s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם הפוליטיקלי קורקט
מאת: אהרון שחר  |  12/09/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אהרון אני איתך. מחזק את ידיך
  יאיר בן משה   12/09/17 17:46
אוסיף לרשימת הדעות המושרשות האויליות הפוגעות בחיינו את "ערכי השוויון". ואמשיך ואתמוך בך ביתר שאת אם תעז לצאת נגד "דת העבודה" ופולחן הממון. אתה לא לבד אהרון, יש רבים המפקפקים באוסף הדעות המקובעות, ואתה להם לפה ולמקלדת - תבורך
כתוב תגובה ל- יאיר בן משה
תודה, תודה
  אהרון שחר   12/09/17 20:29
אני חייב חיזוקים. זה מטורף. עדר הנאורים "יודע" שהשמש זורחת מישבנו, ולכן הוא עסוק באונס ערכיו על האנושות. ערכים שהפכו לאורים ותומים, תורה מסיני, שאין להטיל בה ספק. כל העדר רץ קדימה בלי לדעת לאן, ואין לו פנאי לעצור רגע בצד כדי לבחון את הרעיונות המובילים אותו. לא ניתן למצוא היום ולו פילוסוף אחד בסדום שיעשה טובה ויטיל ספק בערכים הללו. אירופה יודעת שחייבים רב תרבותיות, אז עוד מעט באירופה ידברו רק ערבית... בנט יודע שחייבים עליונות מוסרית, אז הקרבנו בצוק איתן 70 בנים כדי להגן על אזרחי האויב. כולם יודעים שאסור לפגוע בחפים מפשע, אז במלחמה הבאה לא נוכל להשמיד את משגרי האויב כי הם יהיו בלב בתי ספר וגני ילדים. כולם יודעים שהמאבק בגזענות זה ערך עליון וצביון זה פח אשפה, אז עוד מעט ישראל תהיה מדינת כל אזרחיה ואויביה. כולם יודעים שטויות ולא ניתן למצוא אינטלקטואל אחד שיואיל בטובו להטיל ספק במה שכל העדר יודע. הפיסי הפך ללוחות הברית של הנאורים. כולם משתחווים אליו בקנאות עיוורת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
2
מעניין
  שמ   12/09/17 19:54
שבמקום השחקן השווארצמאן הכושל,לוהק מנדי פטנקין,יהודי,השחקן הכי טוב בהיסטוריית סידרת הטלוויזיה " מחשבות פליליות " וקרוב משפחה של פרופסור פטנקין מהאוניברסיטה העברית.לא קריטי אבל מעניין.הכשל טמון כמובן בפוליטיקלי קורקינט(לא קורקט)של פטנקין שכנראה אינו מעיז להיגמל מהפוליטיקלי קורקינט,ונמנע מלקבל את התפקיד מחשש מה יגידו בגת....(נ"י/ל"א/ושאר מקדשי הפוליטיקלי קורקינט בשחקונה ובסמולה האמריקקית).
כתוב תגובה ל- שמ
3
לדעתי, אין בדבריך חוכמה יתרה
  ב_שמואל   13/09/17 07:13
לדעתי, לא אמור להיות צורך בחוכמה יתרה או באומץ מיוחד כדי להביע את דברייך, אך העובדה שדברים כשלך אינם מושמעים בציבור ובוודאי אינם שולטים בכיפה, מלמד שזו חוכמה רבה לדעת ולהבין כמה חשוב להביע את ההתנגדות ל"ערכים" המעוותים, ויש צורך בהמון אומץ לעמוד מול הטמטום המאורגן והמתוכנן היטב ע"י גורמים בעלי מוטיבציה רבה להרוס את החברה האנושית. ה"ערכים" האלו מופצים בעולם כשהתחושה שלי היא ש"ישראל תחילה" עד כדי-כך שהפכה (תל-אביב) לבירת הסוטים (הדגל של המהפכה). יש צורך באומץ רב משום שמי שמביע בציבור דעה כנגד דת הערכים המעוותים פועל בבדידות וחשוף להתקפות מאורגנות של בני הדת המעוותת. וכך, למרות היותם של המעוותים - מיעוט, הם מצליחים להכניע את הבודדים שמוכנים לסכן את עצמם בעמידה אמיצה מול נחשול העיוותים המוסריים. המנגנון של המעוותים גדול, חזק ועשיר מאד ואין לו מגבלות של מוסר, חוק ואחריות לבני האדם, ולכן מכתו - כנגד כל המסכן אותו - קשה וקטלנית (שימוש במערכת אכיפת החוק לחיסול מתנגדים). לכן, מגיע לך עידוד ותמיכה - כי אתה מסתכן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
יש
  אהרון שחר   13/09/17 13:33
אסביר שוב, למרות שאמרתי שאני נואש משום שלא מבינים אותי. האנושות בתקופתנו לא בודקת את עצמה, לא בוחנת את דרכה. היא מתנהלת כעדר של חלמאים שרץ קדימה באמוק, כל העדר יודע שנורא חשוב להמשיך לרוץ קדימה ולא לאפשר לאף אויב לעצור אותנו בדהירה. רק אף אחד לא יודע מה זה קדימה... אני היחיד ששואל, לאן אנחנו כה ממהרים? האם יכול להיות שיש לנו טעות? שהערכים שלנו שגויים? לא מותאמים למציאות? אולי יפים, אולי מוסריים, אולי מכובדים, אולי מרשימים, אך לא מציאותיים!? מי שאל את זה בפעם האחרונה? אסא כשר? ביבי? שוקן? טראמפ? אף אחד. לא הון, לא שלטון, לא עתון, לא חוק, לא אקדמיה ולא עוזריהן. השאלה מחוץ לתודעה. לא שואלים ולא מסוגלים לשאול. מה כן? מתווכחים, מתקוטטים, רבים... זה אומר חשוב עליונות מוסרית, זה אומר לא חשוב. זה אומר חשוב רב תרבותיות, זה אומר לא. ומי שמנצח, מנצח. היום הנאורות שולטת בעולם, אז הנאורים מנצחים. האנושות היא פשוט עדר של חלמאים. לא מסוגלת לקחת את עצמה לשיחה, ולבחון כמו אנשים מבוגרים. רגע, עקרונות היסוד שלנו באמת כה נכונים כפי שאנו מגינים עליהם באמוק?... מרקל חייבת להביא עוד מוסלמים כי כל הנאורים יודעים שרב תרבותיות זה חשוב. היא לא יכולה להתנגד, היא לא רוצה להתנגד. היא נאורה ולכן היא מתוכנתת לפעול על פי העקרונות הללו. ולא ניתן לעצור אותה. העולם באמוק של עקרונות מוסר, והוא דוהר איתם להשמדה עצמית. הוא כה מתלהב שאי אפשר לעצור אותו. לא ניתן היום להשיג פילוסוף שיואיל בטובו לעשות את עבודתו! אתה קולט את זה? הפילוסופים עסוקים, הם צריכים לרחף ביקומים מקבילים דחוף, אין להם פנאי לבצע את מלאכתם. ומהי מלאכתם? להטיל ספק. היום לא תמצא בסדום פילוסוף אחד שיואיל בטובו להטיל ספק בערכי וקונספציות התרבות שלנו. אני קבעתי, בכל דור ודור חייבת האנושות להטיל ספק בערכיה וקונספציותיה! זה עדיין לא הגיע לפילוסופים שלנו... אתה קולט מה קורה פה? אין עם מי לדבר, האנושות היא עדר של גלמים, שכמו נערה אנורקטית מתלהב מהאוצר שמצא. אבל כמו שהרזון של האנורקטית זה לא אוצר אלא צואה, גם הערכים שלנו הם בדיוק אותו דבר. אבל הנאורים הם עדר שכל כך מתלהב, שאין אפשרות לגרום לו לוותר על ערכיו הצואתיים. אפילו לדון על כך לא ניתן. לריב כמו ילדים מפגרים? כן. לערוך דיון אינטלקטואלי של הטלת ספק בערכי התרבות? אולי עוד כמה מאות שנים, היום הפילוסופים עסוקים, דחוף להם יותר לרחף בעולמות מקבילים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
תענוג לקרוא צודק וחכם
  yust   13/09/17 22:23
לצערי ה PC ניתנה לשוטים. יתרה מכך יש ניצול של חבורת הזבל שחלקה הגדול בנוי מ"אינטלקטואלים" נחשבים עם עדר של אידיוטים שימושיים שיכולים גם להרוג בשם דת ה PC. רוסיה ניצלה את הקומוניסטים הגרמנים בשנות ה 20 וה 30 של המאה הקודמת במימון מלא של ראשי ה"אינטלקטואלים" שהחזיקו "צבא" של אידיוטים שימושיים שחיזקו את הקומוניזם בגרמניה. לנין שכנראה טיפש לא היה - בז להם ויצר את המושג "אידיוט שימושי" היטלר שם את הקומוניסטים בתחילת הדרך כאוייב שיש לחסל (אגב חלק גדול ממנהיגי הקומוניסטים בגרמניה ורבים מהאידיוטים היו יהודים) ובהמשך נותרו היהודים וכל השאר. היום ה PC מונהג ונשלט בחסות אנרכיסטים כדוגמת סורוס - יהודי, והפטרו דולרים (סעודיה וקטאר) שה PC - השולט בחסות אלפי המטיפים ממומני פטרו דולרים מפיצים את הקנאות הדתית המוגנת על ידי מילת PC שכיחה ביותר ה"איסלמופוביה". המטיפים בשכר יושבים במסגדים שנבנו כפטריות לאחר גשם בכל אירופה וארה"ב. נוסיף למשוואה שהשם הנפוץ באזורים מסוימים באנגליה, לילד מתחת לגיל שנתיים הוא מוחמד - ה"כיבוש" הוא כאן ועכשיו. "די לכיבוש" כהגדרת PC שכיחה - אסורה להאמר מחשש למאסר באנגליה !!
כתוב תגובה ל- yust
אהרון שחר, אתה מתווכח עם עצמך
  ב_שמואל   13/09/17 23:55
אהרון, די כבר לילל שאכלו לך, אנו במלחמת דת והאויב אינו מתכוון לרחם על "שבויים", אז אם חשובה לך תרבותך, צא לקרב. השמאלנים מצוידים בנשק התקשורת שמתכונתה מסודרת על פי צרכי השמאל - באמצעות "ערכים" וחוקים, ולך נותרת האפשרות להתמודד באותם כלים או להפעיל אמצעים אחרים. בכיינות אינה נשק יעיל משום שהשמאלנים אכזריים שהבכי שלך גורם להם להריח דם המריץ להם את האדרנלין כדי לבצע וידוא הריגה. אהרון, היה אמיץ ואל תחוס על המחיר שאתה עלול לשלם במלחמת השחרור שבחרת, צא לדרך והגן על עצמך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
חחח
  אהרון שחר   14/09/17 06:25
ומה אני עושה? זו לא תקשורת?... אני מתכנן להעלות ליוטיוב הרצאה בנושא אלאור הגיבור. אם היא תהפוך לויראלית... העולם כבר לא יהיה אותו דבר!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
אהרון, כל הכבוד.
  ב_שמואל   14/09/17 13:39
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ואתה?
  שוחר-שלום   14/09/17 08:15
האם אתה מטיל ספק בתובנותיך ו"בקונספציותיך"?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
בודאי
  אהרון שחר   15/09/17 08:59
הבט, בניגוד אליך, אל אחרים, אל המקובל, אני לא מחוייב לאיזושהי אידאולוגיה. לא לשמאל ולא לימין, לא לקומוניזם ולא לקפיטליזם. אני יודע לחשוב לבד. אני מחוייב ל... אמת. תהא אשר תהא. מה אכפת לי מה היא? אין לי אינטרס לשכנע אנשים ב"אמת שלי" כביכול, אלא להבין את האמת על פיה פועל העולם, ואת זה להעלות למודעות גם של אחרים. לכן אין לי שום בעיה נפשית לאתגר את עצמי. אם אני מגלה שאני טועה, מה אני עושה? נכנס לפאניקה? לא, משנה את תפיסתי בהתאם. מה שקדוש אצלי זה האמת / המציאות. מה דעתך, במקום להתקוטט, אולי תהיה שותף למגמה שלי ותתעניין גם אתה באמת? באשר היא? על הרעיון הזה חשבת? לידיעתך, אני חש ביטחון עצום בתיאוריה שלי, בגלל שאני מאתגר אותה ולא מצליח למצוא בה מתום (גם אחרים לא).
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
איזה טרחן
  בלתי נלאה !   14/09/17 06:18
אדם לא יכול לאמר: אני גאון שאין שני לו בעולם כולו,ואתם לא מבינים דבר.
אתה יכול באותה מידה להגיד :אני נפוליאון.
אני מכיר לפני ולפנים את דעותיך: אין בהן דבר.
כתוב תגובה ל- בלתי נלאה !
יכול, יכול
  אהרון שחר   15/09/17 07:38
חובת ההוכחה להבחין בין גאון אמיתי למשוגע או מתחזה, היא עלינו, כלומר על הפילוסופים שלנו. איך תבחין אם אדם טוען טענות פורצות דרך צודק או לא? אין לך מושג? אעזור לך: הרבה יותר פשוט ממה שחשבת: פשוט תבדוק מה שהוא אומר... תתייחס לטענותיו, אל תתעלם. איך לא חשבת על זה... כח העדר הוא כה עצום, שכולם "יודעים" שצריך להתעלם מדברים "מוזרים". אבל דברים פורצי דרך תמיד יהיו מוזרים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לא רצינית
  איזה שטחיות   16/09/17 09:29
במספר מילים גמזת את כותב המאמר. שיטה שפותחה היטב על ידי הבולשביזם ה"נאור" כדי לחסל יריבים אמיתיים ואפשריים. לשיטתכם, ברגע שהגדרת אדם כלא - שפוי או משוגע ...חובת ההוכחה עליו. הרבה דם וסבל נגרמו בשיטה זו. לצערי ישראל היא המדינה הבולשביקית האחרונה בעולם המערבי. קובה וונצואלה שייכות מזמן לגוש הקומוניסטי.בישראל אפשר למצוא על בסיס יומי המון דוגמאות דומות לסגנון ולמהות.
כתוב תגובה ל- איזה שטחיות
5
אבקש לסכם בקצרה מאוד
  אהרון שחר   15/09/17 09:10
לא יתכן! שהאנושות בתקופתנו! תאמין באמונות תפלות! בעיניים עצומות! מבלי שיקום ולו פילוסוף אחד בלבד שיטל בהן ספק!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il