|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
ברור היום לכולם כי אין צורך בסיבה מיוחדת כדי לשנוא יהודים, לבזותם, להשפילם, לפגוע בהם בכל דרך אפשרית, להשתיק אותם, לנדות אותם מחברת אומות העולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תפסנו אמריקה
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  26/03/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גב אסתר שניאור
  דניאל.מ   26/03/18 13:10
גברת שניאורסון המאמר נפלא ההיסטוריה עם אמריקה במאמר חד. נהנתי מאוד יישר כח וחג שמח לך ולמשפחתך
כתוב תגובה ל- דניאל.מ
2
כמעט 200 מיליארד דולר
  הירונימוס   26/03/18 13:30
זה סכום הסיוע הכולל שקבלנו מארצות הברית מאז 1974, בנוסף לתמיכה המדינית.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אף אחד טען שהגרינגוס מג'נונים
  אלברט שבות   26/03/18 17:37
הם ידעו כי ישראל היא הבסיס הצבאי האולטימטיבי שיכולים לסמוך עליה לכל בעיה שלא תהיה במזרח הצהוב התיכון וזה מקור התמיכה המדינית והסיוע, אבל כל זה על תנאי.. בתנאי שיתעמרו בה לעת הצורך- צורך עז מפלדה להתעלל בעם הממזר לדורותיו. תמיד האמנתי כי הידידים האמריקאים נוסח קלינטון/אובמה ואפילו הבושים יזרקו את ישראל למצולות ים ברגע שימצאו לה תחליף אסטרטגי באזור וכנראה לא מצאו אחת כזו לעת עתה.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
הירונימוס ,אתה בור בהיסטוריה.
  תגובתך פאבלובית.   28/03/18 14:41
כתוב תגובה ל- תגובתך פאבלובית.
3
שחושף את אמריקה
  מעולה.הרבה מידע   26/03/18 13:40
שלא הייתה שונה מאנטישמים אחרים.עד שהופיע טראמפ.דר גרי את אחלה.תקראי היום את המטורף ברנע נחום בידיעות.הוא כותב על בולטון בכזה שנאה.מה שרע לשמאלנים טוב ליהודים.זו האינדקציה .
כתוב תגובה ל- מעולה.הרבה מידע
4
המונח "צורר" , נוסח אסתר
  שלמה המגיב   26/03/18 16:24
וואלה , שאישה שהינה היסטוריונית בהשכלתה , שלא להזכיר את יכולות הביטוי שלה בשפה העברית , עקב היותה סופרת ומשוררת , יש לצפות שתאפיין באופן נכון את "צוררי" העם היהודי לדורותיהם , ולא תשתמש במונח זה , כלפי כל מי "שמעצבן" אותה בעולם , במדיניותו השגוייה ( לטעמה של אסתר ) , כלפי ישראל. זהו , אסתר , אובמה הוא האדם הנכון להיות מוגדר כך , בהשוואות לכל התקופות ההיסטוריות של עמנו , ובכל הצרות שארעו לנו בעברנו ? ( גלויות העם מארצו , חורבן הבית הראשון והשני , פרעות ביהודים בגלות , גירוש יהודים , השואה , מלחמות ואובדן , , טרור נגדנו ועוד צרות שחלקן נגרמו ע"י "צוררי" עמנו ) . נו , הלוואי והמן הפרסי , היטלר וכל "הצוררים" האמיתיים של עמנו בהיסטוריה , היו "צוררים" אותנו כמו אובמה , כי אז היינו במקום הרבה יותר טוב , מאשר מצבנו המורכב כיום , הלא כן ? , אובמה "צורר" , עאלאק , וזה סגנון של היסטוריות ומשוררת ! , אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מקדם נשק גרעני לאויב מה נקרא
  אלברט שבות   26/03/18 17:20
עכשיו אני מבין אותך שלמה, ההובי שלך הוא לבקר את כותבת המאמר- זה לא שאתה אנטי מילדות, ואולי אתה גם מוצא הנאה מסוימת ללכת נגד הזרם שברובו המכריע ימני ציוני. נסה גם טניס שולחן זה מעניין.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
אלברט שומר על "הימנים הציונים"
  שלמה המגיב   26/03/18 19:36
1) לתייג אדם שאתה לא מכיר , כאחד שהוא "נגד הזרם הציוני הימני" , זה קצת רדוד ולא רציני , הלא כן , אלברט ? . אתה עשית זאת כבר בתגובה אחרת שלך אליי בנושא של "היציאות המטופשות" של יהונתן גפן , וחזרת בך. חבל אלברט , זה לא לעניין. 2)מותר גם "לציוני ימני" כמוך , אלברט , לבקר איש רדודה , עם תובנות מטופשות , בסגנון של שוק , שמתייגת קהילות אידיאולוגיות אחרות משלה , באופן כוללני , שלילי ומטופש כל כך , גם אם היא שייכת "לזרם הציוני הימני" ואל תחשוש שבתגובה לכך , היא תתייג אותך כחסר ערכי אהבת הארץ , כפי עשתה לאחרים . 3) כדאי גם שלא תציע לאנשים שאינך מכיר , "הובי" אחר ( "טניס שולחן" ), כי גם אני נזהר מלעשות זאת לך , מבלי להכיר אותך ואת הרקע האישי שלך , וההתנשאות הזו לא תורמת כלום לדיון ולטיעונים שאתה מנסה לשכנע בהם את הקוראים. 4) גם אם אגדיר את אובמה , כפחדן , חסר נסיון , נאיבי , וחסר כושר מנהיגות , אזי רק פופוליסט רדוד ומניפולטור על קוראיו ,יראה בו "צורר" העם היהודי , עקב ההסכם הגרוע והפחדני שעשה עם האירנים . (" מקדם את נושא הגרעין" ). ולסיכום - "ההובי" שלי , אלברט , הוא לחשוף כאן את כל הרדודים , הפופוליסטים , הפלגנים והמסיתים , שמנסים כאן לטמטם את הקוראים שוב ושוב , וזאת מבלי לעשות חשבון אם הם "ימנים ציונים" או "שמאלנים בוגדים" ( רחמנא ליצלן ) , וקצת אובייקטיביות גם בתגובותיך , אלברט , לא יגרעו מהיותך " ימני ציוני " שהינו פטריוט ואוהב עמו וארצו . תהיה לי בריא , אלברט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלא מוצא מה להגיד
  שמאלן מצוי   26/03/18 18:28
כי המאמר לכל הדעות-יוצא מן הכלל,אז נטפל למילה.אפשר לחשוב שאובמה לא היה צורר ליהודים ולנתניהו.כל העסק עם הגרעין זה בגללו.ולמה רצה שלאירן יהיה גרעין?כדי שתשמיד את ישראל.אז זה לא צוררס?מה היית אומר על נתניהו אם היה מדבר עם נעליים על השולחן,לאיזה נשיא אוראש ממשלה?אתם צבועים,רעים,משחתים,רעה חולה
כתוב תגובה ל- שמאלן מצוי
זה לא "נטפל למילה" , זה הדפוס
  שלמה המגיב   26/03/18 23:19
כאשר בתובנות של אסתר , אזי כל מי "שנטוע בשמאל" , הינו חסר " חסר ערכי אהבת הארץ" , וכל מנהיג עולמי שלא מבין כמונו את הסכנה של יכולת גרעינית , של מדינה כמו איראן , הינו "צורר" היהודים , זה מצביע כבר על דפוס חשיבה והתנהלות , של שיח פנסיונרים בפרלמנט שכונתי בפארק העירוני , ולא של היסטוריונית רחבת אופקים ומשוררת בעלת כושר הבעה וביטוי . זה כבר לא ביטוי או איפיון לא מוצלח של אדם , זה דפוס של רדידות , וחוסר עומק מחשבתי , שלא מתאים לאקדמאית בהיסטוריה ולמשוררת וסופרת. וחבל מאד שסגנון זה , כבר נהיה עיקבי כמעט בכל מאמר של אסתר שניאורסון, וראוי שתפסיק עם זה .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
עוד נראה
  נוניק   26/03/18 17:31
הסקירה ההיסטורית הנכונה אינה מצדיקה את המסקנות. אובמה אינו צורר - ממשלו חתם עם ישראל את הסכם הסיוע הגדול ביותר אי פעם. גם ההתייחסות לטראמפ כאל משיח עדיין מוקדמת. עוד נשמע מה המחיר שנדרש לשלם. בכל מקרה נושא הגרעין האיראני יעמוד לפתחה של ישראל. בגין , אולמרט נתניהו- שלושה בסירה אחת.
כתוב תגובה ל- נוניק
כדי לנתח את המציאות נכונה לא
  צריך להיות חכם כל   27/03/18 00:43
כך. אלא אדם שפוי ובריא בנפשו. אם אובמה עשה כל הרבה רע לישראל אז ברור ומובן שהמילה צורר זה עוד בלשון המעטה. ואם טראמפ עושה כל כך טוב לישראל אזי ברור שהוא פשוט מנהיג (במקרה של המעצמה החזקה בעולם) טוב שצריך להודות ולהכיר ברוך ולשמוח בכך. זו היא מסקנת מסקנות פשוטה שכל ילדון וזב חוטם יכול להגיע אליה. והדמגוגיה הטיפשית שלכנות אותו משיח היא אפילו מיותרת בכדי לקבל עליה התייחסות כל שהיא
כתוב תגובה ל- צריך להיות חכם כל
6
תפסיקו להיות מגוחכים
  עדיאל פרי   26/03/18 20:17
תמיד נראו לי מגוכחים אלה התולים את דגל אמריקה . 30 שנים התעמרו בפולארד. הקלינטון המנוול הבטיח לשחרר ולא קיים. לא רק אובמה היה צורר לישראל. בעצם כל הנשיאים עד היום. בינתיים טראמפ לא מאכזב וכל המגיבים , נוניק וחברו שלמה . יפי נפש ,אידיוטים שימושיים כמו השמאל הרגיל.
כתוב תגובה ל- עדיאל פרי
משלי
  נוניק   26/03/18 21:49
תמיד קיימת התלבטות בין לענות או לא לענות לכסילה כמוך כאוולתה. דבר אחד ברור. כך או כך את כסילה.
כתוב תגובה ל- נוניק
7
אסתר שניאורסון היקרה מזכירה
  תזכורת מצויינת   27/03/18 05:27
לנו באופן מסודר את מעללי האמריקנים נגד היהודים, לכל אורך הדרך. אנו נוטים לשכוח זאת. ואכן, אוי לנו אם זו המסוכנת (הילרי) היתה יושבת בבית הלבן. יחד עם זאת, תמוה שלשלישיה עליה כותבת שניאורסון, טרמפ לא הוסיף עוד שניים שהיו מאד נאמנים לו בתקופת הבחירות והם: ראש עירית ניו-יורק לשעבר רודולף ג'וליאני וכן ניוט גינגריץ', אוהד ישראל שהכריז ש"העם הפלסטיני" הוא עם מומצא. לו גם שניים אלה היו מקבלים משרות בעלות עמדות מפתח בבית הלבן - אזי באמת היינו "תופסים אמריקה". חובה גם להזכיר את סגנו של טרמפ - מייק פנס ואת ניקי היילי, הנהדרים ואוהבי ישראל.
כתוב תגובה ל- תזכורת מצויינת
8
איזה אדם
  אבנר צפוני   27/03/18 11:51
צריך להיות,זה שבראש חוצות ובריש גלי-מסנגר על טראמפ ? איזה אופורטוניזם,חוסר יושרה,כפיות טובה,חוסר עמוד שידרה מוסרי,ערכים מעוותים-צריכים להיות לזה שמכשיר אדם,שכל כולו תכונות שליליות,חוץ מזה שהוא "בעדנו".
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
9
לכלומניקים
  אל תשימי לב   27/03/18 15:34
באנרים שלמה אבנר וכל השמטאס.עד כותבת לעיל ולכן לא.באמת אין עלייך.חג פסח שמח.דר גרי שניאורסון.היי לאלפי רבבה
כתוב תגובה ל- אל תשימי לב
10
שהמנוולים האמריקאים
  ןמה עים פולארד   27/03/18 15:48
כתוב תגובה ל- ןמה עים פולארד
11
אתה נבל גדול
  לאבנר צפוני   27/03/18 19:28
ראשית סכל. מה אתה כותב דברי בלע. נכון שאתם השמאלנים כמה שרע יהיה,ככה תהיו יותר מרוצים. מה זה חשוב לנתח את אופיו של טראמפ. הוא טוב ליהודים למדינה, מה צריך יותר? אבל לכם זה אסון. גם מעביר שגרירות, גם רוצה לטפל בגרעין האירני,.. הסקירה ההיסטורית המצוינת של אסתר, היתה רק אמיתות. למעשה כולם היו צוררים לישראל , כל הנשיאים. אבל אובמה הכושי השחור, היה בזמן האחרון. רוזנוולט יכול היה להציל יהודים ולא רצה, אז אחד כזה אינו צורר? שמאלנים זה זן קשה, חולה,מתוסכל,מגעיל.
כתוב תגובה ל- לאבנר צפוני
12
יישר כוח לכותבת
  אור שמואליץ   27/03/18 19:33
המשיכי במפעל המבורך של כתיבת מאמריך הנפלאים
כתוב תגובה ל- אור שמואליץ
13
סבבה
  אריה נוף   27/03/18 19:34
כתוב תגובה ל- אריה נוף
14
תשקורת השמאל עיוותה פניה
  השמאל היהודי   27/03/18 22:27
והתאבלה על מינוי ג'ון בולטון. חרפה. האם אלה יהודים?
כתוב תגובה ל- השמאל היהודי
15
none is too many -Canada
  תודא   28/03/18 23:22
קנדה במלחמת העולם השניה לא התירה ליהודים להגר אליה.none is too many היתה הסיסמא המקובלת. גם הארה"ב המצב היה לא פשוט. "דעתו של וויימן על אחריותה של ארה"ב להפקרת יהודי אירופה נחרצת. הוא ממקד את האחריות קודם כל במשרד החוץ: "הם לא רצו הגירה של פליטים בכלל, במיוחד לא פליטים יהודים. היהודים היו הכי נואשים לצאת, והיו אז באירופה תשעה מיליון יהודים". הוא לא מנקה גם את הנשיא רוזוולט מאחריות: "הוא הסכים למדיניות משרד החוץ, והניסוח ההוגן ביותר לגביו הוא שהיה אדיש לנושא". הטיעון העיקרי של הממשל היה שפעילות הצלה תסיח את הדעת ממאמץ המלחמה, ושהבסת גרמניה תביא את ההצלה הגדולה ביותר. וויימן לא מקבל את הטיעון: "יש הרבה פעולות שאפשר היה לעשות בלי לפגוע כמעט במאמץ המלחמתי. בריטניה, שהיתה שותפה לארה"ב במלחמה, יכלה לפתוח את שערי ארץ ישראל, וזה יכול היה לעזור ליהודים שהצליחו להימלט מאירופה למצוא מקלט קרוב יחסית ובטוח. אפשר היה ללחוץ על מדינות הלוויין של גרמניה כמו הונגריה, רומניה ובולגריה - שם התחילו הגירושים הרבה יותר מאוחר. וכמובן, אפשר היה להפציץ את אושוויץ". וויימן מבקר גם את התקשורת האמריקאית, ובמיוחד ה"ניו יורק טיימס". לדבריו, "דווקא מפני שהבעלים היו יהודים, הם עשו הכל כדי שלא להיראות כעיתון יהודי, וקברו את הנושא. השמדת היהודים כמעט לא הופיעה אף פעם בעמוד הראשון".
כתוב תגובה ל- תודא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il