s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דמו של מי מותר כאן?
מאת: דרור אידר  |  15/08/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צביעות מבחילה
  הירונימוס   15/08/17 20:51
הדיון הוא על השחיתות האיומה בבית ראש הממשלה, על המלצות המשטרה להעמיד לדין את אשתו על גניבה ושליחת יד לכיס הציבור, על הודעת המשטרה בדבר החשדות הכבדים כלפי ראש הממשלה בנטילת שוחד והפרת אמונים, על כל מקורביו שנחקרים על מעלליהם (החל מנתן אשל וכלה בדוד שמרון), על ההתעללות בעובדים במעון הרשמי של ראש הממשלה, על מנגנוני השחיתות של מפלגת ישראל ביתנו, על מנגנוני השחיתות בהעברת מיליונים לכיסיהם של המתנחלים, עם הפרזיטיות של ילדיו שחיים על חשבוננו עם נהגים ושומרי ראש,על המתנות במיליונים שזרמו לכיסיהם של ביבי ושרה, כרגע זה הדיון. גם אם יש לביבי רוב לדרכו המדינית, לא זה הנושא שעליו אנחנו מדברים ועליו אנחנו מפגינים.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
קשקוש עלוב
  מגיב ותיק   15/08/17 22:56
תודה על המאמץ להוכיח כי אידר צודק בדבריו על המחנה שלך וכי ש"חשדותיך הכבדים" כלפי נתניהו אינם אלא נפיחה סרוחה נוספת בה אתה מומחה באתר זה.

המשיכו שמאלנים, המשיכו להראות את פניכם המכוערות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ואני גם מוכן להתערב אתך אידר
  הירונימוס   15/08/17 23:19
במוקדם או במאוחר ירצחו כאן אנשי תקשורת אבל לעולם לא יפגעו במי מהמנהיגים המסיתים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
יתכן אבל...
  שוחר-שלום   18/08/17 11:29
נרצחו כאן מאות מתיישבים מיו"ש כתוצאה מרוח גבית שניתנה למחבלים משמאל ואף שמאלן צבוע ומתחסד לא פצה פה ולא ציקצק. ונרצחו פה עוד מאות באי בתי-קפה ואנשים תמימי-דרך, וכדרכם של מטמיני ראשם בחול כונו אלו הקורבנות בשם הפוסט-רומנטי "קורבנות השלום". ונרצחו בדם קר אלפי ערבים בידי בני עמם בשיטות שונות ומשונות למען הלאומיות המומצאת ובגיבויים המוסרי של אדיוטים שימושיים מן המערב (ושמא מן המארב) ואין אחד מבין מלוקקי הבגד ושוכני הטרקלינים ובאי האופרה שיקום ויאמר "בשטן עצמו אנו תומכים ומתוך ה"אני" הנפוך והרקוב שלנו אנו מקימים את הרעה הזו".
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
אבל רוב ההאשמות שקריות
  שוחר-שלום   18/08/17 11:20
ומה שאינו שקר הוא הגזמה, ומה שאינו הגזמה פשוט ביטוי לשנאה צרופה. קשוט עצמך.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
על פשעי השמאל שמעת
  דורון.צ   20/08/17 06:05
52 מיליון לגבאי. תואר שני ללא בגרות ללפיד 35 מיליון חובות לקגימה של ציפורע ליבני על שתיקת בוזי וברק בחקירת העמותות על סאלחמטריף על פואד בן אליעזר והמיליונים בכספתו. על קיבוצים שמשתמשים בשטחים נרחבים לא לצורכי חקלאות על 900 מיליון לצורכי יום הולדת של הגורו שלכם... ופה מדברים על חמגשיות או אוכל לאבא על ערש דוואי . בושה!!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
2
לנסות ולהפיל ״ממשלה נבחרת״.
  זה נורא ואיום   15/08/17 23:25
שומו שמיים. זעקי ארץ אהובה. התיתכן נבלה כזו בדמוקרטיה? אני מציעה לחוקק חוק- חוק איסור הפלת ממשלה נבחרת- ובא לציון גואל ושלום על ישראל (היום).
כתוב תגובה ל- זה נורא ואיום
שכחת דבר אחד
  נתנאל   16/08/17 06:41
בדרכים לא דרכים
כתוב תגובה ל- נתנאל
הימין לימד אותנו את הדרך הטובה
  כמובן   16/08/17 09:43
לרצוח את ראש הממשלה או להאשים אותו בשחיתות.
כתוב תגובה ל- כמובן
3
הארץ מלאה
  באום   16/08/17 03:06
בקדושים.שופטים,עיתונאים ואנשי רוח.אסור לבקר אותם ואסור לומר להם שהם לא ממש קדושים.כולה אזרחים שהתברגו למערכות המשפט ומערכות התקשורת שלרוע מזלנו,עקב קונסטלציות בנות זמננו,תפסו כח.הם נוהגים בכח והדרך להפיל אותם היא כנראה בכח. במסגרת החוק אבל בכח.זה לא נעים,פתאום אומרים לך שאתה כולה אברמוביץ׳ ולא ה אברמוביץ׳ בה׳ הידיעה אבל כל שולף במערב ידע שיום אחד יבוא מישהו שישלוף יותר מהר ממנו.כאלה הם החיים.וידר שלף יותר מהר ואברמוביץ׳ התחיל בהתדרדרות שלו אל אותו מקום ששם נמצאים ״הלשעברים״.כך חולפת לה תהילת עולם ולאברמוביץ׳ אין מה להתלונן.הוא נרשם בדברי ימי ההיסטוריה כמי שנלחם נגד נתניהו....ולא הצליח לגבור עליו.אחד אחד נפיל אותם,את שכירי העט השרלטנים מבטן ומלידה שמכרו את נשמתם לשטן כזה או אחר שנראה כמו שטרות מרשרשים.לא שיש לי משהו נגד שטרות מרשרשים אבל אני אוהב לגדל אותם בעצמי בעציצים או בשדות ולא לגנוב אותם באמצעות כלי שנקרא ״גניבת דעת״.
כתוב תגובה ל- באום
4
דרור אידר, תודה שאתה קיים. שמע
  קורןנאוה טבריה   16/08/17 05:07
שמעתיך אתמול בגל"צ והזדהתי עם כל מילה: אמת צרופה ועובדות שהשמאל, המונע משנאת הימין והבנימין, לעולם לא יגרום להם לבלבל אותו כצפוי. נדהמתי בתגובותיו של דוד ורטהיים להגנת ערפדי התשקורת - כאילו שמדובר בתקשורת של שתי מדינות - או שגם הוא חושב ש"הבבונים" יכולים להיות כה שוטים? או שהוא לא היה כאן ב-20 שנה האחרונות? גם בתור מס שפתיים לטובת החברים שלו - הוא נשמע תלוש מהמציאות ופתטי. אהבתי את הקטע שורטהיים התבכיין:''אתם שניים על אחד" וחשבתי לעצמי או שאנו חווים את ימות המשיח אמן והגלגל מסתובב לו השבח לאל - או שהוא באמת תלוש מהמציאות ומכל תוכניות האקטואליה ברדיו ובטלביזיה שעם ישראל התרגל לכך שהם ארבעה על אחד לא כולל את הפרשנים, המומחים והסוקרים המגוייסים. בתכנית הישנה 'פופוליטיקה' זה היה תמיד שמונה על אחד. ספרתי.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
אדון אידר-
  אתה תמים,   16/08/17 07:42
או מיתמם ?
נתניהו-כראש הרשות המבצעת,הוא האדם העיקרי ש "עושה" במדינה.הרבה הרבה יותר מכל אחד אחר. אז ב"עשיה"הוא נמדד ונבחן,ואחרים-תפקידם(!!!!)לבקר ולהציע אלטרנטיבות. אז מה יש לו לתקוף ??? ואת מי ???
כל נאומו בגני התערוכה היה הסטה והסתה.
כתוב תגובה ל- אתה תמים,
6
כל כך נכון ומקומם!
  איילה   16/08/17 08:01
כתוב תגובה ל- איילה
7
הירונימוס צודק
  זמרוני   16/08/17 10:08
משטרת ישראל הודיעה בהודעה רשמית לבית משפט כי ראש הממשלה חשוד בקבלת שוחד והפרת אמונים
כתוב תגובה ל- זמרוני
טעות אחי
  באום   16/08/17 10:41
משטרת ישראל הגישה לבית המשפט מסמך בנוגע לאיסור פרסום של החקירה של ארי הרו.כאשר המשטרה מגישה מסמך לבית המשפט,היא חייבת לציין באיזה עבירות החקירה הזאת שהמסמך קשור אליה עוסקת,אחרת בית המשפט לא ידע כי הרי עוברים אצלו עשרות מסמכים כאלה כל יום.אז במסמך המדובר היה כתוב שהחקירה עוסקת בהפרת אמונים ושוחד.דבר פרצדורלי לחלוטין.מעבר לזה שברור כבר מתחילת החקירה באותו תיק מתנות שהנושא הוא הפרת אמונים ושוחד ולא נהיגה פרועה בכביש או שוד בנק ושום דבר לא השתנה מבחינת הצהרות המשטרה מתחילת החקירה בנושא.התקשורת,וברור למה, החליטה שהמשטרה הודיעה שנתניהו חשוד ואתה אכלת בכפית את הבליל שהם האכילו אותך.
כתוב תגובה ל- באום
באום- אז תגיד מפורשות
  אבנר צפוני   16/08/17 11:43
ובפרוט,מה אתה חושב-
"אין כלום,כי לא היה כלום"-?
נתניהו זך ונקי ?
שום פרשה לא תגיע אליו ?
הוא פשוט היה האחרון לזהות ?
אין שום בעיה מוסרית,אתית,פלילית,בהתנהלות שלו ?
אין שום בעיה תיפקודית,ניהולית,בבחירת אנשיו ?
לא היו ניגודי אינטרסים ושיקולים זרים ,בהחלטותיו ?
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
מה הקשר אבנר?
  באום   16/08/17 14:40
אני דיברתי כרגע על נושא פרצדורלי ואיך התקשורת מייצרת פייק ניוז.מה שאתה אומר זה שאם נתניהו הוא אשם/מושחת/גנב וסורר,אז מותר לייצר פייק ניוז.זה בדיוק מה שאתה אומר.אבל אם אתה שואל את דעתי ורוצה לשמוע את הערכתי,אז לדעתי כל המערכת הפוליטית על כל שריה,עוזריה,מנכ״ליה ודובריה,מתנהלים כמו הצוות של נתניהו ויש כאלה שיותר גרוע.השאלה היא רק על מי הקומיסרים מהשמאל/ תקשורת רוצים להתלבש.איפה ה34 מליון ש״ח שנעלמו בקדימה? איפה המליונים שפרס ביזבז לעצמו?סתיו שפיר מומנה על ידי ״הארץ״.ניגוד אינטרסים מובהק.איפה דרוקר והתחקירים שלו בסיפור הזה או ש״הקרן״ לא נתנה הוראה לחקור?איך גבאי עבד ארבע שנים וקיבל 40 מיליון שקל חדש כבונוס? לא מטריד? לא מוזר? מה אם איזה תחקיר? אה,הוא מהטובים,מהשמאל,אין תחקירים על השמאל.מה אם המעונות של דליה איציק? מה עם שתיקת הכבשים של הרצוג?מה עם טל זילברשטיין ושמעון שבס אנשי רבין וברק שמחפשים אותם בכל העולם ורק התקשורת הישראלית לא שמעה ולא ראתה.בחייאת ראבק,נולדנו אתמול? אז נתניהו עוד לא הואשם בכלום ולדעתי הוא גם לא יואשם ואם אתה נהנה לתלות אנשים בכיכר אז קח בחשבון שזה יכול להיות גם לצד השני ואל תגיד אחר כך שלא אמרתי לך כאשר תראה אנשים מהצד שלך עוברים לינץ׳ תקשורתי וציבורי וזה יקרה.
כתוב תגובה ל- באום
הפייק ניוז הוא שלכם.
  קישקוש   16/08/17 15:59
הסיפור הזה של "למה לא חוקרים את כולם", ואז מזכירים את כל "החשודים" מאברהם אבינו ועד היום, זה עוד ספין של נתניהו, שמטרתו לטמטם את ההמונים. כאשר החלו החקירות של אולמרט נתניהו היה ראש האופוזיציה וטען, שראש ממשלה לא יכול לכהן תחת חקירות. אולמרט התפטר אז. היום הוא ועדר חסידיו אומרים, שאפילו אם הוא יורשע הוא לא יתפטר, עד שיהיה פסק דין חלוט. נתניהו צריך היה לנהוג כפי שהוא דרש אז מאולמרט ולהתפטר עם תחילת החקירות נגדו ואין שום ספין שיכול להסתיר את הבושה הגדולה שהוא וחסידיו השוטים ממיטים עליו, על הממשלה שלו ועל המדינה כולה.
כתוב תגובה ל- קישקוש
בכל זאת
  באום   16/08/17 16:44
חסידיו השוטים העלו את נתניהו לשלטון ומנעו את ההרגל המגונה של אזרחי ישראל לעוף מחלונות של אוטובוס בחלקים או להידבק לקירות של בתי קפה,הרגלים שהיו נפוצים כאשר מרי בטחון מהשמאל היו ראשי ממשלה.אז אולי עם בעצם לא כל כך שוטים והרבה אזרחים חייבים להם את חייהם.אולי אפילו אתה.
כתוב תגובה ל- באום
בלשון המעטה
  מאד לא מדוייק   16/08/17 20:19
נתניהו היה ראש ממשלה בשנים 96-99 . בשנים האלו היו כמעט 100 הרוגים בפיגועים. הפיגועים המשיכו עד שנת 2007, שאז כמעט חדלו. נתניהו חזר לראשות הממשלה לאחר שנתיים שקטות, בשנת 2009. כאמור, עדיין לא ברור מה יהיה גורלו הפלילי עם כל החשדות והחקירות, אבל כבר עכשיו ברור, שהוא, כמו חסידיו, עוברים יום אחר יום כבר זמן רב מאד על הכלל היהודי הידוע- נאה דורש ונאה מקיים- ולא מקיימים אותו. he.m.wikipedia.org
כתוב תגובה ל- מאד לא מדוייק
שמע
  באום   17/08/17 00:17
הבאת גרף שמצדיק בדיוק את מה שאני אומר.נתניהו ירש את מחדלי רבין ופרס ורואים בגרף איך ב95(אוסלו,קורבנות השלום) היו הרבה פיגועים,גם ב96 וב97 נתניהו מוריד אותם וב98 99 ו00אין כמעט פיגועים.אלה השנים שמורגשת בהם עבודתו של נתניהו שהרי לוקח זמן לתקן טעויות של אחרים ״ומה שטיפש אחד מקלקל,אלף חכמים לא יתקנו״אמרו חז״ל ולא נזכיר את שמו של הטיפש שהקים צבא של מחבלים מעבר לפינה.אז מגיע ברק,השמאל ומר״צ לשלטון והגרף נוסק לשמיים.אחר כך אריק שרון מוריד אותו ומ07 עד היום אין פיגועי התאבדות ונתניהו שולט מ09.בדיוק מה שאמרתי ובדיוק כמו שציינתי.לא ברור לי למה הבאת גרף שמוכיח את מה שאמרתי ועוד אמרת ״נא לדייק״.בקיצור,תעשה לי טובה ותוריד את הכובע בפני נתניהו וחסידיו השוטים שנותנים לך שנים שקטות,כלכלה משגשגת,קשרים בעולם,התעצמות ועוד.יש מדדים ברורים בהם נמדד ראש ממשלה ואת המדדים האלה נתניהו עובר בהצלחה.ראש ממשלה לא נמדד על פי כתבות צבע בעיתונים ובירבורים של שדרים ופרשנים.ככל שתמהר להשלים עם עובדות החיים ותעזוב את הקיבוע שנכנסת אליו בעברך,יוקל לך ותראה את הדברים כמו שהם ולא בפינטוז מתמשך לאורך עשורים.אגב,מי שרוצה אפס פיגועים,יכול לרצות,זה לא יקרה.
כתוב תגובה ל- באום
בוא לא נתעסק בעובדות ובחקירות
  מורידה את הכובע   17/08/17 09:30
שהרי נתניהו הוא מלך בחסדי האל. קח משהו יפה של ברק כהן mekomit.co.il/
כתוב תגובה ל- מורידה את הכובע
טוב
  באום   17/08/17 10:09
אני מבין שכולם שוכנעו שבזמן נתניהו הפיגועים ירדו פלאים והוא הביא למדינה שנים של שקט יחסי, וכיוון שאין יותר מה להגיד בנושא,עוברים לאסטרטגיה הבאה שהיא,נתניהו הוא הזוי וחי בעולם של פנטזיות ואותו כנ״ל תומכיו.גם את האסטרטגיה הזו נשבור,ננתץ ונפיל לקרשים כמו את כל האסטרטגיות המתחלפות לצורך השעה של השמאל.אז פעם עוד היו שולחים אותנו לראות מה כתבו עמוס עוז,ליבוביץ׳,גרוסמן אבל היום עולים וצצים גאוני דור חדשים אצל אלה שמחפשים בנרות מישהו או משהו שיציל אותם מתהום הנשייה.כזה הוא בדיוק ברק כהן.תעשי לי טובה.שוב,ראש ממשלה מודדים לפי סרגל ברור שיש עליו מספרים,לא לפי פנטזיות של פנטזיונרים אכולי שנאה.בטחון,שיגשוג,יציבות.זה הכל.הגיגים של ברק כהן לא נמצאים על הסרגל.
כתוב תגובה ל- באום
זה אולמרט. ראה בהודעה למטה.
  לא הבנת   17/08/17 12:00
כתוב תגובה ל- לא הבנת
מרוב הערצה איבדת את חוט המחשבה
  לתועמלן המבולבל   17/08/17 10:26
תחילה אתה טוען:"חסידיו השוטים העלו את נתניהו לשלטון ומנעו את ההרגל המגונה של אזרחי ישראל לעוף מחלונות של אוטובוס בחלקים או להידבק לקירות של בתי קפה,הרגלים שהיו נפוצים כאשר מרי בטחון מהשמאל היו ראשי ממשלה" כאשר מראים לך, שהפיגועים חדלו בשנת 2007 (למעשה, כבר בשנת 2006 היתה ירידה גדולה) ואילו נתניהו נהייה ראש ממשלה בשנית רק שנתיים לאחר מכן, אתה טוען: "אז מגיע ברק,השמאל ומר״צ לשלטון והגרף נוסק לשמיים.אחר כך אריק שרון מוריד אותו ומ07 עד היום אין פיגועי התאבדות ונתניהו שולט מ09"- אז זהו, שזה לא שרון, אלא אולמרט, שחודשים אחדים בלבד לאחר ההתנתקות (של שרון) הביס את נתניהו והפך להיות ראש ממשלה. בתקופתו חדלו הפיגועים ובשנת 2009, בה החל נתניהו את כהונתו כראש ממשלה, לא שינתה דבר. שנתיים לאחר מכן התפטר אולמרט בשל החקירות נגדו דבר שנתניהו כיום מסרב לעשות. זה בעצם השינוי היחיד שקרה בשנת 2009. בדבר אחד אתה לגמרי צודק. חסידיו השוטים של נתניהו העלו אותו לשלטון, ורק הם אלה שיפילו אותו. כפי שכתב יפה ברק כהן בקישור שהביאו לך.
כתוב תגובה ל- לתועמלן המבולבל
ידידי
  באום   17/08/17 12:03
יצירת מציאות של טרור לוקחת זמן קצר.הדברת טרור,לוקחת זמן ארוך.לכן,רבין וברק יצרו מציאות של טרור בזמן קצר.נתניהו ב96 ושרון ב02 הדבירו טרור מטבע הדברים בזמן יותר ארוך מאשר רבין וברק יצרו אותו.כך שאין פה חפיפה מדוייקת למצב הטרור פר ראש ממשלה,מה שאתה מנסה לעשות.אבל, אותי כאזרח,לא מעניינים הגרפים וכל שאר ההתחכמויות שכוללות קישורים לכתבות של גאונים לשעתם,אני יודע מה היה בתקופת שלטון השמאל,אני יודע מה קורה בתקופתו של נתניהו,גם רוב העם יודע מה קורה בתקופתו של נתניהו ולכן נתניהו הוא ראש ממשלה.אנחנו אזרחים מן השורה שרוצים את הדברים הבסיסיים.מי שרוצה להתעסק עם סופיסטיקציה כזו או אחרת ונדמה לו שהוא יכול לשכנע את העם שיום זה לילה ולילה זה יום,אז אני מתכבד להודיע לו שהוא חי בטעות.
כתוב תגובה ל- באום
תסלח לי שאני מתעקשת על עובדות
  באום ידידי.   17/08/17 12:45
ואני גם מאד נוקדנית ומקפידה לצטט נכון. שוב, זה מה שכתבת:"חסידיו השוטים העלו את נתניהו לשלטון ומנעו את ההרגל המגונה של אזרחי ישראל לעוף מחלונות של אוטובוס בחלקים או להידבק לקירות של בתי קפה,הרגלים שהיו נפוצים כאשר מרי בטחון מהשמאל היו ראשי ממשלה" - זה לא נכון. להלן הנכון: 1. בשנת 2006 נתניהו הפסיד לאולמרט, כמה חודשים לאחר ההתנתקות של שרון. 2. בתקופת אולמרט הפסיקו הפיגועים. 3. בספטמבר 2008 התפטר אולמרט מראשות הממשלה בשל החקירות נגדו, זמן רב לפני שהוגש נגדו כתב אישום. 4. נתניהו ניצח בשנת 2009 לאחר שנתיים וחצי של שקט מפיגועים. 5. 2017: נתניהו מסרב להתפטר על אף שהוא נחקר כחשוד בשתי פרשיות פליליות ומודיע, שיסרב להתפטר גם אם יורשע בדין. מה היה קורה אם אולמרט לא היה פועל בשנת 2008 כפי שדרש ממנו נתניהו אז, אלא היה נוהג כפי שנוהג היום נתניהו ונשאר בראשות קדימה? קשה לדעת. אם כי, מהעובדה שבבחירות של 2009 קיבלה לבני יותר קולות מנתניהו (וכשלה בהקמת הממשלה) יש בהחלט הגיון בסברה, לפיה אולמרט, לו היה נוהג כמו נתניהו היום, היה מצליח יותר מלבני ומנצח את נתניהו יותר מאשר לבני ניצחה אותו - זו כאמור ספקולציה.
כתוב תגובה ל- באום ידידי.
דבר ראשון
  באום   17/08/17 13:56
השקט בתקופתו של אולמרט היה בזכות שרון.אם אולמרט היה ממשיך,הוא היה הולך לשיחות מתמשכות על תהליכי שלום מה שהיה מביא שוב להתפרצות של טרור.הרי כל גלי הטרור באו בזמני משא ומתן.זה שאולמרט פרש,מנע מאתנו גל טרור רציני.עכשיו את מערבבת פה שני נושאים,נושא החקירות ונושא הפיגועים.בנושא הפיגועים העניין ברור,בימי שלטונו של נתניהו יש שקט יחסי לאורך זמן וזו סיבה מספיק טובה לתמוך בנתניהו ולא באלה שיצרו בעבר מציאות של פיגועים אין ספור.כך חושב בהגיון אזרח פשוט ולא מי שמנסה לאנוס את המציאות ולהוכיח שדווקא אלה שפעמיים גרמו פה לתופת ברחובות,הם אלה שצריכים לשלוט.היחידים בעולם שמתעקשים לחיות במציאות של טרור אלה אנשי השמאל הישראלי.למה? תסביכים.השמאל הישראלי רוצה לחיות במציאות גרועה כדי שהוא יוכל להרגיש ערכי ונאור ולשיר על הדשא שירים עצובים.טימטום מתמשך לאורך עשורים ופסיכולוג מתבקש פה.בנוגע לחקירות יש הבדל בין נתניהו לאולמרט.אולמרט חי לו בשקט,אף אחד לא מירר לא את החיים והתקשורת היתה בעדו.עד שנתגלתה השחיתות.כלומר,חקירותיו של אולמרט היו פועל יוצא של גילוי מעשים לא כשרים.אולמרט ניסה למנוע את רוע הגזירה באמצעות ויתורים בארץ ישראל אבל זה לא הלך.לעומתו נתניהו,מהיום הראשון לכהונתו עוד ב96,מחפש אותו השמאל,התקשורת והמערכת המשפטית, הם נטפלים לדברים רגילים במערכת הפוליטית,ולמרות שהם יודעים שאין ממש בכל הסיפורים,הם ממשיכים כדי ליצור אי לגיטמציה לנתניהו ולקוות שהוא ישבר או שישנה את המדיניות שלו ויחזור ל67.כלומר,חקירותיו של נתניהו לא באות בגלל רצון למצוא שחיתות אלא באות כדי להפיל שלטון.את המתנה הזו השמאל לא יקבל ונתניהו לא יתפטר אלא אם כן הוא יורשע בבית משפט מה שלא יקרה.ולכן,נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה וימנע מהשמאל לעשות שוב שטויות כמו שהוא הוכיח כבר בעבר שהוא יודע לעשות.הדברים הם מאד פשוטים ורק צריך לחשוב פשוט כדי להבין.חוכמולוגיה עודפת פשוט מביאה לעיוות מציאות ולסטייה מהכיוון הנכון.
כתוב תגובה ל- באום
אתה לא תתחמק מהעובדות
  באום ידידי   17/08/17 15:36
הפיגועים הפסיקו שנתיים וחצי לפני הנצחון של נתניהו בבחירות 2009, שגם הוא היה בעיקר כשלון של לבני כל יתר התגובה שלך כמעט זה ספקולציות, סתם השמצות, הערכות ופרשנות, לרבות ההערכות שלך לגבי ממצאי החקירות, שאין לך מושג מה יש בהן (גם לי לא). יפה, אגב, שאתה מייחס את הפסקת הפיגועים לשרון, שהוא הוגה ההתנתקות (לשיטתכם, הגירוש) וסדין אדום בעיני החברים שלך. תספר לשפטל ששרון עשה את ההתנתקות והביא לסיום הפיגועים ונראה מה הוא יענה לך. עכשיו אתה מוזמן לנסות לנסח תגובה חדשה, והפעם כזו המבוססת על עובדות.
כתוב תגובה ל- באום ידידי
את סתם מסבכת
  באום   17/08/17 17:57
לשרון יש זכויות ואף אחד לא יקח אותם ממנו.גם לפרס יש זכויות למרות הפשלות האיומות שלו.מה הקשר בין הדברים?מה את מכניסה לי פה את שפטל? מה הוא קשור כרגע?בקיצור,תלכי לזק״א,יש להם רשימות מדויקות,תבקשי מהם את מספר חלקי הגופות שעפו מאוטובוסים ונדבקו לקירות בתי קפה בזמנו של כל ראש ממשלה מאז רבין.כשיהיה לך את מספר החלקים אצל כל ראש ממשלה,תחלקי אותו במספר השנים שאותו ראש ממשלה כיהן ותקבלי את הממוצע השנתי של כמה חלקים עפו ונדבקו פר שנה אצל כל אחד מראשי הממשלה מאז רבין.זה שהמספר שלו יהיה הכי נמוך,למפלגה שלו תצביעי בבחירות הבאות.זה שהמספר שלו יהיה הכי גבוה,תגידי לו לסתום כבר את הפה ושהציוצים שלו עושים אותו פתטי כמי שנורא רצה אבל זה לא יצא.
כתוב תגובה ל- באום
הטיעונים שלך ניגפו מול העובדות
  אקיצר,   17/08/17 19:21
אני לא מצביעה בבחירות כבר הרבה מאד שנים. אין הבדל בין עמי לתמי. סוף שבוע נעים.
כתוב תגובה ל- אקיצר,
ביום הבחירות
  באום   18/08/17 00:45
נדע בדיוק איזה טיעונים הוגפו ואיזה לא.זה המדד ואין בלתו.אפשר כבר לשער את התוצאות.
כתוב תגובה ל- באום
8
ממש מעורר רחמים
  ארי כספי   16/08/17 11:36
אומרים שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה. אז כמה אלפים באו להגן על הצדיק הדגול. אינני חסיד של עיתונאי כלשהו. לדעתי, מרבית העיתונאים הם אוכלי לחם חסד. אם יש פסיכים שמאיימים עליהם , אז תמיד היו כאלה. אבל להאמין לאדם שכל הסביבה שלו מושחתת , שאין לו מושג מה עושים מקורביו ? לשם כך צריך להיות סופר תמים. אגב, הצבעתי עבור נתניהו 4 פעמים, אבל בשתי מערכות הבחירות האחרונות לא טרחתי אפילו ללכת לקלפי. "לא מילאתי את חובתי האזרחית".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il