s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
200 מיליון להאדרת שמו של פרס
מאת: עמי דור-און  |  23/09/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שחסר ב"מרכז"
  ארי כספי   23/09/17 09:52
אני ממליץ להקים אולם שבו ידווח על שרותו הצבאי של פרס. על תקופת גלותו בארה"ב (במקרה בזמן מלחמת השחרור). פינה נוספת ללשון שעבדה ללא הפסקה בליקוקים לבן גוריון. פינה נוספת לכל האנשים שחתר תחתיהם (גולדה , רבין ואחרים). קומה שלמה תוקדש לתרגיל המסריח שבה יוצג המיצובישי של החשמלאי מאשדוד. לפחות חדר אחד לצילומים עם ערפאת. ולבסוף, לוח זכרון עליו יופיעו שמות כל אלה שנהרגו לאחר "הסכם אוסלו" (קורבנות השלום).
כתוב תגובה ל- ארי כספי
חסכת לי מלכתוב.
  כבש 44.   23/09/17 10:29
אבל. אפשר להוסיף את המכונית שפראס שמאעון קנה לריקה זרייא הזמרת וזאת לאחר לילי אהבים אחד וזאת ע"ח הכסף שניתן לו לרכוש נשק.
כתוב תגובה ל- כבש 44.
סיפור המכונית שפרס קנה לזראי
  חשדנית   23/09/17 10:58
בכספי משרד הביטחון שנמסרו לו במזומן כדי שיקנה בצרפת 4 מטוסים עבור חיל האוויר
כאן:
youtube.com
כתוב תגובה ל- חשדנית
שמאלנים מתועבים
  זוועה גלונסקי   23/09/17 18:51
כנראה שלחפיף דרעקער אין זמן לחקור את השחיתות של פרס, שעלתה לקופת המדינה מיליארדים, כי חפיף דרעקער עסוק בלמדוד את עובי נייר הטואלט בשירותים של נתניהו, שמאלנים מאוסים, שתהיה לכם שנת נתניהו מאוחדת.
כתוב תגובה ל- זוועה גלונסקי
וצריך גם לזכור את פיטנגו
  רלי יחילובסקי   23/09/17 22:28
קרן פיטנגו שמנהל הבן של פרס היא קשורה למרכז פרס לשלום ולפיטנגו.
כתוב תגובה ל- רלי יחילובסקי
וכי למה היה מהלל את ההיי טק?
  שו שו   24/09/17 01:28
כתוב תגובה ל- שו שו
הכל נכון רק
  מי   23/09/17 16:41
שהחשמלאי היה מאשקלון והיה זה רבין שעשה את התרגיל הזה
כתוב תגובה ל- מי
מאוזוליאום מגלומני!
  יהודי מפוכח   23/09/17 21:49
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
2
פרס וביבי - למעשיהו!
  עזרא מנצור   23/09/17 10:41
מה לא עושים כדי להצדיק את השחיתות של ביבי&שרה?... לכו תוציאו את שימון מהקבר ותוציאו לו כתב אישום...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
פרס
  דוד א   23/09/17 13:32
עזרא תמצא נושא אחר
כתוב תגובה ל- דוד א
מנצור, אינך אדם הגון
  ב_שמואל   23/09/17 20:48
מנצור, אינך אדם הגון, שהרי גם אם טענתך - שיש קשר בין נתניהו לפרסום הכתבה על הנבל שמעון פרס (ארורה נשמתו) - אז בכל זאת יש לכתבה מקום לפרסום, משום שהדבר מוכיח חוסר יושרה של הקומוניסטים (מערכת אכיפת החוק והתקשורת) שלא היו נאמנים לאזרחי המדינה כשהסתירו את פשעיו של שמעון פרס, ומכאן ניתן להבין שהקומוניסטים מסוגלים לרמות את הציבור בסיפורי עלילה שקריים לגבי נתניהו. אז אם אתה רוצה להיות אדם הגון (אם אתה שמאלני אז "מותר" לך להיות זבל של אדם, כי זו תרבות השמאל) אז אל תתמוך במי שכולנו יודעים בבטחה שהם נבלות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
3
קשה להבין מה מפואר בבנין
  הצבור זועם וסולד   23/09/17 10:58
הקודר הזה? מלבד זה שבנייתו גרפה הון עתק - הוא בנין חסר טעם וגדול מידות. נועד בעיקר לפאר את שמו של אדם נהנתן, שאהב שייערכו לכבודו מסיבות ואירועים ולקבל ללשכתו נשים יפות, שחקניות וזמרות - אבל מרוחק מאד מן השלום אותו הבטיח לכל המזרח התיכון..... גם סוניה ז"ל לעגה וסלדה מכל זה.
כתוב תגובה ל- הצבור זועם וסולד
אל תבלבלו לי במוח--
  יעקב יעקב   23/09/17 22:27
אצלנו פצע העקירה והגירוש של גוש קטיף עוד פתוח ומדמדם- אצלנו התשעה באב יום החורבן הוא יומו של כל יום שהוא חורבן-- כאב שלעולם לא תבינו-- -בשבוע האחרון לפני החורבן אחרי שנבעטנו החוצה על ידי שופטי בג"ץ הלכנו אל שימון פרס--אולי הוא אמרנו לעצמנו - לפחות יכול לדחות את ההרס- בשם אלוהים פנינו אליו -- תעזור רק בלדחות את מועד ההרס---והאיש עם החליפה והעניבה- ובחיוך מאולץ פלט מגרונו את המשפט "אל תבלבלו לי במוח"--- אל תבלבו לי במוח-- הייתה התשובה שלו- והמשיך ללכת הלאה- איזה פסיכוזה אורגנית של סאדיזם ללא בושה היה באיש הזה -ומה הייתה אחריתו של האיש -- זקן וערירי שכב על משכבו-והוא נשיא - בבוקר יאמר מי יתן לי ערב--ובערב יחכה--לאור היום שיבוא אם יבוא--ככה עברו ימיו האחרונים-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
סוניה ז"ל שינתה את שמה ל
  סוניה גל!למה?????   23/09/17 22:38
כתוב תגובה ל- סוניה גל!למה?????
4
ואף אחד לא חוקר מאיפה הכסף? הע
  קורןנאוה טבריה   23/09/17 11:01
ואף אחד לא חוקר מאיפה הכסף? העיקר שחלאת השמאל ועוזריהם בתשקורת חוקרים את 'החמגשיות' ו'הפקקים' של שרה ולצורך זה קידשו עליהם 'עד מדינה' חשוד בהטרדה מינית? ובשנאתם הגלויה רודפים את רה"מ יותר מ-20 שנה? אין מחילה אין כפרה! פרס בתגובה: סטלין קטן עלי.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בפראפרזה על פתגם רומי
  אורי פ   23/09/17 11:11
מה שהיה מותר לפרס לא מותר לחמורים הקטנים.
כתוב תגובה ל- אורי פ
אורי פ המנוול וחמור הגדול,
  כמה נכים ואומללים   23/09/17 12:14
היו יכולים לשקם בכסף שהמנוול הזה ימ"ש פיירערס גרף בטוח לככיסו כמו כן כמה מקבלים המנוולים צאצאו של המנוול הגדול שמעון המסריחים עד השמיים, לא מזמן הייתה אזכרה לחרה פיירערס ומה אמר החרה מהמשכן שפיירס חסר לו נו חרה נדבק לחרה בא לחרה מהמשכן באופן מדהים, צריך לחרבן עליהם לקחת את הקעקות של המדינה העיתונאים רביב חרהדרקער ברךחרהקרעקרע ועל העיתואים ואת אילן שילוח אלדד יניב והקקע מני נפתלי לקשור אותם בראש הבניין המחליא זה ולהראות לכל העולם איזה קעקע גדול גדול יצא מפיירס המחורבן ימ"ש ושם של צאצאו הגנבים הגדולים של המדינה,
כתוב תגובה ל- כמה נכים ואומללים
את תתפלש בחרא...
  עזרא מנצור   23/09/17 12:27
שימון פרס היה "מושחת", כך אתה טוען. אבל אשתו, סוניה, הייתה מחוץ למשחק. נתניהו מושחת (כי מותר לו, בגלל פרס...) אבל מיס פיגי השתתפה במשחק ובגדול - ולכן השחיתות כפולה. עשה חשבון.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
להזכירך אידיוט סוניה ז"ל קבורה
  בבן שמן ידעה   23/09/17 13:18
מצויין מי זה פיירס, התגרשה ממנו, אפילו לא נקברה על ידו ולא רצתה להקבר על יד הבעל המחליא שלה, היא אישה הייתה אישה ראויה וכל שאר משפחתם נבלות סרוחות כמו פיירס, סוניה דרשה מפיירס או הנשיאות או אשתך, והוא כמובן בחר בכבוד, הרודף אחר הכבוד הכבוד יברח ממנו, בטוח האיש הזה ניצלה שם בשמיים כמו שצריך על כל מעללו בפוליטיקה הישראלית ועל כל הכספים ששולשלו לכיסו הפרטי וכיסם של ילדו, בטח צביה הבת שלו תקנה את שיני הסוס שלה בכסף הזה. משפחה שכזאת, לקחת לוח זיכרון גדול ושחור להציב אותו בכניסה לבניין לרשום את כל נרצחי ושחוטי אוסלו הי"ד, אלה קורבנות של שלום האמיצים ימ"ש פיירס וערפאת וכל הנוהים אחריהם, בחיים בחיים לא יהיה שלום, זה השלום שקיבלנו שלום של רוצחים מנוולים, שם בשמיים כבר לא יעשו לפיירס כבוד גדול שם צולים אותו כל דקה מיליון פעם, לפני שבאים בטענות אל ראש הממשלה ורעיתו הגב' נתניהו יום ולילה כל מהדורת חדשות כל אולפן תקשורת ומבזבזים זמן כסף ומשאבי ענק על כלום, שיסתכלו עיתונאים נאלחים בכל ערוצי התקשות בפרצופיהם הנאלחים והמזוהמים עד השמיים מרוב שחיתות שקרנות רמאות נוכלות חוסר הגינות שבא להקיא מהם, את הבניין הזה היה ראוי לתת לכל דרי הרחוב, וכל אלה שנזרקים מבתיהם לרחוב, זה הפתרון בניין להבל הבלים להסתאבות שחיתות שאין כמותה בהיסטוריה של מדינת ישראל, בטוח לא שולמו מסים כנדרש למדינת ישראל ילדו קופי של המנול פיירס.
כתוב תגובה ל- בבן שמן ידעה
אפרת דובדבני
  someone   23/09/17 22:55
אפרת דובדבני is the key to your ? why Sonia did not want to go to leave with her husband
כתוב תגובה ל- someone
אפש לשער מדוע שינתה סוניה ז"ל
  קורןנאוה טבריה   24/09/17 06:27
את שם משחתה מ'פרס' ל'גל'.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מנצור הצר מח, מעולם לא נגענו
  צורי   23/09/17 14:22
חלילה בסוניה פרס והרי לא הייתה טובה ממנה לדעת מי זה החתרן ההדוניסט פרס. והרי חייה לא היו חיים ליד המיזנטרופ פרס. לו היא חיה היום עם בן זוג אפל שכזה היום אני מניח שדרכם המשותפת הייתה מסתיימת מהר מאד.
כתוב תגובה ל- צורי
קרן שטויבך חוקרת
  אילן קוצ'ינסקי   23/09/17 22:34
אומרים שקרן שטויבך חוקרת עכשיו את כל העניינים שקשורים במרכז פרס לשלום.
כתוב תגובה ל- אילן קוצ'ינסקי
5
האדרת שמו של פרס
  nissim oz   23/09/17 12:19
דחלאק הבן אדם מת אבל כשחי עשה למען המדינה פי מליון מכל אחד אחר - בניית הכור זו הצלחתו וחזונו לבניית הרתעה שמספקת לנו הגנה גם כלפי האיום המתקרב של האירנים וגם כנשיא הביא הכרה וכבוד מכל כך הרבה מדינות והשכיח במעט נשיא אחר שעשה בושות למדינה ברמות על וכל ההתחשבנות הקטנונית על פרשיות עבר הם שטויות ואין להם מקום בזיכרון של אדם שתרם מחזונו מירצו וחייו האישיים למען המדינה ולרוב בהצלחה רבה !!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- nissim oz
פרס לא בנה כלום, רק הרס
  מקס פאואר   23/09/17 20:04
בימים שבנו את הכור בדימונה, פרס סחב את התיק של בן גוריון, והכין תה לאורחיו, פרס היה נער שליח של בן גוריון, בגלל הצנע היה חסר נייר טואלט, ובן גוריון השתמש בלשונו של פרס במקום נייר טואלט.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
6
השיר: "המושחת - העברי"
  א. וינשטיין   23/09/17 12:26
אכן סוגיה כואבת המוכיחה לכאורה ש"ניצניי השחיתות" לא פרחו לאחרונה בארצנו ומקורם עוד ב"מדינה שבדרך", כאשר העיתונות הייתה "מגויסת"!. רצ"ב תרומתי הצנועה לשיח הרגיש בנושא שירי "המושחת - העברי" שפורסם במסגרת "בלוג" שיריי סאטירה רלוונטית מפרי עטי בעיתוננו NEWS1, להלן ציטוט אקטואלי משני "בתים בשיר": "... בּדָרכּוֹ לֹא בּוֹחֶל / לֵהַנְהִיג בּשוּם "עֶדֶר"; / בָּ"ימִין", / בָּ"מֵרכָּז" / אוֹ אָפִילוּ בָּ"שְמֹאל"... /../ אֶת שְׁלִיחָיו הַכְּסִילִים / הוּא מוֹשִיב / בּכֹל "חֶדֶר" / וּלקוֹל שרִיקוֹתַיו / הֵם יוֹצאִים בָּמָחוֹל!... /...". להלן הפנייה למקור: news1.co.il . בתקווה ש"ניקוי האורוות" בכל המוסדות בספקטרום של "הקשת הפוליטית" בארצנו, יתבצע בהקדם, כתנאי להמשך קיומנו בארצנו הסוערת, אשר וינשטיין, משורר עברי ויזם חברתי
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
איך ולמה נשמט שמך?
  אוהב שירה   23/09/17 23:08
אני אחד מהאוהבים הכי גדולים של השירה הצנועה והחכמה שלך. אני קורא את שיריך מתוך תענוג ואני גם יודע כי כמה מחברי תמימי-דעים בדבר ערכך בשירה העברית. אז הלכתי וחיפשתי אותך בלקסיקון הקשרים לסופרי ישראלים, ולאכזבתי לא מצאתי מלה על דרכך הפוריה בשירה העברית. האם זה בגלל שאתה נחשב למשורר מן הימין? אם כן מדובר בשערוריה!אתה חייב מיד לערב בזה את שרת התרבות. מאד חשוב שהיא תהיה מודעת להעלמה מכווננת ומרושעת שכזאת.
כתוב תגובה ל- אוהב שירה
ל IP79.176.17.58 חברי "הוותיק"
  א. וינשטיין   24/09/17 00:50
שלום חבר יקר המתחבא תחת "כינוי שפנפני" :), מאחר וה IP שלך גלוי לי ואני מבין ששירי זה ו/או "הסטטוס" שלי כמשורר עברי אינו מוכר לך אישית כ"אוהב שירה", ברצוני להרגיעך במספר פרטים שאולי יאפשרו לך "לנוח בשלום" בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה, להלן: את כתיבתי ופרסום שיריי התחלתי עוד בשנת 1979 עת זומנתי אישית ע"י שלמה ניצן ז"ל העורך המיתולוגי של "משמר לילדים", אשר פנה אלי בכתובין ובקשני להצטרף ולכתוב בשבועונו כמשורר מן המניין, ושם פורסמו עשרות משיריי, במקביל לבמות יצירה מכובדות נוספות, עד לסגירתו המצערת!. מאז פורסמתי שישה ספרי ילדים "שגם הגדולים מבינים", כאשר כל הכנסותיי מיצירתי הספרותית נתרמות לעמותות לילדים עם צרכים מיוחדים, ועל פעילותי זו זכיתי בעיטור "קסת הזהב" מטעם "אגודת הסופרים העברים במדינת ישראל" בשנת 2015. את שיריי "למבוגרים" במסגרת "בלוג" שיריי סאטירה רלוונטית "באלה האח"מ ננוחם?!" בעיתוננו NEWS1 התחלתי לפרסם בינואר 2014, ומאז פורסמו למעלה מ 125 שירים מפרי עטי, וזאת ללא תמיכה באף מפלגה ו/או "קליקה" במסגרת "ביצת הרקק הפוליטית בארצנו", בטווח הרחב; בין השיר "ביבי מייאו" ועד לשיר "סמיי מר"ץ", וכמובן איני מקבל את המלצתך "החברית" להתחבר לכבוד השרה מירי רגב :). בתקווה שהנחתי בשלב זה את דעתך הסקרנית. בברכת חברים, אשר וינשטיין, משורר עברי ויזם חברתי
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
7
מורשת רביןפרס סרטן בעם היהודי
  פרס פרס לג׳יהאד   23/09/17 13:17
כתוב תגובה ל- פרס פרס לג׳יהאד
8
משפחת פרס בדומה לאביהם
  צורי   23/09/17 13:24
נולדו לתוך נהנתנות בלתי מרוסנת בניו הם ממשיכי דרכו הבלתי מרוסנת לבזבוזי כספים חסרי שחר. הוא המציא על עצמו מעשים שהוא היה לבלר של בן גוריון ולא מוליך. ע"י חברו למפלגה רבין הוא כונה חתרן בלתי נלאה.בבית המשיא הוא הקפיץ את הוצאות הבית מ20 מיליון ש"ח ל-64 מליוני ש" למעלה מפי שלוש. עשה לעצמו יום הולדת בהוצאה של מיליונים.
כתוב תגובה ל- צורי
9
היתה לפרס "הצלחה" בלתי
  צורי   23/09/17 13:30
מבוטלת מותם של 1700 יהודים ואלפי פצועים תוצאות חלום העיוועים של "המזרח התיכון החדש" אפילו פני החתחתים ערפאת הפדופיל הצליח להוליך שולל את הפרס. האיש אינו זוכה בעם להוקרה ובצדק.
כתוב תגובה ל- צורי
10
צריך להוציא את בייגין מהקבר
  הירונימוס   23/09/17 13:52
ולזרוק את הנבלה בגיא בן הינום בתמורה לאלפי הפצועים וההרוגים בלבנון שרשומים על שמו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הרונימוס חלאה עלובה
  צורי   23/09/17 14:16
שטוף את פיך באקונומיקה בטרם אתה מעלה את של של מנחם בגין על דל שפתייך המצורעות. אתה מנסה להשוות בין בהשקרן הנהנתן ושותף לרוצח למנחם בגין? אתה באמת זקוק למלקות נפל מצורע.
כתוב תגובה ל- צורי
צורי מותק, נפל מצורע תקרא
  הירונימוס   23/09/17 14:36
לשרץ שעשה אותך ובייגין המרצח ירד ביגון שאולה בשל פשעיו בעוד ששמעון פרס נישא על כתפי כל העולם בהערצה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
עם איזה חמור תינתה אמך
  צורי   23/09/17 14:44
אהבים שיצאת שרץ נחות שכזה . אם תעלה על דל שפתיך את שמו של בגין כל האתר יצטרך לעבור חיטוי מנגיף כמוך
כתוב תגובה ל- צורי
בייגין היה מסית ומדיח מזוהם
  הירונימוס   23/09/17 14:46
עם דם של אלפי אנשים עך ידיו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
זה שאינך מזכיר את לפחות 1000
  אזרחים נרצחים כתו   23/09/17 21:00
זה שאינך מזכיר את לפחות של 1000 אזרחים נרצחים ועוד אלפי נכים ופצועים (אגב זה יותר מאשר שתי מלחמות לבנון) של אשלית עצמית של פרס "על מזרח תיכון חדש" וכל אלה שמנהלים עתה את המרכז שעל שמו זה עדין לא אומר שהרצח הנ"ל לא היה ולא התרחש
כתוב תגובה ל- אזרחים נרצחים כתו
LOL. הרונימוס המגדף התעורר.
  עסקי "השלום"=כסף   23/09/17 22:43
כתוב תגובה ל- עסקי "השלום"=כסף
11
עוד כתבה מבית מדרשו של ביבי...
  קיקו   23/09/17 14:18
כתוב תגובה ל- קיקו
12
ברוך שפטרנו מעונשו-זיוף ענק
  החלמאי   23/09/17 14:46
היה אדם מזוייף ששאף ורדף אחרי כבוד ושררה. לא היה תפקיד שבו לא חשק. ולא היתה אשה נבגדת כאשתו. הבניין הריק הזה כנראה לא היה ניתן לרכישה לצאצאיו אלמלא הוכרז כבניין ציבורי להאדרת שמו. אכן צאצאיו שנהנו מחסינותו ומהונו ומכוחו הם מעריציו. ואולם כל יתר הישראלים בזים לו. הבניין הזה יתאים להיות מוזיאון לילדי תימן ובלקן החטופים!
כתוב תגובה ל- החלמאי
13
האם פרס כמו חברו טדי קולק היה
  אמת   23/09/17 14:53
מרגל בריטי או אמריקאי נא לבדק רוצים לדעת את האמת
כתוב תגובה ל- אמת
14
פרס זכה לתהילת עולם, גם בחייו
  הירונימוס   23/09/17 15:09
וגם במותו כשאבל כללי ירד על מדינת ישראל. בייגין לעומתו ירד ביגון שאולה כשדם אלפי הרוגים ופצועים על ידיו, חולה, עזוב ונטוש ככלב שוטה באיזה חור בירושלים וגם יורשיו בפוליטיקה רומסים את שארית זכרו ומורשתו. אלו הן העובדות, תתמודדו אתן!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
בגין מפקד האצ"ל. ופרס אפס?
  עזרי   23/09/17 16:15
אתה משווה בין מנחם בגין, אהוב העם, משחרר ארץ ישראל מהבריטים, מול המשתמט פרס? של נעליך, טיפשון. ברור שפרס היה "אהוב" על "העולם", כי הוא אמר ועשה מה שרצה "העולם", בעוד שבגין עשה אך ורק מה שטוב לעם ישראל ומדינתו. מאות אלפי יהודים הלכו אחרי ארונו של בגין זצ"ל, כביטוי לאהבתם אליו. ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- עזרי
משחרר ארץ ישראל עאלק...
  הירונימוס   23/09/17 16:52
בכיין ופחדן, מורד פשיסטי נאלח שבן גוריון חס על חייו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מי אתה האם אהוד ברק
  חייל   23/09/17 17:39
כתוב תגובה ל- חייל
חס עליו, שלא כמו על קסטנר...
  הירונימוס טרול   24/09/17 03:30
כתוב תגובה ל- הירונימוס טרול
פרס היה כן ולא! השועל המצטיין
  הירונונגרטה!   23/09/17 18:04
מאז קום המדינה.! אגואיסט ברמות על, שימכור את אמא שלו עבור מטרותיו. כל מילה שלו בערבון מוגבל, וכל דיבור שלו הצגה מבין שיני המשרוקית שלו. של נעליך הרונונגרטה כשאתה מזכיר את שמו של מנחם בגין שהיה דמות מוסרית!!!!! וערכית, !!!!!! לעומת מושא הערצתך שכולו זיוף, נהנתנות, ניצול, והצגות סרק.! אם זה האיש שאתה מכבד, בוש לך! אתה לא מלח הארץ אתה קוץ בישבן כמוהו.
כתוב תגובה ל- הירונונגרטה!
ושכחת פרס היה נואף בה הידיעה
  צודק לחלטוין   24/09/17 10:59
חלאת אדם.
כתוב תגובה ל- צודק לחלטוין
ניאוף =בגידה. תכונה זו לא
  אופי.   24/09/17 14:28
מסתכמת רק בנאוף עצמו, אלא זהו אופי בוגדני, גם בפרמטרים האחרים.
כתוב תגובה ל- אופי.
שועל מצטיין-אהבתי
  איריס ב.   25/09/17 01:46
כתוב תגובה ל- איריס ב.
יפה אמרת
  חיים ק.   23/09/17 23:42
כתוב תגובה ל- חיים ק.
15
V15 פעלו מהמרכז הזה
  בת חן   23/09/17 18:17
ואיך אני יודעת?כי הגבתי למודעת דרושים שלהם.כלומר סוכנים של השמאל האמריקאי..
כתוב תגובה ל- בת חן
יפה שאת חושפת זאת בפנינו!
  ל-בת-חן   23/09/17 22:24
כתוב תגובה ל- ל-בת-חן
16
איך הפשפש עלה למעלה
  נורמן   23/09/17 18:41
איך הפשפש עלה למעלה אולי תאמרו לי? איך הפשפש עלה למעלה אולי תאמרו לי? איך קרה שהפשפש עלה למעלה זה לא מובן, זה לא מובן... איך קרה שהפשפש עלה למעלה זה לא מובן, זה לא מובן... פעם היה פשפש אחד הוא בפרוות עכבר נולד אך יום אחד שמע קולות: אתה נוצרת לחיות גדולות. איך קרה שהפשפש עלה למעלה... תיכף עזב את העכבר ואל כלבלב עלוב עבר אך החיים אינם שווים אם אתה חי חיי כלבים דירה החליט הוא לעבור ואז קפץ הוא על חמור אך חמורים תמיד עובדים ולפשפש זה לא התאים. איך קרה שהפשפש עלה למעלה... תוך רכיבה אל האבוס מן החמור עלה לסוס וכך עלה עלה עלה עד שעלה לממשלה איך קרה שהפשפש עלה למעלה... הוא פה ושם (עלה למעלה) הוא פה ושם (עלה למעלה) תמיד תגידו יס ואז תצליחו לטפס. איך קרה - שהפשפש עלה למעלה עכשיו מובן - עכשיו מובן איך קרה - שהפשפש עלה למעלה עכשיו מובן - עכשיו מובן...
כתוב תגובה ל- נורמן
17
תעלולי הבולשוסוציאליזם
  תודעית   23/09/17 19:45
נהנתנות של חברי המרכז. מורמים מעם שעושים מה שבא להם. כמו הפוליטביורו ברוסיה. המוני העם מזי רעב והמרומים שותים טוב אוכלים טוב נוסעים טוב. ובסוף מקומם במוזיליאום פרס - סוניה פרס, עזבה אותו שינתה את שם משפחתה לגל, נקברה רחוק ממנו ..למה ? בנוסף, תקציב הית הנשיא בזמנו היה גדול בסדרי גודל בהשוואה לכל נשיא אחר.שופ בקרה או ביקורת. קיבל סכומי כסף אדירים בניגוד לחוק בזמן בחירות - נסגרה החקירה בטרם התחילה.לאחר ההפסד לנתניהו בקלפי-חבורת הזבל שהקיפה אותו יצרה מסע ציד נגד נתניהו שלא נגמר עד היום.למחרת הבחירות דליה איציק קראה לנתניהו מרגל אמריקאי האחרים השמיצו, לכלכו ועשו לנתניהו את המוות. נסיון למצוא קצה חוט נמשך עד היום...והכל בתמיכת פרס או לפחות בהסכמה בשתיקה. זהו פרס. ואגב, מרכז פרס לשלום גוף נצלני שבינו לבין יצירת שלום, הקשר מקרי בהחלט אם בכלל קיים. אין שלום, אין בטחון יש יצירת תדמית ומינוף כלכלי למקורבי פרס.
כתוב תגובה ל- תודעית
18
ומי הבעלים, וממי קיבל?
  אוריאל1   23/09/17 19:50
ומי הבעלים של המרכז ברמת אביב? אולי כדאי להשלים התחקיר. והאם המדינאי קיבל וכמה למשל מבעלי בזק לשעבר? ומה קיבל מבעלי ערוץ 10 ששכחתי את שמו, במהלך השנים. ולכמה אלפי אנשים סידר ג'ובים? וכמה מרוויח בסה"כ הבן, מכל עיסוקיו הרבים והנמשכים עשרות שנים? וממה מתקיים ביילין? והאם המרכז ממשיך לקבל עמלות מהאיחוד האירופי, ומחו"ל, בגין כל העברות הכספים לערבים? סתם שאלות. ולא לתת להירונימו להגיב. יש היום הפגנה בפ"ת שילכו עוכרי ישראל לשם.
כתוב תגובה ל- אוריאל1
19
הנצחה ראויה תהיה לוח שעליו
  נתין מדמנת ישראל   23/09/17 20:20
שמות נרצחי אוסלו ולידו דברים על המנוח שאמרו בן גוריון,משה שרת, גולדה מאיר ורבין.אנשים מכובדים כולם. והוא הרי לא סלד מכבוד.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
20
אם זו לא שחיתות- אז מה זה?
  לעומת חמגשיות...   23/09/17 22:24
כתוב תגובה ל- לעומת חמגשיות...
21
הבניין הזה=אנדרטה לשחיתות
  ולהונאת העם.   23/09/17 22:51
כתוב תגובה ל- ולהונאת העם.
22
מרכז משכורות מנופחות לאנשי
  דורון.צ   23/09/17 23:27
שלומינו... כמוהו כמרכז רבין לשלום.. אן תבדקו לעומק גם תגלו שסוהי תכחיתו האמיתית של המרכז ואין בילתה. השיטה ידועה ובזוייה, אלא שהמשטרה בחסות התשקורת בוחרת לחקור סיגרים במאה שח כאשר השמאל ממשיך להשתולל בעמותות
כתוב תגובה ל- דורון.צ
23
מר הרס. בית ריק. בכל המובנים.
  בשם בן גוריון   24/09/17 16:03
בית ריק של אדם חלול מאמת ציונית מדינית. היאה לו, אולי: באם תמוסד הזנות בישראל, זה הבית הראוי מכל להיות הראשון.
כתוב תגובה ל- בשם בן גוריון
24
את הכור הגרעיני הקים בן גוריון
  מיטל   26/09/17 02:47
המנהיג שהקים את הכור היה בן גוריון. הרבה עשו גם פרס עשה אבל הוא ממש לא מקים הכור. יהיה מצוין אם תעשו תחקיר בנושא.
כתוב תגובה ל- מיטל
25
ייעוד מרכז פרס לשלום מדומה...
  יגאל   23/03/24 19:15
מציע להפוך את המרכז 'המשיחי פרס לשלום' למועדון ובית אירוח של הועד למען החיל שם לפחות יימצא לו ייעוד לכל לוחמי צה'ל הגיבורים הלוחמים האמיתיים למען השלום.
כתוב תגובה ל- יגאל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il