|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
יצחק הרצוג
יצחק הרצוג  |  
נאום נשיא המדינה בעצרת הפתיחה הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יד ושם ירושלים [כ"ז בניסן תשפ"ד, 5.5.2024]
תרצה הכטר
תרצה הכטר
האופרמנים אינו מחדש הרבה בנוגע לאירועים ההיסטוריים עצמם מאז ינואר 1933 אבל סגנון הכתיבה הייחודי והמושך של הרומן מחייה את התקופה הידועה לשמצה בהיסטוריה היהודית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דעיכת השמאל: סקירה היסטורית
מאת: אהוד פרלסמן  |  01/10/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנשים מבינים
  שהשמאל צודק,   1/10/17 11:10
אבל מתקשים להצביע למי שאומר להם את האמת. הם מעדיפים להצביע למי שמוכר להם לוקשים ואשליות.
כתוב תגובה ל- שהשמאל צודק,
השמאל תמיד צדק, רק בעיה
  ב_שמואל   1/10/17 13:47
השמאל תמיד צדק, רק בעיה אחת קטנה הייתה - שהמציאות לא הייתה מוכנה להשתכנע. בכל מה שהשמאל ברא: ברית המועצות, הקיבוצים, ההסתדרות, "השלום" עם מצרים, "השלום" עם ירדן, הסכם אוסלו וכו', הכל התמוסס והתפגר. למה זה קורה לשמאלנים? זה לא פאייר וזה לא "הגיוני" הרי השמאלני נורא חכם, נורא? מסתבר שכל דבר מעוות יכול להתקיים זמן קצר - לגרום לנזק ולהעלם. למשל: הרי כולנו יודעים שהאופנה של ההומואים אינה אלא סטייה המיועדת לחסל את דור ההמשך של בני האדם (על פי תורת אג'נדה 21 באו"מ - שבה הוכרז האדם כאויב כדור הארץ) כך שדווקא האנשים "הנאורים" משמידים את צאצאיהם ואילו הפרימיטיבים המוסלמים שאינם מושפעים מהתעמולה השמאלנית - מתרבים. הרי ברור שהרעיון הזה - לאחר שיגרום את נזקו - ימוסמס כאילו לא היה. שמאלנים מטומטמים עקב אמונה בתרבות מעוותת, אך תמיד הם "צודקים".
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
הנתונים נכונים אך ההסבר חלש
  תרצה98   1/10/17 12:31
כתוב תגובה ל- תרצה98
כי המושגים שגויים
  נכון. הוא חלש,   1/10/17 13:00
כתוב תגובה ל- נכון. הוא חלש,
תגובה מפתיעה ברשעותה.
  אהוד פרלסמן   2/10/17 05:54
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ומאד נכון.
  ממש לא מרושע   2/10/17 09:43
כל החלוקה הזו בין שמאל וימין, כאשר הכל ימין, רדודה ומטופשת. נתניהו הפסיד בבחירות לברק, שרון, לבני ואולמרט, והוא מנצח כאשר אין מועמדים מולו. הכל תדמיות וספינים. שום קשר בין שמאל לימין. המדינה היתה תמיד ימין והשינוי היחיד בה הוא, שהיא הפכה בשנים האחרונות ליותר מטורללת ומנותקת מהמציאות.
כתוב תגובה ל- ממש לא מרושע
3
כחלון שמאל נטו
  יהודאית   1/10/17 15:13
דרעי גם. ישי שהיה ימין הפסיד 4 מושבים שנמחקו עקב העלאת אחוז החסימה שיזם שר הבטחון הראוי לגינוי.
כתוב תגובה ל- יהודאית
4
השמאל הולך ודועך
  אהרון שחר   2/10/17 02:21
עולם הולם ונעלם. אממה... הכל זז שמאלה. היום ביבי זה מרצ של פעם. מצד אחד העם מתיימן, מצד שני הוא מופצץ בשטיפת מוח של ריאליה שהיא בעצם הפולטיקלי קולקט. שכולם אוהבים לשנוא, אבל בסופו של דבר חוזרים אליה כמו כלבלבים טובים ובעצם מקבעים את השמאל. אירופה מתאסלמת. כך שבגדול המגמה הכללית של העולם היא שהשמאל / אסלאם מנצח. בקרוב הכדור מוסלמי, צריך לבדוק לגבי טיסה למאדים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
טוב לראות שיש מי שמבין אותי
  אהוד פרלסמן   2/10/17 09:36
לפני כמה שעות כתבתי לאדון אפרים הלפרין את התגובה כדלהלן: "לעניות דעתי נפלת למלכודת של השמאלנים, המתארים את כל הימניים בתור חסידיו השוטים של נתניהו, ולא מבינים שבעצם הימניים פשוט רוצים לחיות, ולא מוכנים להתאבד על מזבח "זכויות האדם" ו"קדושת החיים" של הרוצחים הערבים. והימניים רוצים שגם תושבי דרום תל אביב יחיו מבלי שכושים ימררו את חייהם, ויגרמו לכך שהם יפחדו לצאת מבתיהם. כושים שהשמאלנים האלה כל כך אוהבים אותם, כשהם נמצאים הרחק מהם." ואתה לא יודע איזה כיף זה לכתוב כושים באינטרנט, כי בפייסבוק בכלל אני לא כותב כושים אלא אפרו-אמריקאים מאפריקה. אם אני אכתוב כושים הם ימחקו אותי ואת זכרי מהפייסבוק.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
נשארת לבד עם אהרן שחר,
  היא הנותנת.   2/10/17 10:50
המגלומן שעף על עצמו וכולו אויר חם. כיוון שאתה מליונר, אני ממליצה לך לבנות לו יחידת דיור נפרדת, שאם לא כן, אחרי זמן קצר, גם המיליונים שלך לא יועילו.
כתוב תגובה ל- היא הנותנת.
אפרו אמריקאים
  אהרון שחר   4/10/17 20:42
בדיוק על זה: אונס הערכים שהנאורים / שמאלנים אונסים עלינו אני מדבר בהרצאה שלי.
 אלאור הגיבור
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
עזרת למאות אנשים,
  אהרון אתה צדיק   5/10/17 21:10
עם נדודי שינה.
כתוב תגובה ל- אהרון אתה צדיק
תרגיע
  ותרגע.   2/10/17 10:42
לא מהיום-אנשים לא אוהבים לשמוע את האמת. אף אחד לא אוהב להיווכח שהוא צריך טיפול שיניים.
האמת הפשוטה היא-אך ורק דרך השמאל אפשרית.אבל אנשים יעדיפו לעשות 1000 מלחמות-ולא להודות בכך.
כתוב תגובה ל- ותרגע.
5
הרצאה יפה אבל לא כתבת סיבה
  חשדנית   2/10/17 19:13
מה הסיבה לדעיכה של מפלגות השמאל? למה השמאל איבד וממשיך לאבד מכוחו? אם נסתכל בטבלה נראה שהשמאל איבד בבת אחת 10 מנדטים בשנות השבעים וממשיך לאבד עד היום. וההסבר ברור - כל הסיפור מתחיל ונגמר במלחמת יום כיפור. את השבר הזה של אמון העם בהנהגה השוק האימה והפחד מפני השמדה, השמאל הרוויח ביושר בעקבות קונספירציית יום כיפור. משה דיין לא הבין את המשמעות של הצעד שלו לתת למצרים ולסורים לנצח. הוא לא הבין שבזה הוא גוזר את דינו של עם שלם. התוצאה הייתה שמפלגת העבודה התחסלה והעם עבר ימינה. ההישגים של האוייב במלחמה והטבח בחיילים פתח תיבת פנדורה איומה שמלווה אותנו תמיד במיוחד אחרי 2000 שנות פרעות, עלילות דם, אינקוויזיציה וגירושים. הפחד מפני חיסול העם היהודי במלחמה הוא זה שגרם לעם לעבור ימינה. כל הפסד במלחמה יעלה בראשו של השליט. כך היה במלחמת לבנון השנייה עם אולמרט וכך יהיה אם ביבי ימשיך להיגרר מול החמאס. במקרה כזה העם ינטה עוד יותר ימינה, לכיוון הקיצוני וזה אכן המגמה כעת. גילוי נאות: הצבעתי לעוצמה לישראל.
כתוב תגובה ל- חשדנית
זה נקרא: הישרדות
  חשדנית   2/10/17 19:39
שים לב, גם אחרי האינתיפאדה הראשונה המגמה הלכה לטובת הימין. אחרי הפיגועים של הסכם אוסלו העם הפסיק להאמין שהשמאל יכול בכלל להנהיג. למעשה החל מיום כיפור ועד היום השמאל הביא עלינו רק מוות ! לא רק הכשלה של העם בכוונה תחילה במלחמת יום כיפור ואחרי כן בתכניות 'השלום' למיניהם של השמאל אלא גם פגיעה ביהדות ובקודשי ישראל, פגיעה בערכים היהודיים, פגיעה באיסורים מפורשים בתורה שהשמאל רוצה להפוך אותם על פניהם. וכשמסתכלים אחורה רואים שזה התחיל הרבה לפני כן. הציונות התעלמה משואת יהודי אירופה וסירבה לתת ליהודים סרטיפיקטים לעלייה לארץ, בן גוריון הקים בתי ספר ממלכתיים לחינוך מחדש של היהודים ואת צה"ל בתור כור היתוך שיהפוך את היהודים לחילוניים. גניבת ילדי תימן גם מתקופת בן גוריון. בקיצור הרבה עוולות השמאל עשה לנו, הגיע זמן שישלם. השמאל פגע בנו פיזית ורוחנית וכשהתחלנו להבין, השמאל החל להיעלם. העם היהודי לעולם לא יסלח למתייוונים למיניהם שרוצים להפוך אותנו לגויים ויקיא את הבוגדים האלה מתוכו בדיוק כפי שעשו להם החשמונאים בזמנו.
כתוב תגובה ל- חשדנית
6
עליית המיליטנטיות - סקירה
  אחד העם   2/10/17 21:12
מה לעשות ויש לא מעט, אולי רוב בעם, ששנאתם לערבים עולה על אהבתם לעמם. אנשים אלו תמיד יטו לפתרון מיליטנטי-כוחני. וכך, שיקול קר וחישוב סיכויים לטווח ארוך, לא עובדים בבחירות. הימין מתחמק באופן קבוע מלענות על השאלה מה יהיה עם מיליוני הפלסתינאים שתחת שליטתנו עוד 20-30 שנים? אם לא ניפרד מהם, ויש בזה סיכונים רבים, האם לא נהפוך למדינה דו-לאומית? האם לא נאלץ לתת להם זכות בחירה ביום מן הימים? בייחוד אם נחיל ריבונות על יו"ש... האם לנצח נוכל להחזיק אותם תחת ממשל צבאי? כאשר מפלס השנאה הולך וגובר! ..... הימין מדבר רק על שטח כאילו אין מיליוני אנשים החיים עליו. הימין גם דואג להפחיד צבאית לקראת כל בחירות, בעוד שמדינת ישראל מתפרקת מבפנים, כלכלית וחברתית, וזה איום הרבה יותר קרוב וממשי מהאטום האירני.
כתוב תגובה ל- אחד העם
אחד העם, איך אתה יכול להפוך
  ב_שמואל   4/10/17 11:50
אחד העם, איך אתה יכול לכתוב את ההפך מהמציאות? כתבת: "מה לעשות ויש לא מעט, אולי רוב בעם, ששנאתם לערבים עולה על אהבתם לעמם", והרי אתה יודע שהבעיה היא המיעוט שאוהב את הערבים יותר מאשר את עצמו. הרי אתה יודע שהשמאלנים כועסים על הממשלה שלא שלחה נציגים לטקס הזיכרון לחללי מלחמת יום הכיפורים, אך לא אכפת להם שאותם חללים נהרגו בגלל השמאלנים שכל-כך אוהבים את הערבים עד שהקריבו את בניהם על מזבח "השלום". כבר בהקמת המדינה - אוהבי הערבים מנעו את גירוש הערבים, ועכשיו הם מתממים כאילו הם לא התכוונו למדינה דו לאומית. אחד העם, בחייך, הרי ברור שחייבים להיפרד מהערבים, אז למה אתה מפריע? כנראה שאתה אוהב יותר את הערבים מאשר את בני עמך, אחרת למה אתה תומך בבוגדים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
7
עובדים על התמימים מימין ומשמאל
  פתרון קסם   4/10/17 10:01
המלחמה הזאת לא ניתנת להכרעה: אי אפשר לרצות את הערבים בחתימה על הסכם שלום בגבול מסוים. על פחות מהשמדת ישראל הם לא יתפשרו. גם אי אפשר לגרש את כולם ואי אפשר לדכא אותם כך שלא ילחמו. הלהבות יהיו פעם יותר גבוהות ופעם פחות גבוהות אבל יימשכו עוד מאות שנים. המלחמה הזאת התחילה ב-1882, כשראשוני העלייה הראשונה התיישבו בארץ-ישראל ומבחינת הערבים זה בלתי נסלח. המלחמה הזאת תימשך עוד מאות שנים ולא תסתיים בדורנו, ואת זאת יודעים גם כל הפוליטיקאים שמימין ומשמאל לנתניהו: כל אלה שמדברים על פתרונות קסם של "נחתום הסכם שלום" או "נמחץ אותם עד תום" יודעים שאין לזה פיתרון - הם פשוט מנסים לעבוד על האנשים התמימים מימין ומשמאל שיש פיתרון ושרק נתניהו לא מוכן לאמץ אותו.
כתוב תגובה ל- פתרון קסם
פתרון קסם, כתבת:
  ב_שמואל   4/10/17 12:07
פתרון קסם, כתבת: "המלחמה הזאת תימשך עוד מאות שנים ולא תסתיים בדורנו". מניין לך, הנבואה תפסה אותך? לערכתי, לא יתכן שהמלחמה תימשך יותר מיובל, ומי יישאר מבין שני העמים? זה תלוי ביהודים. אם היהודים ירצו לגרש את הערבים (בניגוד לרצון של השמאלנים) - זו לא תהיה אגדה, אך אם היהודים לא יגרשו את הערבים, לא תהיה מדינה דו לאומית אלא מדינה אחת ערבית, נקייה מיהודים. כאשר מדברים על "הסכם שלום" ולא מדברים על פתרון של הפרדה בין היהודים לערבים - אז אין למדינת ישראל סיכוי להתקיים. מי שחושב שאין "פתרון קסם" הוא יבין שטעה כשהשברייה תנתק לו את הראש מהצוואר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
למי ניתנה תעודת "מעריך מוסמך"
  פתרון קסם   4/10/17 14:28
מי שכותב "להערכתי, לא יתכן שהמלחמה תימשך יותר מיובל" כדאי שיציג את תעודת המעריך המוסמך שלו. כבר היו לנו מלחמת פרס-רומא (721 שנה), הרקונקיסטה (770 שנה) ומלחמת 100 השנים (106 שנים).
כתוב תגובה ל- פתרון קסם
פתרון קסם, מי שקורא את הכותרת
  ב_שמואל   5/10/17 20:59
פתרון קסם, מי שקורא את הכותרת ("למי ניתנה תעודת "מעריך מוסמך") עלול לחשוב שאתה מנסה ללעוג לי, אך כיוון שאני מכיר היטב את תרבותך השמאלנית - אני יודע שאתה מתייחס בכל הרצינות לשאלה. אתה בוודאי שואל: כיצד זה אני מכיר את חשיבתך השמאלנית, אני אספר לך: יום אחד לפני כעשרים שנה, התגלה בקיבוץ כפר גלעדי - קיבוץ של כת שבתאית כת השטן - סליק נשק מסודר ושמור עד כדי כך שהנשק מוכן ליציאה לקרב. לאחר חקירה קצרה - התברר שהסליק ממשיך להיות מטופל ע"י זקן כבן 90. (לא אכנס לסיבה שאנשי הכת שמרו את הנשק) כשנשאל הזקן מדוע לא גילה את הסליק לציבור ולצה"ל הוא ענה שלא קיבל פקודה כזו, וכשאמרו לו שלא נותרו בחיים אנשים שיוכלו להנחות אותו לכך, הוא משך בכתפו כאילו אמר "ללא פקודה מפורשת - אני נשאר להילחם" בדומה לחייל היפני. "פתרון קסם", גם אתה אדם של עקרונות שבלי תעודה המאשר את היותי "מעריך מוסמך" אינך יכול לקבל את דברי. "פתרון קסם", מאד הייתי רוצה לשכנע אותך שאין צורך בתעודה של "מעריך מוסמך" אך - כפי שכבר כתבתי - אני מכיר היטב שמאלנים פאנטים - שאינם מסוגלים לצאת לחשיבה עצמאית בלי אישור הסמכה, ולכן אין שום סיכוי להצליח להוציא אאותך מהבועה שבה אתה נמצא.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
תביא אותו. זה ינוקא לידך.
  בן תשעים?   6/10/17 10:31
אתה יותר נודניק אפילו מדוד שמואל, שהיה חופר ומטרחן לכולם בליל הסדר, שהם היו מאבדים את התאבון עוד לפני מה נשתנה וכל האוכל היה נשאר על השולחן.
כתוב תגובה ל- בן תשעים?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il