s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"פייק ניוז" בחזקת תקשורת
מאת: רפי לאופרט  |  15/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש עובדה אחת ברורה
  הירונימוס   15/12/17 22:43
אזרחים במדינת ישראל מפגינים בהתמדה ובעקשנות נגד השחיתות והסחבת בחקירת ראש הממשלה ואשתו. כשרק מני נפתלי הפגין לבדו ניסו להדביק לו תואר של עבריין מין, כשהצטרפו אליו עוד כמה ערות אז עצרו אותו ואת אלדד יניב, כבלו אותם, הפשיטו אותם, השפילו אותם ואז באו האלפים לפתח תקווה. הימנונים ברשות ביטון ומירי רגב ניסו לארגן שם הפגנת נגד ואף אחד לא בא, ואז צחקו ואמרו שהם רק כמה מאות. עכשיו יש עשרות אלפים ומתחילים התותחים הכבדים (אני לא מתכוון למתנגדי הדמוקרטיה מסוגו של לאופרט). הפכו אותם לבוגדים, לסמולנים, לאויבי המדינה, לקומוניסטים, לתומכי המחבלים ולכל רעה חולה אחרת בישראל. אבל זה לא יעזור לכם, אנחנו נמשיך להפגין עד שהנבל הזה יעוף מתפקידו ויועמד לדין.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
תמשיכו, חברים
  רפי לאופרט   16/12/17 11:50
ככל שאתם ממשיכים, מתברר פרצופכם האמיתי ומתבהרות המטרות בשמן אתם פועלים להלכה ולמעשה. אם אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר מפני שרלטנות (סליחה, שוב מלה ממקור צרפתי), אזי כל הפגנה נוספת חושפת את המקור, הסיבה והמטרה של מסע הצלב הנוכחי. ככל שיותר אנשים טובים במרכז ובימין יבינו שמנסים להוליך אותם שולל בכחש, המפלה של היוזמים תהיה משכנעת יותר.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
האם אינך מבחין
  שוחר-שלום   16/12/17 18:38
ששני הגורויים החדשים שלך הם ביב-השופכין של החברה הישראלית? האם זה לא ברור כשמש שהשחיתות הנוראה מגיע דווקא מכיוונם של המתקרבנים משמאל? האם אינך רואה כמה רוע ושנאת-חינם אתה ודומיך מפיצים לכל עבר? האם אינך מזועזע מהתמיכה שאתם מעניקים לשנאה ולרוע המצויים בשפע מעבר לגבול? האם אינך רואה כמה צביעות התחסדות וערמומיות רווים את הפעילות הציבורית החתרנית שלכם?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
יש עובדה אחת- זהו נסיון פוטש
  אבות השחיתות   16/12/17 18:46
אנטי דמוקרטי מובהק שמובילים יוצאי ארגון הפשע=ותיקי שב"כ. ר' השב"כ לשעבר יובל דיסקין, סגנו רוני אלשייך, המאבטח מני נפתלי["פתיל קצר"], ואלדד יניב הצ'יואוה של אהוד ברק [ "מר עמלות 126 מיליון ש"ח "]. הכל ייחשף תוך שבועיים....
כתוב תגובה ל- אבות השחיתות
יש עובדה אחת - אתה מטומטם
  נתניהו = דיקטטורה   16/12/17 19:15
שלא מבין כלל מהי המילה פוטש...
כתוב תגובה ל- נתניהו = דיקטטורה
אתה דפ"ר 0, בשב"כ אין מילון?
  לוכד מושחתים   16/12/17 21:10
אתה והחברים שלך מנסים להדיח ראש ממשלה נבחר בשיטות של שירותי בטחון ממדינת עולם שלישי. הבוס המרושע שלך במשפחת הפשע "ותיקי השב"כ"-דון יובל דיסקין, חשף את המזימה במאמר שפירסם ב-30 באוקטובר ב-yent ובו קרא לציבור לצאת לרחובות נגד נתניהו. זאת הסתה למרד, חייבים לעוצרו ולהעמידו לדין, יש שפע מקום באגף 10 במעשיהו.... תביאו איתכם את הירונימוס.
כתוב תגובה ל- לוכד מושחתים
2
בחייאתק.. אל תטחן את השכל
  שמרון קופון   16/12/17 04:11
את חיילנו שלחו לסג'עיה על גבי פחנועי זלדות בנות 40 שנה והתוצאות בלתי נשכחות, לא היו שם קופונים לשמרון וגנור אז לא דאגו לכלים מוגנים מתאימים, זה עוד לפני השחיתות הסביבתית שבראשה ביבי, אז הם צריכים לשבת במעשיהו ואתה צריך לשבת בשקט .
כתוב תגובה ל- שמרון קופון
אל תחפש ערכים וצדק במחנהו
  רפי לאופרט   16/12/17 11:57
של הירונימוס הגדול. אין שם דברים מסוג זה. האווירה הבסיסית לא השתנתה ורוח הסזון שורה על מעשיהם גם כיום. אצל הבולשביקים, המטרה קידשה תמיד את האמצעים והללו לא למדו ולא שכחו דבר.
ההיסטוריה תחזור על עצמה, אך היא עושה זאת תמיד בדרכים מפתיעות...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
3
כשהשמאל נוהם שוב ושוב את אותה
  קורןנאוה טבריה   16/12/17 07:26
כשהשמאל נוהם שוב ושוב את אותה הסיסמה ואותה העלילה נגד המחנה הלאומי:"מושחתים נמאסתם" - צפוי מתומכיהם (הבורים שלא באשמתם המונעים משנאת הימין והבנימין) של המושחתים משמאל שהמציאו את השחיתות ואת השיטה במדינת היהודים - להפיל שלטון ימני בטיעון הלעוס להקאה והמגוחך: "שחיתות'' - כשאין מושחתים גדולים מהם בעולם!!! די טבעי לשמאלנים גזעניים ואוטו-אנטישמים "חושבים" - לחשוב על עצמם כעל אנשים הגיוניים.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אלה שהבליגו ולא דרשו בזמנו, ו
  קורןנאוה טבריה   16/12/17 07:33
אלה שהבליגו ולא דרשו בזמנו, ועד עצם היום הזה,לחקור את: הזוג רבין בפרשת הדולרים המושחתת שבעתיים מהחשדות נגד הזוג נתניהו וע"ע דן מרגלית 'ראיתי אותם'-ולא את אהוד ברק, בוז'י הרצוג ואלדד יניב וחבריהם בנוגע לעמותות המושחתות כולל קרן קמליה - ולהתעלם מהעובדה שמבקר המדינה קבע לגבי ברק שקנה שלטון בכסף ? אין להם זכות לגיטימית, מוסרית ומצפונית לדרוש לחקור שום נבחר ציבור מימין!!! הדברים הבאים, מתוך ספרו של דן מרגלית נכתבו לא על בנימין נתניהו אלא על האליל הקדוש והאתרוג יצחק רבין: "..התפטרותו של רבין מראשות הממשלה היתה בלתי נמנעת. זה היה המזער הנחוץ. אלמלא פרישתו מרצון היתה לאהרן ברק אפשרות לבקש מהכנסת להסיר את חסינותו הפרלמנטרית ולהושיבו על ספסל הנאשים ליד אשתו...הדולרים האלה היו שרידיו של כסף מפוקפק: בכהונתו כשגריר ישראל בארצות הברית הועסק רבין על ידי סוכן מקצועי, הארי ווקר, שאירגן בעבורו הרצאות בתשלום. ידיעות רבות פורסמו על כך. בשובו לארץ ב-1973 סירב רבין למסור מידע מפורט על הכנסותיו הצדדיות בשנים בהן עשה בתפקיד דיפלומטי באמריקה. הוא ניסה לעקוף את השאלות המביכות והשאיר את הכסף בוושינגטון, הרחק מעיניו הסקרניות של הישראלי המצוי. "רק אחרי שהתפטר מראשות הממשלה ב-1977, ארבע עד שש שנים אחרי שקיבל את התמורה להרצאותיו, גילה'ניו יורק'טיימס כי רבין גבה בעדן 90 אלף דולר. פוליטיקא טוב, כתב החשוב בעיתוני העולם, היה מחזיר את הכסף. אך רבין לא עשה כן וגם חמק מתשלום מס הכנסה, הן בישראל והן בארצות הברית. "הגילוי על רבין במארס 1977 פתח תיבת פאנדורה. יורד ישראלי סיפר לכמה עיתונאים כי גם אבא אבן הוא בעליו של חשבון בלתי חוקי בחו"ל..." ('ראיתי אותם' עמ' 17/18) לא הייתי מצטטת זאת אלמלא הצביעות ורדיפת רה"מ.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הצביעות הימנונית המזוהמת
  הירונימוס   16/12/17 10:37
כשהם רצו שלטון הם רצחו ראש ממשלה, כשהם רצו שלטון הם הסיתו נגד אולמרט והטיפו נגדו מעל ראש כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן (ביביהו וחבריו אמרו שראש ממשלה תחת חקירה צריך להתפטר) ועכשיו מה נשאר לצבועים הנציונליסטיים? נשאר להם לשחזר את סיפורי הדולרים של מלפני חמישים שנה...בואו נראה איך מושחתיהו מתפטר כמו רבין
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירונימוס, את רבין רצחו מאבטחי
  מישו   16/12/17 16:41
יגאל עמיר רצה לרצוח את רבין אבל יריותיו היו יריות סרק ששרות הבטחון הכללי ידע על כוונותיו מתוך שותפיו השמפניה המפורסם שהוא אבישי רביב שהפיץ את תמונות רבין במדי האס אס, חלק מתוכנית הטלת עלילה על הימין.
את רבין רצחו אנשי שהכ על פי הוראה מגבוה ולאחר מותו בבית החולים איכילוב ירו בגבו שני כדורים כדי להטיל את עלילת הרצח על הימין.
רצח אבין תוכנן כדי להביא לזעזוע רצח ראש ממשלה כשהיה ברור להם שבבחירות שעמדו להתקיים הוא היה נוחל מפלה על אסון אוסלו וקורבנות השלום של ראש הממשלה השיכור שחתם על הסכם אוסלו שהוא בכיה לדורות.
יגאל עמיר בשלבים של פתיחת משפט חוזר והגילויים הידועים היום לא יסתירו את השמש. אתם רצחתם את רבין ומעלילים על הימין. דרך ושיטת הבולשוויקים של הסמול הישראלי.
כתוב תגובה ל- מישו
יח' 433=לחקור את יובל דיסקין
  החושף   16/12/17 19:22
ניצב רוני ריטמן= נא להוציא את האצבע מהתחת ולהתחיל לחקור את יובל דיסקין ראש השב"כ לשעבר,שהיה מפקדו של הבוס הנוכחי שלך המפכ"ל אלשייך. כל הסימנים והעקבות בשטח מובילים אל אדון דיסקין=מתכנן הפוטש נגד ראש הממשלה הנבחר של מדינת ישראל.הוא מפעילם של מני נפתלי ואלדד יניב וחבר מרעיהם. זאת עבירה חמורה ביותר ופגיעה בבטחון המדינה. אז קדימה לעבודה.
כתוב תגובה ל- החושף
5
ועכשיו לשקר הגדול
  הירונימוס   16/12/17 10:04
כאילו איזו "תקשורת" מנפחת את האירועים בעוד שההפך הגמור הוא הנכון. התקשורת התעלמה במשך חודשים ארוכים מההפגנה בפתח תקווה, לא עזר שום דבר וחוץ מידיעות ספוראדיות בעמודים פנימיים אף אחד לא ידע ולא שמע על המאבק ההרואי של מני נפתלי וקומץ משוגעים לדבר שעמדו שבוע שבוע בשכונה של מנדלבליט ותבעו חקירה. כאשר משטרת הימין הנתעבת שלנו עצרה מפגין מבוגר ושברה את זרועו היו כמה שזקפו גבות ועוד כמה מפגינים הצטרפו. אחר כך כשנעצרו והושפלו ראשי המפגינים כאילו היו סרסורי הימורים או רועי זונות התקשורת ודעת הקהל התעוררו, היה גם כעס וגם שאלה מה יש לנבלות הללו לפחוד כל כך מכמה מפגינים. הממשלה הפעילה פעילי ליכוד בפתח תקווה כדי לעתור נגד המפגינים, מה הם כל כך מפחדים? עכשיו כשזה נעשה רציני ועשרות אלפים זועקים בקול ניחר נגד קשרי ההון והשלטון ונגד השחיתות הממאירה של משפחת ביביהו (שמעתם על הטיול של הילד הקטן לאוסטרליה בלווי שומרי ראש?), פתאום מתעוררים גם הלאופרטים. אבל זה לא יעזור לכם, אנחנו נמשיך ונפגין נגד השחיתות הנוראה הזו של ראש הממשלחה, שריו וכל מקורביו עד שהם יפלו!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אל תשכחו על הדרך
  באום   16/12/17 14:07
להניף גם שלטי BDS,לקרוא קריאות בגנות הציונות,למען הפלסטינים,בגנות צה"ל,בגנות אכיבוש,למען מדינת כל אזרחיה,למען המסתננים,נגד רצח ילדים פלסטינים ואם אפשר גם כמה דגלי אש"ף שישדרגו את התפאורה לסרט שאלדד יניב מביים על עצמו בהפקת עוכרי ישראל באשר הם שם.אני מזכיר לך את זה כי בהפגנות הקודמות לא שכחתם חוץ מדגלי אש"ף אבל גם זה יבוא והיה רצוי שלא תשכחו גם הפעם.אידיוטים שימושיים אמורים לספק את הסחורה אחרת הם נשארים רק אדיוטים ואלה שמושכים בחוטים מאחורי הקלעים יאלצו למצוא אידיוטים שימושיים אחרים ולהזרים אליהם את הכסף ולא אליכם.
כתוב תגובה ל- באום
ברור לך שאלו הן פרובוקציות
  הירונימוס   16/12/17 15:59
של המשטרה והשב"כ שרוצים ליצור מצג שוא כאילו רודפי הצדק בישראל הם אויבים. אבל לא יעזור לכם שום דבר, אנחנו נעמוד שם עד שהנבל ואשתו יעופו לאן שצריך
כתוב תגובה ל- הירונימוס
פלוצונימוס, מה עם יובל דיסקין
  ציידי המאפייה   16/12/17 18:52
הוא מפעיל גם אותך? גם אתה חבר בארגון הפשע "ותיקי השב"כ", ואוכל מכף ידו של דון דיסקין??מסור ד"ש לראשי האגפים בדימוס צפריר כץ ותמיר בכור...
כתוב תגובה ל- ציידי המאפייה
רק לפני יום
  באום   16/12/17 19:49
סיפרתי לך על הפרובוקציות של השב"כ בתקופת רבין עם אירגון אייל ושמפניה.בחרת לא להגיב כי זה היה לך נוח וטענת שאני משקר באופן כללי,עכשיו פתאום נזכרת בשב"כ? איך יכול להיות פרובוקציות שמארגני ההפגנה ובהזדמנות אזכיר גם שמות התבטאו לא פעם ולא פעמיים נגד מדינת ישראל,צה"ל,אכיבוש וכל השאר והם אגב,חברים של אלדד יניב והם אגב מקבלים כסף והרבה מ"הקרן".אופס...צרוף מקרים. גם זה פרובוקציות? גם אתה עצמך מעולם לא דיברת על שחיתות אלא רק על זה שישראל היא מדינה נאצית,פתאום אתה מפגין נגד השחיתות כאשר נתניהו ראש ממשלה ומישהו מנסה לייצר מומנטום להדחתו ופעם הוא היה רמטכ"ל מעוטר.למה לא הפגנת/ם נגד השחיתות לפני שנה שנתיים שלוש וארבע,עשר עשרים ושלושים שנה,מה,אז לא היתה שחיתות?היתה אבל אז לא היה מי שידחוף ויממן אותכם ואז השלטון הבטיח לכם נסיגות.נסיגות מכפרות על שחיתות,אברמוביץ' אמר,לא אני.אתם כולכם מורכבים משמאל קיצוני שמגלגל עיניים ויש כאלה שנופלים ברשת כמו הרב שרלו.גם הוא יבין בסוף לאן הוא נפל ולאיזה מדמנה הוא הכניס את עצמו בגלל טהרנות יתר והתרשמות יתר מהבלופיאדה האינטלקטואלית של ת"א.
כתוב תגובה ל- באום
ככה , באום ?
  שלמה המגיב   17/12/17 16:44
מה קורה לך , באום ? עליך אני מתפלא . אתה לא מסוגל לבקר או לשלול את מטרת מארגני ההפגנות ,לטעמך , באופן אינטלגנטי והגיוני מבלי לתייג ולאפיין כך , את "חבורתו" של אלדד יניב ? זהו באום ? כאשר אין לך נימוקים ראויים והוכחות לשלול את מטרת המפגינים ( ולידיעתך , איני "ממתלהבי" אלדד יניב ) , להתריע על השחיתות שנחשפת לאחרונה סביב נתניהו ( צודקים או לא , מעצבנים או לא ) , אז מתייגים אותם "..למען הפלשתינים..נגד רצח ילדים פלשתינים..הנפת דגל אש"פ..עוכרי ישראל.." !!. ונניח שנקבל את קביעתו המטופשת של לאופרט , שההפגנות הן "נסיון פוטש" כנגד ממשלה נבחרת , אז כל מי שרוצה להחליף את נתניהו , הוא "עוכר ישראל..למען פלשתינאים.. "וסוג כזה של תיוגים שקריים שנועדו לפסול כל דעה שלהם , גם כאשר אין שום קשר. גם אם אני חולק עליך באום , אז זה למהות דעותיך , אך לסגנון כזה של אספסוף בשוק , לא ציפיתי .תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
המתקרא הירונימוס=מר פייק ניוז!
  פורה שקרים חרוץ.   16/12/17 15:24
הרי אם חושב עצמו לדעתן,אז ביודעין הוא מטיח סילופים. כנראה שפרנסתו על כך. שאם לא, בודאי יש בעיה קשה מתחום אחר. וגם בחר לו שם של נזיר קתולי קנא ורודף יהודים. רפו"ש.
כתוב תגובה ל- פורה שקרים חרוץ.
פלוצונימוס קיבלת ג'וב בסייבר
  מריו פוזו   16/12/17 19:02
של דון דיסקין הנוכל ----- symotive ?? איך זה להיות שותף עם הנאצים של פולקסוואגן ????
כתוב תגובה ל- מריו פוזו
6
בולשיט מאמר כנגד "פייק ניוז"
  1 העם   16/12/17 17:19
רפי לאופרט נוקט בשיטות של דמוניזציה, נוסח משטרים טוטליטריים. "הדחה" של ראש הממשלה? ממשלה מוחלפת בבחירות. ראש ממשלה מתחלף גם אם הורשע בפלילים. שתי דרכים אלו הן במהות דמוקרטיה, או שמה רוצה מר לאופרט שלטון נוסח צ'אוצסקו? גם הדבקת הכינוי "משמרות המהפכה" נועד לייצר דה-לגיטימציה של ההפגנות. נראה שמר לאופרט רוצה את הקמת בית מלוכה של נתניהו הראשון, ללא הפרעות כמו דמוקרטיה...
כתוב תגובה ל- 1 העם
הפוך גוטה הפוך - אתה סוחר בדם
  yust   16/12/17 19:50
הפשיסטים הבולשביקים שמשחקים אותה בעד זכויות האזרח-הם למעשה בריונים שמוחקים את כל מי שבא מולם. שרון-הקים את הליכוד - כמעט חיסלו אותו (מלחמת לבנון ועוד) עד שגירש יהודים מחבל קטיף. ואז, הפך לקדוש. בנימין נתניהו- העיז לגבור על שימון פרס בבחירות 1996-פרס היה בטוח שהוא לוקח את הבחירות בהליכה, הסוף ידוע. מהרגע שנתניהו ניצח את פרס, מיד למחרת יצאה דליה איציק בוהמשך חבורתה בהשמצות על נתניהו. זה החל בכנסת כאשר האשימו אותו כסוכן CIA (מה שאהוד ברק כמעט בטוח) ומה לא. בהמשך תפרו ותופרים לו תיקים. ציד אדם כמו שעושים לנתניהו ולאשתו - מתאים רק למשטרים אפלים. המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט חותרים במקביל וביחד לעשות לו את המוות ולהפיל אותו בנסיון פוטש - כולנו רואים בחרדה איך המדינה הפכה למדינת משטרה, מדינה מופקרת בה כל דאלים גבר, כל קרוב לצלחת מקומבן בשיטת "כל חשוד זכאי"(דות דוד, עו"ד מזרחי, עו"ד פישר, אולמרט-(לעומת קצב) ועוד רבים אחרים) וכל האחרים אוכלים אותה בשיטת "כל חשוד אשם". על זה צריכות להיות הפגנות ולא על הפגנות תמיכה ב BDS כמו שנראה במוצ"ש שעבר. המסר לעם הפשוט הוא שאין ברירה אלא לחרוק שיניים - להפיץ המידע כל הזמן מחוץ לגופים המאתרגים על מנת לשכנע ולשמר את השפויים בכיוון הנכון. נגד העוולות ואי הצדק שנעשה על ידי "גופי החקירה והאכיפה" על בסיס יומי.
כתוב תגובה ל- yust
הרבה מילים, מעט שכל...
  1 העם   16/12/17 22:20
פוטש זו הפיכה. היכן היא??? הפגנות הן כלי דמוקרטי למחאה ואינן החלפת שלטון. החלפת שילטון נעשית רק בקלפי, אז היכן הפוטש??? ו-"תפירת תיקים" לנתניהו? זה שקיבל מתנות בשווי מאות אלפי שקלים, זה שיועצו ובן דודו מקבל מיליונים להיות מתווך בעיסקת צוללות שצה"ל בכלל לא רצה. זה שעשה עיסקאות אפלות עם מו"ל ידיעות? לא לבדוק בכלל?
כתוב תגובה ל- 1 העם
7
עדיף BB על BDS ! הפגנת הקרן!!
  מפוכח   16/12/17 18:30
הפגנת השמאל בת"א אבן רוטשילד פינת הבימה ואבן גבירול הרי זו הפגנה קרובה לבית של מעוז השמאל התל אביבי אלה המנותקים וחיים בבועה ודי מגוחך שמפגיני השמאל זועקים נגד שחיתות כאשר בראש ההפגנה נמצאים זוג מושחתים מדופלים מני את יניב ואם תחשבו על העובדה שמשוחתים מפגינים נגד שחיתות זה די מצחיק אבל השמאל מיואש כ"כ שאפילו מני את יניב המושחתים מספיק טובים להנהיג אותם בעידוד הקרן להשמדת ישראל ששופכת מליונים על מליונים!
כתוב תגובה ל- מפוכח
8
פייק ניוז זהה להפגנת 400 האלף!
  מפוכח   16/12/17 18:43
השמאל מתמחה בפייק ניוז וניפוח והעצמה של הפגנות! זוכרים את הפגנת ה 400 אלף בכיכר מלכי ישראל נגד בגין ושרון שאפילו לא היו בה עשירית אבל פמפמו ופמפמו את השקר לאורך זמן בשביל להפיל את ממשלת בגין ושרון יחד עם תקשורת מגוייסת ועיתונאות פייק ניוז והכול בשפ האג'נדה השמאלנית בולשיביקית מה שמצחיק שהיום השמאלנים האלה שהפגינו וקראו לבגין רוצח "מתגעגעים" לדרך בגין! איזה צביעות השמאל המציא את הפייק ניוז כשיטה לשליטה ופרופוגנדה נגד עם ישראל היום לשמחתנו יש רשתות חברתיות ואינטרנט וקשה מאוד לשקר לכולם כול הזמן!
כתוב תגובה ל- מפוכח
הקב"ט של אזור העירייה
  באום   16/12/17 19:56
רק לפני שנה או שנתיים אמר לי שבכיכר,כולל הרחובות מימין,משמאל ומכיוון דרום,כולל המדרכות ופתחי הבתים מכל הכיוונים,יכולים להיכנס מקסימום 100000 איש.וזה היה לשאלתי על המיתוס של ה400000.
כתוב תגובה ל- באום
9
האם מישהו חשב על כך שאותו
  תגובות של עוכר   16/12/17 19:04
נבל, אשר הדביק לעצמו שם של נוצרי (הירו.....), נכנס לרוב מאמרי הימניים ושולח בכל אחד מהם את ארסו ורעליו? לקבל על עצמו תפקיד שכזה צריך הרבה הרבה זמן, בעצם עליו לשבת מול המחשב יום ולילה. כמעט שאין ספק שהינו שליח של גורם מסויים בשמאל, ואולי אף מקבל שכר. יש עוד כמה כאלה באתר זה. רק המחשבה על תפקיד דוחה ומעורר גועל זה - מביאה את הקורא לקיא. אדם כזה הרודף את הימין בהתמדה בסגנון לקוי ותוך גידופים - ראוי להזרק לאשפה, עם ציווי לא לשוב.
כתוב תגובה ל- תגובות של עוכר
10
המאמר כל כך נכון-עצוב ומעצבן
  אזרחית   16/12/17 19:15
כתוב תגובה ל- אזרחית
11
התשקורת השמאלנית.
  7_7_7.   16/12/17 20:54
זה ברור כשמש שהתשקורת השמאלנית תתמוך בכל כוחה בהפגנות האלה בגלל שיש להם את אותה מטרה וזה להפיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
12
לא יצליחו
  יעקב יעקב   16/12/17 21:53
פחות משבעים שנה עברו מאז השוואה- רצח שלא היה כמותו בהיסטוריה של האנושות מאז אדם וחווה --הניצולים עדיין חיים איתנו-- בימינו אלה --והנה שוב אותם אנשים שגרמו לשוואה הזו --מופיעים שוב ובגדול--הם לא רוצים להחליף שלטון דרך הבחירות הם רוצים שזה ייעשה דרך הרחוב-ואנחנו אומרים להם לא תצליחו נפול תיפלו כקש לפני רוח וכאש תיבער יער-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
13
רפי, אתה משכנע את המשוכנעים
  תרצה   17/12/17 09:48
וכולכם יחד מתלהמים ויוצרים סערה בכוס מים. שוב אני חוזרת על השאלה שלי: מה תעשה אופוזיציה ימנית מול שלטון שמאלני? מחכה לשמוע, בלי מילים פומפוזיות וביטויי גנאי. פשוט תחשוב ותשיב לי. תודה.
כתוב תגובה ל- תרצה
לפי לאופרט
  הירונימוס   17/12/17 16:17
אפילו רצח ראש ממשלה סמולני יהיה אירוע דמוקרטי שמבטא את רצון העם
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מותר ואסור בהפגנות עפ"י לאופרט
  שלמה המגיב   17/12/17 20:06
כאשר התגברה תופעת תג מחיר כנגד פלשתינאים בשטחים , לא ראה בכך לאופרט "הפרת הסדר הציבורי" או "אנרכיה" או "אנטי דמוקרטיה" , אלא "מחאה לגיטימית נגד מדיניות הממשלה..חופש הציבור הוא גם הזכות להפגין וגם הזכות למחות וגם הזכות לשבות וגם הזכות להפר את הסדר הציבורי.." ( ציטוטים מדוייקים ממאמרו - תג מחיר , הכצעקתה ? - מתאריך 11.4.2014 ) , אבל ששמאלנים , רחמנא ליצלן מפגינים נגד השחיתות של ממשלת ימין , אז כבר אין להם "הזכות להפר את הסדר הציבורי" והמחאות וההפגנות שלהם הן "נסיון פוטש". אתם הבנתם מה מותר ומה אסור , מה לגיטימי ומה לא לגיטימי , מה היא אנרכיה ומה הזכות להפר את הסדר הציבורי , מה דמוקרטי ומה לא , בתובנות של לאופרט ? וואלה , אדם משכיל , שמתנהל כמו איזה בסטיונר בשוק , שהמורעלות האידיאולוגית שלו , משבשת לו לגמרי את יכול החשיבה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אכן מוסר הוטנטוטי
  הירונימוס   17/12/17 21:00
טבול בצדקנות נוסח סדום. (כל הכבוד על המובאה היפה הזאת מדברי הכותב הנכבד)
כתוב תגובה ל- הירונימוס
;פלוצונימוס מה עם דון דיסקין?
  נחשון הצעיר   18/12/17 00:19
הבוס שלכם= המפעיל?.הפנסיה של השב"כ לא מספיקה לך?אתה סייען לחבלה בביטחון המדינה. תגמור במעשיהו...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
הגב' תרצה שולחת פקודות
  מי את בכלל?   17/12/17 21:42
לרפי לאופרט. לא רק ציוויים אלא גם תנאים: בלי זה ובלי ההוא. איזו אשה חוצפנית, שאיננה ראויה לשום תגובה.
כתוב תגובה ל- מי את בכלל?
אינני עוסק במשוכנעים או בלא
  רפי לאופרט   20/12/17 08:39
משוכנעים. אני מנסה לנתח את התמונה המצטיירת מהווית "הפייק ניוז" והניצול הפוליטי הציני שלה ע"י התקשורת והאופוזיציה לביצוע פוטש פוליטי. מי שזקוק לבחינה נוספת, מוצעת לו אחת נוספת, שאני מאמין שהיא אובייקטיבית לפחות בעיקרה.
אין טעם לעסוק בשאלות היפותטיות. רק להגדרת תנאי הסף למתן תשובה רצינית, דרושים שני מאמרים. בעבר ניסתי כבר לענות על שאלה דומה שלך, מה הטעם לחזור על הדברים פעם נוספת?!
מאחר ואינני מאמין בעיקרון המקודש של ישיבה "במדבר" האופוזיציוני, כפי שעושה האופוזיציה כיום, אני מקווה שהימין, אם יהיה ולכשיהיה באופוזיציה, ינהג בשכל ובשיקול דעת, וינהל מאבק ענייני בממשלה בשני מישורים עקרוניים משלימים: תכנים ועדיפויות שיקולים שיקולים ויכולות ביצוע.
אם לא יינתן לו לנהל את מאבקיו מבפנים, מתוך הקואליציה והממשלה, יעשה זאת ברמה נאותה מבחוץ.
כעקרון אינני פוסל הפגנות , הסברה, הקמת ממשלת צללים והצגת חלופות ריאליות לפני הציבור, כדרך להשיג תמיכה ציבורית בהצעות הימין, ליום שהדברים יעמדו למבחן ולהכרעה ציבוריים.
אינני פוסל בדיקת חשדות לגבי ביצוע עבירות כלפי כל משרת ציבור, תהיה דרגתו אשר תהיה. אולם לא כחלופה להליך הדמוקרטי אלא כדרך לקיים רמה נאותה של מוסר עבודה , יושר אינטלקטואלי ושירות אמיתי לציבור; לא כצייד מכשפות.
כל מי שעיניים בראשו מבין שהאופוזיציה אינה עובדת כיום בשירות עם ישראל, אלא בשירות מתנגדיו. הוויכוח האמיתי הוא על גורל ארץ ישראל בין התומכים המאובנים של תוכנית החלוקה שעבר זמנה לפני יובל שנים לפחות (גישת היסוד של השמאל), לבין פתרון חלופי שעיקרו שליטה ישראלית על ארץ ישראל המערבית, עם אוטונומיה ערבית מסוג כזה או אחר בריכוזי האוכלוסייה הערביים העיקריים(גישת היסוד של הימין). ניסיונות ההפיכה האנטי-דמוקרטית נובעים מחשש גובר של השמאל שההיסטוריה הכריעה נגד עמדותיו ואמונותיו והיא נעה בדרך של הימין. לכן, לדידו כל האמצעים כשרים.
לאחר שיוכרע נושא זה, השמאל יתנוון והימין יתפצל והפוליטיקה הישראלית תעסוק הרבה יותר בעם ישראל וצרכיו. צפויים לנו מהפכים כלכליים-חברתיים לא פשוטים ב20 - 25 השנים הבאות.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
14
מפגינים נגד מטה הקשר בהרצליה
  לוכד מושחתים   18/12/17 18:12
כל מי שסולד מחבורת הפוטש של דיסקין וחבר מרעיו מהשב"כ= מוזמן להפגין מול משרדי חב' הסייבר שלהם = "סיימוטיב טכנולוגיות" ברח' הסדנאות 3 בהרצליה...
כתוב תגובה ל- לוכד מושחתים
יועז הנדל= תפוש פיקוד
  מריו פוזו   19/12/17 15:39
הפגנה במוצ"ש מול הבית של יובל דיסקין בישוב נירית ,ליד מיחלף שורשים בכביש 6. חושפים את הפוטש של המאפיונרים מהשב"כ.....
כתוב תגובה ל- מריו פוזו
תיקון=מיחלף חורשים ולא שורשים
  מריו פוזו   19/12/17 16:32
מתנצל , הגעתי רק אתמול מקורליאונה שבסיציליה, אבל השליטה של המאפיוזו פה דומה מאד. חובה לחשוף את מעלליו של דון דיסקין =הקאפו די טוטי קאפי[בוס הבוסים]...
כתוב תגובה ל- מריו פוזו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il