|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פסק דין עם חשבון
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  30/08/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תיארת לעילא
  אסתר חביבתי   30/08/18 12:11
היום זה רק לכתוב איזה מאמר,כתבה, שכולו שנינה וגיחוך,רק חבל שזה כה עצוב. המהות.אבל מסביב אתם מפליאים בפסיקותכם המשונים הדורשים את דר פרויד להתיעצות.
כתוב תגובה ל- אסתר חביבתי
2
שקר , שנאה ונבזות בנוסח אסתר
  שלמה המגיב   30/08/18 13:51
,הטימטום , השקר , הנבזות, השנאה והטעיית הקוראים ,מגיעים במאמרה בשלב שני , כאשר רואה בשחרור החייל השבוי גלעד שליט , כחריג , וזאת בגלל "שאביו התפקד למפלגה הנכונה" ( מפלגת העבודה ). טוב , השבוי לא שוחרר כל כך מהר , אלא לאחר חמש שנים , והוא שוחרר בזמן ממשלת נתניהו , והוא שוחרר בתאריך 18.10.11 , ואילו אביו התפקד למפלגת העבודה ( "המפלגה הנכונה" ?) בתאריך 9.1.12 . אתם הבנתם עד היכן יכולה הנבזות הזו של אסתר להגיע ? , חייל שבוי ( שהוא בעצמו ממשפחה שכולה ,אחי אביו נפל במלחמת יום הכיפורים ) שוחרר עקב ויתורים מפליגים ומחיר בלתי סביר שעליו החליטה ממשלת ליכוד בראשות נתניהו , ולטעמה של אסתר זה קרה באופן חריג , רק בגלל שאביו התפקד שלושה חודשים אחר כך (!) , למפלגת העבודה ? . מה הקשר ? מה זה הנימוק הנבזי והשקרי הזה , לשחרור חייל שבוי ? מה השנאה המטורפת הזו למשפחה שכולה ( משפחת שליט ) שבנה שבוי , עד כדי ייחוס מניע כזה לשחרור בנם ?, איזה טיפשות וחוסר הגיון להמציא מניע מטומטם כזה לשחרור חייל ? נו , הרי עפ"י הגיונה האידיוטי של אסתר , הרי נעם שליט היה צריך להתפקד למפלגתו של נתניהו , שהיא אמורה להיות "המפלגה הנכונה" לצורך השפעה על ממשלת נתניהו ,הלא כן ? ,ואם כבר להתפקד "למפלגה הנכונה" כדי לשחרר את בנו , היה צריך נעם שליט לעשות זאת ,בטרם הוחלט על שחרורו ולא לאחר שכבר שוחרר , הלא כן ? . אין כמעט מאמר שבו לא עושה אסתר מניפולציות על הקוראים ומטעה אותם ןמסיתה אותם ,תוך גיבוב תובנות מטומטמות , שקרים ומניפולציות ואני לא מבין איך "מתלהביה" כאן באתר לא רואים מה שכל עיוור מבחין במאפייניה האישיים של אסתר והמבין יבין. וואלה , רק שתהיה לנו בריאה , הגברת המוזרה הזו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
ועוד על "הברקות" בנוסח אסתר
  שלמה המגיב   30/08/18 16:10
להבנתה של אסתר ,,שופטי בגצ של היום היו מטילים וטו על פסק הדין של אייכמן " ! , נו , אסתר לא מסוגלת לבקר את החלטות בג"צ ולשכנע את הקוראים שהם טעו שהתירו טיפול בחולים פלשתינאים בארץ , בניגוד להחלטת הממשלה , אלא באמצעות הדוגמא המטורפת וההזוייה הזו , שמדמה את שופטי בג"צ ככאלה שמצדדים ומבינים בנרטיב הנאצי ? ככאלה שהיו מנמקים עבור הנאצים זכות בגין רצח העם היהודי , כי מעשיהם של הגרמנים "היה תוצאה של היאוש שאליו נקלעה האוכלוסיה הגרמנית..וגם היהודים לא טמנו ידם בכיס.." . זהו ,כך רואה אסתר את מאפייניהם האישיים של שופטי בג" של היום ? . שלא לדבר על ממש זילות השואה , בהשוואה של אויב טרוריסטי כמו חמאס או חיזבללה , לנאצים ! , זהו אסתר , הנאצים עשו לעמנו בסך הכל , מה שעשו לו החמאס וחיזבללה ?, נו , אם זה כל מה שעשה לנו היטלר , אז צודקים כל מכחישי השואה , כמו אחמיניג'אד וכמו הפשיסט הצרפתי לה פאן , הלא כן ? . איך קורה שאישה משכילה ורהוטה כמו אסתר , מסוגלת להציג תובנות כאלה וזה לא איזה פליטת פה בעידנא דריתחא , אלא בכתיבה שקולה ומסודרת של מאמר לקוראים בציבור הישראלי ? . נ.ב. אני אישית חושב שהתערבות בג"צ בנושא החלטת הממשלה בעניין הטיפול , או האי טיפול בחולים הפלשתינאים , היתה מיותרת ושגוייה לחלוטין ( כמו אסתר מן הסתם) , אך הייתי מנמק דעתי זו בנקל , ללא התובנות המטורפות הללו של אסתר , בגין דימויים של שופטי בג"צ , ככאלה שמסוגלים להצדיק ולהבין את רצח עמנו ע"י הנאצים .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם לך לא יזיק לדייק
  הירונימוס   30/08/18 23:51
הנשים חולות הסרטן לא באו לקבל טיפול בישראל אלא קבלו היתר לצאת מרצועת עזה לירושלים לטיפול בבית חולים פלשתינאי במזרח העיר
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ומי "לא מדייק" , הירונימוס ?
  שלמה המגיב   31/08/18 08:04
" לא באו לקבל טיפול בישראל" ? , עד כמה שאני זוכר את החוק , אזי "מזרח העיר" ירושלים סופח לישראל ( כמו רמת הגולן ), ובג"צ לא כפר בכך, אז עפ"י איזה הגיון , או מחוייבות בחוק הישראלי או הבינלאומי , יש למדינה כולשהי חובה לאפשר לאזרח זר , שלא להזכיר , מרשות מדינתית עויינת , לאפשר לו טיפול רפואי בשטחה ? , האם גם אזרח נורבגי שרוצה להיכנס לישראל כדי לקבל בה טיפול רפואי , יכול לעתור לבג"צ אם יסורב להתיר כניסתו לישראל ?. אני גם לא מבין איך קמה בכלל בכלל זכות עמידה בבג"צ , לאדם שאינו אזרח ישראלי , או תושב שמתגורר בשטח ריבונותה ( פלשתינאים בגדה ) ?. ובעניין האקטיביזם השיפוטי של בג"צ , ממתי שופטי בג"צ , מסוגלים לשקול , ויש להם את הכלים המיקצועיים לקבוע , אם מערכת הביטחון החליטה נכון , מה עשוי להיות "לחץ" כן או לא , על חמאס , לשחרור גופות חיילנו ?. נו , מה הבעייה לבקר באופן הגיוני וממוקד את החלטת בג"צ , מבלי לייחס לשופטים מאפיינים של הזדהות עם הנרטיב הנאצי ? . דרך אגב , הירונימוס , האם בעניין זכות העמידה בבג"צ , האם גם לתושב לבנון מהחיזבללה , יש זכות לעתור לבג"צ , במידה ולדוגמא , צה"ל יתכנן הריסת ביתו ע"י מטוסי חיל האויר מנימוקים ביטחוניים ? איך נוצרה בכלל סיטואציה , שתושבי חוץ שאינם אזרחים ישראלים , יכולים לעתור לבג"צ , כנגד רשויות המדינה בעניין כולשהו ? , ואיך קורה מצב שנציגי המדינה ( באמצעות הפרקליטות) , צריכים בכלל לנמק החלטה כולשהי של הרשות המבצעת , מול עתירה של אזרח זר שאינו מתגורר בכלל בשטח תחת ריבונות המדינה ?. ראוי לציין שהמדינה לא התנגדה שהחולים מרצועת עזה , יעברו דרך שטחנו כדי לטוס למדינה בחו"ל כדי לקבל טיפול רפואי , אם מישהו חשב לקחת בחשבון את "המצור" עאלק , על רצועת עזה , כעילה למעורבות בג"צ.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שתי תשובות
  הירונימוס   31/08/18 08:39
מההתיחסות לנושא הטיפול בנשים החולות ניתן להתרשם כאילו הן באות לכאן להתרפא במערכת הבריאות הישראלית, ולא היא. הן באות לבתי חולים פלשתינאיים במזרח ירושלים וכל בקשתן היתה להתיר להן לעבור בתחומי מדינת כדי להגיע מעזה לירושלים ולא בקשה לטיפול רפואי. בעניין זכות העמידה אתה טועה, לכל אדם בעולם יש זכות לפנות לכל ערכאה משפטית במדינות אחרות. ברור ומובן מאליו כי אם אזרח זר (נגיד שוודי או תורכי) חושב שמדינת ישראל פועלת כלפיו שלא כחוק, הוא רשאי לפנות לערכאות בישראל ולבקש לתקן את העוול שנגרם לו לפי דעתו. כמו כן, כל אדם בעולם יכול להיות מועמד לדין בכל מדינה אחרת אן מישהו באותה מדינה אחרת סבור שהוא פעם שלא כדין. זה כל כך מובן מאליו עד כי אני מתפלא על שאלתך. ועל כל זאת, תושבי עזה אינם נתיני מדינת אויב אלא תושבי הרשות הפלשתינאית עמה יש לנו הסכמים שונים (הכוללים אגב גם הכרה הדדית) ותושבי הרשות הם אנשים הנתונים לשליטה ומרות כמעט מוחלטת של מדינת ישראל השולטת בכוח או בפועל בכל שטחי הרשות. על כן ברור ומובן מאליו שהם רשאים להתלונן, לפנות ולעתור לרשויות החוק של ישראל.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אתה רציני , הירונימוס ?
  שלמה המגיב   31/08/18 11:50
" תושבי עזה אינם נתינים של מדינת אויב..הם נתונים לשליטה ומרות של ישראל.."!! . הרי התנתקנו בהם ע"י חוק שחוקק בכנסת ב 16.2.2005 , הלא כן ? , יופי , הרי הם בעצמם דרשו שנצא משטחם ושנסיים את ריבונותנו שם ( כיבוש !) , אז גם נישא במחוייבות לתת שרות לאזרחיהם לכל החיים ? איזה הסכמים ברי תוקף יש לנו מולם , שהפרנו אותם ?, הם בעצמם לא טוענים שאנו מחוייבים להם באיזה אופן עפ"י "הסכמים" כולשהם ברי תוקף , הלא כן ? . הטענה היחידה שהם טוענים מול רשויות ישראל , זה על "המצור" , וכאן המדינה לא סירבה בכלל לאפשר לחולים לעבור בשטחה , אך אין לנו שום מחוייבות בחוק , או בנוהג , או באמת מידה מוסרית כולשהי , לאפשר לאזרח זר לשהות בארץ לצורך פרטי כולשהו שלו ( בריאות , חינוך , עסקים ועוד ) , בלי קשר בכלל באם השרות שניתן לו בארץ הינו פרטי ולא על חשבון המדינה. נו , הירונימוס , עפ"י תפיסתך , אז הנייה יכול לעתור בבג"צ , על כי ישראל לא בונה לו על חשבונה מספיק בתי חולים או בתי ספר , או לא מתקצבת לו את שכרם של כוחות הביטחון שלו , הלא כן ?. להבנתי , ולפי הערכים שלי , בג"צ נועד לתת "צדק" ולשמור על זכויותיהם של אזרחי המדינה , או\\ אילו הנתונים למרותה של הרשויות שלה , ולא לכל דיכפין , כי אחרת יש כאן כבר היבט ממש לא מוסרי בעליל , כלפי אזרחי המדינה , שמישהו קובע שיש להם "זכות עמידה" בבית הדין הגבוה "לצדק" שלנו , במידה שווה (!) ,לזכות העמידה שלכל אזרח זר אחר בעולם , וזה אבסורד מוחלט , ואני עוד נזהר בלשוני , הירונימוס. טוב , הירונימוס , סלח לי , אך אני לא "זורם" בכלל , עם "ייפות הנפש" הזו שלך , ולא בנינו כאן מדינה ואת הרשויות שלה , אלא כדי לשרת את אזרחיה , משלמי המיסים ולא כדי ליצור איזה "עולם חדש" לכל אזרחי כדור הארץ.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אני תמיד רציני
  הירונימוס   31/08/18 12:55
נתחיל בזכות העמידה, בין אם אתה "זורם" או "לא זורם" עם איזו יפות נפש אמיתית או מדומה, זכות העמידה חיה וקיימת ומי שקובע אותה הם חוקי מדינת ישראל. אז כרגע זהו המצב, מבחינתי זה בסדר אבל אם הציבור מתנגד אז שיפנו לחברי הכנסת שישנו את החוקים. רק תזכור שהזכות או החובה לתבוע ולהתבע במערכות שיפוט שונות בעולם אף היא מעוגנת היטב בכל החוקים, הן אלו המקומיים והן אלו הבינלאומיים ועל כן גם נתין זר יכול בהחלט לתבוע כאן לדין אזרח ישראלי או רשות ישראלית וכך לנו יש זכות עמידה בבתי משפט שונים בעולם. (רק אם תשים לב העותרים לבג"ץ בעניין זה היו הן החולות עצמן והן הארגונים הישראליים אל־מיזאן, רופאים לזכויות אדם, עדאלה וגישה, ככה שמבחינת זכות העמידה לא היתה כאן שום בעיה בכלל) באשר למעמדם של תושבי הרצועה - מבחינה פורמלית הם נתינים של הרשות הפלשתינאית אף אם הם חיים בשלטון דיקטטורי של החמאס. בנוסף, אנו שולטים שם בכל רישום האוכלוסין, מערכות המטבע, המים, החשמל וכמובן גם בכל מה ומי שנכנס או יוצא. לגבי מה אנחנו חייבים להם או לא חייבים להם, מלבד העניינים שבחוק, אני מפנה אותך שוב לקרוא את דבריהם של שופטי בית המשפט העליון של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אם אתה "רציני" ,אז אתייחס שוב
  שלמה המגיב   31/08/18 16:47
1) "זכות העמידה" בעתירות לבית המשפט העליון , ביושבו כבג"צ , אינה מוגדרת בכלל "בחוקי המדינה" , באשר בסעיף 15 לחוק יסוד השפיטה , שבו מוגדרות סמכויות בג"צ ,אין התייחסות כלל לעניין זה ( זכות העמידה) , ומדובר כאן בהרחבה פרשנית של שופטי בג"צ במשך השנים ואינה מעוגנת בכלל במפורש בחוק. וגם מידת "האקטביזם השיפוטי" של בג"צ , הינו פרשנות ואינו מוגדר באופן ממוקד בחוק. לא מן הנמנע , שבהמשך השנים ,אולי אפילו בקרוב מאד , תתהפך מגמה פרשנית זו , בהעדר הגדרה ממוקדת בחוק. נ.ב. ראוי לציין בעניין זה שישנה מחלוקת משמעותית בין בכירי המשפטנים , על מידת "הרחבת הפרשנות" שלקח לעצמו בג"צ במשך השנים , כולל השגותיו של פרופסור פרידמן ועוד משפטנים בכירים. 2) יש הבדל מהותי בין הזכות "לתבוע ולהיתבע" בבתי משפט ישראלים , ובין עתירה לבית המשפט העליון בשבתו כבג"צ (!!) , ולדרוש "זכויות" מרשויות המדינה , שאינך שלך בכלל ואינך מתגורר בה , הלא כן ?. האם אתה מדמיין סיטואציה שבה אזרח ישראלי עותר לבית המשפט העליון בארה"ב , כדי לחייב את רשויות ארצות הברית לתת לו ויזה , לאחר שסורב ? הרי כל פקיד דרג ז בשגרירות ,יכול לסרב לתת לאזרח ישראלי ויזת כניסה לארה"ב , בלי נימוק בכלל , ואצלינו יכול בג"צ לחייב את שר הפנים , לאפשר כניסה ושהות של אזרח זר , על פי עתירה כנגד שר הפנים של האזרח הזר , או לדרוש ממנו נימוק להחלטתו וזה כבר לא נאורות , דמוקרטיה או ליברליות , אלא מעורבות רשות שופטת ברשות מבצעת באופן בלתי סביר בעליל , וטרוף מערכות בלתי הגיוני לטעמי , שפוגע בתיפקוד רשויות המדינה , מול אזרחיה שלה וזה חבל מאד. 3)לטעמי , גגם הרחבת זכות העמידה לאירגונים ישראלים , בעתירות כלליות , או כמייצגות אזרח זר , או אירגון זר , הינה בלתי מקובלת בכלל , ואינה מתבססת בכלל על "הוראות החוק" , אלא פרשנות שהורחבה במשך השנים , ואינה תורמת כלום לאזרחי המדינה , ואף מזיקה להם , באשר "סותמת" את בג"צ , וגורמת בעקיפין עינוי דין לאזרחים ישראלים שעותרים לבג"צ בגין הפרת זכויותיהם , וזה חבל מאד. 4)תושבי עזה "בחרו" בחמאס , ואינם "חיים בשילטון דיקטטורי" , וגם אם חלק גדול מתוכם , מתחרט על תמיכתו בחמאס , אין זה מענייננו בכלל ואין זה נימוק ראוי לאפשר לכל זר שאין אצלו דמוקרטיה , למצא מזור בבג"צ שלנו , וזה טיעון הזוי לחלוטין , שאפילו בג"צ לא השתמש בו מעולם , עד כמה שאני זוכר. 5)איננו "שולטים" בכלל ברישום האוכלוסין שלהם ( וואלה , השב"כ היה "מת" שזה יקרה ), וגם "שליטתנו" כביכול במערכות המטבע , המים והחשמל , נובעת מרצונם שלהם כדי לתפקד , והם רשאים להינתק מהם בכל עת ואנו אפילו נשמח מאד על כך , כי זו היתה המטרה בחוק ההינתקות מגוש קטיף שחוקק בכנסת . נו , ואם אנו "שולטים" כיום במערכת אספקת הגז לירדן , לדוגמא , אז זה יכול להוות נימוק ראוי של אזרח ירדני לעתור לבג"צ שלנו , בדרישת "זכויות" מרשויות מדינת ישראל ? .וואלה , נימוק מעניין , הרונימוס. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
דילמה קטנה מאד
  הירונימוס   1/09/18 14:09
מחד עומדים שופטי בית המשפט העליון של מדינת ישראל וקובעים שיש לעותרים הללו זכות עמידה, ומאידך עומד טוקבקיסט חשוב אשר בשצף מילים ובנפנופי ידיים נמרצים, מנסה לטעון את ההפך. אז לי אין קושי להכריע מי צודק
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אז אפטור אותך "מהדילמה" ,
  שלמה המגיב   1/09/18 15:51
אתה צודק בהחלט וזו גישה חדשה שלך ובכלל לא רעה , "להצדיק" מראש כל החלטה של בג"צ , כי אילו "כללי המשחק" ואני "איתך" וזה בסדר , וזה גם יפטור אותך , מלטעון טיעונים לנמק עמדתך , כאשר בחלקם אינם נכונים עובדתית ("לא באו לקבל טיפול בישראל" ) , או מגוחכים ( " תושבי עזה אינם נתינים של מדינת אויב " , הם סתם צולפים בחיילינו כי הם במטווח חוקי והם סתם מבעירים את שדותינו , כי זה הזדהות עם בר כוכבא בלג בעומר , והם סתם שמים מטענים על גדר הגבול כדי לשמור על גבולם ), ובחלקם מוזרים ( "יש לנו הסכמים עימם " , עם שילטון בעזה ?) , ובחלקם נתונים לויכוח ופרשנות ( "זכות שמעוגנת בכל החוקים" ) . ואולי אף יפטור אותך מלהתנשא על בר פלוגתא שלך ( "שצף מילים ובנפנופי ידיים נמרצים "), כאשר אין לך תשובות ראויות להשגותיו . תהיה לי בריא , הירונימוס.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
והנה דבר השופטים
  הירונימוס   31/08/18 09:43
"המדינה לא מתבקשת להעניק טיפול רפואי לעותרות. המדינה לא מתבקשת לממן את הטיפול הרפואי בעותרות. המדינה לא מתבקשת למצוא עבור העותרות מקום לקבלת טיפול רפואי. המדינה לא מתבקשת לפעול להצלת חייהן של העותרות. המדינה לא מתבקשת לאפשר לאדם ממנו קיים סיכון ביטחוני להיכנס לארץ. המדינה מתבקשת אך ורק לא למנוע מהעותרות לקבל טיפול רפואי, בבית חולים פלסטיני, על חשבון הרשות הפלסטינית, במקום בו מטופלים חולים פלסטינים מכל שטחי איו"ש... משמעה להמית אשה, פשוטו כמשמעו, בשל עוון אחיה / בעלה / בנה בניגוד לכלל היהודי הבסיסי 'כִּי אִם אִישׁ בעונו יָמוּת...' (ירמיהו ל"א, כ"ט)".
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ואגב
  הירונימוס   31/08/18 10:16
מוסטפה דיראני שנחטף לישראל כאמצעי לחץ לשחרור רון ארד עתר פעמים רבות לבגץ באשר לעניינים שונים הקשורים למעצרו ולחקירתו. כך שאם שאלת על זכות העמידה של אזרח לבנוני אז קבלת תשובה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
זה שונה , הירונימוס
  שלמה המגיב   31/08/18 11:13
גם "זכותו" של דיראני לעתור לבג"צ בענייני מעצרו והשימוש בכח נגדו , עוררה אז ביקורת נוקבת , אך חייבים לציין שכאן הוא היה נתון פיזית במשמורת בתוך שטח ישראל ולא ביוזמתו , והגיוני שיעתור לגופים "הישראלים" שמקפחים את זכותו להיות חופשי , לטעמו. דוקא בעניין זה , אני לא הסכמתי עם זכות העמידה למסתננים מאפריקה , שעתרו נגד גירושם , לאחר שהם נכנסו לארץ באופן לא חוקי ובניגוד גמור לחוק הכניסה לישראל , שזו עבירה בפני עצמה של שלוש שנות מאסר ,אבל בג"צ מתייחס אליהם כאל נתונים למרות רשויות ישראליות לאחר הסתננותם , ופה יש איזה קמצוץ של הגיון, מה שלא ניתן לומר על אזרח זר , שאינו בריבונות ישראל בכלל , שדורש "זכויות" שלא מעוגנות בשום חוק ישראלי או בינלאומי , במדינה שאינה שלו והוא אינו אפילו מתגורר או נמצא בה פיזית.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
ככה זה, שהאויב נהפך לאהוב
  בחלק רב מהשמאלנים   31/08/18 07:25
וחבל מאוד שאין לכם קצת יותר חמלה על העם שלכם עצמכם ובשרכם
כתוב תגובה ל- בחלק רב מהשמאלנים
5
ללא מילים - השופט פוגלמן
  yust   31/08/18 16:30
ויקיפדיה: פוגלמן נולד בתל אביב ושירת בנח"ל. ב-1979 סיים את לימודיו בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, ב-1980 הוסמך כעורך דין, וב-1982 החל לעבוד בפרקליטות המדינה – תחילה במחלקה הפלילית, ומאוחר יותר במחלקת הבג"צים, שבראשה עמד החל מ-1995. בשנת 1985 סיים לימודי מוסמך למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. בשנת 1990 סיים לימודי מוסמך במנהל ציבורי באוניברסיטת הרווארד בארצות הברית.(מי מימן את התואר בהרווארד ? לרוב, זו הקרן לישראל החדשה) פסיקות בולטות בשנת 2009 ביטל את האיסור הגורף שהוטל על פלסטינים מלנהוג בכביש 443. בפרשת סרן ר', שבה הגיש סרן ר' תביעת לשון הרע נגד העיתונאית אילנה דיין והתוכנית "עובדה", קבע כי לא פגעה בשמו הטוב של סרן ר'. פוגלמן קבע את עקרון האחריות העיתונאית, ופסק שדיין עמדה ברף הדרוש. באוקטובר 2014 כתב את דעת הרוב בפסק הדין שביטל את תיקון מס' 4 לחוק למניעת הסתננות (עבירות ושיפוט) והורה על סגירת מתקן חולות. בעקבות החלטת פוגלמן להוציא צו מניעה זמני על הריסת בתי מחבלים באוקטובר 2015, כתב חבר הכנסת מוטי יוגב כי הוא "שם את עצמו בצד של האויב"
כתוב תגובה ל- yust
6
מה עניין מחט לתחת?
  אלטע קאקער   3/09/18 01:33
אם את צריכה ללקט מן היקב ומן הגורן שבויים ונעדרים מארבעת העשורים האחרונים כנראה שאפילו את יודעת שהטיעון שלך חלש. מה יעזרו החמא״סניקים לרון ארד או גיא חבר? ואם כבר עוסקים בהכחשת אנטישמיות - חביבתי, בתור אוהדת ניאו-נאצים מושבעת (ע״ע שטראכה) מוזר שתתמקדי דווקא במה שאת עושה מדי יום.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
7
נקווה מאוד ששר הביטחון
  יקרא את המאמר המד   4/09/18 07:17
כל כך. כל הרמטכלים שצוינו בכתבה התגלה קלונם ברבים. צריך אחד שהיטבה הכותבת לתאר "אחד משלנו" שרוצה בטובת עם ישראל ולא הגויים
כתוב תגובה ל- יקרא את המאמר המד
גם כל שופטי ישראל חייבים לקרוא
  לא רק שר הבטחון   4/09/18 18:58
מאמר אדיר זה.
כתוב תגובה ל- לא רק שר הבטחון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il