s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אליל השוויון
מאת: איתמר לוין  |  27/07/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מילה בסלע ! רק להחליף בבקשה
  בני בנקר   27/07/18 11:12
את הכותרת ל "עגל הזהב של השוויון",לקרב להיסטוריה היהודית...לאחרונה,צפינו בהפרה בוטה,גסה ומקוממת של הערך של השוויון המגדרי: כמעט כל העולם ואשתו צפו באליפות העולם בכדורגל ולמרבה הבושה,לא הייתה קבוצה אחת שכללה אישה בהרכב ! יותר מזה,לא ראיתי שופטת אחת,קוונית אחת ואפילו שופטת רביעית אחת ! אוי לבושה הזאת. ברור שכל הקבוצות הפמיניסטיות,קבוצות השוויון המגדרי,יצאו להפגנות ענק כנגד ההפליה הבוטה ולפיכך,קרוב לוודאי שאליפות העולם הבאה באתלטיקה קלה תהיה ללא הפרדה מגדרית פסולה בין נשים לגברים וכך גם אליפות העולם בהרמת המשקלות,הרי מן המפורסמות שנשות ישראל הצעירות יכולות לשרת בחי"ר ושריון בדיוק בהתאם לדרישות מהגברים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
מה הסיבה שרצחו את לינקולן
  אטילה   27/07/18 13:42
מדוע השחקן השמאלן רצח את לינקולן? הרי המלחמה תמה, הסיבה שהשמאלנים רצחו את לינקולן הייתה: כי לינקולן רצה להחזיר את העבדים לאפריקה, והשמאלנים התנגדו, בדיוק כמו בארץ, הם מתנגדים להחזיר את המסתננים לאפריקה.
כתוב תגובה ל- אטילה
עובדות היסטוריות בנוסח אטילה
  שלמה המגיב   28/07/18 12:35
1) לינקולן היה ידוע כמתנגד לעבדות עוד בתקופת כהונתו כסנטור , וניסה לעשות לשם כך תיקונים בחוקה. 2)מדינות הדרום , שבהן היתה העבדות , אף הצהירו מראש שאם לינקולן ייבחר לנשיא , הן תפרושנה מהאיחוד . 3) רוצחו של לינקולן , היה גון וילקס בות , שחקן תיאטרון ,שכבר לפני מלחמת האזרחים , הביע דעה בעד העבדות . 4) בוט הביע דעה נחרצת בעד מדינות הדרום בעת פרוץ מלחמת האזרחים . 5) בוט נתפס לאחר מרדף בוירגיניה , ששם הסתתר באזור מדינה שהיתה בעד עבדות. נו , כאשר מנסים להסביר איזה תובנה באמצעות התרחשות היסטורית , ראוי לעשות לפני כן "שיעורי בית" , אטילה ולא לטמטם כאן את הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
שכחת את חוק המלך בתורה
  חשדנית   27/07/18 13:43
אפילו למלך אסור להתנשא בעיניו מעל נתיניו ולהתייהר נוסח 'אני ואפסי עוד'. אסור לו להרבות נשים, סוסים, כסף וזהב. כלומר למלך אסור להיות נהנתן רודף בצע. אסור לו להחזיר את העם לימי מצרים כלומר להיזהר שלא לגרום לכך שהעם יחזור לגלות. עליו לקרוא תמיד בספר התורה כדי שילמד את החוקים וירא את ה' כדי שלא 'ירום לבבו' מעל אחיו היהודים (חוק המלך, דברים יז טז-כ). הדאגה לזכויות האדם תופסת מקום חשוב בחוקי התורה ואפילו המלך לא פטור מעונש אם עבר על החוקים האלה. ע"ע שלמה ופילוג הממלכה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
4
סוף סוף מישהו כותב בהגיון
  אזרח מן השורה   27/07/18 15:17
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה
5
דמיונו המוגבל של איתמר לוין
  משה, עורך-דין   27/07/18 16:06
איתמר לוין צופה כל מיני מעשים הנראים לך איומים ונוראים, כמו יחסי אח ואחות, אב ובתו, וכדומה. אך כל אלה כבר מופיעים אצלנו ברפרטואר, זה שנים רבות, והעובדה שהם נאסרן בתורה מלמדת שהיו כאלה כבר בימי משה רבנו, ואפילו לפני-כן. לבטח בעמים אחרים, כמו אצל עובדי הבעל. אך הדמיון האנושי מפותח הרבה יותר מהדוגמאות של איתמר לוין. גזור ושמור את תגובתי זו, כפי שאמר הנשיא ג'ורג' בוש האב לפני שהעלה את המיסים: "Mark My Words" - זכרו את דברי - "לא יועלו המיסים". זכרו את דברי אלה כאשר בתוך 30-20 שנה (ואולי קודם-לכן, על פי ה"התפתחות" של שגיונות הלהט"ב ודומיהם) תוגש לבג"ץ עתירה נגד שר הפנים, אשר פקידיו הפרימיטיביים והמרושעים סירבו לרשום כזוג נשוי איש וכלבתו. האיש העותר (זה רק בהתחלה, ולימים יכירו גם בכלבה כבעלת זכות עמידה בבג"ץ) יטען כי הוא והכלבה אוהבים זה את זה אהבת-נפש גדולה בהרבה מזו הקיימת בין בני אנוש, לבטח ממנה כלפיו. שניהם בוגרים - הוא בן 35 והיא בת 5, שזה אצל כלב כמו גיל 35 באדם, והקשר ביניהם נוצר ועתיד להישמר מרצונם החופשי, ללא כפיה. במחשבה נוספת, מדוע האיש יתחתן רק עם כלבה ולא אפילו עם כלב זכר?. לפי דעתי, שהיא כמובן פרימיטיבית להחריד, אין הבדל עקרוני-משפטי בין הכרה בשני גברים כבזוג נשוי ובין הכרה כזו באיש ובכלבה (או החתולה, הסנאית, הבבונית, המקקית או עכבישת האלמנה השחורה) שלו. דברי אלה גורמים פלצות בלב אנשי הלהט"ב, כי איך אני מעז ואיך יש לי החוצפה ואני סתם נבל. אך רק לפני עשרות שנים מעטות גרמו ידיעות על חיי המין של דיירי הארונות למיניהם פלצות בלב כל אדם שאינו להט"בניק. באותה מידה, לא יכולת למצוא יהודי שלא היה מזדעזע, אילו נאמר לו שבנו או בתו עתידים להתחתן עם קתולית, בחתונה שתיערך במשותף ע"י "רב" רפורמי וע"י כומר קתולי, בכנסיה ולקול נגינת אורגן בשבת. הנישואים בין אדם (משני המינים) ובין כלב (משני המינים) טבעיים בדיוק כפי שנישואים בין שני גברים או בין שתי נשים הם טבעיים. כלומר, פיסית הכל אפשרי, מה גם שבעניין הולדת צאצאים, שאינה אפשרית לא אצל אלה ולא אצל אלה, אפשר למצוא אישה פונדקאית או כלב תורם זרע. מי שאינו מזדעזע מנישואי שני גברים או שתי נשים, ורואה אותם כטבעיים לחלוטין - יבלום נא את פיו ואל יגנה את יצירי הדמיון שלי. חכו, חכו, רישום נישואי תנין-יאור והיפופוטמית הם רק המנה הבאה בעתירות נגד מרשם האוכלוסין בישראל, ויש עוד.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
בעיני תופעת הלהטבים היא בניגוד
  בני בנקר   28/07/18 10:37
לטבע,אבל זכותם לעשות בביתם מה שהם רוצים עם בן או בת זוגם,אפילו אם היא כיבשה בגירה שהשמיעה "מה" של הסכמה. פעם כתבתי תגובה לכתבה בנושא ובה הצגתי דוגמה פשוטה: מה היה קורה אם כל החתולים והחתולות היו נהפכים להומואים ולסביות ? אם האדם לא היה מתערב בתהליך,מן הסתם גזע החתולים היה נכרת מעל פני האדמה,כמו למעלה מ 95% מסוגי בעלי החיים שחיו אי פעם על פני האדמה. איזה תגובות גסות קיבלתי לדוגמה הטריביאלית הזאת. לדעתי,מאחר ונושא הפונדקאות הוא בפועל סחר באדם,ישראל צריכה כמו מרבית מדינות העולם הנאור לפסול את התהליך כליל. אם אישה שמסיבות בריאות לא יכולה ללדת או זוג להט"בים רוצה לגדל ילד או ילדה,יואילו ויאמצו ילד או ילדה חסרי בית,לא חסר כאלה ויתנו להם חיים מאושרים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ועוד משהו בנושא אחר שעומד
  בני בנקר   28/07/18 11:05
היום במרכז הוויכוח הציבורי,אם אפשר דעתך בנידון: חוק הלאום הולך בעקבות מגילת העצמאות וחוק השבות וקובע שישראל איננה מדינה דמוקרטית,ככל שמדובר בזכויות לאומיות. מה זה בכלל "דמוקרטיה",מילה שאיננה מופיעה אפילו פעם אחת במגילת העצמאות ולא בכדי ? ראינו התנהלות בעבר ובהווה של "דמוקרטיות עממיות". אם לא ברור מניסוח חוק הלאום החדש שכל אזרחי המדינה הם בעלי זכויות וחובות פרט שוות,אז יש להבהיר זאת,אבל הדרישה שערבית תהיה במעמד זהה לעברית היא הזויה. מה בצרפת,בריטניה,גרמניה,שבדיה ועוד מדינות שקולטות בטירוף מוסלמים,הערבית היא שפה רשמית ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אין קשר בין דמו' לזכות לאומית
  משה, עורך-דין   28/07/18 13:52
עובדה היא שבכל מדינת-לאום דמוקרטית (שאינה מדינת הגירה כמו למשל ארה"ב או אוסטרליה), יש זכות להגדרה לאומית עצמית אך ורק ללאום אחד. צרפת היא מדינה דמוקרטית, שבה יש זכות הגדרה עצמית רק לעם הצרפתי, לצד הקפדה על זכויות-אנוש שוות לכלל אזרחי צרפת. יהודים משרתים בצבא הצרפתי, ואינם מעלים בדעתם לטעון כי הם אזרחים מסוג ב', כפי שטוען אמל אסעד, שהוא לצערי אלוף בצה"ל ובשל דבריו היה על הרמטכ"ל להדיחו גם משירות מילואים תיאורטי. לא רק בצרפת, אלא בכל מדינה דמוקרטית אחרת. דנמרק ואיטליה חוקקו לאחרונה חוקים, המקנים עדיפות לצאצאי משפחות שהגרו מהן להתקבל מחדש כאזרחים. איש לא העלה בדעתו לטעון שזה אינו דמוקרטי. מדינת ישראל נוסדה והוקמה לא כדי לתת מימוש המאוויים הלאומיים לעם הפלסטיני שלא היה ולא נברא, אלא כדי לממש את זכות ההגדרה העצמית של העם היהודי, תוך מתן זכויות-אדם שוות גם לבני המיעוטים אך זכויות אלו אינן כוללות את הזכות להגדיר את הזכות הלאומית בכל מקום שערבי מעלה בדעתו לטעון זאת. במיוחד לא הדרוזים, שבמוצהר הם מגלים נאמנות לשלטון שתחת חסותו הם חיים, ולכן לא חשו כל בעיה בתש"ח, כשהחליפו את נאמנותם לנאמנות ליהודים, לאחר קרב רמת יוחנן, שבו נפל זוריק דיין והיהודים הוכיחו כי הם הכוח המנצח. כל הטרוניות כיום הן שילוב שת שקרנות מופלגת של ערבים ודרוזים, עם תבוסתנות ותסביך הרס עצמי של יהודים. הטענה שחוק הלאום מפלה בין יהודים ובין אזרחים מסוג ב', היא שקר גמור, שנתפסים להאמין בו כל אלה המתעצלים לקרוא את החוק. הצביעות כה רבה, עד שאת הטרוניות הקולניות ביותר משמיעים אלה הקוראים להקמת מדינה לאומית פלסטינית, שבה יש עונש מוות לכל המוכר קרקע ליהודי, כפי שיש גם בירדן ובסעודיה. נגד חוקים גזעניים-למהדרין אלה לא מחה שום ערבי אזרח ישראל, מאלה המטיפים לנו מוסר בוקר וערב על שאיננו מגשימים את הדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
6
זה לא בעוד 100 שנה זה כבר היה
  פנחס   27/07/18 17:15
בגרמניה אח ואחות התחתנו ובסקר שנערך יצא שהציבור הליברלי תומך בזאת. בארצות הברית לפני מספר שנים התחתנו אב ובתו באחת משתי המדינות המתירה זאת
כתוב תגובה ל- פנחס
7
המגבלה העיקרית לחוק הפונדקאות
  ללא ספק   28/07/18 18:25
היא כמותית. כל שנה ישנן בישראל כ50 נשים שעברו טיפולים והתקשו ללדת שקיבלו אפשרות לאם פונדקאית ומהן כמחצית הצליחו בהליך הזה.
לעומת זאת, ישנם מאות רבות של זוגות גברים חד מיניים שמבחינה כמותית אין אפילו לעשירית מהם מספיק נשים פונדקאיות בישראל. יתרה מכך, אין ספק שתינתן קדימות לנשים שניסו להרות ולא הצליחו.
אם יצליחו להפוך את כמות הנשים הפונדקאיות לתופעה המונית בישראל, לא יהיה הבדל מוסרי בין הדבר אם לא גרוע מכך, לבין תופעת הזנות.
כתוב תגובה ל- ללא ספק
8
איתמר לוין התגלה כהומופוב דוחה
  RLS   28/07/18 19:29
החזקתי ממך רבות, עד שהשנאה שלך לשונים ממך ופתחת ביוב של שנאה כלפי הקהילה הגאה, מה שאפשר למגיבים פה לפתוח ביוב נוסף משלהם.
כתוב תגובה ל- RLS
ממש לא ביוב,אמת לאמיתה. מה
  בני בנקר   28/07/18 20:32
דעתך על בעיית החתולים והחתולות ההומוסכסואלים והלסביות בהתאמה ? יש פתרון להט"בי לבעיה ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il