה על המאמר הזה ששלחתי, ושאלתי אם זה ימני לכתוב על המכה הקטנה בכנף, והיא ענתה שאפילו להפך. אני תמיד כותב את האמת, אבל שמאלנים לא יכולים, כי האמת נמצאת כולה בימין. הימין נלחם דרך קבע נגד החלומות של השמאל, שסופם תמיד מוות. החל בחלום הקומוניסטי שהוביל לרציחתם של מיליונים, והמתתם ברעב של מיליונים נוספים מבני עמם של הרוצחים המטורפים שם ברוסיה ואוקראינה, וכלה בחלום השלום שהוביל למותם של מאות מבני עמנו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
החכמולוגיה שלך מתאימה לילדות.
  אודיחמודי, תרגע   7/08/17 13:20
אני כבר גדולה. תקרא שוב את תגובה 1, שכל מילה שם זהב, ותצרף אליה את התגובה שלי על אל"מ שומר. לא צריך יותר כלום. יותר מזה, כל מילה רק תקלקל.
כתוב תגובה ל- אודיחמודי, תרגע
אין שום דבר
  באום   7/08/17 12:41
פלילי במניפולציות בין עיתונים ואין שום דבר פלילי שראש ממשלה יקים לעצמו עיתון בעזרת מישהו.למפא״י היה את עיתון ״דבר״,״למרחב״ לאחדות העבודה,״על המשמר״ למפ״ם,״המודיע״ לאיזה מפלגה דתית,״ידיעות״ ו״מעריב״ היו מייצגות בזמנו את הקו הימני ליברלי ויש לשער שהעיתונים האלה הוקמו בעזרת כסף מבחוץ.כל העיתונים הנ״ל נשלטו ישירות או בעקיפין על ידי ראשי המפלגות או עסקנים,היו ביניהם מניפולציות,הסכמים,ליכלוכים כאלה ואחרים ומעולם לא ראו בזה משהו פלילי.הציבור הוריד את מי שהוריד והעלה את מי שהעלה והמערכת המשפטית לא עסקה אז בלהחליף שלטון.ברל כצנלסון שנחשב לטוהר מידות מהלך,עשה בדיוק מה שנתניהו עשה,הקים עיתון שבעזרתו הוא וחבריו לקחו את השלטון במדינה.עכשיו באים יורשיו של ברל ומאשימים את נתניהו שבסך הכל ביצע את אותו טריק שברל ביצע.אם הם היו מבקשים זכויות יוצרים על הפטנט היה עוד אפשר להבין אותם אבל הם רוצים את הפטנט רק לעצמם כמו שהם רוצים את המדינה רק לעצמם.
כתוב תגובה ל- באום
ישראל היום הוליד חקירה ודרישה,
  מסתבר שיש.   7/08/17 14:48
בעניין חשדות לפלילים מצד נתניהו והליכוד בקשר להפרת חוק הבחירות. החשדות "הוזמו" אז באמצעות תצהיר שקר של פילבר, מקורב מאד לנתניהו. כעת צריך לבדוק מחדש את כל הסיפור, לרבות מה מעורבותו של נתניהו בתצהיר השקרי ההוא.
כתוב תגובה ל- מסתבר שיש.
אני מדבר
  באום   7/08/17 18:30
עקרונית.תצהיר שמצהיר,אין לי מושג מה זה,מי בישל,מי תפר ומי אכל.עקרונית,כל אזרח יכול להקים עיתון וזה כולל גם את ראש הממשלה.יתכן והטעות של נתניהו היתה שהוא לא אמר מלחתחילה שהוא מקים עיתון ומי שרוצה יכול לקפוץ לו.נתניהו לא חף מטעויות אבל להקים עיתון מותר לו.כל כך הרבה חקירות,תחקירים ונבירה אין סופית,ברור שיובילו בסופו של דבר לאיזה זוטות שדינה זילבר מהפרקליטות ומר״צ יכולה לדרוש כתב אישום.אין אזרח במדינה שדינה זילבר בעזרת דרוקר ובעזרת טליה ששון שתומכת ולא רק מורלית,לא תמצא לו משהו ותמרר לו את החיים.היא היתה יכולה לעשות את זה גם לזהבה גלאון והיא היתה מוצאת גם מוצאת.זילבר היא האב טיפוס,השטנץ,ואחריה משוכפלים מאות פרקליטים שמגוייסים להחזיר את השמאל לשלטון שלא בדרכים המקובלות.
כתוב תגובה ל- באום
2
מה בדיוק הבעיה?
  הירונימוס   7/08/17 13:38
ברור שהפשע התגלה כשכולם ראו במו עיניהם את העבריין מבצע את זממו. כפי שנטען בבית המשפט, מעשי הרג, חיסול ורצח בלתי מוצדקים הם עניין של יום ביומו בשלטון הכיבוש, לרוב זה מוסתר אבל הפעם האידיוט הזה השתין מהמקפצה לעין השמש.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
רק לערבים מותר להרוג ולהצטלם
  yurlk   7/08/17 16:58
מותר להם להרוג ולהצטלם בכל מקום, פאבים, מסעדות, סופרמרקט ולצאת גבורים ומתוגמלים על ידי הרשות. רשות שיש לה רשות להסית, להרוג ביהודים ולכסח את מדינתם. תגובתך עלובה, עקיבוש והעכיבוש ועוד פעם.מתי תפנים ששיך מוניס שטח כבוש בדיוק כמו כל אתר אחר בארץ ישראל ?
כתוב תגובה ל- yurlk
אזריה פעל לפי הנוהל
  הג'וקר   7/08/17 17:19
מחבל שרוע שלא זוכה ע"י חבלן אוכל כדור בראש על כל תזוזה קטנה. או ששכחת שככה היו רוצחים כאן חובשים וצוותי מד"א עד שהנוהל הזה נכנס לשימוש?
כתוב תגובה ל- הג'וקר
3
אתם מברברים עצמכם לדעת,
  לעדר מעריצי ביבי   7/08/17 17:00
והעיתונאי הטוב, החרוץ והאמיץ ביותר בישראל עושה את העבודה, גם בשבילכם. הודות לו, גם האויר שלכם יהיה הרבה יותר נקי. שאפו לדרוקר, ולכל העושים במלאכה. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- לעדר מעריצי ביבי
אנחנו פשוט
  באום   7/08/17 17:51
זוכרים את האוויר שהיה לפני שנתניהו נכנס לבלפור.הוא היה מלא עשן,ריח אבק שרפה,צעקות פצועים ואברים מודבקים לקירות בתדירות של פעמיים בשבוע.לא ממש אוויר נקי.הפחד הוא שנחזור לשם ובדיוק לאותו מקום כאשר דרוקר וחבריו ״ינקו לנו את האוויר״. גם אינפלציה,אבטלה,ירידה ברמת החיים,קשרים הולכים ומתרופפים עם רוסיה למשל,אי יכולת לפעול נגד החיזבאללה,חולשה מדינית,התקפלות מנכסים,כל אלה לא ממש יאפשרו לנו לנשום אוויר פסגות ומעניין מה תחשוב אז על דרוקר כשתתחיל להרגיש את הכיס שלך מתרוקן מהר מדי.
כתוב תגובה ל- באום
פרקליטיסטן
  אהוד פרלסמן   8/08/17 05:51
תשמע, אני כתבתי מאמר שטענתו העיקרית היא שמעולם לא הוגדר בשום מדינה דמוקרטית מאמר בעיתון בתור שוחד. אף שמאלני מאלה שהגיבו כאן, כולל אותך, בכלל לא מתיחס לטענה הזאת, פשוט כי אי אפשר להתמודד איתה. אז אתם תמשיכו לשנוא את נתניהו, ואנחנו נמשיך להצביע בעדו, ובינתיים לא רואים בשום סקר שאפילו יחד עם שותפיכם הערבים אתם מסוגלים להגיע לרוב בכנסת. בסופו של דבר ימוגר שלטון העריצות של מערכת המשפט במולדתנו האהובה, והיא תהפוך מפרקליטיסטן למדינה הנשלטת על ידי העם, בדיוק כשם שבסופו של דבר גם ברוסיה קרס שלטון העריצות של לנין, סטלין וברז'נייב, שאותם אתה כל כך מעריץ. בניגוד למפלצות הנערצות שלך, שידיהן דמים מלאו, חטאו היחיד של נתניהו, הנערץ על ידי רוב רובו של הציבור השפוי, הוא שיחות שניהל עם מוזס או עם אדלסון.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אנשים פועלים בכלים שניתנו להם.
  קשקשן   8/08/17 11:21
אתה תצביע למי שאתה רוצה, שהרי ליותר מזה אתה לא מסוגל, דרוקר ימשיך להיות העיתונאי הטוב בישראל ולעשות עיתונות טובה, וראש הממשלה ימשיך להזיע ולשלוח את מקורביו לתקשורת. ענו לכל טענותיך, אבל אתהלא מבין את התשובה כפי שאתה לא מבין את פרשת 2000 ולכן אתה כותב שטויות.
כתוב תגובה ל- קשקשן
זה בדיוק
  באום   8/08/17 14:49
מה שמפריע לך,שהוא מצביע למי שהוא רוצה להצביע שהרי אתה רוצה שהוא יצביע למי שאתה רוצה שהוא יצביע ואתה עוד מוסיף שליותר מזה הוא לא מסוגל.כלומר,אתה סולח לו שהוא מצביע למי שהוא מצביע משום שאלה היכולות שלו ואי אפשר לדרוש ממנו יותר.השיטה הזו של ההתנשאות היתה יכולה להיות טובה אלמלא היא זו שהורידה את השמאל מהשלטון והיא זו שלא תחזיר אותו לשלטון ולא פלא שהשמאל זקוק לדרוקר. שהרי אם היה לשמאל סיכוי לחזור לשלטון,הוא לא היה נזקק לתאומים הסיאמים דרוקר ואלדד יניב.עכשיו עומדות בפניך שתי ברירות.להמשיך לחשוב שהשמש זורחת לך מהתחת ואגב כך לנוע כל הדרך אל פח האשפה של ההיסטוריה שזו הדרך שהשמאל למעשה הולך בה,או להיות כאחד האדם ולקבל איזשהו סיכוי לחזור אי פעם לשלטון.תאמין לי שבפח האשפה של ההיסטוריה השמש לא זורחת מהתחת של אף אחד וכשתגיע לשם, אל תגיד שלא אמרו לך.
כתוב תגובה ל- באום
אני לא משתתפת בבחירות.
  כאמור,   8/08/17 19:56
אם אנשים מצביעים להרצוג, נתניהו או לפיד מעניין אותי כדלג דאשתקד, ואת הנאומים דלך תפנה לאחרים. אולי לילדונת של פרלסמן.
כתוב תגובה ל- כאמור,
אני לא מצביעה בבחירות כמעט 20
  מי זה אתם?   8/08/17 16:03
שנה, ומעולם לא תמכתי באנשים שהזכרת. לגבי נתניהו, הפרקליטות תחקור ותחליט במה היא מאשימה אותו, אם בכלל. לי אין שום מושג מה הולך להיות.
כתוב תגובה ל- מי זה אתם?
אף פעם לא הצבעת ללנין?
  אהוד פרלסמן   9/08/17 00:46
תמיד אמרתי שיכול להיות שכל השמאלנים שמופיעים כאן זה ילד אחד בן שמונה עם הרבה מספרי IP, ועכשיו מתחזקת דעתי. אני לא מפסיק לחייך אחרי שקראתי שאת חושבת שלנין סטלין וברז'נייב אלה פוליטיקאים ישראלים, ושזה שלא הצבעת כבר 20 שנה מוכיח שאף פעם לא תמכת בהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
4
לטמטום שהופך לטפשות וליהירות
  פועה   8/08/17 16:07
יש אכן מחיר. את זה הוכיחה הפרקליטות הצבאית.
כתוב תגובה ל- פועה
הפרקליטות
  באום   8/08/17 18:46
הצבאית עוד לא הוכיחה שום דבר אבל ברגע שיתפוצץ מחבל פצוע ויקח איתו כמה חיילים,אז הפרקליטות הצבאית תוכיח שליהירות ולטימטום יש מחיר.מי שישאר חי מהאירוע,יסנן מבין שפתיו ״איפה אזריה כשצריך אותו״.נכון,הרמטכ״ל ישלח את תנחומיו למשפחות.ואללה.וכבר אמרו חכמים שמי שהולך עם נעליים חצאיות יכול להבין דברים עד גבול מסוים,את השטח הוא לא יבין לעולם.נעליים חצאיות גם לא ינצחו שום מלחמה ועיין ערך המלחמות האחרונות.
כתוב תגובה ל- באום
הפרקליטות
  באום   8/08/17 18:46
הצבאית עוד לא הוכיחה שום דבר אבל ברגע שיתפוצץ מחבל פצוע ויקח איתו כמה חיילים,אז הפרקליטות הצבאית תוכיח שליהירות ולטימטום יש מחיר.מי שישאר חי מהאירוע,יסנן מבין שפתיו ״איפה אזריה כשצריך אותו״.נכון,הרמטכ״ל ישלח את תנחומיו למשפחות.ואללה.וכבר אמרו חכמים שמי שהולך עם נעליים חצאיות יכול להבין דברים עד גבול מסוים,את השטח הוא לא יבין לעולם.נעליים חצאיות גם לא ינצחו שום מלחמה ועיין ערך המלחמות האחרונות.
כתוב תגובה ל- באום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il