|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
למרות שאיילת שקד אינה נושאת בתפקיד ציבורי, היא חייבת לתת הסבר לציבור על השיחה המביכה    שיחה שלמעשה הכתימה את דרכי פעולתה של מערכת המשפט בישראל, והיא מעיבה על המערכת גם היום
חברון [צילום: משה מילנר/לע"מ]
שירה אדרי
בשנת 1929, במהלך מאורעות תרפ"ט (1929), הרבה לפני "הכיבוש", נשים וילדות יהודיות רבות נאנסו על-ידי הפורעים הערבים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' וחשכת ימי הביניים
מאת: איתן קלינסקי  |  25/01/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חרתבונה!!!!
  ה.א   25/01/18 13:07
כמה להג, כמה להג. בושה, פשוט בושה. לך לחוף הים איתן ותראה שם מאות גברים חשופי חזה, ולא תראה אשה חשופת חזה אחת. לא ראיתי שם מאמר שלך על כך, על האפליה הזו, עם כל לפידות וכל שאר הציטוטים ההזויים שלך. איתן אתה חשוך הרבה יותר מסמואריץ, או שתשים חזיה כאשר את מסתובב בחוף הים או שכל בנות משפחתך תסרנה אותה. שיוויון, זיכויות, קידמה, קשקשת, חרתבונה, בושה, פשוט בושה.
כתוב תגובה ל- ה.א
כל הכבוד למפקדת הטייסת
  ה.א ירד מהפסים   25/01/18 17:13
סמוטריץ יצא מבשצף קצף של חשכת ימי הביניים נגד מינויה של מפקדת לטייסת בחיל האוויר. טמבל בשם ה.א מה עניין נשים חשופות חזה.
כתוב תגובה ל- ה.א ירד מהפסים
חרתבונה!!!!
  ה.א   26/01/18 03:14
אני חולק מאד על דעתו של סמוטריץ', אך כל מי שחושב שדעתו של סמוריץ' חשוכה, וחושב גם שנוהגי התלבוש של גברים ונשים חייבים להיות שונים, הרי שדעתו חשוכה שבעתיים מדעתו של סמוטריץ'. אנשים עם תבונה לא משתמשים בכל מיני עלבונות מטופשים על מנת לשכנע. כי העלבונות חוזרות למעליב כמו אותו אחד שהשתין נגד הרוח.
כתוב תגובה ל- ה.א
חרב ונא גאה במגיב ה.א
  החרבתונא של ה.א   26/01/18 11:32
חרב ונא גאה בסמוטריץ מוביל מסע הבהמות בירושלים אל מול צועדים שתרבותם אינה לרוחו . חשכת ימי הביניים גאה במצעד הבהמות של סמוטריץ ובבולדוזר של יוגב המתכונן להחריב את בית המשפט העליון .
כתוב תגובה ל- החרבתונא של ה.א
חרתבונא.. חרתבונא..
  ה.א   26/01/18 14:54
מי ששם בשורה אחת בהמות עם בני אדם, הוא דרעק אחד גדול, אפילו אם קוראים לו סמוטריץ', הוא איננו בן העם היהודי, "ומותר האדם מן הבהמה, אין כי הכל הבל" אין לכך כל קשר לעמדה של אדם בין אם קוראים לו סמוטריץ' ובין אם יש לו שם אחר, בנוגע לשילוב של נשים בתפקידים קרביים בצבא. נפילה של גלעד שליט אחד בידי מרצחי החמאס אשר החזירו נשמתם לבוראם בשעה טובה לאחר שובו ארצה, הפכה מדינה שלמה על פיה, תאר לעצמך מה יקרה עם נפילת גלעדה שליטה בידי מרצחי החמאס. ברור לי שזה החלום של קיצוני השמאל, הם יודעים שגלעדה שליטה כזו שתיפול בשבי המרצחים הנקלים אשר אינם שווים את הכדור שאנחנו נירה להם בראש בסופו של דבר, תגדיל את התבוסתנות בציבור, ותועיל לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. הכל שקוף. תרתבונא בריבוע. בא לי להקיא. פשוט בא לי להקיא.
כתוב תגובה ל- ה.א
מה עניו התגובה שלך לנושא
  ה.א אתה רציני???   25/01/18 17:53
מה עניין התגובה שלך לנושא שחברי כנסת יוצאים נגד הרמטכ"ל. רבנים קוראים לו להתפטר למה שאתה כתבת בתגובה שלך.
כתוב תגובה ל- ה.א אתה רציני???
סמוטריץ' רמטכ"ל?? לא ידעתי!
  ה.א   26/01/18 14:56
כתוב תגובה ל- ה.א
קלינסקי כ- מגדלור של צביעות
  ב .ל   25/01/18 23:35
כמה צביעות והתרפסות יכול להפגין עלוב הנפש הדוחף אפו לכל חריץ, האיש הנאור קורא צכוב הידוע המורה המהולל יוצא חוצץ נגד חבר הכנסת סמוטריץ שהביע את דעתו על נשים ותפקידן בצבא (דברי איוולת לעניות דעתי) אבל קלינסקי הנאור כמו תרנגול מרוט נוצות עט על המציא על תולעת וכבר רואה את חשכת ימי הבניים אותו קלינסקי הנאור בחר לכנסת לא אחר מאשר ביגמיסט מהרשימה המשותפת והוא הוא הנציג שלו בכנסת ישראל שלא להגיד שהצבוע והשפל לעולם לא יגנה חבר כנסת הנשוי לשתי נשים מהרשימה המשותפת כי חשכת ימי הבנים שבה חי קלינסקי חסרת מרפא
כתוב תגובה ל- ב .ל
2
את הקומוניסט לא מעניין האדם
  ב_שמואל   25/01/18 13:31
את הקומוניסט לא מעניין האדם. חשוב לו לקדם את העיוותים של דתו האנרכיסטית המנוולת. מה אכפת לו שהבנות הורסות את בריאותן בפעולות לא מתאימות לגופן, שהרי העיקר הוא "השיוויון". יתרון גדול יש לקומוניסט, שהוא חדור פאנטיות דתית עד שלא אכפת לו הפגיעה בבני האדם. הרי כולנו יודעים שבעת הצורך ובסכנת חיים עושים את הכל כדי להגן על החיים, אך כאשר כל מטרתו של הקומוניסט להרוס את החברה באמצעות רעיון מעוות של "שיוויון" - זה מצב של דת השטן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
3
אנחנו חוששים מסמוטריץ בצלאל
  ימי הביניים   25/01/18 17:20
אפילו ימי הביננים חוששים מסמוטריץ. כי הוא דואג להביא עלינו חשכה גדולה יותר.
כתוב תגובה ל- ימי הביניים
הקומוניסט חושש מימי הביניים, ל
  ב_שמואל   25/01/18 19:37
הקומוניסט חושש מימי הביניים, לכן הוא מלמדנו מדבורה הנביאה שבתנ"ך. למה השמאלנים מרשים לעצמם להיות מטומטמים? משום שהם מעוותים כל-כך עד שאינם מבחינים כמה הם מעוותים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
4
הבהמות ממתינות לסמוטריץ'
  הבהמות ממתינות   25/01/18 17:43
סמוטריץ עמד בראש מסע הבהמות כדי להביע את מחאתו על הופעת קהילת הלהט"ב בירושלים. הבמהמות ממתינות לסמוטריץ, רק של יתעלעל בהן במסע בחוצות העיר ירושלים. מי שעמד בראש מסע הבהמות הוא היום חבר בכנסת ישראל . התבהמות ואומופביה מלוות את בצלאל סמוטריץ
כתוב תגובה ל- הבהמות ממתינות
5
מתלהם עלוב
  מגיב ותיק   25/01/18 18:56
תתעסק עם הזועבית המחבלת בה בחרת לכנסת ועזוב את הנשים האחרות שהזכרת.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
ממוביל בהמות בחוצות ירושלים
  לחבר כנסת בישראל   26/01/18 10:10
זו פרצופה של כנסת ישראל , זו פרצופה של מפלגה הנקראת הסית היהודי, היא מצטיינת בהובלת בהמות בחוצות ירושלים וסמוטריץ בראשה ,
כתוב תגובה ל- לחבר כנסת בישראל
7
מדוע גייסו את חנה סנש?
  ה. א מתרעם   27/01/18 13:01
ה.א מתרעם על כך שגייסו את חנה סנש למשימה מבצעית , הוא מתלהם כי גייסו את חביבה רייך .
כתוב תגובה ל- ה. א מתרעם
למה גייסה דבורה את ברק
  למה גייסה דבורה   27/01/18 14:22
איך שמע ברק את שירת דבורה, כי קול אישה בערווה .

איך שמע השבוע מר סמוטריץ את שירת הים בשמות ט״ו בפרשת השבוע שלנו - ״ פרשת וישלח ״ , שם אישה שרה וקולה קול אישה בערווה .
כתוב תגובה ל- למה גייסה דבורה
השמאל לא יכול לסבול דעה אחרת
  ה.א   27/01/18 16:11
השמאל לא יכול לסבול דעה אחרת, מי שלא סבור כמותו הוא חשוך, ככה נולדו יצורים כמו סטאלין שהשמיד מיליונים, כך נולדים גם תלמידיו. הויכוח על שירות קרבי לבנות אינו קשור דווקא לכיפה על הראש, במלחמת יום הכיפורים פינו את סיני מבנות, ככל שהיה ניתן, האם פעלו לא נכון? יש עובדות בחיים, יש הרבה יותר נאנסות מנאנסים, האם אנחנו נהיה מטומטמים ולא נלמד מכך? אשה שתיפול בשבי תסבול הרבה יותר (בממוצע) מגבר, משפחתה תסבול הרבה יותר. בני משפחה של חיילים שנפלו לא יכולים לשרת בקרבי אלא אם המשפחה חותמת, אי שוויון? ימי הביניים? חשיכה? החשיכה היא בראש שלכם! יש כאן קבוצה של אנשים עם מוח מחוק לגמרי, תלמידיו של סאטאלין הצורר ורוצח ההמונים, והם מנסים ללמד אתנו הלכות שוויון. מזל שכוחם החברתי והפוליטי מצטמצם, מזל שהם נעשים יותר ויותר בטלים בשישים בחברה, מי ייתן וימשיכו להתמעט כקבוצה שלילית חברתית.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א משתטה
  ה.א מכיר את מומו   27/01/18 19:51
אולי ה.א אינו מוכן לכבד מי שחושב אחרת. השמאל לא קרא בקריאות גנאי את הרמטכ"ל כשם שעשו זאת , למרבה הצער, יותר מדי רבנים. ודבריו של סמואריץ' היו מכובדים ומכבדים בקשר למינוי מפקדת טייסת.
כתוב תגובה ל- ה.א מכיר את מומו
איש מסכן
  ה.א   27/01/18 22:40
כתוב תגובה ל- ה.א
8
למפקדת החדשה של הטייסת
  לאחל בהצלחה   27/01/18 14:34
סמוטריץ יתלהם ומגיב בשם ה.א ישתטה בתגובות מטופשות רב מטורף מצפת יבקש לפטר את הרמטכ״ל וכולנו נאחל הצלחה למפקדת החדשה של טייסת אחת בחיל האוויר הישראלי .
כתוב תגובה ל- לאחל בהצלחה
למטומטם/ת
  מגיב ותיק   27/01/18 20:38
מדובר בטייסת תחזוקה - תפקיד מנהלתי לחלוטין.
כל המסגרות בבסיסי חה"א נקראות טייסות כולל גופים מנהלתיים/טכניים
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
ולאיתן הקשקשן
  מגיב ותיק   27/01/18 20:41
לא דבורה הנביאה, לא קרב ולא בטיח.
מדובר בתפקיד מנהלתי/טכני מפקדת טייסת תחזוקה.
כל המסגרות בבסיסי חה"א נקראות טייסות, כך טייסת מנהלה, טייסת תחזוקה וטייסת תעופה.
תרגע, לא דבורה ולא סיסרא ולא נעליים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין כאו כל קשר לסיסרא
  ה.א   28/01/18 03:02
אין כאו כל קשר לסיסרא, הרי מדובר בחבורת תבוסתנים אשר לעומתם יונתן גפן הוא ימני קיצוני. הם גדולי התומכים בהשתמטות מצה"ל, עיקרי האידיאולוגיה שלהם היא תנו לחמאס לנצח. מדינה דמוקרטית ולא יהודית, או קודם דמוקרטית ואחרי כן מדינה ערבית יהודית, הם לא רוצים בנות בצמרת הצבא, הם רוצים צבא חלש, הם רוצים צבא כנוע, הם רוצים שהכוח שמחזיק אותנו פה יימס, ועל כן את שומע מהם את עלילות חנה סנש, סיסרא, דבורה הנביאה וכיו"ב. בכל חברה יש כזו קבוצה, קבוצה הסובלת מתסמונת קשה ביותר של הרס עצמי, ותפקידם של שאר האנשים בחברה היא לעזור להם, מה שהוא בלתי אפשרי כאשר הם ממאנים לעזור לעצמם, והחלופה השניה היא להתרחק כמה שאפשר על מנת שלא ללקות גם בתופעה המאד מאד קשה הזו. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- ה.א
אפרים, מסכים אתך
  מגיב ותיק   28/01/18 12:13
יש כאן זרם תבוסתני ומטומטם (אותו מוביל בבלוג זה איתן וחבורת טמבליו) שמטרתו היא סירוס צה"ל והחלשתו ע"י תיאוריות מטופשות בדבר נשים לוחמות (חלק מהקצינות שפעלו לכך מקורן בצה"ל וכל המסע הזה למען נשים לטייס היה סיפוק אידיאולוגיות פמיניסטיות) דבר שלמיטב ידיעתי עלה לצה"ל ולחיל האויר במיליוני שקלים, לדוגמה, נשים שנשלחו לטייס לא הביאו את הסחורה, השתחררו מוקדם ולא עשו מילואים, הכל, כדי לשרת אידיאולוגיה מטומטמת ולא יעילה.

העניין של מפקדת הטייסת שהטמבלים קפצו עליו הוא עניין שגוי עליו הערתי.

עניין נוסף שאיתן שוקד עליו כבר במאמר שישי הוא לטובת המסתננים, עניין שיספק את תאוותם לקעקוע האופי היהודי של המדינה וימצא כל סיבה למסיבת התלהמות נגד הממשלה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שבוע טוב לכולנו, גם למסכנים.
  ה.א   28/01/18 15:50
כתוב תגובה ל- ה.א
מגיב ותיק ראוי להיות בשב"כ
  השב"כ   29/01/18 16:58
אני מתקשה להבין כיצד אנחנו הקוראים יודעים ששמו של המגיב הוא ה.א, והמגיב הוותיק יודע , שמדובר באפרים.
כתוב תגובה ל- השב"כ
10
מחזירים אותנו לימים חשוכים
  סמוטריץ וחבריו   29/01/18 10:10
סמוטריץ וחבריו מחזירים אותנו לימים החשוכים של טרם מלחמת העולם השנייה.
כתוב תגובה ל- סמוטריץ וחבריו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il