|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת העצמאות
מאת: דרור אידר  |  29/04/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא תהיה פסקת התגברות
  מסעודה משדרות   29/04/18 16:16
שפניהו יתקפל כמו בננה ולא יבצע זאת, כעת רק נותר לראות איזה תירוץ ימצא התחמן בשביל להצדיק זאת, ואיך יסבירו לנו שפוטי הליכוד המטומטמים כמה ביבי גדול...בדיחה האיש הזה.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
לשוורצנבוים מכפר שמריהו
  בוז'י מזוודות   29/04/18 17:41
השמאלנים המאוסים נאחזים בקרנות המזבח, הם השתלטו על כול צומת שלטונית חשובה במדינה, ומנהלים את הדיקטטורה הבולשביקים ההזויה, שמאלנים מאוסים, צאו לנו מהווריד.
כתוב תגובה ל- בוז'י מזוודות
הם עומדים בתור לצאת לנו מהוריד
  אנא פרעאנק   30/04/18 00:17
נראה לך? אם תהיה להם את האפשרות לחסל את כולנו הם לא יהססו לרגע. ואין שום קשר לשמאל כולם אשכנזים וכולם מהשואה הסיפורים מהשואה וההתנהגות של ניצולי השןאה (כל האשכנזים בבית משפח עליון) לא מתאים בכלל משהו חסר בתמונה וזה העיקר . הסוף שלנו מתקרב.
כתוב תגובה ל- אנא פרעאנק
2
כל מילה פגז
  עובד 1   29/04/18 16:23
ההשתלטות העוינת של חונטת אייטולות הבג"ץ מאיימת על עצם קיומה של המדינה היהודית. אין אח ורע בעולם לדיקטטורה משפטית כזו, מושג שלטוני שהוא כולו יצירה ישראלית "לתפארת". אף אחד לא מינה את הנאורים בעיני עצמם לקבוע לנו מה סביר, מה ראוי ומה מוסרי. שלושת זרועות התמנון - הכל שפיט, אין הגבלת זכות עמידה, ובית המשפט יכול לשפוט לפי "סבירות" (שפירושה מה שמתחשק לשופט באותו רגע) - מצטרפות ל"חוק יסוד" שהתקבל ברוב של 11 ח"כים (עם נוכחות של פחות ממחצית חברי הכנסת), וברוב חוצפתם מעזים האייטולות לדרוש רוב של 65 כדי לבטל אותו. את שיא הטמטום הפוליטי של מתנגדי פסקת ההתגברות מבטא המשפט של ח"כ רועי פולקמן (כולנו) אתמול: "גם אם בג"ץ משתין על כולם מהמקפצה - כפי שהוא אכן עושה בפסקי דין מוזרים - אלחם בחירוף נפש כדי להגן עליו." יש לחזור ולקרוא את המשפט פעמיים כדי לתפוס את גודל הטפשות.
כתוב תגובה ל- עובד 1
3
שקד חוסמת פסקת התגברות
  מרעיש   29/04/18 17:42
הטקטיקה של התקשורת להציג את איילת שקד כמי שנאבקת בשופטי בית המשפט העליון נועדה להעביר בשקט את החוקה של אהרון ברק, ולהעצים את דיקטטורת השלטון של שופטי בג"צ, בחסותה של שקד. כדאי לקרוא את הצעת חוק יסוד החקיקה של שקד כדי להבין שהחוק נכתב ברוח אהרון ברק, על מנת להעביר חוקה בישראל שתעצים את כוחו של בג"צ, תסמיך אותו ותיתן בידו את כל הכוח לבטל חוקים, תצמצם את סמכויותיהם של שרים וראש הממשלה, ותמזער את כוחו הדמוקרטי של הציבור. הנה למשל סעיף 25 בהצעת החוק של שקד: תיקון חוק יסוד הממשלה שנועד לבטל את סעיפים 37(ב), 41 ו-44. ואלה הם הסעיפים ששקד רוצה לבטל: א. סעיף 37 ב': "חוק יכול שיסמיך את ראש הממשלה או שר להתקין תקנות בעניין שנקבע בהסמכה" (משמעות הביטול: צימצום סמכותם של ראש הממשלה והשרים); ב. סעיף 41: אי תחולה של תקנות לשעת חירום: "על אף האמור בכל דין, אין בכוחן של תקנות שעת חירום לשנות חוק יסוד זה, להפקיע זמנית את תוקפו או לקבוע בו תנאים (משמעות הביטול: חוק יסוד הממשלה מאבד את שריונו, ומעמדו כחוק יסוד, וניתן יהיה לשנות אותו כשם שמשנים חוק רגיל); ג. סעיף 44: יציבות החוק (א): "אין לשנות חוק זה אלא ברוב חברי הכנסת; הרוב הדרוש להחלטות מליאת הכנסת בקריאה הראשונה, בקריאה השניה, ובקריאה השלישית, לעניין סעיף זה, 'שינוי' - בין מפורש ובין משתמע" (משמעות הביטול: ביטול השריון שניתן לחוק יסוד הממשלה, כחוק יסוד).
כתוב תגובה ל- מרעיש
4
סימן זיהוי של טוקבקיסט בתחפושת
  אז אחרי   29/04/18 17:48
אז אחרי שהם יעזרו להדיח את נתניהו ולהמליך את לפיד, ויגיעו לכאן עוד 100 אלף מסתננים, והערבים יקבלו עוד מיליון הקלות והכלכלה תחזור לידיים של שלי יחימוביץ וחבורת הקומוניסטים, ויועבר עוד חוק יסוד מלכות בג"ץ לנצח נצחים - אז יגידו אותם פלגמטים מהימין: איך היינו כל כך מטומטמים שנתנו להם את כל זה בגלל כמה טוקבקיסטים מטעם השמאל שהפגיזו את כל הטוקבקים בכל האתרים בתחפושת של "ימין אמיתי" וכינו את נתניהו "שפניהו", "פחדניהו" ו"מתקפליהו"?
כתוב תגובה ל- אז אחרי
5
על ביטול ושינוי חוק
  אוריאל1   29/04/18 23:41
אני נגד פסקת התגברות. אבל מסיבות שונות. כי סעיפי התגברות יתנו מעין הכשר לשופטים על ההפיכה הבלתי חוקית, בלשון המעטה, שבוצעה בישראל במשך עשרות בשנים, נגד הריבון היהודי של ישראל. זה ייתן הכשר שלשופטים מותר להמשיך בדרכים אלו./ יש לבטל את חוק כבוד האדם וחירותו. זהו חוק שבכותרתו כתוב חוק יסוד, אבל הוא איננו חוק יסוד אמתי. חוק יסוד אמתי הינו אך ורק חוק שעבר ברב יהודי של 61 לפחות./ אם לא רוצים לבטל אז אתן פתרון קל לשנות באחת את כל ההפיכה החוקתית, שבוצעה ע"י אהרון ברק וחבר מרעיו: להשמיט מכל חוקי היסוד (שלא משוריינים ברב של 61) להוריד מהם את הכותרת של חוק יסוד. זהו איננו חוק יסוד, ושם זה מטעה את הציבור ואת הריבון, ומטעה את ישראל כלפי העולם. כך אפשר לעשות לגבי כל חוקי היסוד שלא עברו ברב של 61. אבל חוק זה חשוב במיוחד משום שהפכו בדרכים לא הוגנות לחוק מספר 1 של ישראל. בנוסף בחוק זה נאמר שישראל מדינה יהודית ודמוקרטית. אבל זה נאמר כבדרך אגב וכמס שפתיים. בנוסף זהו שינוי לא סביר, לעומת מגילת העצמאות שם נכתב "שוויון" במידת האפשר, ( תוך ציון עוינותם של הערבים כלפי ישראל). ישראל היא מדינת ישראל ומדינתו של העם היהודי בכל מצב ולתמיד, צריך להיות בחוק לאום נפרד, חוק יסוד משוריין ברב יהודי ותומכי ישראל של 61, וזהו חוק שמעמדו יהיה שני, אך ורק לאחר מגילת העצמאות של ישראל./ אפשרות אחרת היא לנסח חוק כבוד האדם על כל סעיפיו מחדש להעביר אותו ברב רגיל, ובו בזמן לבטל את המוקשים ששופטים יכולים לפעול בצורה קיצונית לפיו וכנגד רשויות אחרות./ כל הסעיפים בחוק כבוד האדם וחירותו מופיעים בהם מוקשים רבים אשר מאפשרים לכל שופט לנהוג בריבון היהודי כבתוך שלו. את הכל שאבו אהרון ברק ואחריו מחוק זה. לפסול חוקים של הכנסת. לתת הוראות לממשלה . להוריד יישובים. לאשר גירוש של אלפי יהודים מאדמות הריבון וכך הביאו לנו כתכלית ראויה (לפי חוק כבוד האדם!) את חמס, רקטות ופצצות בל רחבי ישראל. ממש תכלית ראויה./ הסעיפים בחוק זה גורמים לשופטים להעדיף ערבים אויבים, על ישובים יהודיים. לתת הוראות למשטרה, ולמנוע מצה"ל לפעול עם אויבים כראוי למלחמה. להעדיף נוהלי משטרים עוינים עותומני וירדני שהתעללו ביהודים, על יהודים ועל מתיישבים יהודים. לאפשר למחבלים להיבחר לכנסת. כל סוגיה ציבורית חשובה שמגיעה לבג"ץ והעליון, פוסקים השופטים לפי חוק כבוד האדם, בדרך קיצונית ביותר ולא ראויה, בלשון המעטה אדירה, שמכוונת נגד הריבון./ כידוע, הפיכה בלי סמכות מספקת ובלי רשות איננה מהלך חוקי בלשון המעטה./ משפטנים שרימו את הציבור ביטלו כביכול את מגילת העצמאות שהיא הייתה ועודנה חוקת ישראל. והפכו בתוך בית המשפט ומול 2 הרשויות האחרות את ישראל, למדינת כל בני האדם שנקלעו לתוכה ( ואפילו לא מדינת כל אזרחיה)./ חוקת ישראל האמתית היא: מדינת ישראל היא מדינה של הריבון היהודי לעד. מדינת ישראל מדינה שמכבדת את השיוויון במידת האפשר אבל לא מעבר לכך. והיא איננה ולעולם לא תהיה מדינת כל אזרחיה, ולא תהיה מדינה שמורכבת מפרטים בלבד שנקלעו לתוכה, ואז יוצרים איזשהו רב והשופטים יחליטו מה כן ומה לא. אויבי המדינה שנמצאים בתוכה יש להעמיד אותם במקומם. מסתננים פושעים, וערבים שרוצים להשמידה ביחד עם אזרחיה היהודים, אינם חלק מהריבון שהוא בכלל מושג אוטומטי בינלאומי. האם ניתן לראות בפרטים ואו בציבורים שרוצים להשמיד את הריבון חלק מן הריבון של מדינה כלשהי?? ונשאל: מיהם בכלל השופטים, שיקבעו לנו הריבון, מה לעשות כריבון??
כתוב תגובה ל- אוריאל1
6
דברים נכונים
  יוסי מ.   30/04/18 10:32
שני חלקים לתגובה.************* אני מסכים עקרונית עם הדברים כפי שמר אידר מביא כאן. הפרשנות הגורפת של חוק כבוד האדם וחרותו,כפי שהעליון מראה בשנים האחרונות, נוגד את כוונת המחוקק. (במאמר מוסגר, רוב מקרי של 32 חכים מהליכוד ושס, מעביר בשתיים וחצי לפנות בוקר כשהחכים לא מבינים על מה הם מצביעים).עובדה זו יחד עם אהרן ברק מביאה את הזרוע המבצעת לנחיתות מבנית מול העליון שלצערי מאבד את גבולות ההגיון.זה יחד עם חוסר יכולת הכרעה של הממשלות בענינים שנויים במחלוקת וריצה לבגץ, מביאה את הצרה שבה אנו מצויים. יחד עם זאת, אסור שהתיקון יביא צרה הפוכה. צריך לשנות את חוק יסוד השפיטה בכל מיני היבטים. איך בוחרים שופטים ונשיא לעליון, איך פוסל העליון חוקים,וזה לא בכל מצב וכל הרכב, פסילה רק בהרכב של שבעה עליונים ורוב של חמישה מתוכם, פיסקת התגברות לפרק זמן מוגדר, נניח חמש שנים, ורוב של 65, שנראה קטן אבל קשה להשגה וברוב המקרים יצריך גם חכים מחוץ לקואליציה. והענין הכי חשוב, לבטל את המושג הכל שפיט כי לא הכל שפיט. לקבוע באיזה נושאים העליון לא יכול להתערב,ולא קיימת זכות עתירה לכל אחד בכל נושא. נניח האם הצבא החליט החלטה מבצעית של שימוש בצלפים, זה לא ענינו של העליון ואם כן, לא כל הרכב של שלושה כי הענין עקרוני, ומחר יגידו לא להשתמש בצוללות כי ככה וככה.********* ענין אחר משני אבל מרכזי, זה סוג התגובות כאן. תקראו איך הכל הופך לפוליטי ואיך מי שלא יכול לנסח שני משפטים סדורים משתמש ב"שמאלנים" ומקלל ומנאץ. גם זה חלק מתרבות קלוקלת שמנחיל מי שיש לו חמאה על הראש ועומד בכביש בצהריים. אבל זה מה יש וחבל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
7
בדק בית במערכת אכיפת החוק
  אקטואלי   20/05/18 00:36
הגיע הזמן להגיד לאזרחי המדינה את כל האמת, ממשלות ישראל לדורותיהם נכשלו כישלון חרוץ בטיפול בערביי ישראל ובטיפול בבדואים. אנחנו לימדנו אותם שלהם הכל מותר, "תודה מיוחדת" למערכת אכיפת החוק לרבות משטרת ישראל וביהמ"ש העליון. מומלץ לכולם לחפש בגוגל את "חוק האבן" ולהבין זאת אחת ולתמיד. מאמר שהתפרסם לפני כשבע שנים ומאוד אקטואלי לימים אלה, ובמיוחד בימים אלו. מומלץ לכולם לחפש, לקרוא ואפילו להפיץ את המאמר!!! וזאת על מנת שאולי זה יפתח את עיניים של כאלה שמסרבים לראות ולהבין את המציאות הקשה שבה אנחנו נמצאים. הכישלונות הם לא רק של המנהיגות לדורותיה, אלא גם של מערכות אכיפת החוק על כל שלוחותיה כולל בתי המשפט והמשטרה. חוק חייב להיעשות בכל מקום במדינת ישראל כולל בנגב ובגליל, בלי התחשבות בסוג המגזר. "כולם שווים בפני החוק". לא ברור למה זה לא כך במדינת ישראל, אלא אם נרצה להיות "רפובליקת בננות" שהכול אצלה עקום, ואלא אם לשופטים יש אג'נדה מאוד ברורה - "מדינת כל אזרחיה" ואחריהם המבול. בעיניי מיותר ולא חכם להשקיע במגזר 15 מיליארד ש"ח. הם ימשיכו לבחור ברשימה המשותפת, הם ימשיכו לכאורה להיות גייס חמישי, וימשיכו לדבר על הכיבוש ועל היותם פלסטינים. ככל שנעשה ניסיונות להתקרב אליהם ולהפוך אותם לאזרחים מן השורה כך הם ימשיכו לשנוא אותנו. לצערי זה באופי שלהם, לי אישית אין אמון בהם. יש ביטוי "ערבי הוא ערבי" גם אם הוא גר בשטחים וגם אם גר במדינת ישראל. כולנו ראינו את התייחסותו של ח"כ אודה "המתון" שמתסיס את האוכלוסייה הערבית, כלפי שוטר ישראלי – "אתה אפס לך קיבינימט". מעניין אם בארה"ב או בקנדה או בשווייץ או אפילו בסוריה היה לו האומץ להשתמש במילים אלו. כולנו ראינו את "האירוע הנקודתי" של ירי חופשי בדרום הארץ (תודה למשטרת ישראל על הפרוש של אירוע זה). המאמר "חוק האבן" מציג שני חוקים: "חוק האבן" – שימוש בכל האמצעים כתגובה לזריקת אבנים שכידוע נהרגו אנשים מאבנים ומבלוקים שנזרקו עליהם. וחוק 100 המטר – אין לבנות לפחות 100 מטר מעורק תחבורה ראשי, וזאת למנוע השתלטות ו/או חסימות עורקים בעיקר בזמן מלחמה כדי למנוע מעבר טנקים, כוחות ואמצעי לחימה, אך לא רק. בסוף המאמר מעריך כותב המאמר שבעוד כמה עשרות שנים נחזור לגלות עקב מערכת אכיפת החוק על כל שלוחותיה הרבות והמאבקים הפנימיים בתוכנו. כשנהיה בגלות לא נזכור את "הכל שפיט", "מידתיות", "חוק ההתגברות", "חוק כבוד האדם וחרותו" "את נוהל שכן" "את בג"צ והחלטותיו ההזויות לכאורה" ועוד חוקים. רק נזכור ש –"העם הנבחר" שחושב שהוא החכם בעמים, יודע לירות לעצמו ברגליים. כולנו זוכרים את "חכמי חלם" והסיפורים עליהם, אפשר להקביל אותם לכאורה לשופטי ביהמ"ש העליון שהלכו כמו עדר לכאורה, בדרך המהפכה השיפוטית", ללא יכולת לעצור ולהגיד "רגע מה קורה פה? אבל מאוד נוח שמקבלים פנסיה של 95.000 ש"ח ויש הרגשה שאתה סגן של היושב במרומים, ואתה יכול להחליט על מדינה שלמה ושאין עליך שום אחריות, ואתה יכול אפילו לתת החלטות לפי אינטואיציה שלך (תשאלו את כבוד השופט מזוז). ההיסטוריה לא תסלח להם, אבל למי איכפת ההיסטוריה!!! הם לכאורה חיים את הרגע. נראה לי מהצד שהערבים דווקא צוחקים על "העם הנבחר" וגם על שופטיו, הרי בסופו של דבר המלך הוא ערום. כמה עצוב!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il