|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנשיא רובי ריבלין הולך על כל הקופה
מאת: משה נסטלבאום  |  25/10/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הדר בית"רי ?
  יוסי מ.   25/10/17 11:13
גדלתי בבית ביתרי, וחונכתי כאשר הדוגמאות הו זבוטינסקי ומנחם בגין. שלושת ילדי התחנכו בתנועת הנוער של חירות-בית"ר, ואת הערכים שלהם קיבלו וגיבשו שם. מה שהם למדו, בא לכדי ביטוי בשרות הצבאי שהם עשו עבור ארצם ועמם, וגם אחרי הפרק הזה. כל ימי הייתי פעיל כילד וכנער בתנועת החירות ואחר כך בגח"ל ובליכוד. אני אומר את הדברים, כי אין מישהו בטח בליכוד של היום, שיכול ללמד אותי מה זו האידיאולוגיה של זבוטינסקי בשום תחום,לא בנושאי חברה ולא בנושאים אחרים שבבסיס קיומנו כאן. אבי המנוח היה מהפעילים המרכזיים של תנועת החירות בירושליים בזמנים שהיה קשה להיות ממתנגדי השלטון, והוא וחבריו לא חשבו מה הם יכולים לקבל בתמורה.כשהרימו את העיניים ראו את דמותו של מנחם בגין ושאבו כח. לפני כעשור, הפסקתי את חברותי בליכוד, אחרי שהייתי חבר מרכז. זה לא בגלל ששיניתי כהוא זה את עמדותי ותפיסתי, אלא מפני שהליכוד איבד את דרכו, איבד את הרגל החברתית שהיתה תמיד לא פחות חשובה מהרגל המדינית,שיעבד את עצמו לחזון ארץ ישראל השלמה בלי מחשבה על ההשלכות, ומתנועה לאומית ליברלית הפך לתנועה לאומנית,קלאריקלית שמעדיפה את המפלגות הדתיות האנטי ציוניות בהגדרתן רק כי נדמה לו שדרכן יממש מטרות פוליטיות וכאן אזכיר לכל המקללים שיגיבו, שהסכמי אוסלו עברו בתמיכת ש"ס, ושהמליך על עצמו "מנהיג" שאין בינו לבין ערכי התנועה האמיתיים לבין מוסר אישי וציבורי כלום.סביבתו של האיש מעידה יותר מכל על מהותו,ודי לחכימא. זו מנהיגות מפלגת ומפצלת,מסוכנת לדבר היחיד שיש לנו כעם -תחושת שותפות הגורל והערבות ההדדית של ביחד. זה לא מקרה, שבשנים האלה ברחו מהתנועה כל האישים המובילים חלקם לתמיד וחלק אחר למקומות שונים עם תקוה לחזור. ישנם גם כאלה שחשבו לתקן מבפנים כמו בני בגין אבל בפועל נותנים כסות ויוצרים את הקאוס שאליו מוביל נתניהו. במקום אלה, קיבלנו כשרונות ואייקונים ולא אזכיר שמות כדי לא "לקפח" מישהו. קיבלנו פלגנים עילגים שקרנים עברינים לפחות בעברם הקרוב,אנשים שבאו למפלגה כדי לקבל טובות הנאה חלקן מעבר לקווי המותר, ומוצנחים לרשימה על פי נאמנות לנתניהו משל היינו ברוסיה הסוביטית. יש הרבה דברים שנתניהו עושה לטובת המדינה. אין לי ספק ברצונו הטוב,אבל בחשבון הכולל, והחשבון הולך ומתעצם פעולותיו הן נסיונות הישרדות גם על חשבון המדינה. בעולם של פופוליזים אינטרנטי, זה עדיין מצליח אבל כמו כל דבר,גם זה יגמר והמדינה והתנועה ,בסדר הזה הנכון, ישארו לשלם את החשבון. ואז לא יעזרו ביטנים או רגבים או נאוה קורן מזוז חזן וכאלה אחרים. אז נצטרך את מה שקרוי ההדר הביתרי, אבל אוי לנו המחיר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
הרבה דברים נכונים יוסי,אבל אתה
  בני בנקר   25/10/17 13:34
לא יכול להתעלם מכך שנאומו המביש של ריבלין,היה ההפך הגמור מהדר ביתרי. האיש שתקף את התנהלות בית המשפט העליון בחריפות גדולה לעין ערוך מכל מה שתוקפים אותו היום ובצדק אנשי הימין,האיש שהמשפט "כנופיית שלטון החוק" רשום על שמו בטאבו,הפך את משרת הנשיא,שאמור לייצג את המשותף והמאחד בעם,לתפקיד שממולא ע"י פוליטרוק קטן,ששנאה אישית שלו לנתניהו העבירה אותה על דעתו והפכה אותו בעיני לנשיא לא לגיטימי. הסמול מרבה לצטט היום את מנחם בגין,האיש שהיה תמיד מאוס עליהם ומצטטים את אמרתו "יש שופטים בירושלים",רק ש"שוכחים" להזכיר שזה היה בתקופה ששופטי העליון הדירו רגליהם ממעורבות בסוגיות פוליטיות במחלוקת. יש קלקול נורא בדמוקרטיה הישראלית,ביחסים בין הרשות המחוקקת והרשות השופטת,שלטעמי ביצעה הפיכה(פוטש) משפטי כנגד שלטון הפוליטיקאים שהם נבחרי העם. קבוצה קטנה של פקידים ממונים,שהשכלתם משפטית בלבד,הפכו עצמם למבינים ומחליטים בלעדיים בכל נושא עלי אדמות וחייב לבוא תיקון דרסטי. למרבה הצער,תיקון אטי הוא בלתי אפשרי משום שהשתבשה דעתם של חלק משופטי בג"ץ והם פוסלים תקנה(תקציב דו-שנתי),שמבוססת על חוק יסוד וחלקם רומזים בצורה ברורה שגם חוק יסוד הוא המלצה בלבד ולמעשה טיוטה לעיבוד הנישאים מעם,שבוחרים את יורשיהם כמו בפמילייה,על פי הפיראט המשפטי אהרון ברק. אפילו השופטת נאור אמרה לאחרונה כי "הכל שפיט",כך שהסרטן הממאיר שהאיש המאוס ברק הדביק בו את העליון,ממשיך להתפשט וסרטן לא ניתן לרפא ע"י אקמול.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני ידידי.
  יוסי מ.   25/10/17 22:09
בני,חבר יקר אתה טועה ומתבלבל. נאומו ההירואי של הנשיא, איש ההדר הביתרי בכל רמח אבריו, היה נאום מכונן, כולו אמת ואות אזהרה נוקב. אל תערבב בין מה שקורה במערכת המשפט והיחס לשלטון הנבחר, לבין דברי האזהרה של ריבלין. העובדה שברק ביצע הפיכה נגד השלטון הנבחר,עובדה שריבלין הזכיר במילים הכי חריפות שניתן, לא מכשירה כל פשע שמבקש השלטון הנוכחי לעולל למערכת המשפט. צריך לעקור את האקטיביזים השיפוטי אבל אסור להרוס את מערכת המשפט וזה מה שנתניהו והליכון של היום עושים, הוא מאימת הדין שממנה לא יברח,ואלה בהיותם שוטים ומלחכי פינכה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
נאום הרואי ? נאום של שקרן
  בני בנקר   26/10/17 10:25
ופוליטיקאי קטן. אתה מסונוור יוסי משנאת נתניהו ואנשי ימין כמוך,שנתנו לרגש להתגבר על השכל הישר,הובילו ע"י הפלת שלטון הימין להסכמי אוסלו הנפשעים. לנתניהו הרבה חסרונות,אבל כשאני רואה את כל הגמדים בראשות ריבלין סביבו,אני בוחר ברע במיעוטו. מי זה ריבלין ? עסקן קטן,שמימיו לא הוכיח עצמו בתפקיד ביצועי,אפילו לא השר לפיתוח הנגב והגליל ומתנהל בתפקידו הממלכתי כאחד מאוהדי ביתר ירושלים. אני אשמח אם משרת הנשיא המיותרת תבוטל במהלך כהונתו כדי שכולם יתעלמו מהליצן האחרון בתפקיד.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
הליכודמפלגת אספסוף מהסוג הגרוע
  ד.ה   25/10/17 12:03
שמשקפת היטב את דמותו של עם ישראל-בנסיבות אלו כבוד להיות משומד ובלבד שלא יהיה חלקך עם חסידי העבריין המחפש חסינות -נתניהו
כתוב תגובה ל- ד.ה
3
השלמה
  יוסי מ.   25/10/17 12:07
ורק כדי להשלים, הפער באשר להדר הביתרי וההתנהגות על פיו בין ריבלין לליכוד ולנתניהו הוא אינסופי,כמו המרחק בין אחד לאפס,בין מי שיש לו למי שאין לו- המרחק אינסופי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
4
ריבלין שורף את המועדון ללא הדר
  מוטי הקרייתי   25/10/17 12:15
בימינו לא נשאר הדר מפני שהעולם השתנה.
נותר להיות נאמן לדרך ולחבריך מתקופתו של בגין.
ריבלין שהיה חביב ומקובל הפך את עורו ופנה שמאלה
מהאידאולוגיה של ז'בוטינסקי. והכל בגלל נקמנות ילדותית.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
5
העיסוק
  באום   25/10/17 12:15
בהדר הבית"רי הוא פתטי.מעניין שרגב חזן או בוקר לא מותקפים עניינית לגבי טענותיהם,כנראה בגלל שהם צודקים, אלא מטילים בהם את המום הנורא מכל,הם חסרי הדר בית"רי.כמובן שזה מלווה בגעגועים לבגין שנסטלבאום וחבריו בקליקה של קול ישראל לא נתנו לו יום אחד של חסד.הם תקפו אותו ללא הרף והוא היה הפאשיסט האולטימטיבי שיהרוס את מדינת ישראל.אבל לא רק אצל נסטלבאום הזיכרון לוקה בחסר,גם אצל ריבלין עם ההדר הבית"רי.משום שריבלין,אך לפני 15 שנה פלוס מינוס אמר דברים הפוכים לגמרי ממה שהוא אומר היום ולמערכת החוק הוא קרא "ממלכת הרשע".שום דבר לא השתנה במערכת החוק מאז וזה מביא אותנו למסקנה שאו שריבלין שיקר אז או שהוא משקר היום.לא זכור לי שבעשרת הדיברות כתוב משהו על ההדר הבית"רי אבל על השקר כתוב גם כתוב. מעניין גם למה אנשים נזעקים כאשר ריבלין מותקף.אם הוא שם את עצמו במגרש הפוליטי אין שום סיבה שהמגן לא ינסה לעצור אותו.מה רוצה בדיוק נסטלבאום או שומרי הסף האחרים ממחוזות הדמוקרטיה הנאורה,לתת לריבלין מסדרון פתוח אל השער?שיעשה ככל העולה על רוחו?כן,תפקידו של הנשיא הוא להגיש פרחים ולדון בחנינה,זה מה שכתוב בחוק ולקחת ולחטוף ולגנוב לעצמך זכויות יתר שלא מגיעות לך,זה כבר ממש רחוק מההדר הבית"רי.
כתוב תגובה ל- באום
מעורבות יתרה של הנשיא
  מוטי הקרייתי   25/10/17 13:11
אהבתי את תגובתך. הנשיא שזר אמר שמותר לו
לדחוף את האף שלו אך ורק לתוך הממחטה.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
6
אביר ההדר הביתרי עלק
  עובד 1   25/10/17 13:22
זה לא הדר ביתרי לתקוף בחריפות את המערכת המשפטית ולהצהיר שמעשיה מסכנים סיכון חמור את הדמוקרטיה בישראל, כל זה כשאתה יושב ראש הכנסת וזה משרת את האינטרסים שלך, וכמה שנים אחר כך להתנפל פוליטיקאים על שהם אומרים את אותם דברים בדיוק, כשנבחרת לנשיא ואתה מתעב את ראש הממשלה ואין לך כבר מה להפסיד בחיים. האמת, לא הבנתי בשעתו מדוע ביבי התנגד כל כך לבחירתו של ריבלין. לקח לי מעט מאד זמן להבין, ולהצדיק לגמרי. שקרן צבוע, נאד מנופח, וכמו השופטים שהוא כל כך שונא/אוהב/מחק את המיותר, חושב שהשכינה בחרה בו למרום תפקידו, ולא אותם פוליטיקאים שעליהם הוא משתין כעת.
כתוב תגובה ל- עובד 1
7
ההדר הבית"רי ?
  בבא בובה   25/10/17 13:38
כשאין לנסטלבאום שום נימוק ענייני לתקוף בו את רגב וביתן הוא שולף משום מקום את ההדר הבית"רי. לידיעתך משה נסטלבאום ריבלין רחוק מההדר הבית"רי כרחוק מזרח ממערב. כן, ריבלין מרבה לדבר על ההדר הזה אבל כמו שכבר נאמר "עושה מעשה זימרי ומבקש שכר כפנחס". רק לפני שנים ספורות יצא ריבלין במתקפה חריפה ביותר על בג"צ בכלל ועל אהרון ברק בפרט. והנה היום הוא מלקק את ישבנם בפומבי. איזו הדר בדיוק יש כאן ? כשריבלין ברוב כסילותו מצמיד לעם שלם מעשה נבלה של פושע יחיד באומרו "בני עמי בחרו בטרור" , איזה הדר יש כאן ? כשריבלין יורק בפומבי לצלחת שממנה אכל שנים רבות כל כך , איזה הדר יש כאן ? כשריבלין "הנשיא" מתעלם מהממלכתיות שהוא אמור לנהוג בה ונואם במושב הכנסת נאום פוליטי , איזה הדר יש כאן ? אולי בסופו של דבר יצא משהו טוב מפטפוטיו של האויל שיושב בבית הנשיא - המשרה המיותרת הזו תבוטל.
כתוב תגובה ל- בבא בובה
8
כל הפלפולים אשר כתבת בדבר
  מר נסטלבאום   25/10/17 14:07
ההדר הבית"רי אינם מעניינים איש. אנו יודעים שרצונך היה לפגוע ולהעליב את רגב וביטן. אך אין זה משפיע על איש, גם לא עליהם. ראוי שתזכור שנשיא המדינה הוא הנשיא של כל אזרחי המדינה, לא של חצי מהם. נשיא זה, שהיה איש ליכוד, שבא מחרות, והיום הוא איש שמאל - מכריז בהתמדה הכרזות ברוח השמאל. הדבר גורם לזעם ולהתקוממות אצל חלק לא קטן בעם. כאמור הוא נשיא של כולם, ועל-כן חובה עליו להזהר בלשונו ולדקדק באמירותיו. כשהוא נואם, עליו להקדיש תשומת לב לכל האזרחים. לא רגב, לא ביטן ולא אחרים אחראים להתנגדות ולביקורת עליו, אלא למרבה הצער - הנשיא עצמו, בהתנהגותו ובבוגדנותו בבוחרי הליכוד. קרא, אדוני, את תגובת מר באום. תקשיב גם לצדדים אחרים מלבד לקבוצה המצומצמת שלכם ברשות השידור, ה"קליקה" כפי שמכנה זאת באום.
כתוב תגובה ל- מר נסטלבאום
9
השאלה יותר חשובה מי יותר
  ישע .   25/10/17 14:35
רודף בצע ו שררה .התשוב עורך דין ריבלין כמובן
כתוב תגובה ל- ישע .
10
משה נוסטלאבאום אתה בולשיט
  ריבלין בידי השמאל   25/10/17 14:57
ראובן ריבלין לא נשיא, זה נשיא? כמה אנשים בחרו באיש הזה? זה מלא קופת שרצים, ריבלין בידיים של השמאל המכירים היטב את כל קופת השרצים שלו היטב מפחד מהם פחד מוות, וואלה ביתרי, איזה הדר יש בו? שמן מגעיל, דוחה עד להקיא, איזה הופעה של פוצלח לא נשיא לא ביתרי, עאלק ביתרי, חליפה מקוממטת בקבלת טרמפ, אנגלית עילגת כמו הפרצוף שלו, זה ביתרי? זה אם היה צריך לעמוד לבחירה אפילו לא היה נוגע בשמינית מנדט, איזה חתיכת בטטה יש לו על הפרצוף, מי אמר בני עמי בחרו בטרור? זה איש הכי טיפש במדינה הזו, הזמין את כל ההתקפות ביושר, זה הדבר הישר היחיד שעשה מי שאומר שני עמו בחרו בטרור הוא טרוריסט בעצמו, הבנתה את זה נוסטלבאום, הדר יש לראש הממשלה בנימין נתניהו שיכול לסובב את ריבלין באצבעו הקטנה, לא יפלא בעיני אם יוודע הוא שהעביר את המידע על סילבן שלום ומאיר שיטרית לתקשורת, למי שיש הדר זה רק לראש הממשלה בנימין נתניהו הטוב ביותר בכל הזמנים, אתה מבין זאת נסטלבאום?
כתוב תגובה ל- ריבלין בידי השמאל
ריבלין והדר ביתר"י?!
  יוסי ק   25/10/17 17:53
איך יכול להיות לריבלין הדר ביתר"י כשהוא גדל וצמח בתנועת הצופים של מפ"ם? עיון קטן בויקיפדיה יספר לכם את כל עברו של ריבלין ואיך הגיע לראשונה לליכוד. ריבלין לא ילד קטן, הוא בגיל 78 אז איך קורה ש "ביתר"י כריבלין צריך את עזרתו של דודי אפל להיבחר לכנסת בהיותו כמעט בן 50. ועוד יש מי שהדביק לו תואר נסיך. אולי נסיך הביצה מר נסטלבוים שכח רק להוסיף פרט אחד חשוב שכבתר"י ההוד קודם להדר ובריבלין אין הוד ואין הדר יש רק תגרנות של פוליטרוק קטן נוקם ונוטר שדומה יותר לחציל כבוש ממלפפון כבוש.
כתוב תגובה ל- יוסי ק
11
רבלין מאיר את עולמנו בנאמנותו
  ב_שמואל   25/10/17 20:08
בימים אלו כשמעשי בגידה בין בני זוג, בין אזרח לארגונים, בין ארגונים לאדם, בין אדם לחברו ובין אזרח למדינתו - מאירה לנו את עולמנו - התופעה הנפלאה שכמעט ששכחנו על קיומה - הנאמנות וקיום ההבטחות. בימים הקשים שבהם התמודד שמעון פרס על תפקיד נשיאות המדינה, היה ברור שאין לו סיכוי מול כל אדם אחר שיתמודד מולו. לכן, התערבו - מי שהתערבו - סילוק המתחרים של שמעון פרס מתחרות עם ה"לוזר" הנצחי. רבלין שהיה אחד המתחרים שניצחונו היה בטוח, נדרש (ע"י מי שדרש) לוותר על התחרות באמצעות מידע מפליל לא גלוי והבטחה לקבל את המשרה מיד לאחר שמעון פרס. בהגיע המועד להתמודדות לנשיאות לאחר תקופתו של פרס, עמד רבלין בפני בעייה קשה מול מתחרים שיגברו עליו בלי שום בעיה, וכאן מתגלה לנו הערכיות והמוסר של אותם גורמים שהבטיחו את המשרה לרבלין. הם דאגו לסלק את המתחרים באמצעות מערכת אכיפת החוק שבה הם שולטים (מי לא ידע - עשרות שנים - שפואד מושחת והדבר לא עניין אף אחד?). רבלין יודע למי הוא חייב ואת מי הוא צריך לשרת, והנה שוב מתגלה בפנינו אדם ישר והגון שמחזיר טובה תחת טובה על המעשים שנעשו עבורו. אז מה אם הוא בוגד בעם ובמדינה, הרי גם שמעון פרס היה כזה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
12
הדר?? ריבלין?? בדיחה גרועה
  דורון.צ   25/10/17 21:31
מדובר בקשקשן בכייני ובמפלג חסר חוט שידרה אולטימטיבי... ונגיד שנתנייהו יצא נגדו(מה שהתברר כעמדה נכונה לחלוטין) האם היה אמור להיות עדיין בעל הדר ביתרי כבגין... או שמא הוא הבכיין הטיפש השיל מעליו כל גלימה והחל לבעוט כתינוק מגודל. נתנייהו רצה למנוע.. העם רוצה להקיא!!!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
13
ריבלין בני עמי בחרו בטרור=ליצן
  מפוכח   25/10/17 22:19
תראו לי עוד נשיא בעולם שקורא לבני עמו טרוריסטים ומזדה יותר עם קורבנות האויב מאשר עם קורבנות בני עמו? בנאום של ריבלין ברור לכולם שהנשיא הפך ליו"ר האופוזיציה ומכוון שנשיא צריך ליצג את כלל העם ולא חלק קטן ממנו שאין למוסד הנשיאות זכות קיום יותר יש כבר 120 פוליטיקאים לא צריך עוד אחד שעולה עשרות מליונים למשלם המסים! יאללה רובי לך הביתה שלום ולא תודה!
כתוב תגובה ל- מפוכח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il