|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המריח, האשמה והנאלם
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  11/02/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין ספק שתהיינה המלצןת לכתב אי
  אריה ברנר   11/02/18 12:13
לכתב אישום.אני חושב שלאחר כל הסאגה וההתעללות במשך 20 שנה.נתניהו צריך להתעלם מהמלצות המשטרה המתנהלת כגנגסטרים רק לראות המפכל זה הזיה אחת גדולה.וכפי שכתבת גברת אסתר שניאורסון.הקואליציה חייבת לתת לו חסינות. שיתפוצצו השמאלנים.
כתוב תגובה ל- אריה ברנר
2
אין קשר
  אבנר צפוני   11/02/18 12:28
בין חקירת רוה"מ-והנסיונות לשבשה.המפכ"ל אמר מפורשות,שהתגברו על הנסיונות האלו. # כשאת,בתמימות/טיפשות מתפלאת ולא מאמינה לרמיזות המפכ"ל-ישנם עשרות מקרים וסעיפים של חשדות כנגד נתניהו,שכלל לא מדוברים ונבדקים ,בגלל סדרי עדיפויות,קושי בהוכחת הדברים,או בהיותם "זוטי דברים". # החסינות המוקנית לחברי הכנסת,הינה לצורך מילוי תפקידם. קבלת שוחד וטובות הנאה,בשווי מאות אלפי שקלים,וסגירת דילים עם טייקונים ביחסי תן-וקח-אינם כלולים בתפקיד.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
3
ריטמן ואלשייך
  2 שקרנים   11/02/18 12:50
החקירה נגד ריטמן נפתחה שנה לפני תיק המתנות,אז מה הקשר של נתניהו?בגץ קבע שריטמן מטרידן ועליו לעזוב תפקידו.רק אלשייך מהסיבות השמורות עימו ציפצף על הוראת בגץ.שקרנים עלובים.
כתוב תגובה ל- 2 שקרנים
4
"עובדות" ומניפולציות נוסח אסתר
  שלמה המגיב   11/02/18 13:25
אסתר מלינה על המפכ"ל שהוא מפיץ "שקר מתועב" והיא עצמה מציגה שקרים ועושה מניפולציות ללא שום בסיס. 1) אלשיך לא רמז אפילו "שנתניהו או עושי דברו" שלחו את הקצינה להתלונן , אלא התייחס לאנשים שיש להם אינטרס לכך , וציין שאין לו מושג מיהם. 2) המפכ"ל אכן "אינו נותן אמון בדברי הקצינה " , באשר בקי בחומר עליה שלא פורסם , ממימצאי ועדה בודקת שבדקה אותה ואת "התנהלותה" בנושא אחר בכלל , עוד מתקופת מ"מ המפכ"ל בנצי סאו , שחשפה את "הבעיות" איתה , וראוי שלא נפרט בנושא עקב צנעת הפרט. 3) המפכ"ל לא " מצרף עצמו לצוות שעומד להחליט " , ואפילו לא רמז לכך , באשר לא מוסמך לכך בכלל , אלא ציין שבקי "בכל מילה " בחומר הראיות ושאינו מדבר סתם כך ומן הסתם גם יודע מה דעתה של הפרקליטה המלווה. 4) בג"צ לא "הורה לשקול מחדש את המינוי של ריטמן" ואפילו לא רמז לכך , אלא סבר שצריך לנקוט "צעד מינהלי" בגין התנהגותו כלפי הקצינה במקרה ספציפי בודד , לפני חמש שנים !!. 5) המפכ"ל לא "העלה שום טענות נגד נתניהו " ולא הזכיר בכלל את שמו , בהקשר לכך שגורמים בעלי עניין ניסו להתחקות אחרי חוקרי המשטרה המטפלים בתיקי נתניהו ( ואף הדגיש שריטמן לא אחד מהם ) , ונתן להבין שמדובר בתומכי נתניהו , אך לא ציין שנשלחו אישית על ידו , אלא פעלו ביוזמה עצמאית שלהם. 6) המפכ"ל לא "חייב לחקור" את "ההתעניינות "של תומכי נתניהו בחוקרים הבכירים מהמשטרה , באשר אין זו עבירה פלילית לעשות כך , אלא אם משתמשים במידע כולשהו על חוקרי המשטרה לשם סחיטה וזה בכלל לא הגיע לכך וזה הופסק מייד עם פירסום המידע על "ההתעניינות" הזו , לפני מספר חודשים. 6) לא "חוקרים את ראש הממשלה על סיגרים ושמפניה " , אלא על מתנות מסוג זה בהיקף של מאות אלפי שקלים ( ונתניהו מודה בכך בעצמו ) !! , וראוי לציין שאולמרט חטף שנה וחצי בית סוהר , על מעטפות עם כסף בשווי כמה אלפי דולרים בלבד מטלנסקי , שהוא בכלל היה אזרח זר ולא היה סיכוי שיקבל תמורה עבור טובת ההנאה הזו. 7) לא צריך "להשליך לפח " שום ראיה שהושגה כדין כנגד נתניהו , באשר אף אחד לא טוען ואפילו רומז , שהראיות שנאספו "פוברקו" ואפילו נתניהו לא טוען כך , אלא נותן "פרשנויות" משפטיות משלו למקרה ( "מותר לקבל מתנות מחברים" עאלאק !). ומי שיחליט אם להביא לדין בגין הראיות הוא היועמ"ש , ולא משפטנים "חובבנים" נוסח אסתר .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
קוראים לזה מרד
  באום   11/02/18 15:20
את רוני אלשייך צריך לפטר. ראש המשטרה תפקידו לחקור ולהניח על שולחן היועץ את המימצאים.הוא לא יכול להכנס ראש בראש בראש הממשלה.קוראים לזה מרד. בכל מדינה אחרת הוא כבר היה מחוץ לתפקיד וזה מה שצריך לקרות גם במדינת ישראל. הממשלה חייבת להחזיר לעצמה את הכבוד ולא לתת לפקידים,מכובדים ככל שיהיו, לחתור תחת השלטון הנבחר.
כתוב תגובה ל- באום
אז שרי הממשלה
  השועים   11/02/18 16:13
והנכבדים-הם מחוץ לחוק ?????
כתוב תגובה ל- השועים
הגדרות המושג "מרד", נוסח באום
  שלמה המגיב   11/02/18 16:53
וואלה , באום ,הפתעת אותי לגמרי . האם קצין משטרה כולשהו , המקבל הוראה מהיועמ"ש לחקור חשד לעבירה פלילית ומבצע אותה , אוסף את הראיות כנגד החשודים ומציגם בפני היועמ"ש להחלטה באם להגיש כתב אישום או לסגור , פעולה שיגרתית יום יומית בתחנות המשטרה של משטרת ישראל , זה "מרד" ? זה "להיכנס ראש בראש " בחשוד ? , זה "לחתור תחת השילטון הנבחר" ? האם פעולה חקירתית של המשטרה , המחוייבת בחוק (!) לאסוף ראיות כנגד חשודים בעבירה פלילית ( סעיפים 58-62 לחוק סדר הדין הפלילי ) כנגד ראש הממשלה שאינו פטור מאחריות פלילית , זה "לחתור תחת שילטון נבחר" ? האם "בכל מדינה אחרת היה המפכ"ל מחוץ לתפקיד" בסיטואציה כזו , או רק אצל ארדואן בתורכיה ? . האם המפכ"ל "פיברק" ראיות כנגד ראש הממשלה , או שפשוט הורה להעביר את החומר להחלטה ליועמ"ש עפ"י מחוייבותו בחוק ? מדוע יכולה המשטרה לסכם תיק חקירה בעבירת פשע כנגד עבריינים מן השורה ולהעבירה להחלטת הפרקליטות , אך אם עושה כך כנגד החשוד נתניהו , זה "מרד" ? זה "להיכנס ראש בראש" בחשוד ?. מדוע חקירת התיקים כנגד אולמרט והעברת החומר לפרקליטות , זה היה שיגרת עבודה ראויה , חוקית ומוצדקת ואילו כנגד נתניהו , זה "מרד" ? זה "לחתור כנגד שילטון נבחר" ? . מה הרלוונטיות של ההתנהלות המתנשאת ( "מדושנת העונג" בלשונו של ח"כ דודי אמסלם ) של המפכ"ל ולאחריותו לביצוע תפקידו עפ"י החוק ? האם העברת המפכ"ל מתפקידו , עפ"י הצעתך , באום , תשנה את חוזק או חולשת הראיות בתיק כנגד נתניהו ? , מה אתה מטמטם כאן את הקוראים ? . דוקא הדחת המפכ"ל וקציני החקירות בתיקים של נתניהו , ע"י נתניהו כראש ממשלה (!) , זה האנרכיה , זה "המרד" נגד החוק , הלא כן , באום ? האם בכל פעם שחוקר משטרה או מפקדו , "מעצבן" את החשוד ומקורביו , בהתנהלות האישית שלו , זה סיבה להעבירו מתפקידו ? זה סיבה להתעלם מהראיות שאסף כנגד החשוד ? . נו , עם תובנות כפי שאתה מציג כאן , באום , אתה באמת רציני ומתכוון לכך , או מנסה כמו רבים "ממתלהבי" נתניהו , לטמטם ולעשות מניפולציות על הקוראים ? .נו , לחקור חשודות פליליות כנגד ראש ממשלה נבחר , זה "מרד" , עאלאק ! . תהיה לי בריא באום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כמו כל שמאלן מצוי
  אל תיתמם   11/02/18 17:04
אתה מיתמם?האם לא נחקור שועי עם?אתה יודע שלא בזה עסקינן.אלא בדרך שזה נעשה בצורה שזה נעשה בהדלפות בראחונות בפיזור רמזים זו חקירה דמוקרטית ושפויה?
כתוב תגובה ל- אל תיתמם
אבל אתה
  צריך לבלום   12/02/18 08:44
את החזקים ביותר,המושחתים ביותר,הציניים ביותר,המקושרים ביותר,אלה שיש להם הכי הרבה להפסיד,והכי הרבה להרוויח,אלה שמגובים ללא הפסק ע"י טובי עורכי הדין-ואתה בא בטענות על גילוח וצחצוח של שומרי הסף.
כתוב תגובה ל- צריך לבלום
שלמה
  באום   11/02/18 17:28
מה קורה לך,שכחת לקרוא? ולמה אתה עונה אינסטינקטיבית מהמותן במקום לקרוא,להבין,לחשוב,להפנים ורק אז לענות וכבר הערתי לך לא פעם בנושא.הרי כתבתי בפירוש שתפקידו של המפכ"ל הוא לחקור ולהניח את מימצאיו על שולחן היועץ והוא צריך לחקור גם ראשי ממשלות ושרים. לא תפקידו של המפכ"ל לארגן לו יועצים חיצונים , לעשות לעצמו פריימריז בתקשורת,לשבת מול עם ישראל עם עיתונאית ולהשמיץ ראש הממשלה ולהכנס לתודעה הציבורית כמי שנלחם נגד ראש ממשלה. בטח שמעת את הדוברים אתמול בהפגנה ברוטשילד שמהללים את המותג החדש שלהם, אלשייך. מפכ"ל המשטרה נהפך למנהיג המחאה נגד ראש הממשלה. זה נראה לך סביר? זה נקרא להכנס ראש בראש בראש ממשלה וזהו מרד.פשוטו כמשמעו.שוב,אלשייך צריך להיות מפוטר. זה שהנורמות במדינה התבלבלו ונפרצה כל גדר של מנהל תקין,זה לא אומר שלא צריך להחזיר הנורמות הנכונות לחיינו כדי שכל אחד ידע את מקומו ולא יתחיל לעוף על עצמו ולחשוב שהוא איזה מוישה גרויס.הוא לא.
כתוב תגובה ל- באום
ובכל זאת , באום
  שלמה המגיב   11/02/18 18:54
מה איכפת לנו "מהיועצים החיצוניים" של המפכ"ל ? ,האם מפכלים בעבר לא שכרו יועצים אירגוניים מבחוץ ? זה סיבה "לפטר מפכ"ל " ? , איזה "פריימיריז בתיקשורת" , הוא עשה כאן ? הרי הוא בכלל לא הולך לפוליטיקה ? . אני צפיתי בראיון של המפכ"ל עם אילנה דיין ולא ראיתי שום "השמצת ראש ממשלה " ואפילו לא רמז לכך , והוא היה זהיר מאד בכל מילה שהוציא מפיו , ואם הוא נשמע ונראה בראיון כמתנשא ( "מוישה גרוייס" בלשונך ) , אז זה סיבה להחליף אותו ? ואם השמאלנים שגם הם מנסים לעשות מניפולציות "והופכים " את המפכ"ל "למנהיג המחאה נגד ראש הממשלה" ומשתמשים בדמותו באופן מטעה ומניפולטיבי לצרכיהם ההסברתיים , אז "אלשיך צריך להיות מפוטר" ? זהו באום ? זה ההוכחה שלך שהוא נגד ראש הממשלה ? . מה שצריך להיות מעניין את הציבור זה אם יש ראיות לעבירות פליליות של נתניהו , או לא , וגם אם המפכ"ל רמז שיש , זה זכותו ואפילו חובתו , והוא בקי בחומר הראיות מן הסתם , ומכיר את דעת הפרקליט המלווה מן הסתם , והגיוני שלא "מדבר באויר" הלא כן ? . מה קרה באום ? האם המפכ"ל המציא ראיות כנגד ראש הממשלה , או שדיבר על "מה שיש" לדעתו בתיק ? ואפילו אם דעתו לא תתקבל על היועמ"ש והתיק ייסגר , אז זה הוכחה שהמפכ"ל עושה "מרד" ? . ואם בזמנו המליצה המשטרה לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד שרון בתיק האי היווני , והיועמ"ש מזוז סגר את התיק , אז המשטרה היתה "נגד שרון" ? ואם המליצו להביא לדין את אולמרט ( ראש ממשלה מכהן !!) , אז זה הוכחה שהמפכ"ל אז , היה נגד אולמרט ? אז הוא עשה אז "מרד" ? . ואתה עוד מבקר אותי על שליפות מהמותן , באום ? . דרך אגב , באום ,גם אם הייתי חושב שהמפכ"ל טמבל וצריך להיות "מפוטר" , זה אומר שנתניהו לא ביצע עבירות בחשדות המיוחסים לו ? זה אומר שלא צריך להתייחס ברצינות לראיות שנאספו ע"י החוקרים בתיקים כנגד נתניהו ? זה אומר , בלשונו של נתניהו , שצריך "להשליך לסל האשפה " את הראיות שנאספו ושהיועמ"ש לא יתייחס אליהן באופן מיקצועי והגון ? . זהו באום ? במקום שנהיה מוטרדים מאפשרות מביכה שראש ממשלה נוסף עלול לשבת בבית סוהר , אז החלטת שהבעייה של עם ישראל זה אלשיך ?זהו ? מצאת היכן הבעייה ואם "נפטר" אותו , אז נתניהו יתגלה כאחד מ ל"ו הצדיקים שאסור לחקור אותו ,כי זה "מרד" עאלאק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה
  באום   11/02/18 19:37
כבר אמרו לך שאתה מיתמם וזה מה שאני אומר לך.אתה פשוט מגלגל עיניים.כך לא עובד מפכ"ל ומעולם לא היה מפכ"ל שעבד בצורה כזאת ותפס תחת על ראש ממשלה. בנוגע לחקירות,מפכ"לים תמיד ענו בקצרה בשני משפטים ותמיד ברחוב,אף פעם לא בעוד ראיון ועוד ראיון ועוד כתבה ועוד ראיון ועוד כתבה. לאלשייך כנראה יש יומרות לעתיד והוא כבר הופך לאיש פוליטי. אם אין לך חוש ריח ואתה לא מריח את הסירחון,זו כבר בעיה שלך.
כתוב תגובה ל- באום
"חוש ריח" של באום
  שלמה המגיב   11/02/18 21:37
באום לא חוזר בו מדרישתו "לפטר את המפכ"ל " כי הוא "תפס תחת על ראש הממשלה" ! , נו , מה הכוונה ? האם העובדה שאינו מפחד ממנו ורואה בו חשוד נחקר כמו כל חשוד אחר , זה לא בסדר ? זה "תפס תחת" ? ואם אלשיך לא "נלחץ" מכל הליכלוך שזורקים עליו מתלהבי נתניהו , כמו באום , ומגבה את החוקרים להמשיך בעבודתם , זה אצל באום נקרא "תפס תחת" ? ובאום מחליט "שלאלשיך יש כנראה יומרות פוליטיות" , למרות שאין שמץ ראיה לכך , ובגלל " הכנראה" ובגלל "חוש הריח לסירחון" של באום , אזי ראוי לפטר מפכ"ל !!.אתם הבנתם את "הראש" של באום ? . תהיה לי בריא , אדון באום , אתה נסחף לגמרי ולא מוותר על התובנות שלך ,גם כאשר אתה מבין היטב שאין כל בסיס של ממש לטענותיך כלפי המפכ"ל,וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
השאלה היא
  באום   11/02/18 23:21
כמה כתבות בעיתון על עמודים שלמים וכמה תוכניות טלוויזיה צריך מפכ"ל כדי לומר משפט פשוט," אני מגבה את החוקרים". ואיך פתאום התקשורת מפנקת אותו אחרי שבהתחלה היא השמיצה אותו? מה בעצם הוא היה צריך לעשות כדי שהתקשורת תפנק אותו? מה גרם למהפך בתקשורת,הצלחות המשטרה או אולי משהו אחר כמו הצטרפות לאורגיה נגד נתניהו.תחשוב שלמה, תחשוב. תיזכר במה שאמר אברמוביץ' על איתרוג אריק שרון ותעשה אחד ועוד אחד. אותו אברמוביץ' משמיץ את אלשייך ופתאום עושה פרסה ומפנק אותו,למה? מה גרם לשינוי היחס של התקשורת לאלשייך? כנס לעומק שלמה ואולי תבין.אולי.
כתוב תגובה ל- באום
נו , אז מה , באום ?
  שלמה המגיב   12/02/18 09:05
אם לטעמך , ואני מסכים איתך בנקודה זו , " התיקשורת השמאלנית מפנקת כעת את המפכ"ל , לאחר שבהתחלה היא השמיצה אותו " והיא משתמשת בו כדי לתקוף את נתניהו , אז זה ההוכחה שלך שהמפכ"ל לא בסדר ? המפכ"ל שולט במניפולציות של התיקשורת שמשתמשת בו ? זו ההוכחה שלך שאלשיך נגד נתניהו בהגדרה ?מאיזה מניע , באום ? הרי אלשיך הינו מינוי של נתניהו , והוא מתנחל לשעבר , חובש כיפה ואפילו מזרחי ( רחמנא ליצלן !) , אז מדוע מייחסים לו אנטגוניזם אישי כנגד נתניהו ? מה ההגיון בתובנה ההזוייה הזו ? זהו ? רק בגלל שהוא לא מפחד מנתניהו ? ( "תפס תחת נגד נתניהו" ) , רק בגלל שהשמאלנים "תפסו עליו טרמפ " עכשיו ? הרי התיקשורת שהשמיצה באופן ברוטלי את שרון , החלה להשתמש בו לצרכיה כאשר החליט לפנות את גוש קטיף , אז זה סימן שההחלטה לפנות את הגוש נבעה מאנטגוניזם שלו למתנחלים ? ברור שלא , הלא כן ? . הלוגיקה שלך כאן באום , אינה רצינית והיא כולה השערות , הערכות , מורעלות פוליטית ואינה מבוססת על כלום ( "כנראה..חוש ריח לסירחון..וכיוצ"ב ) , ועל כך בהשאלה , אמר שדרן הכדורגל בטלויזיה יורם ארבל - " ככה לא בונים חומה" . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נראה לך
  באום   12/02/18 10:24
סביר שהתקשורת תשתמש במפכ"ל לצרכים שלה ותעשה ממנו פלסטלינה מותאמת לאג'נדה שלה? אתה אומר בעצמך שהתקשורת משתמשת במפכ"ל אז אם אתה יודע את זה המפכ"ל לא יודע את זה? ולמה הוא נותן לזה לקרות? אם הוא לא מבין שהתקשורת משתמשת בו,אז זה חמור כי אז הוא לא מבין איפה הוא חי,אבל אם הוא כן מבין שהתקשורת משתמשת בו,אז זה עוד יותר חמור כי אז הוא משתף פעולה עם התקשורת נגד נתניהו.אלה שתי האפשרויות היחידות ועכשיו תחליט מה אתה רוצה,מפכ"ל שלא מבין איפה הוא חי או מפכ"ל שמשתף פעולה נגד נתניהו. מה הם המניעים שלו זה כרגע לא חשוב, מה שחשוב הוא שקיימת פה התנהלות בעייתית וזה בלשון המעטה. יתכן והוא תמים וקצינים בכירים "סיבנו" אותו מכל הכיוונים ויתכן והוא לא תמים,את כל זה צריך לבדוק ויתכן שכל החקירות נגד נתניהו יאלצו להזרק לפח כי מלחתחילה הם באו ממקום לא טוב.
כתוב תגובה ל- באום
6
לא יעזור לכם שום דבר
  הירונימוס   11/02/18 19:18
לא איומים ולא פיטורים ולא הכפשות ולא שקרים ולא רמזים ולא הטלת רפש, החקירה הגיעה למסקנות חד משמעיות - ראש הממשלה קיבל "מתנות" וטובות הנאה בהיקפים שהם הרבה מעבר לעביר הטכנית על איזו תקנה. אלו הן עברות פליליות והוא יועמד לדין ואין שום כוח בעולם שיוכל למנוע זאת, גם אם המפכל דיבר שטויות. יתר על כן, גם אשתו של ראש הממשלה תועמד לדין בשל גניבה ושליחת יד לקופת הציבור, אריה דרעי ישב בשביל הרבה פחות מזה. אז חדל קשקשת, חדל ברברת, שבו בבית בשקט ותתלשו לעצמכם את השערות כי ביביהו בדרך למעשיהו!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
7
למודאגים
  נוניק   11/02/18 21:12
מסופר על בעל מאפיה, שנתבע ע"י לקוח על שנמצא ג'וק בחלה שנאפתה על ידו. במשפט הוצג המימצא המרשיע והאיש ביקש לבחון אותו מקרוב. זה בכלל צימוק שנותר במיכל הבצק שהוכן לפני כן לאפיית חלות מתוקות ; כך טען,להוכחת דבריו, ובטרם יכול היה מישהו להגיב - הכניס את ה"צימוק" לפיו , לעס ובלע - ....ובאין "תשתית ראייתית" .... יצא זכאי. והסיגרים, עלו בעשן השמיימה, ומהקרח של הוויסקי ,אולי נותרו מעט מים בברכיים ולכן אין כלום ולא יהיה כלום.
כתוב תגובה ל- נוניק
ועם הומור
  כרגיל עם חוש   12/02/18 00:21
אהבתי........
כתוב תגובה ל- כרגיל עם חוש
8
השחיתות כבר שולטת ואסתר תומכת
  פולישוק שר התחת   12/02/18 05:15
גם אלמלא היו עדי מדינה שהיו שם וראו.. גם אם היו מאמינים לביבי שהוא לא ידע על מעשי שמרון קופון... ואלה דוגמיות.. כבר די ברור שביבי צריך ללכת הביתה אבל יש עדים יש הקלטות ויש גם אסתר שניאורסון גרי הזויה..
כתוב תגובה ל- פולישוק שר התחת
9
רואה השחורות
  יעקב יעקב   12/02/18 07:10
רואה שחורות תמצאו בכל פינת רחוב -רובם- מהשמאל הישראלי- והכל בגלל נתניהו- מערבבים הכל בכל - את הקודש בחול ואת הנשגב בנתעב-בהשגחת הפסיכוטר הארצי התיקשורת הכתובה ובריוני המיקרופון- שמפיצים כל יום שישי בערב מדע בדיוני אשליות פרובוקציות ושקרים--כולם גרים וחיים בקילומטר אחד מרובע של גוש דן אשר במדינת תל אביב-מה שישאר מכל המהומה הזו על מתנות נתניהו זה הגועל נפש-ואיתו גם הכאב של המיליונים שהצביעו עבורו-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
10
מה שבטוח אלשיך מתנהל כמו קאפו
  רואה לעומק   12/02/18 10:09
איזה מבט מזעזע, אוי לנו אסתר שניארסון הימני הזה נפל בפח שתמנה לו התקשורת השמלנית, הסתנוור מאורות הבמה, איך הפילה אותו המפלצת אילנה דיין בין מלתעות פיה הגדול, אוי אוי איזה גאון, ממש אידיוט גדול, מפכ"ל מחדל, זה אלשיך, המפכ"ל הגרוע ובלי שום הישגים, כישלונר אחד גדול, מה אמרה עלו המורה שלו בכתה ב' שהיה גאון תראו איזה חרבון גדול יצא מהגאון הזה, אולי אנשי השמאל ועיתונאים יודעים דבר אחד או שניים על הימני הזה בעבר התגורר בכוכב השחר ומשמונה לראש השב"כ עבר למקום אחר, והם העיתונאים ואנשי השמאל יודעים כמה דברים חמורים עשה בהיותו בשב"כ, כולנו יודעים שלפעמים עושים דברים חמורים להשיג תוצאות, אי אפשר להבין את זה אחרת, אולי אמרו לו שמע חביבי אתה תיתן לנו את ראשו של ביבי אחרת נגלה לעולם מה שאנחנו יודעים עלך, מי יודע אולי התאוריה הזו נכונה, ככה שאין צניעות ענווה מנמאלית וכל הכישרון רק אצל אלשייך והשתן עולה מעל ראש הכיפה מרוב שהוא מחוזר על ידי עיתונאי השמאל ואילנה דיין. מהרגע הראשון אלשייך לא מצא חן בעיני, קיצור מבט של קאפו מזעזע,
כתוב תגובה ל- רואה לעומק
11
את המאמר המצויין הזה של
  המריח, האשמה וכו'   12/02/18 21:57
שניאורסון צריך לתלות בלשכת היועץ המשפטי, בפרוזדורי הכנסת, בלשכתה של הגב' אילנה דיין, בלשכת המפכ"ל ובלשכתה של שרת המשפטים. כדרכה, אסתר שניאורסון גרי, כותבת את רחשי הלב של מרבית אזרחי ישראל. מפכ"ל המשטרה אינו ראוי יותר לשבת על כסאו.
כתוב תגובה ל- המריח, האשמה וכו'
להפיץ את המאמר
  מצטרף לרעיון   14/02/18 00:10
מפכל פחדן עלוב מפריח האשמות שטין עליהם כיסוי.חסר חוט שידרה.היה המחלקה היהודית וגיבור על יהודים.
כתוב תגובה ל- מצטרף לרעיון
12
לא יאומן כי יסופר עד כמה
  המשטרה וראש המשטר   13/02/18 00:04
הם פושעים ורקובים ומושחטים עד כדי כך שפועלים רק בשביל להפיל את השלטון ולא לעשיית צדק כמלווה במסכת שקרים בלי קורטוב אמת
כתוב תגובה ל- המשטרה וראש המשטר
13
האל שיך
  גולן יוסף   28/02/18 02:32
היי אסתר את מבטאת דעתם ורחשי ליבם של רבים עד לאיזו מדרגה תגיע הטפת הרעל והשינאה מהם את המדרגה ה7 כבר עברנו איבדו כל מצפון ישרה ומוסר .
כתוב תגובה ל- גולן יוסף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il