|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלשיך צריך ללכת יחד עם ריטמן
מאת: חיים משגב  |  27/01/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני מאוד מודאג מניצני הסניליות
  ירמיהו מענתות   27/01/18 08:21
הניכרים בהגיגיו של חיים משגב, שבגילו הלא-מי-יודע מתקדם מביע מחשבות ימניות הזויות, ולא מבקר מעולם את התנהגותו של הביב מבלפור, ואשתו המטורללת שתמיד עולה איתו למטוס יד ביד כדי להפגין את אהבתם והנאמנות ההדדית (פרט למקרה של רותי בר שם נכנע ליצרו).
כתוב תגובה ל- ירמיהו מענתות
מאחל לך רפואה שלמה
  פלא יועץ   27/01/18 09:12
וכדאי שתלך לראות רופא
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
מעניין למי אתה יועץ? האם יש
  שירלי נאמן   27/01/18 09:27
לך השגות כלשהן לגבי נכונות הפרטים שהרגיזו אותך?
כתוב תגובה ל- שירלי נאמן
אלשייך אתרוג השמאל
  מקס פאואר   27/01/18 13:34
כול מי שנגד ביבי הוא מוגן על ידי השמאלנים המאוסים, פואד קיבל 25.000$ ממובארק מדי חודש בחודשו, במשך שנים, ולא היה אפילו אדם הגון אחד בשמאל הנלוז, שישאל מדוע הוא מקבל כסף ממדינה מוסלמית, החתרן הבלתי נילאה עשה לעצמו יום הולדת והמחיר 11 מיליון ₪, ולא היה אפילו אדם אחד הגון בשמאל ששאל מדוע האיש מתפררע
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
אפילו מלכת אנגליה לא בזבזה כזה
  סכום ליום הולדת   29/01/18 18:14
כתוב תגובה ל- סכום ליום הולדת
2
הכל נכון, פרט ל-
  ארי כספי   27/01/18 09:07
תפסיק לספר על גל הירש. מספיק להצניח גנראלים וקולונלים חסרי מושג בשיטור למשטרע. גל הירש כבר "הוכיח את עצמו" בפרשת סילוק הנפלים בראשל"צ, כך שספק אם היה מגוייס למשטרה כשוטר מתחיל. לגבי המפכ"ל המפוטם שלנו, מפחיד אותי לחשוב מה עשה בשב"כ. אבל עדיין אני חושד שכל המהומה שעושים הוא וה"יועץ" המשפטי (בפועל - הדיקטטור) הוא הצגה אחת גדולה שבסופה יוציאו את ביבי ושרה'לה צדיקים. אל תשכחו שהאחרונים נתנו להם את הג'ובים ואולי אף יתנו להם קריירה נוספת (פוליטיקה לראשון ו"עליון") לשני.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
3
כך צפוי ממשטרה מתוקנת-ויפה שעה
  קורןנאוה טבריה   27/01/18 09:17
אחת קודם! וביתר-שאת כך היה צפוי משלטון חוק תקין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לא ברור לי איך נאוה מוציאה שם
  טברייני ותיק   27/01/18 09:40
רע לעירנו. ימנית הזויה ואפילו הסתבכה פעם עם המשטרה אם זכור לי היטב.
כתוב תגובה ל- טברייני ותיק
היא עושה את זה בדבקות.
  גמרה עם טבריה.   27/01/18 12:56
כתוב תגובה ל- גמרה עם טבריה.
4
"חקירה מעוותת נגד נתניהו"?
  שלמה המגיב   27/01/18 09:32
משגב ממשיך "ללכלך" על המשטרה ומפקדיה , כדי לקבע התודעה של הקוראים את התחושה שנתניהו חף מפשע , ורק השוטרים המושחתים עושים לו "חקירה מעוותת" , וזאת לאחר שכבר מבין שהעניינים "הולכים לכיון לא טוב" עבור נתניהו. משגב יודע היטב שהמפכ"ל אלשיך לא מבין בכלל בחקירות ולא קובע כלום , אלא הפרקליטה המלווה , פרקליט המדינה והיועמ"ש , שמכירים את החומר ועוקבים בקפדנות על כל מהלך חקירתי , וגורר את הקוראים לכל מיני אנטריגות במשטרה , שאינן קשורות בכלל לחקירה , כהוכחה כביכול שהחקירה כנגד נתניהו "מעוותת". מה הקשר בין "החרמנות " של קצין חקירות כולשהו , כלפי הפקודה שלו , מול היכולת שלו בהבנת חומר ראייתי מחשיד כנגד פוליטיקאי זה או אחר ? מה הקשר בין "ההדלפות" מן החקירה , אם בכלל באות מהמשטרה ,לבין חוזק הראיות , כן או לא , כנגד נתניהו ? . הרי משגב יודע שמי שרשאי בכלל להורות על פתיחה בחקירה כנגד פוליטיקאי , זה רק היועמ"ש ( כן , זה הדתי שהיה מזכיר הממשלה של נתניהו ומונה על ידו לתפקיד היועמ"ש ) , אז המשטרה עושה "חקירה מעוותת" נגד נתניהו ? ,מהיכן יודע משגב מה החומר בתיק , בשביל לקבוע בנחרצות "שהחקירה מעוותת" ? . טוב , גם שהתחילה החקירה נגד ביתן , טענו כל תומכיו הפוליטיים "שהתיזמון" הינו כדי "להשתיק" את יוזמות החקיקה שלו , ועכשיו כבר "שותקים" עקב ההדלפות על מה שמסתמן שעשה ועל "שתיקתו" המחשידה בחקירה. נו , כאשר אין יכולת לסתור התנהלויות פליליות של נתניהו , לאחר שמודה בקבלת המתנות במאות אלפי שקלים "מחברים" בעלי הון ( מהיכן מקור החברות עם מילצן ? מהסיירת ? מעניין , "חברים" עאלק !) , אז "מלכלכים" על מפכ"ל המשטרה ( דתי , מתנחל לשעבר ,איש שב"כ לשעבר שגם הוא מונה ע"י נתניהו !!) ועל המפקדים הבכירים של אגף החקירות ( ואפילו על יצחקי שבכלל כבר פרש !) , כדי להציג תמונה שכולם חברו באופן מושחת כדי להפליל ראש ממשלה בישראל , שהינו "חף מפשע". אתם הבנתם את "הראש" של משגב , שהלשון שלו עדיין דבוקה לחלק תחתון מסויים בגופו של נתניהו ? "חקירה מעוותת" עאלק. מה "העיוות" כאן ? האם השוטרים המציאו את החומר המחשיד שאפילו נתניהו מודה בו ? ( מותר לקבל מתנות מחברים , עאלק ) .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בהחלט כן
  מגיב ותיק   27/01/18 09:59
אין לתת לארגון הפשע הזה שמפכ"לו נפגש עם עיתונאים מהשמאל (ואח"כ מכחיש ומשקר) לרכוש לו מעמד של אתרוג, שיועציו ודובריו (ליאור חורב) הם פוליטיים לחלוטין נגד ביבי, שראש להב שלו (ריטמן) האמור לשלוט על חקירות נתניהו - חשוד בפלילים ומטיל את האשמה לתלונת השוטרת נגדו על ביבי, שמנהליו דולפים כמו גיגית חלודה - לקבוע מי יהיה ראש הממשלה כאן.

שלוימל'ה, אם אינך מבין את זה, אינך מבין דבר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי כאן "לא מבין" ,מגיב ותיק?
  שלמה המגיב   27/01/18 11:59
ובכל זאת , מגיב ותיק , מה הקשר בין תגובתך כאן ( שאני אישית לא "זורם" איתה בכלל ),ובין הראיות הפליליות , כן או לא , שנאספו בחקירה כנגד נתניהו ? מה אתה מנסה בסגנון של משגב , לטמטם כך את הקוראים ! . החקירה מנוהלת באופן ישיר וקפדני בפיקוח פרקליטה מלווה , פרקליט המדינה והיועמ"ש , שאינם "עובדים" אצל המפכ"ל ומפקדי המשטרה וגם אם נצא מנקודת הנחה הזוייה , שהמפכ"ל וכל החוקרים הבכירים במשטרה , הינם "שמאלנים" , רודפי נתניהו ,שמוכנים לפברק ראיות ( מעשה פלילי לכשעצמו !) נגדו , כדי להפילו , אז אנשי הפרקליטות והיועמ"ש הינם איזה חבורת אידיוטים , שכך ניתן לטמטם אותם ? הם לא מסוגלים לקרוא , לנתח , ולהבין חומר ראייתי באופן מושכל ולדעת אם ראוי להגיש כתב אישום או לא ? . דרך אגב , לא הבנתי מדוע מפכ"ל שנפגש עם עיתונאי כזה או אחר , שמאלני או ימני , זה ההוכחה שהוא מושחת ויגבה בידוי ראיות של החוקרים שתחת פיקודו ? . גם לטיעונים הזויים , צריך להיות הגיון כולשהו , הלא כן , מגיב ותיק ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מסתבר שבאמת עדיין אינך מבין
  מגיב ותיק   27/01/18 16:44
האם בעיית הגיון בריא אצלך שלמה ?

לכן כדי לעזור לך, קרא את הקישורים האלה :
mida.org.il/
mida.org.il/
לכן חקירה ע"י אנשים לא ראויים ונגועים באינטרסים פוליטיים ואישיים, הדלפות אינסוף כדי ליצור אווירה ציבורית, התעלמות מהצמד העברייני אלדד/מני ואף סיוע להם הם : חקירה מעוותת אדון שלמה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ובכל זאת , מה הקשר ?
  שלמה המגיב   27/01/18 20:46
האם " הדלפות אינסוף ( של המשטרה ?) כדי ליצור אוירה ציבורית " , היא זו שתשפיע על היועמ"ש וצוות הפרקליטים להחליט אם יש ראיות או לא ,להגשת כתב אישום נגד נתניהו ? האם הפרקליטים שבקיאים בחומר ובמהלכי החקירה מושפעים "מאוירה ציבורית " , או מאלדד יניב ? , האם " חקירה ע"י אנשים נגועים באינטרסים " ( איזה אינטרסים יש לחוקרי המשטרה נגד נתניהו ?) ,גורמת " להמציא" ראיות כוזבות נגד נתניהו ? הרי הוא בעצמו הודה בעובדות העיקריות בפרשת המתנות , אז מה החוקרים "הנגועים באינטרסים" יכולים להשפיע על החלטות היועמ"ש באם להגיש כתב אישום בפרשה ? ומה אתה "דוחף" לי כאן את "הצמד העברייני ( לטעמך) אלדד\מני " ? , איך הם בכלל יכולים להשפיע על החלטות היועמ"ש בתיקים נגד נתניהו ? האם מנדלבליט "עובד אצלם" ? מה קורה לך , מגיב ותיק ? האם החלטת סופית לטמטם את הקוראים ולשגע להם את השכל , בסגנון המניפולטיבי הזה , בנוסח משגב ? האם באמת אתה חושב שהקוראים הם אספסוף של דיבילים , שכך ניתן לשכנע אותם שנתניהו בסדר ואילו המשטרה מתנכלת לו במכוון ? איזה אינטרס יש למשטרה לעשות זאת ?. זהו , מגיב ותיק ,ואין לך שום "בעייה" עם "מותר לקבל מתנות " בנוסח נתניהו , ומי שהוא "לא בסדר" בפרשה המביכה הזו , זה המפכ"ל אלשיך והחוקרים הכירים במשטרה ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מתעקש להצטייר כתמים
  מגיב ותיק   28/01/18 09:59
1. בהחלט כן, אווירה ציבורית משפיעה על החלטות אלו גם אם אין "ראיות מוצקות" , ראינו מהעבר כיצד תפרו תיקים לפוליטיקאים גם ללא "ראיות מוצקות".

2. אם ראש להב 433 מאשים את נתניהו בשליחת השוטרת המתלוננת יש לו אינטרס לנקום.

3. שוב, אתה מיתמם, כתבי אשמה הוגשו בעבר (והמלצות להן ניתנו ע"י המשטרה) גם ללא ראיות אמיתיות.

4. הצמד העברייני (והתקשורת) כבר יצר אוירה ציבורית, אתן לך דוגמה, כשמישהי הזמינה אותי לפני מספר שבועות להפגנה שאלתי אותה האם יש לה ראיות לפלילים ע"י נתניהו, היא ענתה לי : מה אתה לא שומע חדשות, מסתבר שאצל הרבה פתאים נוצרת אווירה, והאווירה הזו אינה משפיעה מיד אלא מתבטאת בקלפי, שגם זה דבר פסול.

5. בהחלט כן, לחץ כל כך חזק על מנדליט כמו שמופעל כעת ע"י כל כלי התקשורת יכול להטות את החלטותיו שלא לעניין.

6. כן, מסתבר שבקרב הקוראים יש לא מעט דבילים, נעזוב דוגמאות כעת.

7. לטעמי, נתניהו לא מושחת, נהנתן כן, קבל סיגרים ושמפניות - כן אני כותב את זה מידע אישי שבא מקרובים לו, אצלו לכסף אין ערך, ראה, אדם במעמדו ובפרסומו היה יכול להרוויח בחודש אחד את כל העלות של הסיגרים והשמפניות, והוא בכ"ז ממשיך כפוליטיקאי בשכר יחסית לא גבוה אני מאמין שקבל את המתנות האלה ללא כוונת שוחד אלא מנהנתנות.

8. עוד דבר שאני יודע ושמעתי במו אזני, לנתניהו הרבה אוייבים פוליטיים שיחפשו אותו בנרות כל פרשות התיקים יתפוגגו ללא שום ראייה רצינית, מה שיישאר זה שקבל סיגרים ועל זה השמאל הנוקם לא ייוותר.

9. פרשה מביכה, אולי כן אבל לא פלילית וחבורת הפשע במשטרה ובתקשורת יחד עם כל האספסוף ה"נאור" ייחפש את ביבי להפילו בכל דרך שלטעמי הוא ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו עד כה (ולא שאין לו חסרונות)

10. לכן כן, יש לנהל את החקירות (אם בכלל צריך) ע"י אנשים יותר רציניים ויותר ראויים.

11. אם עדיין לא הבנת את זה אתה כנראה תמים באופן אנוש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נו בסדר, שראש הממשלה יהיה גם
  חזון אחרית הימים.   27/01/18 13:08
שר התקשורת, גם שר החוץ, גם מפכ"ל המשטרה, גם בג"ץ וכ"ו החרדים יהיו המשתפים שלו, פה תהיה ארץ יהודה, בני ברק -מאה שערים . או אז, -חסל כל החמוציאדה ואיש תחת גפנו ותאנתו ישכון עם ריצ'רץ' בפה ואמרו אמן.
כתוב תגובה ל- חזון אחרית הימים.
טיפש
  למגיב   28/01/18 05:05
כתוב תגובה ל- למגיב
5
ניסה לתפור תיק לנתניהו ונפל.
  7_7_7.   27/01/18 09:34
ניצב רוני ריטמן ניסה לתפור תיק לנתניהו בכל אחת מפרשיותו השונות ובסוף נפל בעצמו בגלל שקצינה אחרת חשיפה את מעלליו ברבים.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
6
ביבי חף מפשע.
  7_7_7.   27/01/18 09:40
ביבי חף מפשע כי איך החוקרים יכולים לחקור אותו כמו שצריך בזמן שמפקדם חשוד בעצמו בפלילים ונאלץ לסיים את תפקידו הנוכחי ולעבור לתפקיד אחר בארגונו בעקבות פסיקת בג"ץ בעניינו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
7
מעניין איפה הדוברת הפתטית.
  7_7_7.   27/01/18 09:46
מעניין איפה הדוברת הפתטית שלהם מירב לפידות ואיזה לוקשים היא תנסה הפעם למכור לציבור בפרשת רוני ריטמן באמצעות התשקורת השמאלנית שלנו שעושה הכל כדי להפיל את שלטון נתניהו שנבחר באופן דמוקרטי לתפקידו באצמעות פוטש משפטי.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
8
מה שמדאיג
  אורי פ   27/01/18 09:51
זוהי היכולת של דרג (זרג?) המקצועי להעז פנים לבית המשפט העליון או לכל בית משפט אחר. הפרקליטות באופן חופשי לא ממלאת אחר צווים של בתי המשפט (כולל זה של העליון) למסור חומרי חקירה לסנגוריה, המשטרה לא מפטרת קצין למרות הפסיקה החד משמעית של העליון ועוד מספרים סיפורי סבתא בנדון.
כתוב תגובה ל- אורי פ
"פסיקה חד משמעית" , אורי ?
  שלמה המגיב   27/01/18 10:02
בג"צ לא הורה "לפטר" את ריטמן , ואפילו לא רמז לכך , אלא סבר שאם לא ניתן לייחס להתנהלותו מעשה פלילי , אלא משמעתי שחל עליו כבר התיישנות ( חמש שנים !!) , אז ראוי שהמפכ"ל יתייחס לנושא באופן מנהלי ( הערה בתיק האישי , העברה לתפקיד אחר וכיוצ"ב ) . עובדה שגם כעת , כאשר ריטמן מסיים תפקידו ( כנראה "בהמלצת" השר והמפכ"ל ) , אף אחד לא חושב שיש מקום "לפטרו" , ואף אחד מהיועצים המשפטיים של המשטרה והמשרד לביטחון פנים , סבור שבג"צ הורה "לפטרו" ,או אפילו כיוון לכך. וואלה , אורי , אתה מנסה לטמטם את הקוראים בסגנון של משגב ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
אלשאכי
  ראוני   27/01/18 10:22
קצין זה או זה. המסכנה הברורה וחד משמעי. להעיף כל צמרת המשטרה כולל המפכל האומלל. מדרגות סגן ניצב ומעלה. לייבא קצינים ממסגרת מילואים של הצבא ולייסד משטרה בעלת ערכים יהודים ולא פוליטים. נתניהו מדינאי וראש ממשלה מצוין. אך בבחירת איוש אישים דרכו חלשה.
כתוב תגובה ל- ראוני
אותי מעניין , איך קורה שכל מי
  למתנחל האובססיבי.   27/01/18 13:43
שנוגע בקדוש המעונה ,- כשהעניין חמוץ לו,- עף מכל מיני סיבות. זה מעניין. מה שלא מעניין היא ההצעה שלך למשטרה יהודית. מה יש היום בדיוק משטרה אסקימוסית?.
כתוב תגובה ל- למתנחל האובססיבי.
משטרה עם "ערכים יהודים" ?
  שלמה המגיב   27/01/18 20:58
אתם הבנתם את המגיב ראוני ? משטרה שבראשה מפכ"ל דתי , מתנחל לשעבר , סגן ראש שב"כ לשעבר , סמג"ד צנחנים לשעבר , אינה בעלת "ערכים יהודים" מספיק , עבור חלק מהפסיכים המגיבים כאן. תראו עד היכן יכולה "לדפוק את השכל " המורעלות הפוליטית\אידיאולוגית של חלק מהמגיבים כאן , כדי לנסות להציל את עורו של נתניהו ? . אלוהים ישמור !. טוב , מה אנו רוצים ממגיבים כמו המגיב ראוני ,לאחר שאנו קוראים מאמרים שלמים בסגנון כזה , מדוקטור למשפטים מר משגב , שמתייחס לקוראיו כאל אספסוף של מפגרים באיזה אסיפת בחירות של נתניהו !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
סמל להשחתת הערכים בימין
  משה דב   27/01/18 11:10
כל מי שלא יסגור את התיקים נגד נתניהו יוקע על ידי הימין שנתניהו הצליח להשחיתו ממסד ועד טפחות.המלחמה צריכה להתמקד רק ביועץ משפטי מושחת ששחרר את נתניהו מחקירה בעניין הצוללות עד שכל הנחקרים שכרו עורכי דין משותפים לתיאום עדויות והרס החקירה-מה שנעשה בחקירת הצוללות הוא לא פחות מאשר בגידה במדינה והימין התומך בנתניהו חצה מזמן את בגבול בהשלמה עם השחיתות הפנימית וההשלמה עם בגידה
כתוב תגובה ל- משה דב
11
מפכ"ל שסרח-הביתה
  אביקול   27/01/18 11:30
זו לא משטרה זו מאפיה...שבראשה עומדים קצינים שהחוק לא נחשב בעיניהם - הם מעל החוק - זה קורה רק בשלטון אפל...בכדי שהם ימשיכו לפעול כמאפיה הם חייבים לתת את ראשו של ב י ב י לאנרכיסטים לעיתונאים שמובילים את שנאת החינם...וזאת "להחזיר להם את המדינה שלהם" כן, כך הם חושבים המדינה שלהם...! - המפכ"ל עובד במשטרה כאיש שב"כ...הכל מותר...ולכן יש לפטר אותו אולם לא ניתן לעשות זאת היות וכל הנחשים יצעקו שזה בגלל החקירות נגד ב י ב י...פושעים במשטרה זו סוף הדמוקרטיה בישראל...פושעים במשטרה זה גרוע יותר משחיתות ומגזענות...זו פגיעה בשלטון החוק...עצם החסינות לפושעים לעדי מדינה והחסינות לפושע של פרשת הצוללות במקום להכניסו לתא ולזרוק את המפתחות לים...שאיפתם לחפש ולחפש רק את ראשו של ב י ב י בכדי להתקבל בחיבוק אצל האנרכיסטים ועיתונאים כך השיטה עובדת...מפכ"ל הייתה בשב"כ טוב במשטרה אכזבתה בגדול - מוטב שתלך הביתה... לפני שהסירחון יעלה לשמים...!
כתוב תגובה ל- אביקול
אתה חי באשליות
  ארי כספי   27/01/18 17:13
אילו רצו במשטרה את ראשו של ביבי, היו כבר מזמן מסיימים את ה"חקירה". אנחנו צופים בהצגה אחת גדולה שמטרתה להרוויח זמן. כך בדיוק עם פרשות רבות אחרות (רונאל פישר ושותפתו, דוד ביטן, ההוא מהבזק, דרעי, הרפז וסליחה ממי ששכחתי). כך היה בזמנו עם ליברמן שיצא צדיק הדור. מצד שני, לא היתה שום בעיה להתעלל באליאור עזריה במהירות יחסית.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
12
משטרע
  אזרח הוגן   27/01/18 13:25
היכן כל אבירי הדמוקרטיה ומגיני בכך.יש פה ביזוי בגץ .היכן ארגוני הנשים.על השר לבטחון פנים לפטר את מפעל המשטרע מיד ולהעמיד לדין פלילי,לא משמעתי את ריימן ולהכיר אותו מהמשטרה. מה עשו לקרמשניט.בושה וכלימה
כתוב תגובה ל- אזרח הוגן
13
מדהים כמה שונאי נתניהו מתעלמים
  מוטי1   27/01/18 19:48
שונאי נתניהו כאן נהנים להתעלם מעובדות ומפתחים פילוסופיות וקונספירציות מוזרות המתעלמות מהאמת. ישנן עובדות, ישנה פסיקה של העליון, יש הקלטות, אך שונאי נתניהו בשלהם, השנאה מעוורת אותם. רוצים להשמע אמינים, תגיבו ותזימו עובדות לא דעות.
כתוב תגובה ל- מוטי1
מאילו עובדות מתעלמים ?
  ארי כספי   28/01/18 08:11
האם הכוונה ל"מתנות מחברים", מהקלטת של השיחה עם מוזס, מכך שכל החברים חשודים בשוחד בפרשת הצוללות ו"רק" הוא לא ידע ? אמת, חלק גדול מאלה שהוא נמאס עליהם שייכים ל"שמאל" שאיבד את השלטון. אבל יש מספיק מהצד שאינם מוכנים להשלים עם העובדות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
14
כל בר-דעת ובעל יושרה והגינות
  שניהם צריכים ללכת   27/01/18 20:38
מסכים לכל מילה שנאמרה בכתבה זו.
כתוב תגובה ל- שניהם צריכים ללכת
15
נלחם בשחיתות ביושרה ונחישות
  אלשייך נכס לאומי   29/01/18 10:45
כתוב תגובה ל- אלשייך נכס לאומי
16
התנהגותו של אלשיך
  יישראלי שזוכר   29/01/18 18:42
הבעיה עם אלשיך שהוא רוצא להביא את צורת החשיבה והחקירה (ולא את האמת כפי שמצופה ממשטרה במדינה דמוקרטית)שבה השבכ ניסה להאשים את תת-אלוף מרדכי בהריגת המחבל מקו 300 בעוד המחסל היה איש השבכ כאשר שמרדכי מסר אותו חי חי חי לידי השבכ וזאת כדי לנקות את חברם מהשבכ.לא רק זאת אלא שאיש השבכ שהשתתף בצוות החקירה החקירה של המקרה היה יוצא מדי פעם בתירוץ שהוא הולך להשתין והיה אומר לעדים מהשבכ מה לאמר ומה נאמר בחקירה כדי לתאם עדויות ולאשר את האשמה נגד מרדכי
כתוב תגובה ל- יישראלי שזוכר
17
כבר במשפט הראשון פייק ניוז
  דינההה   30/01/18 19:45
ציטוט מפסק הדין על ריטמן: "נסיבות המיקרה אינן מתאימות לניהול הליך פלילי" שוקלים להמליץ על קובלנה משמעתית" סה טו כדאי קודם לקרא את פסק הדין נגד ריטמן. וגם לשאול כמה שאלות קח אחת: כמו מה עשתה המתלוננת אצל המפכל לשעבר דנינו ולמה הוא היה צריך להתנצל בפניה על כך ש"נאלץ" למנות את ריטמן למפקד 433
כתוב תגובה ל- דינההה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il