s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בבלוף ראשון
מאת: איתמר לוין  |  16/03/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק במדינת חלם עם מערכת משפט
  בני בנקר   16/03/18 08:45
ופרקליטות של חלם,יכול עבריין כמו אולמרט בסיוע פרקליטו,לשבש הליכי משפט,להדיח עדה שתמנע להעיד כנגדו ועל כל זה לסכם עם הפרקליטות על עונש אפס,כאשר גם הפרקליט העבריין זוכה לעונש אפסי "משמעתי",ללא הרשעה פלילית וזה כאשר הוקלטו בקולם מבצעים את העברות ! אם זקן הייתה מאשרת את עדות דכנר ז"ל והיא הייתה עושה זאת לדבריה לולא השיבוש,אולמרט היה יושב מאחורי סורג ובריח עוד שנים רבות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
כנראה שלא הבנת מר בנקר
  ארי כספי   16/03/18 17:06
איך ציפית ש"שופטים" יכניסו לכלא לזמן רב ראש ממשלה שהתחככו בו בכל טקס רשמי , כמעט. אמנם מנחם בגין ז"ל אמר ש"יש שופטים בירושלים" אבל שכח להוסיף סימן שאלה. מכאן מתחיל הסירחון . אלמלא החשש שהציבור קצת יתרגז , היו "כבודם" מזכים לחלוטין את הפושע כפי שעשו בפרשת "גזבר הליכוד" ובפרשה נוספת ששכחתי את שמה. לא לחינם הם "דנו" במשך שנה איך לזכות אותו, למרות שפסה"ד של כבוד השופט (בלי מרכאות) דוד רוזן היה לעניין וקדם לו משפט שרק שופט רציני היה מסוגל לנהל.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
להזכירך שבגין אמר "יש שופטים
  בני בנקר   17/03/18 14:24
בירושלים" כאשר בית המשפט העליון הכיר את מקומו הראוי ליד הרשות המחוקקת והמבצעת,כאשר האימפריאליזם המשפטי,פוטש כנגד נבחרי העם בהובלת הפיראט המשפטי אהרון ברק ומשובטיו בעליון,(הכל שפיט,האדם הנאור,אמת לשעתה,מסה קריטית של ראיות,מבחן הסבירות,מבחן המידתיות,הלכת אפרופים ושאר הבלים סובייקטיביים בעליל,ללא שום הסמכה מפורשת בחוקי הכנסת),לא נולד. עזות המצח של בג"ץ לפסול חוקי כנסת ללא שום הסמכה מפורשת בכל החוקים,כולל חוקי יסוד,הייתה מובילה לדעתי לאמירה הפוכה,"אין שופטים בירושלים",יש אסופת פקידים ממונים,שחושבים שהשמש זורחת מאחוריהם והם יכולים להשתין בברכה מהמקפצה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
המודעה אמורה
  נונונו   17/03/18 06:51
למכור את הספר, לא את האמת שהספר אמור למכור. מהמאמר שלך, לוין, עולה כאילו המודעה נותנת תיאור כוזב על הספר, וכנראה שלא היא.
כתוב תגובה ל- נונונו
2
נפלת שוב מר לוין.
  יוסי מ.   16/03/18 09:22
לפני שבוע בהקשר של כתבה של לוין על נתניהו, קראו לו מרבית "המגיבים" בוגד, ואיך זה שהוא חובש כיפה ועוד פנינים מבית מדרשו הרוחני של נתניהו. אני, כמיעוט כאן, לא השתמשתי בסגנון כזה, ואם היתה על פני השנים ביקורת שלי או אי הסכמה, הצגתי אותה בכבוד בין היתר כי תרבות נתניהו הרחיקה אותי מהליכוד אבל לא פגעה בערכים ובמוסר שאני מיחס לעצמי. הקדמה ארוכה משהו אבל חיונית להמשך.**** גם אני לא קראתי את הספר, כשיצא לשוק אקנה ואקרא ונוכל להתוכח. מה שלוין עושה ,הוא עיתונאות שטחית ורודפת כותרות ולא התיחסות לכל התוכן אלא לראשי פרקים שמטרתם קידום מכירה. כמו ההוא שמספר לחברה איך בילה עם החתיכה לפני הביצוע בפועל. ולניתוח של לוין: בפרקליטות שניהלה מלחמת שמד נגד מי שרצה לעשות בה סדר,הלכו על ראשו של חיים רמון שהיה שר המשפטים ורמז שלא ימליץ על בייניש לנשיאה. מצאו עליו, תוך הפעלת שקרים של תנצ מהמשטרה (אשה דתיה שנסעה בשבת כדי להדיח את המתלוננת,ובשל כך הורחקה מהמשטרה) ותוך שקרים (רות דוד מזכיר לכם?) של הפרקליטות לבית המשפט, "הטרדה מינית" על חיילת ,שלא רצתה להתלונן, והביאו לפיטוריו אחרי משפט שממנו יצא בעונש סימלי אבל הורחק מתפקידו.**** לאולמרט היו שתי אופציות, פרידמן או רובינשטיין,הוא בחר בפרידמן, עילוי משפטי לא פחות מברק, חתן פרס ישראל ומי שמעמדו לא ניתן לעירעור. עליו לא יכלו להפעיל לחץ או מניפולציה ולכן הלכו על אולמרט במסע צייד של שנים, שחקירות נתניהו מחווירות לידן. נחזור למה שמצאו.****למה לא הלכו על ליבני?מאותה סיבה שלא הולכים על שקד: כי הציבור תמך בשתי אלה וכי הפרקליטות ירדה ממעמדה בעיני דעת הקהל והפרדוקס שלהם הוא, שמה שהם עשו לאולמרט החל את סוף התקופה ההיא.**** על המתנחלים ואנשי הון שחברו נגדו: מי שהריץ את טלנסקי, הם אלה שאליהם הוא כיון אבל נחזור לזה כשנקרא את כל הפרק. אולמרט נחקר על עשרים פרשות: כרמיה העטים ועוד ועוד הוא הואשם בהולילנד ,כשהעליון בעירעור זרק את רוזן ופסק הדין מכל המדרגות ברוב של ארבע מול אחד. רוב מהותי מר לוין. בראשון טורס הפרקליטות עירערה על הזיכוי פה אחד במחוזי, והעליון אמר להם שאין מקום לעירעור והוא אפילו לא ידון בו. עובדות מר לוין. אתה יודע מותר להגיד אמת. הזיכוי בהולילנד שהיה הדגל של הפרקליטות הוא בלי השואה לגודל ההרשעה בפרשת המלח, ובלי להקל בזה, אסטרטגית-משפטית הפרקליטות הוכתה על ידי העליון, אבל כל אחד ופרשנותו.**** שולה זקן, מחוללת פשע על פי הגדרת בית המשפט בפרשת שוחד אחרת הפילה אותו בהקלטת אותה שיחה. הוא נמצא אשם, בצדק ובדין והלך לבית סוהר ושילם את חובו. אני לא מקל בהרשעה, חבל לי שזה קרה אבל אלה החיים, וחזל אמרו שאין אדם משים עצמו אשם,ואפשר להבין אנושית את פעולתו שכשלה וגם לא להסכים לה.צריך לזכור שהפרקליטות, כשלנגד עיניהם הרצון להפיל את אולמרט ויתרה לפושעת הפלילית ההיא על מרבית העונש רק כדי לא להיות מובסת עד הסוף. **** ורק כסימולציה, אם "העונש" הוא חמש עשרה עד עשרים שנה כמו הבלוף, על סף שקרים של לוין בהקשר הזה, אז לנתניהו צפויות בערך מאתיים שנה בפנים אבל נניח לזה ולא נערב שמחה בשמחה. המונח בוגד שבו השתמש רוזן לא עומד בפני עצמו והטקסט הכולל שם אותו במשמעות רכה יותר, אבל במישור דעת הקהל, ולשם כיון רוזן הוא נתפס במשמעות הנאלחת והנחותה כמו שהאיש הממוצע מיחס לזועבי ולדומים לה. כנגד זה דיבר אולמרט, וברבות הימים הטימטום שבשימוש במילה הזו מעבר לביקורות המשפטיות שהיא קיבלה,נשאר בטימטום והמילה לא נקלטה בציבור הכללי (האתר הזה לא מייצג ציבור כללי אלא נתח ימני-ד
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי,גם האמת היא אופציה. אהוד
  בני בנקר   16/03/18 13:07
אולמרט הורשע בשיבוש הליכי משפט והטרדת עדה בעזרת עורך דינו,בעקבות השמעת הקלטות של השיבוש וקיבל על כך הנחת סלב מהפרקליטות ובית המשפט. שולה זקן אמרה בראיונות שאם הייתה מעידה עדות אמת במשפט הולילנד,היא הייתה מאשרת את עדות עד המדינה דכנר ז"ל,שהעביר חצי מיליון שקלים לאחיו של אולמרט,אדם שכלל לא הכיר לפי בקשתו של אולמרט ואולמרט היה "מבלה" עוד 6 שנים מאחורי סורג ובריח.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ושו איתכם כמו תמיד.....
  יוסי מ.   16/03/18 13:42
בני ידידי,שלום. אני מתפלא לא על עמדתך וטיעוניך שאני מכיר טוב אלא על הסתמכות שלך על מחוללת פשע כמו שולה זקן, שהוגדרה כך בבית משפט לפני עלילת הולילנד. הוא קיבל את עונשו כפי שקבעו השופטים,בלי עסקת טיעון שמפחיתה עונש כמו זו שאתה סומך על ישרתה. העונש ואני לא משפטן נקבע על ידי אנשי מקצוע ואני כמו שאתה זוכר, קיבלתי אותו בכבוד בראש מורם ובכאב. אי אפשר לשחק בשתי המגרשים כשנח. בית המשפט קבע ברוב של ארבע נגד אחד שלא הוכח שהיה דבר כזה של העברת כסף מדכנר לאולמרט ולא היו עדויות שדכנר העביר כסף מאיה שהוא חשבון. ארבעה שופטי עליון אמרו כך וזרקו את דוד רוזן והפסיקה שלו לזבל. זו עובדה שלא ניתנת לפרושים שונים. אל תתחבר לשולה ששיקרה. כמו שאמרת,מותר להגיד אמת.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי,העובדה ששולה לא העידה
  בני בנקר   16/03/18 23:10
עדות אמת מבחינתה,כולל השמעת הקלטות אמת שביצעה,הצילה את אולמרט משש שנות מאסר בהולילנד,כי הייתה מחזקת את עדות דכנר ז"ל.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נא לדייק.
  יוסי מ.   17/03/18 08:31
בוקר טוב מה זו עדות אמת של שולה זקן? כדי שהמציאות תשתנה לכוון העמדה שלך אתה מכשיר כל שרץ.היה משפט היה עירעור התוצאה חד משמעית.מה שהוכח קיבל תגובה של בית משפט ומה שלא, לא. השאר זה פרשנויןת מסוגים שונים אבל רק פרשנוית
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אינני יודע מדוע שולה זקן לא
  בני בנקר   17/03/18 14:30
זומנה לעדות חוזרת עם ההקלטות שביצעה במשפט הולילנד. אולי השופט רוזן בגבהות לב סבר שהפסק דין שלו מבוסס גם בלי עדות חוזרת,אולי הפרקליטות לא ביקשה מהעליון כמו במשפט טלנסקי להחזיר את זקן לעדות בפני רוזן,(עוד הנחת סלב),לא זוכר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
השלמה שנקטעה
  יוסי מ.   16/03/18 13:52
המשך שנקטע כנראה כי התגובה ארוכה: האוכלוסיה כאן היא ימנית דתית בהרכבה ולכן היא לא מייצגת את כלל הציבור, כמו שמצביעים בסקר של הארץ לא מייצגים. **** החלק המהותי שנקטע, מזכיר למר לוין ולבוס שלו באתר, שכל מה שאולמרט הואשם בו, מה שהגיע למשפט ומה שנשאר כעלילת דם, כל אלה התנהלו עשר- חמש עשרה שנה לפני היותו ראש ממשלה והיום חביב האתר הזה,נתניהו מואשם באישומים קשים בכמה סידרי גודל שאת כולם הוא ביצע בהיותו ראש ממשלה. זיכרו את ההבדל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
חמום מוח בלתי נילאה
  יעקב יעקב   19/03/18 05:06
אתה מכסה את כל האתרים-בתגובות שלך --אי אפשר לקרוא הכל מתעייפים בדרך----מה זה?? אתה מבוטל לא עובד על כיסא גלגלים--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
קשקוש
  מגיב ותיק   16/03/18 14:26
אולמרט היה מושחת עד לשד תחתוניו...

כל השוואה לביבי הנרדף ע"י תקשורת בזוייה ומשטרה מוחתת הנו מופרך.

האיש יצא בזול לגמרי, הרבה פרשיות בעברו כראש עריית ירושלים לא נחקרו מכיוון שקבל מעמד של אתרוגן מהתקשורת המושחתת.

שאל את עליזה רמברנט/אולמרט שמכרה ציורים במאות אלפי שקלים (ע"פ עדותו של קבלן ירושלמי ידוע - ציור של שדרת עצים ירוקה ) לקבלנים שבאו לשחר לפתחו של אולמרט ולשמן תהליכים בבניין העיר.

אוי ליצן תמים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תתעורר למציאות
  יוסי מ.   16/03/18 19:33
מה אגיד לך מגיב ותיק,אתה שובר שיאים בכל יום מחדש.אני מחכה לרגע שמתקרב כשהמציאות תכה בפניך ואז,לא יעזרו דברי רהב ודברי הבל שתמציתם היא שינאה לאולמרט והערצת ביבי. אם אולמרט עברין בדרגה עשר אזי נתניהו הוא בדרגה מאה,ראש אירגון פשע שכל סביבתו כבר נלכדה. עדי מדינה על כל פרשה ועוד לא נכנסו לפרשת הצוללות וכלי השייט,פשעים נגד בטחון המדינה שביצעה סביבתו הכי קרובה,אם בידיעתו ואם כשסובב את הראש ואני לא יודע מה יותר גרוע. תמשיך לספר לעצמך אגדות ולחזור על הקומוניקטים של נתניהו.זה מה שישאר ממנו בקרוב שינאתכם לכל מה שהוא לא כמוכם,מביאה אתכם לעיוורון ולקהות חושים. הקטע המשמח הוא שהעסק לקראת סופו ואז נחליף רשמים וחוויות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
3
ביבי, עולה על רבו אולמרט
  עזרא מנצור   16/03/18 09:24
תיקי האלפים סביב פרשות נתניהו, מגלים, לכאורה, שאולמרט היה טירון מבחינת עוצמת השחיתות. לא ידע שאחריו יגיע מושחת גדול יותר שניסה להיות מתוחכם יותר...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
4
אולמרט מושחת אבל אתה לא מדייק
  ביביסט   16/03/18 09:46
הפרקליטות ניסתה להפיל את מינוי של יעקב נאמן לשר המשפטים והצליחה בכתב אישון פקטיבי ושקרי
כתוב תגובה ל- ביביסט
5
תפירת תיקים מול אכיפה סלקטיבית
  ינקה   16/03/18 11:16
הכתב המשפטי מערבב בין אכיפה סלקטיבית לתפירת תיקים. הוא שוכח את המלחמה חסרת התקדים בין שר המשפטים לשעבר פרידמן לפרקליט המדינה דאז לדור. הפרקליטות לא יכולה לחסל כל אחד אלא אם יש בסיס לאכיפה סלקטיבית כנגדו. פרידמן אדם ישר כסרגל ולכן הפרקליטות לא יכלה לנהל כנגדו אכיפה סלקטיבית. אולם רוב האנשים לא ישרים כסרגל דוגמת אולמרט ולכן ניתן לבצע כנגדם אכיפה סלקטיבית. הרי לא תמצא בשום מדינה דמוקרטית בעולם שראש ממשלה לשעבר יושב בכלא על שאלה אם לקח שוחד של 60,000 ₪. שקד הפכה את חוק נציבות הביקורת באמצעות הוצאת הביקורת המערכתית כחוק חסר משמעות ולטעון כלפיה את טענותיך כאויבת הפרקליטות זה לא רציני. פרידמן מנגד לעולם לא היה נותן יד לחוק כזה מגוחך. עליך להפנים, בהגדרה הפרקליטות מנהלת אכיפה סלקטיבית ואם אתה לא מודע לכך לדעתי יש לך בעיה גדולה. האם ידעת לדוגמה ש- 98% מהתיקים בעבירות או חשדות החמורות ביותר נסגרים בפרקליטות או לחילופין בעסקות טיעון בחשכה מוחלטת. לכן בהגדרה יש לפרקליטות סמכויות שלא קיימות בשום מדינה מתוקנת. מצב זה בהגדרה מאפשר לה אכיפה סלקטיבית וכאן לב הבעיה. .
כתוב תגובה ל- ינקה
6
למה לא חוקרים מה קרה במשרד
  אמת   16/03/18 11:31
הבריאות שאולמרט היה שר הבריאות חפשו ותראו
כתוב תגובה ל- אמת
ברח מבאר יערב??
  יוסי מ.   16/03/18 13:58
אדיוט מצוי או מגיב בתשלום בלי שם, לך תיקח כדורים, תחתית המיץ של הזבל האנושי שכמוך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
7
זה הזמן
  א.ל. רמת-גן   16/03/18 17:40
שאולמרט ימסור את כל הידוע לו ,למה התכוון בקלטת של שולה זקן, אודות המיליונים שאהוד ברק עשה מעסקאות הנשק. או שהוא יכתוב על זה בספר חדש?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
כנראה שלאולמרט יש זמן פנוי
  ארי כספי   17/03/18 17:14
רק כשהוא בכלא. לא יזיק אם באמת יכניסו אותו שוב. הצרה היא שיש רבים שמאמינים שברק עשה את המיליונים מ"יעוץ בטחוני" ומ"הרצאות".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
8
אולמרט ראש ממשלה זוועה
  מייק   17/03/18 17:18
כל אפריקה המוסלמית היתה מציפה את ישראל
כתוב תגובה ל- מייק
9
כדי להבין עד כמה מבלף האתרוג ה
  קורןנאוה טבריה   20/03/18 09:19
כדי להבין עד כמה מבלף האתרוג המושחת והמורשע של ערפדי התשקורת, אהוד אולמרט, חשוב לרענן את הזיכרון ואת הדברים שאמר אולמרט לגבי רה"מ נתניהו בראיון שערך ל'מעריב' ב-1/9/2000: "אף פעם לא פסלתי את נתניהו, וגם היום אינני פוסל אותו, אני חושב שנגרם לו עוול גדול בדרך שבה התייחסו אליו. אני קורא כותרות באחד העיתונים שהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מספרת שבמשך שנים התיאור של המצב הכלכלי במדינת ישראל היה מעוות, כי הנתונים לא כללו את הצמיחה בהייטק ובתעשיית הטכנולוגיות ושבעצם בתקופה של נתניהו כשכולם אמרו שהמשק מתרסק ומדינת ישראל על סף התמוטטות כלכלית - הייתה צמיחה של 30%. "אז אני אומר, מי יעמוד היום לפני נתניהו ויבקש סליחה? מי יבוא לביבי נתניהו ויגיד, שמע, פשענו לגביך, עשינו עוול בכך שתיארנו את המציאות בצורה כל כך מעוותת?" כל מילה נוספת מיותרת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il