|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ירושלים שיכת לכולם
מאת: איתן קלינסקי  |  14/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קשקוש מטופש
  מגיב ותיק   14/12/17 08:52
הבחור על פטריות הזייה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הטיפשות נוזלת מהמקלדת
  אצלי מגיב ותיק   14/12/17 19:23
לי מגיב ותיק לא אכפת שירושלים היא אחת הערים העניות ביותר .

אני מגיב ותיק אתנפל היום על פועלי טבע , שהעזו להפגין נגד המעבידים ש כי זכותם של בעלי המפעל לפטר עובדים, כשהמפעל מפסיד .
כתוב תגובה ל- אצלי מגיב ותיק
2
אין קדושה בעיר כבושה
  קדושת החיים   14/12/17 08:59
קדושת החיים ולא קדושת משיחיות משקרת מחייבת הכרה בירושלים המערבית כבירת מדינת ישראל וירושלים המזרחית כבירת מדינת פלשתין .
כתוב תגובה ל- קדושת החיים
קלינסקי ירושלים לא של אבא שלך
  ב .ל   15/12/17 23:07
מתרפס מבחיל יצור חסר שורשים חנפן מגעיל נותן ומחלק את בירת ישראל ירושלים כאילו הייתה רכושו הפרטי רק יהודי מומר המתכחש לתרבותו ולהיסטוריה שלו יכול להעלות על דל שפתיו הטמאות אפשרות כזאת ואני בטוח שלעולם לא יזכה ולא יראה יום כזה לא הוא ולא כל יוצאי חליו
ירושלים לא הייתה בירה של אף מדינה מלבד מדינת ישראל ולעולם לא תהיה בירתה של אף מדינה מלבד מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- ב .ל
בירת שני העמים החיים בה .
  ירושלים המאוחדת .   16/12/17 18:28
אין אדם יהודי שאין לו זיקה לירושלים, ובצדק. . אבל ירושלים במרוצת הדורות הפכה לעיר מקודשת למליוני נוצרים ומוסלמים ועלינו לכבד את זיקתם , כפי שאנחנו בצדק דורשים שיכבדו את זיקתנו .

כמו שלנו יש זיקות לאומיות לירושלים, חיים כאן בני העם הפלשתיני, שגם להם יש זיקה לירושלים ורבע מיליון פלשתינאים חיים בחלקה המזרחי של ירושלים. ועלינו לכבד את זיקתם הלאומית, כשם שאנחנו דורשים שיכבדו את זיקתנו לירושלים .

לידען הגדול ב.ל דוד המלך כבש את ירושלים, שלא הוזכרה בשמה בחמישה חומרי תורה, מבני העם היבוסי בשנת 1003 לפני הספירה . בשנת 930 לפני הספירה בחרו עשרה שבטים אחרי מות שלמה המלך מתוך מרי אזרחי וחברתי לא להכיר בקדושתה של ירושלים לפחות עד 720 לפני הספירה , ובחרו להם עיר בירה אחרת .
כתוב תגובה ל- ירושלים המאוחדת .
ספר לנו מי היה המלך הפלשתיני
  ב .ל   17/12/17 17:11
או אולי תלמד אותנו מתי הייתה אי פעם מדינה פלשתינית או שלטון פלשתיני בירושלים שאנחנו נדרשים להתחשב בו ערבים הגרים בירושלים הם בדיוק כמו יהודים הגרים בניו יורק או בוורשה או ביהופיץ ורק טיפוס עלוב חסר עמוד שידרה אוכל קורצה נתעב המנותק מהאמת מסוגל להעלות על דל שפתיו אפשרות כזאת
כתוב תגובה ל- ב .ל
ל- ב.ל יש תוכניות
  ב.ל יהודי ״ גאה״   17/12/17 18:51
אצל ב.ל הכל פשוט יש רבע מיליון פלשתינים בירושלים אנחנו העם היהודי נגרש אותם מירושלים ויבוא שלום עלינו ועל כל ישראל.. יש עוד שני מיליון פלשתינים בגדה נגרש אותם ויבוא השלום, יש עוד שני מיליון פלשתינים בעזה נגרש אותם . הכל בכוח ורק בכוח . אז קדימה ב.ל לראשות הממשלה - הוא ינווט את ספינת ישראל למלחמה ולגירוש כל הערבים מאדמת הקודש וכך נביא מזור לאחת הערים העניות בישראל לכיר ירושלים .
כתוב תגובה ל- ב.ל יהודי ״ גאה״
יש שלושה מליון יהודים בניו ירק
  ב .ל   17/12/17 23:27
יש מיליון ערבים בפריז חצי מיליון פקיסטנים בלונדון שלושה מיליון תורכים בברלין
אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת קלינסקי היה כל החיים בגבס
כתוב תגובה ל- ב .ל
כך אומרת התפילה לחנוכה:" מסרת
  פלא יועץ   18/12/17 12:46
גיבורים ביד חלשים,ורבים ביד מעטים,,ורשעים ביד צדיקים,וטמאים ביד טהורים,וזדים ביד עוסקי תורתך."- והנה אנו רואים כי כל אשר נכתב הינו בניגוד לגדרי הטבע,חוץ מהדבר האחרון-"זדים ביד עוסקי תורתך".ושואלים חז"ל מה הרבותא הגדולה כאן? ועונים כי אותם זדים הם אויבו הגדול ביותר של עם ישראל במשך כל הדורות עד לימינו אלה,אותו ערב רב מתייוון אשר יודע את בוראו ועושה דווקא בזדון ככל יכולתו כנגד מלכות השם בעולם וכנגד עם ישראל וקיום תורת ה'.אותם מתייוונים נוהגים להציג עצמם כהומנים ונאורים לכאורה, ומנסים כל העת לצוד בלשונם החלקלקה את השוטים מעם הארץ,ולמעשה הם רשעים ממש אשר אין גבול לכסילותם הרדודה עד כדי תחושת קבס.כל רצונם היא אך לפגוע בעם ישראל בקודשיו,בארצו - מולדתו,להביאו לידי התבוללות וחיים בטומאה כשאר האומות.ברצונם ובמטרתם זו כל האמצעים כשרים בעיני אותם נבלים חסרי מעצור ודעת,אך קיצם הולך וקרב במהרה ובקרוב הם יתנדפו כאבק לכל רוח.-נ.ב.-בני ישמעאל מעולם לא קראו לירושלים בשמה זה,באופן מכוון ובזדון.במשך מאות שנים תחת שלטון העריצות שלהם ירושלים היתה מוזנחת ועניה מרודה,בעוד עיני אותם טמאים נאלחים היו אך נשואות לשיקוץ של העבודה הזרה במכה. וכבר אמרו חז"ל כי גאולה תבוא לעולם כאשר יהיה השם שלם והכסא שלם. ז"א.-כאשר אותיות "א,ה,ו,י- ישובו למקומם הראוי.שכתוב :"כי יד על כס יה"-ובמילה כס,חסרה האות א,ובשם יה,חסרות האותיות ו,ה.ואומות העולם מתאמצות במשך כל הדורות לקרוא לירושלים-ירושלם "ג'רוזלם",באופן מכוון כי ירושלים אומר- שתיים, של מטה ושל מעלה, ואת אשר מעבר לגדרי ההבנה השכלית הם דוחים בחירום ובזדון,הם רוצים אך אחיזה בחומריות הגשמית הארצית.ורק כאשר תשוב אף ה- י' לירושלים תבוא ההבנה השלימה לגבי מהות העיר ומה תפקידה.ואכן העמלק הפלסתינאצי לא ישאר בה לאורך זמן,ואף העורלה הטמאה על הר הבית,תוסר מעליו בב"א. והסרסורים המשוקצים מהערב רב המתייוון,אשר אינו חדל לעזור ולייעץ לשונאינו כיצד יוכלו להזיק ולפגוע בנו,יעלמו במהרה מנוף חיינו. חג אורים שמח לכל ישראל האמיתיים.-באנו חושך לגרש.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
"קדושת החיים" של השמאל הארור כ
  מהפך 77   17/12/17 05:07
הרגה אלפים בישראל. מה שאולמרט כדאי לא לכנס לכלא נתן זה לא כול מסרח ירושלים? וברק הבריון נתן אפילו יותר ומה קיבלנו? מהר " מה קיבלנו"? ילדים נשרפים באוטובוסים בוערים
כתוב תגובה ל- מהפך 77
אתם יודעים כמה מתו עד היום על
  מהפך 77   17/12/17 05:15
מזבח "קדושת החיים" של השמאל היהודי הבזוי? אתם יודעים כמה מתו על חשבון קדושת החיים שעשו אלמרט וברק עם הפלסטינים? עד היום לא היום לא ברור מי נתן יותר הבריון או הגנב ומה קיבלנו בתמורה? אוטובוסים ודיסקוטקים בוערים. " קדושת החיים"אלק.
כתוב תגובה ל- מהפך 77
בירתנו חייבת להיות עיר ענייה?
  בגלל נימוקיך   17/12/17 19:20
בגלל פשעי השמאל יש לנו עיר בירה ממקומות באזור הישובים העניים ביותר זה ההסבר של מגיבי הימין . חברי הכנסת של הימין עסקו בחודשים האחרונים רק בחילוץ ירושלים מעוניה . תסתכלו על סדר היום של ביטן ואמסלם . תעכבו אחרי ההצעות לסדר היום .
כתוב תגובה ל- בגלל נימוקיך
3
2 בירות בירושלים
  2 בירות בירושלים   14/12/17 09:45
דוד המלך שעלה לכס המלוכה בשנת 1010 לפני הספירה קבע את בירתו בחברון. אחרי כשש שנות שלטו בעיר חברון יצא לכבוש את העיר ירושלים מידי היבוסים והעתיק לשם את הבירה. בשנת 930 לפני הספירה מרדו 10 שבטי ישראל במרות של בנו, שלמה, ולא הכירו בירושלים כעיא בירה וקבעו להם בירה אחרת בממלכת ישראל הצפונית. ישנם פרקי זמן בחייה של ירושלים, שלצערנו ולדאבון לבנו היא לא שמשה עיר בירה לכל ישראלי. במציאות הנוכחית , יש לנו הזדמנות להפוך את ירושלים כבירה לכל בני אברהם גם לבני בנו יצחק, וגם לבני בנו ישמעאל - 2 בירות בירושלים.
כתוב תגובה ל- 2 בירות בירושלים
4
העיר הענייה ביותר
  ידידיה.   14/12/17 10:43
לפני שבנימין נתניהו יעלוז, כי הוא קיבל מכתב מטרמפ, שמציל אותו לשעה קלה מכותרות על שחיתות, שייתן את דעתו מה קרה , שעיר הבירה בישראל היא אחת הערים העניות ביותר בישראל.... וזה לא קרה ללונדון ולפריס, לא למוסקבה ולא לואשנגטון.
כתוב תגובה ל- ידידיה.
ידידיה, ירושלים ענייה בגלל
  ב_שמואל   15/12/17 01:57
ידידיה, ירושלים ענייה בגלל השמאל. מי היא האוכלוסיה הענייה של ירושלים? אלו הערבים שהשמאלנים לא מניחים לנו לגרש מכאן (השמאלנים - דווקא מסייעים להם להגיע לירושלים) והחרדים שהשמאלנים לא מאפשרים להם לחיות בחירות ומחייבים אוותם לשרת בצבא, ובכך מונעים מהם אפשרות לצאת לעבודה וללמודים גבוהים כמו כל החרדים בארה"ב. מכאן, תבין שהפתרון הוא בגירוש הערבים וביטול חובת השירות הצבאי כמו שהערבים זוכים בלי ההסתה של השמאלנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב. שמואל לראשות הממשלה
  הרב הגאון ב.שמואל   15/12/17 09:54
איך זה , שראש הממשלה ויתר על הגאוניות של ב. שמואל .

ב. שמואל הוא היחיד שהבין, כי החרדים עניים בגלל השמאל , שמחייב אותם ללכת לצבא ומונע מהם לצאת לעבודה .ה די לשלטון השמאל בממשלת ישראל , כי השמאל שולט במדינה ומונע מהחרדים לעבוד ומחייבם לצאת לעבודה .

איך זה שאת הטמטום הזה מתוצרת ב. שמואל לא אימץ בנימין נתניהו .


איך זה שהוא לא אימץ את האכזריות לגרש יותר משליש מתושבי ירושלים , לגרש את הערבים ואז ירושלים לא תהיה אחת הערים העניות ,
כתוב תגובה ל- הרב הגאון ב.שמואל
שמאלני מטומטם חושב שהוא חכם.
  ב_שמואל   15/12/17 11:43
שמאלני מטומטם חושב שהוא חכם, ולכן נידמה לו שאני אתרשם מהרעיונות המעוותים שלו. אתה מרחם על הערבים? כשגירשתם את היהודים מגוש קטיף והשמדתם את הישובים - אתה רקדת משמחה עם הערבים שאחזו בדגלי הטרור של אש"ף. אז עכשיו אתה הפכת לאדם רחמן? שמאלני נוכל. אין ליהודיים ברירה אלא לסלק את הערבים מכאן אחרת השמאלניים יצטרפו אליהם וישחתו את היהודים. וכך אמר השמאלני הבוגד: "צריך להבהיר כבר עכשיו שאנחנו נילחם בכל האמצעים באלימות של מתנחלים קיצונים. כולל הגנה עצמית בכל המובנים. ואם לא תהיה ברירה, אם חס וחלילה יכריחו אותנו, ניאלץ לפתוח באש… צריך יהיה לירות באוויר. אחר כך לירות כדי לפצוע. ובמקרה אחרון, כמוצא אחרון, צריך יהיה לשתק אותם באמצעות ירי-כדי-לפגוע". (ח" כ אבשלום וילן בראיון ל" הארץ" ). ארורים הבוגדים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הגאוניות של ב. שמואל משכנעת
  ב. שמואל משכנע.   15/12/17 12:21
הגאוניות המטומטמת של ב. שמואל משכנעת, יש עוני בירושלים רק בגלל השמאל , שמחייב את החרדים להתגייס ומונע מהם לעבוד .

הגאוניות המטומטמת של ב.שמואל משכנעת , כי הוא מצא את הפיתרון הסופי לעוני בירושלים והוא לגרש את רבע המיליון הערבים או שלוש מאות אלף שחיים בה, וכך תיהפך ירושלים לעיר עשירה .

איך נתניהו מוותר על הגאוניות המטומטמת הזו ?
כתוב תגובה ל- ב. שמואל משכנע.
התגובה היחידה הראויה לשמוליק
  אתה טועה   15/12/17 16:33
האויל והרשע היא- אל תען כסיל כאיוולתו פן תשווה לו גם אתה. כל מילה נוספת לנבל הזה מיותרת.
כתוב תגובה ל- אתה טועה
5
מול מגה-פיגוע שעורכת חברת טבע
  ירושלים שותקת   14/12/17 12:29
חברת "טבע" עורכת מגה-פיגוע ברחבי ישראל, בו עלולות מאות משפחות לסבול מפיטורים, וירושלים ממשיכה בשתיקתה. קפיטליזים חזירי הכה ב"קטנה" בירוחם באמצעות חברת "נגב קרמיקה" והממשלה בירושלים היתה אילמת. והאילמות ממשיכה להיות כלי עבודה של הממשלה בירושלים , כשחברת טבע עורכת פיגוע המוני יותר.
כתוב תגובה ל- ירושלים שותקת
6
מנהג יפה יש לקומוניסטים
  ב_שמואל   14/12/17 22:16
מנהג יפה יש לקומוניסטים. הקומוניסטים לא צרי עין בשמחת אחרים, הם אוהבים לחלק את הרכוש והכסף של אחרים עם אחרים. קחו - אומר הקומוניסט כשרואה רכוש של אחרים ה"פנוי" לחלוקה "צודקת". למה הדבר דומה? לאדם הרואה את אשת חברו הנאה ומכריז שהיא פנויה לכל דכפין שיתיי ויקח. איתן, לגוי כמוך - ירושלים המערבית = ירושלים, שכן כמו תרבותך הריקה מערכי מוסר, כך גם ירושלים המערבית ריקה מתוכן. איתן חלק את רכושך והימנע מלחלק את רכושי ורכוש העם היהודי. קומוניסט.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שירושים היא עיר ענייה
  ב. שמואל שכח   14/12/17 22:57
לפני שכמו דביל מכניס ב. שמואל את המילה קומוניסטים לנושא של ירושלים, שאין הם האשמים שירושלים היא אחת הערים העניות ביותר בישראל והיא גם במקרה עיר בירה, שיחשוב מדוע ירושלים המערבית היא כל כך ענייה וירושלים המזרחית גם כן מאד עניה.
כתוב תגובה ל- ב. שמואל שכח
התובנות של ימין הזוי
  ב. שמואל ותובנות   15/12/17 09:04
על פי התובנות של גאון הדור הרב הצדיק ב. שמואל ירושלים היא אחת הערים העניות, כי השמאל מחייב את החרדים לשרת בצבא ומונע מהם לצאת לעבודה ובגלל השמאל לא גרשנו את הערבים, לכן ירושלים ענייה. עם תובנות כאלו עוד מעט ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו תאמץ את ב. שמואל לחיקה ויבוא השלום , הרווחה הכלכלית לכל בני ירושלים. ב. שמואל אתה חייב למצוא את מקומך בכוורת הצפופה על יד בנימין נתניהו. איך זה שראש הממשלה הפסיד גאון כמוך.
כתוב תגובה ל- ב. שמואל ותובנות
7
הרב הגאון ב.השמואל
  הרב הגאון ב.שמואל   15/12/17 10:06
החרדים עניים רק בגלל השמאל , שמחייב אותם לשרת בצבא ומונע מהם לצאת לעבודה . זה הטמטום של הרב הגאון ב. שמואל . חייבים לאמץ את הטמטום שלו כדי לחץ את ירושלים מעוני ד יש לאמץ את הקניבליות של ב.שמואל לגרש יכארבעים אחוז מתושבי ירושלים. העערבית וכך תבוא הישועה לירושלים ולא תהיה אחת הערים העניות בישראל .
כתוב תגובה ל- הרב הגאון ב.שמואל
קומוניסט חכם, לו היית משכיל
  ב_שמואל   15/12/17 12:01
קומוניסט חכם, לו היית משכיל קצת יותר, היית יודע שתמיד הקומוניסטים היו בטוחים שהם חכמים והם יודעים טוב יותר את המציאות, ותמיד תמיד הסתבר שהם לא מבינים את המציאות משום שהדת הקומוניסטית מעוותת את יכולת המחשבה שלהם. זו הסיבה שכל מה שעשו השמאלנים - על פי "ערכי" הדת שלהם - התברר כטמטום. המזל שלך שאתה לא יודע את העובדות הללו ולכן אתה מרשה לעצמך לחגוג כמו ילד בגנון שבא ללמד את סבתא שלו איך נולדים ילדים. תשמע קומוניסט, באחד הימים אתה תצטרך להצטרף אלי כדי לגרש את הערבים, לא תהיה לך ברירה, אלא אם-כן המאכלת של החברים שלך תנתק את צוארך (כמו שערבים עושים לאחים שלהם) וכל שנותר לך ברגעים האחרונים - זה להבין ששוב הקומוניסט טעה, כמו תמיד.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
8
2 בירות בירושלים
  2 בירות בירושלים   15/12/17 11:15
כתוב תגובה ל- 2 בירות בירושלים
9
שתי בירות בירושלים
  פתרון צודק   15/12/17 20:52
כתוב תגובה ל- פתרון צודק
10
רק כאשר יהיה שלום!
  אביטל   16/12/17 15:33
יכול להיות, שכאשר נגיע להסכם שלום, שבו הפלשתינים, יוותרו על דרישותיהם כמו "זכות שיבה", יקבלו את הפתרון של "שתי מדינות לשני!!!עמים", ויסכימו להכריז על סיום הסכסוך, אפשר יהיה להגיע גם לפשרה מוסכמת בירושלים. הגיע הזמן שהפלשתינים יבינו שהזמן לא משחק לטובתם, למרות התמיכה האוטומטית בכל דרישותיהם של קלינסקי ויוצאי השומר הצעיר שמאכלסים את מר"צ ואת הרשימה המשותפת.
כתוב תגובה ל- אביטל
11
ירושלים העניה בוכה ומבקשת
  ירושלים הענייה   16/12/17 18:46
ירושלים הענייה בוכה ומבקשת ממנהיגי המדינה לחלץ אותה מעונין , אבל הם עסוקים יומם וליל בנושאים אחרים .
כתוב תגובה ל- ירושלים הענייה
קומוניסט, מה הקשר של ירושלים
  ב_שמואל   16/12/17 20:40
קומוניסט, מה הקשר של ירושלים לנושאים כלכליים? קדושת הר-הבית אינה תלויה במצב הכלכלי של אף אחד.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
וזה לא חשוב שהיא עיר הכי ענייה
  קדושת האבנים   17/12/17 04:41
מגיב שמקדש את האבנים ואינו מקדש את החיים. נקדש את האבנים ונסגור את העיניים, שירושלים היא אחת הערים העניות ביותר בישראל. בימים אלו מתווספים לה עוד כמה מאות מפוטרים , עובדי טבע בהר חוצבים, שאמסלם וביטן "הקדישו את כל זמנם ומרצם" בכנסת למניעת המצב, או לפחות לדאוג לעובדי פס הייצור, שמשכורתם דלה ועכשיו גם זה נלקח מהם. שמעתם, תאמצו את משנת ב. שמואל, העיקר קדושת הר הבית, ומה זה חשוב שזו אחת הערים העניות ביותר בישראל. ובין הכי עניות בין ערי בירה בעולם
כתוב תגובה ל- קדושת האבנים
אתה קומוניסט ולכן אין לך שום
  ב_שמואל   17/12/17 09:38
אתה קומוניסט ולכן אין לך שום יחס לשום דבר. התרבות הקומוניסטית מנצלת כל מצב רגשי כדי לקדם את מאבקם נגד האנושות, ולכן לך כאילו אכפת מהעוני של האוכלוסית ירושלים. הרי על פי הערכים שלך - כל דבר המקדם את מטרותיך המעוותות, היית ממהר להשתמש. כקומוניסט נבזה, אין לך בעיות רגשיות, בלי שום עכבות היית רוצח את כל תושבי ירושלים באופן שיוויוני בלי להבדיל בין גזע, מין ודת, כי זו דרכו של קומוניסט. אין שום היגיון לקשר בין קדושת ירושלים לעוני הירושלמים שגורמים לנבל קומוניסט לקבוע שדווקא היהודים חייבים לוותר על ירושלים. אם לא היית נבל קומוניסטי - אז היית פונה למוסלמים שיוותרו הם על ירושלים, אך אתה קומוניסט שיודע היטב שהאויב העיקרי שלך הם היהודים ולכן אתה פועל להשמדתם. אנשים כמוך מסוכנים לאנושות, זו עובדה ההיסטורית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
12
שלא תתבלבלו האיש הרע הזה ביום
  מהפך 77   17/12/17 04:54
פקודה (בערבית)יגיד את אותו הדבר על צפת טבריה עכו חיפה יפו ועוד ועוד ועוד
כתוב תגובה ל- מהפך 77
13
אמסלם הציע הצעה דחופה לסדר
  ברגע זה   17/12/17 08:48
גוג אמסלם הציע הצעה דחופה לסדר היום, הוא הפעיל את וועדת הפנים שהוא עומד בראשה, פנה לוועדת הכנסת שתפעיל את הוועדה לעניני ירושלים - להציל את ירושלים מרמתה כאחת הערים העניות בישראל, אליה מצטרפים , למרבה הכאב והצער, עוד כמה מאות מפוטרים ממפעל "טבע" בירושלים. תודה רבה לך אמסלפ. אני מקווה, שבאמת באותה בהילות שפעלת בחודש האחרון עם דו ביטן בנושא "הכי חשוב לקיומה של המדינה" כך את פועל ברגעים אלהלמען ירושלים.
כתוב תגובה ל- ברגע זה
14
ושירושלים תמשיך להיות עניה
  למהפך 77   17/12/17 16:20
ואותך לא מעניין , מר מהפך 77, שירושלים היא אחת הערים העניות ביותר בישראל . באמת אמסלם וביטן ״עסקו״ בחודשים האחרונים בבהילות רבה בכנסת ישראל לשפר את מצבה של ירושלים , ורק השמאל ״ מנע ״ מהם להשיג את פריחתה של ירושלים .
כתוב תגובה ל- למהפך 77
15
תשובה לאיתן קלינסקי
  ימני שפוי   17/12/17 23:14
המאמר להלן יתחלק ל 2 חלקים:

1.תגובה למאמר.
2. הערות שוליים.

מאמר מנותק לחלוטין מהמציאות. בו נזרום עם הפתיח שלו. כתבת על קדושת חיי אדם. אז היא הנותנת. האם שמעת פעם על טרור נוצרי במדינת ישראל? אני לא, גם לא מצד נוצרים ערבים שגרים בשטחים (וזאת ללא כל קשר לסלידה שלי מהמיסיון). כי מה שפוגע בקדושת חיי האדם, זה קודם כל מאפייני המסורת המוסלמית – על המשותף והשונה בינה לבין הנצרות.

האסלאם והנצרות דומות אחת לשניה מבחינת תפיסת העליונות על פני כל דת אחרת, והשאיפה להתפשט בכל העולם. אבל הנצרות השתנתה מאוד במשך הדורות (הערה 1), ויש בא מאפיינים מסוימים שהפחיתו מאוד את עוצמת החיסרון הזה:

1. ההגדרה של מות קדושים בשתי הדתות שונה לחלוטין (הערה 2)
2. מסעות הצלב היו התפתחות הרבה יותר מוגבלת ומאוחרת בזמן מהג'יהאד (הערה 3), והיום הנוצרים כבר לא אומרים את המילים הללו בהקשר צבאי, אלא על מאבקים ציבוריים חשובים.
לג'יהאד לאומת זאת, יש יותר מהקשר אחד, אבל ההקשר הצבאי השתמר מאז המאה השביעית ועד היום (הערה 4).
3. בראיית הנצרות ישו קבע את העיקרון שלפיו מה שלקיסר לקיסר ומה שלאלוהים לאלוהים. באסלאם מוחמד נתפס כנביא ומנהיג גם יחד.

הוסף לשילוב הנ"ל יש להוסיף גם את הפרשנות המקובלת של הקוראן בנושא הג'יהאד (הערה 5), את התכנים של צח'יח' אל בוח'ארי (המסורת בע"פ החשובה ביותר באסלאם הסוני), באותו נושא (הערה 6) ואת חשיבות הדת וההיסטוריה המוסלמית במזרח התיכון (הערה 1).

התוצאה של השילוב הנ"ל היא איומה ונוראה – הניסיון לאורך ההיסטוריה האסלאמית מוכיח שעד שהצד המוסלמי לא יחליט (מנקודת הראות שלו, לא שלנו), שהוא חלש מדי מכדי להילחם בנו, לא תהיה לו עילה להפסיק את הג'יהאד (הערות 5 ו 7), אלא לאחר שהעולם כולו יהיה מוסלמי או תחת שלטון האסלאם (הערה 1). פלא שגל הפיגועים של שנות האלפיים, ירד מאוד רק לאחר המבצעים חומת מגן ודרך נחושה (לצד הקמת הגדר)? ממש לא, וראו מאמר של פרופסור משה שרון (הערה 8).

לגבי ירושלים - לסכסוך עליה אין ולא היה מעולם כל קשר לירושלים בעיקרו של דבר, אלא לשני הגורמים הבאים:

1. פוליטיקה פנים אסלמית (הערה 9).
2. יחס לכתבי הקודש היהודים והנוצרים (הערה 10). כיפת הסלע, שנמצאת במיקום התנ"כי של בית המקדש, ממחישה את העניין הזה (הערה 11).


הערות:


הערה 1 - ברנרד לואיס (3:36 עד 08:46 ):
youtube.com

הערה 2 – Bernard Lewis & Buntzie Ellis Churchill Islam the religion and the people 2009 page 214
- סורה 47 פסוק 4:
wright-house.com
- Volume 4, Book 52, Number 7
sahih-bukhari.com

הערה 3 - ברנרד לואיס (31:30 עד 35:14):
youtube.com

הערה 4¬ – ברנרד לואיס משבר האסלאם ממלחמה מקודשת לטרור רצחני (יצא לאור באנגלית ב 2003 ותורגם לעברית ב 2006) עמודים 64 עד 65.

הערה 5 – הערך ג'יהאד באינציקלופדיה של האסלאם (הגישה למאמר המלא בתשלום):

referenceworks.brillonline.com

הערה 6 - sahih-bukhari.com

הערה 7 – Majid Khadduri War And Peace In The Law Of Islam 1955 page 65

הערה 8 - acpr.org.il

הערה 9
כתוב תגובה ל- ימני שפוי
16
שתי בירות בירושלים.
  שתי מדינות   18/12/17 16:47
כתוב תגובה ל- שתי מדינות
17
2בירות ל-2 מדינות בירושלים
  2בירות   19/12/17 09:24
כתוב תגובה ל- 2בירות
18
ירושלים של שלום
  ירושלים של שלום   19/12/17 16:02
ירושלים של שלום , של צדק ושל אור, הלא לכל שיריך אני כינור. אוויר הרים צלול כיין נושב ברחובות ירושלים של שלום, של צדק ושל אור, כי לכל שיריה אנחנו כינורות.
כתוב תגובה ל- ירושלים של שלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il