|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היועמ"ש יסגור התיק נגד שרה נתניהו
מאת: יוסי דר  |  09/09/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלטון החזירים בחוות החיות..
  הגוי..   9/09/17 09:01
ואין מה להוסיף.
כתוב תגובה ל- הגוי..
כל הסמול זה מצג שוווא
  דן ה   9/09/17 09:07
כתוב תגובה ל- דן ה
שק לחזרזיר הים שלי באחוריים
  הגוי..   9/09/17 09:43
הוא ימני טהור גזע והוא, נכדיו וניניו ובני ניניו מצביעים מח"ל מאז 1977..עד אז השמאלני הזה הצביע מפא"י.. כעת תביט במראה ודע מה הם מקורותיך.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
גם אתה מצג שווא
  דן ה   10/09/17 10:49
כתוב תגובה ל- דן ה
יא'אהבל, חוות החיות נכתב על הק
  קורןנאוה טבריה   9/09/17 18:34
הקומוניסטים השמאלנים- כדאי לך ללמוד על כך כדי שלא תסית לריק.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
מיצוי הדין חובת היועץ לחברה
  קורא   9/09/17 09:06
ההתנהגות של שרה וביבי בפרשת עמדי והמתנות בעבר מן הראוי היה שתגיע לבית המשפט. הדוגמא האישית ששנים אלה נותנים מזה שנים לציבור הישראלי הוא דוגמא שלילית ביותר. השניים הביאו להידרדרות ערכית ומוסרית ולהשחתת הקרובים אליהם שלמדו מהם. אסור לסגור את התיק נגד שרה ויש למצות את הדין עם ביבי בדיוק כמו שנעשה לאולמרט
כתוב תגובה ל- קורא
3
מההר יצא עכבר מובל בחצוצרות ו
  יעקב יעקב   9/09/17 09:15
ובתופי הטמ טמ -- צריך לחקור את החוקרים עכשיו ומיד-יותר משנה הם חוקרים--על מה ?? על מגשי האוכל -- מי בישל והביא את האוכל ומי אכל אותו- מי זוכר חקירות כאלה נגד רעיית ראש ממשלה בתולדות המדינה מאז קיומה -ראש הממשלה הסביר- ורעייתו שרה הסבירה- וזה לא היה מספיק לבעלי השררה---דווקא מי שהיה מעורב עמוק-והיה גם אחראי ישיר להזמנות האוכל הוא מנהל הבית--(איך הוא עבר את כל הבדיקות הביטחוניות) אותו דווקא יצחקי וחבריו אימצו לחיקם- נתנו לו חיסוי מלא ואחרי כבוד שלחו אותו לחופשי --רק רשע וגם טיפש עושה דברים כאלה - צריכים להביא את הרשעים והטיפשים האלה לדין עכשיו ומיד--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
4
דן מרגלית
  ecte   9/09/17 09:39
דן מרגלית כותב ומודה שהוא וחבריו העיתונאים היו כל ערב שבת בביתו של אולמרט וקבלו כיבוד "תומך ביבי הציע בפוסט לחקרני על הכיבוד אצל אולמרט בהשוואה לביבי: מדובר בזמן קצר בערב שבת והכיבוד צנוע - תה וקפה ועוגה וגבינה בלבד ואהוד ממלצר" אז מה מרגלית בא בטענות אל ביבי על התנהלותו בישראל היום כאשר הוא וחבר העיתונאים היו כל שבוע נפגשים ומקבלים הדלפות ישירות "מפי הסוס" ומגבים אותו בעיתונים צביעות אמרנו רק להם מותר הכל.
כתוב תגובה ל- ecte
5
מוכן להתערב שאתה צודק
  ארי כספי   9/09/17 09:52
הרי זה הגיוני שאם ביבי יפול, גם סיכוייו של מנדלבליט להגיע ל"עליון" אפסיים. הרי מנדלבליט מונה רק על מנת שימשיך את פעילותו ה"מבורכת" בצה"ל (ע"ע פרשת הרפז). בינתיים הוא עושה הכל כדי "להרוויח זמן" כדי שהזוג המלכותי יוכל לישון טוב בלילה, כי לא היה כלום ולא יהיה כלום. מעניין מתי יחברו למשפט הזה מנגינה שתהפוך אותו להמנון של רפובליקת בננות ים תיכונית מסויימת.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
6
שרה נתניהו תעלה טענה עקרונית!
  פועה   9/09/17 10:39
והיא שראש הממשלה לצורך שימור מעמדו ומלוי תפקידו משתמש בביתו לאירוח גורמים חשובים המשפיעים על מדינת ישראל. שרה כרעייתו אחראית או שותפה פעילה לטקס האירוח. רמת האירוח מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך האירוח ורמת המזון המוגש והשירות המגיש הם מהותיים באירוח. הסטנדרט השותף שקיים ומתוקצב ע"י המדינה (מבשלות, שרתים, מנקות וכד') הוא נמוך ואינו מתאים להשגת התוצאות הרצויות. לכן לגברת לא הייתה ברירה אלא להזמין מזון ושרות יוקרתי מחוץ למערכת הרגילה. "כל השאר" הוא בחזקת עניין טכני: איך לממן את ההוצאות הנוספות ולשלם לנותני השרותים בנהלים הקיימים. היא תטען לכן, שראשית יש לבחון את מי אירחו הזוג נתניהו בביתם ואת החשיבות של המתארחים למדינה. היא תטען שהקפידו להזמין מספקים חיצוניים שונים ומגוונים ולא מספק יחיד! ותטען שזאת הייתה הדרך היחידה ולכן סיידוף שהבין זאת היטב שיתף פעולה. אלה טענות שהיועמ"ש לא יכול ולא צריך להיכנס אליהן! לכן הוא חייב להעביר זאת למבחן בית המשפט, שיחליטו השופטים.
כתוב תגובה ל- פועה
שירותי מזון בבית ראש הממשלה
  מבין ענין   9/09/17 12:53

הערותי
4.::

1 אם האוכל שבישלה המבשלת ביום מסוים לא היה מספיק טוב על אף שבושל לפי הוראות הגב'. יכלו להזמין להם אוכל מכל מקום שהוא ולשלם מכיסם.

2. ישנם נהלים ברורים מתי ואיך מותר להזמין שפים ואוכל ממסעדות מיוחדות כולל תעריפים לאורח. המשפחה הצמה לא זכאית באין אורחים לקבל שירותזה.

3. גם אני מעדיף אוכל יוקרתי אבל כשאין לי כסף אני מסתפק בפחות.
4.
במקום לנ סות לעקוף את הנהלים בהנחה שאף פעם לא יבדקו אותם
מוטב היה לגב' לפעול באמצעים שעומדים לרשותה לשנות את הנהלים.
אם לגבי תשלום למבשת/טבח שעובדים במעון או לגבי תעריפי אירוח.

5.
הטענה שהיא לא ידעה איך עקפו את הנהלים כשהיא רצתה מלצרים מסוימים או כשרצתה חשמלאי מסוים.
לא מתקבלת על דעתו של שום אדם ישר ומבין.
היא פשוטכמו שהיו אומרים החבר,ה "צפצפה".
כתוב תגובה ל- מבין ענין
מסכימה, אבל לא עונה לטענה
  פועה   9/09/17 18:16
הגברת עצמה אינה שפית וכשהיא רוצה לארח אירוח ברמה גבוה כמתבקש ממעמדה ותפקידה, היא זקוקה לאוכל פלצני ולשרות פלצני שיעשו רושם רב על המתארחים. המבשלת לא הוכשרה להכין "שלו אפוי בתוך פלחי אננס מטוגנים עם עשבי תיבול בנוסח סצ'ואן" והמלצרים לא מיומנים דיים עם מדים ראויים, כדי להגיש בכלים המרשימים מהצד ומהזוית הנכונים. ולפעמים נדרש כנר מיומן שילווה את הארוחה בניגון תאום של הקנטטה לשאורמה בנוסח הלוויים בבית המקדש. את כל זה עובדי בית ראש הממשלה לא הוכשרו לעשות. ולכך נדרש מיקור חוץ ואין בתכשיר סעיפים מתאימים. אז איך ישלמו עבור זה?...
כתוב תגובה ל- פועה
טענת השף
  חיים ו.   11/09/17 12:29
בעלי מסעדת היוקרה שממנה הוזמנו הארוחות היקרות אמר בראיון טלוויזיוני כי הארוחות הוזמנו רק כאשר הגיעו אורחים נכבדים מחו"ל ועפ"י כללי הטקס הם אוכלים ארוחת ערב במעונו של ראש הממשלה. יש לציין שכאשר מוזמנת ארוחה כזו חלק מהעבודה נעשה במעון עצמו ובפיקוח אישי של השף. כך שהטענות כאילו הזמינו אוכל יוקרתי לשימוש יומיומי הוא שקרי. מעבר לכך, כפי שאנשים מזמינים לעצמם אוכל מוכן הביתה, גם אם הם יודעים לבשל ויש להם מטבח, גם למשפחת ראש הממשלה מותר להזמין אוכל כזה. מאחר ומעון רה"מ אינו מעסיק מבשלת במשרה בפני עצמה אין מה להלין על בני המשפחה.
כתוב תגובה ל- חיים ו.
אין מצבד
  הילוש   9/09/17 13:29
אין מצב כזה שכל אחד יקבע מה נראה לו , מתאים ולעזאזל החוקים והנוהליםחובתו של בית המשפט , שום בית משפט לא יכול לקבל טיעון כזה כי זה פתח לאנרכיה, במקרה זה כבר היו להם פרשיות בעבר שזכו לביקורת קשה והם גם לא יוכלו להגיד לא ידענו,
כתוב תגובה ל- הילוש
אבל הטענה העקרונית מתבססת
  פועה   9/09/17 18:25
על המציאות שישראל חסרת תרבות קולינרית. אנחנו עם פרובינציאלי שיונק את תרבות האירוח שלו מהפרולטריון הסוציאליסטי הפרובינציאלי ואילו משפחת נתניהו נדרשת להציג לאורחיה את הפנים היפות והתרבות האריסטוקרטית של מדינת ישראל מדובר בלפחות חמש רמות מעל הרמה הקיימת בבית ראש הממשלה. הרי הם בקולם לא התביישו לספר לזוג טראמפ כשהתארח במעונם, שרק בזכותו ולכבודו צבעו להם סוף סוף את הבית הרשמי...
כתוב תגובה ל- פועה
אתם שוכחים שש ארחים רמי מעלה
  מחזק את שרה   9/09/17 21:36
כל הויכוח לגבי הזמנות שרה ומה היו החריגות מתעלם מהעובדה שלא יודעים אם ביום ההזמנה היו לזוג נתניהו אורחים או שהם סעדו בגפם
יש הצגת תמונה חלקית המעוותת את המציאות
בהחלט ניתן לעקוב ולראות במועד הזמנה לכמה אורחים היא נועדה אם בכלל ואם היו אורחים איזה אורחים הרי ראינו שגם מר טראמפ ורעייתו מלינה סעדו בבית ראש הממשלה וברור שלא יוגשו לשולחן מאכלים של מנקה שעוסקת לעת מצוא גם בבישול אלא ארוחת גורמה של שפים מהשורה הראשונה וכך צריך להיות
לכן מאד מקומם ההכרזות הבומבסטיות וערפל הקרב של הדיווח שהוא במכוון נועד להציג את שרה כמי שמזמינה ארוחות שחיתות
כאשר מירב ההזמנות היו של חמגשיות ולא יודעים לכמה אנשים הם נועדו במידה ולשרה לא היו אורחים איזה אינטרס יש לה להזמין 10 מנות בעוד שניתן למצוא אולי אחרים שכן רצו להזמין 10 מנות לצרכים שלהם
כתוב תגובה ל- מחזק את שרה
שוטה! הקבלות היו על חמגשיות
  פועה   10/09/17 19:15
ולא ההזמנות! זה תרגיל פשוט וחסר תחכום שמקובל בעם ישראל, להזמין דבר אחד לקבל ולהגיש קבלה על דבר אחר. כך זה היה עם הקבלה של החשמלאי ביום כיפור. וכך זה היה עם הזמנת ריהוט גן חדיש לווילה בקיסריה והגשת קבלה לבית ראש הממשלה. אתה מוכן להיות שוטה או משתטה ולהאמין יבושם לך. יש אנשים שזה פוגע באינטליגנציה הטבעית שלהם.
כתוב תגובה ל- פועה
7
עלבון לתחתית האינטיליגנציה
  יוסי מ   9/09/17 10:41
אני רוצה להשאר בתחום הלשון הנקיה ולכן לא אאפיין את מי שיוסי דר הוא לדעתי. מי שמניח, שכאשר מגישים כתב אישום על גניבת 360 אלף שח, (מה שהיא מואשמת בו הוא גניבה בלשון העם ומרמה והפרת אמונים בלשון המשפט), וכאשר לא הולכים על אישומים בעבירות מוכחות לכאורה כמו הבקבוקים, החשמלאי, גניבת רהיטים והחזרה על פי דרישה, ושומטים עבירות על רקע אנושי של "הבנה" באשר לאופן שבו טופל אביה המנוח, מי שמחזיק בתפיסה כזו הוא מאחז עיניים או זורה חול בעני הציבור, אחד מהתועמלנים של האתר עבור משפחת נתניהו, או ,יוסי דר, יוסי כהן, דוד ביטן -כל אחד יבחר לעצמו .ואללה סחורה משובחת......
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי,במחילה מכבודך אתה כותב
  בני בנקר   9/09/17 11:12
שטויות. עו"ד יוסי דר הוא עורך דין מכובד וספרו על מעלליו של הפיראט המשפטי אהרון ברק,"אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק" הוא יצירת מופת לתיאורו של השופט הטוב ביותר בין הפוליטיקאים והפוליטיקאי הטוב ביותר בין השופטים. קח אויר ואל תתלהם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני.
  יוסי מ   9/09/17 12:34
שתי תשובות בני. הראשונה היא שאני לא מערער על השכלתו ומעמדו של דר, אני כן מערער ויותר מכך על הפרשנות שמעליה איצטלה של מומחיות משפטית. כמו שכתבת אני לא משפטן אבל כנראה שיש לי קצת שכל ומעט הבנה, ואלה לא מסתדרים עם פרשנות שנוטפת ממנה פרשנות מטעם, ושלוש השורות האחרונות שכתבתי מסבירות את העמדה הזו בצורה יפה. ***** אני מוחל לך, בשם החברות שלנו על שחשדת בי בהתלהמות. ..... ***** לענין השני, על מעמדה של שרה נתניהו, אני לא יודע להתיחס,כי המעמד של "אשת רוה"מ" לא מוגדר די צרכו, על מה מותר או אסור, אבל גם בלי ההתפלפלות המשפטית מה שקורה סביבה הוא מתחום שבודאי אין לו מקום או הצדקה או הבנה למעללים שלה, לנצלנות ולנסיונות טישטוש שאותם דרשה מהעובדים האומללים בבלפור 1. מה שהיא מואשמת בו הוא סוג חמור של גניבה ועל מה שהיועץ וויתר, לא נדסקס עכשיו. עזוב עכשיו את הבטן המלאה שיש לשנינו על הפוליטיקה בעליון ומסביב לעליון, זה לא קשור. אם זה יגיע למשפט זה יבחן בשלום או במחוזי, ואני יודע שגם אתה לא מטיל ספק ביושרם של היושבים בדין אלה שעדיין לא בלוול של העליון.ה רי מה טוב מזה? המדינה תטען והיא תשיב, העובדות יתבררו והצדק יצא לאור .זה צריך להיות אינטרס חוצה גבולות פוליטיים, לברר את האמת ולהוציא אותה לאור, אז ממה יש לפחד??.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ועוד משהו יוסי,משפטן אתה כנראה
  בני בנקר   9/09/17 11:41
לא. יתכן מאוד וזה בוודאי יבחן ע"י בית המשפט,אם נגיע אליו,עוד לפני העיסוק במשפט עצמו,האם רעיית ראש הממשלה היא עובדת ציבור(ללא תשלום),שיכולה להיות מועמדת לדין על "הפרת אימונים" כלפיו ? ספק גדול. תשובה חיובית תאפשר להעמיד לדין כמעט כל אדם בעבירה האמורפית הזאת,שאולי כדאי שתיעלם מספר החוקים. אבל במחשבה שנייה,מה זה חשוב ? הרי ממילא השופטים בעליון מתייחסים לחוק שמחוקק ע"י הכנסת כטיוטא בלבד,פנויה לתיקונים והתעלמות מתוכנה...כך אמר השופט האמריקני המפורסם פוזנר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ואיך האינטלגנציה שלך מסבירה
  אחד מעיר   9/09/17 11:46
את המאמר הקודם מלפני יומיים של עו"ד יוסי דר שבו הוא מייחס לבנימין נתניהו לקיחת שוחד בפרשת המתנות? אז מי כאן זורה חול בעיני הקוראים?
כתוב תגובה ל- אחד מעיר
לאחד מעיר
  יוסי מ.   9/09/17 12:49
הביקורת שלי היא על המאמר המדובר ועל המשתמע ממנו. יש מצב שבו דברים אחרים שיכתוב יוסי דר יתקבלו אצלי בהבנה ובתמיכה. הכל לגופו של ענין. בענין נתניהו והמתנות שקיבל לקח והזמין, ברור לכל בר דעת שההיקף כבר מזהן לא בגדר מתנות בין חברים אלא תעשיה בפני עצמה שככל הנראה יש בה גם מעשים מצד נתניהו שהופכים אותה לשוחד. כך מבין את זה מר דר וכך מבין את זה גם אני שאיני משפטן. בענין שרה, להציע תזה שבה היועץ מכין את השטח לסגירת התיק, זו זרית חול בעיניים ולכן הגבתי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
קצת יושרה לא תזיק. כאשר
  אחד מעיר   9/09/17 13:11
אתה מזכיר את עו"ד דר בנשימה אחת עם יוסי כהן, דוד ביטן, ושאר "התועמלנים של האתר עבור משפחת נתניהו",זו הכללה שאיננה לגופו של עניין, ובוודאי שאינה עולה בקנה אחד עם המאמר הקודם של עו"ד דר מלפני יומיים.
כתוב תגובה ל- אחד מעיר
יושרה יחסית
  יוסי מ.   9/09/17 14:00
אם אתה מדבר על יושרה אז צריך הגדרות ביחס למה? אין יושרה מוחלטת תמיד ובכל ענין, ולכן אני יכול לתקוף בענין אחד ולהצטרף באחר, ועדיין לשמור על יושרה. באשר להכללה שלו עם ה"תכשיטים" האחרים מהלך קצת מרחיק לכת במחשבה שניה, זה לצורך הענין הזה בלבד(של פרשנות מטעם) ולא אחרת אם לא הובנתי נכון, אני מתקן ומתנצל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יושרה לשעתה
  ישר לשעתו   9/09/17 14:41
איך אמר בית המשפט הנכבד בעניין מעשיה של אילנה דיין? "אמת לשעתה". הגיע הזמן שגם אחרים יוכלו לזכות מן ההפקר בנימוק של "יושרה לשעתה".
כתוב תגובה ל- ישר לשעתו
רק לידיעתך,הרכב אחר של בג"ץ
  בני בנקר   9/09/17 14:45
פסל את הטיעון של "אמת לשעתה" ובצדק,אחרי הכול המטרה של ניקוי ידידת בג"ץ הושגה באמצעותו ואפשר לחזור ולהפעיל את השכל הישר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני??!
  יוסי מ   9/09/17 18:46
בני, אתה מאשים אותי בהסתמכות על פסק הדין ההזוי של אמת בשעתה? ממך אני מצפה ליותר, מהשני שהעלה את הטיעון אני לא מצפה לכלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי התייחסתי לישר לשעתו,לא
  בני בנקר   9/09/17 23:49
אליך. פשוט עדכנתי אותו שהנימוק "אמת לשעתה" בוטל ע"י בג"ץ אחרי שהשיג את מטרתו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
רוצים להפיל את הדמוקרטיה
  חמגש גשש   9/09/17 11:13
נתניהו מצליח לחולל תמורה מהפכנית ביחסי החוץ של ישראל: תיאום ביטחוני עם רוסיה בנוגע לסוריה, שמנע הסתבכות מיותרת של ישראל במלחמה; קשרים הדוקים עם הודו, קשרים עם מדינות אפריקה (שהעדיפו להזמין לוועידתם את ראש ממשלת ישראל על פני מלך מרוקו). כל המהלכים הללו מכוונים למנוע ממדינות זרות להכתיב לישראל תנאי הסדרים עם הערבים אשר יסכנו את עצם קיומה. וזו בדיוק הנקודה שאותה רוצים לטרפד על-ידי הפלתו. אותם גורמים שרוצים להפיל את ראש הממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות, מעוניינים ליצור מצב שבו מדינות זרות יוכלו להכתיב לנו את תנאי ההסדר ולאלץ אותנו להסכים לו למרות האיום הקיומי שהוא ימיט עלינו.
כתוב תגובה ל- חמגש גשש
9
הכי טוב יועץ משפטי משפחתי!
  alex7466   9/09/17 11:17
דואג קודם כל למשפחה המלכותית ולעזאזל אזרחי ישראל..
כתוב תגובה ל- alex7466
10
להאשים הפרובוקטור בריגול חמור
  אבישי רביב דרוקר   9/09/17 12:07
השב"כ אחראי על ביטחון המידע בבית ראש הממשלה ואין מצב שאדם שהיה מקליט או מדליף שיחות בבית משפחת רבין או פרס לא היה נחקר במרתפים חשוכים ומואשם בריגול חמור והסתה, כך שהעיניים צריכות להיות מופנות כלפי השב"כ והמימון והתפקיד שממלא מני נפתלי, תואם אבישי רביב הפרובוקטור מדיח שיזם והודה בעבירות על מנת להפליל מתנגדי מפא"י הקומוניסטים
כתוב תגובה ל- אבישי רביב דרוקר
11
יוסי שלום רב
  עוד סתם אזרח   9/09/17 12:50
יוסי שלום רב נתחיל בגילוי נאות: הגם שראש הממשלה ורעייתו לא מצטיינים בהיתנהגות צנועה כמסר לציבור הרחב. בין אולי ושזה נובע מתחושת פיצוי על השתלחות שיטתית וחסרת רסן כלפיהם, בין שלא מכך. מי שהרבה יותר חשוד בהתנהגות פלילית הוא הצד שטוען והעד הראשי בפרשה ולא הצד שכלפיו פתחו את התיק. הראיות מובאות שחור על גביי לבן, גם בנתונים מספרים פשוטים. תמוה מאוד לי, על מה ולמה אי הבהרת כל האמת, יותר תמוה התוספת שבמצגת מעוותת שגובתה הייטב ע"י חלק מסויים מהתיקשורת שנחשבת לב ליבה של העיתונאות, כמו גם הבאת פרשנויות אישיות שרק הולכות ומשחירות את המצגות המספריות שבכתב האישום, חלק כבר נפלו בפח מזה. כמו וכן תחושתי ומבלי להכיר שנכון שהיועץ המשפטי מיקצועי ביותר ויתכן גם טוב לב, עם זאת עולה לי החשד שקל להפיל אותו בפח והוא לכל הפחות חסר הבנת הגיון בסיסי כבעיקר חסר תעוזה. כי מהנתונים הבהירים שעד כה: החשד שהחקירה בנושא זה היתה לקוייה/חסרה/שיטחית כמו וגם החשד שהיתה מגמתית ומכוונה תחילה. עכשיו זה גם מלווה במצגת של חלק מסויים מהעיתונאים?: כי העיקר זה לנצח ??????? ומה שהיה ואמת מה בכלל וחשוב??????? כמו וכן יש בהחלט ובמערכת החוק בישראל וגם רבות ורבים טובות וטובים. ולעניין מסויים זה התחושה היא: גועעעעעעעל נפפפפפפפש. לחלק מסויים מאנשי החקירה המסויימת, גם שאותו חלק ונראה כלל לא חשש להדליף ולהזין בין שמכוונת זדון תחילה בין שמחוסר אחריות. כמה אוכל ומבלי בקיאות בפרטי נושא זה ולהבהיר: אז אם ורק למשל: עולה וברור שההוצאות בתקופת אותו איש הבית היה גדולות בהרבה מזה שהיה לפניו כמו ומזה כאחריו. טוב אז יתכן שזה הוא ויתכן גם שזאת רעיית ראש הממשלה(אותה אם ומפלצת איומה כמתואר בפומבי) שצוותה עליו לעשות כך. אז מה יותר פשוט והגיוני ולפני שאתה מאמץ קו מחשבה היא לבדוק ולברר עם איש הבית שהיה לפניו בתפקיד כוהאיש הבית שאחריו בתפקיד: לברר האם רעיית ראש הממשלה שידלה/הניע אותם לדבר כזה??? נעשה משהו בנידון ??? באמת סליחה יוסי, אם לא נעשה בנידון, וזאת רק דוגמא ויש עוד. ואם לא נעשה כלום בנידון: הדברים אכן דורשים חקירה מקיפה ועם זאת גם בכוונים אחרים לגמריי. הבעיה שנראה ששום גורם מוסמך שבתחום החוק הציבורי עדיין לא מבין או לא רוצה ופומבית להגיד את פשטות הדברים. באמת אם וסליחה יוסי, החשד הבהיר שבדק בית מקיף ובעניין זה נחוץ מהותי ודרוש, כלהבהרת האמת כוביושר. ((כבשקיפות כותב התגובה: עוד סתם אזרח כזה ואחר איתן בוקס)) (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
לאזרח
  יוסי מ.   9/09/17 14:28
ברשותך, אני אקרא לך אזרח בלי סתם. קודם לכל, זה מרענן להתווכח עם עמדות מנומקות גם אם אני לא מסכים איתן. בוא אבהיר את עמדתי. אני לא חושב שמני נפתלי הוא צדיק גמור. הוא לא כזה אלא אדם ממוצע מן הישוב, אשר שלא בטובתו נקלע למקום ולזמן לא טובים בבית רוה"מ. כנראה שהובטח לו משהו ואולי לא קיימו. זה ענין אחד, אולי עבר על החוק פה ושם, עם הוראה של שרה ובלי, אני לא חושב שמי מהם צדיק. השאלה שצריכה להשאל היא האם הוא מעליל ועד שקר? אני אדע סופית אחרי בירור הפרשה בבית משפט כאשר היא תגיע לשם ככל הנראה. נסיון העבר מראה, שבשתי עימותים אחד איתו ואחר עם עובד שני, הפסידה שרה נתניהו גם אם מי שייצג אותה היתה המדינה. בית המשפט אמר דברים נחרצים לטובתו ונגד שרה נתניהו, כולל בעירעורים. זו עובדה משפטית. אני מוכר כאן גם עקב תמיכה רצופה ובלתי מסוייגת באולמרט וחבל לי שהוא ביצע את העבירה שבשמה הורשע אבל עליונות המשפט בעני היא החשובה ולמרות הכאב, זה מה שצריך היה לקרות. לכן אני טוען שכאשר יגיעו פרשיות שונות לבירור משפטי,זו תהיה הזדמנות לזוג הזה להוכיח את חפותו, ושם תוכל הרעיה של רוה"מ לטעון הכל, הטעו אותי, הפילו אותי בפח, הם משקרים ומה שיעלה על דעתה. אני מניח שהרשויות בדקו את הדברים שאתה שואל שכן לא היו מאשימים אותה אם היה מתברר שהעברינים הם הסובבים אותה ולא היא עצמה. ערב אחד, בעיצומן של פרשיות אולמרט, סיפרו לנו בחדשות, אותם עיתונאים ואותם ערוצים, שיש עדויות מוצקות שאולמרט עשה שימוש כפול לנסיעות, פרשת ראשונטורס. סיפרו אז בליל שבת שהוא הונה את מגן דוד ואת מד"א ואת האגודה למען החייל ואת כל אירגוני הצדקה סך הכל 76 פעמים. זה היה מידע מודלף זה מה שפירסמו וזה נמכר לציבור כדי יצור דעת קהל נגדו. בפועל הוא זוכה מכל הקשור בתיק. כל שבעים ושש המקרים נדחו על ידי בית המשפט. למה אני מזכיר את זה? כי מה שקורה עם נתניהו זה אפס ואיין לעומת מה שעשו עם אולמרט. אותו הפילו בפועל מהשלטון את נתניהו עדיין לא, אז קצת פרופורציות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
12
יש דברי טעם בניתוח של דר!
  מעריץ של יוסי דר   9/09/17 13:04
למשל, העובדה שמנסים לגמד את מעמדו של מני נפתלי ולהופכו ל-"עד מדינה" וזו בהצהרה רשמית של הפרקליטות מחזקת את הסברה שמנסים לקעקע את העד המרכזי. כמו כן, ההצהרות נגד מני נפתלי שמאשימות אותו שהזמין את החמגשיות לעצמו ולחבריו. לבסוף ירשיעו את סיידוף. כי הרי צריכים קורבן תורן. ומי מתאים לכך יותר ממזרחי מחמד. לכן, אני נותן קרדיט ליוסי דר שהניתוח שלו אינו פנטזיונרי.
כתוב תגובה ל- מעריץ של יוסי דר
13
פלפול משפטי
  duducohn   9/09/17 14:06
דווקא משום שאני רחוק מהשמאל, ארשה לעצמי לצטט את יוסי שריד "אני אף פעם לא יצאתי זכאי". ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו הוא אדם מוכשר בטירוף. יתכן שכישורים אלו מאפשרים לו לנהל ולהוביל אפילו חברות ענק בינלאומיות, דוגמת גוגל ומיקרוסופט. אבל כישור אחד אין לו וזהו הצניעות והדוגמה האישית, מה עוד שזה גורם לסיאוב והשחתה מסוכנת של המערכת הפוליטית והציבורית במדינת ישראל. בעיני כישור זה הוא הכרחי להבטחת המשך קיומה של מדינת ישראל. לכן, מסקנתי האישית שמר נתניהו חייב לפרוש מהפוליטיקה וכמה שיותר מהר.
כתוב תגובה ל- duducohn
על מי אתה מנסה לעבוד?
  קוקו דוחן   9/09/17 14:49
נתניהו - בתקופתו התל"ג לנפש גדל ביותר מ100%, התמ"ג בשיא של כל הזמנים, יתרות המט"ח צמחו ב-300% ויותר, החוב הלאומי צנח לרמה הנמוכה ב-60% לעומת רמתו בתקופת קום המדינה, והאבטלה בשפל של כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו גדל מספר נוסעי הרכבת פי 106. נתניהו - בניית התשתיות, הכבישים, המחלפים, קווי הרכבת, נמלי הים, שדות התעופה, בתי החולים והערים החדשות בתקופתו, בשיא של כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו יושם חינוך חינם לפעוטות שהוקפא 24 שנה. נתניהו - בתקופתו החלה להיבנות הרכבת התחתית בת"א ש-40 שנה מדברים עליה. נתניהו - בתקופתו התיירות הנכנסת, מכירת המכוניות, וכמות הישראלים שטסים לחו"ל מצויה בשיא כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו התקבלה ישראל לגוש מדינות ה-OECD. יש אנשים שהייעוד שלהם הוא לבנות, לחזק ולשפר ויש אנשים שהייעוד שלהם הוא להרוס לאנשים שבונים, מחזקים ומשפרים. אחד מהם היה יוסי שריד.
כתוב תגובה ל- קוקו דוחן
בתקופתו של נתניהו
  duducohn   9/09/17 17:04
כל מה שכתבת על ה"בתקופתו של נתניהו" אינה רלבנטית למה שכתבתי. האם אתה חושב שבגלל ה"בתקופתו של נתניהו", מותר לו ולאישתו להתנהג כפי שהם מתנהגים? כעת עוד מספר עובדות על "בתקופתו": א . בתקופתו של נתניהו, מחירי הדירות קפצו ביותר מ- 100 אחוזים. ב . בתקופתו של נתניהו, חוב משקי הבית קפץ ביותר מ- 300 אחוז. ג . בתקופתו של נתניהו, כמות המסתננים שנכנסה לארץ, גדלה במאות אחוזים. ד . בתקופתו של נתניהו, יתרות מטבע החוץ הגדולות הן הפסד עצום של עשרות מיליארדי שקלים לאוצר המדינה, עקב הפרשי השער שבהם נקנה מרבית מטבע החוץ, לעומת השערים של היום. ה . בתקופתו של נתניהו, הפערים הכלכליים והחברתיים בין האוכלוסיות השונות בעם הם בין הגבוהים בעולם, בוודאי הגבוהים ביותר מבין מדינות ה- OECD. ו . בתקופתו של נתניהו, פרצה המחאה החברתית. ז . בתקופתו של נתניהו, בוצעה העיסקה המבישה ביותר בתולדות מדינת ישראל - עיסקת גלעד שליט. ח . בתקופתו של נתניהו, הפקקים בדרכים הם הכי גדולים שהיו אי פעם. ט . בתקופתו של נתניהו, כמות ועוצמת השחיתות שמתגלה בפרוזדורי השלטון, שוברת שיאים חדשים. אני יכול להמשיך ולתת עוד הרבה דוגמאות הפוכות לתגובתך על בתקופתו של נתניהו, אבל זה אינו רלבנטי למה שכתבתי. נתניהו אדם נהנתן בצורה מחליאה. גם התנהגות אישתו אינה שונה מהתנהגותו. התנהגותם רחוקה מאמות מידה הנדרשות מאיש ציבור. התנהגות זו גם השחיתה רבים אחרים במגזר הציבורי. אדם כזה אסור לו להיות ראש ממשלה בישראל ועליו לפרוש מוקדם ככל האפשר.
כתוב תגובה ל- duducohn
מדריך קצר לשימור השנאה לנתניהו
  קוקו דוחן   10/09/17 01:28
הנה ההקדמה למדריך: "התקשורת מספרת שראש הממשלה בנימין נתניהו תמיד נכשל, תמיד מושחת, תמיד בלתי כשיר והרסני. כיוון שהמציאות מוכיחה את ההיפך, הנה מדריך קצר כיצד להישאר שונא-נתניהו נאמן, למרות המציאות". כולם מוזמנים לקרוא את ההמשך.
כתוב תגובה ל- קוקו דוחן
בנימין נתניהו חייב לפרוש
  בני בנקר   9/09/17 14:59
מהפוליטיקה קודם כל בגלל כישלונו הגדול בהחזרת בד"ץ מר"ץ המכונה בג"ץ,למקומו הטבעי: פוסק בסכסוכים משפטיים בהתאם לחוקים שמחוקקת הכנסת ומפרש אותם כאשר נדרש פרוש לפי כוונת המחוקק. בג"ץ ביצע שתי הפיכות(פוטש) משפטיות כנגד הדמוקרטיה הישראלית. הראשונה ע"י הפיראט המשפטי אהרון ברק שהמציא חוקה יש מאין ללא שום הסמכה מפורשת בחוק לסמכות בג"ץ לביטול חקיקה של הכנסת וההפיכה הנוספת כאשר פסל חוק(מביש כשלעצמו),על פי הליך החקיקה. מה השלב הבא ? אנו חיים עם בית משפט עליון שמתייחס לחוקים שמחוקקת הכנסת כ"טיוטה" שהעליון רשאי להכניס בה שינויים כרצונו ונתניהו,כנראה בגלל השלדים שבארונו לא הזיז אצבע קטנה כדי להפסיק את השתלטות הפקידים הממונים על השלטון בישראל. שילך הביתה ויצבור כספים יחד עם אהוד ברח. הפוליטיקה הישראלית רק תרוויח מכך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מוכשר למה ?
  ארי כספי   10/09/17 08:18
טפלון ? בזה אהוד ברק עולה עליו בהרבה. במכירות ? מה קרה ברים ? בנישואים ? מציאה גדולה. הוא בסה"כ תוצר של חוק הואקום ונסיכות. לאחר ששמיר פרש, אף אחד לא התמודד על המקום, במיוחד לא הנסיכים שציפו שיבחרו אותם (בגין ומרידור). ברק , שרון ואולמרו "הצליחו לעשות ביזיונות אפילו יותר ממנו. אז זה מה שקיבלנו.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
14
אחרי ששנים רודפים כל מי שליד
  נתניהו כולל הכלבה   9/09/17 17:10
הגיעו לתפירת תיק הזוי של מנות אוכל שהזמין וזלל לרוב ולכאורה נפתלי. התשקורת עוינת טופלת ושונאת ללא קשר לדבריו או מעשיו פשוט פוליטיקה שמאלנית מלאת שנאה לשונה ממנה. רואים תופעה זהה גם בארה"ב מול טראמפ מיומו הראשון רודפים אותו משהו יצליחו לטפול לבסוף
כתוב תגובה ל- נתניהו כולל הכלבה
15
ברור כשמש שזו רדיפה פוליטית וע
  קורןנאוה טבריה   10/09/17 04:30
ועלילות סרק נגד רעיית ראש הממשלה בתקווה לקפד את ראשו של נתניהו - כי בקלפי אי אפשר!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
על 99% מהעברות-
  וויתרו לה.   10/09/17 06:14
אתה רוצה שיוותרו גם על ה% שנותר ????????
כתוב תגובה ל- וויתרו לה.
טמבל,לא "ויתרו לה",לא היו
  בני בנקר   10/09/17 15:06
הוכחות מספיקות. גם על החמגשיות לא יהיה שום כתב אישום,כי הפרקליטות מפחדת מהתבזות בבית המשפט. ינהלו משא ומתן על גובה הקנס שממש לא יהיה גבוה. אם מנדלבליט יתבע את שרה נתניהו במשפט פלילי ויפסיד,הוא יפוטר ובצדק.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
17
כל הדיבורים על כתב אישום
  דודו מהשרון   10/09/17 12:49
הוא אחיזת עיניים. אין צורך בשימוע, הכל היה מלווה ע"י היועמש.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
18
שיחקרו הוצאות פרס 62 מיליון
  חשדנית   11/09/17 18:26
בשנה בתפקיד נשיא המדינה וגם את הסיפור של ליאור אקרמן בכיר בשב"כ על שייט ביאכטה עם בחורות צעירות בזמן שכיהן במנהיגות המדינה. למה אף אחד לא חקר את זה בזמנו ? כי לסמולנים הכל מותר...בעע לנאוף, לגנוב, לקחת שוחד, לגנוב תינוקות מאימותיהם. אף אחד מהעיתונאים לא פתח אז את הפה אבל מול שרה אוהו כאן הם גיבורים גדולים. נבלות צבועות
כתוב תגובה ל- חשדנית
19
יוסי, האם אתה יודע או רק משער
  נחום שחף   11/09/17 19:00
אתה מניח שהיועמש לא פירט את הדרך בה פעלה שרה וסיידרוף, כדי למנוע לחצים מהציבור שלא לסגור את התיק. אם יש לך מידע ספציפי אשמח לשמוע, ואם אין לך, הרי ישנה אפשרות הפוכה, הנראית סבירה יותר, שגם למשטרה אין משהוא ממוקד, והיה פה לא יותר ממאמץ להימנע מאימות עם התקשורת והמפגינים לאחר שלא נמצא דבר. והרי אנחנו יודעים שבתקופתו של מני נפתלי הוצאות על מכולת ואוכל גדלו בחצי מליון ש"ח, במאה אחוז לערך, ולאחר שעזב הם קטנו לערך ההתחלתי. באשר לחמגשיות לפי טענת נתניהו ההוצאות על חמגשיות לאחר עזיבת נפתלי קטנו פי 5 לערך. ונניח שהיא מגזימה, עד כמה ניתן להגזים מול בדיקת רואה החשבון ומבקר בית רוהמ. ממצאים נוספים תומכים בניתוח זה כולל עדויות עובדים, עדות שכנו של נפתלי בעפולה על העברת דברי מכולת לבני משפחתו כל נפתלי, והתעלמות המשטרה מתלונת עובדת בית רוהמ על הטרדה מינית מצידו. הפושעים הגדולים כך נראה הם חוקרי המשטרה, מני הוא לא יותר מעבריין קטן. היועמש נראה בשלב זה כחסר עמוד שידרה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
20
דר - משחק מילים סתמי ומצחיק...
  הזיות   20/09/17 15:48
זה שמנדלבליט עושה פרוטקציה לשרה/ביבי לא בסדר לסגור תיק בו ברור שהרהיטים שנקנו מכספי הציבור נגנבו והוחזרו רק לאחר שהסיפור התגלה, זה גם לא אומר שהגניבה לא הייתה, לבוזגלו ולאחרים לא סוגרים תיקים לאחר שהחזירו מה שגנבו... כך עם סגירת תיק הטריק עם החשמלאי והרשימה ארוכה, מה לך דר להשחית מילים כדי לעודד שחיתות ?
כתוב תגובה ל- הזיות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il