s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סגנון מיליטריסטי בדיוני הכנסת
מאת: איתן קלינסקי  |  09/08/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סגנון מיליטריסטי סגנון מגונה
  נמרוד דן   9/08/18 11:46
בן גוריון אמר את הברים האלו לכיוונו של מנחם בגין בלי להזכיר את שמו ביתר ארסיות , כשהיתה לו כוונה להציג את בגין בשורה אחת עם אויבי ישראל, שהובסו במערכה הצבאית, כך הוא בגין יובס פוליטית. סגנון מיליטריסטי בדיוני הכנסת זה דבר פסול.
כתוב תגובה ל- נמרוד דן
אם נעמיד את סמוטריץ מול קלינסק
  ב .ל   9/08/18 20:07
נקבל בחור צעיר נאה מאוד משכיל מצליח בדרכו מנהיג מוביל חלוץ ציוני ביצועיסט המגשים את רעיונות הציונות לעומת קלינסקי המיושן איש זקן שעבר עליו הכלח איש כושל שכשל בכל דרכו חייו עם קופת שרצים על גבו אחד ממעריציו הטיפשים של סטאלין איש רדוד שפסגת השיגיו היא היותו מורה לתנ"ך בעיירת פיתוח נידחת קרית שמונה (המקום היחידי שהסכם להעסיקו כמורה) קומוניסט אדוק הנראה תמיד כמי ששכח להתגלח בשבוע האחרון חי עם שנאה יוקדת וקנאה צורבת ומעריץ כל מי שהצליח לשחוט ילדים
כתוב תגובה ל- ב .ל
ב.ל מאמין לשקריו
  שטויות של ב.ל   10/08/18 11:38
"ההיסטוריון" ב.ל, שכל פרט בחיי איתן קלינסקי "ידוע" לו החליט לפסוח על עשר שנות עבודתו של איתן בתיכון צה"ל , כמי שהכין לבחינות בגרות בספרות ובתנ"ך מאות חיילים וקצינים. סתם פסח על סמינר למורים בצפת, בו היה מנהל מספר שנים. שליחות של משרד החינוך לבתי ספר בחו"ל ליותר משמונה שנים. ובסוף ההיסטוריון מטעם עצמו מעליב את קרית שמונה כמקום יחיד שהעסיק אותו. רק שכח לחזור על הטיפשות, שחמש שנים לפני הקמת הבריגדה היהודית התנדב אביו לצבא הבריטי, כי הוא היה מובטל. והכל תחת כותרת של היסטוריון מטורף "מובטלים התנדבו לצבא הבריטי".
כתוב תגובה ל- שטויות של ב.ל
מעליב את קרית שמונה
  אני ב.ל.   15/08/18 16:43
כתוב תגובה ל- אני ב.ל.
2
תורה אחת תהיה לכם
  במדבר ט"ו   9/08/18 11:53
חוק אחד יהיה לכם - במדבר ט"ו
כתוב תגובה ל- במדבר ט"ו
משפט אחד יהיה לכם
  משפט אחד   12/08/18 16:23
כתוב תגובה ל- משפט אחד
3
מכבה את האורות בכנסת
  חבר הכנסת אוחנה   9/08/18 12:28
גסות הרוח של חבר הכנסת אוחנה חצתה את כל הגבולות. בנאום בן דקה שנמשכה נשום מה כמה דקות מצא לנכון להסביר לנו עד כמה צודק בחוק, שהוציא את המילה שוויון . גסות הרוח שלו כיבתה את האור בבית המחוקקים כשאת הליווי המוסיקאלי לפעולת כיבוי האורות נותנות הצרחות של דוקטור ענת ברקו.
כתוב תגובה ל- חבר הכנסת אוחנה
4
מזלזל בהפגנות
  מיקי זוהר   9/08/18 12:59
למפלגת חרות היה מנהיג שלחם על דעותיו בהפגנות , כי הפגנה היא כלי דמוקרטי שיש להתייחס אליו בכבוד. אבל אצל חבר הכנסת מיקי זוהר זה כלי שיש לזלזל בו ולראות בו דבר מגונה. ומיקי זוה הוא אחד ממשיכי דרכו של מנחם בגין?????????????
כתוב תגובה ל- מיקי זוהר
הפגנות זה לגטימי אבל פרמיטיבי
  ב .ל   13/08/18 14:16
רק הבולשבקים והבורגנים השמנים והמנוונים עוד נוהים להפגנות השיעמווווום
כתוב תגובה ל- ב .ל
5
איתן-קשוט עצמך טרם תקשוט אחרים
  ה.א   9/08/18 15:47
איתן, אני מקווה שאינך מוחה על עצם זכותם של חברי הכנסת הנ"ל להתבטא, אלא רק על אופן התבטאותם, וכיצד אתה מתבטא ממש ממש באותה נשימה? "....כיצד רוח לאומנית משיחית השתלטה על בית המחוקקים שלנו. ראיתי כיצד רוב של 62 חברים בכנסת ישראל נגד 55 חברי כנסת ושני נמנעים מכבים את האור בבית המחוקקים ומכסים אותו באפלת משיחיות-לאומנית המסכנת את חיינו..." משיחית? אפלה? השתלטה על בית המחוקקים? מסכנת את חיינו? במה אתה יותר טוב מהם? ואולי אתה אפילו יותר גרוע? והם לפחות לא צבועים, מבחינתם תדבר איך שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה כל עוד אינך עובר על החוק! ואני מקווה מאד שלחשו לך שבחוק יסוד כבוד האדם וחירותו לא שולבה המילה שוויון, ומי שהוביל אותו לטעמך, ומי שהצדיק אותו ומצדיק אותו יום יום (כולל כמובן בית המשפט העליון העושה בו שימוש רב מאד) הוא משיחי? אפל? מסכן את חיינו? וחלפו כבר פעמיים ח"י שנים מאז שנחקק, האם חוק יסוד כבוד האדם וחירותו העמיד אותנו בסכנה? ואתה חושב שהעדר המילה שוויון היא חשוכה ומסוכנת, אז תכתוב את זה, תכתוב את זה על פרופסור אמנון רובינשטיין, ועל דן מרידור, ועל ח"כ אמנון לין, תכתוב עליהם את מה שאתה חושב על מי שהשמיט את המילה שוויון מהמקום בו היה צריך להכתב ....כיצד רוח לאומנית משיחית השתלטה על בית המחוקקים שלנו. כיצד רוב של 32 חברים בכנסת ישראל שהוא ממש לא רוב ראוי לכאל החלטות, נגד 21 חברי כנסת ונמנע אחד, בניצוחם של הפרופסורים אהרן ברק ואמנון רובינשטין, בליווי חבר הכנסת דן מרידור ואחרים, מכבים את האור בבית המחוקקים ומכסים אותו באפלת משיחיות-לאומנית המסכנת את חיינו...
כתוב תגובה ל- ה.א
שיח של שוטים מנהל ה.א
  לא לשיח של שוטים   9/08/18 18:32
מה הקשר בין התשובה שלך להופעה הוולגארית של חבר הכנסת אוחנה - כמו שצבאות ערב הובסו במערכה הצבאית כך אתם תובסו במערכה על קרב הלאום. מה הקשר בין התגובה שלך לתגובה של חבר הכנסת מיקי זוהר שהוא מצפצף על הפגנות בשעה שמנהיג מפלגתו מנחם בגין זכרונו לברכה הוכיח עד כמה זה כלי דמוקטי חשוב שאין לצפמף עליו. מה הקשר בין התגובה שלך לתגובה של חבר הכנסת אוחנה שהגן בחירוף נפש על העדרותה של המילה שוויון כשביציע יושב קהל דרוזי "מוסת על ידי הקרן החדשה". מה הקשר בין התגובה שלך לתגובה של ראש הממשלה שכל מי שמתנגד לחוק מתבייש בקומה של מדינת ישראל. בנימים ששדרני רדיו בערוץ 20 רואים את נתניהו שליחו של השם עלי אדמות אנחנו מתרבים אצלנו המנהלים שיח של שוטים ואת זה מר ה.א אתה עושה בנדיבות רבה.
כתוב תגובה ל- לא לשיח של שוטים
קשוט עצמך טרם תקשוט אחרים
  ה.א   9/08/18 22:40
אם לא הבנת, אז אני אסביר שוב, כנראה שיש כאלה עם תפיסה איטית, הכותרת היתה קשוט עצמך טרם תקשוט אחרים, תשים את המשפט הזה בגוגל ואז תנסה להבין את המשמעות ואולי תצליח. במילים אחרות אני קראתי לאיתן לבחון את השפה הנמוכה שהוא מתמש בה לפני שהוא מותח ביקורת על שפה נמוכה, לטעמו, של אחרים. זה כואב כאשר מספרים לך את האמת, מאד כואב לך לדעת ששפתך והשמאלית נמוכה ממש כמו השפה של יריביכם מימין, אך לכם השפה הזו מזיקה, ולימין השפה הזו מועילה. כן, במה שאתם מנסים אתם כושלים שוב ושוב עם השפה הנמוכה הזו.
כתוב תגובה ל- ה.א
מאמצים ממנה רק את הדרך הנלוזה
  המהפכה הצרפתית   10/08/18 10:16
מטורפים צרפתים , שקראו לעצמם אנשי רוח ופילוסופים, בשנת 1789 צרחו : לתת זכויות ליהודים כפרטים אבל לא כאומה צרפתית" מטרפים , אינטלקטואלים" קבעו שאנחנו היהודים פרטים, וכפרטים נקבל זכויות . הם קבעו לנו שכאומה לא נקבל מאומה, כי הם לר מגירים בפטנט הזה . בדיוק אותו דבר עושים החברה של ה.א לאזרחי ישראל הערבים. הם קובעים להם מה יהיה מפלס הלאומיות שלהם.
כתוב תגובה ל- המהפכה הצרפתית
בדיוק! ולכן קמה מדינת ישראל
  ה.א   10/08/18 17:02
בדיוק! ולכן קמה מדינת ישראל, מדינת הלאום היהודי, על מנת לממש את הזכויות הלאומיות של היהודים, אשר לא ניתן לממשן בכל מדינה אחרת. תודה על ההסבר, אני אשתמש בו בעתיד. מה היינו עושים בלי השמאל.
כתוב תגובה ל- ה.א
אבל ה.א ממש צודק
  ה.א ממש צודק   10/08/18 22:05
מאחר שחלאות במהפכה הצרפתית אמרו - להודים יש לתת את כל זכויות האזרח, אבל לא כאומה, לכן על פיתפיסת ה.א עלינו לנהוג כך כלפי 20% מהתושבים בארץ שיש להם תחושות לאומיות.
כתוב תגובה ל- ה.א ממש צודק
לא למדינה דו/רב לאומית
  ה.א   11/08/18 06:02
אתה שם את האצבע בדיוק במוקד העניין, חמישים ומשהו חברי כנסת הצביעו (כולל המחנה ה"ציוני" ומר"צ) בעד מדינה דו/רב לאומית, חלקם לא הבין כלל עבור מה הוא מצביע, ואילו שישים ומשהו הצביעו בעד מדינה חד לאומית, מדינת הלאום היהודי. סוף סוף הויכוח מאד מאד ממוקד. אני רואה במדינת ישראל את מקלטם של יהודי העולם כמדינת הלאום היהודי, והמתנגדים לחוק רואים בה מדינה רב לאומית או דו לאומית. מאד פשוט ווטסון.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א המחוקק מהמהפכה הצרפתית
  ה.א המחוקק   11/08/18 07:32
ה.א, אתה העתק של הרוזן סטניסאס דה קלרמון-טונה, שקבע בשנת 1789 שזכויות אזרח שוות חייבות להינתן לכל, בלי להתייחס למשלח ידם או דתם, אולם הוסיף - "ליהודים כפרטים - הכל, ליהודים כאומה - לא כלום" הרוזן הזה החליט שזו חוצפה מצד היהודים לחוש יהודים לתת ביטוי למאוויהם הלאומיים, בדיוק כך מתנהג המגיב ה.א הוא יקבע לערבי החי כאן מה תהיה הזהות שלו.
כתוב תגובה ל- ה.א המחוקק
בעד מאוויים לאומיים של ערבים
  ה.א   11/08/18 14:00
אני בעד מאוויים לאומיים של ערבים, במדינות ערב. כשם שליהודים רבים בארה"ב יש מאויים לאומיים יהודיים בישראל (וכמובן אין להם מאווים לאומיים יהודיים בארה"ב, כי ככל שיש להם מאוויים לאומים מקומיים שם אלה מאויים לאומיים אמריקאים) . כמו שדורות דורות של יהודים, אלפי שנים חזרו ואמרו "לשנה הבאה בירושלים הבנויה". מדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי, נקודה.
כתוב תגובה ל- ה.א
שיחקו לידי הימין המטורף
  40 פרובקטורים   12/08/18 15:56
40 פרובקטורים שיחקו לידי הימין בהפגנת הרבבות נגד חוק הלאום.
כתוב תגובה ל- 40 פרובקטורים
אף לדעתך מוחמד ברכה פרובוקטור?
  ה.א   13/08/18 19:55
כך התייחס מוחמד ברכה ל"40 פרובוקטרים" שלך, ומהבמה הוא התייחס "שמעתי שכלי תקשורת מסיתים על הנפת דגל פלסטין. אבל דגל פלסטין הוא הדגל של העם הפלסטיני. זה הדגל שמנסים להעלים מההיסטוריה דרך חוק הלאום אבל הוא דגלו של עם גאה" אתה לא מתבייש אחי? הם כולם השתינו בבריכה, במיים, ברכה עשה את זה מהמקפצה!
כתוב תגובה ל- ה.א
מלכןץ שמים ןלא הדחן הישראלי
  סמוטריץ   9/08/18 19:17
כתוב תגובה ל- סמוטריץ
6
במדבר ט"ו פסוק 16
  חוקה אחת תהיה לכם   9/08/18 17:31
כתוב תגובה ל- חוקה אחת תהיה לכם
7
את הלאומנות החשוכה של בן גוריו
  אוחנה משחזר   9/08/18 17:45
בדיוק אותו נשפט שאמר ד.בן גוריון למנחם בגין - אתה תובס במערכה הפוליטית לביטול הממשל הצבאי בדיוק כמו שהובסו צבאות ערב במערכות הצבאיות. אותו רגע של איבוד שיקול הדעת תפס גם את הכלומניק אוחנה , עושה דברו של נתניהו
כתוב תגובה ל- אוחנה משחזר
8
באופן דחוף דרושה מנהיגות אמיצה
  דרושים באופן דחוף   9/08/18 18:18
באופן דחוף חייבים להופיע על הבמה ההיסטורית מנהיגים אמיצים. חייבים לקום מנהיגים פלשתינים, שיורו להפסיק לירות על ישובים יהודים. להפסיק לשרוף שדות של כפרים יהודיים. באופן דחוף חייבים לקום מנהיגים יהודים, שיורו להפסיק לרסס שדות של חקלאים ערבים סמוך לגבול, להפסיק לירות על סירות דייג, מקור פרנסה של רבבות עזתים. חייבים מנהיגים אמיצים שיאמרו לא לכוחנות וכן להידברות.
כתוב תגובה ל- דרושים באופן דחוף
9
נתניהו שליחו של השם
  ריקלין קבע עם סג"   9/08/18 19:43
ועם שליח השם אסור להתווכח צריך להתנהג כמו העיתונאי סג"ל שגם רואה בביבי שליחו של השם.
כתוב תגובה ל- ריקלין קבע עם סג"
10
ולא להרוג בטעות
  לא לירות בטעות   9/08/18 20:01
הירי הזה בטעות לעבר עמדות של החמאס עורר כוחות אפלים בחמאס לתגובות בלתי מרוסנות וכך נשפך דם נק' . חייבת לקום מנהיגות אמיצה בשני הצדדים.
כתוב תגובה ל- לא לירות בטעות
11
הוא לא הגיע לדרגת גסות הרוח
  לזכותו של אוחנה   10/08/18 11:49
לזכותו של חבר הכנסת אוחנה, שבנאום בן דקה הוא לא הגיע לשפל של גסות רוח כמו שהפגין דוד בן גוריון כלפי מנחם בגין, וזאת כאשר הוא מתעלם משמו ומקיומו של מנחם בגין. בגסות רוח דוד בן גוריון הציב רף גבוה. אוחנה אין לו סיכוי להגיע לשפל שסימל בן גוריון
כתוב תגובה ל- לזכותו של אוחנה
12
יבוטל חוק הלאום המטופש
  יבויטל   11/08/18 18:44
כתוב תגובה ל- יבויטל
13
חוק אחד ומשפט אחד יהיה לכם
  חוק אחד ומשפט אחד   12/08/18 15:28
62 חברי כנסת ישראל ביישו את ההוראה בספר במדבר פרק ט"ו
כתוב תגובה ל- חוק אחד ומשפט אחד
לא תזכה לראות יום כזה
  ב .ל   12/08/18 20:53
חוק הלאום הוא חוק יסוד וכך יישאר לעולם
כתוב תגובה ל- ב .ל
14
חוק אחד יהיה לכם.
  משפט אחד..   13/08/18 09:42
כתוב תגובה ל- משפט אחד..
15
יהיה לכם
  חוק אחד   13/08/18 10:50
חוק אחד ליהודי, לערבי, לצ'רקסי, לדרוזי, לעטלה מאתיופיה ומרוסיה ולכל מי שחי בארץ הזו.
כתוב תגובה ל- חוק אחד
16
חוקה אחת לכם לדורותיכם
  חוק אחד.   14/08/18 10:58
כתוב תגובה ל- חוק אחד.
17
קשקוש
  מגיב ותיק   16/08/18 09:20
לך תתחבק עם זחאלקה ותניף את דגל אשף בכיכר יחד עם שאר שונאי ישראל והמסיתים הבורים.

יען כי אין לך מושג מהם חוקי יסוד ולשם מה נועד החוק הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il