s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מגלומניה: ראש הממשלה אלדד יניב
מאת: רון בריימן  |  17/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השנאה היא מורשת בשמאל
  מוטי הקרייתי   17/12/17 14:01
הוא היה מנהיג פועלים.
הוא שלט ביד רמה בהסתדרות.
הוא היה מנהיג רוחני במחנה השמאל.

הוא כמובן נשא באון את השם יצחק בן-אהרון.
הוא הצטייד בפה הגדול שלא עשה שום חשבון לאיש.

שני דברים גורליים הנחיל בן-אהרון למחנה השמאל בישראל.

האחד ארע בתקופת המהפך הפוליטי בארץ כשהימין עלה לשלטון
ואז...נשאל האם הוא מכבד את הכרעת הבוחר. תשובתו הנחרצת:
"לא אינני מכבד את הכרעת העם". ומאז ועד ימינו השמאל בארץ
אימץ את גישתו של הגורו שהיה--להם בקיבוץ גבעת-חיים מאוחד.

השני ארע במלאת לו תשעים שנה כאשר לקיבוץ הגיע לברך חיים חפר
המשורר והפזמונאי הידוע. חפר שאל את בן-אהרון מהו סוד--חייו
הבריאים והארוכים,ואז תשובתו הייתה..."השנאה חיים רק השנאה".
כן...זו השנאה למחנה הימין שהולכת ותופחת מידי כל שנה--בשנה.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
היטבת לתאר
  שוחר-שלום   17/12/17 18:15
השנאה והיהירות הם הדלק והחמצן המניעים את השמאל. בן אהרון אמנם לא המציא את הגלגל אבל הוא ללא ספק היה מאלו שדירדרו אותו לתהום.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
המהות של השמאל: שנאה!
  יהודי מפוכח   29/12/17 23:21
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
2
בואו נחכה כולנו להחלטות
  אקטואלי   17/12/17 19:05
ראשית, גם אני נגד שחיתות וכל מי שנמצא בביהמ"ש מושחת שיקבל את מלאו העונש המגיע לו. אך אני לא מקבל את הביטוי "הוא אשם עד שתוכח חפותו". לכל אחד מאיתנו עומדת זכות החפות. מי שמחליט במדינת ישראל על הגשת כתב אישום הוא היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות, לפיכך אני מחכה בסבלנות להחלטות מהפרקליטות ומהיועץ המשפטי לממשלה. "מוות לציונות" או שימוש בשלטים של ה- בי,די,אס, בהפגנות הם לא נגד השחיתות!!! הם נגד דברים אחרים. אני אישית השתתפתי בהפגנות למשל במחאה החברתית שהתקיימה ברוטשילד בשנת 2011, ובמקומות נוספים במדינה, וכן בהפגנות לטובת פולארד. כי חשבתי שהן מוצדקות מאוד וחשובות מאוד. לא זכור לי שהיו הפגנות כאלה כנגד למשל, סגירת התיקים כנגד ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. לא זכור לי שיש הפגנות כנגד התיקים העומדים הרבה זמן בנושא רות דוד ועו"ד פישר, שלפי העיתונות נעשו על ידם לכאורה מעשים פליליים. רבותיי יש הרבה תיקים שנסגרו ואותי אישית הם קוממו ועדיין סתמתי את האף "והמשכתי הלאה". עו"ד אלדד יניב טען בעבר שעל מעשים שהוא עצמו עשה, היום הוא היה הולך לכלא עבורם. אני לא יודע מהם המעשיים שהוא מדבר עליהם, והם לא באמת מעניינים אותי, מעניין אותי איך הוא הפך להיות האביר על הסוס הלבן שמוביל את העדר בהפגנות בת"א ובפ"ת. הגיע הזמן שכולנו נעצור ונחשוב, הרי כולנו נגד השחיתות, אולי התבלבלנו קצת? אולי ההפגנות האלה יוצרות "אי סדר" בדמוקרטיה שלנו. אני לא רוצה לחשוב על הסיטואציה שהיועץ המשפטי לממשלה יסגור את התיקים העומדים כעת לחקירה. מה אז יעשו אותם מפגינים?? האם יקבלו את הדין כמוני או שיטענו שהיועץ המשפטי לממשלה הוא המושחת, וכל החצים יופנו אליו. אגב, החוק לא מחייב את ראש הממשלה להתפטר גם אם הוגש כנגדו כתב אישום. נראה שבקרוב יהיה שמח במדינה – הניחוש שלי שהבחירות יתקיימו במועדן עם כל המשתמע מכך.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
3
מפאיניקים /הסתדרות/קיבוצים
  ישע .   17/12/17 19:27
היו אלף מונים יותר מושחטים ו לא עמדו לדין .מפאי/מרצ/לפיד בוגדים ב עם ו מדינה זה סכנה קיומית
כתוב תגובה ל- ישע .
4
במצעדי גאווה יש לפחות צבעוניות
  יהודי מפוכח   17/12/17 19:52
במצעדי גאווה יש לפחות צבעוניות ואווירה עליזה. במצעדים של אלדד יניב יש שינאה, שינאה ושינאה. יש להקיא ולהוקיע את האיש המתאפיין בצביעות/שחיתות.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
5
דור חסר תרבות וחסר כבוד
  רה"מ יניב? אוי וי   17/12/17 20:57
אלפי אנשים ריקים הנוהרים כעדר אחר טיפוס כה מגונה ודוחה כיניב (ובן זוגו נפתלי) מעידים שפני הדור כפני הכלב. פשוט תמוה מי הם אנשים אלה הבוחרים ב"מנהיג" בדמותו של יניב, ואינם רוצים להבין שזו צביעות במימון הקרן להשמדת ישראל. והשבוע הצטרף לעדר גם הרב יובל שרלו (!!!). מה הפלא? מי שהיה חבר (או עדיין?) בקבוצת "שחרית", קבוצת אישי ציבור דתיים וחילוניים - ביניהם ירון לונדון, אמנון דנקנר ומוטי שקלאר, שקיימה מפגשי לימוד משותפים - לא מפליא ש"יכשיר" את ההפגנות של אלדד יניב..... בושה.
כתוב תגובה ל- רה"מ יניב? אוי וי
6
עפים על עצמם
  באום   18/12/17 00:09
המפגינים לא באמת רואים באלדד יניב מנהיג,הוא פשוט איש אירגון ,מנהלה ויחסי הציבור של ההפגנות והבעיה העיקרית של ציבור ההפגנות היא שאין להם באמת מנהיג. מנהיג רואה דברים מיותר גבוה וכשאין, הכל נראה כמו קרנבל לא מוצלח. נכון שיש מי שדוחף מאחורי הקלעים וגם מממן אבל הוא לא מנהיג, הוא קומבינטור.המפגינים הם אנשים שאיבדו את הדגלים שהיו להם ומאמצים לעצמם כל פעם דגל חדש כדי לצוף מעל המים.הישרדות מה שנקרא.פעם הם הפגינו נגד העוני(שלא היה),פעם אחרת הם הפגינו נגד אי התקדמות בתהליך מדיני(שמעולם לא באמת היה),פעם אחרת נגד הבעיה הדמוגרפית, פעם נגד הפאשיזם(שלא היה), פעם נגד חיסול הדמוקרטיה (שלא היה) ,פעם על התנהלות קשרי החוץ והנתק עם אובמה ותמיד נתניהו אשם.הפעם זו שחיתות לדבריהם ואלה תמיד אותם אנשים.כרגע מישהו שקרוב לנושא השחיתות,אלדד יניב, לקח על עצמו לארגן את העסק ואותם אנשים מוצאים את עצמם בחברותא ויש כבר טעם לחיים. אבל ההיסטריה שהם מקרינים נובעת מהעובדה שהם יודעים שאין למעשה עילה להגשת כתב אישום נגד נתניהו.אם היתה וגורמים במשטרה היו אומרים להם על בטוח שיש כתב אישום,הם היו נרגעים וממתינים אבל אף אחד לא במשטרה ולא בפרקליטות אומר להם את זה ולכן הם נכנסים לאמוק של הפגנות וציוצים על מנת ליצור מצג שווא שיחפה על המבוכה שלהם.אדם שנפגע ממישהו,על מנת לא להיראות חלש,פתאום ניהיה עליז וצוהל יתר על המידה.זה בדיוק מה שקורה למפגינים. שטופים מהתקשורת הם עפים על עצמם ,זוכים בכמה רגעים של אופוריה ונורא רוצים לשמוע את משק כנפי ההיסטוריה מעליהם . הם מדמיינים כבר איך בעתיד ידברו עליהם ושוכחים שמפגיני רוטשילד 2011, חשבו את אותו הדבר.אז חשבו. אי אפשר ליצור בעיות יש מאין, ככל שתנסה יותר,תיראה פתטי יותר.
כתוב תגובה ל- באום
באום: בגילך המתקדם מתחילה אצלך
  מואב   18/12/17 18:18
ארוזיה של הקורפוס קלוזום. אנא פנה לד"ר שרצקי הנוירולוג הפסיכו-גריאטרי בבית חולים שמואל הרופא בבאר יעקב. הוא ינסה לשמר את מעט התאים האפורים במוחך.
כתוב תגובה ל- מואב
תודה על המחמאות.
  באום   18/12/17 19:27
באמת שלא היית צריך.אבל דקר אותך,אל תספר לי שלא,אחרת לא היית מתאמץ להוציא הברקה בעלת אינטלקט כל כך מזהיר.טוב,לפחות יש לך משהו מזהיר כי העתיד שלכם לא ממש מזהיר.כמה זמן לא ניצחתם בחירות? תזכיר לי.
כתוב תגובה ל- באום
7
ד"ר ולא מבין? שחיתות זה נתניהו
  וייזוסי צולל   18/12/17 02:18
ישב הדוקטור והגה רעיון.. יניב לא מעוניין במאבק בשחיתות אלא רק שונא את נתניהו כמו אלפים נוספים.. הוא מסכם.. הדוקטור לא הבחין ששחיתות זה ביבי.. וביבי זה שחיתות, הוא לא שמע לא ראה.. הבט סביבך יא דוקטור וראה שהוא השחית גם את הסביבה, או שאל את שמרון קופון..
כתוב תגובה ל- וייזוסי צולל
הדוקטור מבין היטב
  שוחר-שלום   18/12/17 11:00
ורמת ההבנה שלו גבוהה הרבה הרבה יותר מכל תקרות הזכוכית שלך. כאחד מהאספסוף הנמוך והמתלהם אינך מסוגל אפילו לדמיין את מה שהדוקטור מבין. ומצד שני כל מה שאתה מבין הוא מעוות, מסמורטט, רעוע ועכור. וזו בדיוק הסיבה שאינך רואה שהגורואים החדשים של השמאל הם-הם אידאת השחיתות ואילו ראש הממשלה מר בנימין נתניהו מגלה מנהיגות חכמה אחראית וראויה. הדברים האלו לא נכתבו עבורך משום שלא תבין מה מהם. הם נכתבו רק כדי לאזן את השטויות שכתבת.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
8
הימנונים בפאניקה
  הירונימוס   18/12/17 10:03
ומשדרים בהיסטריה את המסרים מבית ראש הממשלה במאמץ להשחיר את פני הלוחמים בשחיתות. אבל זה לא יעזור לכם, עשרות אלפי אנשים רוצים ממשלה ושלטון נקיים והגונים, מעולם לא היה כאן שלטון כה מושחת הנגוע בבגידה, שלמונים ושוחד. אלדד יניב ומני נפתלי הם שני אנשים אמיצים שמפגינים בהתמדה ועקשנות כבר למעלה משנה, בתחילה הם היו בודדים אבל צדקתם חלחלה אל אלפים רבים. ניסיתם לעצור אותם, להשחיר אותם, להפליל אותם אבל העם לא קונה את הסחורה המלוכלכת של הבריימנים והלאופרטים. אנחנ לא נפסיק להפגין עד שהמושחתים יועמדו לדין!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
נפתלי ויניב
  באום   18/12/17 11:35
מעולם לא היו בודדים.תמיד היו איזה מאה אלף שמאלנים שהיו מוכנים לצאת לרחובות כדי להעיף את נתניהו והימין.הם מופיעים כל הזמן בפורמטים שונים ועל נושאים שונים,מרימים דגלים שונים ותמיד צריך להעיף את נתניהו.היה צריך להעיף אותו כאשר הוא דחה את אבו מאזן,כאשר בארץ אנשים חיפשו אוכל בפחי אשפה(?),כאשר אובמה הרים רגלים על השולחן,כאשר היתה שריפה בכרמל,כאשר הוא העיף מפה את קרי,כאשר האוניה עלתה על שרטון והרכבת ירדה מהפסים.אז עכשיו זה בגלל השחיתות ומחר זה יהיה בגלל משהו אחר.במילים אחרות,אל תעשו מעצמכם לוחמים,אתם לא.בסך הכל שמאלנים מתוסכלים שלא מצליחים בבחירות ,רוצים לעשות מהפכה ,אין להם את לנין או טרוצקי ועם ישראל זה לא העם הרוסי. אז תוציאו קיטור ותדמיינו שאתם מהפכנים,אתם לא וגם לא תיהיו.אגב,אל תשכחו גם בשבת הבאה לא רק להניף שלטים כמו "העיתונות שלנו,השופטים שלנו,המשטרה שלנו ואנחנו ננצח",אלא גם לצעוק לעבר תושבי דרום ת"א "גזענים,נאצים,רוטשילד זה שלנו ולא שלכם",זה עוזר למלחמה בשחיתות.
כתוב תגובה ל- באום
הירו-נפלת מהמאדים?אלדד יניב
  אמר שהוא עבריין!   18/12/17 12:22
שוב אתה קופץ כנשוך נחש ומפזר אמירות שיקריות. יניב עצמו אמר בראיון נרחב שעשה דברים עברייניים שראויים להשימו בכלא! והוא יודע-כי הוא עו"ד... הלאה, נפתלי הוא היחיד שברור שהוא עבריין כולל על מה שעולל בעת שהיה בבית רוה"מ ועל כן קיבל מעמד עד מדינה. שני אנשים מפוקפקים אלו אתה מכתיר כאבירי המלחמה בשחיתות??? אתה כנראה מתפרנס מהפצת דברים הפוכים לאמת. ןאם מדובר בשינאת חינם שמניעה אותך-אולי יום אחד תחווה רפואה שלמה .
כתוב תגובה ל- אמר שהוא עבריין!
"הלוחמים בשחיתות"
  שוחר-שלום   18/12/17 13:44
הם צאצאיו הרוחניים של רובספייר, בגיבוי מוראלי של אדיוטים שימושיים מכל הסוגים והמינים. בתור ימנון מצוי אני יכול להבטיח לך שהפניקה מאיתנו והלאה :)
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
לא לחינם מגן הזרזיר על העורבים
  מגיב ותיק   18/12/17 14:01
יש על זה ביטוי מתאים : דזלבע דרעק.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כל מילה שלך בסלע ועוד..
  בושה למגיבים פה.   19/12/17 13:05
רוב אלה שמפגינים אינם סמאל! הם ימניים שתומכי באג'נדה של מנחם בגין- ולא! בכינוי ליכוד העכשווי, שאיננו דומה לליכוד המקורי שהעם הצביע עבורו.
כתוב תגובה ל- בושה למגיבים פה.
9
טמטמת של פטפטת
  עובר אורח   18/12/17 14:10
אם אתה נמצאת כשר לכהן כיו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, אז כן, אישי הנכבד, כי אז האיש שאתה מגדיר אותו כמגלומן על-פי משקל זה יכול וראוי לכהן בכל תפקיד בכיר בניהול המדינה. הוא גם משפטן וגם עולה עליך הן בתבונתו ויכולותיו נעלות משלך בכמה דרגות. חוששני כי רשימה זו מייעדת אותך, מר בריימן מרחיב הלוע להימנות עם אותם נעלים כמו הפטפטנית הלאומית מירי רגב שהיא שרת התרבות וממלאת מקום ראש הממשלה, פיצי חתולביבי המטומטמת סגנית שר החוץ (מי זה בכלל?), הפושע בעברו הלא-מפואר אריה דרעי שחזר לכהן כשר הפנים (!) היכן ששדד את קופת הלאום לעינוגיו בטענות עלובות של תיקון "קיפוח עדתיי, אורן חזן שמונה (בעל העבר הבולגרי) לתפקיד סגן יו"ר הכנסת (בהקפאה עמוקה, אמנם), יו"ר הקואליציה החשוד הנודע לתהילה דוד ביטן, יו"ר וועדת הפנים המתנהל בגסות כבעל באסטה דוד אמסלם ורבים אחרים מן הסוג המאוס של כל אלה, כי אז אלדד יניב גאון לעומתם וראוי לכל תפקיד בכיר כשיהיה מבלי שכותב רשימה זו שאיננו פסיכולוג אלה דוקטור למשהו אחר, יגדיר אותו כמגלומן, תואר שאולי ראוי היה לכבד בו את ראש הממשלה המביש בתולדות האומה? אני מציע למר בריימן לבחון עצמו היטב הן לגבי כלל דעותיו והן לגבי משקלו הסגולי בבואו להגן בגופו על בית נתניהו שעוד עלול להירשם הוא ורעיתו שרה לצדם של אחאב ואיזבל, עם סוף פחות מר אבל עם רמת שחיתות זהה ... ועל זה נאמר: סייג לחוכמה - שתיקה!
כתוב תגובה ל- עובר אורח
לפי הסגנון שלך
  באום   18/12/17 15:25
והמילים שאתה משתמש בהן,באסטיונר הוא ג'נטלמן אנגלי לידך.אם היה לך שכל לפחות היית מנסה להסוות את הבאסטיונריות שלך אבל כנראה שזה לא הצד החזק שלך.אם נתניהו הוא רוה"מ מביש או לא,זה לא העניין,העניין הוא שהוא שידרג את המדינה למעלה בכל המובנים ששום פיגורה מהשמאל לא הצליחה לעשות מאז שדור המנהיגים הראשון הלך.מה שכן היא הצליחה זה להשכיב אנשים ברחובות בלי יכולת לקום יותר עקב פיגועים שנגרמו כתוצאה מטימטום של ראשי ממשלה....מהשמאל.אף אחד לא אשם שאתם לא מצליחים להוציא מנהיגים בעלי שעור קומה ואת התיסכולים שלכם תוציאו בחדרי כושר או בריצות מרתון מגניבות ולא על עם ישראל.
כתוב תגובה ל- באום
באום, זוכרת אותך ממרכז הליכוד
  הניה וילטר   30/12/17 20:42
מעולם לא מאוחר לשנות דעות. גם אני הייתי במחנה הימין, אבל אחרי ששמעתי את מעשי נתן אשל הדתי החרמן ומצלמתו ללא כל תגובה של שרה השרוטה ובעלה הנהנתן, החלטתי שאין לי חפץ בליכוד.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
10
בריימן כהרגלו שקרן ומסית
  1 העם   19/12/17 04:25
מסית, ציטוט: "החלפת שלטון דמוקרטי בכוח הרחוב ובניגוד לפסיקת הבוחר" - החלפה כיצד? מהפכה בכוח? טנקים עולים על הכנסת? או שימוש בכלי הכי דמוקרטי שיש, חופש הדיבור, להשפיע על דעת הקהל... ..... ..... ושקרן: התייחסות לשני פסקי דין הפוך ממה שנאמר בהם. בקשר לדרום ת"א אמר בג"ץ כי במדינה דמוקרטית לא ניתן לכלוא אדם ללא משפט, וכי על הממשלה לכבד הסכמים שעשתה עם מדינות באפריקה שהיסכימו לקבל מגורשים, ובהסכם מופיע המושג "גירוש מרצון", לא בג"ץ המציא את זה. ... בקשר לנושא גופות המחבלים, בדמוקרטיה מותר לאזרח לבצע כל פעולה שאינה אסורה בחוק, ואילו לשלטון מותר לבצע רק מה שהוסמך בחוק. השלטון נשלח לעשות שיעורי בית, ולייצר חוק שיסמיך אותו לבצע את הפעולה. ..... ..... שנאתו של בריימן לבג"ץ ולשמאל כה גדולה עד שאיבד כל שיקול דעת הגיוני, ומנסה להעביר כאן שטיפת מח לציבור תמימים שמאמינים לדבריו. ..... ולגבי בריימן בתור "הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי", תמהני מה דעת חברי אותו חוג על דבריו של מייצגם...
כתוב תגובה ל- 1 העם
11
השאלה היא מי מממן את ההצגה?
  א-ת   19/12/17 10:34
האם כסף שמגיע במישרין או בעקיפין מגורמים בגרמניה? אם כן אז האם במישרין או בעקיפין מממשלת גרמניה?. האם ממפלגה הסוציאל דמוקרטית של האדון שר החוץ זיגמר גבריאל? אם כן אז ברור שמטרת ההצגה היא החלפת רוה"מ הנוכחי בבובה שתפקיר את בטחון ישראל ותחזיר אותנו להיות מדינת חסות בגבולות אושוויץ.
כתוב תגובה ל- א-ת
12
בין המגיבים יש כמה נמוכי מצח ה
  יהודי מפוכח   19/12/17 20:55
בין המגיבים יש כמה נמוכי מצח העונים על ההגדרה הקולעת: האספסוף של מני נפתלי והאנרכיסטים של אלדד יניב.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il