|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפגנת הטרמפיסטים
מאת: ד"ר רון בריימן  |  25/07/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה
  שמ   25/07/18 12:51
יודע ומכיר את היטב את ההיסטוריה של הארץ הזאת.בראשית שנות ה 50 קמה מהומת עולם רצחנית ואלימה בין המתישבים במושבים הותיקים שמלפני קום המדינה ומשנותיה הראשונות ובקיבוצים.ה " הפילוג ".עשרות ישובים שהיו מלאים באידיאולוגים שוטים ובאידיאליסטים חסרי הבנת הקורה התפלגו לשניים.משפחות נחלקו בין נשים ובעליהן אחים ואחיותיהם.הארץ מלאה ב " ..... מאוחד " וב " ..... איחוד ".אנשים שהיו שפוטים עד מוות לאידיאולוגיה אחת לא יכלו להרגע ולהרגיע עד שמתנגדיהם יעזבו את ביתם וילכו " לקיבינימט ".אז הם הלכו והקימו ישובים אחרים תחת איצטלת האידיאולוגיה ההפוכה.היום הם לא יכולים לגרש את מתנגדיהם מביתם(עדיין לא אבל זה יקרה לכשיגיעו לשלטון כמו שקרה כשהגיע לשלטון איש שהאי היווני כיוון את כל מעשיו בכל ימיו עד אובדן הכרתו תרתי משמע) ולכן הם תופסים כל משב רוח ובעידוד ה " קרנות לישראליות חדשה " וחוברים לכל הזדמנות חגיגית לחולל מהומה.שכן שלי יליד קיבוץ שאל אותי לפני 3 חודשים למה איני מצטרף אליו להפגנות כנגד היועץ המשפטפטני של ממשלת ישראל הרופסת?ההפלגות במשפט הן שלי.עניתי לו ש " אני לא מצטרף לעבריינים במעשי העבירות שלהם רק מפני שזה נראה כזה כאילו נכון ".הם מחכים בקוצר רוח לתפוס השלטון ולהראות ל" הם " מה זה.הממשל הישראלי הרופס ורוה"מ(רוש הלענה והמשלה)בראשו רק מקילים עליהם במעשיו.
כתוב תגובה ל- שמ
2
"פקודה בלתי חוקית" , בריימן ?
  שלמה המגיב   25/07/18 18:55
נו , בריימן ממשיך כהרגלו במאמריו , לטמטם כאן את הקוראים ולהסית אותם , כאשר מציין חזור והדגש , שפינוי גוש קטיף ( "גירוש יהודים מבתיהם" בלשונו ) , היתה "פקודה בלתי חוקית שדגל שחור מתנוסס עליה" !!. מעניין ! איך החלטת כנסת ברוב משמעותי שחוקקה את חוק ההינתקות ב 16.2.2005 , ( כולל נתניהו ורוב ראשי הליכוד שהצביעו בעד !) , הינה "פקודה בלתי חוקית" ?? . מה לא "חוקי" כאן ? , מדוע החלטת כנסת\ממשלה ליישב אזרחים ישראלים בשטח שלא סיפחו אותו בכלל ( רצועת עזה ) , הינה "חוקית" , ואילו החלטה של אותו גוף דמוקרטי לפינוי אותם מתיישבים , הינו "פקודה בלתי חוקית" ? ועוד "שדגל שחור מתנוסס עליה" ? . טוב , ככה זה שדוקטור לכימיה , נהיה מומחה בחוק ומשפט , ומטיף לקוראים , מה "חוקי" בעיניו , ומה "בלתי חוקי" , הכל לפי העדפותיו האישיות. נו , כאשר בריימן לא מסוגל לשכנע את הקוראים בדעותיו בגין מפעל ההתיישבות בשטחים , אז הוא מטמטם כאן את כולנו בסיסמאות שדופות של "פקודה בלתי חוקית בעליל " , עאלק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מדינת אפרטהייד נגד יהודים
  טודא   27/07/18 20:10
מעצר נערות, בתי דין שדה מאות עם רישום פלילי הפשע הפגנה נגד גירוש יהודים..וזאת בתמיכת השופטת העליונה שונאת היהודים.זאת התנהלות עם דגל שחור מעליה. השופטת פרוקצ'יה קבעה שמדובר במאבק אידיאולוגי, אשר המבוגרים משתמשים בו בנערים ובנערות, שאינם מבינים את משמעות מעשיהם, וגורמים להם להפר את החוק. אך האם בשל מעשי המבוגרים יש להעניש את הנערים? השופטת קבעה עוד, כי לא ניתן לשחרר את הנערה לחלופת מעצר, שכן ניסיון זה נכשל בעבר, והנערה שבה להפגין, למרות האיסור שהוטל עליה. הסנגוריה הציבורית, שטיפלה במעצרי הקטינות, כתבה מסמך המבקר בחריפות את מדיניות המעצרים של קטינים בתקופת ההינתקות. בין השאר נאמר במסמך כי מעצרי הקטינים נועדו להרתיע אחרים, ולא להגשים את המטרות החוקיות של המעצר. בתי המשפט זנחו לחלוטין את הגישה הטיפולית והשיקומית של בית המשפט לנוער, ולא בחנו חלופות מעצר, אף על פי שהנערים והנערות היו נורמטיביים, ללא עבר פלילי.
כתוב תגובה ל- טודא
ובכל זאת ,טודא !
  שלמה המגיב   28/07/18 07:37
מה לא "חוקי" בהחלטת כנסת ישראל , שלטעמו של בריימן , " הביאה לגירושם של עשרת אלפים אזרחים יהודים מבתיהם.."? . מה הקשר "לאפרטהייד" ? , מה אתה מטמטם כאן את הקוראים ? , מה הקשר של "מדיניות המעצרים של קטינים בתקופת ההינתקות " , לאפרטהייד , או "התנהלות עם דגל שחור מעליה" ? , מה זה הסיסמאות המטופשות הללו , שחסרות כל קשר עם המציאות ? . כאשר תומכי מפעל ההתיישבות בשטחים ,לא מסוגלים לנמק באופן הגיוני את כדאיות ואפקטיביות המפעל עבור המדינה ועבור רוב אזרחיה היהודים , אז הם מנסים להסית באופן מטופש כנגד כל גורם שילטוני או אחר , שבולם מפעל זה ? . "..פקודה בלתי חוקית..דגל שחור..גירוש יהודים..אפרטהייד.." , עאלאק ! . מה קרה ? , מדוע פרלמנט של מדינה דמוקרטית לא יכול להחליט על צימצום תחום ריבונות המדינה על שטח כולשהו שהיא מחזיקה בו ולא סיפחה אותו ? מה לא "חוקי" כאן ? מה לא "דמוקרטי" כאן ?. האם שמונת אלפים מתיישבים ברצועת עזה יכולים לקבוע לכל שמונה מיליון אזרחי ישראל , את תיחום גבולות המדינה ? זה כן "חוקי" ? זה כן "דמוקרטי" ?. האם אלפי בני נוער יכולים להשתולל ( "להפגין" עאלאק ) ולחסום כבישים ולהציק לאזרחים תמימים בתקופת ההינתקות , ואסור למשטרה למנוע זאת ? "מדיניות מעצרים עם דגל שחור" ? איזה "דגל שחור זה" ? איזה "אפרטהייד" זה ? האם תופעה דומה של אזרחים לא יהודים בהפגנות פראיות כאלה , היתה המשטרה נוקטת "מדיניות מעצרים" אחרת ?. וואלה , בריימן ועדת תומכיו , כולכם חבורת דמגוגים , קשקשנים שמסיתים כאן ומטמטמים את הקוראים באופן מטופש וחסר בסיס.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עוד תגובה פבלובית - ללא שכל
  טודא   28/07/18 18:30
בתי משפט שדה, מעצר מונע של סתם אזרחים, מעצר נערות בלי הגנה של המועצה להגנת הילד-בעיניך נראה סבאבא.למה כי מדובר ביהודים ובמיוחד בילדים של יהודים. אתה אטום ושונא יהודים כבסיס. על בסיס זה אתה מרגיש סיפוק כאשר דופקים יהודים. את חוק גירוש היהודים שרון השיג במרמה. כל הרעיון ההזוי היה על מנת למלט את שרון ממשפט. שרון ובניו פושעים שכמעט נענשו ברחו ממשפט ועונש תוך גיבוי מערכת משפט בולשביקית עם תפיסת עולם אנטי יהודית. אותה מערכת הקימה את בתי הדין הזמניים ורדיפת היהודים בחסות הצ-חוק כמו ברוסיה מימי סטאלין. אתה ושכמותך הבאתם על רוב תושבי המדינה - טילים, טרור פחד ודליקות, אם היה לכם שמץ מצפון הייתם לפחות מבקשים סליחה.
כתוב תגובה ל- טודא
וטודא ממשיך בטימטום ובשקרים
  שלמה המגיב   28/07/18 21:10
1) מדובר בבית משפט שלום ולא "בבית משפט שדה" , ולא הוציאו אף אחד להורג וזה אותו בית משפט שדן בכל הארכות המעצרים של חשודים בעבירות פליליות ואל תטמטם כאן את הקוראים. 2) מעצר של חשודים קטינים , אינו מתייחס בחוק לשום "הגנה של מועצת הילד" ואין שום גוף כזה שיש לו מעמד כולשהו בחוק וגם בפרקטיקה , ומעולם לא התערב גוף כזה בשום מעצר של קטינים בעבר בכל נושא שהוא. 3) מה הקשר למוצאם של הקטינים שנעצרו ( "יהודים" ), ולהצדקת המעצר ,כן או לא ? מה אתה דוחף כאן את המושג "יהודים" ומה הרלונטיות לעילת המעצר , חתיכת גזען שכמוך ? , האם קטינים ערבים שנעצרים מקבלים יחס מקל מהמשטרה ? מה זו "היציאה" המטומטמת הזו , טידא ? . 4) מהיכן אתה מבין שאני "מרגיש סיפוק שדופקים יהודים" ? האם אתה מכיר אותי או את הרקורד שלי ? רק אידיוט מושלם יכול לתייג כך אדם אחר שאינו מכיר בכלל. "שונא יהודים" עאלאק . מעניין אותי מה אתה תרמת בחייך למען הגנתם של יהודים בארץ ובעולם ,חתיכת טמבל פרימיטיבי. איזה נימוק אידיוטי של טודא לנמק את דעותיו בפני אחרים ! אלוהים ישמור !. 5) מה אתה מאשים אנשים שאתה לא מכיר "שהביאו על המדינה טילים וטרור " ? אתה מכיר אותי בכלל ? אולי אני מאילו שהגנו ומגינים על המדינה "מפני טילים וטרור" ? ,כך אתה רוצה לשכנע את הקוראים שלי "אין שכל" ותגובותיי הן "פאבלוביות" ?.טוב , יתרשמו כאן הקוראים מהדו שיח בינינו , ויבינו לבד למי כאן "אין שכל" . וואלה , האספסוף במיטבו שמתלהמים כמו בשוק , ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
כל כך ברור, כל כך צודק!
  יהודי מפוכח   25/07/18 22:06
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
4
"עניינים בוערים" ,נוסח בריימן
  שלמה המגיב   26/07/18 10:48
בריימן מלין על הפירסום המוגזם לטעמו בתיקשורת , של הפגנת הלהט"בים בכיר רבין , וקובל על החשיבות שהתיקשורת השמאלית נותנת לאירוע בסדר היום של המדינה וטוען "שקיימים עניינים בוערים יותר המחייבים את תשומת הלב של הנהגת המדינה". ובכן , כדי להבין את "הראש" של בריימן, לגבי מה אמור להיות "עניין בוער" לאזרחי המדינה , חזרנו למאמרו מתאריך 13.6.18 באתר ( בכותרת -ירושלים הבירה והמרכז ) , ושם קרא להנהגת המדינה לפעול "לאלתר" (!!) , לשינוי הסימון המקוצר הבינלאומי של נמל תעופה בנתב"ג , מתל אביב לירושלים ( בראשי התיבות באנגלית ) , כדי לקבע את העולם בגין "מרכזותה של ירושלים" עבורנו. וכן טען שצריך לשם כך להעביר את מטה צה"ל ומשרד הביטחון מהקריה בתל אביב ,למצודת כפיר שליד ירושלים. נו , אתם הבנתם מה זה "עניינים בוערים יותר" , שצריכים להיות על סדר היום , לטעמו של בריימן ? ,וואלה , לשנות את סימון נמל התעופה הבינלאומי שלנו ? ,להעביר את קומפלקס מערכת הביטחון מהקריה למצודת כפיר שבשטחים ? . נו , תתארו לכם את "העניינים הבוערים" שעל סדר היום של המדינה , היה מחליט אדון בריימן , אם הוא היה "בהנהגת המדינה" ? , וזה הגאון האסטרטגי , שהיה בראש התנועה לחוסן ביטחוני של הדוקטורים למיניהם . חוסן ביטחוני וכלכלי , עאלאק ,שמטיף לנו מה "בוער" בסדר היום ומה לא "בוער" !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אכן בוערים
  בריימן פירומן...   29/07/18 14:31
כתוב תגובה ל- בריימן פירומן...
תגובות של שמאלנים נמוכי מצח
  יהודי מפוכח   29/07/18 20:28
כאלה שהבעירו את אש התמיד של אוסלו.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
הגדרה קולעת של מיהו שמאלן
  שרגא   8/08/18 09:37
כתוב תגובה ל- שרגא
5
מילכוד 22
  באום   26/07/18 18:50
למחאות השמאל ישנה בעיה.שום נושא שהוא לא פוליטי/מפלגתי,לא יכול להתרומם בלי עזרת השמאל.הבעיה שברגע שהשמאל עוזר להרים מחאות,המחאות הן כבר פוליטיות.וכך יוצא שבכל מקרה,המוחים האמיתיים,אם יש כאלה,תמיד יצאו מופסדים.אם הם לא יבקשו את עזרת השמאל,אף אחד לא ישמע אותם,אבל אם הם כן יבקשו את עזרת השמאל,יראו בהם חלק מהפוליטיקה ושוב אף אחד לא יתייחס אליהם.זה מה שקרה בכל המחאות בעשור האחרון וקוראים לזה מילכוד 22.
כתוב תגובה ל- באום
באום, כל הכבוד! גם בגיל מתקדם
  הניה פינטר   24/08/18 12:00
אתה נשאר נאמן לארץ ישראל ושייך לחוג המעריצים של דוקטור בריימן. נקווה לראות עוד אמירות נבונות שלך עד גיל 120, ומסור ד"ש לרעייה רחל, ודרוש בשלומה.
כתוב תגובה ל- הניה פינטר
6
מחאת הטרמפיסטים
  טוביה שלזינגר   26/07/18 20:18
רון יישר כוחך אני מסכים אתך. האמת היא שכל הפסטיבל הזה לא מפתיע. אבל להערכתי כמו שהקומוניזם מת מיתת נשיקה יום אחד ללא סיבה ברורה כך יקרה גם לכל קבוצות השמאל הצדקני. הסיבה בשני המקרים פשוטה. הם עצמם לא מאמינים באמת בדברים שהם מטיפים להם.
כתוב תגובה ל- טוביה שלזינגר
7
מחאת הטרמפיסטים
  טוביה שלזינגר   26/07/18 20:18
רון יישר כוחך אני מסכים אתך. האמת היא שכל הפסטיבל הזה לא מפתיע. אבל להערכתי כמו שהקומוניזם מת מיתת נשיקה יום אחד ללא סיבה ברורה כך יקרה גם לכל קבוצות השמאל הצדקני. הסיבה בשני המקרים פשוטה. הם עצמם לא מאמינים באמת בדברים שהם מטיפים להם.
כתוב תגובה ל- טוביה שלזינגר
8
אמת ונכון כל מה שכתב ד"ר רון
  ח.כ.   27/07/18 08:26
בריימן. האזרח הממוצע ברחוב יודע זאת ומבין זאת ונפשו קצה מאד בהפגנות מזוייפות, לא אמיתיות ומבויימות אלה של הסמול. השמאל בעיני עצמו הוא חכם מכל, נבון מכל, נאור וכו' וכו' - אזי כיצד הוא אינו מבין שהפגנות אלה מבזות אותו ותו לא? שאין בהן לא תועלת ולא טעם?........
כתוב תגובה ל- ח.כ.
פרנסה
  שמ   27/07/18 23:39
חביבי,כולה פרנוסה(אידיש).מישהוא מאמין היום,כמעט 30 שנים מאז נפילת מבצר המאמינים השוטים האדומים שהם,השוטים לכאורה, האמינו באמת ובתמים בשטויות הפילוסופיות ובהצדקות שמילאו אנציקלופדיות בנות עשרות כרכים באמת הקומוניסטית?כולה עיסקי שליטה כוח מימוש תכונות אכזריות של חולי נפש כמו איש הברזל סטאלין וחבר מרעיו היהודים.אם לסטאלין הייתה משכורת טובה קצת כיבודים ומשרד משודר הוא לא היה מעלה על דעתו להתפרע ולגרום להריגת עשרות מיליוני יהודים רוסים ועממים אחרים במחוזות שליטתו.
כתוב תגובה ל- שמ
9
אמת שמענו שעשרות אלפי דתיים
  הירונימוס   28/07/18 17:04
וימנונים השתוקקו להפגין נגד העוול שנגרם ללהט"בים ורק לפתע הם קראו את המאמרים של אור קשתי ואריאנה מלמד ומיד הם הבינו שעובדים עליהם בעיניים ושמאה אלף המפגינים הזועמים אינם אלא בוגדים סמולניים שתמכו בחיסול ההתנחבלויות בגוש קטיף...
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אבל האמת ידועה וברורה
  הירונימוס   28/07/18 17:11
ההפגנה בהחלט היתה גם נגד ראש ממשלה סמרטוטי ושקרן וכולם מבינים מה גרם לכל הימנונים לצאת מהחורים ולהתנפל על המפגינים, הסיבה היא הבזיון של ביבי במליאת הכנסת. כמה שעות אחרי שהודיע שהוא תומך בשוויון בנושא הפונדקאות הוא בא בבהילות למליאה והצביע נגד. הוא יצא גם שקרן וגם פחדן ועל כך מנסים כל האוהדים שלו לחפות במאמרי כזב ותעמולה שפלים.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
10
המדיה היתה שותפה לארגון ההפגנה
  נתן הנביא   29/07/18 21:09
המדיה שימשה שופר תעמולה למחאה. השמאל רואה בדמוקרטיה כלי למימוש שלטונו ואם רוב הציבור בוחר בימין, אז מבחינת השמאל- לעזאזל עם הדמוקרטיה!
כתוב תגובה ל- נתן הנביא
11
צודק במאה אחוז!
  שרגא   8/08/18 09:17
כתוב תגובה ל- שרגא
12
הדוקטור בריימן כימאי בינוני
  כלב בן-יפונה   13/08/18 20:26
שהפך לפובליציסט בינוני. מתנחל ברמת אביב ומלקק לביבי.
כתוב תגובה ל- כלב בן-יפונה
13
שלמה המגיב צריך עוד ללמוד הרבה
  הניה פינטר   16/08/18 05:13
מדוקטור בריימן, שידיעותיו, הגינותו, סגנןנן האובייקטיבי, אומץ ליבו להשמיע דברי חוכמה, ונאמנותו למולדת הם ללא תקדים בין הפוצבליסטים כאן.
כתוב תגובה ל- הניה פינטר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il