s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כושלים עם החיים - אז באים עם המתים
מאת: אפרים הלפרין  |  01/10/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הזלזול ביכולותיו של אויב הוא
  ב_שמואל   1/10/17 13:32
הזלזול ביכולתיו של האויב הוא הסכנה הכי גדולה במלחמה. אפרים הלפרין כותב בשמחת נצחון: "ככל שהברברנים יורדים יותר ויותר מתחת לחגורה, כן התמיכה בראש הממשלה נוסקת ועולה", ואינו מודע לכך שתוצאה זו היא זו שהאויב התכוון לקבל בעד מאמציו הרבים ל"לכלך" את נתניהו. במכון ואן ליר מתרכזים מיטב חוקרי מדעי החברה כדי לנתח ולעבד ואפיין את החברה הישראלית. המטרה של המכון הממומן ע"י גורמים מהסוג של "הקרן לישראל חדשה" שכוונתה לשנות את מהותה של המדינה ולהשמיד את העם היהודי. החוקרים פועלים בסיוע של אנשי מקצוע במדינות זרות נוספות (האיחוד האירופי), ומשקעים מירב המאמצים להקמת מדינה פלסטינית שתהיה המנוף לחיסולה של ישראל. התוכנית היא לגרום להפיכת כל אנשי נתניהו ל"מושחתים" (תפירת תיקים שקריים או חצי שקריים) ושרבב לא יפגע בנתניהו. משום שרק נתניהו בודד, חסר הגנה וחושש שיחדל להיות אתרוג, יכול לבצע את הפשע של הקמת מדינה פלסטינית - בלי חשש מהימין שגרמו לו להעריץ את נתניהו. אסור לזלזל ב"קרן לישראל חחדשה" שהוקמה ע"י משפחת הנאצי ומנוהלת ע"י קומוניסטים. הם לא פריירים, הם מסוכנים לנו ולכל האנושות. נתניהו "אתרוג" = אנחנו בסכנה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
אם בעמירם לוין מבטחך
  עמעד   1/10/17 14:04
אם אתה נתלה באלוף(מיל.) עמירם לוין, הרי לשבחו אומר כי היטיב להגדיר את שמעון פרס כ"נוכל ושקרן" אך מלבד זה התבטא ואמר: "אנחנו נסיים את אקיבוש, אבל אנחנו נשאיר חלק מאקיבוש אצלנו"
אם לארץ ישראל הוא קורא קיבוש, אז אני מקווה שעם ישראל ייתן לו לומפלגה הארורה שאליה הצטרף, את אותה תמיכה שהוא קבל בקמפיין שלו לראשות אותה מפלגה.
כתוב תגובה ל- עמעד
3
אותו תהליך קורה נגד טראמפ
  דן ה   2/10/17 02:20
כל גלי ההגירה המוסלמית שהורסים את היחודיות של כל מדינה שלא נדבר על הטרור - הם תוצאה של מדיניות האג'נדה של השמאל וכמה חז"ל צדקו "המרחם על אכזרים - מתאכזר על רחמנים".
כתוב תגובה ל- דן ה
4
על טפשות וקמצנות
  אהוד פרלסמן   2/10/17 05:35
יפה כתבת: "לא די בכך שבגלל טיפשות, קמצנות, עיוורון מוחלט, תשומת הלב שלנו מוסטת מהמוקד ומיטב המשאבים מושקעים בשטויות? היכן שיקול הדעת המצופה מראש ממשלה? האם חסר לו משהו? האם מצבו הכלכלי מעורער?" חבל רק שלא העלית בדעתך שיש עוד כמה חכמים כמוך שגם הם לא כל כך מתלהבים מטיפשות וקמצנות, ובעצם דוקא רוצים להיות חברים של נתניהו, אבל לא בטוחים שיש להם את המשאבים הכספיים הדרושים לכך. ***** אבל האמת היא שזה בכלל לא חשוב. לעניות דעתי נפלת למלכודת של השמאלנים, המתארים את כל הימניים בתור חסידיו השוטים של נתניהו, ולא מבינים שבעצם הימניים פשוט רוצים לחיות, ולא מוכנים להתאבד על מזבח "זכויות האדם" ו"קדושת החיים" של הרוצחים הערבים. והימניים רוצים שגם תושבי דרום תל אביב יחיו מבלי שכושים ימררו את חייהם, ויגרמו לכך שהם יפחדו לצאת מבתיהם. כושים שהשמאלנים האלה כל כך אוהבים אותם, כשהם נמצאים הרחק מהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
למעלה מ3000 נפלו ביום כיפורים.
  תרשו לי בבקשה..   2/10/17 11:04
טקס ההזכרה, איפה היה נתניהו? נתניהו וטקס ההזכרה לאחיו יוני, עניין פרטי. מדוע כל העיתונים כתבו על כך? לא שיש לי חלילה משהו נגד יוני שנפל באנטבה (בגלל שטות, בהגע צבאית. יודע על כך ממקור ראשון) ולמה זקוק בנימין להאדרת שמו של יוני אשר כבודו במקומו עומד גם ללא המאדיר ביבי המשכיח את חללי מלחמת יום הכיפורים אם במלחמה זאת נפלו מהעם כולו ימניים ושמאלנים מזרחיים ואשכנזים, קיבוצניקים ומושבניקים, עירוניים, עשירים ועניים ואין נתניהו ואין אף לא שר בודד לייצג הממשלה אשר מגיני והרוגי המלחמה ההיא על קיומה של מדינת ישראל נתנו לה, לממשלה זאת, הלכה למעשה חיים במותם הם? ושוב, אף נציג ממשלה כולל נתניהו העומד בראשה לא עמדו דום לזכרם אף לא לדקה בודדת אחת. יוני נתניהו היה מתבייש בכך ללא כל ספק, אלא שזאת כבר אינה בושה להתבייש בה אלא בגידה של ממש בעקרונות המדינה וצה"ל.. תודה. אני אינני מדבר עם בוגדים והתומכיהם הנהנים מחייהם הם ולמעשה נהנים ממותם של כ 3000 הרוגי מלחמת יום הכיפורים..מנקודת ראייה מוסרית זאת נראה ביבי נתניהו בעיני לא אחר מאשר בוגד.. הגוי..
כתוב תגובה ל- תרשו לי בבקשה..
הגוי, אני לא יודע את הסיבה
  ב_שמואל   2/10/17 12:43
הגוי, אני לא יודע את הסיבה שגרמה לנתניהו ולחבריו בממשלה - להימנע מלהגיע לטכס שמאלני. לו אני הייתי צריך להחליט במקומו, הייתי מחרים את הטכס משום שהטכס מסתיר את האמת האפילה של השמאל שהפקירו את חיי לוחמי המעוזים כדי "לעשות שלום" עם מצרים שתזכה לשקם את גאוותה הצבאית. עד היום מסתירים את העובדה הזו מהציבור (כמו הסתרת הפשע נגד ילדי התימנים) למרות שאני ועוד מאות חיילים נוספים ואף יותר ידענו מראש (חודשיים לפני המלחמה באמצעות צו 8 שגייס אותנו להכנה למלחמה) על המלחמה העתידה להתרחש. למרות שחיל הים היה ערוך בזמן למלחמה, למרות שחיל האוויר "היה באוויר" בדרך למכת מנע, למרות שאנשי יחידת 848 ידעו - ביום ששי - את המועד ונמנעו להודיע ללוחמי המוצב, משום שקיבלו פקודה מפורשת להסתיר את העובדה. למרות שניתן היה לפנות את חיילי המוצבים לפני הקרב - אך לא פינו אותם - כדי שימותו כקורבנות לטבח - כלוחמי מצדה (אתר זיכרון שמאלני מימי הפלמ"ח "לגבורה יהודית" שהמסורת היהודית סלדה ממנו). לכן הגוי, כשאתה כותב: "מנקודת ראייה מוסרית זאת נראה ביבי נתניהו בעיני לא אחר מאשר בוגד" ראוי שתהיה הוגן ותכוון את המושג הזה לכתובת הנכונה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
1.הטקס הוא לאומי ונוגע בכל העם
  הגוי..   2/10/17 20:04
לא נהרגו במלחמת יום כיפור כ 3000 שמאלנים ואם כן נהרגו כ 3000 שמאלנים, נראה לי שאתה בתור ימני נאונאץ אמור להיות מבסוט שנהרגו כ 3000 יהודים שאותם הס מלהזכיר.. 2.לא נעים, אלא שמנחם בגין כהן הדת הימני שלך בהיותו ראש הממשלה הוא זה שחתם על הסכמי קמפ-דיביד ועל הכרה בעם הפלסטיני וכן מתן לגיטימציה למדינה פלסטינית בגבולות 1967 אותם הרחיב צה"ל וכלל את יהודה, ואת השומרון, ואת ירושלים ואת חצי האי סיני בראשותו של "השמאלני" יצחק רבין..אומר לך בכנות, אילו הייתי נאונאץ כמוך בנוסף להיותי "הגוי.." הייתי משתחווה לך ודורש ממך עוד 30,000 או 300 אלף ועדיף לפחות 3 מיליון יהודים הרוגים, רק בגלל שהם יהודים ואינם חושבים כמוך והינה לך ההפתעה, אתה לא יהודי וזה בלשון המעטה ואתה יודע זאת..כשעליתם לרגל לירושלים לפני 100-150 שנה, בבתי הכנסת של ה ס"ט בירושלים לא קיבלו אותכם וזרקו אותכם לרחוב בגלל עובדה זאת ואכן ידעו היטב מה עשו ומדוע. להזכירך כי תמנע מלכת תימן בת מי-זהב מלך מצרים המליטה לעשיו הוא אדום את עמלק שממנו יצא אגג וממנו יצא המן האגגי, אז מי אתה שתתנשא עלי אפס אפסים.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי, למה אתה חושב כגוי?
  ב_שמואל   2/10/17 21:45
הגוי, ראה, תפריד בין חללי צה"ל שהם "אחי". כן, אחי שלחמו אתי בין אם הם שמאלנים, יהודים או אחרים (בלבד שהיו בצד שלי). אולם הטקס - זה סיפור אחר. למה הדבר דומה? כאשר מזכירים את רצח הנבל רבין, הרי למרות דעתי על רבין, מעשה רצח של ראש ממשלת ישראל זה מעשה נורא ואיום שאסור היה להתרחש. ברור שיש להזכיר את האירוע ולחנך את ילדנו על רקע המעשה. אולם להשתתף בקרנבל (הממלכתי) של השמאלנים המנצלים - בנבזיות - את האירוע להסתה כנגדי למרות שהרצח (אם נעשה על ידי יגאל עמיר) נעשה להצלת המדינה כנגד מי שמיצג את הפושעים הבוגדים מאוסלו. כלומר, האשמה היא בגורם ולא בתוצאה. כך גם הפרשה של הטקס לזכר חללי מלחמת יום הכיפורים שבא להסתיר את האמת על מותם של אלפי חיילים עקב הבגידה של דיין כשהקריב את חיי לוחמי המעוזים בתעלה למען "השלום". על כך - אני הייתי מחרים את הטקס (יש לזכור שאצל השמאלנים - מעשה בגידה אינו זר להם עוד מראשית הציונות ואף קודם, ולכן לא אכפת להם שבניהם מתו עקב בגידה של דיין ובלבד שהמטרה הייתה "טובה"). באשר לבגין ושמיר - כבר עסקנו בנושא, ואיני מבין מדוע אתה חושב שאני מרגיש צורך להגן עליהם? להפך, על פי תלמידיו של בגין (רבלין, בני בגין, מילוא, דן מרידור, אריה נאור ועוד) הוא לא היה שונה מהם, והם אינם נבדלים במאומה מאנשי מר"ץ, וכנראה זו הסיבה שקולות היהודים שניתנו לליכוד כדי לפעול למען ארץ ישראל - התמסמסו בידי הנוכלים שפעלו לטובת השמאל.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הטקס הוא העלאת זכר הנופלים
  הגוי..   3/10/17 04:33
ואין הטקס שמאלני או ימני. הורים בנים ואלמנות ומשפחות ששכלו את יקיריהם במלחמת יום הכיפורים הם ישראלים כולם בעלי דעות אישיות שונות שבאו להתאחד עם זכר יקיריהם שהיו אמורים לחיות היום אילו לא היתה המלחמה ההיא. זהו לא טקס פרטי לא של שמאלנים ולא של ימניים. זהו טקס ממלכתי בו באו משפחות לבכות את יקיריהם שנפלו במלחמה ההיא.. זה 1.. 2. אתה לא צריך להסביר לי שמי שאינו חושב כמוך אינו ראוי כלל לחיות את זה הבינותי כבר קודם וכבר אמרתי לך כי אתה נאונאץ.. אם לדעתך רבין היה נבל ורוצחו הציל את המדינה ואנשי מנחם בגין שמאלנים כולל שרים בממשלתו אז על פי דבריך, זה שאחראי וחתם על הסכמי קמפ-דיביד, היינו מנחם בגין הימני הוא שמאלני טהור גזע וכאלה הם גם תלמידיו בהם בנימין נתניהו ואתה.. חבר הסתרות שכמוך, לך לישון או על האף או על הדברים שאמרת זה עתה. אינך בשל בדעותיך..אתה מדבר כמו סטודנט לפילוסופיה שנה א'..אתה מטיל ספק שהרוצח את יצחק רבין הוא הרוצח מחד ומאידך אתה טוען שהרוצח הציל את המדינה ואומר ציטוט: "מעשה רצח של ראש ממשלת ישראל זה מעשה נורא ואיום שאסור היה להתרחש".אתה מנסה להתפלזף ולהראות פטריוט וחכם. אז אתה לא זה ולא זה. אתה רק עוד נאונאץ טיפש בעל חשיבות עצמית ורדוף שנאה לזולת שאינם כמוך.."אל מלא רחמים"..3. "חיל". חיל זה מישהו שיש לו מח, שכל ומחשבות שעושה מה אומר לו המפקד. אומר לו קפוץ, קופץ..חיל זה גוויה פועלת שאם יצא חי ממלחמה הרוויח את הבונוס היחיד אותו יכול היה להפסיד ולא רק אתה היית חיל ומפקדים גם הם בני אדם וגם הם טועים ומפקדים גם הם חיילים ו"גבוה מעל הגבוה וגבוהים עליהם" וגם הם טועים ואל תספר לי סיפורים מסיפורי פוגי. כל המלחמה ההיא היא טעות גדולה 1 של הצבא שאמור היה להיות מוכן ללא כל קשר לפוליטיקה כי זה תפקידו היחיד והצבא היה לא. נקודה. תודה. נ.ב אתה לא היחיד ששרת בצה"ל בו כל חיל וחיל חושב אחרת ונראה אחרת ממך וממני כי הוא קודם כל בן אדם חי שיודע היטב חובתו מהי ואתה לבטח לא "אח שלי". לי, אין "אחים" נאצים שיבזו אותי אחר מותי בחיי כפי שביזה ראש הממשלה וממשלתו את חיילי צהל הנופלים במלחמת יום הכיפורים. קאפיש? "האחים שלי" קבורים באדמה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי, מי מינה אותך למחנך שלי?
  ב_שמואל   3/10/17 21:16
כתבת:"ואין הטקס שמאלני או ימני", זו דעתך, זו אינה דעתי. התקופה שהשמאלנים קבעו לי כיצד אני חייב להתנהג - עברה חלפה (יש לי עדיין את הפנקס האדום - למזכרת). אם ברצונך להבין מדוע אני לא רוצה להשתתף בטקס הזה (בדומה לטקס של הנבל רבין), אז תשובתי: אני השתחררתי מהכפייה התרבותית של השמאל הבוגדני והגזעני, ואיני מוצא לנכון להשתתף בפעולות שהשמאל קובע לי שמטרתו להשמיד את עמי. כתבת: "אתה לא צריך להסביר לי שמי שאינו חושב כמוך אינו ראוי כלל לחיות את זה הבינותי כבר קודם". לי לא זכור שכתבתי כך, במיוחד הדבר מוזר כי הוא מנוגד לערכים שלי, אבל אם תוכל להוכיח את דבריך, אז אמנע מלכנות אותך שמאלני נבל ומסית אנטישמי. כתבת: "אם לדעתך רבין היה נבל ורוצחו הציל את המדינה". הגוי, כיום גם בשמאל הדבר מקובל שההסכם היה מטופש (היה מאד חכם אם ההשערה שלי נכונה שהוא נעשה לשם בגידה בעם היהודי ובמדינת ישראל), אז למה אתה מתעקש להיות האחרון המגן עליו? כתבת: "ואנשי מנחם בגין שמאלנים כולל שרים בממשלתו אז על פי דבריך", אתה מבין שאני לא היכרתי את בגין, אך התרשמתי שהוא דיבר כיהודי ופעל כשמאלני. כמו-כן ראה מי תלמידיו: רוני מילוא, דן מרידור, רובי רבלין, בני בגין אריה נאור ועוד, כל אחד מהאישים האלו יכולים לשמש יו"ר של מר"ץ - על פי דעותיהם השמאלניות, ואומנם - הם הוצאו אל מחוץ לליכוד. זו עובדה שאינך יכול להכחיש, אז מה אתה עושה רעש?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הגוי, כך כתבת:
  ב_שמואל   3/10/17 21:43
הגוי, כך כתבת: " "חיל". חיל זה מישהו שיש לו מח, שכל ומחשבות שעושה מה אומר לו המפקד. אומר לו קפוץ, קופץ..חיל זה גוויה פועלת". בדתך הקומוניסטית, ה"חייל" הוא גוויה עד שיוכח אחרת. בערכים של הדת שלי - אפילו החייל הוא אדם חי שאסור לרצוח אותו (הרמטכ"ל השמאלני חושב שגם למחבל יש זכויות כלאדם). זו ההזדמנות שלך להבין את דברי כשאני לא מסכים לקביעתך "ואין הטקס שמאלני או ימני", כי יש הבדל עצום בין טקס לזכר לוחמים שנהרגו בקרב לבין לוחמים שנרצחו ע"י מפקדם (אתה זוכר את הנושא: הלוחמים ממוצבי התעלה - שמשה דיין רצח באמצעות המצרים). היה מי שטען "תדע כל אם עבריה שמסרה את גורל בניה לידי המפקדים הראויים לכך", ובמקרה הזה - לפי המוסר היהודי - המפקדים לא היו ראויים להיות מפקדים. הם היו רוצחים שפלים למרות שבטקס השמאלני שלך - זה נחשב הגון, משום שבתרבותם של השמאל - הבגידה היא כלי עבודה לגיטימי. הגוי, אתה אדם מאד נאמן לערכיך, אך תרבותך היא תרבותם של הזבל האנושי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מצא לי חן ה"בדעתך הקומוניסטית"
  הגוי..   4/10/17 12:19
לא זכור לי כי הצהרתי או אמרתי כי הנני "קומוניסט". את זה אתה אמרת. אני אמרתי כי אתה 0.."הקומוניזם היהודי", אומר לך משהו? "נאציונל סוציאליסט", שזה בעברית לאומן חברתי, אומר לך משהו? אז כך, נציונל-סוציליסט זה אחד שרוצה שכולם יהיו כמוהו כי רק כך הוא חש כי הינו משהו השווה יותר בין שווים. סלח לי, אתה פשוט הוזה בחיי השקר והבדיות שלך.. מחד אתה מספר כי לחמת במלחמת יום הכיפורים, ומייצר רושם של לוחם עז למוד קרבות ומלחמה. זה בסדר, מפיצוצי מקלדת אין ריח דם ואבק שרפה. מאידך לדברך, אתה לא הכרת את ראש הממשלה שלך מר מנחם בגין אותו הכיר העם כולו. מסקנה, אתה פשוט משקר. כי אם לא הכרת את ראש ממשלת ישראל מר מנחם בגין, משמע נולדת אחרי שחדל האיש להיות ראש ממשלה ולכן גם את מלחמת יום הכיפורים לא ידעת כי לא נולדת עדיין בעת ההיא..אתה חי משמועות ומסיפורי פוגי. במילים אחרות, אתה מנסה לשחק אותה גם פטריוט ימני וגם חכם. אמרתי לך כבר, אתה לא זה ולא זה. אתה היית ונותרת נאונאץ אפסי בין אפסים אותם אפשר לספור במספרים ולהוסיף להם תמיד את ה 0 כדי שיהיו שווים יותר אפסים. נתפשת בפומבי על דבר שקר בו אתה גם משקר וגם בודה בדיות ולי "הגוי" אין יותר על מה לדבר אתך.. תודה. נ.ב. האדם, יש לו ה"זכות" או החובה להיות חיל..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הגוי, המייחד את הקומוניסט היא
  ב_שמואל   5/10/17 20:09
הגוי, המייחד את הקומוניסט הוא הערך החשוב של השמאל, שהוא "השקר" - זה המשמש את השמאלני ככלי עבודה הכרחי ולגיטימי להשלטת שלטונו על כל אדם ששייך לאג'נדה ובוודאי באנשים שאינם שייכים לכתות הקומוניסטיות. לכן, אין לצפות שאדם נבון (למרות היותו קומוניסט) ירשיע עצמו ויגדיר את עצמו כ"קומוניסט" (זו ידיעה מודיעינית שקומוניסט יזהר מלחשוף אותה). הגוי, כשאתה משווה אותי לגרמנים זו עלילה נבזי. אם היית משווה אותי לחמאס או לאל קאעידה אז היה בכך יסוד כלשהו הגיוני (לא נכון, אך אי אפשר שלא למצוא איפיונים משותפים) אך להגדיר אותי לגרמנים? אתה חסר יושרה, שהרי דווקא תרבותך הקומוניסטית קרובה לתרבות הגרמנים (ההוכחה הכי פשוטה לדברי היא - בדוגמה של "הקרן לישראל החדשה" שנוסדה ע"י שמשפחתו של הנאצי הנרי פורד ומתנהלת ע"י הקומוניסטים הישראלים). הגוי, טענת כלפי כי: "מאידך לדברך, אתה לא הכרת את ראש הממשלה שלך מר מנחם בגין אותו הכיר העם כולו". הגוי, "העם" הכיר את מנחם בגין, איך? מנחם בגין דיבר כיהודי אך פעל כשמאלני הבוגד במדינה ישראל, איך זה יכול להתרחש? מנין יכול היה העם "להכיר" את בגין? העם "הכיר" את מנחם בגין כפי שהצטייר מהתקשורת השמאלנית, ואלו ידועים כשקרנים שפועלים נגד העם. זוכר שחודשים על חודשים - בגין לא תפקד, ולממשלת ישראל לא היה ראש ממשלה פעיל (מנוגד לחוק) ובכל זאת העיתונות הנבזית לא עוררה את העם, כי - כנראה - זה תאם לאינטרסים של השמאל הבוגדני והפלילי. עם זאת, יש לזכור שהאינטרס של השמאל היה משותף לאנשי "הימין" הנבלים, שהיו שותפים להסתרה הזו. היום כבר גלוי שנסיכי הליכוד הם חבורה של מושחתים שקבלו מנדט של הימין ופעלו כבוגדים לטובת השמאל. הגוי, אני לא הכרתי את מנחם בגין, ואת בני בגין, ואת דן מרידור, ואת ציפי ליבני, ואת רובי רבלין ואת... כולם נוכלים שמאלנים שלקחו את קולו של הבוחר ונתנו אותו למי שלא מגיע לו כי הדמוקרטיה לא בחרה בו, אז איך אתה - החצוף - קובע שהעם הכיר את מנחם בגין?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il