s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקדיח את תבשילו
מאת: חיים משגב  |  18/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מענין מי מספק חומר לכתבות
  ישע .   18/12/17 02:43
עוינות נגד הנדינה ל דרוקר ו אברמוביץ ?? ?
כתוב תגובה ל- ישע .
2
המפכ"ל אשר תלו בו תקוות
  תיעוב האזרחים   18/12/17 05:33
שיטהר את המשטרה המושחתת וינקה את האורוות, במהרה הפך את עורו והצטרף למפכ"לים הקודמים שהלכו יד ביד עם השמאל. יש לשאול סוציולוג מה גורם לקצינים בכירים של המשטרה להשתנות וליישר קו עם התקשורת, עתונאי השמאל ועם השופטים. בציבור יש אכזבה רבה ממפכ"ל תימני וחובש כיפה זה.
כתוב תגובה ל- תיעוב האזרחים
המהפך של האנשים האלו נובע
  ב_שמואל   18/12/17 10:06
המהפך של האנשים האלו נובע מהסיבות שהשמאלנים אישרו את מעומדתם לתפקיד. כל מי שאינו מתאים לשמאל אינו מתמנה. הדבר נעשה באמצעות חשיפת מידע עליו שנשמר עד כה במרתפים החשוכים של המאפיה השמאלנית או באמצעות תפירת תיק פלילי כשאי אפשר להשתמש בחומר אמיתי. אני מניח שהמפכ"ל לא היה מודע לכך שיש חומר עליו או שלא האמין שישתמשו בחומר הזה או שיתפרו לו תיק פלילי, אבל היום הוא חייב להבין שהחברים שלו נאמנים לגורמים אנטי ציוניים ולכן הוא האויב שלהם (עד שישתף פעולה עם פושעי המדינה) והם יעשו לו את מה שהמפכ"ל עשה לערבים כשהיה בשרות השב"כ. ככה פעלו נגד ראובן רבלין כשהעז להתמודד מול הנבל שמעון פרס וכך עשו לפואד בן-אליעזר שהעז להתמודד מול רבלין הנוכל. רבלין הנוכל ידע לסגת מההתמודדות מול נציג הפושעים מהשמאל וזכה להיבחר לנשיאות ואילו פואד לא הבין שלקומוניסטים אין רחמים והוא מת בצער ובביזיון של אדם שהיה כפסע מראשות הממשלה (כראש מפלגת העבודה) וסיים כעבריין פשוט. המפכ"ל בחר את המחנה החזק ובגד במדינה (כמו קציני המטכ"ל ושאר ראשי מערכות הביטחון הפועלים עבור מדינות זרות)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
3
משגב כבר "מזהה" את אלשיך
  שלמה המגיב   18/12/17 09:22
לא רק שמשגב "חושד בכשרים" , כאשר "מזהה" את המפכ"ל כמושפע פוליטית כנגד נתניהו והימין , אלא גם מטמטם את הקוראים ומסית אותם כנגדו , למרות שהוא כמשפטן ותיק , יודע היטב שמפכ"ל משטרה בתוקף תפקידו , אינו מעורב בכלל בחקירות אנשי ציבור בכירים , אלא רק מעודכן ( מן הסתם ) , עפ"י פקודת המשטרה והוראות המטה הארצי ( שהן הבסיס החוקי שמגדירות תפקידים וסמכויות של בעלי תפקיד במשטרה ) אין למפכ"ל משטרה בתוקף תפקידו שום סמכות לפתוח תיק או לסגור תיק אפילו בעבירת עוון אלא לבעלי תפקידים ספציפיים בתחנות המשטרה ,וביחידות החקירות המיוחדות במטות המרחבים , המחוזות והמטה הארצי. פתיחה בחקירה כנגד אישים בכירים ( שרים , חברי כנסת ,ראשי ערים , רבנים ראשיים וכיוצ"ב ) היא בסמכות היועמ"ש בלבד שגם מעורב אקטיבית בחקירות אילו בקשר ישיר עם ראש אגף החקירות וראשי היחידות המיוחדות ורק הוא רשאי להפסיק חקירה או להמשיך אותה , או להורות על השלמת חקירה לכיוון זה או אחר , והמפכ"ל רק מעודכן ואמור בתוקף תפקידו לתת את האמצעים ליחידות החוקרות לבצע את תפקידן. ודוקא במקרה של אלשיך , שאינו משפטן , שבא מבחוץ ואין שום מושג בנושא חקירות פליליות , אין שום סיכוי שינחה \יורה\יכוון\ישפיע על החוקרים בהיבט זה, ובודאי שלא "יטייח" חקירה או יכוון אותה לכאן או לכאן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה או תמים או תחמן
  בן כמה אתה שלמהלה   18/12/17 10:03
שלמה המגיב לאחר שקראתי מה שכתבת קשה היה לי להחליט אם מדובר בכותב תמים בגיל בי"ס או באיש ממולח ותחמן המנסה לשטות בקורא בחלקלקות לשון.
האמנם אתה באמת תמים עד כדי כך שאתה כותב שמפכ"לנו אין שום דרך להשפיע או להציג את עמדתו? נו באמת... נראה לך שהוא "רק" משקיף מהצד ? אם כך כיצד נוצר הזרם הראיוני עם אנשי תקשורת ? בתור שב"כניק לשעבר הוא ידע היטב לחיות בעולם הצללים אז מה פתאום התשוקה האדירה לשוחח בתחיפות כה גדולה עם כל עיתונאי שמזוהה עם השמאל? זו אינה ספקולציה - זו עובדה !! וכפי שכתב חיים מישגב זה רק קצה הקרחון בלי לספור את שיחות הטלפון
אז על מה אתה מדבר "תמים " שכמוך
כתוב תגובה ל- בן כמה אתה שלמהלה
מי כאן "התמים" ?
  שלמה המגיב   18/12/17 12:47
גם אם מפכ"ל ( כולשהו ) "מציג את עמדתו " בישיבה בנושא החקירה , אין לה שום משמעות מיקצועית על החוקרים וגם אין לו סמכות להורות להם איך לחקור , באשר הם מקבלים בסיטואציה כזו הוראות רק מראש אגף החקירות או מהיועמ"ש , או מהפרקליט המלווה , והדברים הללו מוסדרים ונהירים לכל מפכ"ל , מה עוד שמדובר באלשיך שבא מבחוץ ואין לו שום מושג בחקירות פלילית בפרט ובחוק ומשפט ככלל. "עמדתו" של מפכ"ל בחקירה פלילית שכזו , הינה סתם הבעת דעה ותו לא ואין לו שום "דרך להשפיע" על מהלך החקירה , כיוונה , המשכה , הפסקתה או טכניקות החקירה והוא לא קובע כאן כלום ושום קשר של מפכ"ל עם עיתונאי זה או אחר , או גורם פוליטי זה או אחר לא ישפיע בכלל על החקירות האלה ותוצאותיהן. נו באמת , מנדלבליט "עובד" אצל המפכ"ל ? מה השטויות הללו ? אם אין ראיות בתיק כולשהו , אז המפכ"ל יכול "לכפות" על הפרקליטות להגיש בכל זאת כתב אישום ? ואם יש ראיות כנגד מישהו "חשוב" , אז המפכ"ל יכול לאלץ את הפרקליטות לסגור את התיק ? . טוב , נראה לי כי למשגב הערמומי יש הרגשה "לא טובה" בהקשר לחקירות נתניהו והוא כבר מכין נימוק מדוע "הוגש נגדו כתב אישום" למרות שהוא "לא עשה כלום" ורק מפכ"ל "מושחת" ששונא את נתניהו ( רחמנא ליצלן) , גרם לכך ולא בצדק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על הכנת "הרקע" ע"י משגב
  שלמה המגיב   18/12/17 17:20
כבר לפני חודשיים הבין המשפטן משגב , מהפירסומים החלקיים בתיקשורת ,שהחקירות כנגד נתניהו הולכות "לכיוון לא טוב" מבחינתו , ודאג במאמרים שפירסם אז באתר , לגמד את המפכ"ל והיועמ"ש ולייחס להם אינטרסים אישיים כנגד נתניהו , כאשר הגדיר את המפכ"ל "שאינו נקי משאיפות פוליטיות..מפיץ כזבים בלתי נלאה..אינו יודע בין ימינו ושמאלו.." ואת היועמ"ש מנדלבליט הגדיר כאחד שמה שמעניין אותו זה מינויו בעתיד לשופט עליון !. אתם הבנתם את משגב ? מינויים אישיים של נתניהו של מפכ"ל דתי ומתנחל לשעבר ויועמ"ש דתי שהיה גם מזכיר הממשלה שלו , הם כבר מוגדרים ע"י משגב כמושחתים שמכינים באופן לא מיקצועי ומוטה פוליטי לשמאל (!) , את הפלתו של נתניהו . נו , והיה ובאמת יוגש כתב אישום כנגד נתניהו ( ואני אישית מקווה שלא , כי זה ממש מביך לראות ראש ממשלה שני בכלא ), אז משגב יוכל לומר - אמרתי לכם - כי רק מפכ"ל ויועמ"ש מוטים לשמאל , אליבא דמשגב , יעיזו לעשות זאת כנגד ראש ממשלה ימני "שלא עשה כלום כי אין כלום".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה יקירי- איש חכם שותק.
  מדמוני אסף   20/12/17 23:12
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
4
הוא יצא מהחושך לאור
  מוטי הקרייתי   18/12/17 09:33
אין ספק שהיו ציפיות גבוהות.
היה צורך בשידולים להוציאו מהחושך לאור.
עקב תפקידו בשרותי הביטחון הוא לא נחשף למצלמות.

רבים יגידו שבגלל גודל הציפיות ממנו אכזבתם כעת קשה.
אמצעי התקשורת והשמאל בישראל מצאו שאלשיך יהיה להם המקבת
שתהלום ללא רחם בראש הממשלה והמקורבים שלו באשר הם קיימים.
אי-לכך הוחלט בחוגים האינטרסנטים לרפד היטב את האתרוג החדש.

והוא...כבר מתכנן את צעדיו לכבוש עמדה פוליטית בתום כהונתו.

סביר להניח שזה מנת-חלקו של אדם נורמטיבי שיצא מהחושך לאור.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
5
כפי שפורסם ע"י הפרקליטות,הדיוק
  בני בנקר   18/12/17 09:39
של "המלצות" המשטרה נופל מדיוק של הטלת מטבע,הרבה פחות מ 50% של המלצות להעמדה לדין מאושרות ע"י הפרקליטות. מפכ"ל שמקיים פגישות עם עיתונאים שכל עיסוקם הוא נושאים פוליטיים ומדיניים הוא פגע רע,תפוח רקוב במשטרה שאמורה להיות נטולת פניות. אבל מה כבר אפשר לצפות מגוף,שדוברתו הודיעה לאחר הדיון בבג"ץ על התנהלותו הכושלת של המפכ"ל בפרשת הקצין הבכיר מלהב 433,כי בית המשפט העליון "קיבל" את מרבית טענות המשטרה ? ג'ורג' אורוול מתהפך בקברו ! חוץ מלקבוע במפורש שעל המפכ"ל להדיח את הקצין,בג"ץ עטף את המפכ"ל בזפת ונוצות על התנהלותו הכושלת ורמז לו בצורה שאיננה משתמעת לשתי פנים,כי לא ישלים עם פחות מהדחת הקצין מתפקידו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בנקר- כל מילה בסלע.
  זו האמת העירומה.   18/12/17 13:37
כתוב תגובה ל- זו האמת העירומה.
6
אלשייך חובש שני קובעים(כיפות
  ישע.   18/12/17 10:10
אחד של שב"כ ו אחד של מפכ"ל משטרה.ב שני הקובעים אלשייך מזלזל ב אזרחי מדינת ישראל היהודים.הכנסת פוליטיקה ב משטרה גורם נזקים רבים ל שלטון החוק.חובה להעמיד אותו לדין.הבעיה ש משטרה/פרקליטות/שופטים/דקטטורה תקשורתית פושעת בוגדת משתפים פעולה נגד מדינת היהודים.עד מתי עוכרי ישראל יעלוזו
כתוב תגובה ל- ישע.
7
הפרקליט המזדקן מפיץ זוהמה
  הירונימוס   18/12/17 10:12
הנובעת מבית ראש הממשלה המושחת ביותר בתולדות מדינת ישראל. הימנונים יורים בכל הכלים נגד המפכל, נגד היועץ המשפטי, נגד מבקר המדינה, נג אלדד יניב, נגד מני נפתלי ונגד כל מי שלא מלקק למשפחה המושחתת והטפילית השוכנת ברחוב בלפור. אבל זה לא יעזור לכם, ביבי בדרך לכלא ואשתו אחריו.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
עוד המחשה נפלאה של האמירה:
  בני בנקר   18/12/17 11:59
הנבואה ניתנה להירונימוסים",סליחה,לשוטים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ועוד משהו: כמה אופייני לסמולני
  בני בנקר   18/12/17 12:05
חסר תרבות,למצוא בגילו של ד"ר משגב עילה להשתלח בו. מעניין איך היה מגיב לימני שהיה מתייחס לגנאי,לגילו של אבו מאזן,מכחיש השואה ומתכנן רצח ילדים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הירונימוס, כאשר אני רואה
  ב_שמואל   18/12/17 13:20
הירונימוס, כאשר אני רואה את המושחתים קוראים ללמלחמה נגד השחיתות של נתניהו, אני חושב שאם המושחתים קוראים לנתניהו "מושחת" זה סימן שהוא מגה מושחת, ומצד שני, הרי אני לא מאמין למושחתים האלה - שאני מכיר אותם כמושחתים - אז מדוע אני האמין לנבלות האלו? ככל שהמושחתים הידועים יצעקו כלפי נתניהו, כך ברור שנתניהו צדיק וטהור. דרך אגב, איך זה שהמושחתים הידועים הם אלו שתומכים בבוגדים? האין החפיפה של העובדות מלמדת על אותם אנשי תרבות מעוותת של הקומוניסטים שכתבו את "הפרוטוקולים של זקני ציון"?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הירונימוס כלבלבו של דיסקין
  ד"ר פסטר   18/12/17 18:03
רחמנות על היצור הזקן שסופח למשפחת הפשע של "ותיקי השב"כ": הכלבן=דון יובל דיסקין, סגן הכלבן= השנב"צ רוני אלשייך, נבחן א'= מני נפתלי, נבחן ב'=אלדד יניב, מפקחי הכלבת=צפריר כץ, ותמיר בכור...
כתוב תגובה ל- ד"ר פסטר
פסטר, ומה דעתך על ביב נהנתניהו
  ד"ר הרשקו   26/01/18 07:50
ועל התנהגותה של משפחת המלוכה עם בן הולל וחובב זונות, ואביו הטוען שהוא דווקא חינך אותו לכבד נשים, בייחוד את אלו הנענות לחיזוריו ומשתגלות אתו בדירת מסתור בפתח תקוה בשנות ה-90, כאשר היה כבר נשוי למדאם פומפידור.
כתוב תגובה ל- ד"ר הרשקו
8
ד"ר משגב,ניסיתי לשלוח לך מכתב
  בני בנקר   18/12/17 13:31
דרך הקישור באתר זה והמכתב נידחה עקב כתובת שגוייה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
9
הכשל המובנה והחמור בפעולת בית
  בני בנקר   18/12/17 15:36
המשפט העליון,שאיש לא מדבר עליו: במדינה קטנה,ארה"ב,עם רק כ 300 מיליון תושבים,בית המשפט העליון דן בכ 400 תיקים לשנה,תמיד נושאים חשובים ביותר והכי חשוב,תמיד בהרכב מלא של תשעה שופטים. במדינת חלם המכונה ישראל,בית המשפט העליון דן בלמעלה מ 10,000 תיקים לשנה. הביטול המופקר של "זכות העמידה",הפך את העליון לערכת ערעור ראשית,זמינה ומשתוקקת,על החלטות הממשלה והכנסת. הכמות המטורפת של תיקים,מחייבת לדון ברובם בהרכב מצומצם של שלשה שופטים,לפעמים באחד ואני בטוח שתסכימו אתי שקביעת השופטים שידונו בתיק פוליטי,חברתי,דתי או כלכלי,קובעת ב 99% מהמקרים את פסק הדין. זאת שערורייה. השתמשתי במילה עדינה. נשיאת העליון גורמת לאפה להתארך,כאשר היא חוזרת פעם אחר פעם על האמירה שלה,שאיננה אפילו אמת לשעתה,שהשופטים בעליון פוסקים לפי החוק ולא לפי השקפת העולם שלהם. הרי ברור שאם השופט סולברג היה דן בתיק גופות המחבלים במקום השופט דנציגר,הפסק דין היה זהה... 30 עמודים הכביר מילים השופט דנציגר בפסק דינו,כאשר המוטיב העיקרי הייתה טענתו שאין הסמכה מפורשת בחוק לפעולת הממשלה. יש לי שאלה: האם יש בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו,שנחקק בקולות כרבע בלבד מחברי הכנסת, הסמכה מפורשת לבית המשפט העליון,לבטל חוקים שמחוקקת הכנסת ? מספרים לנו שהרכב השופטים נקבע "בהגרלה". אני מציע לשופט פוגלמן לשלוח לוטו,כי יש לו מזל רב והוא "מוגרל" לדיונים רבים במחלוקות ביש"ע ואילו כבוד השופט סולברג ,ראוי שיחסוך את כספו,אין לו מזל... ד"ר משגב,אני חושב שמה שהצגתי בתגובתי,ראוי לכתבה שלך בנושא.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
10
ואני חשבתי לתומי שרוני אלשייך
  קורןנאוה טבריה   18/12/17 16:11
ואני חשבתי לתומי שרוני אלשייך יחזיר את אמון הציבור למשטרע: יטפל בהדלפות,ינקה את האורוות ויעשה ביעור חמץ? אבל אלשייך בחר להיות אתרוג שימושי בידי המפכ"לים לשעברים המזוהים ברובם עם השמאל הקיצוני ובידי כתבלבי התשקורת המונעים משנאה חולנית לראש הממשלה אותו הם מבקשים להדיח מתפקידו בתפירת תיק כי בקלפי אי-אפשר! בושה ליהדות חרפה לציונות וטרגדיה לדמוקרטיה! לצערי, טעיתי בגדול אי האמון גדל. העובדה שאיש במשטרה לא הכחיש ולא הפריך את דבריו של ראש מפלג החקירות בדימוס בועז גוטמן:"המשטרה והפרקליטות רוצות להפיל את שלטון הימין". (8/8/17) מעידה יותר מכל עם איזו משטרע יש לנו עסק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה, למה לא תספרי בגילוי נאות
  הלפרין מהצפון   26/01/18 12:39
שיש לך תיק במשטרה על מעשה חמור, ולכן יש בליבך תמיד נגד המשטרה והעומדים בראשה. בטבריה יש לי ידידים רבים שספרו לי את סיפורך, והוא אינו מחמיא.
כתוב תגובה ל- הלפרין מהצפון
11
אלי כהן בפייסבוק
  ב_שמואל   21/12/17 10:46
אלי כהן בפייסבוק: האתר: "רדיפה עד מוות" אינו מגלה לנו לאן נעלם המכשיר הנייד של קצין המשטרה ומה ניתן ללמוד ממנו. ואף אינו מגלה איך מתאבד (מרצון) עושה זאת באמצעות ירי בבטן. אנשי המשטרה בוודאי יודעים את התשובות. אני מאמין יותר לעיתונאי יואב יצחק מאשר למערכת אכיפת החוק הידועה בשקריה ובקונספירציות שהם שותפים לה. פרופ' היס לא נשפט משום שמשפטו יפתח הרבה מאד פרשיות של פשעי המשטרה (ושל הפרקליטות ושל שופטי הבג"ץ שהגיעו מהמערכות המושחתות האלו). אלי כהן, אני לא מכיר אותך. ברור שאתה מנסה להגן על קצין - שבמשטרה היו מעוניינים מאד להסתיר מפני הציבור את האמת.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il