|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול כבר כאן, בבית המשפט
מאת: אהוד פרלסמן  |  23/08/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה לא מובן
  אורי פ   23/08/17 18:28
כמו רבים גם השופט לא סובל את נתניהו, היות ואין בעיה לנמק דבר והיפוכו אז אין בעיה להפוך את שרה לגוף ציבורי.
כתוב תגובה ל- אורי פ
יש מידע?על תסרוקת&מספרה של שרה
  ע_הראל   25/08/17 02:10
אין ספק גם לדעת שופטים אווילים סמולנים, כי קיימת תשתית מוצקה לקיומו של עניין ציבורי בפרסום פרטים על התסרוקת ומעצב/ת השיער של גברת שרה נתניהו. §¥§¥§ והנימוק הוא בכך שבמצב הדברים הזה, שבו תסרוקת זו מוצגת בפומבי באופן שכיח מצד שרה וכן מצד ראש הממשלה, אשר מופיע לרוב לצידה בהזדמנויות רבות מספור, הרי שקמה ההצדקה הנובעת מהעניין הציבורי ששרה ורוה"מ נתניהו מעוררים כמעט כל שני וחמישי, למסירת המידע גם אם הדבר גורם לפגיעה בפרטיות. §¥§¥§ סמולנים פלצנים כבר אמרנו? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מעצב השיער של שרה נתניהו
  אתה יכול להרגע   25/08/17 13:02
כבר התראיין ביוזמתו ותיאר יפה את הנצלנות והקמצנות שלה, שמוכרות מזה שנים בהקשרים אחרים. xnet.ynet.co.il
כתוב תגובה ל- אתה יכול להרגע
עוד כתבה שלא קראת טרם הפנית.
  אהוד פרלסמן   26/08/17 11:00
"הסכומים ששולמו לו נקבעו, לדבריו, על ידי מבקר המדינה". תגיד לי, ילד, אתה אוהב לעשות צחוק מעצמך? זה התחביב שלך?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אודיחמודי שוב כמו צב על הגב
  חחחחחחחחחחחחחחח   26/08/17 11:08
הפרינצסה רוצה טיפול לשיער כמו מלכת אנגליה, אבל לא מוכנה להוציא מכיסה אגורה אחת, ומשלמת רק מתקציב המדינה, סכום שבקושי מספיק למספרה הכי פשוטה. שנים היא מנצלת את הספר עד שנמאס לו והוא מסתלק. זה השלטון שאודי רוצה לישראל.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחח
זאת הבעיה בשיטה למינוי שופטים
  זוועה גלונסקי   25/08/17 19:52
היום השיטה היא של שמאלן חולה נפש, מביא שמאלן חולה נפש, כך נראית מערכת המשפט, שמאלנים הזויים מהשמאל הקיצוני.
כתוב תגובה ל- זוועה גלונסקי
זה שופט - זה?
  alice   26/08/17 00:43
על משקל הפתגם של הגששים:"זה רדיו - זה?" אבוי לנו ולשופטינו אם כולם כאלה. נקווה שיש עדיין שופטי צדק בישראל, ישרי דרך וחסרי תובנות פוליטיות השולטות בהם. תחי התקווה.
כתוב תגובה ל- alice
ואפילו שופט נבון וטוב.
  אכן כך   27/08/17 09:56
לביטוי השחוק ״יש שופטים בירושלים״ ניתן להוסיף כיום גם: ויש גם שרלטני מקלדת ברשת.
כתוב תגובה ל- אכן כך
צריך לעשות לבן כספית אותו הדבר
  ובלי שום פילפולים   29/08/17 07:17
משפטיים, לחקור מי מפרנס את בן כספית ודומו? כמה כסף בדיוק הם מקבלים ממערכות העיתונים או התקשורת שהם עובדים בהם, לעשות מה שעשו במוצאי שבת בצדק רב מפגיני שכונת דרום ת"א מול ביתה של נאור בלי אור, ולאחר פסיקת העליון אתמול בעניניהם שהוא יותר גרוע מתחתון ברשות נעור שהיא כמו בעל פעור, מי שיכול ובריא מספיק, ללכת ולהפגין ללא רחמים מול מול ביתהם של שופטי ישראל מהעליון התחתון ועד התחתון, להפגין מול ביתם של עיתונאים כמו בן כספית רביב דרוקר ודומהים עד שיצאו מהדעת, מה שמותר להפגין ולהפריע לכל השכנים של מנדלבליט מותר בכל מקום ומקום בישראל, רק כך ילמדו שופטים שהם לא שופטים, השופטים האלה הם אנשים מעוותים עד היסוד, מי שיחקור עליהם מהעליון ועד התחתון יגלה מהר מאד איזו ז'יפה יש בהם בביתם בסביבתם, לא כל מה שנראה יפה הוא יפה באמת במיוחד אצל השופטים העליונים שהם תחתונים ואצל שופטי התחתון הז'וטרים, הפסיקות האיומות שלהם הם החושך של מדינת ישראל, מי שחושב שזה רק בעניין רעייתו של ראש הממשלה וראש הממשלה עוד לא מבין עד כמה המצב גרוע בבתי המשפט ובמיוחד לאור פסיקתה הארורה של נאור הארורה בעניין המסתננים זה ממש לא משנה באיזה נושא, כך הם פוסקים הארורים הללו, הם לא שופטים הם בריונים עלובים שלא מבינים את המציאות הקשה בישראל.
כתוב תגובה ל- ובלי שום פילפולים
2
לטעמי,חלק מבתי המשפט בישראל,
  בני בנקר   23/08/17 19:42
בראשות בג"ץ,הם מושב ליצים. המציאו קריטריונים סובייקטיביים בעליל,כמו "מבחן המידתיות","מבחן הסבירות","מסה קריטית של ראיות",איך מודדים זאת ? בגרמים,במטרים ? בקילוטון ? הכל כדי לשלוט על הרשות המבצעת והמחוקקת,לפי הגחמות האישיות והפוליטיות של השופטים. הם התעלו על עצמם בהמצאה הגאונית הזמנית "אמת לשעתה",כדי לזכות את חביבתם "העיתונאית" אילנה דיין מאישום מוצדק בהוצאת דיבה ואחרי שההמצאה השיגה את המטרה,ביטלו אותה. השיא כמובן הוא המצאת "חוקה" של הפיראט המשפטי אהרון ברק,שבעיני זה הפיכה של המערכת המשפטית,פוטש,כנגד השלטון הלגיטימי היחידי במדינה דמוקרטית,שלטון הפוליטיקאים שהם נבחרי העם,אין חייה כזאת "שלטון החוק",זה מונח שמאפשר את שלטון בתי המשפט מעל לרשות המחוקקת והמבצעת.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
ועוד משהו: השופט נתלה על
  בני בנקר   23/08/17 19:55
אילנות גבוהים בפסיקתו החודרנית והמוזרה. הרי בג"ץ משתלט בצורה עקבית על ניהול המדינה. תחילה המציא ללא שום הסמכה מפורשת בחוק "סמכות" לביטול חוקי כנסת בגלל תוכנם,בשלב הבא עבר לפסילת חוקי כנסת בגלל נוהל החקיקה והמשיך בהקפאת הליך חקיקה שנמצא בעיצומו. השלב הבא יהיה ביטול זכות ההצבעה של חבר כנסת שהורשע בבית דין לתעבורה בנהיגה במהירות מופרזת,כי זה יהיה לא מידתי ולא סביר שאדם מורשע יחוקק חוקים וכמו שאומרים: אנחנו על פי התהום ובג"ץ עומד לכפות עלינו עוד צעד קדימה...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
הייתי מתקן את המשפט האחרון
  sbaruch48@gmail.com   23/08/17 22:58
במאמר ע"י הוספת המילה "תום" וכך ייראה המשפט המתוקן : " מותר לנו לחשוב שהחלטתו זו של השופט דראל היא לא רק חסרת היגיון, אלא גם חסרת תום לב."
כתוב תגובה ל- sbaruch48@gmail.com
מבריק!!! (אך מסוכן)
  אהוד פרלסמן   24/08/17 00:18
באמת כל הכבוד!!! יחד עם זאת, ולמרות שטרם הופעלה משטרת המחשבות, בהתחשב בשלטון העריצות של מערכת המשפט בחיינו, גם בצורת והנוכחית המשפט הזה עלול להוביל את כותבו, שזה אני, לכלא. כבר "עוכבתי" פעמיים לחקירה בגלל המנשרים שאני מחלק על משפט קצב, אך יש לציין שבפעם השלישית, כשחילקתי את המנשרים האלה בכניסה לאיזה מלון באשקלון שהיה בו כנס משפטנים, הגיע שוטר, קרא את המנשר שלי, אמר לי "כאן זה לא איראן", והלך. מה שמצחיק זה שיש כאן כל כך הרבה אנשים שמאמינים בתום לב(!) שנתניהו מוביל אותנו בדרך לאיראן, ולא מבינים שהגורם היחידי שמפיל כאן אימה ופחד הוא מערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
פסיכולוגית = בריאות
  ה.א   24/08/17 03:45
איזק, לא שמים לדבר כזה? היא הרי פסיכולוגית בעירייה, וזה בריאות ציבור ולכן מותר לתת, גם השיחות של בעלה עם ישראל היום זה אותו דבר, הוא היה שר בריאות, ולכן זה בריאות ציבור ולכן צריך לתת. אהוד תלמד לקרוא את החוקים, עם זאת ייתכן שיש עוד הסברים ונימוקים א) שהפרטיות שייכת רק לשמאל הליבראלי, לימין אין פרטיות ב) שכל האמצעים כשרים להפיל את ראש הממשלה, למעט האפשרות של הקלפי כי בקלפי צריך גם מתמודדים נוספים ושם יש לשמאל ולמרכז עפעס ריקנות מוחלטת ואקום הרבה יותר ריק מהואקום של נורת ליבון ג) שהחוק הפך לאורכה ולרוחבה של המדינה להמלצה בלבד, וכל עוד כך יתייחסו שופטים לחוק הנושא יחריף ויילך ד) חופש המידע הופך בישראל לחופש המציצנות, ןהכל בחסות בית המשפט ה) רק אנשים דרג ז' או מתאבדים שיעים יכיעו לפוליטיקה כאשר זה היחס שפוליטיקאים מקבלים מהציבור דרך מוסדותיו, וביתיים המתמודדים מול נתניהו הם בדרג נמוך יותר, אולי מאבי גבאי יצא משהו, הלואי שייצא ממנו משהו, אם הליבראלים השמאלנים לא יחסמו אותו
כתוב תגובה ל- ה.א
עוד תגובה מבריקה. השניה להיום.
  אהוד פרלסמן   24/08/17 11:02
מענין למה דוקא המאמר הזה מעורר את יצירתיותם של המגיבים. אולי בגלל שההחלטה הזאת כל כך מזכירה את הדברים שקראתי שאמר אתמול מני נפתלי ברדיו, משהו בנוסח "אז בג"ץ אמר לנו לא להפגין, אז מה? מי ינחית עלינו הוראות מלמעלה? אנחנו מדינה דמוקרטית, לא?" (הציטוט מהזיכרון). אהבתי את נורת הליבון, שבטוח שלו שאלו אותי איפה יש (כמעט) ואקום בתוך החדר שלך, לא היה עולה בדעתי להסתכל על הנורה, ועוד יותר אהבתי את חופש המציצנות. יפה מאוד!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
במשך השנים,
  היו כאן   24/08/17 06:14
נשות ראשי ממשלה,ונשות שרים,שלא תוכל להגיד עליהן מילה אחת.שלא לאמר משפט.מי שצנוע וענוו ויודע את מקומו-אף אחד לא מתעסק איתו.וההפך.
ותהיה בטוח שלגבי שרה -אנחנו יודעים רק את קצה הקרחון.
כתוב תגובה ל- היו כאן
צנועות במה?אוכלות חינם&רכלניות
  ע_הראל   25/08/17 03:24
אף אשת נשיא או של ראש ממשלה לא טרחה לעבוד, לא בחצי ולא ברבע משרה; יום א' התאוששות משבת, יום ב' מספרה, יום ג' עם התופרת, יום ד' קוסמטיקאית - יום ה' עם מעצב/ת הפנים, יום ו' בחירת רהיטים עם וילונות תואמים, יום שבת רק שיחות סלון עם פסוליה. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
האם אתה יודע
  מה שם   25/08/17 06:23
ביתו של נתניהו ?
מה עיסוקה ?
היכן גרה ?
האם יש לה ילדים ?
מה שם אימה ?
מ.ש.ל.
כתוב תגובה ל- מה שם
היו נשות ראשי ממשלה בעייתיות!
  אבל שתקו לגביהן.   25/08/17 17:57
כתוב תגובה ל- אבל שתקו לגביהן.
7
היא חלק חשוב בעבודת העיתונות,
  חשיפת שקרי השלטון   24/08/17 09:52
במידה והיא עיתונות אמיתית, ולא עיתונות מטעם, דוגמת ישראל היום או ערוץ 20. נכון עושה כספית כאשר הוא מבקש לאמת את טענותיה של שרה נתניהו באשר לעבודתה כפסיכולוגית ונכון עשה דראל כאשר הוא כופה על רשויות המדינה לשרת את האזרחים.
כתוב תגובה ל- חשיפת שקרי השלטון
נתניהו=התעללות וכיפוף הצ-חוק
  דאטר   25/08/17 14:58
עד כמה שופט יכול לכופף את החוק ולהמציא פירוש לא קיים ? כשמדובר בנתניהו ומשפחתו הכל אפשרי. וכל זאת בחסות הפרקליטות ובית המשפט הפועל לפי הצ-חוק. אין סיכוי ששרה נתניהו תשפט לפי אמות מידת הצדק. במו אזני שמעתי שופטים בזים לה, צוחקים על כל צעד שלה ומכאן עד משפח המרחק קצר. כשמדובר בשרה נתניהו הכל מותר. כל האידיוטים השימושיים שתפקידם להיות בובות על חוט עד כתישתו והפלתו של נתניהו מגיבים עם חצי תא המוח שלהם באופן פבלובי מלאכותי ללא חשיבה או שיקול דעת. שהרי חצי תא לא מוסגל לחשוב. בן כספית מזמן לא עתונאי אלא כלי שרת בידי גופים רדיקליים שמטרם הרס מדינת ישראל בכל מחיר.
כתוב תגובה ל- דאטר
8
פרטיות של אישיות ציבורית
  תרצה   24/08/17 12:15
אינה זוכה לאותה הגנה שלה זוכה פרטיותו של אדם פרטי. מעצם העובדה שהינך איש ציבור, חזקה עליך שתכיל דברים שנאמרים עליך בתקשורת. כאיש ציבור זה המחיר שעליך לשלם! ועניין הפרטיות שאתה כותב עליו כאן ומשתמש בג'ורג' אורוול כדי "להוכיח" (זאת המילה שהשתמשת בה...) שמערכת המשפט נכנסת לנעליו של האח הגדול, עניין הפרטיות של איש ציבור כבר נדון ונקבע אחרת ממה שמשתמע מדבריך.
כתוב תגובה ל- תרצה
מצטער, לא הבנתי ואותך
  אהוד פרלסמן   24/08/17 17:24
את כותבת: "עניין הפרטיות של איש ציבור כבר נדון ונקבע אחרת ממה שמשתמע מדבריך." ואני לא מבין איפה הוא נדון ואיפה נקבע אחרת מדברי. שמא תסבירי?

כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אצל איש ציבור מקפידים פחות
  זה מאד פשוט   25/08/17 00:02
על הפרטיות, כי יש עניין ציבורי בחייו הפרטיים, שהם חלק מחייו הציבוריים. שרה נתניהו מתהדרת בכל הזדמנות בעבודתה כפסיכולוגית, ולכן יש עניין גדול לבדוק, האם כצעקתה, והיא לא יכולה להסתתר מאחורי הפרטיות, כפי שיכול סתם פסיכולוג אנונימי. כך קבע בית המשפט, וצדק, וכל הבירבור על ״האח הגדול״ הוא הבל של מי שאין לו מושג בחוק ובמשפט, ורצונו לגונן של משפחת המלוכה מעביר אותו על דעתו (המשובשת ממילא).
כתוב תגובה ל- זה מאד פשוט
9
בן כזבית:"ביבי בשוק מול השנאה
  קורןנאוה טבריה   24/08/17 12:59
בן כזבית:"ביבי בשוק מול השנאה שבה הוא נתקל אצלי ואצל חבריי". (ירדנה ארזי ערוץ 2). האם לגיטימי ודמוקרטי לאפשר לעיתונאי המונע משנאה יוקדת, לעדותו, לרה"מ ורעייתו להמשיך לעסוק בתפקידו? באמריקה המתוקנת היו מעיפים אותו לכל השדים והרוחות! האם אין כאן פגיעה בזכויות האדם? כולם יודעים מה היה עולה בגורלו של עיתונאי מימין אילו התבטא כך כלפי פרס או ברק? או כלפי האתרוגים המושחתים שרון ואולמרט?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
את באמת חושבת שיש סיכוי
  בני בנקר   25/08/17 13:09
שהתקשורת תתייחס בצורה הגונה לנתניהו ולכתבלביה ? הרי בן כספית העליל עלילת דם נגד המשנה לשעבר של העליון,השופט תיאודור אור,תוך שימוש במסמכים מזויפים של עבריין פלילי ולא טרח להתנצל ועדיין מתייחסים אליו כ"עיתונאי בכיר",כמו לפוליטרוק אברומוביץ,האתרוגן של שרון. אי אפשר לתקן את התקשורת הישראלית,היא חולה במחלה סופנית. פשוט יש להתעלם ממנה והיא תעבור מן העולם. צריך להתעלם מהם בפייסבוק,בטוויטר ולהתייחס אליהם כאוויר מעופש. הקללות וכל התייחסות אחרת אליהם נותנת להם תחושה שהם לא מה שהם באמת,משקל נוצה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תגובה ראויה.התקשורתנים
  נתין מדמנת ישראל   26/08/17 20:27
לא שווים ולו השקעת אנרגיה מינימלית של דיקור סיכה בבועה. שימשיכו לנשום את הפחמן הדו-חמצני שהם מייצרים בתוכה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
10
צמד המושחתים מתרברב
  הירונימוס   24/08/17 17:32
בכך ששרה היא פסיכולוגית ילדים מומחית שעוזרת לילדים בירושלים. אז שיוכיחו. כל מי שמקורב לנושא יודע כמה אמת יש בהצהרות הפומביות המנופחות הללו, אולי בן כספית יוציא לעין השמש את מה שכולם יודעים ממילא
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לליגת הליצנים בבונימוס&בןכזבית
  ע_הראל   25/08/17 04:17
יש שמועה עקשנית כי הליכוד עולה (בסקר) מ30 לכיוון 40 מנדטים, הודות לטמטום שלכם ושל אלדד בן ג'וחא (יניב). §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
זאת לא שמועה,זאת מציאות,
  בני בנקר   27/08/17 09:41
בשקר התורן של דגני,לליכוד 34 מנדטים,למחנה הימין ללא פחלון 65 מנדטים ועם פחלון מסורס,ללא יכולת סחיטה שמאפשרת לו לשמור על בג"ץ מר"ץ 75 מנדטים. יישר כוח אלדד יניב,תמשיך יחד עם שמפנייה מודל 2 לתקוף את היועץ המשפטי לממשלה,מהפגנה להפגנה כוח הימין גדל,תודה...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מי הכזבן?עיריה אישרה שהיא
  עובדת בשפ"ח.   26/08/17 00:44
כתוב תגובה ל- עובדת בשפ"ח.
11
הגם אתה אהוד???
  יוסי מ   25/08/17 12:22
שלום אהוד. קראתי רק עכשיו ולכן התגובה המאוחרת. כל אחד ועמדת המוצא שלו. כאשר אישיות ציבורית מספרת לציבור על פעילות שלה, מותר לבדוק את הדברים. כאשר המידע על מה שקורה מסביב לגברת הזו כפי שבא ממנה ומסביבתה ,הוא מידע שסותר את מה שהעין רואה, חובה לבדוק ולפרסם. זה מה שעושה בן כספית וזו עיתונות ראויה. למרבה פליאתך, גם בית המשפט חושב כך. עד כאן אלו הן עובדות ומוסכמות. ***** עכשיו דעה אישית. שרה נתניהו לא עובדת באמת כפסיכולוגית ילדים בעירית ירושליים. שאר הדברים מסביבה, הנסיעות התכופות יד ביד עם בעלה כולל באירועים רבים בארץ, לא מאפשרות קיום הדבר, ואם אני טועה (ומטעה) מה יותר טוב מגילוי העובדות? גם השופט בפסיקתו, שם גבולות למידת המידע שיחשף,כשלמעשה יוודע לציבור אם היא באמת עובדת שם וכמה שעות בשנה, בשנה ,לא בכל חודש וחודש, בשנה- יהיה קל מאוד לגלות אם המציאות היא כגרסת שרה נתניהו או כגירסת כספית. אי אפשר לבקש להתהדר בנוצות (פעילותה כפסיכולוגית) ,אם אינן קיימות. אדרבא, כשייוכחו כולם שגירסתה אמת, יהיה על כספית להתנצל, אבל שנינו יודעים את האמת וחבל שעמדה פוליטית מקהה את ראית המציאות. הכרתי גם נשות ראשי ממשלה לא פופולריים, שהציבור לא "נחשף" לפעילותן ולא נכנס לפרטי חייהן. שרה נתניהו ובעלה ביקשו חשיפה כזו וקיבלו מה שביקשו, אלא שהתוכן והשיטות לא באו בהשראת שטיפות המח של ישראל היום והעיתונאי שמטפל בזה הוא כספית,ולא שמעון ריקלין וסליחה מכספית על איזכור השניים באותו משפט.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שלום יוסי. מה השלב הבא ?
  בני בנקר   25/08/17 13:20
פוליטיקאים ידרשו פרסום מועדי שיחות בין עיתונאים והמקורות הפוליטיים שלהם שהם כמובן אנשי ציבור ? ואולי יעברו לדרישת פרסום תוכן השיחות ? תסתכל מה קורה עם התנהלות העליון,כאשר לא שמים רסן להתנהלותו: בשלב ראשון,הפיראט המשפטי אהרון ברק החליט,ללא שום הסמכה מפורשת בחוק,שלבית המשפט העליון יש סמכות לפסול חוקים על פי תוכנם. בשלב הבא הם החליטו לפסול חוקים על "הליך חקיקה לא תקין" ולעצור חקיקה בעיצומו של התהליך ! מה השלב הבא ? יאסרו על חבר כנסת, שהורשע בבית המשפט בנהיגה במהירות מופרזת,להשתתף בהצבעות,כי זה "לא סביר" ו"לא מידתי",הרי הוא עבריין מורשע. אם המערכת הפוליטית לא תעמיד את בג"ץ על מקומו,שופט לפי חוקים שמחוקקת הכנסת ומפרש אותם כאשר נדרש פרוש לפי כוונת המחוקק,לא לפי הגחמות הפוליטיות של השופט,הדרך לאבדן אימון מוחלט של מרבית הציבור השפוי במערכת המשפט סלולה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אתה יותר הזוי אפילו מדני דנון.
  בני, זה החום?   25/08/17 17:43
הפאניקה שלך מעריצי המשפחה המושחתת והנצלנית מובנת, אבל לא מוצדקת. בדמוקרטיה מותר לבקר את השליט. ברחוב, ברשת, בעיתונות ובכל מקום.
כתוב תגובה ל- בני, זה החום?
לבני, חלק ראשון.
  יוסי מ   26/08/17 07:45
בני, שבת שלום. אני חושב שאתה טועה מהותית בכך שאתה מערב את הביקורת הנכוטנה בסיסית כלפי מערכת המשפט, הסמכויות שנטלה לעצמה בלי סמכות והזחילה המתמשכת לשטחים שבהם צריכה לחול סמכות ממשלה נבחרת. בביקורת הזו אנחנו קרובים בדעותינו ודיברנו על כך בהרבה מקרים. ענינה של שרה נתניהו הם מזמן ענין ציבורי בכל היבט שנבחן, והיותה במוקד ועל המוקד היא תוצאה של בחירה של הזוג נתניהו להתנהג ולנהוג כפי שהמציאות מראה ושל יש מחיר ציבורי. דמותה של שרה אינה שנויה במחלוקת ואין לה על מה להתלונן. בשתי מקרים שבאו לדיון משפטי היא יצאה מוכה ונתקבלה כשקרנית, מניפולטיבית נהנתנית חסרת רגישות וחסרת כבוד לאנשים שמסביבה, המשרתים מטעם המדינה את בית רוה"מ ויש עוד תיקים בדרך. מותר לבקר אותה על עבודתה הדמיונית בעירית ירושלים כי היא שמה את הדבר לדיון ציבורי והיא כנראה מתהדרת בנוצות שאין לה. יש עוד ענין שצריך לדון בו והוא הקשר בין הביקורת והחקירות שמתנהלים נגד הזוג והסובבים, והחבל מתהדק והקץ מתקרב. אין בבדיקות האלה שום קשר לליכוד בבחינת הליכוד ונתניהו חד הם. זה מה שהוא היה רוצא שתחשבו כדי ליצור סביבו חומת הגנה אבל לא כל חברת ליכוד היא גנבת וחולת רוח ולא כדאי להקרין את דמותה של שרה על הליכוד וכנ"ל לא של בעלה. הליכוד היה לפני השניים וימשיך להתקיים הרבה אחרי שהם יהגרו לארה"ב אחרי שעניני המשםפט ימוצו, ואתה יודע שאני לא תומך ליכוד בדמותו הנוכחית,שאת הרכבו המוסרי והאנושי אתה יכול לראות בכל ויכוח שמתקיים באתר הזה וגם בנושא הכתבה הזו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הרעלת מוחות מחושבת
  מיץ לימון   26/08/17 14:03
לאויבי מדינת היהודים לא באמת אכפת מה עושים בני המשפחה של ראש ממשלת ישראל, הם פשוט קיבלו הנחיה לטפטף יומיום רעל נגד נתניהו ובני משפחתו כדי להפריע לראש הממשלה לחזק את מדינת היהודים וכדי להסיט את תשומת הלב מהמעשים של משתפי הפעולה היהודים עם אויבי המדינה. זוהי הרעלת מוחות מחושבת נגד נתניהו אשר מיושמת באמצעות טפטופים יומיומיים של עלילות שקריות עליו ועל בני משפחתו. הרעלת המוחות הזאת נועדה למנוע מנתניהו למצות את הפוטנציאל האלקטורלי שלו. ללא תדמיתו השלילית, הוא היה זוכה במנדטים נוספים בבחירות והיה יכול לקדם את המדינה היהודית עוד יותר, למורת רוחם של אויבי מדינת היהודים ושל שליחיהם הממומנים בארץ. לכן, שונאי מדינת ושליחיהם בישראל ימשיכו להפיץ עליו עלילות מרושעות, כמו למשל השקר-כביכול שלו שבילדותו הוא ראה חיילים בריטיים - עלילה שחזרו עליה כמה מהמועמדים בפריימריז של "המחנה הציוני" למרות שהעלילה הזאת הופרכה.
כתוב תגובה ל- מיץ לימון
לשכיר עט תורן
  יוסי מ   26/08/17 14:16
תגובתך המסוגננת להפליא מסבירה היטב את המניע לקיומה. אתה הרי לא מישהו אמיתי אלא שכיר עט בשרות המשפחה. זה בדיוק הסיגנון שהם רוצים שיבוא מהציבור והוא דומה להפליא למה שעשוי היה להיות כתב הגנה של אחד מתומכי רודן נתון שנתיניו ותומכיו חסרי עמוד שידרה או הבנה. עיין ערך ונצואלה של ימינו, או צפון קוריאה , ראה מה היה כותב שכיר חרב ממוצע על ארדואן. לא נלך להוא בתחילת המאה בגרמניה, התומכים שלו היו מתגאים בתגובה כמו שלך, אדון מיץ לימון שאינו אלא פרי ביאושים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
התעמולה של כתבני הטוקבק
  מיץ לימון   27/08/17 08:16
הנה התעמולה של הכתבנים מטעם מחנה "רק לא ביבי": אם מישהו כותב תגובה הגיונית ומנוסחת היטב בשבח נתניהו, סימן שהוא שכיר עט (כי כל מצביעי נתניהו טיפשים ובורים ולא יודעים לכתוב). אבל אנחנו פשוט רואים את המציאות סביבנו: גילוי מחצבים (בקישון), גז (בים) ונפט (ברמת הגולן); הכפלת התל"ג בקצב אדיר; הקטנה משמעותית של החוב הלאומי; הפרטת השוק; השקעה עצומה בתשתיות; הפיכת ישראל למקור ידע הייטקי המושך התעניינות עולמית והשקעות בינלאומיות; הגנה על משאבי הטבע הימיים לקראת הכנסות עתק בעתיד (הצוללות גם מעניקות לישראל את יכולת "המכה השנייה" ומונעות אפשרות של מלחמת בזק גרעינית על ישראל מצד אירן). אויבי ישראל מאוד לא אוהבים את זה ומוכנים לשלם לרודפי בצע בישראל (כולל עיתונאים וכתבני טוקבקים) הרבה כסף כדי שיעזרו להם לשטוף את המוח לישראלים ולהפיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- מיץ לימון
לשקרן החמוץ מלימון
  יוסי מ   28/08/17 09:17
אתה רואה מיץ לימון חמוץ, אפילו הדברים האלה מוכיחים את מה שכתבתי עליך. אין קשר בין הדברים לבין היותה של שרה נתניהו מה שהיא, והמציאות מוכיחה יום יום. בעקבות הפסיקה מתברר שהיא לא פסיכולוגית ילדים כפי שטענה אלא "פסיכולוגית חינוכית מומחית" על פי הגרסה החדשה. שקרן נשאר שקרן ומגיב בתשלום כמוך נשאר כזה אפילו מעמדת נעלב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שמת לב שעל זה בדיוק הדיון?האם
  רותי א.   26/08/17 20:33
זה עניין ציבורי או לא?ואז אתה בא וקובע שכן, כאילו היית גם אתה השופט שמחליט שיש עניין ציבורי. על סמך מה? וזה מה שפרלסמן הוכיח, שלפי חוק (לפי חוק!) ולא לפי גחמת השופט, אין!!!
כתוב תגובה ל- רותי א.
חשר קצת שכל
  יוסי מ   26/08/17 21:44
גברת רותי א, הנה ציטוט מדברי השופט: ...,העותר הצליח להניח תשתית לקיומו של ענין ציבורי בפירסום שאינו נובע מעצם היותה של שרה נתניהו בת זוג של אישיות ציבורית,נעשה שימוש פומבי בעיסוקה המקצועי של נתניה ועל ידה ועל ידי ראש הממשלה ולכן יש הצדקה למסירת המידע" ***** כדאי שתנסי לקבל מידע לא דרך ישראל היום או NEWS1. זה תמיד עוזר להימנע מלהחשב שטיפשה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יש בינינו מחלוקת מהותית
  אהוד פרלסמן   25/08/17 16:45
קודם כל, אני דייקתי בדברים שכתבתי, כי קראתי את פסק הדין. עכשיו נוכחתי בכך שבשום מקום לא נכתבה במדויק החלטתו של השופט. אתה יכול לסמוך עלי, למרות שזה לא כל כך משנה. שנית, וזה העיקר, אתה כותב: "כאשר אישיות ציבורית מספרת לציבור על פעילות שלה, מותר לבדוק את הדברים." ואתה צודק. מותר לבדוק את הדברים, אבל בית המשפט לא צריך לאלץ את האישיות הציבורית הזאת לגלות את האמת. שבן כספית יעשה תחקיר, ויוכיח שהיא לא עבדה. אבל מה ענין חופש המידה לכאן? אתה באמת חושב שזו היתה כוונת המחוקק, שכתב במפורש על ה"עניין הציבורי שבגילוי המידע מטעמים של שמירה על בריאות הציבור או בטיחותו, או שמירה על איכות הסביבה"?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שרלטן ועצלן, שמברבר בלי לקרוא
  כרגיל אצלך   25/08/17 19:02
בשום מקום לא היתה ההחלטה של השופט? באותו יום שבו היא ניתנה היא פורסמה בווינט, בקישור לידיעה עליה. m.ynet.co.il תמשיך לכתוב על ספרים שלא קראת, על פסקי דין שאתה לא מכיר, על חוקים שאין לך מושג בהם ועל כל דבר שזז. אתה פייק פובליציסטיקה. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- כרגיל אצלך
אתה ממש בלעם השני
  אהוד פרלסמן   26/08/17 00:23
באת לקלל ויצאת מברך. באמת לא ראיתי את הכתבה הזאת ב-ynet, שיש בה קישור לפסק הדין, אבל אני לא כתבתי, כפי שאתה טוען, כי "בשום מקום לא היתה ההחלטה של השופט", אלא "שבשום מקום לא נכתבה במדויק החלטתו של השופט". אז תסתכל גם בכתבה הזאת ב-ynet, ותראה שאפילו שם לא הציגו במדויק את ההחלטה של השופט שכתב על "המספר הכולל של שעות העבודה של המשיבה בעירייה בכל אחד מ-12 החודשים שקדמו להגשת הבקשה (מספר השעות הכולל בכל אחד מהחודשים, ללא פירוט השעות עצמן, אלא סכום כולל שלהן וללא פירוט המוסד שבו ניתנו)." את המילים "בכל אחד מ-12 החודשים שקדמו להגשת הבקשה" לא תמצא בכל מקום, ולכן גם יוסי מ. כתב בטעות(!) "כשלמעשה יוודע לציבור אם היא באמת עובדת שם וכמה שעות בשנה, בשנה, לא בכל חודש וחודש". הייתי רוצה לראות את הפרצוף שלך כשאתה קורא את התגובה הזאת. עשית לי את הלילה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לקרוא שרלטן מקלדת כמוך,
  הפרצוף שלי צוחק   26/08/17 00:42
שוכב אומלל כמו צב על הגב. לעולם לא תיגמל מהעצלנות שלך ולכן לעולם תישאר שרלטן שכותב שטויות בלי לדעת את העובדות. אבל אני כאן כדי להציג אותך ככלי ריק. בקרוב יפורסמו העובדות על ״עבודתה״ של ״הפסיכולוגית״, ואני מנחשת, שהן יוכיחו את מה שכולם כבר יודעים. היא לא מטפלת באף אחד, וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- הפרצוף שלי צוחק
בוא תלמד קצת תנ"ך, ילד.
  אהוד פרלסמן   26/08/17 10:30
"נְאֻם בִּלְעָם בְּנוֹ בְעֹר, וּנְאֻם הַגֶּבֶר שְׁתֻם הָעָיִן. נְאֻם--שֹׁמֵעַ, אִמְרֵי-אֵל: אֲשֶׁר מַחֲזֵה שַׁדַּי יֶחֱזֶה, נֹפֵל וּגְלוּי עֵינָיִם. מַה-טֹּבוּ אֹהָלֶיךָ, יַעֲקֹב; מִשְׁכְּנֹתֶיךָ, יִשְׂרָאֵל. כִּנְחָלִים נִטָּיוּ, כְּגַנֹּת עֲלֵי נָהָר; כַּאֲהָלִים נָטַע יְהוָה, כַּאֲרָזִים עֲלֵי-מָיִם. יִזַּל-מַיִם מִדָּלְיָו, וְזַרְעוֹ בְּמַיִם רַבִּים; וְיָרֹם מֵאֲגַג מַלְכּוֹ, וְתִנַּשֵּׂא מַלְכֻתוֹ. אֵל מוֹצִיאוֹ מִמִּצְרַיִם, כְּתוֹעֲפֹת רְאֵם לוֹ; יֹאכַל גּוֹיִם צָרָיו, וְעַצְמֹתֵיהֶם יְגָרֵם וְחִצָּיו יִמְחָץ. כָּרַע שָׁכַב כַּאֲרִי וּכְלָבִיא, מִי יְקִימֶנּוּ; מְבָרְכֶיךָ בָרוּךְ, וְאֹרְרֶיךָ אָרוּר." הבעל של שרה כבר ביקש דיון נוסף, ועל בטוח גם היא תערער. עד שנדע כמה שעות בכל חודש היא עבדה, אתה כבר תהיה לפחות בכיתה ד', אם לא בכיתה ה' או ו'. אבל על בטוח שגם כשתהיה בן תשעים טרם תלמד להפסיד בכבוד. שמאלנים פשוט לא יכולים ללמוד את זה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מתי תואיל משפחת המלוכה לכבד
  אין לי מושג   26/08/17 11:17
את הדין. בבית הדין לעבודה הם ניגפו בכל הערכאות, כך גם בעניין דרוקר. אם הפרינצסה הנצלנית תערער, יש להניח שהתוצאה לא תשתנה. מה יהיה בעתיד? לא ברור, אבל שניהם בפאניקה איומה. הם יודעים היטב מדוע. את שיעורי התנ״ך שלך תשמור לבעלה של שרה. יש מצב שהוא יזדקק להם באגף התורני , כמו שעשה אנסי הצדיק קצב.
כתוב תגובה ל- אין לי מושג
את התגובה הזו של "בלעם השני"
  נקבה ולא זכר   26/08/17 07:27
כתבה אשה ולא גבר. אשה ארסית הנוהגת להכנס לכתבות של ימנים ולשפוך שם את רעלה.
כתוב תגובה ל- נקבה ולא זכר
רבים בעירנו מכירים את אודי
  שפריר מרמת השרון   8/09/17 09:15
חמודי הקשיש הטרחן שניסה לאתרג את קצב האנס ללא הואיל. כעת הוא מלקק לשרה נתניהו אחת המכשפות הנוראיות במדינה. פרלסמן, אני מציע שתרגיע. כדאי שתתחיל לחפש מנוחה ב"בית בכפר".
כתוב תגובה ל- שפריר מרמת השרון
לאהוד חלק ראשון
  יוסי מ   26/08/17 11:10
אהוד, גם אני קראתי את הפסיקה והיא מונחת לפני. המידע נדרש לפני הפניה לבית המשפט, בבקשה של בן כספית מעירית ירושליים,שהיתה חייבת לתת את המידע כי החוק מורה כך, והיא לא עשתה כך,ולכן הפניה לבית המשפט וטוב שהיתה פסיקה. בן כספית לא ביקש משרה נתניהו את המידע ולכן היא לא היתה צד בענין שהוא ענין ציבורי ממדרגה ראשונה ואין בו שמץ רכילות אלא בירור האמת, שככל הנראה שוב בצד המנוגד לזוג הזה. אני לא מתיימר להבין עד הסוף את כוונת המחוקק,ולכן השאלות שלך לא ממוקדות למקום הנכון. אני כן חושב, שכששרה נתניהו ובעלה מספרים לציבור בכל הזדמנות על עבודתה בעיריה, מותר לבדוק אם זו אמת במיוחד על רקע העובדה שהיא צמודה לכל נסיעותיו בארץ ובחול ואין אפשרות כלשהי, טכנית ככל שתהיה שהיא עובדת שם ולכן יש מקום לבדיקה. אדרבא, אם אחרי הפירסום יתברר שהיא אומרת אמת, יהיה בן כספית בבעית אמינות. אתה ואני יודעים את שתי התשובות הנכונות בשאלות האלה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי תעזוב, איש איש ודעתו.
  אהוד פרלסמן   26/08/17 14:23
אתה כותב שהעירייה "היתה חייבת לתת את המידע כי החוק מורה כך", אבל העובדה היא שאפילו השופט כתב שהעירייה לא(!) היתה חיבת לתת את המידע כי הוא פוגע בפרטיות, אבל הוא בכל זאת השתמש בסמכות שלו, שאיננה(!) הסמכות של העירייה, להורות על מסירת המידע למרות(!) שהוא פוגע בפרטיות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ואתה שוב לא קורא ומדבר שטויות.
  שרלטני, אני כאן.   26/08/17 15:11
אתה כותב:"השופט כתב שהעירייה לא(!) היתה חיבת לתת את המידע כי הוא פוגע בפרטיות" זה כמובן לא נכון.בסע' 44 לפסה"ד כותב השופט, שלעירייה היתה סיבה לסרב למסור את המידע לפי סע' 9 לחוק, אבל יש לבדוק גם האם היא עשתה את האיזונים הנדרשים בעניין זה לפי סעיפים 11 ו - 12 לחוק.בסע' 49 לחוק הוא קובע, שהעירייה אפילו לא שקלה את האיזונים הנדרשים שבסעיפים 10,11 לחוק ובכך טעתה ולא הותירה לבית המשפט ברירה, אלא לעשות זאת בעצמו, כסמכותו שבסעיף 17 לחוק. ואני שואלת- אודי, מה קרה לך? שלוש פעמים כמו צב על הגב בפחות מיממה? זה חסר תקדים אפילו בסטנדרטים הנמוכים (מאד) שלך. תקח קצת הפסקה. רחמונס. בקצב הנוכחי שלך, אני לא יכולה אפילו לעשות שלאפ שטונדה בשבת.
כתוב תגובה ל- שרלטני, אני כאן.
בסע' 44 מדבר השופט
  טעות הקלדה   26/08/17 17:59
על האיזונים שבסעיפים 10, 11 לחוק, ולא כפי שנרשם.
כתוב תגובה ל- טעות הקלדה
בדקתי טוב טוב, ואתה טועה
  אהוד פרלסמן   26/08/17 19:06
אני כתבתי "אבל הוא בכל זאת השתמש בסמכות שלו, שאיננה(!) הסמכות של העירייה", ואכן, העירייה קבעה בצדק(!) שאין לה סמכות למסור את המידע בשום שינוי: "הממונה נשאל באשר להחזרת הדיון בבקשה אל הממונה לצורך בחינת האפשרות לפעול לפי סמכויות אלה, בין היתר בהינתן המידע שפורט בכתבי הטענות, הוא השיב לכך בשלילה, ועמד על עמדת של העירייה והממונה כי לא ניתן לבחון פתרון סביר או מידתי שונה מזה שנבחר". שאלה זו אכן הוכרעה על ידי השופט בדרך אחרת מזו שהציג הממונה, אבל נחכה לערעור.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שאכן בדקת טוב טוב.
  אינני משוכנעת,   26/08/17 23:41
אבל אם כן, לא הבנת את פסק הדין של דראל, כפי שהסבירו לך נכון בהודעה אליה הגבת.
כתוב תגובה ל- אינני משוכנעת,
לאהוד חלק שני
  יוסי מ   26/08/17 18:42
אהוד, הויכוחים ביננו אינם למטרות התנגחות אלא כדי להחליף דעות בין שניים שלא הרבה מפריד בינהם,באשר לאהבת העם והארץ. לכן אגיד בקצרה שמה שהשופט קבע הוא שהעיריה לא מילאה את תפקידה ולכן הוא נאלץ להתערב על פי החוק. זו מהות הענין ושוב אחזור ואגיד, בלי להתעייף, שהנסיון של משפחת נתניהו להיצמד לליכוד בבחינת חד הם,הוא משהו שמצליח פחות או יותר אבל אני בטוח שלאנשים כמוך זה עושה מר וחמוץ ואין שניים שרחוקים יותר מאותן מידות שלימדו אותנו כחניכי בית"ר כשהיינו צעירים ויפים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עם זה אני מסכים לגמרי.
  אהוד פרלסמן   26/08/17 19:12
גם בשבילי הליכוד ונתניהו אינם אותו דבר, ובעצם פרשתי מחברותי רבת השנים בליכוד אחרי עסקת שליט, שעליה החליט נתניהו, ושבדיעבד, למרבה הצער, ונוכח האסון הנורא שפקד מספר משפחות, הסתבר שצדקתי. יחד עם זאת, אני עומד על דעתי שפסיקתו זו של השופט היא לא רק חסרת היגיון, אלא גם חסרת לב. אתה חושב אחרת. זכותך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד, סיום.
  יוסי מ   26/08/17 22:03
ומתוך כבוד הדדי נסיים כאן. שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
12
מאמר מצוין
  מגיב ותיק   25/08/17 12:30
החושף את האופי השמאלני/מכוער/נבזי של מערכת המשפט נגד הימין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
לאור שתיקתה של התקשורת
  יישר כוח   25/08/17 13:37
(ממש דממה) - טוב שיש אדם המוחה בקול רם על אבסורד מחריד זה. על פסיקה חמורה של שופט נגד אשת ראש הממשלה ולטובת עתונאי רכלן ומרושע. שימו לב, כל מה שקשור לשרה נתניהו - בית המשפט פוסק נגדה. לו היתה פסיקה כזו נגד אשת שמאל - התקשורת היתה כמרקחה. היתה קמה סערה גדולה. 24 שעות היו מפטפטים על כך, דנים על כך, מבקרים ביקורת חמורה את השופט ובית המשפט ולא היו מניחים לנושא. אנו חיים במדינה מעוותת.
כתוב תגובה ל- יישר כוח
14
יבורך פרלסמן
  בן הארץ   25/08/17 13:42
כתוב תגובה ל- בן הארץ
15
האם כתבו על נשות
  אמת   25/08/17 14:14
נתחיל מורה ויצמן סנובית אנגליה שחשבה שהיא מלכת אנגליה וקנתה רק דברי חוץ ינאית שהיתה משכמה ומעלה גיבורה וצנועה רחל כצנלסון כנ"ל נינה קציר שאמרו שהיא מ שוגעת אופירה נבון שגולדה לא רצתה שתהיה נשיאה אתם יודעים למה אורה הרצוג כורה ןיצמן ראומה ויצמן אישה נפלאה גילה קצב מסכנה סוניה פרס נפלאה חיה חיי ..ונחמה ריבלין הנפלאה נשות ראש הממשלה פולה שלא נדע היתה גנבת קלפטומנית הלכו אחריה השומרים והחזירו לחנות מה שהיא לקחה ציפורה שרת ומרים אשכול שגם המשיכה לעבוד ליידיות גולדה הגבר בחבורה צנועה לאה רבין מה יש לספר מעורבת עד צוואר השפעתה על בעלה רבה חשבון הדולרים והטיולים שלה בככר המדינה וקנית הבגדים עליזה בגין כמו בעלה ענווה שקטה וטובת הלב שולמית שמיר סוניה פרס שתיהן כמעט לא נשמעו נאוה ברק ועליזה אולמרט חיזקו עמותות ושרה כנ"ל אז מה רוצים משרה
כתוב תגובה ל- אמת
תוספת:שלמותן של נשות נשיאינו
  ומה שלא כתבו   25/08/17 18:18
רק לפני כחודש שמעתי בתכנית רדיו, עתונאי מכובד שסיפר על כך שרחל ינאית בן-צבי (ששמה המקורי היה גולדה לישנסקי) הורתה לאסוף את כל העותקים של ספר שיצא בזמנה כאשת הנשיא על מחתרת ניל"י ובו נכתב החלק שלה בהסגרת אהרון ורחל אהרונסון לעותומנים ובהפצת השמועה הכוזבת -שהתבררה סופית רק עם גילוי שרידיו של אבשלום פיינברג, כאילו הוא עשה זאת. כמו כן, נרמז בשידור שהיה לה חלק ברצח דה-האן. כל זה , במסגרת מאבקיה הפוליטיים של התנועה הסוציאליסטית טרם קום המדינה במי שפעל באופן מנוגד לה. מסקנה, עיתונאים חושפים מה שמשלמים להם או שמתלם להם לחקור. מובן שהם רוצים להתפרנס. אבל שלא יתחסדו ש"טובת הציבור" לעיניהם.
כתוב תגובה ל- ומה שלא כתבו
16
פרלסמן צריך לשלוף את הלשון
  עזרא מנצור   25/08/17 14:40
יש מישאלות לב ויש עובדות בשטח. אמנם פרלסמן כבר זמן רב תקוע באחורי הנתניהוז, אבל זה לא משנה את העובדות. בקשר לגברת השרוטה, הרעיה - מה יש לכותב להתגולל על בן כספית וחבריו? הלא הגברת הזאת דוחפת עצמה לכול מקום כולל דיוני המוסד. עכשיו מתברר שהפסיכולוגית הדגולה "עובדת" 4 שעות בשבוע - "חצי משרה" עאלק... שב בצד פרלסמן ושתוק!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
עוד אדיוט שימושי - בובה על חוט
  אטרו   25/08/17 19:28
תגובה מוכתבת ומכובסת יל ידי אדיוט שימושי שפועל באופן פבלובי ללא מחשבה תחילה.
כתוב תגובה ל- אטרו
הגברת הפסיכו' לא יכולה אפילו
  לעזור לעצמה   25/08/17 19:43
מסכן הילד/ה שנופל אצלה "לטיפול". בריא בנפש הוא בטח לא ייצא.
כולנו יודעים מה עשתה לביתו של נתניהו מאשתו מספר ?.התנהגה כמו האם החורגת המרושעת מהאגדות.אבל במקרה שלה זה היה במציאות.
כתוב תגובה ל- לעזור לעצמה
בןכזבית=נסמךעל מודיעיןשל מנצור
  ע_הראל   27/08/17 18:53
לפי בן כזבית מהבוקר 27.8, שרה נתניהו משתתפת בדיונים סודיים של המוסד והשב"כ; אז חשבתי שהוא שיכור חרטטן, ורק פה אני מבין שהוא מקבל מודיעין מהימן ביותר מפי הסוס מנצור אפנדי; שאפו לשניהם! §¥§¥§ ועל זה נאמר האם נפגשו זרזיר ועורב בלתי אם נועדו?! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
17
עצמאות או עריצות בית המשפט?1
  דרדר   25/08/17 18:01
המבחן המובהק ביותר להיות מדינה דמוקרטית או לא, הוא ריסון כוחן של הרשויות כולן! לא רק ריסון כוחה של הרשות המבצעת אלא בעיקר של הרשות השופטת זו הרשות הקובעת גורלות אישיים, כמו כן גם ריסון הרשות המחוקקת זו אשר עליה לחוקק על פי רוח הבוחרים ולמענם ולא על פי הרצון הבלעדי של רשות אחרת כמו הרשות השופטת. הביטוי המובהק והסופי לקיומה של דמוקרטיה הינו קיום הכלל - אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו מעבר לכל ספק סביר, או במילים אחרות שלא יהיה אדם חי בחרדה גם אם לא מודעת שמא לא יטיב עימו מזלו והוא עוד עלול להיות נאשם ומורשע במעשה שלא עשה! כוחן של כל אחת מהרשויות במדינה חייב להיות מוגבל ובכללן הרשות השופטת בדרך של הגינות משפטית כיבוד זכויות הפרט מול המדינה. העמדת חפים רבים לדין והרשעתם בלא בדיקה רצינית אם יש הצדקה לכך הם היפוכה הגמור של דמוקרטיה.

מכל השקרים שבית המשפט מפיץ השקר הגס ביותר הינו שבישראל כמדינה דמוקרטית בית משפט הינו עצמאי! שקרים נוספים קשורים לכך הם מסקנות כגון לכן למען עצמאותו של בית המשפט ולמען ששופטיו יהיו משוחררים מכל פניות עליהם לבחור את עצמם כך אינם חבים דבר לאיש! זאת מבטא השופט זאב סגל באמירתו: "העובדה שהוועדה לבחירת שופטים כוללת רוב בולט של משפטנים מונעת, במידה רבה, שימוש פוליטי לרעה בתהליך הבחירה ומבטיחה את אמון הציבור ברשות השופטת". פרוש אמריה זו הוא שאם לציבור תהיה השפעה על בחירת שופטים וחשוב לאין ערוך יכולת להרחיק שופטים לא ראויים, הוא יאבד אמונו ברשות השופטת...לשיטתו של השופט זאב סגל המבטא את הלך הרוח בקרב כלל השופטים, הציבור אינו מעניין בזכותו הדמוקרטית שתהיה לו השפעה כלשהי על השלטון, על מי שקובע גורלות. זאת משום שאז תהיה השפעה פוליטת. כאילו לשופטים אין השקפה פוליטית אחידה ואינם בוחרים את חבריהם המתאימים לאותה ההשקפה אותה הם כופים על הדרג המדיני. אלא שלא רק כפיית השקפה פוליטת על המדינה היא החמורה כאן – לעם אין כל השפעה על בחירת המושלים בו והקובעים גורלות אישיים. בית המשפט מצהיר שזו הדרך לשמור על עצמאותו השיפוטית, שאכן אמורה להיות כזאת.

בדומה גם לגבי אפרשרות להתלונן על שופט. נשיא בית המשפט העליון לשעבר השופט אהרון ברק התנגד שתהיה נציבות תלונות על שופטים בכלל וקשיים הסכים לכך שתוקם נציבות אשר תהיה כפופה לבית המשפט ולא לכנסת היות ולדבריו זה "יפגע בהפרדת הרשויות ובעצמאות השיפוטית" התערבות בית המשפט בנושאים מדיניים כיון שהכל שפיט לא היותה לידידו פגיעה בהפרדת הרשויות . בכל מדינה דמוקרטית תפקיד בית הנבחרים לפקח על בית המשפט ואין שום גוף שרק הוא על עצמו מפקח ואין עליו פיקוח חיצוני. על בית הנבחרים מפקח ציבור הבוחרים בבחירות כל כמה שנים. -------------

הדברים אמורים גם לגבי היכולת לפסול שופט. ההסדר ששופט לבדו פוסל עצמו אינו מספק באף מקום. אין זה אומר ששופט לא יכול לפסול את עצמו אך אין להסתפק בכך רק באפשרות זו. ישנם הפרעות בתפקודם של שופטים שאין הם כשירים לראות ולהחליט בעצמם, כמו משוא פנים, התנהגות בלתי שיפוטית ובלתי מקצועית ואף פלילית. ניתן להגיש בקשה מיוחדת לבית המשפט עליון (בשתשלום)אך לכך דאג אהרון ברק להציב מגבלות בלתי חדירות. הלה דרש מהמבקש להוכיח כי השופט לא יפסול את עצמו - משימה בלתי אפשרית. לאחרונה ממשרד המשפטים יצאה הוראה ששופט ימשיך לשפוט בעל דין לאחר שזה הגיש נגדו בקשת פסילה עד אשר יוחלט לגביה. כך יוכל שופט לנקום וכך מבטלים בעלי דין את כונתם להגיד בקשת פסילה.

למרות כל יומרתו של בית המשפט לעצמאותו, כאשר מגיעים ללב ליב
כתוב תגובה ל- דרדר
18
עצמאות או עריצות בית המשפט?2
  דרדר   25/08/17 18:07
על הרשות השופטת להיות עצמאית מסיבה אחת ויחידה למען תשרת את הציבור נאמנה בהגינות בחוסר משוא פנים, זו חובתה כלפי הציבור. זאת עליה להוכיח בשפיטתה. המציאות היא ששופטים מרגישים שהם אינם חבים לציבור דבר הם פועלים כפי שנוח להם במנותק מכל מחויבות לציבור. שופטים מעדיפים את החזקים ובמשפט פלילי בית המשפט על פי רוב הינו חותמת גומי של המשטרה והפרקליטות. כך הפכו השופטים על פיו את המונח עצמאות שיפוטית. זו איננה המצאה בלעדית של בית המשפט בישראל אך בישראל חסרים המנגנונים הקיימים בארצות אחרות לפיקוח על בית המשפט.

יש הטוענים כי עצמאות שיפוטית ואחריות שיפוטית הם עקרונות מתחרים, כיון שעצמאות שיפוטית פרושה הגנה על שופטיםמ פני לחצים חיצוניים העלולים לעוות את פסיקותיהם ואילו אחריות שיפוטת דורשת להתחשב בערכי היסוד של האומה. אין הבלות גדולה יותר מזו. אחריות שיפוטית כלפי כל בעל דין מכילה בתוכה את החובה לשפיטה על פי ערכים וחוקים ולכן והתנגדות ללחצים. העצמאות השיפוטית לא ניתנה כדי ששופטים יעשו ככל העולה על רוחם כפי שהם רוצים לחשוב, וכפי שהם ברוב המקרים מתנהגים כדרכם של רודנים עריצים. עצמאות ניתנה להם כדי שיוכלו להיות אחראים כלפי הציבור. אין שום תחליט לעצמאות השיפוטית אם אינה נובעת מאחריות, שכן העצמאות השיפוטית איננה מטרה בפני עצמה אלא אמצעי כדי שיוכלו למלא את אחריותם כלפי הציבור, כמו כל מקצוע לדוגמא מהנדס או רופא עצמאותם המקצועית היא למען אחריותם גם אדם פרטי אם הוא לדוגמא מתבקש על ידי הרשויות לדבר מה והוא האחראי, עליו לפעול ולודא באופן עצמאי. כך על השופטים להיות אחראיים כלפי הציבור ואין הם "עצמאיים" מאחריות זאת. עליהם לשאת גם באחריות פלילית ואין הם "עצמאיים" ממנה. ההסבר כאילו עליהם להיות משוחררים מכל אחריות פלילית בגלל עצמאותם היא גנבת דעת כלפי הציבור מצד השופטים. על נבחרי הציבור להבהיר זאת לרשות השופטת ולפעול למען הפעלת אחריותה הציבורית.
כתוב תגובה ל- דרדר
19
עליזה, נאוה ומיכל הצדיקות
  חדל פרעון   25/08/17 23:25
השמאל אוהב אותן כך: הגונות כמו עליזה אולמרט, צנועות כמו נאוה ברק, ישרות כמו מיכל הרצוג, שפויות כמו נינה קציר, יפות כמו פולה בן-גוריון, אקדמאיות כמו לאה רבין, מסורות לבעליהן כמו סוניה פרס. לכן, השמאל לא אוהב את שרה נתניהו.
כתוב תגובה ל- חדל פרעון
LOL תגובה מבריקה!
  סגי נהור   26/08/17 00:35
כתוב תגובה ל- סגי נהור
מקוה שהבינו-בלשון סגי נהור
  alice   26/08/17 00:49
כתוב תגובה ל- alice
מכל מלמדי השכלתי. תודה.
  אהוד פרלסמן   26/08/17 00:54
"על-פי נתונים מ-2008, מחירו של כל ציור נע בין 2,500 ל-25 אלף דולר." מענין מה מחירו של כל אחד מהציורים האלה היום. אני מנחש שבין 25 גרוש לשתיים וחצי לירות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
20
שרה התעללה באופן חריג בעובדיה
  ניצלה את מעמדה   26/08/17 00:56
כתוב תגובה ל- ניצלה את מעמדה
מע'משפט רקובה=קיבלה עדויות שקר
  ע_הראל   26/08/17 23:04
אין לי ספק שכל מי שתיאמו ביניהם והעידו שקרים נגד משפ' נתניהו, ששרה (שומו שמיים) ה-ת-ע-ל-ל-ה (לא פחות) בעובדים, כולם יקבלו את השוחד שלהם בחו"ל ובמזומן (בקפיצה הקרובה ביותר שלהם לחו"ל). §¥§¥§ אסכולת השיפוט הרקובה לא טרחה להרהר שמא כל העדויות שקר תואמו מראש; האלו - זהו המעון הפרטי הרשמי של משפ' רה"מ ובעלת הבית היא שרה נקודה. §¥§¥§ לכן זכותה של שרה לנזוף בכל עובד במעונה הפרטי - במידה שהוא מתרשל (או מתעקש שלא) למלא את הנחיותיה; למשל לא לקנות חלב בסקיות, שזה נשפך מידי פעם במיוחד אם הילדים ניגשים בעצמם למקרר (ומתקלקל הרבה יותר מהר מחלב רגיל בקרטון, וצריך לטעום ממנו כל הזמן לוודא שלא התקלקל כבר - תוך נטילת סיכון שזה יוגש חלילה בטעות לאורח רם מעלה של בית רה"מ)! אגב אין יותר חלב בסקית בסופר לידי - כי רק בתי קפה קונים אותו ובקושי משפחות עירוניות (ומחיר החלב בקרטון ירד מ 6.50 ש"ח ל 5.50, ואני אף קונה אותו ב 5.30 ש"ח, הבדל קל ממחיר סקית 5.00)! §¥§¥§ אז במה יכולה שרה להתעלל (אפילו לו תרצה מאוד)?! §¥§¥§ לבקש מעובד לתת שעות נוספות (בתשלום מלא) זה התעללות? מה, נפתלי חולה הכלבת הוא סניל ששכח איך אומרים לא? וכך הלאה והלאה, אסכולת השיפוט הרקובה מקבלת עדויות שקר - כי היא ר-ו-צ-ה שיביאו לה עדויות שקר, שרק יתאימו לאג'נדה הסמולית שלה. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
21
חופש המידע
  ללא פייסבוק   26/08/17 01:30
על פי עקרון חופש המידע יש לדרוש מדרוקר את הפרטים הבאים כל מגוון מעסיקיו השונים. עם פירוט מתי החל והיקף משרה בכל מקום ומקום. בנוסף יש לקבל ממנו פירוט ממי הוא מקבל כספים. ללא פירו הסכומים כדי לא להכנס לצנעת הפרט. כמו כן שיתן את רשימת החברים שלו שהוא נמצא בקשר שלא דרך קשר של עיתונאי ומקור מידע. לאחר שימסור את הפרטים הנ"ל אולי נוכל לדעת מי באמת עומד מאחריו.
כתוב תגובה ל- ללא פייסבוק
לא זוכר מאיפה
  סנילי   26/08/17 01:44
את אחד החברים שלו אני מכיר אבל לא זוכר מאיפה.
כתוב תגובה ל- סנילי
22
בן כספית, לכל אלה ששכחו ממנו
  מייק   26/08/17 04:02
כתוב תגובה ל- מייק
23
איש קטן קנאי חולני רע וצבוע
  יעקב יעקב   26/08/17 09:31
מותר "לעמירה הס" כתבת בעיתון "הארץ" לחשוב שידוי אבנים על יהודים היא חובה מולדת של הפלסטינים - "עמירה הס" כמו כל אדם אחר רשאית לחשוב כך זו "לא" עברה על "חוק ההסתה" קבע השופט הזה בפסק דינו-ועוד הוסיף אם הטענה שעמירה הס בעצם באה לפלסטינים ואומרת להם תמשיכו להמטיר אבנים וסלעים על ראשי היהודים גם זה לא נקראת הסתה--ועובדה אף אחד עוד לא נהרג על ידיו אבנים וסלעים-דבריו של השופט ששפט את רעיית ראש הממשלה --
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
24
שופטי ישראל-עוכרי ישראל
  יעקב יעקב   26/08/17 10:25
מערכת משפט חזקה ועצמאית תבוא רק מהעם - היא תבוא רק אם תאמץ את הדרך בה בוחרים שופטים בכל הארצות הדימוקרטיות בעולם- כולל ארצות הברית של אמריקה-העם בוחר את שופטיו-- מה שיש לנו כאן דיקטטורה רודנית אכזרית פוליטית- ולא שופטי צדק- שודדי ים אמרו עליהם ידועי משפט בעולם פיראטים גונבי שלטון בכוח אמרו עליהם פרופיסורים במערב-כולל פרופיסור דניאל שיושב בתוכנו- הכל רכוב ומסריח-צריך לעקור אותם משורש ולבנות הכל מחדש "על פי בחירת העם"- להתחיל קודם באנשים של העליון שבחרו את עצמם מתוך עצמם להיות שופטים - שם נמצא טירוף הכוח הבלתי נתפס --אליטה שמאלנית אשכנזית אולטרה לבנה- חסינותם היא מלאה ולא נושאים באחריות מעשיהם-ואפילו אם הם גורמים לאסון ראו את פסק דינם במתישבים היהודים של גוש קטיף- חוקי יסוד האדם חרותו כבודו וקנינו לא חלים על מתישבי גוש קטיף-פסקו שופטי ישראל בירושלים הבירה הם עדיין שם וממשיכים לשפוט את העם כאילו לא קרה כלום- הוי בונה ביתו בלא צדק ועליותיו בלא משפט אמר הנביא--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
25
פרצלמן פרצלמן החכם הקטן
  יודע מידת חברו   26/08/17 13:44
להעמיד את שרה נתניהו כדמות הירואית שאתה משבץ אותה ברקע אורוולי - דורש מוגות-שכל שמתכווץ יותר ויותר. יש בשורות העלובות האלה חנופה לעיתונאי הדגול יואב יצחק... פרצלמן ויואב יצחק! צמד-חמד - שומרי הסף באתר על בית מיליקובסקי!!! מה קורה כאן באמת?
כתוב תגובה ל- יודע מידת חברו
מה קורה?סמולנים פלצנים לא מתים
  ע_הראל   27/08/17 19:08
רק מחליפים זהויות בדויות - ומקפידים על עילום שם. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
26
החלטתו של השופט דראל היא
  לא חובבת שרה ורהמ   26/08/17 20:17
לא רק חסרת היגיון, ולא רק חסרת לב, היא גם זלזול באינטליגנציה שלנו.שאם לא כן, השכל הישר נותן שדראל צריך להיות, או חסר יכולת שיפוטית על פי חוק,או מטה משפט ביודעין, המשחק לידי תקשורתן בזוי עם קבלות. ומעניין האם אותה כספית קפצה וציינה את מידת חום האובססיה של התקשורתן הזה, גם כאשר נשיאנו הראוותן והבזבזן, שימון פרס, סירב לפרוס את הוצאות בית הנשיא לעיני מבקר המדינה, ואם לא, אז מדוע?
כתוב תגובה ל- לא חובבת שרה ורהמ
נחמד לסיים עם עוד תגובה מבריקה
  אהוד פרלסמן   27/08/17 00:43
עקב היותי איש קשיש נצרכתי לקריאה שניה כדי להבין את הסיפור על הכספית ומידת חום האובססיה. יפה מאוד!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אי אפשר לזלזל באינטיליגנציה
  תגובה שהיא אבסורד   27/08/17 09:38
אצל מי שאין לו, ולו טיפת אינטיליגנציה.
כתוב תגובה ל- תגובה שהיא אבסורד
תקציב בית הנשיא בתקופת פרס
  בני בנקר   27/08/17 10:52
שילש עצמו מ 20 מיליון שקלים בערך בתקופת קצב ל 60 מיליון שקלים לשנה. מעניין כמה חמגשיות,בקבוקי שמפניה ורודה וגלידות פיסטוק,היה אפשר לרכוש בהפרש...שום תחקיר לא נערך בנושא ע"י דרקר,גילת ודומיהם. פרס ייזכר בתולדות עמנו לדיראון עולם,על פשע אוסלו שיזם,פשע שהוביל למאות "קרבנות שלום" חפים מפשע וייצר בסיס קרקעי יש מאיין למחבלי אש"ף,בסיס שהם יכלו רק לחלום עליו לפני הפנטזיונר פרס,שבעליבותו הרבה הגדיר את טילי החמס על עוטף עזה כ"קאסם שמאסם". רק אמירתו של הקונסליירי של אריק שרון,"חפצים מעופפים",מתחרה בטיפשותה באמירתו של פרס.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אף אחד לא חייב לך כלום.
  בני הבכיין   27/08/17 11:18
אתה יכול לפנות בתלונות לאלה המתחזים לעיתונאים בימין (ריקלין, סגל ושות'), שיעשו תחקירים על מה שמעניין אותך. הבעיה היא, שהלשון שלהם תחובה בעכוז של נתניהו, מה שלא מאפשר להם לעשות דבר חוץ מטוקבקיזם, שמתחזה לעיתונות.
כתוב תגובה ל- בני הבכיין
פטור לקרן פיטנגו של פרס
  בני הקרחון   27/08/17 13:24
ועדיין לא התחילה חקירה של אפילו קצה הקרחון: יום הולדת לשמעון פרס ב-11 מיליון שקל, 'תרומת' דשא לבית הנשיא שמעון פרס ב-3 מיליון שקל, פטור ממס לקרן קיסריה ש'במקרה' מעסיקה את הבן של שמעון פרס כיו"ר הדירקטוריון, השקעה של קרן קיסריה בקרן פיטנגו של הבן של שמעון פרס ו'הפסד' מיליוני שקלים שהם כספי ציבור שלא שולמו כמס, קומבינה לחבר המיליארדר של שמעון פרס - חיים סבן לרכישת חברת בזק: פטור ממס של 2.5 מיליארד שקל תוך שנתיים.
כתוב תגובה ל- בני הקרחון
אתה מכיר את פרלה?
  תגיד בני,   27/08/17 14:27
אז לך תספר לה.
כתוב תגובה ל- תגיד בני,
מה את משווה את פרס למיס פיגי
  מלכישוע הגלעדי   8/09/17 17:02
שעלילותיה, והתנהגותה הפוחזת כבר היו לשמצה. לא פלא שביבי ניסה כבר בשלב מוקדם של נישואיהם להתנחם בזרועותיה של רות בר בדירת נאפופיהם בפתח תקוה.
כתוב תגובה ל- מלכישוע הגלעדי
27
אכן, מגיע לאח זה דיור חדש
  רפי לאופרט   31/08/17 08:29
העובדה שיש כאן 88 תגובות ותגובות שכנד (ועכשיו כבר לפחות 89...) מעידה שנושא התנהלות בתי המשפט והשופטים בישראל מעסיק את הציבור, ולהתרשמותי – לא לחיוב.
אני מקבל את הטיעון שדרישתו של בן כספית היא קנטרנית בעליל וכי עמדת השופט דראל מתנשאת ושרירותית.
אחת הנקודות המרכזיות בשיח המתנהל כאן ברמות שונות של חשיבה, הוא שרירות הלב של בתי-המשפט שלנו. על רקע התגובות הסוערות האחרונות להערותיה של שרת המשפטים, שקד, על הצורך בריסון "חופש ההשתלחות המשפטנית" (ניסוח שלי, ר"ל) בבתי המשפט, בלשכות היועצים המשפטיים ובפומבי, ברור שגם הציבור וגם המשפטנים מבינים היטב שאנו מתקרבים לנקודת הכרעה בשאלת גבול הסמכויות של רשויות השלטון, מי קובע אותן וכיצד. דווקא השחצנים והלעומתניים דוגמת בן כספית, מביאים את הציבור לגבול הסבלנות. מכאן פתוחה הדרך לרשות המחוקקת (יש כזה דבר גם אלנו) להשיב אל חיקה את הסמכות לקצוב לכל רשות אחרת במדינה את תחומי עיסוקה וגבולות סמכויותיה באמצעות חקיקה; ובמקום שנחוץ – חקיקה ראשית. אנרכיית הפרשנויות החופשיות, המתלהמות, הפוסט-מודרניות והמוטות עמדות אישיות פרטניות, חייבת להפסק או להסתיים. עדיף היה לכולם ריסון מרצון. באין ריסון מרצון, וכרגע לא נראה רצון כזה, יש לאכוף ריסון באמצעות חקיקה. מקרה הפסיקה האחרונה של בג"צ בשאלת המסתננים מאפריקה המתרכזים בדרום ת"א, מדגימה עניין זה היטב.
בעבר כבר הצעתי בהזדמנויות שונות לבחון מחדש את חתימותיה של ישראל על אמנות בינלאומיות שכל כולן ניסיון להיטיב עם "הרעים" ולשלול את זכות ההגנה העצמית "מהטובים". דומה שבעבר חתמה ישראל על אמנות אלה בעיניים עצומות, משום שזה היה "מודרני", "יפה", "הומניסטי" ו"תקין פוליטית". מאחר ובמקרים רבים הסתבר שהדבר מנוצל לרעתה, יש לחזור ולבחון את הנושא – מול האו"ם, ארגונים בינלאומיים והסכמים שונים. הצהרות-סרק על חופש ביטוי, עליונות זכויות הפרט על זכויות הזולת (החברה) והעדפה שיטתית של היחיד על החברה בה הוא חי, במקום איזון חיוני, הם דברי הבאי. יש להחזיר כל אלה למטבח החוקי והחוקתי לבחינה מחודשת ולניסוחים מאוזנים. הפרט אינו קדוש וזכויותיו ניתנות במסגרת השתייכותו החברתית כך שהם מאפשרים גם לזולת להתקיים לידו בצוותא ומתוך כבוד הדדי והתחשבות הדדית. האיזון יחיד-חברה הוא בלתי נמנע בדמוקרטיה, אלא אם חותרים לאנרכיה או אלימות.
המקרה של שרה נתניהו שערורייתי, מפני שהפרשנות שנתן השופט דראל לזכותה לפרטיות, "נכנעה" באופן ברור לדעתו המשוחדת בדבר קדושת הרצון לפגוע ברשות שלטונית (רוה"מ והליכוד) שאינם לרוחו של התובע – בן כספית.
אני מסכים עם דעת המאמר שעל השופט היה "לגלגל את כספית מכל המדרגות" בגין תביעתו הקנטרנית והחצופה. אילו היו לי זמן וכסף הייתי מפעיל נגדו ונגד שותפיו לרדיפת שרה נתניהו תביעות מקבילות, ואפילו נהנה לראותם מתפתלים בניסיון להגן על התזה המופרכת שהמציאו וטובת רדיפת שרה נתניהו.
שוב מוכח, כפי שנאמר במאמר, שניסוחים משפטיים מסוג: "עניין ציבורי" ו"פגיעה בפרטיות", קלוקלים כאשר השופטים המפרשים אותם עושים שימוש בלתי מאוזן ובלתי-שקול כהלכה מול רצון המחוקק ורוח החוק.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
שכספית אדם פרטי, שעובד במקום
  ההבדל הוא,   31/08/17 09:23
פרטי, ושרה נתניהו היא אדם ציבורי, שחיה על חשבון הציבור. לכן דינם שונה מבחינת ״ההגנה על הפרטיות״.
כתוב תגובה ל- ההבדל הוא,
אלה שטויות גמורות
  רפי לאופרט   1/09/17 22:01
שרה נתניהו היא אשת ראש הממשלה היא חיה במעון ראש הממשלה עם משפחתה, ומסייעת לו במילוי תפקידו בנושאים טקסיים ופריפריאליים. זכויותיה הן כזכויות בת משפחה של איש ציבור, כמתחייב מרמת ואופי תפקידו.
אם פעלה שלא כהלכה, כאזרחית מן השורה, יש לטפל בכך בהתאם, ותו לא. השאלה אם מחבבים אותה או אין מחבבים אותה , איננה רלוונטית.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
90 תגובות בלתי מייצגות לחלוטין
  אהוד פרלסמן   1/09/17 03:32
אני ממש מסכים עם כל מה שכתבת, חוץ מדבר אחד, וזה שאתה חושב שהציבור מבין שבית המשפט עובר את הגבול. כמעט אף אחד לא מבין את זה, וכמעט אף אחד לא מתענין בזה. אני בטח לא קורא את כל העיתונים, ובעצם אף אחד מהם, וגם לא רואה את כל תוכניות הטלביזיה, ובעצם אף אחת מהן חוץ מהשידורים מאליפות ארה"ב בטניס, אבל בכל זאת יש לי הרגשה שאף אחד חוץ ממני לא כתב מאמר ביקורת על ההחלטה הזאת של בית המשפט. מצאתי בגוגל מאמר אחד, של משה גורלי, שדוקא משבח את השופט. "אנחנו לא כולם" נהגו להגיד באיזו תוכנית ילדים ברדיו, וזה בדיוק מה שאני חושב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שבית המשפט עובד עם ההגיון,
  מזל גדול,   1/09/17 23:54
ולא לפי הודעות סמס, או לפי התכתיבים של משפחת המלוכה הפרזיטית והמושחתת.
כתוב תגובה ל- מזל גדול,
94 תגובות
  אהרון שחר   3/09/17 18:54
כל הכבוד פרלסמן, אני אוהב לקרוא את מאמריך.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il