|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גאווה או בושה
מאת: בעז שפירא  |  01/08/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בעולם בו"אין איש יודע את האמת"
  נתין מדמנת ישראל   1/08/18 12:15
כלומר, בעולם בו אין כלל עובדות וערכים, כפי שצה"ל מחנך את חייליו מאז ה"התנתקות", גדל דור צעיר שאפילו אינו מבחין בפרדוקס שנוצר עם קבלת ה"אמת" הלהט"בית כאמת יחידה. כאמת. עד כדי כך שאינו מוכן אפילו להתעמת עם הסוברים אחרת. כי הרי זאת האמת שלהם... צר לי על הצעירים המוסתים מבלי שיידעו כי הם האידיוטים השימושיים של קבוצת טרור קטנה, המורכבת גם היא מאידיוטים שימושיים של כוחות גדולים ועשירים, החכמים להרע לעולם של משפחות ועמים בגבולות מוכרים, נורמטיביים.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
הכול חלק ממגמה
  בעז ש   2/08/18 09:39
בהיותך נוקטת במושג "אידיוטים שימושיים" הרי שאת קולעת היטב למטרה. אמנם יש גרעין "אמתי" של בעלי נטיות הפוכות ועל אלה כתבתי שהם זקוקים לסיוע. אלא שרבים מאד נופלים בפח היקוש אותו מניחים לפניהם גורמים פוסט=מודרניים, מלבי האש המניעה את רכבת המגדר שסופה להתרסק בקול רעש גדול נוכח המציאות הטבעית והבריאה. אותם גורמים הם גם אלה המעוניינים בביטול יהדותה של המדינה והפיכתה למדינת כל אזרחיה. עניין הלהט"ב "תפור" עליהם ומשרת את מטרותיהם ביעילות. כמובן, תוך שיתוף פעולה של תקשורת ריקה, נבובה, חסרת ערכים ומחטיאה.
כתוב תגובה ל- בעז ש
שפירא מבחין "במגמות"
  שלמה המגיב   2/08/18 18:13
שפירא מכריז בפסקנות "אותם גורמים ( הקהילה הלהט"בית ותומכיהם ) הם גם אילו המעוניינים בביטול יהדותה של המדינה והפיכתה למדינת כל אזרחיה" !. נו , מה הקשר , שפירא ? , מה אתה מסית כאן את הקוראים כנגד קהילת הלה"טב ועושה מהם גם פוסט ציונים ? . עוד מעט גם תעשה מהם בוגדים במדינה !. על איזה בסיס מחקרי סטאטיסטי , אתה קובע שתומכי הלהט"ב הינם לא ציונים והם "מעוניינים בביטול יהדותה של המדינה והפיכתה למדינת כל אזרחיה" ? . האם הם פחות יהודים , או פחות ציונים ממך ? על פי מה ? . ואתה עוד מנסה לנמק את הקשר המטופש והלא מבוסס הזה ( להט"ב= פוסט ציונים=אנטי יהדות ) ומוסיף ברדידות "שעניין הלהט"ב תפור עליהם ( על הפוסט ציונים ).." !!. טוב , ממך בועז , לא ציפיתי להכללות מטופשות כאלה , בלי שום הקשר , ונראה שאתה מתקשה לנמק את השליליות לטעמך , בתופעת הלהט"ב , ומנסה "להדביק" להם , גם אנטי ציונות , אנטי יהדות , ורק "בגידה" במדינה שכחת להוסיף , באותו סגנון רדוד , מסית ומלא שנאה וזה חבל מאד. בעצם מי יודע , מחר תייחס להם גם "אותם גורמים שמשתמטים מהצבא , או בטלנים טפילים , או מרבים להשתמש בסמים וכיוצ"ב " !. טוב , כדאי שפירא , שאילו שלא מזדהים עם משנתך , לא יתחילו להבחין במגמות מאפיינות רדודות כאלה , של המיגזר שאליו אתה משתייך , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה אני רק שאלה: מה היה קורה
  בני בנקר   3/08/18 09:28
אם כל החתולים והחתולות היו נהפכים להומואים ולסביות והאדם לא היה מפתח הליך של הפריה חוץ גופית לחתולים ? יכול להיות שגזע החתולים היה נעלם מעל פני האדמה,כמו למעלה מ 95% מבעלי חיים שונים שחיו על פני האדמה ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ואני רק "שאלה" לאדון בנקר
  שלמה המגיב   3/08/18 13:57
מה היה קורה , אם שפירא היה שולל את תופעת הלהט"ב , ומבקר את ההתנהלות שלהם ( תהלוכות וכיוצ"ב) , בנימוקים ראויים והגיוניים , מבלי "להדביק" להם בכזב וברדידות , את התכונה המגונה לטעמו - "רוצים בביטול יהדותה של המדינה והפיכתה למדינת כל אזרחיה" ? . מה הקשר ? מדוע חילול מצוות הדת היהודית לאיסור משכב זכר וכיוצ"ב , הינו אנטי ציוני , אנטי יהודי ואילו חילול אחר של רבות ממצוות הדת ( חילול שבת , ניאוף , אכילת טריפה לדוגמא ) של רוב תושביה החילוניים היהודים של המדינה , לא זוכה אצל שפירא לתיוג כזה של "רוצים בביטול יהדותה של המדינה והפיכתה למדינת כל אזרחיה" ?. נו בנקר ? גם לי יש "שאלות" , ומה התשובה שלך למניפולציות שעושה כאן שפירא על הקוראים , כדי לשכנע אותם לגלות אנטגוניזם כנגד הקהילה הלהט"ב ותומכיה ?. זהו בנקר ? והנימוק של "הכחדת האנושות" זה רציני ? האם הקוראים הם ילדים בגן ? ואם זו עילה ראוייה לשלילת תופעת הלהט"ב , אז גם כל אילו שלא נישאים ולא מקימים משפחות ולא מולידים ילדים ( שאינם אנשי הלהט"ב ) , הינם חוטאים בנגע "הכחדת האנושות" ואולי גם הם אנטי יהדות ואנטי ציונים ואולי אפילו "בוגדים" רחמנא ליצלן !. נו בנקר , ולשפירא אין לך שום "שאלה" בעקבות הגיגיו כאן ? . תהיה לי בריא בנקר ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הניואנסים הדתיים של שפירא
  בני בנקר   3/08/18 20:06
מעניינים אותי כקליפת השום. נאמנים עלי דברי השופט העליון חיים כהן ז"ל,שאחרי השואה אי אפשר להאמין בקיום אלוהים. כרגיל אצלך אתה מתחמק מלענות על השאלה שהופנתה אליך,כמו כל פוליטיקאי אפסוס שהתשובה הרגילה שלו: "זאת לא השאלה,השאלה הנכונה היא...". אריק שרון התמחה בכך ואתה הולך בעקבותיו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
שקרים והבלים
  אמיר גינת   2/08/18 12:03
"אין בנמצא יצור חברתי נורמטיבי שיחלוק על ההגדרה המינימליסטית דלקמן - "סטייה מנורמה חברתית רצויה""

רצויה על-ידי מי? על-ידי אנשים כמוך. הכללה מטופשת וחסרת בסיס.

"הלהט"ב היא תופעה שבאם תתפשט חלילה ותסגה - תהפוך לאיום ממשי על אושיות החברה"

מעניין שלמרות קיומם של להט"בים לאורך כל ההיסטוריה, הן בקרב האנושות והן בקרב ממלכת החיות כולה, עוד לא קרה שכולנו הפכנו להומואים.

"והאם יש לך דבר פשוט מהאמת הצרופה והנצחית בכל הדורות על פיה טוב, ראוי ונכון הדבר שילד, כל ילד, יגדל להורים נורמטיביים ולמשפחה נורמטיבית בה יש אב ואם?"

זה שאתה מכתיר את ההבל שלך כ"אמת צרופה ונצחית" לא הופך אותו לאמת צרופה ונצחית. עוד הצהרה חסרת בסיס ונוטפת יהירות.

"הראו לי מחנכים ובתי-ספר המתריעים נגד הסטייה מהנורמה, המציאו לי תוכניות טלוויזיה המתריעות מפניה, הראו לי פוליטיקאי המתריס מזהיר ועומד בשער על-מנת להציל"

תגיד, אתה חי באיזו מערה? איזו הזייה מגלומנית מונעת ממך לראות שכמוך ישנם רבים, כמובן כולל בכנסת, שמסיטים נגד להט"בים כאילו היה זה מפעל חייהם? אתה כל-כך, כל-כך לא מיוחד.

"הידעתם שבחלוף 10 עד 12 שנים מיום הניתוח לשינוי מין אצל טרנסג''נדרים, מתפתחים אצל אחוזים ניכרים מהם רגשי חרטה ואף דיכאון עד כדי תחושות אובדניות?"

הידעת שאחוז גדול בהרבה - אבל בהרבה - מטרנסג''נדרים שלא מצליחים להשיג גישה לניתוחים להם הם זקוקים מתאבדים? שקלתי לצרף הוכחות, אבל אשאיר לך את הזכות לגגל זאת, וממילא כל הקיא הטקסטואלי שלך מפוצץ בהצהרות פרופגנדה ללא הוכחות או עדויות משום סוג.

"בקנדה למשל מוקע מי שאומר "הוא" ו"היא". ה"תקינות הפוליטית" תובעת לומר "זה" - "it" בלעז."

שקר. שם הגוף בו משתמשים להט"בים רבים הוא "they", שם גוף נייטרלי מגדרית השבור בשימוש זה באנגלית מאז ימי שייקספיר. אגב, בחיים לא ראיתי שימוש כל-כך מוגזם במרכאות כפולות. את כל גיבוביך יש לשים בתוך זוג מרכאות כפולות אחד גדול.

"המאבק מנוהל, ממומן ומלובה על-ידי גופי שמאל קיצוני. כך תמצאו מתאם גבוה בין התומכים באויב הערבי, במסתננים הלא חוקיים מאפריקה ובמה שמכונה "מדינת כל אזרחיה""

במילים אחרות, רצונך ללבה את אש השינאה של ציבור קוראיך בדלק שנאתך ושנאתם הקיימת לערבים, פליטים אפריקאים, וכל מה שבא ליד. אתה דמגוג.

"זהו מאבק בין הטוב לרע ובין האמת לשקר." רק פה אתה צודק. אך דע שאתה נמצא בצד הלא נכון של המאבק הזה. וגם בך נילחם, אל דאגה.

איש מטונף ושקרן שכמוך. בושה לך, לסובביך, ולמערכת news1 שאיפשרה ולו להברה בודדת פרי עטך לעלות על-גבי דפי האתר הזה.

הלוואי שתחווה בחייך פירור מהסבל שאתה וכמותך גורמים לאינספור אנשים שנרדפו כל חייהם ונדחפו אט אט למותם.
בא לי להקיא.
כתוב תגובה ל- אמיר גינת
אמיר צודק
  בכל מילה   2/08/18 14:13
כתוב תגובה ל- בכל מילה
3
כמה שקרים במאמר אחד?
  ספי   2/08/18 14:31
מקומך: יחדיו עם כל אלו שלאורך ההיסטוריה נלחמו לשמר את מה שנחשב כ"נורמטיבי" בזמנם. מעניין מי הם חברייך למועדון הזה... לא בדיוק מלח הארץ. הנחמה היחידה שלי, לאחר קריאת מגילת ההיסטריה וההטעייה הזו שזרקת כמו מלח על פצעינו, היא הידיעה הגמורה שאם האנושות תשרוד את ההווה המקולל הזה אז עליך ישאלו ילדים בבית הספר "אבל איך אנשים כמוהו היו קיימים בכלל, שלא לדבר על נורמטיביים? איך אפשר לחשוב ככה בכלל?". כפי שהיום אנחנו תוהים איך ייתכן שבעבר אסרו על נשים להצביע, טיפלו בחולים עם עלוקות, ושרפו מדענים על המוקד.
כתוב תגובה ל- ספי
4
אלוהים שלך הוא טיפוס משונה
  הירונימוס   2/08/18 15:20
אם הוא לא היה רוצה שנאכל שרימפס הוא לא היה בורא אותם כל כך טעימים, אילו הוא לא היה רוצה להט"בים, הוא לא היה בורא אותם כאלה. ועל אפך ועל חמתך, מאה אלף המפגינים בככר רבין (הי"ד) ואלפי הצועדים בירושלים, הם התשובה הנאותה להיסטריה של הדתיים בנושאי מיניות. ואם תמשיכו לעצבן אותנו אנחנו נחגוג בכיף לא רק את תשעה באב אלא גם נערוך חגיגה בגן סאקר ביום כיפור. ראו הוזהרתם, נודניקים.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
עוד תגובה פבלובית - ללא שכל
  טודא   2/08/18 23:28
במדינת ישראל קיים מיעוט - "גאה" שחטא ההיבריס הופך אותו לשחצן, מוחצן גזען וקסנופוב. מה כל כך "גאווה" להיות להט"ב. למה לי אין אפשרות להיות גאה ורק לך נשמרת הזכות. אותו מיעוט מקבל - רוח גבית מהתקשורת הציבורית ונותני חסות לקמפיין רמיסת הדת היהודית בארץ ישראל. המיעוט הזה מכתיב בחסות התנהלות של אני ואפסי עוד. אין כאן "חיה ותן לחיות" יש כאן שתוק אני אגיד לך מה לעשות. הרונימוס הוא חלק מהמיעוט ששולט תקשורת,פרקליטות, בתי המשפט וכעת גם בראשי הצבא והמשטרה. הם קובעים מי יהיו השחקנים ה"חופשיים" כי האחרים נעצרים על כל תזוזה, מי יהיה השופט ומה תהיה התוצאה. הם כבר ישרפו את המועדון ולא חשוב למה. צבועים שחצנים, גזענים - ממומני העמותות להשמדת ישראל-נמאסתם.
כתוב תגובה ל- טודא
עוד קשקוש בכייני חסר תוחלת
  הירונימוס   3/08/18 10:37
תתרגל חביבי, אנחנו שולטים בכל. בתקשורת, בבתי המשפט, בצבא, במשטרה, באוניברסיטאות, בשב"כ, במוסד, בשירות החוץ, בשב"ס, בחיי התרבות, באומנות, בדעת הקהל וזהו. תתחיל להבין שאתם סתם אפסים שאנחנו לא שמים עליהם ובנוסף כמובן אנחנו להט"בים שעושים חיים כל היום וכל הלילה ולכם לא נותר אלא לבכות ולקנא.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ולמי כאן תגובה פבלובית ללא שכל
  שלמה המגיב   3/08/18 12:08
לכל המגיבים באתר , שלא "זורמים" עם הראש של טודא , הוא נותן אותה כותרת "פבלובית" , הנותנת ציון לרמת המישכל של המבוקר לטעמו. נו , זה לא שחצנות ויהירות ? זו תכונה רק של אילו שלא "זורמים" עם הראש של טודא ? . ובכן ,טודא מלין על תופעת הלהט"ב ורואה בה "רמיסת הדת היהודית בארץ ישראל"!. נו , האם מה שעושה הפרט בחדר המיטות שלו , הינו "רמיסת הדת היהודית" יותר מאשר חילול שבת המוני בפרהסיה ואכילת טריפה במסעדות בפרהסיה ?. מדוע הוא לא רואה בכך "רמיסת הדת היהודית בארץ ישראל" ? . טוב , טודא יודע היטב עם מי כדאי לו "להתעסק" , באשר לצבוע הזה , שקובע את רמת המישכל של אנשים ("ללא שכל" !) , עפ"י חוזק אמונתם בדת , אינו כזה "גיבור" מול אוהדי הכדורגל בשבת , או המשתמשים בכביש בשבת , או האוכלים במסעדות הלא כשרות , ורק הלהט"בים מפריעים לו , למרות שאינם "רומסים את הדת היהודית" בפרהסיה ( בארץ ישראל" בלשונו ) , ואינם מציקים , או מטרידים , או מטריסים כנגד שומרי מצות "הדת היהודית" בכלל. מה איכפת בכלל ,לשומרי מצוות הדת היהודית ( כמו שפירא וטודא ) , מה עושה הפרט בחדר המיטות שלו ? האם זה לא התנשאות ושחצנות ושתלטנות על אחרים (תכונות שהוא מייחס לאילו שלא "זורמים עם הראש" שלו ) ?. זהו טודא ? תהלוכות הלהט"בים הן אילו שעלולים להשפיע לרעה , על שומרי מצוות של הדת היהודית ? עד כדי כך אתה לא סומך על אמונתם של אנשים דתיים בקיום מצוות הדת ? , מדוע אתה לא מוטרד שנערים דתיים יושפעו ממשחקי הכדורגל בשבת , ויתחילו לנסוע בשבת ולחללה , כדי להגיע לאיצטדיון טדי למשחק של ביתר ירושלים ?.נו , וטודא עוד מתייג אחרים שאין להם "שכל" ?. וואלה , רדידות , טיפשות , שחצנות , יהירות , צביעות ושנאה לאחר , חברו להם ביחד בדמותו של טודא .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
בורות וטפשות
  דרי   2/08/18 15:51
בני אדם הם לא "תופעה" אם כי אתה די מזכיר לי תופעה לא רצויה. חשבתי פעם שקל להיות טיפש מסתבר שלא בהכרח. זה מה שעלה לי לראש כשקראתי. ואז אמרתי לעצמי, את נוקטת באותה שיטה שמלאה בכעס ושנראה. ואני לא מאמינה בזה. נראה לי שמדובר בעיקר בבורות גדולה מאד. מאחלת לך שיום אחד תבין עד כמה שחית בבריכה ענקית של שנאה בורות ורוע, ותצליח לסלוח לעצמך
כתוב תגובה ל- דרי
תשובה לדרי
  בעז ש   2/08/18 16:18
אין כאן שנאה כלל, לא הבנת את הכתוב, מחילה. כלפי יחידים הלוקים בסטייה הקשה הזו יש הרבה הבנה, נכונות לעזור, לסייע ולרפא. יש גם סדנאות ואנשים המטפלים בכך ויש להם לא מעט הצלחות. יש ויש התנגדות להחצנה הקולנית, הבוטה,הגורמת לתמימים להיגרר, לנסות, לפול בפח ולאבד את החיים הטובים והרגילים בהם היו יכולים לזכות. עצם העובדה שצריכים להסביר לרבים שילד זקוק לאב ואם, לזכר ונקבה- שכל אחד יעניק לו את מה שהטבע קבע שלו הוא זקוק- מלמדת על גודל הצרה. אני בכנות מאמין שיש הרבה שטופי מוח שבאמת ובתמים אינם מבינים זאת.
כתוב תגובה ל- בעז ש
6
זו לא תופעה זו מערכת מאורגנת
  חשדנית   2/08/18 15:53
לשינוי תודעה. זה לא מתחיל ונגמר בסוטים, אלא שזה מוכתב מראש כדי לקעקע את כל המערכת החברתית הקיימת בשביל להקים במקומה מערכת חדשה. הם רוצים להחליף את חוקי המוסר שבתורה ובנצרות לחוקים חדשים שהם המציאו ובחוקים שלהם הכל מותר - פורנוגרפיה, פדופיליה, סטיות מיניות, אפילו רצח מותר והם משתמשים בו כדי לקדם את האג'נדה שלהם. ראה רשימת הרציחות של קלינטון ושות':
rotter.net
זאת הסיבה שהם מנסים לחסל את מוסד המשפחה, לעודד גירושין, להשתלט על חינוך הילדים ולקחת את החובה לחנך מההורים(בשביל זה הקימו את זכויות הילד וזכויות התלמיד ועונשים בבתי המשפט למי שמחנך את בנו שלא לפי הכללים החדשים). הם יוצרים מציאות חדשה באמצעות התקשורת (שכמעט כולה מגוייסת למשימה), האינטרנט ושטיפת מוח לילדים בבתי הספר, והם המציאו גם את ה-PC שבאמצעותו הם משתיקים את קולות המתנגדים. מי שלא מבין את המגמה עכשיו יבין אותה רק אחרי שזו תהיה הנורמה החדשה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
7
תגובה
  ריקי לוי   2/08/18 16:17
רק אנשים חשוכים כמוך יכולים להתבטא כמו שהתבטאת.איך אפשר להיות כזה בור ועם הארץ כשאתם מסוימים עד כמה הלימוד תורה שלכם מחדד את המוח.תתביש
כתוב תגובה ל- ריקי לוי
8
!תגובתי!:::
  איתן ב.   2/08/18 22:52
גם אם יש הפרזה, ברור לי זאת שכותב: שאין רשעות או כוונת רשעות של כותב המאמר. כברצון טוב ואכפתיות לזולת, שזה ה א-ב של המוסר והערך, גם מהר מאוד אפשר להגיע להסכמות. כי באמת יש כאן נושא שלא ניתן להתעלם ממנו: לדעתי חלק רב ומשני הצדדים חיים בתחושה: משמע שני הצדדים חשים שצוררים אותם חינם, כאשר אתה תמים דרך ולא פועל מרצון להזיד לזולתך, מה עוד שגם ההפך ומזה, אי אפשר להשלים עם צרירה חינם. כך לגביי נושא זה, כך גם ולגביי נושאים אחרים שכן/לא הוצגו גם ולא מזמן. כמו לעניינם של הדרוזים שפועלים מיושר ומתום לב, מה זאת ההתנהגות הזאת וגם מה זאת ההכללה הזאת???: כמו גם ולהזכיר, ישנם בני העדה הדרוזית שעונדים ובגאון מגיני דוד תחת חולצתם. באשר לעומדים בראש האתר, רצוי גם שיציגו בהמשך באומץ את תגובתם, גם וכללית בנושא. (אם אין?, בבקשה ובבקשה: ואפשר להסכים עקרונית לתגובה זאת). כמו ונא: לא לתת לרשע ולאנוכיות לחגוג, גם אם ואין הבנה עד כה לכך. כמו גם ומדגיש: מבחינתי והבנתי זאת שכותב, בכנות וביושר: כותב המאמר רחוק משנקרא רשעות, כמרחק מאחרון הכוכבים במערכת הבריאה המופלאה יתברך ביצירתו להודות והאין סופית. כנא לא לתת לרשע ולאנוכיות חינם ולחגוג. ((כבשקיפות כותב התגובה איתן בוקס)).
כתוב תגובה ל- איתן ב.
9
דעה חשוכה
  ענת ב.   2/08/18 23:26
גם כשיודעים לכתוב באופן רהוט עשויים לכתוב דברים חשוכים השייכים לעולם חשוך וצר. מצטערת לקרוא שבשנת 2018 יש לך צורך בהגדרות של משפחה נורמטיבית שבה אבא אמא וילדים. קהילת הלהט"ב סבלה כל כך הרבה שנים ונאלצה להסתיר מיהי. סופסוף הם מצליחים לגרום לקבוצות בחברה לראות בהם בני אדם ואת זה אתה מוקיע? אם כבר אתה מצטט מחקרים, תקרא כמה הטיפולים היחידים היעילים אלו המאפשרים ללהט"בים להיות שלמים עם עצמם. אני מאחלת לך שמישהו מילדיך יודיע לך שהוא יוצא מהארון. אני בטוחה שתנסה "להמיר" אותו או "לטפל" בו.
כתוב תגובה ל- ענת ב.
23:26 מעוניינת?: בבקשה ואדרבא.
  איתן ב.   3/08/18 03:20
מעוניינת?: בבקשה ואדרבא: משעל עם מתבקש. דעה חשוכה?: באמת, ומה עם נפשו של בן האנוש הרך, ומה עם נפשו של הילד: אבא יש לי רק אחד, בטוב(אם אם ... וברע) זה האבא שלי, זה האבא היחיד שלי. אמא יש לי רק אחת, בטוב(אם אם ... וברע) זאת האמא שלי, האמא היחידה שלי. הגם אם ימצא חריגות וממש מיוחדת, כל כרוב בן האנוש לך ישאף כיספר: זה האבא וזאת האמא שלי, בטוב כברע אשרי הבורא ישתבח, כי זה האבא וזאת האמא שלי. לא הבנתי שהרצון להוביל להגיד?: שבסיס המוסר הוא להרוס מהיסוד את חוקיות החיים ועוד לרשום, לא על עצמך, אלא על האחר: "גם כשיודעים לכתוב באופן רהוט עשויים לכתוב דברים חשוכים השייכים לעולם חשוך וצר". זה לא הכי אנוכי להחריד בעולם, בהחלט כמו וגם על חשבון נפשו של הילד: לנסות להרוס ולחבל בזדון בחוקיות החיים כדי שיותאמו 'פיקס-טריקס' ולכפפת ידך?. אם וסליחה, אנוכיות משולבת במילים רהוטות כגבוהות ((עורמה)) היא לא התמצית של הרשע?. גם אם ולא התבקש, תוספת מתחייבת: אם ונאמר: זה לא מרוע זה הטבע שלי ואין לי ברירה/טבע אחר: יתכן ויובן והכלל הגם לכך ומסגרת: זה אכן מהבנה, הבנת האחר ומאכפתיות אמיתית, כבוד זכות החיים של זולתך ואמת. כמו ועם זאת אבא יש רק אחד=1 ואמא יש רק אחת=1, זאת אמת כעיקר ומהות החיים, כשורשם עומקם כתוכנם. כל כרוב בן האנוש לך ישאף כיספר ובבקשה: מעוניינת?: ובבקשה: משעל עם מתבקש: זה האבא וזאת האמא שלי, בטוב וברע אשרי הבורא ישתבח, כי זה האבא שלי וזאת האמא שלי. מעוניינת? באמת לראות מובהר כמומחש מי אכן וצודק: ובבקשה ואדרבא: אפשרי גם באתרי ה'אינטרנט'. אם ושוב הגם ובשעה שכזאת: #####: נא לא לתת לאנוכיות ולרשע לצהול ולחגוג.
כתוב תגובה ל- איתן ב.
בסדר 23:26:
  עוד סתם אזרח   3/08/18 03:29
כנשתדל לדייק: שם(26) על - משאל עם מתבקש. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
10
על תופעת הטיפשות המדבקת
  RLS   4/08/18 18:33
האם תופעת הטיפשות היא נורמה ראויה, או שמא עלינו להוקיע אותה בכל במה בהיותה מדבקת ? || הרי ממה נפשך - אם ילכו בדרכם זו רוב בני האדם כי אז ברור ופשוט שתבוא כליה על האנושות שממילא תחדל להתקיים, כי אף לא אדם חכם אחד יהיה בסביבה, וכולם יילכו לקצה של התהום ויפלו מטה וימותו.
כתוב תגובה ל- RLS
11
מאמר שכולו בושה ובורות
  אורי אור לגויים   5/08/18 01:16
מעניין מי זה האידיוט שנתן לך התואר פובליציסט. אתה בור ועם הארץ איש קטן וחשוך. אם תפגוש פעם את אנשי קהילת הלהטבי"ם תבין שהם אנשים רגילים ותורמים שרוצים זכויות כמו כולנו. למשל להתחתן ושיהיה כתוב להם בתעודת זהות ...נ'-נשוי. דיעות חשוכות כאילו ספגת רק במוסד דתי חשוך ובחברה החשוכה שאתה חי בה. אומללים ילדיך אם זה החינוך שקיבלו. ירבעם בן נבט.
כתוב תגובה ל- אורי אור לגויים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il