s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פשיזם שמאלני בשדרות רוטשילד
מאת: חיים משגב  |  30/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פשיסט מומחה לזהות פשיזם
  חיליק111   30/12/17 08:58
כתוב תגובה ל- חיליק111
ההפגנה ברוטשילד היא הפיכה
  מקס פאואר   30/12/17 10:14
השמאל החליט לכבוש את השלטון בכוח, לאחר שהבין שאין באפשרותו לעלות לשלטון בבחירות דמוקרטיות, הם מינו ללהב 443 קצין חקירות אנס, שהוא חייב להם, לכן כול החקירות הם פיק ניוז, כול מטרתם ליצור אווירה שתאפשר להם להשתלט בכוח על הכנסת ועל ראשות הממשלה, כך פעל לנין העבריין, וכך מנסים השמאלנים המושחתים לעשות, לא ראינו הפגנות כאשר בוז'י נתפס עם מזוודות מלאות דולרים שוחד בחירות והלבנת הון, לא ראינו הפגנות שפואד קיבל שוחד ממובארק 25.000$ מדי חודש בחודשו לחשבון הבנק, ואת שרידי השוחד 600.000$ מצאו בכספת בבנק דיסקונט, לכן זה ברור, לא השחיתות כביכול מעניינית את השמאלנים, אלא כיבוש השלטון בכוח.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
ימינופשיסטים
  נחמת רבים   30/12/17 20:45
הימין החליט להחליף את רבין ולא בקלפי. שלוש יריות בגב. חלאות.
כתוב תגובה ל- נחמת רבים
שמיר מושחת!!בגין ושרון רוצחים
  לחיליק 111   30/12/17 18:20
לא נסלח לכם על הדרך שבה אתם עושים כדי להגיע לכס ראשות הממשלה, לא שכחנו כיצד כינתם כבל עם ועדה בהפגנות סוערות במיוחד את המנהיג הצנוע ביותר שידעה המדינה שמיר כמושחת. באותם הימים הודה מבקר המדינה בדוח שהופיע כי ברק קנה שלטון בכסף, האם שלטונות החוק עשו את תפקידם נאמנה לא ולא , הם לא ניסו למצוא את אותם כספים שנועדו לצדקה והועברו לעמותות ברק משום שבוזי ואלדד יניב שמרו על זכות השתיקה,כן אותו אלדד יניב המדבר היום על שחיתות או אבי אבות הטומאה של השחיתות בגיבוי של אותם אנשים טיפשים הלוקחים אותו כמנהיגם , מה זה אומר על המפגינים ?? לא שכחנו כיצד כינתם את מר בגין ז"ל המנהיג הראשון שעשה הסכם שלום עם מדינה ערבית רוצח וכל ערב ישבתם בפתח בתו והדלקת נרות נשמה?? על זה עוד תשלמו מחיר יקר בבדין של מעלה. לא שכחנו כיצד לא התביישם לכנות את גיבור ישראל שהציל את דרום המדינה במלחמת יום הכיפור כרוצח?? ולכן תשכחו מהעם , משום שהעם בגר ולא ייתן יותר יד להפלת ראש ממשלה מהטובים שידעה מדינת ישראל היקרה שלנו. מה שטוב למדינה שלנו טוב לנו אזרחים פטריוטים .
כתוב תגובה ל- לחיליק 111
2
הפגנות נגד שחיתות
  אשר....   30/12/17 09:25
גם אם יהיו 3 פעמים בחירות ביבי האדם שינהיג את המדינה לפחות עוד עשור!! מעלילים עליו!! ביבי אליל העם!!
כתוב תגובה ל- אשר....
3
אין לי מושג
  דחלילי   30/12/17 09:33
אין לי מןשג מי העניק לך תואר ד"ר אם אתה לא מסוגל להבדיל בין שחיתות לפאשיזם . למרות שפאשיזם הולך טוב עם שחיתות.
כתוב תגובה ל- דחלילי
4
חיים משגב= להלן המפעילים
  לוחם 99   30/12/17 09:44
מי שמפעיל ומממן את המחאה השמאל-אנרכיסטית וההפגנות הוא ארגון סודי של "ותיקי השב"כ " שהקים ומנהיג ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין. מטרתו של ארגון הפשע האנטי-דמוקרטי הזה היא להפיל את ראש הממשלה הנבחר ביבי נתניהו. השיטה החדרת אנשי הארגון לסביבתו הקרובה של רה"מ כדי לצבור מידע מפליל, והפעלת מערכות עויינות לימין=מערכות משפט- פרקליטות -תקשורת. בשנת 2011 הוחדר המאבטח-סוכן מני נפתלי למשרת "אב הבית", במקביל הוחדרו רוני אלשייך[סגנו של דיסקין] לצמרת המשטרה, יועז הנדל-למשרת ר' מערך ההסברה הלאומי. נוצר קשר עם אהוד ברק באמצעות משרתו אלדד יניב, ובעקבותיו הושג מימון להפגנות. דון יובל דיסקין הקים מטה של הארגון במסווה של חברת סייבר-אבטחה ששמה סיימוטיב טכנולוגיות[מזכיר את חב' יבוא שמן הזית של דון קורליאונה]... שממוקמת בהרצליה, ברח' הסדנאות 3. במטה חברים עוד שני ראשי אגפים לשעבר בשב"כ-צפריר כץ ותמיר בכור.ויש עוד... לצערי ביבי לא מפיק לקחים ואיפשר להם לאחרונה להחדיר לסביבתו הקרובה עוד שני סוכנים: ירון בלום[שבויים ונעדרים], ואתמןל = ר' מערך הסייבר הלאומי החדש יגאל אונא . אז מר משגב, בדוק, חקור, הפעל את קשריך ותתריע, בטרם יהיה פוטש.
כתוב תגובה ל- לוחם 99
5
יש כמ העובדות פשוטות וברורות
  הירונימוס   30/12/17 09:49
אשר גם נציונליסטים מאובנים כמו משגב לא יצליחו לטשטש: 1. מני נפתלי, אדם פשוט ועיקש, הצליח להוכיח בבית משפט את משטר הטירוף המושחת המתנהל בבית של ביביהו ושרה. 2. אותו מני נפתלי, נרדף אחרי השלטונות, פוטר מעבודתו, נשלל ממנו רשיון הנשק כמאבטח, הוכפש, הושמץ ולא ויתר. במשך שבועות ארוכים עמד לבדו מול בית היועץ המשפטי לממשלה ועל אף המעצרים והעלילות, הוא ממשיך במאבקו כבר למעלה משנה שלמה. 3. מני נפתלי הצליח לסחוף אחריו אלפים בפתח תקווה ועשרות אלפים בשדרות רוטשילד, הוא עשה זאת בעשר אצבעות יחד עם קומץ מתנדבים אחרים, ללא סיוע, ללא מימון ותוך מגבלות קשות שהטילה עליו המשטרה 4. אלדד יניב הצטרף אליו ושכנע עשרות אלפים בכנות כוונותיו ובחרטה השלמה על מעלליו שלפני כמעט עשרים שנה. הוא סוחף אחריו עשרות אלפים שמביעים מחאה נגד השלטון הנתעב והמושחת הזה ונגד הכנופיה שמנהלת את המדינה. אלו העובדות וכל השאר זה סיפורי מעשיות
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירונימוס טרול שב"כי
  לוחם 99   30/12/17 10:00
פלןצונימוס כמה משלם לך הארגון של דיסקין? גם אתה מותיקי השב"כ? התגובה שלך היא אופיינית לתועמלן נכלולי[עלוב..]. שכחת להזכיר שהעבריין מני היה מאבטח שב"כ במשרד רה"מ, שהודח מהארגון לאחר שתקף מאבטח אחר,והוחזר הפלא ופלא למשרת "אב הבית" בידי ראש השב"כ דיסקין בכבודו ובעצמו. ואלדד יניב הנפלא שלך הוא נוכל סידרתי שמעורב בכמה פרשות שחיתות חמורות ומקומו בכלא. אלה גיבוריך אפסון עלוב?
כתוב תגובה ל- לוחם 99
מני נפתלי לוחם נגד שחיתות...
  מגיב ותיק   30/12/17 11:45
...בדיוק כמו שהראיס שלכם שהבאתם מטוניס, לחם למען שלום.
ליצן שמאלני מטופש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
חחא!זה בית משפט?אולי סניף מר"צ
  ע_הראל   30/12/17 20:51
שידעו גם ידעו שהכל עדויות שקר מפוברקות בתשלום במימון קרן הסמול החדשה נגד רעיית רה"מ; בושה !! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
צער בעלי חיים
  ארי כספי   30/12/17 09:49
אני מסכים בהחלט לתיאור של לוחמי הצדק והמניעים שלהם. אבל אינני מרחם כלל על הזוג המלכותי והקשורים אליו, למרות הסבל הנוראי שנגרם להם. אינני מאמין שרשויות אכיפת החוק מתאמצות מדי לגלות אם נעשו פשעים כלשהם. אינני סומך על הפרקליטות והעומד בראשה. יש לי החשד שהאחרון עושה הצגה שבסופה יכריז שאין הוכחות ו/או עניין ציבורי להעמיד לדין את ראש ממשלתנו הנעלה ואהבת חייו. סוף סוף ביבי הוא זה שמינה אותו וכנראה הבטיח לו גם להצטרף בעתיד ל"כבודם" ב"עליון".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ארי כספי אתה עיוור?חירש?
  לוחם 99   30/12/17 10:07
אלה "לוחמי צדק"? ולגבי המניעים האמיתיים קרא בתגובתי הקודמת... כל החבורה המתועבת הזאת תגיע בקרוב לאגף 10 בכלא מעשיהו.
כתוב תגובה ל- לוחם 99
היכן נתקלת בתגובתי
  ארי כספי   30/12/17 14:28
שיש לי טיפת הערכה חיובית ל"לוחמי הצדק". כתבתי בפירוש שאינני מאמין כלל ב"כוונותיהם הטהורות". ליתר דיוק, אני מסכים עם כותב המאמר שברורה לי הכוונה לנסות להפיל את ביבי. מצד שני, זה אינו משנה את אמונתי שהזוג המלכותי רחוקים מלהימנות עם ל"ו הצדיקים. אז נא לא ליחס לי דברים כאלה, במיוחד שאינם מצביעים על נימוס.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
זו היא בעצם
  באום   30/12/17 10:37
מטרת ההפגנות.מי שעומד מאחורי ההפגנות יודע שאין "בשר" באישומים נגד נתניהו והוא יודע שהיועץ עקב כך לא יוכל להגיש כתב אישום.לכן,מטרת ההפגנות היא ליצור אווירה כאילו יש "בשר" באישומים נגד נתניהו וברגע שהיועץ יחליט לא להגיש כתב אישום,זה יראה כאילו שהיועץ שומר על נתניהו ואז יוצאים להפגנות עוד יותר גדולות גם נגד היועץ,גם נגד נתניהו והמונח "מושחתים נמאסתם" אמור לעשות את העבודה כמו ב 99.הימשכות חקירות המשטרה ודחיית ההמלצות כל הזמן נועדו לתת זמן להפגנות לתפוח ולתת לציבור זמן כדי שאווירת השחיתות תחלחל אליו. הצטרפותם של גורמי ימין להפגנות רק מעודדת את המארגנים ומראה להם שהם נמצאים בדרך הנכונה לבצע את זממם.האם הם באמת בדרך הנכונה? לי נראה שלא.2017 זו לא 99 והרבה השתנה ביכולת של הציבור לקבל מידע.גם ב2011 היה נסיון עם הפגנות יותר גדולות לייצר מצג שווא של עוני אבל הציבור ניפנף אותן ברגע שהבין מי עומד מאחוריהן.המגלומניה של העומדים מאחורי ההפגנות ובראשם אהוד ברק תקרוס בסופו של דבר אל מול המציאות ומי שרוצים לחזור לימיהם הגדולים בסיירת מטכ"ל ,בוגי,לוין,ברק ועוד כמה,יאלצו להודות שגם עליהם הזמן עובד והפרק של התהילה כבר מאחוריהם.
כתוב תגובה ל- באום
באום, זוכר אותך ממרכז הליכוד
  מואב   17/01/18 06:50
ומפליא שאיש עם שם אירופי כמו שלך, סובל מתסמונת הימין ההזוי, המעריץ ראש ממשלה מושחת, רעייה שרוטה ובן חובב זונות.
כתוב תגובה ל- מואב
7
הפלת השלטון בכל מחיר
  מוטי הקרייתי   30/12/17 10:17
ברוטשילד הגליוטינה לא הפחידה אותי.
השלטים הבומבסטיים הנישאים לא הדאיגו אותי.
ההתלהמות והקולניות של מנהיגי השמאל לא הרשימו אותי.

אני פשוט התרכזתי בשלט קטן למראה שהונף ועליו הכיתוב:
(האקדמיה שלנו)(התקשורת שלנו)(בג"צ שלנו)(ואנחנו ננצח!)

כן...זו הפילוסופיה בשמאל, לקחת באמצעים לא כשרים את השלטון
ולשם כך מגויסים התקשורת--האקדמיה--שופטי בג"צ--והפרקליטות.

השמאל זורע ומעצים את השנאה בקרב העם בתואנה למלחמה בשחיתות
אך השלט הקטן שהונף שם מראה שאתם רוצים את השלטון ויהי-מה!
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
8
כתבה בשרות מפלגת הפילוג הלאומי
  מושיקו   30/12/17 10:33
פשיזם בהגדרה יכול להתקיים רק בידיים של מי שבשלטון. אופוזיציה לא יכולה להיות פשיסטית בהגדרה. הפשיסט מומחה להגדרת כל מתנגדיו כאויבי המדינה. וזה מה שכותב המאמר האומלל עושה. מגדיר את טובי המדינה, אלה שתרמו לה יותר מכולם כאויבים. הפשיסטים שתרמו הכי פחות וחלקם היו ג'ובניקים מכנים את הטובים שבטובים כעוכרי ישראל. ללא שום בושה. מקללים את מי שתרם רמות כמו עמי עיילון, בוגי, ברק, ראשי השב"כ הנוכחיים, המשטרה והצבא. והופכים את כולם לשמאלנים, פשיסטים ועוכרי ישראל? זה מה שהפשיסט עושה. הופך את מתנגדיו לשנואי ההמון. ללא בושה. הצלחתם להפוך את המילה שמאלנים לקללה ועכשיו אתם מכנים אותם פשיסטים.
כתוב תגובה ל- מושיקו
9
היית בהפגנות? ראית?
  ה מ ו ד י ע   30/12/17 10:35
איך אתה יודע חיימקה? היית פעם בהפגנות שם? ראית???
כתוב תגובה ל- ה מ ו ד י ע
10
דיני ראיות
  גידוש   30/12/17 10:41
יש לי שאלה לכבודו: כמי שאמון על דיני ראיות בהליך המשפטי, האם הוא מתכוון ליישם את האתיקה הבסיסית הזאת גם דיון הציבורי? אם לכבודו יש ראיות כלשהן להאשמותיו, חשוב מאוד שיציג אותן, למען ההיגיינה הציבורית שהוא כל כך חרד לה. אם לאו - ובמאמרו אין אפילו רמז או בדל ראייה להאשמותיו החמורות - הרי שלא משפטן ייקרא לו כי אם משפטפטן היושב על ערימה של בדותות זדוניות.
כתוב תגובה ל- גידוש
11
כל מילה בסלע! מדוע לא חקרו את
  שלום.   30/12/17 10:53
העובדה שלא חוקרים את ברק היא עוד הוכחה שמערכת "אכיפת השמאל" בשיתוף "התקשורת" שמו מטרה להפיל ראש ממשלה באמצעים לא דמוקרטים, למגינת ליבו של רוב העם התומך בו
כתוב תגובה ל- שלום.
שלום צודק, מה עם ברק וגבאי?.
  לוחם 99   30/12/17 12:06
חוקרים זוטי -זוטות של סיגרים, שמפניות ושני מעילים... אך מה עם תיק "126 מיליון" של ברק המזוקן=עמלות "זניחות" מעיסקאות נשק אפלות. ???.. ומה עם תיק "52 מיליון ש"ח" של אבי גבאי מפיצויי בזק "הנורמטיביים" ?? את זה אלשייך-שי ניצן- מנדלבליט,לא חוקרים כי זה "כבד" מידי?? מה דעתכם על הפגנה במוצ"ש הבא מול ביתו של מנהיג הפוטש דון יובל דיסקין בישוב נירית?? מי מרים את הכפפה??
כתוב תגובה ל- לוחם 99
כל וותיקי אתר ניוז 1. אלה
  מה יש לו נגד דסקי   30/12/17 16:39
הזוכרים לטוב ומעריכים את אריה אבנרי מנכ"ל אומ"ץ , בבקשה להיכנס לגוגל , ערך- יובל דיסקין , על מנת לבדוק על מי מדבר האורח שמכנה עצמו -לוחם 99. או הדוקטור או תודא..
כתוב תגובה ל- מה יש לו נגד דסקי
יותר קל ללעוג להםבשולי רוטשילד
  ע_הראל   31/12/17 03:20
יותר מגניב ללעוג לסמולנים בשולי "מחאת רוטשילד", להופיע עם שלט: אני שפנפן ויש לי פחד מוות מהקלפי §¥§¥§ צריך רק אבטחה לדקות ספורות, מצטלמים על רקע שדרות רוטשילד והולכים! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
12
מה השלב הבא אחרי פשיזם שמאלני?
  יפה נפש   30/12/17 11:06
כנראה השלב הבא הוא שהשמאל יואשם בכך שהוא מעשן סיגרים ושותה שמפניה ורודה, והוא עוד יצטרך להתגונן מפני האשמה זו. מר משגב - ממש מתאים לך להיתלות באותו תמהוני עם גליוטינה. וכן - הפגנות עממיות הן במפורש כלי לגיטימי להחלפת שלטון וכל ההשכלה המשפטית שלך לא שווה קליפת שום אם אתה כותב את מה שאתה כותב.
כתוב תגובה ל- יפה נפש
13
מני נפתלי רק רוצה להתנקם
  םםםםם   30/12/17 11:17
מני עבד קשה והרבה בבית רוהמ בשביל להיות עובד מדינה, ולקחו את ההטבה הזאת ממנו למרות שהובטחה לו. עכשיו הוא כועס ומנסה להתנקם. אני מאוד בספק אם יש מאחוריו אידאולוגיה חוצ מאשר ״אם אני לא טס אף אחד לא טס״ ואני בטוח שביבי מאוד מצטער שלא מצאו גזר או מקל בשביל להשתיק אותו. הציבור צריך להחליט אם הוא מדיח מנהיג על סמך ביקורת קטנונית וצרת עין מהשטייטל. סך הכל כל ההטבות שמדובר עליהן גם אם לא תקינות מדובר על גג כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים עבור אדם מאוד מוכשר ומנוסה שחולש על מאות מיליארדים בשנה וחיי אדם ומקבל שכר יותר נמוך ממנכל מפעל הפיס או הסוכנות או אפילו ממנהל סניף בנק. מדובר על סכומים שסך הכל לאורך שנים מסתכמים בפחות מחודש עבודה של איזה מנכל בחברה ציבורית, או שעת טיסה, או קילומטר כביש. ומולו רק הקדמת הבחירות תעלה מיליארדים ולא ברור מי יחליף אותו.
כתוב תגובה ל- םםםםם
14
אלדד יניב, ומני נפתלי מנהיגים?
  מייק   30/12/17 11:19
משהו לא ברור, עבריינים על פי הודעותיהם לא מצאו בשמאל מישהו יותר נקי
כתוב תגובה ל- מייק
15
ואת מי שכח מישגב ?
  א.ל. רמת-גן   30/12/17 11:42
את נשיאנו ראובן ריבלין ירום הודו שטרח וקרא בפומבי לאזרחים להניח למקלדות ולצאת להפגנות. למוחרת התעורר בבהלה וחזר בו, תוך דיקלום המנטרה העלובה והמוכרת: " דברי הוצאו מהקשרם..."
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
16
פאשיסט ימני כחיים משגב
  1 העם   30/12/17 11:47
מפליא איך אדם המתהדר בתואר אקדמי גבוה יכול להיות כל כך מעוות במחשבתו. כבודו נכשל כנראה במבחן על מהי דמוקרטיה, שזכות הביטוי וההפגנה הינה אחד מיסודותיה, ההיפך הגמור מהאמירה "להחליף את השלטון הנבחר בדרכים לא-לגיטימיות". כלום נאומי בגין בכיכרות טרום המהפך היו לא לגיטימיים??? ..... ..... ציטוט: "ניסיון לאנוס, ממש כך, את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, להכריע לטובת מה שעשוי לסייע להשגת מטרותיהם של המפגינים", לאנוס... אם זה אונס, הרי שמכלול החוקים שנחקקים בימים אלה להרס מנגנוני שמירת הדמוקרטיה, ראוי לכנותם "רצח עם"? לא פחות... ..... והניסוח של הד"ר "המכובד": "צחנת-הביבים העולה בכל שבוע מחדש מן המחאה" - אני מעדיף זאת על אדי הרעל העולים ממאמר זה.
כתוב תגובה ל- 1 העם
17
מה פתאום שמאל? הרוב תומכי
  שום פאשיזם-מחאה!   30/12/17 11:56
הימין של בגין ז'בוטינסק. משפחות המחתרות.! שחונכו אחרת.
כתוב תגובה ל- שום פאשיזם-מחאה!
תחפושת חדשה לסמול=ז'בוטינסקי?
  ע_הראל   31/12/17 18:53
בד"כ הסמול מתחפש לימין קיצוני - לתקוף את ביבי מימין, כאילו מדוע טרם חוסלו החמאס וחיזבללה. §¥§¥§ וכעת ז'בוטינסקי? אולי תשאירו משהו לפורים? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
18
בזבוז זמן לקרא
  ולוולה   30/12/17 12:20
קראתי פעם ועןד פעם למצוא שבב של הוכחה. הכל האשמות בלבד. אלה האשמות שקר כי אני השתתפתי במספר הפגנות ומה שרואים שם זה אנשים פרטיים, לא פוליטיקאים, הם נושאים כרזות שנכתבו עם טושים על קרטון משלוחים מהסופר. את הכסף הוציאו על אוטובוס להפגנה ועל מגפון אחד או שניים. המפגינים אינם עוברים שטיפת מח או מניפולציה. הם יודעים למה הם באים להפגין. המנהיגות של ההפגנות הם רק סדרני עבודה למפגינים עצמם. המפגינים הם השחקנים הראשיים במחאה.
כתוב תגובה ל- ולוולה
לא נתת הסבר מספק
  טודא   30/12/17 13:05
מי מממן הבמות מי מממן מערכת ההגברה. השלטים מודפסים יפה. עמותת "זזים" של הקרן לישראל החדשה מפרסמת שלטי חוצות הקוראים ומעודדים לצאת להפגנות. אז מי כאן כותב לא נכון. בתור חבר קבוץ של השומר הצעיר בעבר, הרבה פעמים השתתפתי בהפגנות. האוטובוסים היו מגיעים על חשבון הברון במימון: התנועה, המפלגה מעולם לא מכיסי. בקצור, חיים משגב צודק לגמרי בכתבתו על המהלך הפשיסטי הממומן ומאורגן על ידי גופים גדולים ממומנים על ידי גופים יותר גדולים רובם בחו"ל. לפני שאתה עוסק בסתימת פיות חובת ההוכחה עליך.
כתוב תגובה ל- טודא
יש לך דמיון פורה לך לפסיכולוג
  סיישל.   30/12/17 13:52
כתוב תגובה ל- סיישל.
19
רבין נרצח בנסיעה למטה השב"כ
  יואב קוריאל   30/12/17 12:27
השב"כ רצח את רבין בנסיעה למטה השב"כ ברמת אביב. לאחר הירי במכונית הועבר רבין למיון איכילוב בנט"ן כשהוא מונשם וכעבור 12 דקות נקבע מותו של רבין מקליע בודד בחזה שנורה מלפנים. השב"כ, הפרקליטות ובג"צ מסרבים לחשוף את צילומי הרנטגן וה CT של
כתוב תגובה ל- יואב קוריאל
20
מנדלבליט יתנצל בפני המפגינים א
  דוד ש   30/12/17 13:21
תחושת הבטן שלי היא כי אם מנדלבליט לא יעמיד לדין את נתניהו באשמת שוחד (ולא פחות מכך) - יהיה עליו להתנצל ולספק הסברים למפגינים ... לדעתי נתניהו שגה קשות, היה עליו לצאת פומבית נגד כל הכפשה של המשטרה, לא להעלות את חוק ההמלצות שממילא אינו אמור להיות תקף מבחינתו, ולקרוא לאנשיו: "שימרו על שקט תקשורתי, תנו למפגינים להפגין ללא שום הפגנת נגד, אנו מכבדים את עבודת אנשי החוק במשטרה והפרקליטות" ... יחד עם זאת, להגיב בצורה תרבותית באמצעי התקשורת.
כתוב תגובה ל- דוד ש
21
דרקטור, איזה חומר כבודו מעשן..
  הגוי..   30/12/17 13:27
כתוב תגובה ל- הגוי..
22
יובל דיסקין:"המחאה עובדת"
  לוחם 99   30/12/17 14:15
פירסם מאמר בידיעות אחרונות ב- 4.12 ובו כתב: היציאה לרחובות תל-אביב שלשום סימנה כנראה את קו פרשת המים בעניין החקיקה המושחתת...וסיים דון דיסקין: "מקווה שהמחאה הזאת תימשך וביתר שאת בשבת הבאה". בטוח בנצחונו לא נזהר מפקד הפוטש ונחשף. מחכה לו הפתעה גדולה...
כתוב תגובה ל- לוחם 99
23
חיים משגב הוא ממש פשיסט ימני
  הניה וילטר   30/12/17 15:04
ואני רוצה לדעת האם יאכל את הכובע כאשר המשטרה תחליט על הגשת כתב אישום נגד האיש המושחת ואשתו השרוטה. ואגב ידידה פתח תקוואית שלי, ספרה לי על מעשי הנאפופים שלו בשנות ה-90 עם רותי בר, והסתבר שגם בתחום הזה הבטיח ולא קיים.
כתוב תגובה ל- הניה וילטר
24
האם הנך מתמם? המימון להפגנות
  לד"ר משגב   30/12/17 15:30
אלה מגיע מהקרן להשמדת ישראל ומהאיחוד האירופי.
כתוב תגובה ל- לד"ר משגב
25
משגב מלין על "שנאה" ?
  שלמה המגיב   30/12/17 15:33
איני "ממתלהבי" ההפגנות ברוטשילד ואני מרגיז אותי לראות טרמפיסטים אנרכיסטיים פה ושם , שמנצלים הפגנות אילו להתערבב בקהל המפגינים ולהציע את "מרכולתם" הראוייה לגינוי ( שלטים של גיליוטינה וכל מיני שטויות ),שאף מנהיגי ההפגנות גינו אותם באופן תקיף , אך צריך להיות אדם גדוש "שנאה" של ממש וגם מניפולטיבי גונב דעת כמו משגב ,לומר "שההפגנות מזכירות לו את ההפגנות באירופה של שונאי ישראל ,שבהן מטיפים להחרמת המדינה ולהעלמותה " !! .ככה משגב ? לא פחות ? רק לעשות השוואה שקרית ונבזית כזו , צריך להיות אדם אכול "שנאה " ואובססיביות , שהדמוקרטיה מעניינת את הסבתא שלו. מי שאינו בעל השקפות ימניות כמו משגב , רוצה "שיחרימו את המדינה ויעלימו אותה" ? זהו משגב ? מי שלא חושב כמוך הוא במשמעותו "בוגד" ? נו , ושום מילת ביקורת על ההתנהלות של משפחת נתניהו , כפי שנחשפת בפרשת מילצן ? מה שמטריד את משגב , זה "הבוגדים" שחושבים שנתניהו צריך ללכת הביתה ? . מעניין שכאשר אולמרט "הלך הביתה " באותן נסיבות עפ"י דרישת נתניהו דאז , זה לא היתה הפיכה ? זו לא היתה אנטי דמוקרטיה ?. גועל נפש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
26
משגב נשגב מבינתי. טרלול והסתה.
  משתאה עד אין קץ   30/12/17 16:29
מעליל חסר שחר. ההפגנות הן ממש נגד הישראלים המטורללים שמשגב מייצג בשפה ברורה כל כל.טרוף מערכות גמור!
כתוב תגובה ל- משתאה עד אין קץ
27
שמיר מושחת!בגין ושרון רוצחים!
  לורשן   30/12/17 16:47
לא שכחנו כיצד יצאתם לרחובות.וזעקתם במלוא הכוח כי מר שמיר מנהיג צנוע וארכי מושחת באותם הימים מבקר המדינה כתב ברק קנה את השלטון בכסף. מה עשו מערכות החוק נדמו ושתקו. כיצד,קורה במדינה דמוקרטית כשמנהיג,קונה שלטון בכסף מערכת החוק נודמת. לא,שכחנו כיצד לא התביישתם לקרוא לדמוקרט הגדול ביותר שקם במדינה בגין זל שעשה את ההסכם הראשון עם מדינות ערב בגין רוצח! לא הייתה לכם בושה להפגין סמוך לביתו ומדי יום ביומו להדליק נרות נשמה בפתח ביתו. ואת אריאל שרון המצביא שהציל את המדינה מאסון בטחוני במלחמת יום הכיפורים לא הייתה לכם בושה לכנות אותו רוצח. לכן על תצפו שעשרת אלפים איש פשיסטים הם אלו שיקבעו את המשך שלטונו של נתניהו. נמשיך לתמוך בו משום שעד היום אזרחי המדינה נוכחו לדעת שרק טוב קורה לאזרח הסביר ובעיקר למדינת ישראל היקרה לנו.
כתוב תגובה ל- לורשן
גם לקשקש צריך לדעת...
  עזרא מנצור   30/12/17 19:09
להזכירך, כי גיבור-ישראל ומייסד הליכוד, אריק שרון הושלך החוצה מהליכוד! כל מה שכתבת רתום לטובת הפאשיזם. ופאשיסטים יש רק בצד הימני של המפה הפוליטית. תשאל את יגעל עמיר, למשל...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
מנצור המקלדת.שלך זקוקה לניקווי
  לורשן   31/12/17 05:46
מר מנצור היקר. לאחרונה הבינותי לאחר קריאה חלק מהתגובות שלך שאתה אינך מסוגל לכבד את הלעומתי לך אתה נהנה לבזות ולהשפיל את אותם אלו החושבים שונה מימך. התגובות.שלך מזכירות.לי את.הקריאות החלולות של אותם אלה הנמצאים בכיכרות.מדי מוצאי שבת.עושה רושם שחינוך לכהד את.האחר לא קיבלת.ולכן המקלדת שלך משפריצה שינאה ומתלהמת. לא הגיע הזמן לקחת חומר מחטא ולנקות.את המקלדת.ולנסות לנהל עם חבריך לפורומים קצת שיח מכבד ומרענן. אני יודעת שלשמא הקריאה של התגובה שלי תתבזה שוב ותגיב יותר בהתלהמות. ואני מודיעה כבל עם ועדה שלא המשיך להגיב לתגוביות שלך כמובן סביב הכתבה הזו.
כתוב תגובה ל- לורשן
28
משגב - מתעלם מהשקרן ביבי
  עזרא מנצור   30/12/17 17:42
חיים משגב, שאני תוהה על רמתו האינטלקטואלית, מפזר עשן מעל העובדות שכבר ידועות על משפחת המלוחה המושחתת. אותה "גיליוטינה" מקרטון הופכת, במחי הקלדה, את הפגנת השמאל (שקר. אני ימני וכמוני אלפים בהפגנה!) להפגנה פאשיסטית, לא פחות! תתעורר משגב!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
עזרא היה בחור שמנמון
  לוחם 99   31/12/17 13:27
תמיד אכל בתאבון, יום אחד אמר, לא אוכל ולא אשתה, כי את ביבי אני שונא... עזרא תיזהר השנאה הורסת לך את הבריאות, תפנה אותה לשמאלנים שמנסים לגנוב את השלטון בכוח[פוטש מסריח =שילוב של הפגנות ותקשורת מוטה]...
כתוב תגובה ל- לוחם 99
29
שמאלנים מסכנים אל דאגה
  לוחם 99   30/12/17 17:45
לאחר כשלון מבצע הפוטש והכנסת אנשי ארגוןן הפשע " ותיקי השב"כ " לאגף 10,נקים לכם שמורת טבע אנתרופולוגית ליד מיתקן חולות בצפון הנגב. תוכלו להפגין כל יום.
כתוב תגובה ל- לוחם 99
לעתים אני שואל את עצמי
  הירונימוס   30/12/17 18:11
מה גורם לכל מני פרנואידים וחולי נפש להדבק אל האתר הנחמד הזה "מחלקה ראשונה"
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מגיב המכנה עצמו הירונימוס
  לוחם 99   30/12/17 18:46
מעיד על עצמו שהוא עוכר ישראל,שהרי אב הכנסיה הירונימוס, כינה את היהודים תולעים,ונהנה ללעוג לזקנים היהודים שהתאבלו בט' באב על חורבן המקדש. יצור זה מתפלל לחורבנה של מדינת ישראל, ואין ספק שמקומן לא כאן. מומלץ שישכור דירה בדכאו ליד מינכן, המחירים שם זולים...
כתוב תגובה ל- לוחם 99
לוחם קוקיהו עוף מפה הרונימוס
  נודיניק חולה נפש.   30/12/17 19:13
צודק. עשית פה כבר כאב ראש. עוף.
כתוב תגובה ל- נודיניק חולה נפש.
30
הזויים נמאסתם !!!!!!
  אזרח   30/12/17 18:32
כאשר השמאל ההזוי מובל על ידי מני מפתלי ועושה צל כל כך גדול על השלטון והסדר במדינת ישראל, סימן שהשמש שוקעת.
כתוב תגובה ל- אזרח
31
לחץ,לחץ. לממשלה בחקירות אסור
  איריס בן ארצי   30/12/17 18:51
להמשיך. אנחנו האזרחים לא ניתן לפושעים להמשיך באי עשיה עבור האזרחים. אין קשר מה עשה או לא עשה יניב,מני וכל השאר.המדינה היא שלנו
כתוב תגובה ל- איריס בן ארצי
גם אם החקירות מומצאות ומטעם
  היודי   30/12/17 20:37
די עם השטויות. העובדה שהמשטרה, הפרקליטות ובית המשפט העליון בידי השמאל, זו לא עילה להפסיק את הדמוקרטיה. אם את כל כך חכמה ויודעת תפילי הממשלה בבחירות. בינתיים לא השתכנעתי 1. שיש שחיתות 2. ונניח שיש נוהל לא תקין הוא לא מגיע לאלפית מהשחיתות של ברק, פואד בן אליעזר, הרצוג וגם שימון פרס. שמאלנים מושחתים נמאסתם. שיטות ההפחדה הבולשביקיות שעובדות נהדר ברוסיה - לא יעבדו כאן.
כתוב תגובה ל- היודי
איריס ההכרעה בקלפי
  לןחם 99   30/12/17 21:48
ניפגש בבחירות הבאות: מאי 2018,או נובמבר 2019... בכל מקרה נתניהו ינצח בגדול וירכיב ממשלה. הוא יהיה רה"מ עד 2022 לפחות.
כתוב תגובה ל- לןחם 99
32
פרבדה בתפארתו,כתבלב בקלונו....
  יניב ש   30/12/17 19:36
כתוב תגובה ל- יניב ש
33
פשיזם
  נחמת רבים   30/12/17 20:16
מדבר על פאשיזם? מי החליף ראש ממשלה מכהן בכיכר העיר בירי בגב. חלאות.
כתוב תגובה ל- נחמת רבים
שמפניה ידע על הרצח
  טודא   30/12/17 20:32
השב"כ הפעיל את אבישי רביב כסוכן הוא ידע על כל המהלכים בימים כולל על יגאל אמיר. השב"כ ידע על כל המהלכים ולא עשה דבר. מעניין לדעת, למה יגאל אמיר הגיע קרוב לרבין ..יותר מידי קרוב. תפסיק להיתמם. לא הליכוד ולא נתניהו רצחו את רבין. נתניהו מואשם שראה את תמונת רבין במדי SS. התמונה היתה בחסות אבישי רביב. "הארץ 2005: רק השבוע מוחזרה בעיתון זה — פעמיים — העלילה המתועבת בדבר ההמון המוסת שהניף תמונות של יצחק רבין במדי אס.אס, זאת לאחר שכבר לפני יותר מעשור השב"כ נאלץ להודות (ובאוזני שמעתי זאת מראש שב"כ בפורום סגור), שהסוכן־פרובוקטור אבישי רביב עשה זאת בשליחותו, ושנושאי הכרזה היו קומץ אנשי אי"ל, מריונטות של השב"כ." פרספקטיבה: "שריד מתייחס כמובן לאותה הפגנה בצומת רעננה, בה השתתף נתניהו ובה הונף ארון קבורה ועליו הכתובת "רבין ממית את הציונות". ארון הקבורה לא היה של רבין אלא של הציונות. הנה למשל חיים יבין, המדווח על ההפגנה ומתאר את תהלוכת הארון במילים "קוברים את הציונות"." אבל, כל אנשי המשאל שטופי המוח והשרוטים נוקטים בשיטתו של גבלס שר התעמולה הנאצי-חזור על השקר הרבה פעמים - הוא יהפוך לאמת. שקרנים נמאסתם...
כתוב תגובה ל- טודא
מכיכר רבין עד איכילוב לקח
  איזה טרחן זקן ונו   31/12/17 00:19
לאמבולנס להגיע זמן רב מידי, כאשר זה עניין של כמה דקות. כל זמן שלא ידוע מה קרה בתוך האמבולנס אל תספר פה סיפורי אלף לילה ולילה. בכללי תבקש מניוז 1 מדור מיוחד משלך , מה שיחסוך ממך להמציא כל מיני שמות ויחסוך מהקהל כאן את תגבותיך הלא סימפטיות לכל מגיב פה.
כתוב תגובה ל- איזה טרחן זקן ונו
34
מי הקהל שבא לשמוע את השקרן
  אמת   31/12/17 03:56
מני נפתלי איך הוא בא ומדבר הרי הוא שקרן אתם לא מפחדים
כתוב תגובה ל- אמת
35
הימין חייב לגלות הבנה וסובלנות
  קורןנאוה טבריה   31/12/17 05:21
כלפי השמאל שמת פוליטית באוסלו ולאפשר לו להוציא את כל הרעל והמוגלה שהצטברו בנשמתו הסובלת מאז המהפך ב-77 - ואין כמו הכיכרות האדומות במדינת ת"א - הבית של הפשיזם האדום - וזה עדיף על 'רוח אלטלינה' המועדפת על רובם - אילו רק יכלו לרענן את רוח 'התותח הקדוש' הם לא היו מחמיצים זאת - אבל הם לא יזכו לכך - כי עם ישראל ברובו התפכח והתעצם מאז!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שפתך מעידה על "חוכמתך"
  את שינאה מזוקקת   31/12/17 12:20
כתוב תגובה ל- את שינאה מזוקקת
36
דוד ברקאי, אתה מתכוון לאבישי ר
  קורןנאוה טבריה   31/12/17 11:23
רביב, 'שמפניה' שחולל את ההפגנות המסיתות וקרא בגלוי לרצוח את רבין?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
37
תהייה בריא משגב ,
  ברברה123   1/01/18 07:12
זקנתך כנראה משפיעה על כתובתך. אתה מגלה את אמריקה על אלדד יניב . הוא כתב את הכל והודה בסידרה השיטה. לך חפש מי מחביא מזומנים הגרביים. מי כל היכולת הפוליטית שלו הינה הסתה שקרים שנאה והפחדה גם פלגנות. אתה מדבר על פשיזם תסתכל על ממשלת הבורות השקרים הלאומנות והגזענות דחייה רק בגלל שהתושבים פה וארובם שמאלנים מכניסים כסף לארץ. לך לתשובה ן ותבדק איך נולדה מתווה הגז . ממשלה נואלת אתה מדבר על פשיזם ברוטשילד היית שם אומלל
כתוב תגובה ל- ברברה123
38
חיים בדקת כבר את סיימוטיב?
  לוחם 99   1/01/18 16:29
בדוק , יהיה לך סקופ על "משפחת דון דיסקין" וחבר מרעיו "הוטרנים", ותחשוף את הפוטש.
כתוב תגובה ל- לוחם 99
39
הרי כולנו נגד שחיתויות
  אקטואלי   3/01/18 13:27
ראשית, גם אני נגד שחיתות וכל מי שנמצא בביהמ"ש מושחת שיקבל את מלאו העונש המגיע לו. אך אני לא מקבל את הביטוי "הוא אשם עד שתוכח חפותו". לכל אחד מאיתנו עומדת זכות החפות. זה לא מתפקידו של הנשיא "לדחוף" את תושביי המדינה להפגנות ולא לעודד אותם לכך. מי שמחליט במדינת ישראל על הגשת כתב אישום הוא היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות, לפיכך אני מחכה בסבלנות להחלטות מהפרקליטות ומהיועץ המשפטי לממשלה. "מוות לציונות" "די לציונות", או שימוש בשלטים של ה- בי,די,אס, או "נאצית" לשפי פז וחברותיה, או שלטים של גיליוטינות ועוד - אלה בוודאי לא נגד השחיתות!!! הם נגד הממשלה ונגד המדינה כולה. בושה וחרפה לאלה "שהתבלבלו" במסר!!! אני אישית השתתפתי בהפגנות למשל במחאה החברתית שהתקיימה ברוטשילד בשנת 2011, ובמקומות נוספים במדינה, וכן בהפגנות לטובת פולארד. כי חשבתי שהן מוצדקות מאוד וחשובות מאוד. לא זכור לי שהיו הפגנות כאלה כנגד למשל, סגירת התיקים כנגד ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. לא זכור לי שיש הפגנות כנגד התיקים העומדים הרבה זמן בנושא רות דוד ועו"ד פישר, שלפי העיתונות נעשו על ידם לכאורה מעשים פליליים. רבותיי יש הרבה תיקים שנסגרו ואותי אישית הם קוממו ועדיין סתמתי את האף "והמשכתי הלאה". כי אני מכבד את החלטות היועץ המשפטי, בשונה מאחרים, גם אם בעיניי הם מוטעות. עו"ד אלדד יניב טען בעבר שעל מעשים שהוא עצמו עשה, היום הוא היה הולך לכלא עבורם. אני לא יודע מהם המעשיים שהוא מדבר עליהם, והם לא באמת מעניינים אותי, מעניין אותי איך הוא הפך להיות האביר על הסוס הלבן שמוביל את העדר בהפגנות בת"א ובפ"ת. הגיע הזמן שכולנו נעצור ונחשוב, הרי כולנו נגד השחיתות, אולי התבלבלנו קצת? אולי ההפגנות האלה יוצרות "אי סדר" בדמוקרטיה שלנו, וזו הסכנה האמיתית לדמוקרטיה. במדינה מתוקנת ודמוקרטית כולם היו מחכים להחלטת היועץ. אני לא רוצה לחשוב על הסיטואציה שתיווצר שהיועץ המשפטי לממשלה יסגור את התיקים העומדים כעת לחקירה. מה אז יעשו אותם מפגינים?? (ייתכן שזה הולך לכיוון הזה). האם יקבלו את הדין כמוני או שיטענו שהיועץ המשפטי לממשלה הוא המושחת, וכל החצים יופנו אליו. אגב, החוק לא מחייב את ראש הממשלה להתפטר גם אם הוגש כנגדו כתב אישום. (אני אישית ממליץ לו לא להתפטר, אלא שיוכיח את חפותו בביהמ"ש, ואולי יהיו כאלה שיאכלו את הכובע). נראה שבקרוב יהיה "שמח" במדינה יהיו אנשים "דמוקרטיים" שלא יהיו מוכנים לקבל את הדין של היועץ. (המלצות המשטרה הם רק שלב אחד בלבד לבירור האמת). מצד שני, חבל שאנשים עשירים וחכמים מתעסקים בשמפניה וסיגרים כאשר בשכר של שתי הרצאות שלהם, הם יכולים לכסות את מחיר כל השמפניה והסיגרים. שיהיה להם לבריאות אבל למה דרך חברים??? לא ברור איך הם מסתבכים לשווא (לחינם). האם לא ברור להם שהם נמצאים תחת זכוכית מגדלת במשך כעשרים שנה?? איפה השכל??? מנהיגות צריכה לתת דוגמא אישית לתושבים ולא להיות חזירה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il