s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כפיים לביטן
מאת: עמוס שנער  |  31/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז למה
  אבנר צפוני   31/12/17 08:54
שמיר ובגין לא "נרדפו",ולא חשבו על עצמם שהם נרדפים,למרות שבוקרו קשות ע"י האופוזיציה והתקשורת ???? אולי בגלל שהם היו פשוט ישרים,והבינו את חוקי המשחק,ולא מניפולטיביים ובכיינים כמו נתניהו ?
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
תגובה
  עמוס שנער   31/12/17 12:50
כל מנהיגי הימין נרדפו - בן גוריון קרא לג'בוטינסקי ולדימיר היטלר, גם לבגין הוא קרה בשם היטלר. התקשורת רעשה כשבגין נבחר ובהפגנות קראו לו רוצח (למרות שהיום הם כביכול מתגעגעים אליו, אך רק מתוך רצון לנגח את נתניהו ולהשוות אותו אליו), גם שמיר ספג לא מעט. מול נתניהו חלה עליה ברמת הרדיפה כי הוא העז לנצח את פרס ולעצור את תהליך אוסלו וכיוון שבתקופתו השמאל נעשה לא רלוונטי כי אוסלו וההנתקות נכשלו כישלון חרוץ. מסתבר שהדרך היחידה לנצח את נתניהו היא בהסתה. (מה שלא היה נכון מול מנהיגי הימין הקודמים).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה מוזמן לנסות שוב.
  לא ענית לשאלה.   31/12/17 13:53
מדוע בגין ושמיר נהגו אחרת מנתניהו, למרות שהיו נתונים במתקפה לא פחות קשה?
כתוב תגובה ל- לא ענית לשאלה.
תגובה
  עמוס שנער   1/01/18 18:27
בגן ידע לענות יפה לקריאות נגדו וגם נתניהו. שמיר שילם על הממלכתיות שלו בבחירות שבהן הפסיד לרבין. ועדיין ---- אצל נתניהו חלה עליית דרגה בהסתה נגדו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אבל לא הסיתו.
  שניהם ענו יפה,   2/01/18 17:22
אין שום עליית מדרגה בשנאה לנתניהו, בודאי לא ביחס לגהנום, שעשו לבגין בזמן מלחמת לבנון (ולמען הסר ספק, זה היה לגיטימי לגמרי). עליית המדרגה היא הציניות ועזות המצח מצידו של נתניהו, שלצידה פולחן משיחי ממש של תומכייו, שרואים בו כמלך עם שלטון נצחי. ספק אם תופעה מבישה ומביכה כזו נראתה אי פעם בדמוקרטיה כלשהי.
כתוב תגובה ל- שניהם ענו יפה,
צפוני אתה טועה
  סבלני   31/12/17 17:00
אולי בגלל שאתה צעיר וגם צצפוני בגין נרדף כמחרחר מלחמות שמיר נרדף עם הפגנות בנוסח מני נפתלי האדם ההגון והישר ביותר עלי אדמות. אתם אין לכם סבלנות ומכתיבים לאנשי החוק והמשפט איך לערוף ראשים ושלטי "בוגדניהו" ללוחם סיירת. תנו למערכת החוק והמשפט לעשות את שלהם.
כתוב תגובה ל- סבלני
שכחת לציין גליוטינה
  הוסף   31/12/17 17:05
כתוב תגובה ל- הוסף
בשנת 83 קראו - בגין רוצח,
  אתה טועה ומטעה   31/12/17 17:51
עמדו מול הבית של בגין עם שלטים ועליהם מספר ההרוגים בלבנון, ובאופן כללי, השתלחו בבגין בכל הכח ובחריפות גדולה ביותר, הרבה יותר מאשר עושים לנתניהו. ובכל זאת, בגין אפילו לא רמז לקשר נגדו, אלא בשלב מסויים פרש ונעלם מהציבור.
כתוב תגובה ל- אתה טועה ומטעה
2
אין מה להקשיב
  באום   31/12/17 09:37
לאלדד יניב בנוגע לשום דבר ואין להתייחס ברצינות לדבריו.יניב הוא בובה או חייל בצבאו של קודקוד גדול ממנו שגם הוא חייל בצבאו של קודקוד גדול ממנו.ולצבא הזה לא ממש חשוב מי יהיה ראש ממשלה ,מה שחשוב לו זה שישראל תחזור ל67 ואחר כך נראה.כל ראש ממשלה מהימין או מהשמאל יזכה לאותו טיפול שמקבל נתניהו באם לא יענה לתביעות השמאל הישראלי והעולמי המחובר לאיסלם ושעובד לפי דוקטורינה סדורה אלא אם כן אותו מנהיג יעבור להתקפה מה שנתניהו נמנע במשך 9 שנים.בניה מאסיבית בשומרון,למשל,תשתיק מיד את השמאל ותעביר אותו למגרש אחר בו הימין קובע את סדר היום או מלחמת חורמה באירגוני השמאל.נתניהו עוד לא הולך לשום מקום אבל אכן,ראש הממשלה שאחרי נתניהו יהיה חייב להיות מהחומר הבלתי שביר, בעל התלהבות לעניין ופוליטיקאי לא צפוי שיכה בהלם את השמאל.מירי רגב? ימים יגידו.
כתוב תגובה ל- באום
זה המכסימום,שאתה
  יכול,באום ?   31/12/17 12:13
תאוריית קונספירציה הזויה מבית מדרשו של יאיר ? זהו ? זה הניתוח הכי אינטיליגנטי שלך ? וככה אתה גם מסביר את הדעה הרווחת בקרב כל (!) האליטות,בכל התחומים ?
כתוב תגובה ל- יכול,באום ?
ראינו כבר
  באום   31/12/17 13:53
את האליטות במלוא תפארתן ולאיזה טימטום הן הגיעו רק בגלל תשוקה לאופוריה רגעית אז,בימי אוסלו העליזים.עם אליטות כאלה לא צריך אויבים.אל תביא דוגמאות מכאלה שפישלו בגדול ולא מסוגלים להגיע למצב שהעם בוחר בהם.אם הנציגים של האליטות האלה הם יניב ונפתלי,לא צריך הרבה שכל כדי להבין מה הן שוות.
כתוב תגובה ל- באום
3
כל אדם חייב שיהיה לו,
  כבוד עצמי   31/12/17 10:16
מינימלי.מי שמלחך פינכה,בכל רמ"ח אבריו,ושס"ה גידיו-זוכה ליחס בהתאם.
כתוב תגובה ל- כבוד עצמי
4
של שלטון מלוכני אובד דרך
  אבדן פרופורציות,   31/12/17 12:05
בדמוקרטיה סטנדרטית, ראש המפלגה יכול להכשל גם כאשר הוא ראש מדינה, והשמים אינם נופלים. הראש מתפטר ופורש, והולכים לבחירות, עם ראש חדש. כך היה עם אולמרט וכך קורה בדמוקרטיות רבות בעולם, בהן מתגלה שחיתות בצמרת. בליכוד של היום זה לא כך. נתניהו הוכתר ע"י מפלגתו ותומכיו למלך, שרבים אף מאמינים שהוא מולך בחסדי האל. נפילתו של מלך לעולם מלווה באבדן עשתונות שלו ושל תומכיו, שמשוכנעים שהכל קושרים נגדו ומתחבלים נגדו תחבולות. כך בדיוק קורה היום לשלטון הליכוד. האנשים בסביבתו הקרובה של המלך נופלים אחד אחרי השני, כאשר האש כבר מלחכת את שולי אדרתם של המלך והמלכה עצמם, שנתונים בפאניקה איומה ומאשימים את כל העולם בקשר כנגד השלטון ואף בבגידה. וסחתיין לשנער על הבדיחה על נתניהו "האנטי ממסדי", שכמעט כל חייו הוא חלק מהממסד ומתפרנס ממנו, וכמוהו מירי רגב, שאין יום אחד בחייה שהיא לא שרתה את הממסד, כאשר היא מקפידה שלשונה תחובה תמיד בעכוז הנכון.
כתוב תגובה ל- אבדן פרופורציות,
מעניין למה אין
  באום   31/12/17 14:03
כתבי אישום לכל אותם מושחתים הסובבים את נתניהו.אולי מישהו המציא איזה צ'יזבאט ומספר אותו לחבר'ה במהדורות החדשות והחבר'ה,המשועממים בדרך כלל מרוב צפייה באותם תועמלנים כבר מאה שנה,אוכלים כל לוקש.במדינת ישראל אנשים נמצאים אשמים בבתי משפט ולא בהפגנות של מתלהמים מטעם.
כתוב תגובה ל- באום
באום, אתה מסטול?
  חחחחחחחחחחחחחחחחח   31/12/17 16:59
הנה רשימה של מקורבים שכבר הודו באשמה: מיקי גנור, ארי הרו, נתן אשל, פרח לרנר, שאול אלוביץ'. הנה רשימה של מקורבים שלא הודו, אבל כולם יודעים, שהם כבר מי שהיו: דוד שימרון, שרה נתניהו, עזרה סיידוף, מולכו, שלמה פילבר. זו רשימה חלקית ביותר. רוצה עוד?
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחחחחחחח
דיברתי על
  באום   31/12/17 17:29
כתבי אישום והרשעה במשפט.לא יזיק לדעת לקרוא פה ושם.מה שהם הודו או לא הודו אלה סיפורי פולקלור ששמעת מבן כספית או אברמוביץ',בתכלס לא הוגשו כתבי אישום וגם אם יוגשו,עדיין ישנן שחיתויות הרבה יותר גדולות גם בשמאל,גם בפרקליטות וגם במשטרה שמאותרגים כל זמן שהם פועלים נגד נתניהו והימין.את הסיפורים שהשמאל טהור וצח כשלג תספר לעוללים בפעוטון הקרוב לביתך ולא לי.יו"ר העבודה קנה משרת שר בחצי מיליון שקל,כך אומר כחלון ויו"ר העבודה הקודם שתק בחקירות,לאהוד ברק נעלמו חצי מיליון דולר ששלאף נתן לו ולציפי לבני נעלמו 60000000 שקל במעבר בין "קדימה" ל"תנועה".איפה הכסף הזה? ממש באותו הזמן שצעקתם "מושחתים נמאסתם" בפעם הקודמת ב99 והעלתם את אהוד ברק,אותו אהוד ברק עצמו קימבן עם עמותות קש שרק שתיקתו של הרצוג מנעה ממנו להכנס לכלא. וזה רק לסבר את אוזנך ששומעת רק מה שהיא רוצה לשמוע ועכשיו אתה יכול להמשיך לספר לי על שחיתות אצל נתניהו.
כתוב תגובה ל- באום
תן קצת מהחומר שלך לנתניהו.
  באום, יש לי הצעה   31/12/17 18:58
זה ירגיע אותו וגם הוא יראה חזיונות שוא כמוך. נכון להיום, הוא מבין היטב שכל הפליליים האלה שסביבו, שחלקם כבר מורשעים, והיתר משלמים הרבה כסף לעורכי הדין הכי תותחים בישראל כדי שיחלצו אותם מהרשעה, מקרבים מאד את סופה של מלכותו.
כתוב תגובה ל- באום, יש לי הצעה
עזוב,
  באום   31/12/17 23:09
תשאיר את הסיפורים האלה לבן כספית וסימה קדמון,הם עושים את זה יותר טוב ממך.בנתיים תתרכזו בללמוד איך עובדים אחרי שממלחמת יום כיפור ועד היום,כל דבר שאתם נוגעים בו מתפשל והדבר היחיד שהצלחתם בו הוא לגרום לאלפי נפגעים בחוצות הערים.עם "הצלחה" כזאת אי אפשר להתווכח.אף אחד לא אשם שאתם לא מצליחים לנפק מנהיגים כמו נתניהו והתסכול שלכם אולי מובן אבל במקום ללמוד ממנו איך עובדים אתם מתמחים בלהציץ לו לחדר השינה.תתבגרו.קחו את החומר שאנחנו לוקחים,אולי בסוף יצא מכם משהו.
כתוב תגובה ל- באום
5
ובקיצור - הנציונליסטים תומכים
  הירונימוס   31/12/17 12:52
במושחתים הנאלחים שלהם ורואים בכל דבר שמפריע לחמוס למלא את כיסיהם ולהרוס את מדינת ישראל "רדיפה". למה אני לא מופתע? הרי כבר שמענו ליכודניקים שמצהירים שהם יצביעו בעד ביבי גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לא כפיים ולא נעלים..כן לאזיקים
  קורא וותיק   31/12/17 16:04
כתוב תגובה ל- קורא וותיק
6
רדיפת ביטן דומה לרדיפת היהודים
  על פי שנער   31/12/17 12:54
על פי שנער - כדוגמת רדיפת יהודים בגולה , רודפים במדינת היהודים את דוד ביטן, כי הוא מזוהה עם בנימין נתניהו. על פי שנער - כדוגמת רדיפת היוונים את נאמני תורת ישראל, רודפת משטרת ישראל אחרי דוד ביטן. על פי שנער - לזרוק את משטרת ישראל לכל הרוחות , שנטפלה לדוד ביטן, ועוד הטרידה את ראש ממשלת ישראל שלוש או ארבע פעמים בחקירה.
כתוב תגובה ל- על פי שנער
ביטן נתפס עם המכנסיים למטה
  עזרא מנצור   31/12/17 15:41
מה הקשקושים האלה על רדיפות? במקרה של ביטן הוא נתפס במצלמה ובדיבור, ויש נגדו הוכחות חד משמעיות. אז מה אתה מצפה - שיתנו לו סוכריה ושילך לביתו? הוא יישב במעשיהו ואני משער שיצטרף אליו מישהו מסוים.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
7
תמשיך לשבח עברינים
  מחרביך ומהרסיך   31/12/17 13:18
אני רוצה שתבין מה עשית. אתה מצדיק אדם שלקח הלוואות בשוק האפור שאחר כך שילם עליהן כנראה בהעברת כספי ציבור. כלומר, אתה מצדיק אדם שגנב כסף מהציבור (כלומר תרופות, תשתיות, כוח שיטור, כל מה שיש במדינה). ככה לא בונים מדינה חבר.
כתוב תגובה ל- מחרביך ומהרסיך
8
שנער, ביישת היום את תפילת 18.
  תפילת 18   31/12/17 15:45
את המאמר הזה כתב אדם שהתפלל היום שמונה עשר. איזה פער בין טוהר התפילה ורפש המאמר. וכל זה אני כותב בתקווה, שביטן ייצא זכאי. אנחנו מאמצים את תובנות כותב המאמר, שלקחת הלוואה של מיליוני שקלים בשוק האפור זה חלק מסדר היום של אדם נורמטיבי. מר ביטן אינו מתכחש שנזקק למיליוני שקלים בשוק האפור. חבל ששנער אינו רואה את ההבדל בין סגנון החיים של מנחם בגין ויצחק שמיר ובין סגנון החיים של בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- תפילת 18
9
לא צריך לטחון הסברים, זו נורמה
  נער הייתי   31/12/17 16:57
מחיאות הכפיים מראות באיזה חברה נמצא ביטן... מה יש לטחון כל כך, גם ביבי מוחה כפיים, כי הוא עצמו ירצה.. וכך עוד כמה ליכודניקים, שנאמר, אמור מי מי חבריך...
כתוב תגובה ל- נער הייתי
10
לכל המגיבים נגדי
  עמוס שנער   2/01/18 09:51
אני מזכיר לכם שנושא המאמר לא היה חפותו או אשמתו של ביטן. נושא המאמר דיבר על מחווה אנושית כלפי אדם שסיים את תפקידו ועשה עבודה קשה ומאומצת תחת התקפה לא עניינית כלפיו שהגיעה לפסים אישיים כמו מיימדי גופו. אין ספק שמאחורי החקירה המשטרתית היה ניחוח כבד של נקמנות ורדיפה (עיתוי החקירה על חשדות ישנות) ועדיין, כל עוד לא הוכחה האשמה, האדם בחזקת זכאי (תשאלו את העיתונאים מידיעות אחרונות שהגנו על אולמרט כמעט עד לכניסתו לכלא) ולא ..... ערוצי הטלוויזיה אינן כשירות לקבוע מי אשם ומי זכאי ולא בעיה לערוך תחקירים מגמתיים ושקריים, זה לא שתמיד הטלוויזיה פסקה והרשיעה והמציאות אישרה את ההרשעה. ממש לא!! חברי הליכוד הם אנשים חמים שיודעים להפריד בין חשדות לא מאומתות להכרת הטוב כלפי חבר מפלגתם. הקרירות בצד השמאלי המתבטאת גם בהתנגדות הבזויה לקיזוזו של חבר כנסת שאשתו נפטרה היא אחת הגורמים לכך שהם לא מתחברים לעם (לצד העיקשות לא להודות במאמצי השלום הכושלים שלהם).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
על הניסוח בתגובתי הקודמת
  עמוס שנער   2/01/18 12:30
סליחה על הניסוח הקלוקל בתגובתי שנרשמה תחת לחץ זמן. אין באפשרותי לערוך ניסוח בתגובות למאמר אך אין לי ספק שהמסר שניסיתי להעביר היה מובן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
11
יהודה דרורי המצביע בהתמדה
  הבנת הנקרא   6/01/18 06:36
בעד אותו שמאלן רדיקלי (בתחפושת ימין-מרכז), יהיר לפיד - כתב בפייסבוק תגובה אישית מכוערת מאד כנגד כותב המאמר הזה, והתעלם מהדברים בכתבה עצמה. ידוע שדרורי שוטם את היהדות, הדת ואת הדתיים, ואין ספק שתגובתו מעידה על כך (שכן הכותב הינו דתי). על-כן, הכלימה והבושה לדרורי, המצביע ליש עתיד כדי שהדתיים לא יכנסו לממשלה. התנהגות עקומה ומעוותת של "איש ימין" כביכול.
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il