s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התנועה המשיחית לביזוי החברה
מאת: דרור אידר  |  10/01/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
היגיון של תועמלן ימנוני הזוי
  הירונימוס   10/01/18 14:08
ממתי זה גזעני להגיד על יוצא מרוקו שהוא מטומטם? ואם אומרים את זה על פולני או רוסי זה גם כן גזענות? האין גבול ללקקנות התקשורתית כלפי החונטה השלטת?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירונימום באופן בהול
  צורי   10/01/18 17:37
לך ועשה בדיקת EEG בראש ואם אין שם גידול שמערפל לך את יכולת החשיבה יתכן וזאת תאונה של הראש שארעה לך אפס?
כתוב תגובה ל- צורי
אתה כ"כ צפוי שזה ביזוי
  שוחר-שלום   10/01/18 19:19
דו-מימדי, חד-גוני, נוקשה אפל ותפל. היכולת שלך להבין את טענותיו של מי שאתה לועג לו באיוולת גמורה עומדת ביחס הפוך לאגו הנפוח שלך. וזהו פחות או יותר פרצופו של השמאל בן ימנו: רדידות ניוון שנאה ויהירות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
פלוצונימוס כמה משלם לך יובל
  לוחם 99   10/01/18 20:28
הטרול הרשע הוא רק שמאלן בזוי ונקלה, אלא כלבלבו של דון יובל דיסקין--ראש הכנופיה שמבצעת פוטש נגד ראש הממשלה הנבחר של ישראל. מקומם בכלא.
כתוב תגובה ל- לוחם 99
2
שונאי נתניהו
  באום   10/01/18 14:54
סיפרו לנו במשך שנים שנתניהו הוא לא רק ראש ממשלה גרוע אלא שהעולם בז לו,מנהיגי מדינות לועגים לו ובשל כך,ישראל הולכת ומבודדת את עצמה מהעולם עד לקריסתה הסופית.כך בדיוק סיפרו לנו ברנע,בן כספית,אברמוביץ',אדליסט וכל ממשיכי דרכם ומורשתם.עכשיו פתאום אותם אנשים מספרים לנו שנתניהו הוא זה שצריך לתת אישור מה למכור למצרים ומה לא.אותו נתניהו שאתמול היה נלעג ובזוי, היום צריך לתת אישור לעיסקאות במיליארדים שמפרנסות עשרות אלפי משפחות בגרמניה. משהו פה לא מסתדר. איך כלומניק הופך בתוך יום לנותן הגושפנקא? אפשר לדרוש מבחורינו הטובים בתקשורת, מפוליטיקאים בהווה ובעבר ומגנרלים ואדמירלים בדימוס לתת הסבר לעניין אבל רק אפשר.שום הסבר לא יבוא.למה? ככה. אין לי שום מושג בנושא הצוללות אבל אם המצרים רוצים צוללות ומוכנים לשלם בעדן,הם ישיגו אותם מגרמניה או דרום קוריאה או אמריקה או דנמרק ולא נתניהו ולא שרגא יכולים למנוע מהם לקבל אותן.מצרים היא כיום בת ברית ויש לנו שלום איתה. אי אפשר גם לעשות שלום עם מדינה וגם להגביל אותה בנשקים.נכון,שרגא בנאום מעורר פלצות יספר למאמיניו על צוללות מצריות שמשמידות אוניות ישראליות מלאות בנשים וילדים והם יורדים למצולות אך ורק בגלל נתניהו אבל הקול הוא אמנם קולו של שרגא אבל הטקסט מגיע מהמקום הכי מעוטר בצה"ל.
כתוב תגובה ל- באום
מה יעשו אויבי ישראל?
  בקבוק ממוחזר   10/01/18 19:02
אוי, זה כל כך פשוט: לאחר 10 שנות כהונה כראש ממשלת ישראל, מדינת ישראל בהנהגת נתניהו היא מעצמה ביטחונית, כלכלית, טכנולוגית ומדעית. נתניהו העמיק את שיתוף הפעולה הביטחוני, הכלכלי והמדעי עם הודו, וחידש את הקשרים הדיפלומטיים עם טורקיה. גם קשריו הטובים עם הנשיא פוטין ועם הנשיא טראמפ מחזקים את מעמדה הבינלאומי של ישראל. ישראל יציבה וחזקה כלכלית: עודפים במטבע חוץ, עלייה ברמת החיים וגידול בתיירות. השקל הישראלי הוא אחד המטבעות החזקים בעולם. כל יום עולות על כבישי ישראל 1,000 מכוניות חדשות. נפתחו קווי רכבת חדשים ונבנו קילומטרים של כבישים וגשרים חדשים. מה יעשו אויבי ישראל? ישחדו את יריבי נתניהו בפוליטיקה, בתקשורת ובמשפט כדי שידיחו אותו מהשלטון.
כתוב תגובה ל- בקבוק ממוחזר
אני בטוח
  באום   10/01/18 20:48
שנתניהו היה יכול גם לפתור את שאר הבעיות שעומדות על הפרק ועדיין לא נפתרו אם השמאל לא היה עסוק רק בלתקוע לו מקלות בגלגלים.ניסקורן לא יתן לו לעשות רפורמות,אירגוני הירוקים לא יתנו לו לקצר הליכי בניה כמו גם הפקידות שככל שההליכים יותר ארוכים,הם עצמם מרוויחים יותר.אירגוני השמאל לא יתנו לו להשיג שקט ביו"ש,המחנ"צ לא יתן לו להילחם בBDS, הפקידות במשרד החוץ לא תתן לו לשדרג יותר את קשרי החוץ ולהגיע להישגים באו"ם,הפרקליטות ובג"צ לא יתנו לו למגר את הפשיעה החקלאית וגניבת הקרקעות והמשטרה לא תתן לו לישון טוב בלילה כי "הקרן" קנתה את כולם וכולם רוצים לטבול בחמאה.חמאה כידוע מלאה בשומן והסיכוי היחידי לגמור אותם זה לתת להם עוד חמאה ועוד עוגות ועוד וופלות ועוד גלידות עד שהכולוסטרול יגיע ואיתו הכבדות,הניוון והסוף.
כתוב תגובה ל- באום
3
היטבת להתבטא
  עמעד   10/01/18 15:20
היטבת להתבטא, לבטא ולתאר בדיוק את הפיגורות הבזויות הפועלות במסע הצייד,השיסוי, ורצח האופי נגד ראש הממשלה ומחנה הימין
הבוז למחנה השמאל, ולמחנה התקשורת שאלה הם מנהיגיו ומוביליו
אכן חבורת אטדים וקרציות הנדבקות לאטדים
כתוב תגובה ל- עמעד
4
מה הקשר "לגזענות" , אידר ?
  שלמה המגיב   10/01/18 19:06
עו"ד שרגא איפיין את ח"כ אמסלם "כבריון קשקשים , רפה שכל וזב חוטם.." , וזה איפיון מתנשא , חוצפני , גס ובמיוחד גם חסר בסיס , באשר ח"כ אמסלם , שאני עוקב אחרי פעילותו בכנסת ומהופעותיו בתיקשורת , אינו "רפה שכל" בכלל , והוא בעל השכלה ורחב אופקים וגם פוליטיקאי מנוסה ( ללא קשר לדעות הפוליטיות שלו , שאני לא "זורם" עם רובן !) , ואכן צודקים כל אילו שביקרו קשות את עו"ד שרגא על האיפיון המטופש , הלא נכון והבוטה הזה של אמסלם , אך מדוע ועל איזה בסיס , קובע אידר שזה נבע ממניע "גזעני" ? האם כל ביקורת משפילה ולא מוצדקת של אשכנזי כלפי מזרחי , ושל מזרחי כלפי אשכנזי , הינה ממניע "גזעני" ? . לדעתי מדובר סתם בסגנון בוטה של שרגא , שכבר ראיתי את ההתנשאות שלו בעבר גם כלפי "אשכנזים" ( רחמנא ליצלן ) , שלא בדיוק "זרמו" עם הגיגיו , וראוי היה שאידר , שהוא אדם משכיל מאד ורחב אופקיו , לא ינתח באופן רדוד ומסית כזה , את "המניעים" של שרגא , ועצם קביעת "המניע הגזעני" , כמניע של שרגא , הוא בעצם "גזעני" בבסיסו , וחבל שאידר נסחף לסגנון הרדוד הזה של שרת התרבות , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
יום הנכבה של דרוקר/יניב/מרגלית
  ע_הראל   10/01/18 22:38
בל נשמח בנפול אוייבינו היום 10.1.2018, יום הנכבה של הסמול בתבוסת שלושת החתרנים שלו דרוקר יניב ומרגלית; §¥§¥§ דרוקר מבכה היום (לא יאומן!) את מר גורלו - נוכח גלי השנאה והמשטמה ההמונית נגדו ברשתות החברתיות מאז שפירסם את קלטות יאיר נתניהו; אלדד יניב מנגד מקבל היום את השבץ המכריע שלו - עם היוודע דברי השר כחלון כי אינו "ממפרקי הקואליציות" (ושהוא כבר לא "לא" עם רה"מ נתניהו); ולקינוח דן מרגלית שנאלץ לגנות היום את ניסיונה המכוער של האופוזיציה - לנצל את היעדרותם של הח"כים מהקואליציה (עקב הלוויית הרב רזיאל שבח הי"ד), כדי לסכל את חוק (סגן השר) ליצמן שמצריך רוב של +61 ח"כים, ובכן אותו מרגלית כבר מייבב לנו היום על חומרת העונש שהשיתה (עליו) שרת המשפטים איילת א.שקד - לאמור שמעתה שום הצעת חוק של האופוזיציה לא תגיע וגם לא תזכה לדיון בוועדת השרים לחקיקה! §¥§¥§ ושוב בל נשמח יותר מדי ביום הנכבה של ליצני הסמול - הוא יום תבוסתם. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
שמחה טרם זמנה
  אהוד פרלסמן   11/01/18 01:57
נכון שהם מנוולים, ונכון שהם מוכיחים לנו כל יום מחדש את העובדה שהם חלאות המין האנושי, אבל הם עוד לא הובסו, והבחירות עוד שנתיים, ובכלל, אבא שלי אהב לומר "אַשְׁרֵי אָדָם מְפַחֵד תָּמִיד".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
6
לכאורה אין בתנועה שום איכות
  אקטואלי   11/01/18 00:40
אחרי שחבריו בתנועה לאיכות השלטון החזירו את תעודות החבר ומאוד כועסים עליו על דבריו הפוגעניים במוצאי שבת ועל זה שהוא בעצם החריג את עצמו וגילה את עמדותיו האמתיות, רק כעת הוא מתנצל. הוא עשה נזק תדמיתי לעצמו ולתנועה. כולנו חשבנו שבאמת מעניין אותו איכות השלטון, וכעת גילינו את פרצופו האמתי. לאורך השנים היתה לי תחושה לא מבוססת שמה שמעניין את עו"ד שרגא זה רק הוא עצמו. ביום שבת כאשר שמעתי את דבריי הבלע שלו, הבנתי מי בן האדם הזה. הוא ידע לכאורה לשחק מצוין עד עכשיו, עד שנתפס כעת במעשיו. התנצלותו לא מתקבלת עליי. פתאום ראש הממשלה הנוכחי הוא גם שלו?? הרי את דבריי הבלע הוא הקריא מדף מוכן מראש, זו לא היתה פליטת פה. שמעתי אותו בערוץ 20 עם אמיר איבגי לכאורה לא דיבר אמת בקשר לדבריו בהפגנה. נשאל האם ראש הממשלה הוא בוגד??? באולפן טען שלא. ובנאום שלו!!! אם באמת הוא רוצה לכפר על מעשיו אלה, שיודיע כבל עם ועדה שההפגנות ברוטשילד לא לגיטימיות כמו שההפגנות בפתח תקווה הם לא לגיטימיות וכל העדר מתבקש לחזור הביתה, הרי הם מיועדות להחליף שלטון וללחוץ על היועץ לקבל החלטות לטובתם. שיודיע שזו לא הדרך להחליף שלטון. והעדר צריך להמתין להחלטת היועץ המשפטי לממשלה ועד אז אין הפגנות "בשחיתות". בנוסך שיודיע אם היועץ סוגר את התיקים אין להתקומם על כך, כמו שנסגרו תיקים של ראש הממשלה שרון ואף אחד לא התקומם, כמו שנסגר התיק של פואד עקב פטירתו (הכמעט נשיא של מפלגת העבודה) ואך אחד לא התקומם, כמו של ברק והעמותות, וכמו של הרצוג ושמירת זכות השתיקה, ועוד תיקים אחרים שנסגרו על ידי היועצים וויינשטיין ואחרים. דיי להחלטות סלקטיביות של גורמיי אכיפת החוק!!! לכאורה נראה שהכל אינטרסים צרים. למרות "שחוק זה חוק" עבור כולנו. אגב, אני אישית מודה לו על דבריי הבלע לכאורה, כי עכשיו כולנו יודעים מי הוא באמת ומה האג'נדה של התנועה שהקים, נראה לכאורה שאיכות אין בה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
7
התנועה המגונה של אלעד בן גיגי
  קורןנאוה טבריה   11/01/18 09:33
הגזען שהסית ברמה של מני נפתלי וסרסור המושחתים והמניפולטור-על מ'הקזה נוסטרה' השמאלנית אלדד יניב - מעידה על מצבו הנפשי של השמאל שמת פוליטית באוסלו ושורד רק בזכות רצח רבין, נסיכי הליכוק והשפל, התשקורת, הפרקליטות והאידיוטים השימושיים בנוסח יועז ואלדד- ולא שום דבר אחר! ההפגנות ברוטשילד גורמות לי להבין בדיוק למה ולמי התכוון הקב"ה בפרשת עגל הזהב כשביקש ממשה רבנו זצ"ל:"לך רד כי שיחת עמך"!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אלעד שרגא עושה לביתו
  אברהם מורן   11/01/18 09:42
שרגא בנה עמותה לביסוס שמו ברבים ועל ידי כך יש לוד פרקטיקה פרטית משגשגת כמו שהיתה לאלדד יניב בשיאו {כשהיה צמוד לפואד וחבריו} התנועה לאיכות השלטון הינה תנועה שדוגלת בההדרה של שרגא בכך שהיא מחלקת מחמאות לשופטים בדימוס ושאר בעלי קשרים.משל העורב והגבינה...אז אם אתה רוצה לקבל אות "אביר" משרגא ,אתה צריך לשלם על זה...זה לא דומה לשוחד??????
כתוב תגובה ל- אברהם מורן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il