s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נכשל מול אירן
מאת: איתמר לוין  |  27/08/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חחחח איזה שטויות
  אנטיוכוס..   27/08/17 11:21
האמת איתמר התעלתה על עצמך הפעם.. אצלך הכול ניתן היה לפתור אילו.... קשקשן בלתי נלאה נהייתה לא שכחנו את תחזיותך לפני הבחירות והשטויות שהאכלתה אותנו. נתניהו אשם בכול תחלואי המזרח התיכון אתה כמובן היתה פותר כול הבעיות בשניה אחת טיפש מטופש
כתוב תגובה ל- אנטיוכוס..
אדוני! בדבקה מתריעים חודשים
  שכל לא חילקו לך!   27/08/17 13:03
על הנעשה . ופה עסוקים בשטויות! הבנת פינוקיו?
כתוב תגובה ל- שכל לא חילקו לך!
2
מה מר לוין מציע? לפתוח מלחמה נ
  רחבות   27/08/17 11:25
נגד איראן,? מלחמה גרעינית? במחיר של עשרות אלפים של הרוגים?

נתניהו עשה מה שניתן לעשות במדינה דמוקרטית תוך עשיה המכסימום לשמור על אזרחי המדינה וחייליה,

יש להמתין בסבלנות לשינוי המשטר באיראן.
כתוב תגובה ל- רחבות
האם נלך כצאן לטבח??
  אביב127.   27/08/17 12:58
כן,צריך לגייס מלחמה מול איראן.מה עדיף?...ללכת עוד פעם כצאן לטבח??...###האיוולת של מאיר דגן,ז"ל.ראש המוסד המנוח,קבע שתוקפים באיראן,רק כאשר החרב מונחת על הצוואר,כמו סבא שלו,בשואה.דגן טיפש.###כאשר החרב על הצוואר שלך,אתה אבוד.מאוחר מידי.צריך להקדים להכות את האויב.ולעזאזל העולם.###יש לנו את היכולת הצבאית,אבל כל זמן שהממשלה רופסת ומושחתת,בראשות נתניהו,לא יזוז דבר.###לסיכום-אני לא סומך על הממשלה הכאילו ימנית,הזאת.הכינו את המיקלטים,ותלמדו פרסית מדוברת...###הפרסים מגיעים,בקרוב,!!....וזה לא יהיה מצחיק כמו יוסף שילוח..."הבטן שלי עושה גורו,גורו,גורו...."
כתוב תגובה ל- אביב127.
לא. נעשן סיגרים ונשתה שמפניה
  בובות יש לי בבית!   27/08/17 13:46
וורודה ונראה מטבחים וכ"ו. תגיד למה יש ראש ממשלה בכלל אם ככה אתה עונה?
כתוב תגובה ל- בובות יש לי בבית!
כן חסיד שוטה-מלחמה
  משה דב   27/08/17 15:15
לא נגד איראן אלא בשלב זה נגד החיזבאללה עד לחיסול כוחם בלבנון. כן זה יעלה דם בחזית ובעורף ונזק אבל חובה לחסל אותם עכשיו לפני שזה יהיה בלתי אפשרי רק שנתניהו ואוסף הנמושות הצעקניות הנקראת ליכוד שמוכנה לצרוח על כולם אב לא להקריב כלום הם שמנהלים את המדינה-אנחנו נשלטים על ידי אספסוף פחדן
כתוב תגובה ל- משה דב
3
המאמר נכון בעיקרו
  בלופיהו   27/08/17 11:25
אבל הוא האחרון שיסיק מסקנות. דרך אגב, המצב הכללי של הצבא ממש לא הולך ומשתפר עם השנים, זה ארגון מסואב. הפתרון לא יגיע מהפוליטיקאים, אלא מביטול גיוס החובה והתמקצעות הצבא, ובפרט רפורמה מאוד גדולה בקצונה הישראלית, שזו לב הבעיה.
כתוב תגובה ל- בלופיהו
4
שהיה מכה את אובאמה?
  איצקו   27/08/17 11:30
אדון כתב-אם ראש הממשלה היה מחריף את היחסים עם אובמה בנושא איראן עוד יותר מאשר החריף אותם בנושא איראן והיחסים היו מתנתקים הייתם אומרים שראש הממשלה השתגע.אם היה תוקף את איראן בנשק חם כאשר אובמה מתנגד הייתם אומרים שראש הממשלה מופרע. הספור עם איראן לא נגמר הוא רק מתחיל והתראותיו של ראש הממשלה בנושא לכל העולם במשך שנים רבות היו מוצדקות.כאשר ביבי התנגד לאובמה גם התקשורת והשמאל התנפלו אז מה אתם רוצים בדיוק ? מלחמה -תמתינו.
כתוב תגובה ל- איצקו
5
תוספת קטנה לתגובתי לעיל
  חן265   27/08/17 11:55
וכן, אני מגיב מטעם! אני מגיב מטעם עצמי ומצפוני!
כתוב תגובה ל- חן265
6
נתניהו נכשל, האמנם?
  עמעיד   27/08/17 11:57
כתוב תגובה ל- עמעיד
7
איתמר לוין
  צבי מרחב   27/08/17 11:59
איתמר אתה ממש מגוחך.

כתוב תגובה ל- צבי מרחב
8
נתניהו נכשל, האמנם?
  עמעד   27/08/17 12:03
נתניהו נכשל, האמנם? כותב הכתבה היה בוודאי מצליח הרבה יותר, ובוז'י בוודאי ובוודאי היה מצליח עוד יותר, והכוכב החדש , הגבאי עם ה-52 מיליון, היה מצליח הרבה הרבה יותר, ומעל כלם היהיר לפפפפפיד היה מצליח כל כף שבמחי טיל אחד הנשיא טראמפ היה מעלה את אירן בעשן.
ואולי את הישועה תביא זוועה גלאון (גל עצמות) או ח"הכ זחאלקה את אחמדד טיבי??
כתוב תגובה ל- עמעד
9
מה נזכרים כעת כשבדבקה
  לא רציני! נפלנו.   27/08/17 12:32
מתריעים על הנעשה כבר זמן ממושך? יותר חיוני היה לעשות סלפי עם חזן? להראות מטבחים לכל עם ישראל?..מפגני אהבה?...קקושי נפתלי? ..
כתוב תגובה ל- לא רציני! נפלנו.
10
נתניהו לא נכשל מול איראן
  אלטע קאקער   27/08/17 12:50
זה שהלוקשים שניסה למכור לבוחרים שלו לא התממשו (ממש הפתעה משקרן פתולוגי) לא אומר שהוא נכשל במעשה אלא שהוא נכשל בשקרים שלו. בכל נקודה הוכיחו לנתניהו שהוא לא רלווטי ולא מעניין אף אחד. הסכם הגרעין נחתם בלי המעורבות שלו וגם העניינים בסוריה יקבעו ללא שיש לו מילה בנושא. הרוסים משתינים על נתניהו בקשת וממשל אבו-איוונקה פשוט מתעלם מנתניהו כמו שהוא התעלם במכירת הנשק המתקדם לסעודיה. נכון, נתניהו היה יכול לגרום להרבה בלגן אם הוא היה תוקף אבל היכולת להרוס לא נותנת מקום בשולחן. היות שנתניהו בכלל לא היה במשחק האם הוא יכול להיכשל? יש שיטענו שאומה קטנה צריכה להפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותה כולל דיפלומטיה. רק שנתניהו כל כך עסוק בחברים האנטישמים שלו ברחבי העולם שהוא מזניח את החיים עצמם.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
11
לפי אותו היגיון
  סתם כי בא לי לדבר   27/08/17 13:02
עליך להתפטר מכל תפקידיך כי לא הצלחת להחליף את ראש הממשלה הנוכחי, שאגב גם אני מעוניין להחליפו. ישראל היא מעצמה, אבל, כוחה מוגבל , רוסיה וארה"ב גם הן מעצמות ובכל זאת, אינן יכולות להכתיב את רצונן.
כתוב תגובה ל- סתם כי בא לי לדבר
12
לוין אדם חצוף וחסר יושרה.
  בני בנקר   27/08/17 13:38
הרמטכ"ל לשעבר,גבי(מסמך גלנט) אשכנזי וראש המוסד לשעבר מאיר דגן ז"ל,ביצעו מעשה שגובל בבגידה וסרבו למלא הנחייה של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון דאז לבצע הכנות לתקיפה על איראן. המיידע הזה פורסם בגלוי ובמקום להתגולל על הקושרים,לוין מתגולל על נתניהו. 1984 של אורוול אמרנו ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
13
בעזרת נתניהו ארהב תלחם באירן
  הגוי..   27/08/17 15:02
עד החיל הישראלי האחרון ממש כפי שהיא נלחמת נגד אסעד עד מחבל ג'בהת אלנוסרה האחרון ואיש האופוזיציה האחרון שלא לדבר על אחרוני אנשי דאעש שגם הם נתמכו (למי שזוכר), בידי ארהב ואובמה..ארהב שואפת לחיכוך צבאי בינינו לרוסים. דבר זה לא יהיה לעולם היות ורוסיה מעוניינת בישראל עצמאית וחופשית מלחץ זר מחד ומאידך פוטין כבר הודיע בזמנו כי, ציטוט: "ישראל חזקה חשובה לנו (הרוסים), אסטרטגית ואתם תתפלאו, יותר מאשר לארהב", סוף ציטוט..כך שכיום ארהב היא זאת הנמצאת כאן במצב שלה יש מה להפסיד בכל מקרה ובתסריט מלחמה כל שהי באזור בעוד לרוסיה יש רק מה להרוויח מכך ומכאן ברור שרוסיה לא תאפשר לישראל או לאיראן ליפול בפרט אם ייווצר המצב בו ארהב תלחם באיראן עד חיל צהל האחרון. נ.ב. זה כבר קרה לנו במלחמת יום הכיפורים עם מצרים שסגרה עסקה עם ארהב עוד בטרם המלחמה. אז זה יצא על חשבוננו מבחינת האבדות ועל חשבון בריהמ שהפסידה את מצרים לארהב ואנו קיבלנו את התלות המלאה בארהב ואת קמפ-דיביד ממנו נשפך דמנו עד היום הזה בעוד אותה ארהב תומכת גם בנו וגם בפלסטינים לצורך העניין של ארהב והמבין יבין.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
14
מעניין מה היה כותב היום איתמר
  קורןנאוה טבריה   27/08/17 15:13
מעניין מה היה כותב היום איתמר לוין אילו נתניהו היה מצפצף על אובאמה ועל כל גורמי הביטחון ושומרי הסף שלגלגו והזהירו אותו פן יעז לצאת ל'הרפתקאה' ולהפציץ את הגרעין האיראני?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
אור יקרות
  באום   27/08/17 17:21
אין ספק שנושא החקירות של נתניהו לא מספק את הסחורה ויש לשער שדורשי רעתו של נתניהו כבר מבינים שצריך למצוא משהו חדש על מנת להוריד אותו מהשלטון.לא אתפלא עם מחר תתפרסם עצומה חתומה בידי בטחוניסטים לשעבר שידרשו מנתניהו להתפטר בגלל התעצמות אירן והם כמובן לא יזכירו לנו שרק לפני שנתיים הם חתמו על עצומה שאמרה שנתניהו סתם מפחיד אותנו עם אירן ואין שום איום קיומי וצריך לפנות את יו״ש. יושבים שני אנשים ומשחקים שחמט ופתאום איתמר לוין ניגש לאחד מהם ואומר לו ״הפסדת״. מה קרה?המשחק לא נגמר,הוא יכול להמשך שנים אבל ללוין נגמרה הסבלנות.שילך להצגה יומית וירגע.אבל כשחושבים על זה,טוב שהאירנים מתקרבים אלינו כי עד היום כדי לנקנק אותם היינו צריכים להגיע אל מעבר להרי החושך,עכשיו הם באים אלינו לשכונה ולא צריך אפילו למלא דלק במיכל, אפשר לזמבר אותם בנון שלנט בין נימנום של אחה״צ לארוחת ערב. נכון,הם יתעצבנו וזה יהיה בדיוק הרגע שתיהיה לנו את הלגיטימציה להאיר את שמי אירן באור יקרות.
כתוב תגובה ל- באום
16
"הוא צריך להסיק מסקנות"
  פנחס   27/08/17 20:48
ומי יעלה לשלטון? כל אלה שהתנגדו בקולניות רבה למאבקו של נתניהו נגד אירן
כתוב תגובה ל- פנחס
17
אחד מראשי הממשלה החלשים ביותר
  Alex789   28/08/17 12:14
מעבר לנאומים המרשימים וההצגות בתקשורת, מדובר באחד מראשי הממשלה החלשים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל שיסיים ארבע קדנציות ללא הישג משמעותי בשום תחום תוך הזנחה של הדברים הכי עקרוניים לעתידה ולבטחונה של המדינה תוך שהוא מביא את המדינה אל תוך מציאות של מדינה דו לאומית מסוכסכת, מפולגת ומסובכת.. זה מה שקורה כשהחזון הוא: לא יהיה כלום. המורשת: לא היה כלום. והאסטרטגיה: אין כלום!
כתוב תגובה ל- Alex789
18
שים לב מי הפריע לו כל הזמן
  ארכימדס_   28/08/17 13:14
כאשר בוחנים את פעילותיו של ביבי, ואת חוסר הפירגון ,רוע הלב המתמשך לכל פעולה שלו, כולל הופעותיו בארה"ב, כולל הלעג לכל דבריו, כדאי שכל מי שהתנגד ,יבדוק אם מעשיו שלו ,הם לא חלק ממה שהמגדיר ככישלון מדבר. אגב ,פעילויותיו ,כנראה כן העלו על השולחן את הדיון, הלחצים, והתוצאות שאובמה טען שהן טובות. אבל אף אחד מהמפריעים לא היה שותף לעזרה כלשהיא.
כתוב תגובה ל- ארכימדס_
לא קשור. פוטין אויב ישראל.
  והוא חי בנדמה לי.   29/08/17 11:05
כתוב תגובה ל- והוא חי בנדמה לי.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il