s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לעמוד ולהצדיע
מאת: איתמר לוין  |  21/03/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאחר שנפעמנו, הצדענו וברכנו את
  קורןנאוה טבריה   21/03/18 09:00
לאחר שנפעמנו, הצדענו וברכנו את כל העוסקים במלאכת קודש בביטחון ישראל - כמה תמיהות לסדר: 1) העיתוי בו מתפרסם השמדת הכור בסוריה - במקביל להוצאת ספרו של האתרוג המושחת אהוד אולמרט? 2) האם גם הבג"ץ היה מתואם עם התשקורת לקראת העיתוי? 3) יכול להיות שהראיון של אולמרט השבוע, בכלל היה קמפיין בחירות? כי אין לשמאל שום מועמד אחר? 4) מדוע התנגדו ומנעו מרה"מ נתניהו, (כמו שפרס התנגד וניסה למנוע מבגין לחסל את הכור העיראקי) - כל אלה שמתפעלים עכשיו מהשמדת הכור הסורי - ובצדק השבח לאל - להשמיד את הכור האיראני וסייעו לחוסיין אובאמה לסייע לאיראן - והתייצבו לימינו של אובאמה נגד נתניהו? 5) האם לזה התכוונה אילה חסון:"האמריקנים משלמים ללשעברים במערכת הביטחון שיתבטאו ברוח עמדותיהם"? זכות הציבור לדעת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
תודה לאיש ולעוסקים במלאכה
  יוסי מ.   21/03/18 09:15
אני מוצא את עצמי לא פעם חולק ומתעמת עם מר לוין סביב עניני משפט ופוליטיקה, ומעמדה זו של אי הסכמה לעיתים מרה וצינית, אני מבקש להעריך אותו ואת הדברים כפי שהוא מביא אותם ככל שהם קשורים לחלקו של אהוד אולמרט.**** מטבע הדברים עוד יתבררו פרטים ונלמד עוד על מה שסבב לו בודאי במישור הפוליטי הפנימי.יש לי הרגשה די מבוססת שהיחס לאהוד אולמרט עוד ישתנה לטובה לצד הכעס והעלבון שאני חש כלפיו על מה שהורשע בו בבית משפט.**** ועם זאת ,צריך ונכון לא לצאת מפרופורציות לשום כוון. טוב שה שהאיש הזה היה שם אז ליד ההגה. מזלנו שהיה לצידו עד זמן קצר לפני המבצע שר ביטחון שתמך ולא ניסה לחבל, על רקע פוליטי. טוב שהאיש הזה, ידע לשתף את צמרת המנהיגות בארץ בלי חשבונות פוליטיים,ותודה לכל העוסקים במלאכה, כשבראשם אהוד אולמרט.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
3
איזה כור ואיזה עציצים מדינה של
  נוכלים ורמאים   21/03/18 12:16
לא היה שום כור בסוריה ושיש כור יש עליו שמירה לא עוזבים כור בלי שומר אחד לרפואה.
כתוב תגובה ל- נוכלים ורמאים
4
נכון, עכשיו תחשוב במהופך
  שאול א.   21/03/18 12:56
נניח לצורך הדוגמה, שנתניהו צריך להתמודד עם כור גרעיני בסוריה ואולמרט עם הגרעין האירני. עצור לרגע, נשום עמוק, ותגיד ביושר: האם אתה בטוח שאולמרט היה תוקף באיראן ונתניהו לא היה משמיד את הכור בסוריה? משום שהמשל אינו דומה לנמשל. סוריה אינה איראן וההיפך. סוריה קרובה, אסד חלש, יכולת ההתקפה שלה מבוטלות באלף לא רק בשישים. המדובר היה במתקן אחד גלוי מעל פני הקרקע. סוריה היא צרעת גם בעולם הערבי. כל זה לא קיים באיראן. המרחק, פיזור המתקנים, היום מתחת לפני הקרקע, עוצמה של איראן, האידיאולוגיה הקיצונית שלה וכו' וכו'. אז מבלי לפגוע חלילה בשבחים לאולמרט, ההשוואה לנתניהו ולתנאים בהם פעל, שונים. גם את זה עליך לספר לילדים שלך, שמן הסתם בגרו מאז. ואם אתה יכול, תתקשר לנתניהו ותתנצל על העליבות שעולה מתוך השוואת מן בשאינו מינו.
כתוב תגובה ל- שאול א.
עוד מייצג של "המחנה הלאומי"
  יוסי מ.   21/03/18 14:00
הקשר היחיד של נתניהו למהלך ההירואי הוא בכך שהוא היחיד שהדליף בשידור חי את העובדה שישראל תקפה. אגב, אתה זוכר מה צבע השמלה שלבשה באותו יום המשוגעת? כי זה פרט מבצעי חשוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
5
אפשר לשבת ולא להצדיע ...
  א.ל. רמת-גן   21/03/18 12:59
שרבוב שמו של נתניהו להפצצה בסוריה ב-2007, שהיה יו"ר האופוזיציה , הוא קישקוש מוחלט.ההשוואה בין סוריה לאיראן היא איוולת מוחלטת.מה שמתרחש בתיקשורת בארץ מאז שעות הבוקר, הוא מהומה על לא מאומה , איזה רעש וצילצולים: הפציצו בנין ריק לגמרי, לא כור שנמצא ביכולת ייצור ולא שעומד להיות "חם" ,אי שם במדבר הסורי. סוריה היתה מרוחקת שנים מפצצה ולא היתה אז שום סכנת מלחמה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
עוד אחד...
  יוסי מ.   21/03/18 19:07
ושוב איתכם חלק שני: הקשר היחיד של נתניהו למהלך ההירואי הוא בכך שהוא היחיד שהדליף בשידור חי את העובדה שישראל תקפה. אגב, אתה זוכר מה צבע השמלה שלבשה באותו יום המשוגעת? כי זה פרט מבצעי חשוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
6
אורגיית הכור
  באום   21/03/18 15:40
היה מי שדיבר על מצעד צבאי ביום העצמאות אבל בסוף הוחלט שבמקום מצעד, נארגן את אורגיית הכור. הרבה יותר זול . ביום העצמאות הבא נחשוף עוד מבצע חשאי שבו השתלטנו על אוניה נושאת נשק אי שם באוקיינוס עלום בליל סערה וכל זה אחרי ששחינו בין כרישים ותנינים. יש קצת ריח "פרבדאי" בכל הסיפור, קצת ריח של הברקה מבית מדרשו של יחצ"ן כזה או אחר, קצת ריח של תרגיל פוליטי מסריח וקצת ריח של מדורה אחרי כיבוי צופים. משהו ילדותי נישא באוויר.אבל מאז אותו כור, כוחותינו הפציצו עוד פעמים רבות מאד במבצעים לא פחות מסובכים ובעיקר בעשור האחרון. מי שהיה ראש הממשלה באותו עשור אחרון בטח לא הפסיד בנוקאווט לראש ממשלה מתקופה אחרת ואוי לנו אם ראשי ממשלה יתחילו להפציץ פה כורים רק כדי להשכיב בנוק אווט ראשי ממשלה אחרים. אז איתמר לוין יכול לפחות מדי פעם להתאפק ולא לשרבב את שנאתו לנתניהו בכל הגיג או שרעף מזדמן. בכלל,בזמן האחרון מערכת הבטחון מנפחת שרירים.כל יום יוצאת הצהרה מפי פיגורה בטחונית כזו או אחרת אחרת שאומרת "דיר באלק","אל תאתגרו אותנו" ו"נחזיר את לבנון לימי התנ"ך".ואללה.אל יתהלל...אמרו חכמים וצדקו.'
כתוב תגובה ל- באום
משכתיבי ההיסטוריה.
  יוסי מ.   21/03/18 19:00
אתה שובר שיאים מר באום אבל לא יעזור לך.**** מזלה של מדינת ישראל שבזמן ההוא עמד בראשה אהוד אולמרט ולא מישהו אחר. את זה אומרים כל מי שהיו מעורבים בענין: אנשי צבא, מוסד, שרים וחכים, נשיא ארה"ב, כל המערכת הבטחונית של ארה"ב, כולם כולם, חוץ מאנשי ה"מחנה הלאומי" אלה ש"חזקים מול החמאס" אלה שאתה ואתם נמנים עליהם, מנהיג צוק איתן לאורך 52 הימים, ועוד ועוד.**** תמשיך להתווכח עם המציאות זה בסדר, העיקר שכשהיינו צריכים להשמיד את הכור,השמדנו ולא השתלטנו על המרמרה עם רובי צבע....
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
צא ולמד
  באום   21/03/18 20:53
א)מלחמות לא עושים עם סטופר ביד.ב)ה52 יום הביאו להעפת קרי ואובמה מהאזור כאשר יותר הם לא חזרו לפה וכך ניצלנו מ"שתי מדינות", התחלת דעיכתו של אובמה בעולם אחרי שכולם ראו שנתניהו ניקנק אותו ובעקבות כך החלה ההתפכחות באירופה ואמריקה מהנאו ליברליזם שאובמה היה נביאו ולא סתם עולים אל נתניהו לרגל ולא סתם אובמה כל כך פחד ממנו, התחלת הברית עם מצרים וסעודיה שאיפשרה יותר מאוחר לבצע עוד פעולות רבות במרחב בדומה לכור והביאה להסכמים כלכליים רבים, הורדת הפלסטינים מהעץ יותר מאוחר וכל זה בהרבה הרבה פחות הרוגים אם היו שומעים לעצתך,כובשים את עזה ואחר כך חוזרים כאשר אנחנו משאירים שם כאוס שרק היה מגביר את הטינה אלינו בעולם,לא היה מקדם אותנו בכלום וכל זה כדי לספק את תאוות הניצחונות שלך. ג)לבנון 2 אמנם השקיטה את האזור אבל לא יצרה שום הזדמנות לשום דבר , חיזבאללה התחמש מכף רגל ועד ראש והאירנים עכשיו נכנסים לשם. ד)נתניהו,בפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל,עשה מלחמה עם מחשבה ארוכת טווח והשיג הישגים כבירים למדינת ישראל כתוצאה מכך וכל המצב הטוב שלנו במרחב והאפשרות לפעול בכל מקום ובכל זמן הוא כתוצאה מההתנהלות של נתניהו גנץ ויעלון ב"צוק איתן". זה ההבדל בין אולמרט לנתניהו ,ליגות שונות לגמרי. תפקידו של המנהיג הוא להביא להישגים מדיניים כלכליים וחברתיים והצבא הוא כלי בידיו,זה מה שמבין נתניהו וזה מה שלא מבינים אולמרט וברק. תפקידו של מנהיג הוא גם לא לספק צרכיים קמאיים של מישהו כזה או אחר.אתה יוסי,יכול להתנהל כבריון של השכונה וללכלך את המרחב בתיסכולים שלך ,זה מקסימום יואיל לאגו שלך ולא לשום דבר אחר.
כתוב תגובה ל- באום
יאללה בסדר.
  יוסי מ.   21/03/18 23:10
זה בסדר באום, אתה מספר סיפורים אבל רק לעצמך. אני לא צריך ןלא מתנהג כבריון מקומי,אני כותב דברי אמת מבוססים ולא סיינס פיקשנז. המציאות חזקה מכל דבר אחר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
הפוך גוטה הפוך - לבנון 2
  ,ust   21/03/18 21:02
שכחת כנראה את אולמרט הפוחז. אולמרט ששלף מהכיס מלחמה כשהצבא לא מוכן. יתרה מזאת , ניהל קרב מאסף מיותר בסוף מלחמת לבנון 2 בו שילמו 33 חיילים בחייהם. אולמרט הפוחז פעל גם במקרה הכור בשליפה בלי לראות את התמונה באופן כולל והגיוני. לא פלא שדיכטר לא שיתף פעולה אלא ניסה לפעול אחרת. אבל, הצמד ציפורה ואודי החליטו באופן אימפולסיבי, כאן ועכשיו. "גדולתה" של צפורה לבני היה ההסכם בתום מלחמת לבנון 2, ה"הסכם - הישג" המדיני של צפורה - קרס זמן קצר אחרי המלחמה.
כתוב תגובה ל- ,ust
תואם ארדואן
  יוסי מ.   21/03/18 23:20
מסתבר שיהודים או מתחזים ליהודים מסוגלים לפמפם שקרים שעולים על הפרוטוקולים של זקני ציון.**** ההם אמרו על היהודים שהם רוצחים ילדים נוצרים לצורך שימוש בדם לאפית מצות, אתה בן בלי שם, גרוע מהם, אבל לא יעזור לך ולכם.**** ועדת וינוגראד קבעה בפירוש שהיום האחרון למלחמת לבנון השניה היה יום חיוני ,לצורך השגת מטרה ראויה.**** אתם משקרים כמו הגרועים בלובשי החולצות השחורות עם הסרט על השרוול משנות השלושים בגרמניה. ארדואן היה גאה בך. מעתה אמור- הפרוטוקולים של שונאי ישראל שבינינו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
ומה עוד קבעה וועדת ווינוגרד?
  א.ל. רמת-גן   22/03/18 08:17
לידיעת ההיסטוריון הבלתי נלאה של אהוד אולמרט מר יוסי מ . היה מי שניתח לעומק את דו"ח וועדת ווינוגרד לכשלי מלחמת לבנון ה-2, ואחד מהממצאים היה : בדו"ח כותבת הוועדה על אולמרט וחבורתו 150 פעמים !!! את הפועל "כשל".
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
אולי תלמד משהו,
  יוסי מ.   22/03/18 11:36
ועדת אגרנט קבעה דברים קשים על אולמרט וסביבתו, אבל לא דרשה מסקנות אישיות, ומי שרוצה מסיבות פוליטיות לראות חלק מהדברים שיהיה בריא, אבל בשביל להיות ישר והגון, צריך לקרא הכל, מה שאתה וזה שהגבתי לו, לא מסוגלים לעשות.***** חלאת האדם ההיא שאליה הגבתי, העלתה טיעון שקרי על מה שקרה ביום האחרון בלבנון 2, טיעון שהוא עלילת דם, 'הפרוטוקולים של שונאי אולמרט בישראל' והוא שעומד במרחב הויכוח בין מי שהפוליטיקה הקטנה מענינת אותו לבין מי שטובת המדינה והאינטרסים שלה חשובים עבורו. **** יחי ההבדל הקטן, שהוא בערך ההבדל בינך לביני, ובאופן כללי, בין אלה שקוראים לעצמם "המחנה הלאומי"לבין כל אלה שאתם מתבדלים מהם, והם אוהבי העם והארץ לא פחות אם לא יותר מכם. איך כתבת מר א.ל.: כור לא חם, מבנה ריק,אפשר לשב. ומה לא, אוי כמה שהיית רוצה שהפעולה תיכשל רק כדי להכניס לאולמרט. הסנגר שלך נתניהו ועוזרו הנאמן אז ברק "השתלטו" על המרמרה עם רובי צבע.... ****בערך ההבדל בין מי שהאמת העובדתית מתבררת עליו ובין הליצנים האלה **** אתם מחנה "לאומי"?? אולי מחנה יהודה לפני כניסת השבת כשאגף התברואה נכנס לפעולה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
7
להשוות את איראן לסוריה בעייתי
  מייק   22/03/18 00:20
הספר לא מעניין אותי, כי אני לא מאמין
כתוב תגובה ל- מייק
8
מי שכיהן באותה תקופה כשר לחוסר
  פלא יועץ   22/03/18 07:49
ביטחון-אהוד ברק,אמר אתמול כי לא ניתן להאשימו בטיפשות,אך הנבל בעל הסופר אגו שלא נח מחתרנותו לרגע,מתגלה לא רק כחסר שיקול דעת "ברוב חכמתו כי רבה",אלא כאידיוט גמור רודף שררה וכבוד.שלא לדבר לגבי התנהלותו השערורייתית באירוע המרמרה,אשר עליה היה צריך לעמוד לדין ולסולק מתפקידו לעד.סכנתו של האיש אשר עשה את הונו מהמילייארדים שערפאת גנב מכספי הסיוע,בהיותו שותף של סלאם פאייד,המשרת כל העת אינטרסים זרים של האילומיניטי,עדיין לא חלפה,ויש לשים עליו ועל מעשיו עין פקוחה כל העת.בעל עור הקרנף הלזה הינו אדם ציני חסר ערכים ודעת,אשר יש להיזהר ממנו כמכוות אש.ויבוא לציון גואל ורווח לישראל בב"א.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
9
"עיתונאי"
  יוסי מ.   22/03/18 14:55
קראתי לפני כמה דקות ציוץ של "העיתונאי" יואב יצחק על הויכוח בנושא הקרדיטים על תקיפת הכור. הוא אומר שם שלאולמרט מגיע קרדיט,(ממש כי אפילו הוא לא יכול להתכחש למציאות ולרצות להחשב אדם סביר)ומיד אבל מיד הוא יודע שהיה מחדל נוראי באיחור של גילוי הכור,כמובן בגלל אולמרט שכן הוא היה ראש ממשלה אז.**** נו נניח למי שמתגאה באוילותו. הרי בגלל הגיון כזה בין היתר הוא נפלט מהזרם המרכזי בעיתונות בארץ.שיהיה בריא. **** הענין הוא שאנחנו, למרות הגילויים מאתמול, מרביתם מיותרים ואף מזיקים, אנחנו לא יודעים בדיוק את הסדר ואת הזמנים שגופי הביטחון עלו על הכור. זה צריך להחקר ביסודיות ואם יש מקום למסקנות נא להסיק ולבצע. אבל מה, כשליח נאמן של נתניהו וכמי שפועל למעשה כמשרת תקשורתי של האיש הניקלה הזה שכוחו בדיבורי רהב, (כמו משרתו הנאמן) חייב אותו יואב, (איזה חרוז נחמד...)להתריע שאולמרט אשם בגילוי המאוחר (אם היה בכלל). ככה זה אצל עבדים נרצעים, יום זה לילה שחור זה לבן והעיקר, שרות לקיסר. "עיתונאי כבר אמרנו???"
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il