|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שמעון פרס לעומת בנימין נתניהו
מאת: בעז שפירא  |  30/01/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ובכל זאת , מה עם ביבי , שפירא?
  שלמה המגיב   30/01/18 16:38
אחרי ששפירא "הוכיח" לנו , שהתיקשורת נתנה "חסינות גורפת" להתנהלות שמעון פרס ומשפחתו , עדיין לא הבנתי איך זה מצדיק התעלמות כיום של התיקשורת , מהתנהלות נתניהו ואשתו ואחד מבניו ? . אתם הבנתם את התובנה האולטימטיבית של שפירא ? אם לטעמו ראש ממשלה אחר בעבר התנהל באופן לא ראוי וכולם התעלמו מכך , אז זה בסדר שראש ממשלה כיום ומשפחתו , יתנהלו באופן מביש ואסור לתיקשורת "העויינת" לעסוק בכך ! . האם מקובלת על שפירא , החמדנות המגעילה הזו של שרה וביבי ? מתנות של מאות אלפי שקלים מבעלי הון ישראלים ? "מותר לקבל מתנות" נוסח נתניהו ? מתי בעבר התגורר בן בוגר של ראש ממשלה במעון ראש הממשלה ואף קיבל אבטחה , רכב ונהג צמודים לבילויים שלו ? , מתי זוכר שפירא כל כך הרבה תביעות משפטיות כנגד אשת ראש ממשלה מכהן , על רקע התנהלותה במעון ראש הממשלה ? נו , אין כאן עניין ציבורי , שפירא ? , מדוע אתה ותומכי נתניהו בתיקשורת ( ויש לא מעט כאלה ) , נותנים לנתניהו כיום , "חסינות גורפת" ? , אה , הבנתי , כי גם פרס קיבל "חסינות גורפת".. וואחד נימוק לעזוב את ביבי ומשפחתו מהקרקס החמדני הזה , שהם מנהלים לנו מול הפרצוף. טוב , אדון שפירא , אם הייתי במקומו של נתניהו , ומחפש לי דובר , אותך שפירא , לא הייתי מעסיק , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מר מגיב..
  אמנון111   30/01/18 17:28
אתה צודק. אין מה להשוות בין 1500 הרוגי אוסלו מעשה ידיו של שימון , לסיגרים ושמפניה של שרה וביבי. צודק. או כמו שאמר שימון "לא יעלה על הדעת". תמשיך לנפוח את עצמך לדעת.
כתוב תגובה ל- אמנון111
מה הקשר בכלל , אמנון ?
  שלמה המגיב   30/01/18 19:06
מה הקשר בין מדיניות של ראש ממשלה ( הוא היה אז בכלל רק שר חוץ !) זה או אחר , אם היתה נכונה או שגוייה , כל אחד וטעמו , לבין התנהלות אישית , שלו ושל בני משפחתו שהינה מבישה ומביכה , ואם ראוי או לא ראוי , שהתיקשורת תעסוק בה , כנושא ציבורי , כן או לא ?. מה אתה מטמטם לנו כאן את השכל ? ואם המדיניות של הליכוד היא הנכונה , אז למה שדוקא נתניהו יוביל אותה , למרות ההתנהלות המבישה שלו ולא מישהו אחר מהליכוד ? . דרך אגב , אמנון , מי שפינה (גירש ?) עד היום יהודים מביתם , היו רק ממשלות הליכוד ולא ממשלות העבודה וראשי ליכוד בעבר ( בגין ושרון) עשו לטעמך גם הם שגיאות , נו , אז הדיון כאן מי צדק או מי שגה בעבר בניהול המדינה , או הנושא כאן הינו ההתנהלות האישית של ראש הממשלה והאם ראוי שיבוקר ע"י התיקשורת , כן או לא . ותתייחס לנושא זה , אמנון ואל "תוביל" כאן במניפולציות את הקוראים לנושאים אחרים שאינם קשורים בכלל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, כל הדברים "הנוראים"
  ב_שמואל   31/01/18 10:17
שלמה, כל הדברים "הנוראים" אינם שייכים לעניין כשרותו של בנימין נתניהו להיות ראש ממשלה מצטיין. כל הסיפורים "הנוראים" אין להם שום חשיבות מלבד להוציא דיבה ולשון הרע כדי להשחיר אדם ולסלקו ממקומו בדומה לפיטורי עובד במפעל בגלל מעשי אשתו או בנו. לכן, רק נבלים חסרי ערכים יכולים לתמוך בתעמולה נבזית שכמוה לא נעשה לשום אדם במעמדו של נתניהו אוו בכל מעמד שהוא. העובדה שאתה וחבריך טורחים כל-כך לבקר את נתניהו עד כדי כך שאתם יורדים לרמת הזבל האנושי, מוכחה כמה דווקא נתניהו הוא הכי טוב לעם היהודי ואין לו שום תחליף. יחי נתניהו, שיזכה להרבה שנות אושר ועושר בשרות העם היהודי. ככל שהשמאלן תומך הבוגדים יתאמץ להוריד את בחירת העם היהודי כך ברור שנתניהו משיח ה'.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
"אינם שייכים לכשרותו" , שמואל?
  שלמה המגיב   31/01/18 12:52
האם "סביבתו האישית " של כל בעל תפקיד רציני ומורכב , ובודאי ראש ממשלה בישראל , שגורמת לו להיות מוטרד "ולהתעסק" כל יום בשטויות הללו בתיקשורת , ולהגיב אישית ( אפילו לא באמצעות דובר !!) בפאניקה , כאילו מישהו האשים אותם בבגידה או באיזה פשע חמור אחר , ולהוציא כל כך הרבה "אנרגיה" , במקום להתעלם ולהמשיך בסדר היום שלו , זה לא מצביע על "בעיה" בסדר העדיפות הרצוי לראש ממשלה ? ,זה לא מצביע על איבוד פרופורציות , מעבר ממה שאנו מצפים מראש ממשלה ? האם זה לא ראיה על הקשר "לכשרות" ביצוע התפקיד ? . דרך אגב , זה לא "בגלל מעשה אשתו או בנו " , אלא בגלל התגובות שלו ללא פרופורציה בתיקשורת , וגם בגלל מעשיו שלו אישית , בחמדנות המגעילה הזו מול "ההטבות" שמקבל מבעלי הון.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, אתה קורא את השטויות שאתה
  ב_שמואל   31/01/18 14:36
שלמה, אתה קורא את השטויות שאתה כותב? אלו דברים שיש בהם לקבוע את רמתו של ראש הממשלה? כנראה משהו או מישהו שיבש לך את הפרופורציות. תסתכל על התוצאות, תראה באיזה מצב מדינת ישראל ואינך יכול (כמובן שאתה יכול לשקר כמו כל שמאלני) שלא להודות שמצבה של ישראל טוב מכל הזמנים שהיו אי פעם. אז זה קורה בגלל ששרה מרגיזה אותו, או שמא לדעתך המדינה הייתה יכולה להיות במצב טוב יותר אם שרה לא הייתה מטרידה אותו? זו שאלה טובה, אך ברור שרק נתניהו הצליח להביא לנו את הטובה הזו, בין אם שרה עזרה לו בכך או הפריעה לו. התוצאה מלמדת שאין כמו נתניהו וככל שהשמאלנים (תומכי הבגידה במדינת ישראל) ירדפו אותו, כך ברור שגם הם יודעים שאין לעם היהודי תחליף טוב יותר לנתניהו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
תובנות נוסח שמואל כבידור לעם
  שלמה המגיב   31/01/18 16:30
וואלה , הייתי מייעץ למפיקי תוכנית הבידור והסאטירה "ארץ נהדרת " בטלויזיה , להעסיק את שמואל ככותב אייטמים עבורם. נו , אם אליבא דשמואל - "אין תחליף טוב יותר לעם היהודי , מלבד נתניהו" , אז כדאי שנחדש את המלוכה בישראל ונכתיר את משפחת נתניהו כשושלת מלכות דוד המלך , ונתחיל גם להכשיר את הנסיך יאיר כיורש העצר , כפי שעושים לנסיך ויליאם בבריטניה. וברור גם שכהתייחסות ראוייה למשפחת המלוכה , יש להפסיק מייד את החקירות הפליליות כנגד מי ממשפחת המלוכה , וגם לסגור כל עיתון שמפרסם דבר ביקורת על מי מהם. נו , הקרקס בהתגלמותו וארדואן זה בדיחה לעומת התובנות של שמואל . ובכלל מי אלה השמאלנים "הבוגדים" שיעיזו להעביר ביקורת על האדם "שאין תחליף יותר טוב ממנו עבור העם היהודי" ? . נו , ואחר כך שמואל מלין , על כי רומזים לגבי "בעיות" ביציבות הנפשית שלו !. תשמור על הבריאות , אדון שמואל .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נו שלמה, זה כל מה שאתה
  ב_שמואל   31/01/18 18:57
נו שלמה, זה כל מה שאתה יכול לגייס כתגובה? שוב ברחת למחוזות מולדתך ואתה שולח אותי לחינוך מחודש באמצעות כפיה נפשית? לא העליתי על דעתי שהדת המעוותת של הקומוניסטים - עדיין משמשת לך אורחות חיים. שלמה, אם אנשים כמוך סבורים שנתניהו לא מתאים לנו, סימן שאין טוב ממנו. שלמה, הניסיון מלמד שדתך המעוותת הוליכה אנשים טובים לשדות שהם עצמם לא הבינו כיצד הם היו שם. ראוי (למענך ולמען כל בני האדם) שתבקר את עצמך כשאתה מעודד את החשיבה של השמאלן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לא קראת את המסר
  יאיר4   31/01/18 11:52
האיש לא הכשיר שרצים אלא בחן את איכות הרבנות שבודקת את כל משםחות השרצים
כתוב תגובה ל- יאיר4
2
הנימוק: למה לא מדברים על....
  מפלטו של הימין   31/01/18 15:56
בהתחלה זה היה נימוק אידיוטי, ומרוב שימוש הוא הפך לפאתטי.
כתוב תגובה ל- מפלטו של הימין
3
דמגוגיה מזוקקת. מאמר של שנאה.
  1 העם   31/01/18 17:03
כל ההאשמות לכאורה על פרס וסביבתו אין בהן שחיתות. ערמת אוסף שמועות, רכילות ומדיניות שברור שאתה מתנגד לה, התאמצת ולא מצאת ולו שמץ של שחיתות. גם לא מצאת התעללות בעובדים. ואת כל זאת עטפת בערימת שינאה והכפשה. בקיצור - זבל של מאמר...
כתוב תגובה ל- 1 העם
ברור ברור, פרס צדיק הדור
  חצי מטורקיה   31/01/18 18:15
כל חייו עשה מעשי חסד וצדקה, וכל היום וכל הלילה רק דאג ליהודים.
כתוב תגובה ל- חצי מטורקיה
1 העם, הרי זה בדיוק העניין בכת
  ב_שמואל   31/01/18 19:16
1 העם, הרי זה בדיוק העניין בכתבה. התקשורת (כמו גורמים נוספים) אחראית לכך שהמידע על השמאלניים יהיה חסוי. קח למשל את המקרה של המסכן פואד בן-אליעזר שהעיתונות והמשטרה (והשב"כ) ידעו על מעשי השחיתות שלו, אך הסתירו זאת מהציבור כל עוד שהוא לא "הפריע" youtube.com אך הנושא עלה לתקשורת (ולמשטרה) כשהוא הפריע לנבלים להמליך את רובי רבלין כנשיא שחייב להם את חיי העושר במשרה המושחתת והמיותרת. השיטה של שמירה על מידע אמיתי לשם סחיטה מונע מאיתנו מידע על הפשעים של השמאלנים. תאר לך שחיים שור שבגד במדינה בסיוע לארגון הטרור אש"ף - לא היה מודה על פשעיו ובגידתם של חבריו: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב­87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" makorrishon.co.il מי היה יודע על הנבלות שבגדו במדינת ישראל בסיועם לרצח אלפי ישראלים באמצעות ארגון הטרור אש"ף? 1 העם, אתה מבין שקצת קשה להוכיח את כל המעשים הפליליים שהשמאלנים עושים כי הם פועלים כמאפיה השומרת את המידע והם נוקמים במי שאינו נשמע בקולם (ראה את המקרה של חיים רמון ופואד בן-אליעזר).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
4
ברק רביד, פרשן 'הארץ' בתגובה:"
  קורןנאוה טבריה   1/02/18 06:54
ברק רביד, פרשן 'הארץ' בתגובה:"אחד המטנפים הגדולים ביותר נגד נתניהו באוזניו של ברק אובאמה, במהלך חמש השנים האחרונות, היה שמעון פרס". ותשאלו את רזי ברקאי.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il