|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סכנת הפוטש קרבה והולכת
מאת: אפרים הלפרין  |  05/02/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
את מי אתה מנסה להפחיד
  ארי כספי   5/02/18 11:58
אמת, לרבים נמאס השלטון הנוכחי. אבל מכאן ועד שד"ר ג'ל יהיה ראש ממשלה - הדרך רחוקה. הרי פרט ליופיפיות (ג'ל) ולשנאת הדתיים - ממש אין לו מה להציע. בניגוד לביבי שיתן הכל למי שרק רוצה לתמוך בו, ומוגן ע"י מנדלבליט, אלשיך ושאר הירקות. אז "יש עתיד" אולי תשרוד עוד קדנציה או שתיים אבל הוא ייעלם בדיוק כמו האבא שלו ואחרים.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
אני לא מנסה להפחיד
  ה.א   5/02/18 12:50
אני לא מנסה להפחיד, אני מנסה לקבל החלטות בתנאי אי ודאות קשים ולכן אינני יכול לפסול על הסף מצבי קיצון מאד מאד מזיקים ולטעמי אף בלתי הפיכים, אשר במערכת מאד מאד לא יציבה של ציבור כמוך וכמוני ממש אשר דעתו מורעלת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע (למעט דתיים שמתנקים מהרעל ליממה ומשהו אחת לשבוע, וגם זו טיפה בים), קשה מאד לצפות את דפוסי הצבעתו. הג'ל לא מטריד אלא הכוחות שמתאספים סביבו ואשר עבור ציבור שנמחק לו המוח, (ציבור שגדל והולך בדור ה FAKE NEWS) מהווים אטרציה, ועם ג'ל כזה בצמרת הם לטעמי מאד מאד מסוכנים, הפיתוי להחליף את הידיים הרועדות והמזיעות על ההגה, "לתפארת מדינת ישראל" יהיה רב רב מאד, והסיכוי שהם יעמדו בפיתוי הוא לדעתי מאד נמוך, אחרת הם לא היו מתאספים שם, אני מאמין שהם מאמינים בסיכוי, ואם הם מאמינים, גם אתה צריך להתחיל לדאוג.
כתוב תגובה ל- ה.א
תקשיב כפרה
  הג'וקר   5/02/18 15:09
אני גם לא רוצה לפיד ראש ממשלה, מסכים שזה יהיה אסון. אין זה משנה את העובדה שמימוש הכרעת הבוחר אינה ולעולם לא תהיה פוטש! אל תהיה קומוניסט שכבר מבשל נרטיב לקראת ההפיכה האלימה שלך.
כתוב תגובה ל- הג'וקר
לא הובנתי נכון
  א.ה   5/02/18 17:06
לא הובנתי נכון, תמיד אקבל את החלטת הבוחר שנתקבלה בהתאם לחוק. למעט אם דגל שחור יתנוסס מעליה. ולפחות לעת עתה הדגל הזה רחוק מאד מקו האופק. מה שכתוב לעיל לא נועד לערער על החלטת הבוחר, אלא על מנת להשפיע השפעה לגיטימית על עמדתו של הבוחר. ואז נשאלת השאלה הברורה, האם מדובר בהפחדה, ואם הפחדה היא השפעה פוליטית מוסרית. והתשובה היא שזו אכן הפחדה ושהפחדה מותרת כאשר היא מוסרית,ומה אם כן הופך הפחדה למוסרית? מה שהופך הפחדה למוסרית אם היא אמת בעיני המפחיד, אם המתריע בשער מאמין בלב שלם שההסתברות שנבואת הזעם תתממש - מחייבת את תשומת לבו ואת תשומת לב הציבור, טרם הם מקבלים החלטות.
כתוב תגובה ל- א.ה
אם אתה מאמין
  ארי כספי   5/02/18 16:40
שיש איזה גנראל סדיר או (מיל), או מפכ"ל או ניצב במשטרה שיש להם ביצים לעשות פוטש, אני אינני שותף לדעתך . אינני חושב שבימי מפא"י העליזים היה המצב שונה. אולי עוד היתה קצת יותר אופטימיות, אבל השלטון היה לא פחות מושחת. גם אז שרדנו איך שהוא.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
הלו, משווה את בן גוריון ללפיד?
  ה.א   5/02/18 17:37
זה לא רציני אחי, זה לא רציני, זה כמו להשוות את השמש לירח. או יותר נכון את השמש לשמשה של האוטו.
כתוב תגובה ל- ה.א
איפה ראית השוואה ?
  ארי כספי   6/02/18 11:28
לא שאני נמנה עם מעריציו של בן גוריון. אבל אני חוזר על דעתי שבימיו ובימי "ממשיכיו" השחיתות פרחה ועוד איך. בהזדמנות זו אני מביע את הערכתי על כך שתגובותיך להערותי היו בהחלט תרבותיות. אחרים לא תמיד מגיבים כך.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
נא אל תחמיא לי גם לי יש גבולות
  ה.א   6/02/18 15:37
נא אל תחמיא לי גם לי יש גבולות, לפעמים גם אני מצטער על מילים מיותרות שאמרתי. ולמה הבנתי שהשווית. דיברנו על פוטש, ןאני הבנתי מדבריך שאם בימי בן גוריון ימים של מדינה חלשלושה לא היה פוטש, מדוע שיהיה היום. ואני השיבותי, שאם בן גוריון שלט בקמץ ובפתח, אזי לפיד הוא בקושי שלט, בסגול וסגול (או סגול וצירה) או כמו שאומרים בעברית, פרומפטר. כאשר בן גוריון חשש שאלטלנה מביאה עמה מרד בשלטונו הוא הורה לצה"ל לירות עליה, נדמה לי שרבין כמח"ט הראל פיקד על הירי, ולא חייבים להסכים על מנת להבין שבן גוריון היה מנהיג קשוח, אשר כולם בסביבתו סרו למרותו, עד שתש כוחו במהלך/בעקבות הפרשה. ולפיד אין בו כלום, ולכן הוא כל כך אטרקטיבי, מסביבם של חזקים מתאספים חלשים ומסביבם של חלשלושים מתאספים חזקים, וככל שהחזקים האלה חונכו ב"מרתפי הקגב" כן הסכנה של פוטש פשוטו כמשמעו עולה.
כתוב תגובה ל- ה.א
ארי כתבת:
  ב_שמואל   5/02/18 13:21
ארי כתבת: "ביבי שיתן הכל למי שרק רוצה לתמוך בו" כאילו המוסר אומר שלתת לאויב זה צדיקות. מנחם בגין הגיע לשלטון עם "ערכים" של אדם תמים, וכך למרות שהימין ניצח בבחירות - השלטון נותר בידי מנהלי משרדי הממשלה אנרכיסטים מהשמאל הקיצוני, שמונו ע"י השמאלנים כדי לשרת את השמאל (כמו שנהוג אצל נורמליים). בגלל טמטומו (מחלתו הנפשית) של בגין, נעשו בתקופת שלטונו דברים נוראים שפגעו במדינת ישראל עד עצם היום הזה (הסכם מטומטם עם מצריים, הכנסת אוכלוסיה ערבית עויינת, חיזוק השלטון האלטרנטיבי לממשלה ע"י חוקים לא דמוקרטיים וחיזוק פושעי הבג"ץ). לכן, כשביבי מקדם ומקרב את "כל מי שרק רוצה לתמוך בו" זה מעשה דמוקרטי, הגיוני ומוסרי לחלוטין, שהרי בחרנו בנתניהו ולא בגורמים הפועלים נגד העם שבחר בנתניהו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
הלפרין מזהה לנו ,סכנות"
  שלמה המגיב   5/02/18 16:41
נו מה זה יהיה רע , הלפרין "שאנשים מאד אינטלגנטים ועם נסיון רב " וכאלה שהוכיחו עצמם כפטריוטים , אמיצי לב ויכול עמידה בלחצים במצבים מסובכים , מן הסתם , יהיו במוקד קבלת ההחלטות במקום מירי רגב ( שאותה מינה נתניהו כמחליפתו בעת שהיה בחו"ל ) , איוב קרא , אורן חזן , נאוה בוקר , מיקי זוהר ועוד ליצנים חנפנים שמקיפים את נתניהו ? מדוע זה יהיה "אסון" ? מהיכן בכלל , ועל איזה בסיס לוגי , מעריך הלפרין שהם "יפילו" את לפיד , באם ייבחר לראש הממשלה , או "יפסיקו לשתף איתו פעולה" ? זה "יהיה מערך צולע ומסוכן " ואילו צוות הליצנים שמקיפים כיום את נתניהו ( לאחר שניטרל לחלוטין את ארדן , סהר , ישראל כץ , הנגבי בגין ועוד "נורמלים" שהוא חושש מהם !) , הוא זה שראוי ואין חשש "שבידיו נפקיד את עתידנו ועתיד המדינה" ? . טוב , אם אילו הנימוקים שהלפרין מציג לכך שלא כדאי לבחור במפלגתו של לפיד , וכדאי להמשיך לבחור בנתניהו , אזי כנראה גם אצל "מתלהבי" נתניהו , ירדה משמעותית עוצמת "ההתלהבות" ממנו , ולטעמם ראוי להמשיך לבחור בו , כי אצל אחרים פוטנציאלים , זה יהיה "אסון" ! . וואלה הלפרין , ממך ציפיתי לתובנה יותר רצינית לניתוח מה טוב ומה יהיה "אסון"למדינה. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התייחסות אחת ודי, כי אצלך זה
  ה.א   5/02/18 17:34
התייחסות אחת ודי, כי אצלך זה מסטיק. בוא אני אומר לך מה ההבדל, ההבדל הוא שנתנייהו מחזיק את המפלגה שלו בביצים, על אף כמה ליצנים שיש לו שם, והרשימה שנתת לא כולה ליצנים, וודאי שאיננה כל הליצנים, ויש ליצנים גם ברשימת ה"לא ליצנים" שלך, ואילו אנשי המשטרה,שב"כ צבא (ואולי גם יוסיף מצ"ח, שב"ס, מוסד, ומי יודע איזה עוד), יחזיקו את לפיד בביצים. (כלומר בביצה אחת, כי בביצה אחרת כבר אוחזים לו לטעמי גורמים אזרחיים המהווים עבורו "מועצת החכמים" שלו - בש"ס לדעתי המצב יותר טוב)ועכשיו גם אם תכתוב מיליון מילים אני אשים פלסטר. יום טוב.
כתוב תגובה ל- ה.א
ועוד על "חששות" נוסח הלפרין
  שלמה המגיב   5/02/18 17:57
הלפרין חושש "שקציני הבטחון הלשעברים " , שיהיו סביב לפיד , אם ייבחר לראש ממשלה , "ייצאו למסע לכיבוש השילטון " ויעשו "פוטש" ללפיד !!. נו , אם הם יחשבו שהוא לא מתפקד ויפעלו להחלפתו באופן חוקי ( רוב בכנסת או בחירות ) , אז זה לא פוטש וזה דוקא אמור להראות כמהלך ראוי של אנשים רציניים ואחראים , הלא כן ? אז מדוע זה יהיה "אסון" ? , אך אם הלפרין מתכוון שרק בגלל עברם הביטחוני , ( "כוחניות" עלאק !) , הם "יכבשו" את השילטון באופן לא חוקי ( כלומר "הפיכה צבאית"?) , אז זו הערכה הזוייה , ואפילו מעליבה את הקוראים , אם הלפרין סבור שכך הוא יכול לשכנע אותם בהגיונה ובסבירותה , ויש כאן גם רמזים לא הגונים כלפי אותם קצינים ,שהלפרין רואה בהם "פוטנציאל" להתנהגות נבזית ובלתי חוקית מסוג זה וזה חבל מאד. מעניין מדוע לא חושש הלפרין , שאנשים רציניים ואחראים מראש הליכוד ( כץ , ארדן , הנגבי , שטייניץ , סהר , בני בגין , גילה גמליאל ועוד ) , יחליטו " שמספיק זה מספיק " ויפעלו להדחת נתניהו מראש הליכוד , ויעשו "פוטש" ? , אה , נזכרתי ,זה לא יכול להיות כי הם לא קציני צבא לשעבר ואין להם "כוחות" להשתלט על השילטון ! , אבל זה הגיוני שאנשים כמו בן ברק , שטרן , פרי , מיקי לוי , סגלוביץ ואולי עוד כאלה , יעשו "פוטש" וכך "יכבשו את השילטון" מידי ראש ממשלה וראש מפלגתם שנבחר באופן דמוקרטי ? . וואלה הלפרין , חזור בך , פן נחשוש שהאנטגוניזם הידוע שלך כנגד לפיד ( לגיטימי כשלעצמו ) , שיבש לך את המחשבה. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כאלה שהוכיחו עצמם כפטריוטים
  ב_שמואל   5/02/18 19:19
שלמה, כתבת: "וכאלה שהוכיחו עצמם כפטריוטים , אמיצי לב ויכול עמידה בלחצים במצבים מסובכים". ברצוני להזכיר את דבריו של אחמד טיבי לרגל כניסת גדעון עזרא לכנסת: אחמד טיבי אמר שכל חייו חשש מהשב"כ כי סבר שיש שם גאונים לא מהעולם הזה, והנה הכיר את עזרא (שהיה אחד הלוחמים הטובים ביותר בשב"כ) והבין שלא צריך לתת הערכת יתר לאנשים האלו. הבעיה הגדולה באנשי כוחות הביטחון היא העובדה שאין להם ערכי מוסר הנדרשים מאנשים נורמליים. צריך זכור שאנשים אלו למדו - באופן מסודר - בבתי ספר הכי טובים לפשע (רצח, סחיטה, שוחד, עיינויים ועוד) בשב"כ, במוסד ובצה"ל. מכאן ברור שאנשים מהסוג של "שומרי הסף" הבוגדניים לא יניחו לאף אחד לנהל אותם בלי שיביא להם תרומה מיוחדת שאין להם (למשל: את הגורמים העומדים מאחורי הבובה "יאיר לפיד"). בקשר לאנשים ה"נורמלים" שהזכרת: ראוי לזכור שהם ראויים לך, וזה סימן שהם מתאימים לשמאל ולא עם היהודי (מה אתה יודע על דעותיו של בני בגין? כלום. למה? משום שהוא נוכל שלא מעוניין שהציבור ידע על דעותיו האמתיות). לגבי "צוות הליצנים שמקיפים כיום את נתניהו", העובדה שככה אתה מתייחס אליהם זה אומר שהם מאד מתאימים ואין טובים מהם למען מדינת ישראל. הם לא יבגדו בעם היהודי כמו מעריציו של הנבל יצחק רבין.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
3
אני סולדת מיהיר לה פיד,
  גבב של הבלים.   5/02/18 18:46
שהוא אריזה ריקה. כלום ושום דבר. עם זאת, הנאומים הפלקטיים של לה פיד (איקאה סטייל) ביחס להבלים של ההלפרין הם כמו תומאס מאן לעירית לינור.
כתוב תגובה ל- גבב של הבלים.
עירית לינור הרבה יותר שווה
  אהוד פרלסמן   6/02/18 03:51
תקראי את שתי שלגיות, ואם היית בצבא, מה שלא בטוח לנוכח האפשרות שאת בעצם ילד בן שמונה, בטח מאוד תהני ממנו. לעומת זאת, תומאס מאן שאמר שלגרמניה מגיע מעמד בכורה באירופה בגלל עליונותה התרבותית, ואמר גם שלא נורא אם היהודים יסבלו קצת, הוא ממש לא דמות מופת, גם אם הר הקסמים שלו באמת מקסים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שתי שלגיות גדול עלי.
  אודי חמודי הטמבל   6/02/18 11:34
את שירת הסירנה ניסיתי לקרוא, וזה הספר היחיד במשך 45 שנות קריאה בערך שהפסקתי באמצע. זיבורית זו מחמאה בשבילו. אני עוקבת אחריך ואתה אדם נחמד מאד, אבל הר הקסמים זה הרבה מעבר לרמה שלך ואין שום סיכוי שקראת אותו. לא מעניין אותי בכלל מה תומאס מאן אמר או עשה. הוא סופר אדיר, אחד העצומים ביותר שהיו. ובכל מקרה, מי שממליץ על ליברטאנית שמרנית וגזענית כמו עירית לינור, לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. תנסה את מוות בונציה. זו אחת מיצירות המופת הכבירות שנכתבו אי פעם, ויחסית קל מאד לקרוא את זה.
כתוב תגובה ל- אודי חמודי הטמבל
קוראת הרבה דן בן אמוץ?
  ה.א   6/02/18 15:26
קוראת הרבה דן בן אמוץ? זוללת בתיאבון ספרי הסתה של הרב של צפת הרב אליהו? למה על פי הרמה של השפה שלך, זו הביצה בה את שוחה.
כתוב תגובה ל- ה.א
בן אמוץ? קראתי אחד פעם. מזמן.
  לאודי ולהלפרין   7/02/18 09:23
לא זוכרת אפילו איזה ולא זוכרת שהתרשמתי באופן מיוחד, לטוב או לרע. את כתבי הרב אליהו (שהוא גזען עלוב) אינני מכירה. רק את התבטאויותיו הפומביות. אודי, לכל אחד מותר להגיב על הכל. מה גם, שמה שנכתב לך אלו דברי טעם, אז זה בכלל טוב. אגב, הסיפור של מאן והיהודים אמנם לא מפחית מאומה מהעובדה, שהוא אחד הסופרים הגדולים ביותר שהיו בעת החדשה, שכתב יצירות אדירות (מוות בונציה היא אכן יצירה דגולה), אבל זה מעניין. הנושא הזה לא מוכר לי, והיום מצאתי מאמר די מקיף בעניין זה, שאקרא יותר מאוחר. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- לאודי ולהלפרין
תודה על ההפניה, אקרא אחר כך
  אהוד פרלסמן   7/02/18 13:26
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מה הקשר ביני לבין בן אמוץ,
  לא חושבת שהבנתי   7/02/18 15:34
או הרב אליהו מצפת?
כתוב תגובה ל- לא חושבת שהבנתי
עניתי ל 77.126.145.98 אל תתערב
  אהוד פרלסמן   6/02/18 16:36
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
4
למה פוטש ?
  אבנר צפוני   6/02/18 06:56
יש תופעה הרבה יותר רחבה ודומיננטית,יותר הרסנית למדינה ולעתידה. באדיבות נתניהו ושאר הפוליטיקאים הימניים,נוצר ניכור מתמשך ומתחזק של כל האליטות החשובות -מן המדינה והמחוייבות אליה.עזוב פוליטיקה רגע. אם המהנדסים,או הרופאים,או הסופרים,או המורים,או האינטלקטואלים,או הגנרלים,ועוד ועוד-רובם ככולם שונים מן הימין,ומדרכה של המדינה-אנחנו בבעיה חמורה.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
ה' הידיעה? FAKE NEWS
  ה.א   6/02/18 09:49
ה' הידיעה? FAKE NEWS, אתה משתמש יותר מידי ב ה' הידיעה, אני יכול לומר לך שאני מכיר הרבה מאד מהנדסים וללא יוצא מן הכלל הם ימניים, אני מכיר הרבה מאד רופאים ימניים, הרבה מאד בעלי מקצועות אחרים שהם ימניים. נכון אני מכיר מעט מאד אומנים ימניים ואני מכיר מעט מאד ארטיסטים תרתי משמע שהם ימניים. כי בימין יש הרבה יותר יושרה, הרבה פחות צביעות. תשאירו את המסתננים בארץ אבל NIMBY - לא בחצר שלי (למעט הצדיק ממר"צ) הפוסט שלך שקרי משרוך הנעל ועד קצה הקדקוד (בגלל ה' הידיעה), השקרים האלה עובדים על מתנדנדים, אבל גם הם יתעוררו בסוף.
כתוב תגובה ל- ה.א
לא יכול להיות
  אבנר צפוני   6/02/18 11:17
בעל תבונה הנושא באחריות-שיהיה ימני ! בלתי אפשרי ! נמנעות לוגית . יכול להיות שגם מספרי 2 ו3 בממשלות יהיו "יעני" ימניים(דוד לוי ושרון החישוקאים של שמיר)אבל זה רק לצרכי רווחים פוליטיים.אין פוליטיקאי שפנה באמת ימינה עם התקדמותו.יש עשרות אחרים שפנו שמאלה.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
עכשיו אתה מבין למה אין לשמאל
  ה.א   6/02/18 14:11
עכשיו אתה מבין למה אין לשמאל סיכוי? ההתנשאות, חטא היוהרה. בקצב הזה גם אם ביבי יקבל עוד מליונים מתנות ובדולרים אתם תישארו באופוזיציה, גם את תהיו "מתמודד יחיד" תפסידו. תפסידו לאגו המנופח והמגוחך שלכם. (וצר לי על ההכללות)
כתוב תגובה ל- ה.א
נו,זה לא מהיום
  "אין נביא בעירו"   6/02/18 15:49
אנשים לא אוהבים לשמוע את האמת.לא מספיק בוגרים,לא מספיק נבונים,לא מספיק בשלים,לא מספיק אמיצים.אז מה ? לפעול רק בשיטת ביבי:לשקר,לתכמן,להוליך שולל,להמציא,רק לשרוד ?
כתוב תגובה ל- "אין נביא בעירו"
5
יעקב פרי? סיכול ממוקד?
  ה.א   7/02/18 16:03
יעקב פרי? סיכול ממוקד? למי היה אינטרס לסכל את פרי? ומדובר בגורמים אשר יש להם גישה למסמכים סודיים ביותר! בואו נזכור שפרי היה השותף האמיתי של מפלגת לפיד בממשלה, הוא היה היחיד שלראש הממשלה היה בו אמון, אחרי כן הוא פרש מן הממשלה. משהו מאד מאד מעיק עלי בסיפור הזה, יש לי איזו שהיא תחושת בטן קשה שאינני יכול להסביר אותה. מתגופתו של פרי נראה לי שגם לו יש תחושת בטן לא קשה, ייתכן שלו יש הסברים, והוא יודע שאם לא יניח את קרנות המזבח יגיע גם תחקיר שלישי. על כולם אפשר לעשות תחקירים, בייחוד אנשים עם כל כך הרבה עבר כמו פרי, והרצף הזה מאד מאד מעניין, משהו רוצה לסלק אותו מהפוליטיקה. מעניין למי יש אינטרס כזה.
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il