s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
והיו אחד בידי
מאת: איתן קלינסקי  |  16/11/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדוע ביקורת עדינה ולפלפית
  מה קרה ?   16/11/17 10:21
מדוע אתה כותב את הביקורת על בית המשפט בכפפות של משי .

מה העידון החזה בביקורת על החלטות תמוהות של היועץ המשפטי ושל בית המשפט .
כתוב תגובה ל- מה קרה ?
ביקורת לפלפית על ספר לא ראוי
  ביקורת לפלפית   19/11/17 12:39
כתוב תגובה ל- ביקורת לפלפית
2
לא מעלה אברהם צ״ל מעלה רחבעם
  מעלה רחבעם   16/11/17 11:44
מעלה רחבעם גנדי נבנה על אדמות פרטיות פלשתינאיות ובתמיכת המחלקה להתיישבות .
כתוב תגובה ל- מעלה רחבעם
3
איתן, אני כל-כך מבין אותך, הרי
  ב_שמואל   16/11/17 17:37
איתן, אני כל-כך מבין אותך, הרי גם אני הייתי מתייחס למצב באותו אופן - כמוך, לו הייתי ערבי שממנו נגזלו האדמות. אבל יהודי אזרח מדינת ישראל שרבים מהערים והמוסדות של מדינתו קיימים על שטחים ש"שייכים" לערבים ו"נשדדו" לטובת המתנחלים היהודים, אזי הייתי די חושש לחיי עקב פסילת זכותי לרשת את הערבי הנשדד. בקיצור איתן, אם אתה חושב שאין ליהודים זכות "לשדוד" את האדמות של הערבי, אז אתה חייב להגן על חייך מפני התביעות הצודקות והלגיטימיות (בעיניך) של הערבים הנגזלים, שכן אין לך זכות לגור ולבנות את חיי משפחתך במדינת ישראל. אני - באופן אישי - חושב שאני זקוק לכל האדמות האלו שהן שייכות לעם היהודי, ואני מוכן לפצות את הערבים באותו אופן שמדינת ישראל פיצתה - עד כה - את הערבים שלדעתם נגזלו בכל רחבי מדינת ישראל (כמובן - חוץ מהישובים שנבנו בהם הקיבוצים של השומר הצעיר שזכאים לפיצוי אם יעברו לאדמות שלא נגזלו מהערבים)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל, איתן מבלבל במוח
  מגיב ותיק   16/11/17 20:20
משקר, מסלף, מחרטט ומסית בגדול.

1. החטיבה להתיישבות אינה עובדת "מתחת לאפה" של מערכת המשפט, אלא לפי החוק, החטיבה להתיישבות היא יחידה עצמאית בתוך ההסתדרות הציונית העולמית המשמשת כזרוע המבצעת של ממשלת ישראל בהקמת וביסוס ההתנחלויות הכפריות ביהודה שומרון וחבל עזה, סיני והגולן, ומאז שנת 2004 גם בנגב והגליל. החטיבה פועלת במימון מלא של ממשלות ישראל.

2. היא אינה נוטלת אדמות לא לה אלא פועלת לפי החוקים הקיימים במדינת ישראל.

3. השקר על "לקיחת" אדמות עופרה הוא שקר שמן.

4. פעולות הפקעה נעשות ע"פ חוק, פעם היא לטובת יהודים (בסלנג של איתן מתנחלים) ופעם לערבים.

5. הטמבל התבלבל בין "מעלה רחבעם" וקורא לו "מעלה אברהם" וכל הסיפור שלו הוא שקר מיסודו ולקוח מהעיתון הפלשתינאי בשם הארץ, אפילו לקרוא כהלכה הוא לא מסוגל.

6. מעלה רחבעם הוא מאחז בהליכי הסדרה, בגוש עציון.
מעלה רחבעם הוקם בשנת 2001, בעידוד ובסיוע ממשלת ישראל, עם הקמתו, קיבל היישוב מענק ממשלתי של 700,000 שקל ממשרד הבינוי והשיכון. מאז הקמתו, היישוב מבוסס על 3 עקרונות: אין גדר, עבודה עברית בלבד ושילוב של דתיים-חילונים, רווקים ומשפחות החיים בצוותא - לכן איתן משקר ומסית

7. בכלל, רוב הפשקווילים שלו שהוא מביא אותם לכאן, שאובים מהסתה של הזבלון האנטי ציוני הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק, אני לא מעמיד את מעש
  ב_שמואל   17/11/17 06:19
מגיב ותיק, אני לא מעמיד את מעשי שלי (של היהודים) במבחן "הצדק" של שום גורם "אובייקטיבי". לא מעניין אותי אם היהודי/ערבי/גרמני/יפני יקבע שאין לי זכות לגרש את הערבים מארץ ישראל. הצורך של העם היהודי לארץ ישראל עומד מעל כל שיקול של "צדק" בין-לאומי - אותו זכינו להכיר במלחמת העולם ה- 2 באושוויץ. מי שרואה בזכויות של הערבים כשוות דיון עם הזכויות של היהודים - אינו מעניין אותי, כשם שאת מדינת ישראל היקמו בלי להתחשב ב"צדק" של הערבים. למען "שלום בית" ניתן לפצות את הערבים בשיטה קצת יותר הוגנת מהפיצוי שבן-גוריון ארגן ליהודים יוצאי השואה. לאחר הפיצוי - אני מצפה שיגידו לנו "תודה" משום שאם הם היו מנצחים, לא היה למי לשלם פיצויים. מגיב ותיק, אנו מתעסקים בקיום ולא במשחקי עסקים של מי צודק, מי שלא מבין את זה - ושם מבטחו בעוצמה של צה"ל, הוא אדם מסוכן לעם היהודי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
האלימות של עורך הדין מגיב ותיק
  האלים הוותיק   20/11/17 11:13
מגיב ותיק, שמציג עצמו כמבין בחיל האוויר, מצטיין באלימות מילולית , המתחרה עם כפילו עורך דין מכנס משה. האלימות המילולית של עורך הדין היא מזוויעה ואף עולה על זה של מגיב ותיק. זו האלימות של של מהרסי הבית הלאומי היהודי בעבר. והיום הם ממשיכים באותה משימה. כל מי שהבית הלאומי היהודי יקר לו, חייב לצאת נגד אותה אלימות מילולית, שלובשת היום את צורתה המחפירה בהתנפלות ההרסנית והמחפירה על נשיא מדינת ישראל, כשראש הממשלה מחריש.
כתוב תגובה ל- האלים הוותיק
יש לו כרפיל בשם מכנס
  המגקיב הוותיק -   20/11/17 16:13
הכפיל הזה , משה מכנס, יש לו אותו סגנון אלים וגס רוח בדיוק כמו של מגיב וותיק.
כתוב תגובה ל- המגקיב הוותיק -
4
טיהור אתני מבוצע בבקעת הירדן
  טיהור אתני   17/11/17 10:15
גירוש של 300 רועים מבקעת הירדן . ניתוק אדם וצאן ממקורות מים זה טיהור אתני. כדי להכשיר את צירוף הבקעה לשטחה של מדינת ישראל עושים את הכל שלא יישארו כתשעים אלף פלשתינים בבקעה הלוהטת לעומת כששת אלפים יהודים החיים בה .
כתוב תגובה ל- טיהור אתני
הלוואי והדבר נכון. אנו נמצאים
  ב_שמואל   17/11/17 15:34
הלוואי והדבר נכון. תראה, אנו במלחמה עם הערבים, ובמלחמה אפילו הורגים אנשים. לכן, אין שום חשיבות לכך שמגרשים את האויב מהשטחים שלנו. הגירוש אינו על בסיס של אתני, כשם שמניעת גיוס ערבים לצה"ל איננו על בסיס אתני - אלא משום הסכנה הביטחונית הכרוכה בשילובם של הערבים במדינה. יש לזכור שמרבית הערבים מתנגדים למדינת ישאל כ"מדינה יהודית" - למרות שהיהודים לחמו, מימנו ובנו את המדינה, ולכן מדובר במלחמה של היהודים והערבים וכל גירוש הערבים מארץ ישראל נובע מאסטרטגיה בטחונית - כדי לא לאפשר לאויב להתחזק ולאיים על היהודים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
5
ביבי משקר
  ביבי משקר   17/11/17 11:27
ביבי מוכר לטרמפ ולכל מדינאי בעולם שהוא בעד הקמת מדינה פלשתינאית , ורק יש לו כמה תנאים . מסתבר, שהתנאי האמיתי שלו זה סיפוח הגדה למדינת ישראל ובינתיים הוא משקר לכל העולם . ואם הוא יעשה צעד קטן להקמת מדינה פלשתינאית יתפוס אותו רעד ברגלים , כי בנט עלול לפתוח את מלתעות לשונו.
כתוב תגובה ל- ביבי משקר
יתכן ועכשיו אתה מבין מדוע
  ב_שמואל   18/11/17 19:12
יתכן שעכשיו אתה יכול להבין כיצד התורה רואה ביעקב אבינו "התכמן" - צדיק. אתה מבין שהתורה מתנגדת למעשי שקר, אך היא אינה פאנטית כמו המעוותים השמאלנים שחושבים שאסור לשקר את האויבים. השמאלנים המטומטמים חושבים שעראפאת היה אמור לבגוד בעם שלו כמו שהם בגדו בעם היהודי, אך הוא לעג להם, והמשיך לשירת את העם שלו ביושר - ולא בגד. כך השאיר את השמאלנים הבוגדים עם תאוותם המגעילה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
6
גם "מערכת המשפט" מפריעה לאיתן
  שלמה המגיב   17/11/17 19:41
נו , אתם הבנתם את קלינסקי ? זה מזכיר לי את האידיאולוגים הקיצונים מימין ומשמאל ואת החרדים , "שמתלהבים" מהחלטות בית המשפט העליון שמצדדות פה ושם באידיאולוגיה שלהם , ומציינים החלטות כאלה כהוכחה וחיזוק לעמדותיהם , אך כאשר ההחלטות הן בניגוד לדעותיהם האידיאלוגיות, אז אליבא דקלינסקי "מערכת המשפט מעלה את חיינו על שירטון של שנאה, שירטון של גזל אדמות הפלשתינאים" !!. ושום מילת ביקורת או גינוי של "השנאה" של הפלשתינאים לעם היהודי , אפילו בתוך הקו הירוק ששם לא "נגזלו" אדמותיהם ע"י היהודים ,אך בכל זאת הם דורסים אותנו , דוקרים אותנו וטובחים אותנו מתוך "אהבה" ולא מתוך "השנאה שמעלה אותנו" מערכת המשפט. טוב , הרי ידוע שקלינסקי יודע היטב ומבין מי כאן "השונאים" ומי כאן "האהובים" . עכשיו גם מערכת המשפט שלנו לא מספיק טובה עבורו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
דוחפת לגירוש רועים וצאן מאדמתם
  הציונות הדתית   18/11/17 11:01
גירוש אלפי ראשי צאן ורועים מאסם הבר של שטחי יהודה ושומרון זה כתם שחור על ראשי הציונות הדתית, שדוחפים בכל הכוח לטהר את בקעת הירדן מנוכחות פלשתינאית .

עתה יש יותר מתשעים אחוז של תושבי הבקעה פלשתינאים ויתרם מתנחלים שנהנים . היעד הוא אפס אחוזים נוכחות פלשתינאית בבקעת הירדן , עוד מחסום להקמת מדינה פלשתינאית .
כתוב תגובה ל- הציונות הדתית
8
דוחפת לגירוש רועים וצאן מאדמתם
  הציונות הדתית   18/11/17 11:01
גירוש אלפי ראשי צאן ורועים מאסם הבר של שטחי יהודה ושומרון זה כתם שחור על ראשי הציונות הדתית, שדוחפים בכל הכוח לטהר את בקעת הירדן מנוכחות פלשתינאית .

עתה יש יותר מתשעים אחוז של תושבי הבקעה פלשתינאים ויתרם מתנחלים שנהנים . היעד הוא אפס אחוזים נוכחות פלשתינאית בבקעת הירדן , עוד מחסום להקמת מדינה פלשתינאית .
כתוב תגובה ל- הציונות הדתית
9
דוחפת לגירוש רועים וצאן מאדמתם
  הציונות הדתית   18/11/17 11:01
גירוש אלפי ראשי צאן ורועים מאסם הבר של שטחי יהודה ושומרון זה כתם שחור על ראשי הציונות הדתית, שדוחפים בכל הכוח לטהר את בקעת הירדן מנוכחות פלשתינאית .

עתה יש יותר מתשעים אחוז של תושבי הבקעה פלשתינאים ויתרם מתנחלים שנהנים . היעד הוא אפס אחוזים נוכחות פלשתינאית בבקעת הירדן , עוד מחסום להקמת מדינה פלשתינאית .
כתוב תגובה ל- הציונות הדתית
כתבת: "
  ב_שמואל   18/11/17 19:29
כתבת: "עוד מחסום להקמת מדינה פלשתינאית", כאילו להקים מדינה פלסטינית זה דבר חיובי. דע לך שרק שונא יהודים או שמאלני מעוות יכול לרצות להקים מדינה פלסטינית. לא היה מעולם מצב שמדינה מקימה מדינה לאויב שלה כשברור שהמדינה החדשה תשאף לחסל את מדינת האם. להקים את המדינה הפלסטינית זה מעשה של טירוף. יש צורך לסלק את כל הערבים מארץ ישראל לירדן כדי שהם לא יהרסו את מדינת ישראל וירצחו את היהודים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ביבי היזהר מ-ב.שמאליק
  ב.שמואליק   18/11/17 20:36
ביבי, אתה שהכרזת על שתי מדינות לשני עמים באיזו אוניברסיטה של חובשי כיפות בגוש דן, עליך להיזהר מ-ב. שמואליק , הטוען שזו הכרזה של אויב ישראל.
כתוב תגובה ל- ב.שמואליק
שמאלני אידיוט לא יודע לקרוא
  ב_שמואל   19/11/17 05:24
שמאלני אידיוט, תקרא נכון את שכתבתי: "שרק שונא יהודים או שמאלני מעוות יכול לרצות להקים מדינה פלסטינית". כלומר מדובר ב"לרצות", ולכן, אתה צריך להוכיח שביבי "רוצה" מדינה פלסטינית. אני בטוח שביבי לא רוצה ורק הזבל השמאלני מנסה לאנוס את ביבי לבגוד ביהודים. שמאלני חייב להיות מטומטם אחרת הוא לא יהיה שמאלני.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל יודע נשמת בהמתו האדיוטית
  שמואל יודע .   19/11/17 12:08
השימוש במילה אדיוט תפנה , אדוני שמואל לך עצמך ולביבי , שמדבר על שתי מדינות לשני עמים .

אתה כאדיוט מזכה אותו , כי הוא משקר , ואינו דובר אמת כשהוא אומר שתי מדינות לשני עמים .
כתוב תגובה ל- שמואל יודע .
אתה שמאלני המושפע מהתרבות
  ב_שמואל   19/11/17 17:46
אתה שמאלני המושפע מהתרבות הנוצרית ואינך מבין שאין שום בעיה מוסרית להרוג את האויב ובוודאי שאין שום בעיה לשקר את האויב ובוודאי על בוודאי את הבוגדים. זה מסוכן להיות הגון וישר מול בוגד. לכן, מבחינה מוסרית - לרמות בוגדים זו אפילו מצווה, ככתוב "בתחבולות תעשה לך מלחמה". אתה מבין שאתה לא מוסרי בגלל תרבותך המעוותת?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
10
סגנון פרוע של מגיב וותיק
  ידידיה   20/11/17 10:23
הסגנון הפרוע של מגיב וותיק מזכיר אך ורק את הסגנון הפרוע של אלו שהביאו לחורבן הבית הראשון , לחורבן הבית השני ולהרס וחורבן של חיים יהודיים גם אחרי שנחרב הבית השני.

כתוב תגובה ל- ידידיה
11
אבד הסיכוי שיהיו אחד בידי
  אבדו הסיכויים   20/11/17 16:35
כתוב תגובה ל- אבדו הסיכויים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il