|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על קונצ'רטו למשפט ולצדק
מאת: איתן קלינסקי  |  25/02/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עורכי דין מתעשרים מניצולי שואה
  חשתי על בשרי   25/02/18 08:49
עד היום אינני מבינה מדוע עורכי דין פרטיים צריכים לגזור קופונים מכספים שמגיעים לניצולי שואה .מדוע מילוי הטפסים נעשה במשרדי עורכי דין.יוצאי רומניה והונגריה העשירו עורכי דין מכספים שקיבלו האזרחים כדין .

אותה תופעה קיימת גם בביטוח לאומי, אדם דורש ממשרדי עורכי דין שיטפלו בתביעותיו .

התופעה השכיחה שנאה פונה למשרד שכולו משדר פאר, המטפל בתביעה וגוזר אחוז מסויים מהכספים שמקבל הנכה כדין, אך הוא מעדיף להשתחרר מהביורוקרטיה המיותרת והמעייפת.
כתוב תגובה ל- חשתי על בשרי
2
מתעשרים על חשבון ניצולי שואה
  נ.   25/02/18 08:59
יש לצאת נגד התופעה, שעורכי דין מקבלים כספים ממה שמגיע לניצולי שואה כדין . יהודי רומניה והונגריה העשירו כאן כמה משרדי עורכי דין, שקיבלו אחוז מסויים ממה שמגיע לניצול כדין .

גם בביטוח לאומי קיימת תופעה מחרידה, שנאה פונה למשרדים המשדרים פאר והדר, וגובים סכומי כסף רבים ממה שמגיע כדין לנכה .

משרדי הממשלה והרשויות צריכות לטפל בתביעות האזרח בלי התערבות של עורכי דין .
כתוב תגובה ל- נ.
רוב המנצלים הם קוראי צ'כוב
  ב .ל   25/02/18 15:51
קרוב לוודאי שרוב רובם של אותם עורכי דין ומאכרים שניצלו את מצוקתם של הניצולים ועשקו אותם הם קוראי צכוב
כתוב תגובה ל- ב .ל
ככה נראה אדם חולה
  אני המגיב ב.ל   25/02/18 16:19
התגובה שלי , המגיב ב.ל, זו תגובה של מגיב חולה במחלת הטירוף . אני דומה שתי טיפות מים למי שהחליט לכתוב , שעשרים אלף עוכרי ישראל באו לרחוב לוינסקי .

תתיחסו אלי , המגיב.ל, כאדם שחולה במחלה שאין לה מרפא, מחלת הטירוף והשנאה . אני מתמכר למחלה הזו .
כתוב תגובה ל- אני המגיב ב.ל
אני מציע להתעלם מהמגיב ב.ל
  ידידיה   26/02/18 10:38
אני מסכים שהמגיב ב.ל בתגובותיו מצביע על חולי מסוכן. אדם שמעז לפגוע בזכרו של אבא של איתן, שהלך לעולמו לפני למעלה מ-50 שנה. המטורף ב.ל הלעיז על אבא, שבשנת 1940 התנדב לצבא הבריטי ,למעלה משנתיים לפני שהחל מפעל ההתנדבות לבריגדה . לחם בחזית במצריים. שוחרר בשנת 1945, וראש עיריית פתח תקוה, יוסף ספיר, לימים שר בממשלות ישראל, סייע לו להקים קיוסק ברחוב מוהליבר. ממנו פרנס בכבוד את משפחתו, וזאת בשילוב עבודה כאתרוגן בפרדס האתרוגים של הרב פרידמן ומשפחתו. כמי שהכיר את ראובן קלינסקי ז"ל, כמי שהיה תלמיד בבית הספר "נצח ישראל", שהקיוסק של ראובן היה קרוב לבית הספר, ובמשך הזמן הייתי לחברו של איתן, שלמד בבית הספר ל"ילדי עובדים", אני מאחל לכל משפחה בישראל, שיזכו לאב בעל סולם ערכים גבוה כמו ראובן קלינסקי. אני מציע לכולם להתעלם מתגובות הטירוף של ב.ל
כתוב תגובה ל- ידידיה
הימים של הפרוטקציה והפנקס האדו
  ב .ל   26/02/18 23:04
היה ברור שאתה או קרוב משפחה של המיסיונר הפלשתיני ולכן אתה תומך בדרכו המתועבת או שאתה עוד קוץ בן דרדר שגדל בערוגות מפאי על ברכי הגזענות האשכנזית מפאיניקית
כתוב תגובה ל- ב .ל
3
שעורכי דין מתעשרים מאסון השואה
  למגר את התופעה   25/02/18 09:12
שנים רבות היינו עדים להתעשרות של עורכי דין מאסון השואה .אומנם, הכנסת התערבה ומיתנה את השערוריה אך למעשה לא נעשה מאומה , עורכי דין מתעשרים ממה שהרשות לניצולי שואה צריכה לתת כדין וממה שביטוח לאומי חייב לתת כדין .
כתוב תגובה ל- למגר את התופעה
4
מה דעת הכותב על כך שהמשטרה
  בני בנקר   25/02/18 12:03
והפרקליטות מנסים לגייס עדי מדינה,ע"י השחרת השופטת גרסטל ונשיאת העליון השופטת חיות ? הכל כשר ותקין כדי להרשיע את נתניהו ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תגובה למגיב
  איתן..   25/02/18 21:10
ברשימה זו היה לי עניין לספר על קוצ'רטו למשפט ולצדק שאירע באולם בית המשפט, כשבידיה של שופטת אחת שרביט הניצוח.
כתוב תגובה ל- איתן..
5
אני בהחלט מסכים עם כל מילה על
  דודו מהשרון   25/02/18 12:13
השופטת הילה גרסטל. אני חושב שהיא טעתה כשלא דיווחה על ההצעה שקיבלה מקמיר. היא בהחלט אישה מקסימה.
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
6
הילה וקוץ בה
  ה.א   25/02/18 12:17
איתן יקירי, אני חותם על דבריך בשתי ידי, איזה פלא גם אני הייתי נוכח באקראי בערעור של ניצולת שואה על החלטת של ועידת התביעות אשר הופיעה בבית המשפט באמצעות עורכי דין מהפרקליטות, במקרה שלי גרסטל "שכנעה" בדרכה הייחודית את אנשי הפרקליטות שהציגו בדיון לב של אבן, לבטל את ההליך ולאפשר לניצולה להתחילו מהתחלה, על פי הספר. זו הילה. אך מסתבר שעל פי מה שידוע כעת ישבה גם קוץ, סביב מינוייה האפשרי לתפקיד יועמ"ש, נרקמה לכאורה קומבינה, והיא, לא רק שלא התלוננה במשטרה, אלא אף לא פרשה מהמירוץ, בבחינת היא הולכת לעבוד עם גדולי המושחתים שהציעו לה לכאורה שוחד. כאשר שוקלים אדם חייבים לראות את הטוב ואת הרע, אצל גרסטל, כל עוד לא יוכח אחרת, היא זכאית לחזקת החפות, אך ודאי שביקורת ציבורית מותר וחובה למתוח - כי היא (א) שופטת, נשיאת בית משפט מחוזי (ב) לו רק הייתה רוצה, הייתה שופטת עליונה (ג) נציבת הקבילות על הפרקליטים (ד) מועמדת לתפקיד יועץ משפטי לממשלה (ה) חברתה הקרובה של נשיאת בית המשפט העליון. ולכן הצגת הטוב בלבד בימים אלה מאד מאד צורם לאוזן, כאשר על ראש הממשלה מפרסמים רק את הרע, וגם לו יש אותה חזקת חפות, וגם הוא עשה ועושה דברים כבירים למדינה ולחברה, והוא זוכה רק לקיתונות בוז וביקורת. ומה עם היושרה?
כתוב תגובה ל- ה.א
התייחסותי לתגובת המגיב ה.א
  איתן ..   26/02/18 18:43
אני רציתי רק לספר סיפור, שנגע ללבי. רציתי רק לספר את סיפורה של ידידה, שהחליטה בלי לשלם לעורכי דין לתבוע את מה שהיא סבורה שמגיע לה. עם אותם מסמכים היא נכשלה פעם אחת. עם אותם מסמכים על במה שאפשרה לה להתבטא כבוד השופטת הילה גרסטל, היא זכתה למעמד שהסתיים בכך שעורכי הדין הביעו את צערם על החלטה קודמת, והיא זכתה בזכויות שמגיעות לה על פי דין.
כתוב תגובה ל- איתן ..
גם אני רוצה לספר סיפור
  ה.א   28/02/18 07:56
גם אני רוצה לספר סיפור, סיפור על קאיה, שלחמה מאד מאד קשה על חייה, והחזירה נשמתה לבורא, היא נותחה שוב ושוב וכלום לא עזר וכל המשפחה תמכה בה, ושהתה סביב מיטתה ברגעים הקשים שלה, עד אשר החליטו הרופאים שהגיעה העת לומר שלום. ןרציתי לספר עוד סיפור על הילד ששרה נתנייה הצילה, כל מערכת החינוך כשלה ורק היא הצילה, וגם על נתנייהו עם העוצמה הענקית שהוא מעניק לעסקים הקטנים, ועל תנופת הקשרים עם כמה ממדינות ערב ואפריקה, משום מה על הדברים האלה אינך כותב, מעניין מדוע?
כתוב תגובה ל- ה.א
7
למגר את שוד ניצולי שואה
  יש למגר   25/02/18 14:49
כנסת ישראל לא מגרה בחוק את גזל ניצולי השואה בתשלומי כסף גבוהים לעורכי דין
כתוב תגובה ל- יש למגר
8
שודדים נכים בביטוח לאומי
  עורכי דין   25/02/18 15:59
מדוע אדם הנזקק לביטוח לאומי צריך לקחת עורך דין כדי לקבל את זכויותיו . מדוע משרדי עורכי דין צריך להרוויח מכספים, שמגיעים לנכה .
כתוב תגובה ל- עורכי דין
9
חריקה בקונצ'רטו לצדק
  ידידיה   26/02/18 10:52
מה שקרה במסרונים בין התובע ובין השופטת זו חריקה בקונצ'רטו למשפט ולצדק. אינני מחסידיו של נתניהו, אך איני מוכן לתמוך בהתעללות בנאשמים בתנאי מאסר בלתי נסבלים ואחרי זה לערוך תיאום מוחלט בין התובע והשופטת, שמתחייבת להתאמן ולהעמיד פני מופתעת ונדהמת.
כתוב תגובה ל- ידידיה
10
התנחלו במערכת המשפט שלנו
  סדום וגם עמורה   26/02/18 13:30
מה שראינו אמש בתחקיר של ערוץ עשר , אפשר לראות כבר שנים רבות שחוקרי משטרה מתאמים עם השופטים את המעצרים לחקירה , או עד סוף ההליכים שמדובר במשוררת שכתבה שיר או ערבי שבנה את ביתו ללא רשיון .
כתוב תגובה ל- סדום וגם עמורה
התחלנו בבית המשפט.
  סדום ועמורה   26/02/18 22:34
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
התנחלנו בבתי המשפט
  סדום ועמורה   26/02/18 22:42
כתוב תגובה ל- סדום ועמורה
11
יש כאן מגיב מסוכן - ב.ל
  לא לנגע הסרטני   27/02/18 11:07
מי שמשתמש בביטוי הכוללני והגורף - גזענות אשכנזית , הוא נגע סרטני הוויה היהודית
כתוב תגובה ל- לא לנגע הסרטני
12
ה.א, אודה לך אם תקרא את תגובתי
  למגיב מס׳ 6 ׳ ה.א   27/02/18 12:38
לרשימה זו הגיב איש ימין בהתלהמות גסה, בוטה רווית שנאה חסרת רסן ש ואילו בתגובתך מצאתי עניניות רבה, שמאפשרת שיח הוגן . אבל ברשימה אחרת מצאתי הערה שלך - ״ יהודי עדיף על פני בידואים ״ .


מבלי שתרצה אתה נמצא כאן כתומך בחוקי נירנברג .

מה ההבדל בין המשפט -״יש עליונות של גרמני על יהודי״ בסעיף 3 בחקי נירנברג ובין משפט שלך- ״יהודי עדיף על בידואי״
כתוב תגובה ל- למגיב מס׳ 6 ׳ ה.א
תגובה למגיב האחרון
  איתן..   27/02/18 16:15
אין מקום להיסחף, ולהאשים את ה.א , או לייחס ל-ה.א תמיכה בחוקי נירנברג. אני אישית חולק על דעותיו, הוא חולק על דעותי ובזה רצוי לסיים את העניין ולא להדביק תוויות, כמו אותו מגיב המדבר על "גזענות של האשכנזים"
כתוב תגובה ל- איתן..
יהודי עדיף על בדואי
  ה.א   28/02/18 08:06
אתה באמת מעלה בעיה. אני מעדיף שלא להתייחס למונח "חוקי נירנברג" אני מעדיף להתייחס לתיעדוף על בסיס דת/גזע, מדינת ישראל קמה על בסיס העדפה מאד שלילית של היהודים לעומת האחרים, השמדת 6 מתוך 12 מיליון, וחלק מהמניעים להקמתה הם אפליה מתקנת. מתן בית ליהודים, כי בכל מקום בו היו עם זר הם נרדפו. ולכן מדינת ישראל היא ביתם של היהודים, ולא ביתם של הבדואים. זה אינו מקנה ליהודים הזכות להפלות את הבדואים או כל אזרח אחר, אלא באותן נקודות בהן יש התנגשות על בסיס אזרחות, מולדת, התיישבות. אין הדבר אומר שבכל מקום בו ניתן להתחשב בייחודיות הבדואית אין צורך להתחשב, אך בסיס ההעדפה של היהודים במדינה היהודית הוא הבסיס ומשם ניתן לחשוב על איזונים ובלמים איך ההעדפה הזו לא תפרוץ מהגבולות המתחייבים בלבד, ואיך יוצרים מסגרת של "חיה ותן לחיות" אפילו במסגרת אותה אנומליה שיצרנו והיא מדינת ישראל, מדינתם של היהודים.
כתוב תגובה ל- ה.א
13
התנפלות על מערכת המשפט
  ביבי מעודד   27/02/18 17:41
כתוב תגובה ל- ביבי מעודד
14
עלולים להרוס את מערכת המשפט
  ימים אפלים   27/02/18 18:18
לליכוד יש עניין ליצור אווירה של סלידה ממערכת אכיפת החוק כדי לשחרר את נתניהו מלתת את תשובותיו למערכות אכיפת החוק. מה שלא הצליחו לעשות בדרום אפריקה ובאיטליה שגרמו לראשי הממשלה לפנות את המקום עקב שחיתות, מבקש למנוע בנימין נתניהו על ידי גרימת סלידה ומיאוס ממערכת שבראשה עומד לדוגמא רוני אלשיך.
כתוב תגובה ל- ימים אפלים
15
חבל שהשופטת מעדה
  חבל . חבל   27/02/18 19:11
חבל שהשופטת מעדה, כי בכך היא מספקת תחמושת לדמגוגית גב׳ רגב , שהתנפלה על מערכת המשפט כמו בימים הטובים, שהסודנים הם סרטן
כתוב תגובה ל- חבל . חבל
16
חוק אחד לבידואים וליהודים
  חוק אחד לכולם   1/03/18 08:41
חוק אחד ליהודים מעמונה, שהמדינה טוענת שבנו בתים לא חוקיים, ואותו חוק כשפתו וכלשונו גם לבידואים מאום אל חירן ואל עראקיב .
כתוב תגובה ל- חוק אחד לכולם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il