s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אבא סטלין אימא רוסיה ומרב מיכאלי
מאת: אהוד פרלסמן  |  23/10/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המשפט שאתה מצטט,
  ועושה ממנו   23/10/17 12:18
מטעמים-הוא משפט טריוויאלי ומובן מאליו-כמו במקרה שילד נלקח מהוריו הביולוגים,ונמסר לאימוץ להורים שהמדינה החליטה שהם ראויים. מה הרבותא ?
כתוב תגובה ל- ועושה ממנו
חנה ארנדט לא הגדירה טוטליטריות
  תרצה   23/10/17 13:11
רוב רובו של ספרה, יסודות הטוטליטריות לא דן בטוטליטריות: כותרתו של כרך א' היא "אנטישמיות" וכותרתו של כרך ב' היא "אימפריאליזם", והוא עוסק בחלקו בגזענות ובחלקו במה שארנדט מכנה "שקיעתה של מדינת-האומה" (nation-state. המושג המקובל בעברית הוא "מדינת-לאום").
כתוב תגובה ל- תרצה
גם לך יש בעיה בהבנת הנקרה
  אהוד פרלסמן   23/10/17 17:25
הרבותא היא שבעוד שבכל העולם ההורים שילדו את הילד מוכרים באופן טבעי(!) כהוריו על ידי המדינה, הטוטליטרית מציעה לבטל את ההכרה הטבעית הזאת, ושהמדינה תקבע מי יהיו ההורים לאחר שהיא תבחן האם ההורים המוצעים עומדים באמות המידה שהיא תחליט עליהן. אתה מבין? היום הפקעת ילדים מרשות הוריהם היא פעולה חריגה ונדירה, שקורית רק במקרים בהם הגיעו מים עד נפש, ואילו על פי הצעתה של הטוטליטרית הפקעת הילדים מרשות הוריהם תהיה הצעד הראשון שיבוצע אחרי שהם נולדו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שמיכאלי לא אמרה את זה.
  הרבותה היא,   24/10/17 08:03
אופס, נפלה כל התאוריה.
כתוב תגובה ל- הרבותה היא,
2
הסיפור הזה גורם לי עונג רב.
  האמת,   23/10/17 12:36
מרב מיכאלי היא אחת הנשים החביבות עלי מזה שנים. החוצפה, האומץ, היושר, אבל בעיקר הנכונות לעמוד תחת אש הקונסנזוס השמרני הממאיר של קהילת השמרנים של "ערכי המשפחה" המאוסים תמיד הילכו עלי קסם. מי יכולה על כל המוטציות המפלצתיות נוסח "אפרת" ושאר הירקות הרקובים לתפארת הקתוליות האנטישמים יותר מאשר מרב, שהיא אכן המרב שבמרב? הפרשה הזו גרמה לי לרגע לעגמת נפש קלה. האם מרב שלנו אכן מציעה שהמדינה תחליט מי ראוי להיות הורה ותרחיק ילדים מהוריהם עפ"י שיקול דעתה הבלעדי? אלא שאז, ראיתי את התקפתם המכוערת של אנשי הימין הלאומני שלנו, שכדרכם משלבים לאומנות, בריונות, שנאת נשים וגזענות עם שמרנות נוראה, באה מרב והבהירה שהיא לא אמרה את הדברים האלה והדברים שהיא אמרה באוסטרליה באנגלית לא הובנו כהלכה. נרגעתי. לסיום אבקש להעיר עוד משהו לחברי בימין הלאומני. בני אדם מוסריים לא תהיו אף פעם, שהרי ימין לאומני ומוסר הם קוים מקבילים.אבל אם תלמדו אנגלית לא תטעו פעם אחר פעם בהבנת הנקרה, כפי שהיה בשעתו בעניין ההחלטה של אונסק"ו וכפי שארע כעת.
כתוב תגובה ל- האמת,
האמת, כמה שאת/ה צודק/ת
  תרצה   23/10/17 13:25
דבריה של מיכאלי באוסטרליה אכן הוצאו מהקשרם על ידי זרמים ימניים לאומניים קיצוניים. ראו מה שכתבה בפייסבוק: m.facebook.com
כתוב תגובה ל- תרצה
כל להג נוסף של הימין השמרני,
  תרצה יקרה,   23/10/17 15:04
הוא כמו מים זכים להלך צמא במדבר. זה רק גורם להנאה נוספת מדבריה היפים והנכונים של מרב.
כתוב תגובה ל- תרצה יקרה,
אמרה גם אמרה
  עובד 1   23/10/17 13:36
כנראה שמי שלוקה באי הבנת הנקרא (ולא הנקרה) זה לא הבבונים הימניים אלא הוזים שמאלנים שהאידיאולוגיה משבשת עליהם את דעתם. אם אתה טוען שסילפו את דבריה אתה מוזמן להביא את התרגום שלך. אבל לא עשית את זה וכמובן שגם לא תעשה, משום שהתרגום מדויק לגמרי. בכל מקרה, כמסורת השמאל המרכסיסטי, אל תיתן לעובדות להפריע לך. העיקר ששוב הוצאת את הימניים בבונים ואת עצמך כנאור שהשמש זורחת לו מהאחוריים.
כתוב תגובה ל- עובד 1
"האמת", יש לך קשר לפראבדה?
  ב_שמואל   23/10/17 14:27
תראה "אמת" יקר שלי. אותי הגב' מרב מיכאלי - לא מעניינת. הדבר החשוב בה אלו הדברים שהיא מבטא ומשפיע על עולמנו. ואם היא (ואתה) מכחישים את האפשרות המעוותת שהובנה ע"י כל מי שקרא או שמע את דבריה, אזי הדבר מלמד שגם היא מודעת לעובדה שהדעה הזו היא דעה של אדם (וחברה) מעוות. אם זאת, ברצוני להזכיר את החברה הקיבוצית שדגלה באותו רעיון מעוות של גידול הילדים בבתי יתומים עם ארבע פגישות בשנה עם הוריהם. אז יתכן שהרעיון המעוות - שנחשב במפלגתה של מרב מכאלי החינוך הכי טוב בעולם - תוקן בקיבוצים, אך בכל זאת הנבגים של הרעיונות המעוותים של השמאל - נותרו אצל מספר של אנשים שהעיוות נחשב אצלם כ"אמת", ויתכן שמרב מיכאלי עדיין בנושא.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
את זה אני משאירה לך.
  חס וחלינקה   23/10/17 16:05
אני מסתפקת בדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- חס וחלינקה
את בטוחה שאת יודעת מהי דמוקר
  ב_שמואל   23/10/17 17:01
את בטוחה שאת יודעת מהי דמוקרטיה? שמאלני "טוב" עובר שטיפות מוח ולא יודע מהי דמוקרטיה. שמאלני "טוב" חושב שדמוקרטיה היא הגנה על המיעוט ו"מיעוט" זה רק ערבי. שמאלני "טוב" הוא אידיוט שנפגע מתרבות מעוותת. האם את יודעת מהי דמוקרטיה?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לצערי, אין לי זמן כדי ללמד זאת
  ברור.   23/10/17 18:26
כתוב תגובה ל- ברור.
טוב את עושה, ה עלול לבלבל אותך
  ב_שמואל   23/10/17 23:02
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ואם תלמדי עברית תדעי לא ...
  מגיב ותיק   26/10/17 18:56
...לטעות ולכתוב "הבנת הנקרא".

שאר התגובה עומדת על אותה רמת טיפשות ולכן חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
האידיוט הותיק הגיע גם לכאן.
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   26/10/17 19:30
תבקש ממי שזרק עליך את האבן בראש שיסביר לך, כמה יצאת אידיוט (גם) בהודעה הזו (רמז- בתוך המרכאות אמורים לצטט את המקור).
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
3
הביטויים
  שמ   23/10/17 13:10
שבהן משתמשת ח"כ מיכאלי אינם ממיטב ההגות הפשיסטית?נראה לי שהגברת איבדה את דרכה במבוך הרעיוני של להיות בן אדם שפוי, נורמלי, לעומת להיות שפוטה של משטרים חשוכים ממיטב הרוע האנושי.נראה לי שמישהוא צריך להחזיר אותה לכיתת הלימודים של ההיסטוריה ב 2000 שנות,ולהסביר מי זה מה.כבר הגבתי אתמול שיתכן שהיא בסמטוכה רעיונית מכוונת כדי לנקום את רצח סבה.
כתוב תגובה ל- שמ
יש מבין כמוני?את כוונת מיכאלי?
  ע_הראל   30/10/17 11:50
סליחה על חוסר הצניעות, ותודה לבורא שכנראה זיכה אותי להבין את כוונתה האמיתית הניו-קומוניסטית אף ניו-פמיניסטית של מ.מיכאלי; תכל'ס היא גורסת שרק נשים הן ראויות באמת למעמד של "הורה", משום שהן הן אשר יולדות בפועל, נקודה; ויש לזה דמיון משמעותי גם בטבע, שרק הנקבה קשורה, בעיקר דרך חוש הריח שלה, אל הגורים ו/או אל הביצים - ואכן היא מסוככת עליהם, וכמובן מניקה אותם ובמקרה של חתול למשל היא עורכת להם בשלב מסויים מעין מסע של סטאז', שבו הם לומדים ממנה מעשית דרך הדוגמה האישית - כיצד להתנהג בסביבתם הנוכחית, כגון להסתתר מהר מתחת למכונית במקרה שאדם מתקרב לעברם יותר מדי, וכמובן כיצד לארוב לטרף ואף לחפש בפחי זבל! §¥§¥§ ואגב אם יש תפקיד לזכרים בטבע לגבי גידול צאצאים - הרי הוא רק במעגל החיצוני של הגנה על הטריטוריה מפני טורפים חיצוניים ואף מפני פולשים מאותו המין, שאם הזכר לא מגרש אותם (משום היצר הטריטוריאלי The territorial imperative אשר טבוע בו מאז בריאתו), הרי הפולשים עלולים לכלות כל מזון בר השגה באותה טריטוריה - שאז עלולים גם הגורים וגם הנקבות פשוט לגווע ברעב! §¥§¥§ ובחזרה לבני אנוש, הרי מיכאלי אפנדי מייעדת לזכרים תפקיד של תורמי זרע בלבד - בין אם זה דרך מגע מיני מהנה פחות או מהנה יותר את האישה, ובין באמצעות בנק זרע בארץ או בחו"ל! אממה, מה נעשה כאשר כל המחקרים ללא יוצא מהכלל קובעים חד משמעית - כי ילדים (בנים ועוד יותר בנות) זקוקים לא רק לאם אלא גם לדמות גברית של אב כדי לצמוח טוב ובריא ולהגיע לגדולות ונצורות בעולם אכזר ותחרותי? §¥§¥§ וכאן בא הרעיון הניו-פמיניסטי (ואף ניו-קומוניסטי כפי שאסביר בס"ד) של מיכאלי, לאמור אמנם צריך דמות גברית של אב, אך אין שום חובה שזה יהיה אב ספציפי או חלילה קבוע, אלא יכול (ואף עדיף מבחינת מיכאלי) שיהיה דמות מתחלפת, פעם זה יהיה אב ביולוגי ושמו מוישה, ופעם המאהב התקופתי בשם כריסטיאן, ופעם שותף לחיים בשם מוחמד, ופעם קרוב משפחה כלשהו שמעון, ופעם גם יהיו שני אבות בו זמנית מעין משולש רומנטי, ואין סיבה שלא יהיה במקביל או לחוד גם אב רוחני כגון המורה לפיסיקה או להתעמלות, וכך הלאה! §¥§¥§ מכל מקום, ברור אם כן שאין כבר שום צורך במשפחה גרעינית אקסקלוסיבית של בעל ואישה וילדים, גם לא בנישואין רשמיים ודאי לא כדת משה וישראל, ומה רע בכלל בברית זוגיות כלשהי או בנישואין פתוחים, כולל שלישיה ורביעיה - עם או בלי חילופי זוגות !?! §¥§¥§ בסופו של דבר, חשוב מאוד (למיכאלי) כי לילד עצמו לא תהיה שום זהות אתנית או חברתית-פוליטית, ודאי לא דתית או עדתית; הרי אין לא אב "קבוע", לא מזרחי דווקא ולא אשכנזי, לא אב חילוני כ"כ ולא דתי ולא ציוני ולא חרדי במיוחד; הילד או ילדה לא ירגישו השתייכות לשום קבוצה או חברה מסויימת, לא לקולקטיב חברתי ולא פוליטי, ודאי לא לקולקטיב הימני-מזרחי (או העדר המפגר לפי מיכאלי) אשר מפנטז על בגין-בגין ומצביע ימין (איכס)! והנה הגעתי בשעה טובה אל עצם הרעיון (או החלום הוורוד) הניו-קומוניסטי של מ.מיכאלי, שזה לנדף סוף סוף את הבסיס האלקטורלי של הימין הדתי בפרט, ושל הימין הפוליטי הרחב בכלל ואידך זיל גמור. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
חנה ארנדט היא יחידה במינה,
  ועוד משהו קטן.   23/10/17 13:18
וכמובן שאפילו מרב לא יכולה להגיע למעלתה של האישה הדגולה הזו. אבל מרב מזכירה לי לא מעט אישה גדולה אחרת. אמה גולדמן. אנרכו קומוניסטית מקסימה, שהגתה את המשפט האלמותי- מה לי המהפכה שלכם אם אני לא יכולה לרקוד? אני בטוחה, שגודלמן היתה מאד גאה במרב אם היא היתה מכירה אותה.
כתוב תגובה ל- ועוד משהו קטן.
נידמה לי שמי שהוא קומוניסט
  ב_שמואל   23/10/17 14:37
נידמה לי שמי שמרשה לעצמו להיות קומוניסט - הוא אדם מסוכן לחברה ולא חשוב כמה חוכמתו גדולה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמישהו פה ממשטרת המחשבות,
  נדמה לי,   23/10/17 16:10
שחושב שתפקידו להשתיק את כל מי שלא מסכים איתו.
כתוב תגובה ל- נדמה לי,
יפה שאינך מתכוון להשתיק אותי
  ב_שמואל   23/10/17 17:47
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לא רק לאומן ודיקטטור. סחתיין.
  אתה גם שנון,   23/10/17 18:41
כתוב תגובה ל- אתה גם שנון,
שכחת להוסיף את שנאתי לבוגדים
  ב_שמואל   23/10/17 21:59
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מי שלא היה סוציאליסט בצעירותו,
  בני בנקר   23/10/17 18:17
אין לו לב. מי שנותר סוציאליסט בבגרותו,אין לו מוח.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
5
קישור לדברים שאמרה מרב מיכאלי
  אהוד פרלסמן   23/10/17 17:07
כל גאוני השמאל שחוזרים על טענתה של מיכאלי לפיה היא בכלל לא אמרה אך הדברים האלה, מוזמנים להראות סרט אחר שמוכיח שהיא אכן לא(!) אמרה אותם. להלן הקישור לדברים שמתחילים בדקה 1:20 בערך: האמת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זה מה שכתבת באחת התגובות:
  ראיתי, תודה   23/10/17 18:20
"בעוד שבכל העולם ההורים שילדו את הילד מוכרים באופן טבעי(!) כהוריו על ידי המדינה, הטוטליטרית מציעה לבטל את ההכרה הטבעית הזאת, ושהמדינה תקבע מי יהיו ההורים לאחר שהיא תבחן האם ההורים המוצעים עומדים באמות המידה שהיא תחליט עליהן" - לא ראיתי בסרטון שבקישור שמיכאלי אמרה דברים כאלה. באם תביא ציטוט מדבריה שמוכיח זאת, נדון בתוכן הדברים ונראה אם הטענה נכונה או לא. באם לא תביא ציטוט מדבריה, לא יהיה מנוס מלקבוע ששוב נפלת על הפרצוף ואתה אומלל כמו צב על הגב.
כתוב תגובה ל- ראיתי, תודה
אני במקומך הייתי שותק לזמן מה.
  אהוד פרלסמן   23/10/17 19:32
אני לא מבין איך אתה בכלל מעז להראות כאן את הפרצוף שלך, אחרי שכתבת "אם תלמדו אנגלית לא תטעו פעם אחר פעם בהבנת הנקרה", שזה בערך כמו לכתוב שאם נלמד עברית נפסיק לכתוב בשגיאות קטיב. עכשיו אני הולך לצטט אותך בפייסבוק שלי, ואתה הולך להיות כוכב!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
המסקנה, אומלל כמו צב על הגב
  אודי חמודי   24/10/17 00:40
מה חדש?
כתוב תגובה ל- אודי חמודי
והבאת חירטוט.
  ביקשו ממך ציטוט,   24/10/17 09:29
כתוב תגובה ל- ביקשו ממך ציטוט,
אמא כותבים בלי האות י׳.
  הערה לצביצב   24/10/17 15:10
כתוב תגובה ל- הערה לצביצב
אתה מה זה צודק!
  אהוד פרלסמן   24/10/17 20:20
האמת היא שראיתי כבר קודם את ההערה שלך, ולא הבנתי למה אתה מתכוון. רק עכשיו שמתי לב שבכותרת המאמר נכתב "אימא רוסיה". אלא שאני כתבתי "אמא רוסיה", והמערכת שינתה ל"אימא".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אחרי שניקינו את השולחן,
  מצויין   25/10/17 09:44
משגיאות הכתיב ההדדיות, בוא נתרכז בעיקר. היכן ראית שמיכאלי אמרה את מה שאתה מייחס לה: ״הטוטליטרית מציעה לבטל את ההכרה הטבעית הזאת, ושהמדינה תקבע מי יהיו ההורים לאחר שהיא תבחן האם ההורים המוצעים עומדים באמות המידה שהיא תחליט עליהן״- אני ראיתי את הסרטון שהבאת ולא ראיתי שם אפילו רמז להצעה על פרקטיקה כזו ולכן אשמח לדעת מדוע אתה מייחס לה כוונות כאלה.
כתוב תגובה ל- מצויין
לי לא היתה שום שגיאת כתיב
  אהוד פרלסמן   25/10/17 10:36
אני זה לא המערכת, והמערכת כתבה "אימא", ולא אני. דרך אגב, ראיתי שאת "אמנו" הם השאירו, ולא תקנו ל"אימנו". ואולי תסביר אתה למה היא התכונה כשהיא אמרה "במקום נישואין המדינה צריכה להציע שתי בררות מחדל. האחת משמורת על ילדים, לילד יכולים להיות יותר משני הורים. הם לא חייבים להיות הוריו הביולוגיים. האדם שלוקח אחריות על הילד, ומישהו הרי חייב לקחת אחריות על הילד, צריך להיות מחויב לאמות מידה מסוימות שהמדינה תקבע אותן". אני מבין מזה שהמדינה תבטל את מוסד הנישואין, ובמקומו היא, המדינה(!), היא זו שתקבע מי יקבל משמורת על הילדים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שאתה מתייחס למשפט הנ"ל.
  אני מניחה,   25/10/17 11:46
"לילד יכולים להיות יותר משני הורים. הם לא חייבים להיות הוריו הביולוגיים" - לדעתי, יש בה ביקורת על מוסד המשפחה המסורתי: שני הורים ביולוגיים, אישה וגבר+ילדים, . וטענה לפיה יש גם מודלים אחרים, ולא שום קביעה לפיה יש לבטל את ההכרה בהורות הביולוגית. אני מסכימה לחלוטין לביקורת הזו. בהמשך היא אומרת: "האדם שלוקח אחריות על הילד, ומישהו הרי חייב לקחת אחריות על הילד, צריך להיות מחויב לאמות מידה מסוימות שהמדינה תקבע אותן" - לזה אני לא מסכימה. המדינה אכן חייבת לפקח על ילדים הנמצאים בסיכון במשפחותיהם (בכל מודל שהוא), ולהתערב במקרים המתאימים, אבל קביעת "אמות מידה" להורות נכונה זה בעיני מרחיק לכת ויכול להוביל לפעולה מתוך הטיות תרבותיות ואפילו גזעניות (שכנראה קיימות שם כבר היום). אעיר רק, שיש בהחלט מקום לביקורת על דבריה של מיכאלי (וכפי שהראיתי, גם אני חולקת עליה), אבל ההתנפלות עליה מצד הימין (לה גם אתה שותף) מתאפיינת בסקסיזם, שנאת שמאל, רעל, וגם הרבה שקרים וסילופים של דבריה, כמיטב המסורת של הכתיבה הימנית מזה מספר שנים.
כתוב תגובה ל- אני מניחה,
ל: "אני מניחה", כתבת: "
  ב_שמואל   25/10/17 17:52
כתבת: "אבל ההתנפלות עליה מצד הימין (לה גם אתה שותף) מתאפיינת בסקסיזם, שנאת שמאל...". האומנם ההתנפלות עליה לא היה מוצדקת? תרשי לי להנחות אותך כדי שתוכלי להבין את הנושא (אני לא מנסה להשתחצן אלא להסביר את המציאות). נניח שחבר כנסת ממר"ץ היה מרצה בחו"ל - כמייצג דעה לגיטימית ישראלית - שיש למנוע בחוק - מללדת ילדים בישראל, האם הדבר היה מקומם אותך עד כדי "התנפלות עליה"? אני מניח שכן. כלומר "כגודל המעוות - גודל ההתנפלות". בתרבות הנורמלית, ההצעה של מרב מיכאלי ידועה כרעיון שמיועד להשמיד את החברה העולמית (ע"ע אג'נדה 21 בה האדם הוא האויב של כדור הארץ). אין זה המקום להסביר לך מדוע, אך זו המשמעות של דבריה בעיני "המתנפלים עליה", אם כך, אז - לדעתך - אין הם נוהגים כראוי ביחס לסכנה שהם בטוחים בה? תגובתי זו לא באה כדי להסביר לך את מעוות שמאחורי דברי מרב מיכאלי, אלא באה לגרום לך להבין שתרבותך אינה תרבות עלית ("אנו אנו הפלמ"ח") כפי שנידמה לך, ובכך לעקוף את מגבלותיך עקב תופעת "המערה של אפלטון" ולאפשר לך להבין תרבויות אחרות שאולי מבינות טוב יותר את המשמעות הזוועתית שמאחורי דבריה של ח"כ מרב מיכאלי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מיכאלי לא אמרה,
  שוב, ובקצב הכתבה   25/10/17 18:46
את מה שאתה ופרלסמן מיחסים לה, אלא דברים אחרים לגמרי. בעניין הסכנה למין האנושי, ההסטוריה (הרחוקה והקרובה) מלמדת, שהיא קיימת בגלל אנשים כמוך ולא כמו מיכאלי.
כתוב תגובה ל- שוב, ובקצב הכתבה
מראש ידעתי להבחן את
  ב_שמואל   25/10/17 21:45
קראי שוב את דברי ותווכחי שמראש ידעתי לאבחן את מגבלותיך: להבין את המציאות. לו היית מתרכזת (נכון זה קצת קשה) בהבנה על כמה המחאה - לדבריה המעוותות של מרב - נכונה, זה היה פותח לפניך אפשרות להבין דברים שתרבותך הפרימיטיבית - מונעת ממך. כדי שלא יהיה לך ספק שיש בסיס טוב לנכונות ההבנה שלי את דבריה של מרב, את יכולה להבין שהרעיונות של מרב אינן רעיונות חדשים. התנועה המעוותת "השומר הצעיר" גידלה את ילדיה ב"בתי יתומים" שהפגישה עם ההורים הייתה אחת לארבעה חודשים. שמאלני חייב להיות מעוות - וכל-כך מעוות - שקשה מאד להראות לו את המציאות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שהתגובה הזו מנותקת והזויה,
  נדמה לי,   25/10/17 23:56
אפילו ביחס לאלה של פרלסמן
כתוב תגובה ל- נדמה לי,
נו, המעוותת מרשה לעצמה לשפוט
  ב_שמואל   26/10/17 05:27
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
יש לי הכשרה גם כשופטת
  ברור   26/10/17 09:56
כתוב תגובה ל- ברור
תראי את התגובה של צביצב מהיום.
  רק נדמה לך.   26/10/17 17:48
גם אחרי שהסבירו לו לאט וביסודיות, הוא עדיין בטוח, שמיכאלי רוצה שהמדינה תיקח לו את הילדים ותמסור אותם לאיזה הומלס או פליט אריתראי.
כתוב תגובה ל- רק נדמה לך.
קיבלת. וברחת.
  ביקשת תשובה.   26/10/17 10:31
כתוב תגובה ל- ביקשת תשובה.
ביקשתי תשובה מ-46.19.85.29
  אהוד פרלסמן   26/10/17 10:51
והוא ברח. גם את לא נתת שום תשובה לשאלה ששאלתי, חוץ מלהגיד לי שהכתיבה שלי מתאפינת "בסקסיזם, שנאת שמאל, רעל, וגם הרבה שקרים וסילופים של דבריה". אני לא שיקרתי ולא סילפתי כלום, הצגתי את דבריה בדיוק(!) כפי שהיא אמרה אותם, מבלי לשנות מילה אחת! על סקסיזם ושנאת שמאל לא נתוכח, אבל אני מבטיח לך שלו אמר את הדברים איזה שמאלני שיצא מדעתו, או ימני דביל, הייתי מגיב בדיוק באותה צורה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
חשבתי שאהוד (שוב) ברח.
  הבנתי את הבעיה   26/10/17 16:31
הנכון הוא, שההוא ברח אבל זה מתקשה בהבנת הנקרא, ולא מבין מה הוא בעצמו כותב. אני מקווה שאחרים כן הבינו.
כתוב תגובה ל- הבנתי את הבעיה
6
ממטרה בוואקום
  באום   26/10/17 20:29
מאמרו זה של פרלסמן מראה בדיוק נמרץ את התסמונת בה לוקה השמאל והיא "תאוריות ללא ביסוס במציאות". בא פרלסמן ומוכיח שמירב מיכאלי היא ממטרה שמשפריצה אמנם,אבל בוואקום.כלומר,על כלום,על שום דשא,על שום שדה,על שום אדמה כלשהי.סתם השפרצות לכל עבר שיוצאות ממוח שחייב כנראה להשפריץ ומתפזרות בחלל ללא ערך מעשי כלשהו.אם זה מזכיר למישהו את ההשפרצות שלה ושל חבריה בנושא השלום והפלסטינים,זה לא בכדי.גם שם כלום לא מעשי וגם הם לא משתדלים להיות מעשיים.אל תפריעו לנו,הם אומרים,אנחנו הוגי דעות ואין קשר בין הדעות שלנו לבין זה שאתם נופלים כמו זבובים ברחובות הערים.ותגידו תודה שאנחנו קוראים לכם "קורבנות השלום" כי יכלנו סתם לקרוא לכם מסכנים שהמזל לא האיר להם פנים.
כתוב תגובה ל- באום
7
אין ספק שלו מיכאלי היתה חווה
  הורות ואמהות   27/10/17 06:13
הורות ואמהות, לו היא היתה יולדת תינוק או תינוקת, מחבקת אותו או אותה בזרועותיה, דואגת לכל צרכיו/ה, אולי אפילו מניקה אותו/אותה, נקשרת אליו/אליה באהבה רבה (כפי שזה קורה לכל אם כמעט) - היא לא היתה מפריחה לאויר הבלים שכאלה, לא כאן ולא בחו"ל.
כתוב תגובה ל- הורות ואמהות
את/ה לא מבין כמה היא מעוותת
  ב_שמואל   27/10/17 15:14
את/ה לא מבין כמה היא מעוותת. אתה לא מבין שכך גידלו את ילדיהם בקיבוצים של אנשי השומר הצעיר. קשה מאד לאדם נורמלי להאמין עד כמה יכולים אנשי השמאל להגיע לעיוותים מוסריים וטבעיים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
8
לא בתי יתומים!רק לסלק אב מביתו
  ע_הראל   30/10/17 21:33
צר לי ידידנו אהוד פ. שהתבלבלת, אך מיכאלי אפנדי לא מתכוונת לבתי יתומים - אלא למשהו הרבה יותר קרימינלי וערמומי על גבול הנאצי ומסורת הגסטאפו, קרי לסילוק האב הביולוגי מביתו במירמה ע"י תלונות שווא במשטרה בתואנות שקר של אלימות כביכול, גם עדויות זוממות באסכולת השיפוט הסמולנית הרקובה, ובהמשך ניתוק האב מילדיו (לאחר הכפשתו בפניהם שאבא שלכם פושע שנעצר ע"י המשטרה), שליחתו של האב לגור ברחוב - והפיכתו לעבד מזונות עד סוף ימיו האומללים (או עד שיתאבד משיברון לב); §¥§¥§ ומה עושים לאחר זמן כדי למלא את כל החסך בדמות האב אצל הילדים? אין בעיה, פשוט המאהב או בן הזוג החדש ימלא את מקום האב - וזה מה שמתכוונת אליו מיכאלי, שהורים אחרים מאשר ההורה הביולוגי יכולים להועיל הרבה יותר לחינוך הילד! §¥§¥§ וכעת בא לי לשבור סיפולוקס על ראשו של ידידנו היקר אהוד פ., כי עד כמה הוא יכול להיות בוק וקשה הבנה לפעמים?! ובכל זאת אסלח לו בוודאי לאחר שיעיין לו בהסברים יותר מפורטים במסגרת תגובה 3 לעיל. §¥§¥§ אח"כ אסביר לו בס"ד איך הסמול גונב (באופן קבוע) 5 מנדטים מגוש הימין, זאת באמצעות עיכוב חקיקתו של חוק "אחריות הורית למשמורת ומזונות ילדים" במשך כ20 שנה, כאשר 5% מהמצביעים בקלפי (6 מנדטים ברוטו / 5 נטו) הן פשוט גרושות מצד ימין אך מצביעות למפלגות השמאל, אשר מבטיחות להן (וגם מקיימות!) שחוק האחריות הורית הנ"ל ייבלם שוב ושוב בכנסת - הודות למאמצי הסמול הארור וארגוני נשים נצלניות !! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
הבעיה ברוב התגובות היא
  רפי לאופרט   2/11/17 09:56
עצם העובדה שנכתבו.
בעוד המאמר עצמו מציג את מיכאלי ורעיונותיה "המתקדמים" באור הנכון ובחושך הנכון, התגובות גורמות לו עוול "נורא".
חוק גבלסי ידוע הוא שאם אתה חוזר על שקר או שטות מספיק פעמים, אתה משדרג את מעמדם וחשיבותם; שקר הופך לאמת, ושטות "לתורת אלוהים חיים".
כדאי לזכור זאת מפעם לפעם.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
אנא, עזוב את גבלס.
  אהוד פרלסמן   2/11/17 11:59
אני פשוט לא סובל אזכורים לשואה בקשר לנושאים העומדים על סדר היום, ובטח לא בקשר לתגובות שלמעלה. אני לא "דור שני", אבל בעיני השואה היא ארוע כל כך נורא, וכל כך לא דומה לשום דבר אחר בהיסטוריה, שכל אזכור שלה בקשר לנושא אחר מגמד את היחודיות שלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
די בכך, שאתה מתאר עיקרון נכון.
  אין צורך בשואה   2/11/17 15:31
הימין הקשה, לרבות כותב המאמר, משקרים ומסלפים את הדברים שאמרה מיכאלי (הבעייתיים כשלעצמם), כחלק מקמפיין ההסתה, השנאה והדה לגיטימציה שלהם כלפי "השמאל", שמיכאלי נחשבת בעיניהם כחלק ממנו. ללא קשר לעובדה, שגם מיכאלי וגם המחנה אליו היא שייכת אינם כלל שמאל, הרי שקר שחוזרים עליו שוב ושוב יכול להיתפס כאמת, ואני מאד מקווה, שזה לא יקרה גם לשקרים של הימין כלפי מיכאלי.
כתוב תגובה ל- אין צורך בשואה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il