|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לפרופ' טליה אינהורן
מאת: איתן קלינסקי  |  03/10/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן, תומך בפסילת יעל אמיתי?
  ה.א   3/10/18 13:14
איתן , האם אתה תומך בפסילת הפרופסור יעל אמיתי על ידי שר המדע?, למה מאחר שאתה מחבר בין אמירות ממרידות לכאורה ובין מינוי לתפקידים ציבוריים, אני מסיק שאתה, בניגוד לרוב הציבור, תומך בעמדתו של שר המדע אקוניס כאשר פסל את מועמדותה של פרופסור יעל אמיתי לתפקיד נציגת מדינת ישראל לקרן המשותפת ישראל - גרמניה, עקב חתימה על עצומה ממרידה לכאורה בעבר. אני מאד מתפלא על כך, כי רבים מאד בציבור גינו את השר על החלטתו, ולכן אני מאמין שבקרב אנשיך אתה מאד מאד חריג. בוא אני אגיד לך את דעתי, בראש ובראשונה חייבים להיות הוגנים ולפעול לשני הכיוונים באותו אופן, אם פוסלים "ממרידים" אז פוסלים, אם לא פוסלים אז לא פוסלים. לגופו של עניין מדובר במחלה שגם הימין חולה בה וגם השמאל חולה בה והיא חוסר הגבולות של השיח. שתי הנשים התבטאו בקיצוניות לפני למעלה מ 10 שנים, הן חתמו על עצומות רחבות היקף לאור אירועים נקודתיים שקרו, יתרה מכך, אני סבור ששתיהן ראויות ל"מחילה" על העצומות שחתמו עליהן בעבר ואין זה נכון שעצומות אלה יעיבו על עתידן וימנעו מהחברה בישראל מלהנות מהשרות שהגברות האיכותיות האלה יכולות לתת לציבור. אפשרות אחרת היא ששר המדע או אתה איתן, מבקשים לפסול על פי דעות פוליטיות ולא על פי התבטאויות ממרידות לכאורה, אפשרות כזו איננה מתקבלת כלל על הדעת כי כאן זה לא המקום למכור כזו סחורה באושה. פשוט אין כאן קונים לזבל כזה.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א לא הבין את ההבדלים
  ש..   3/10/18 18:26
שר המדע פסל מדענית לוועדה שעיסוקה הוא מדעי טהור, כי אותה מדענית חתמה על עצומה , המקשת להיענות לבקשת חיילים לשרת בתחום הקו הירוק. השר יריב מבקש שימנו מדענית מאד מוערכת לוועדה שתחום עיסוקה המלצה על מינויים לתפקידים מכריעים בזירה המדינית. המומלצת חתמה על עצומה הקוראת לא לשתף פעולה עם החלטת ממשלה נבחרת. הבנת את ההבדל מר ה.א ????!!!!
כתוב תגובה ל- ש..
מכזב או מבלף?
  ה.א   3/10/18 20:12
תוכן העצומה עליה חתמה יעל אמיתי הוא "אנו, חברי סגל האוניברסיטאות, מביעים בזאת את תמיכתנו והערכתנו לסטודנטים והמרצים המסרבים לשרת כחיילים בשטחים הכבושים... אנו קוראים לקהילת האוניברסיטה לתמוך בסרבנים!" (הציטוט הוא ממאמר בנושא שפרסם שר המדע) כלומר שמדובר אשכרה בהסתה ישירה להפרת פקודה, והסתה ישירה לגורמים רבים לתמיכה בהפרת פקודה, שהיא חמורה שבעתיים מהעצומה עליה חתמה איינהורן הטוענת שההתנתקות היא "פשע לאומי ופשע נגד האנושות" (ציטוט מדברי איתן לעיל). העצומה עליה חתומה איינהורן טוענת לפשע אשר מי שיכול להחליט בו הוא אך ורק בית המשפט, ואילו העצומה עליה חתצה אמיתי איננה צריכה בתי משםט - היא גם התליינית ומורה לחיילים ישירות לסרב פקדודה!!!!!. ואז עולה שאלת מינוי לתפקידים ציבוריים, תפקידים בהם המועמדים אמורים להיות שליחיה של המדינה ונציגיה של המדינה בארץ ובחו"ל - ובכך הם חדלים (בכובע של תפקידם הציבורי) לשרת את האקדמיה הם חדלים לשרת בתפקידיהם החינוכיים, ואז עולה לדיון שאלת התבטאויות חריגות והדילמה היא לגיטימית, בשני המקרים לדעתי היא לא רלוונטית כי להתבטאויות האלה יש זקן עד הבירכיים. אגב מדוע כינה המגיב את ההסתה הקיצונית בעצומה עליה חתמה אמיתי כאילו היא "....המקשת להיענות לבקשת חיילים לשרת בתחום הקו הירוק..." כי הוא ידע שאם יכתוב את האמת כל הבלון שלו יתפוצץ.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מכזב ומשקר!!!!!!!!!!!!!
  לא לשקר   3/10/18 22:04
יש הבדל בין עצומה של פניה לממשלת ישראל לאפשר לחיילים לשרת אך ורק בתחום הקו הירוק ובין דרישה של של פרופסור טליה אינהורן לא לשתף פעולה עם הוראות של מפקדים במשטרה ובצבא , הממלאים הוראות דרג מדיני . ה.א , אץה משקר ביודעין. לא היתה פניה לחיילים לסרב בעצומה עליה חתמה מדענית שנפסלה על ידי שר המדע. היתה פניה לממשלת ישראל לאפשר להם לשרת בתחומי הקו הירוק. הדרישה של פרופסור טליה אינהורן , הגם שמדובר במדענית מהשורה הראשונה , פנייתה לחיילים לא לשתף פעולה זוקריאה לסירוב.
כתוב תגובה ל- לא לשקר
המגיב משמאל, אתה שיכור????????
  ה.א   4/10/18 05:37
"אנו, חברי סגל האוניברסיטאות, מביעים בזאת את תמיכתנו והערכתנו לסטודנטים והמרצים המסרבים לשרת כחיילים בשטחים הכבושים... אנו קוראים לקהילת האוניברסיטה לתמוך בסרבנים!" (הציטוט הוא ממאמר בנושא שפרסם שר המדע)
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א החליט להשתכר
  לא לשכרות   4/10/18 12:20
זכותו של שר המדע לקבוע שפניה לממשלה (לא לאוניברסטאות!!!!!!!) להעינות לבקשת חיילים שמטעמי מצפון מבקשים לא לשרת בשטחים, שלדעתם הם כבושים, זו קריאה לסירוב. פרופסור טליה אינהורן פנתה לחיילים ולשוטרים לא למלא אחרי החלטה של ממשלה נבחרת שהורדה למשטרה ולצבא. מר ה.א , אם את הרוצה להשתכר , עשה זאת בעצמך.
כתוב תגובה ל- לא לשכרות
now I understand why you...
  ה.א   4/10/18 15:12
Now I understand why you lost your empire. מספרים שאם רוצים לעצבן איזה בריטי אז אומרים לו "עכשיו מובן לי למה איבדתם את האימפריה" ואת זאת אני אומר לשמאל בישראל ובעולם. אם זו הרמה שלכם אינכם ראויים, אינכם ראויים באורח קיצוני. ולכן אין פלא שכמעט כל שלטונות השמאל בעולם נעלמו, והיכן שלא נעלמו, הם אולי חוגגים את אחד במאי אך הם איבדו לחלוטין את התורה והפכו להיות ימין הרבה יותר מהימין. (הקיבוצים בארץ, רוסיה, שאר מדינות הגוש המזרחי, סין, ועוד ועוד ועוד) מצורף הקישור לעצומה עליה חתומה יעל אמיתי, העצומה קוראת לסרבנות וקוראת אף לסייע לסרבנים. העצומה לא פונה כלל לממשלה על מנת שתתחשב באנשים שלא מתאים להם לשרת בשטחים, הטענה הזו מצוצה מן האצבע הקטנה של הרגל. ישפטו הקוראים בעצמם. וכפי שאמר כבר שלמה הקריאה הזו של אימתי וכמה מאות מהקולגות באקדמיה, וקריאתו של איתן לסרבנות בגבול הדרום הן קריאות לסרבנות בתפקידי לוחמה, ולחלוטין לא בתפקידי שיטור כפי שהיה בהתנתקות. (ואף כך הדברים שיוחסו לאיינהורן רחוקים מלהיות מקובלים עלי, על אחת כמה וכמה וכמה הדברים המיוחסים לאמיתי)
כתוב תגובה ל- ה.א
vה.א אתה גאון !!!
  ה.א אתה גאון !   4/10/18 19:52
אין כמו ה.א. השמאל בעולם בירידה , כי מדענית אחת פנתה עם מדענים נוספים לממשלת ישראל לאפשר לחיילים לא לשרת בשטחים הכבושים. השמאל נפל כי מדענית שיריב לוין הציע לתפקיד מאד משמעותי ביקשה משוטרים וחיילים לא לשתף פעולה עם החלטות ממשלה. ה.א , אתה גאון 1
כתוב תגובה ל- ה.א אתה גאון !
הוא למד מאיתן לכזב :
  מגיב ותיק   3/10/18 23:49
פרופ' אמיתי לא נפסלה על סמך עמדותיה או דעותיה אלא על סמך מעשיה

קריאה לסרבנות אינה שימוש לגיטימי בחופש הביטוי אלא עבירה על חוק העונשין הישראלי.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מכזב
  מר. דני   4/10/18 11:17
מגיב ותיק מכזב וגם ה.א שר המדע פסל מדענית שחתמה על עצומה הפונה לממשלה , שתענה בחיוב לבקשת חיילים המבקשים לשרת בתחומי הקו הירוק. טליה איינהורן חתמה על עצומה המופנית לחיילים ולשוטרים לא לשתף פעולה עם מה שדורשת ממשלה נבחרת, ולסרב למלא את החלטותיה.
כתוב תגובה ל- מר. דני
מסכן, פשוט רחמים.
  ה.א   4/10/18 16:15
כתוב תגובה ל- ה.א
2
השמאל הצבוע: לסכל לאומיים.
  למנות חסרי דעת?   3/10/18 13:52
כתוב תגובה ל- למנות חסרי דעת?
3
ושוב הצביעות בנוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   3/10/18 14:18
קלינסקי לא אוהב "שקוראים לצה"ל לסרב פקודה" ,והוא רואה בקריאה כזו של המדענית ( קריאתה בעבר לחיילי צה"ל ,לסרב לפנות ישובים בשטחים ) , כמעשה פסול ושלילי , ומאפיין אישיות שלא מתאימה לשבת בועדה ציבורית , לבדיקת מועמדים לתפקידים בכירים במדינה. וואלה , מעניין מאד "הזיגזוג" הזה בדעתו של קלינסקי בנושא "קריאה לסרוב פקודה לצה"ל " , כאשר במאמרו לפני מספר חודשים שדן בהתנהלות צה"ל מול השתוללות הפלסטינאים בגבול עזה , ונסיונם לעבור את גבולנו "ולעלות על ירושלים" ולשרוף את שדותינו ולצלוף בחיילינו , קרא קלינסקי לחיילי צה"ל לסרב פקודה , אם ידרשו מהם מפקדיהם לירות בפלסטינאים המשתוללים , המנסים לחצות את גבולנו ! . אתם הבנתם מתי ראוי "לקרוא לחיילי צה"ל לסרב פקודה " ומתי זה פסול ושלילי בעיניו ? . טוב ,מבחינתו , "הסכנה הביטחונית " של ההתנחלויות , מצדיקה התערבות של צה"ל לפינויים ולכן אסור לקרוא להם "לסרב פקודה" בפינויים , ואילו בנסיונם של הפלסטינאים לעבור את גבולנו , אין בכלל שום "סכנה ביטחונית" לתושבי הישובים בעוטף עזה , ולכן כאן חושב קלינסקי שראוי לקרוא לחיילי צה"ל לסרב פקודה ולא להשתמש בנשקם כדי לעצור את המסתננים העויינים הללו. איזו צביעות וגניבת דעת ! נו , קלינסקי מתנגד "לקריאה לצה"ל לסרב פקודות " , עאלק. טוב , הרי אליבא דקלינסקי , צה"ל נועד לפנות ישובים יהודים ( ישובים ערבים אסור לו לפנות !) ולא לבלום פלישות עויינות את גבולנו , ומשום כך , הוא מתייחס באופן חיובי לסרוב במקרה אחד ובאופן שלילי במקרה אחר , ממש עקבי הקלינסקי הזה שלא אוהב את "אלימות" צה"ל כנגד הפלסטינאים הפולשים לשטחנו , אך מחבב את "אלימות" צה"ל נגד המתיישבים בישובים שמפונים על ידו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יח' ההבדל הקטן
  לשלמה המטעה   3/10/18 18:53
שלמה המגיב , המדענית המוצעת על ידי יריב לוין דרשה לסרב להחלטה של ממשלת נבחרת.
כתוב תגובה ל- לשלמה המטעה
מי כאן "המטעה" , מגיב יקר ?
  שלמה המגיב   3/10/18 19:30
נו , האם קלינסקי לא דרש\קרא לחיילי צה"ל לסרב פקודה\הוראה\החלטה של הדרג המדיני ( " ממשלה נבחרת" ) , לבלום את התקרבות העויינת של הפלשתינאים לגדר הגבול "בכל מחיר" ? , הרי החיילים קיבלו פקודה חוקית להשתמש בנשקם בירי סלקטיבי כדי למנוע את ההשתוללות ונסיון הפלישה הזה את גבולנו , וזו הוראה של שר הביטחון\קבינט של "ממשלה נבחרת" , הלא כן ?. דרך אגב , השימוש בצה"ל לשמור על גבולנו , אמור להיות הרבה יותר הגיוני וטבעי , מאשר השימוש בו לפינוי אזרחים מביתם , הלא כן ? , אז ניתן באופן "פילוסופי" לומר שדוקא קריאתה של המדענית הזו לחיילי צה"ל לסרב לפקודת פינוי המתיישבים , היתה פחות חמורה במובן זה , מאשר קריאה כזו מצידו של קלינסקי. נ.ב. בא לא נהיה תמימים אדוני המגיב , הסגנון הזה של קריאה לסרוב פקודה לחיילי צה"ל , ננקט ע"י שני הצדדים של המפה האידיאולוגית\פוליטית , וכל צד נוקט בה , עפ"י מה שמפריע\עוזר לסדר היום שלו , אך לפחות שמי נוקט בדרך זו ,שלא יהיה צבוע , ולא יטיף לאחרים באותו עניין והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב שמכזב
  לשלמה המגיב שמכזב   4/10/18 17:43
לשלמה המגיב, איפה ראית שאיתן קרא לסרבנות ?! איפה ?! הבא ראייה אחת לקריאתו לסרבנות. הפניה של המדענית שהוצגה על ידי יריב לוין לתפקיד ממלכתי היא פסולה , כי היא קראה לשוטרים ולחיילים לא לשתף פעולה עם החלטה של ממשלה שהורדה לחיילים ולשוטרים. לא היתה הצדקה לפנייה לממשלה של מדענית להיענות לבקשת חיילים לא לשרת בשטחים, אבל לא היתה הצדקה לפסול אותה לתפקיד מדעי ידי שר המדע לתפקיד מדעי
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב שמכזב
והנה "ראייה" לקריאה לסרבנות
  שלמה המגיב   4/10/18 19:47
אני "מכזב" , אדוני המגיב ? אולי תבדוק ותעשה "שיעורי בית " לפני שתאשים כך אנשים ? . ובכן אדוני המגיב , במאמרו של קלינסקי מתאריך 17.6.18 , באתר זה , בכותרת "לא יורים על אזרחים" , הביע קלינסקי התנגדות וביקורת על ההוראה שניתנה לצה"ל , לירות באופן סלקטיבי אש חיה ע"י צלפים , לכיוון הפורעים הפלשתינאים שמנסים לפרוץ את גדר המערכת לכיוון שטחנו , והגדיר אותם "מפגינים" תמימים ,למרות שכבר בשלב זה ראה כל העם את המראות בטלויזיה , על איזה "מפגינים תמימים" מדובר כאן. קלינסקי במאמרו זה אמר ואני מצטט: " אני פונה לחיילי צה"ל לומר לא , אם יקבלו פקודות לירות לעברם של המפגינים..זו פקודה לא חוקית בעליל ואין לבצעה.." . וגם בסוף המאמר ציין במפורש , ואני מצטט: " חובה לומר לא , לפקודה לירות במפגינים" . נו , האם זו לא קריאה לסרבנות לחיילי צה"ל ? ולא רק זאת , זה גם עבירה פלילית ברורה של קלינסקי , עפ"י סעיפים 109 , 110 לחוק העונשין ( שדינן מאסר שנה עד שבע שנים בהתאם לנסיבות המעשה ) שדנים בהסתה להשתמטות ובהסתה לאי ציות של אדם המשרת בכוח מזויין של צה"ל. נ.ב. ראוי לציין שקלינסקי אינו משפטן וגם החוצפה שלו להכריז בפסקנות מה " לא חוקי בעליל " ומה כן חוקי לטעמו , ומה תואם את החוק הבינלאומי ומה לא , ( ברבים במאמריו כנגד התנהלות צה"ל מול הפלשתינאים וכנגד החלטות ממשלת ישראל בנושא השטחים ) , הינה כשלעצמה מגלומניות רדודה ופופוליסטית , שאינה מבוססת בכלל על הוראות החוק ועל פסקי דין בנושאים דומים מהעבר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הקישור הבא לא נועד לחסידי איתן
  ה.א   4/10/18 21:13
הקישור לעצומה עליה חתומה יעל אמיתי - קריאה מובהקת לסרבנות וקריאה לסיוע לסרבנים פלא שמערכת החינוך מוציאה באלה אידיוטים שאינם מסוגלים לקרוא ולהבין שתי שורות.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א ממשיך לשקר.
  ה.א ממשיך לשקר   5/10/18 09:33
ה.א אתה הבאת קישור ???? הקישור היחידי שתמצא זו פנייה של מרצים באונברסיטאות לממשלת ישראל להיענות לבקשת חיילים לא לשרת בשטחים הכבושים. ה.א , השר לווין המליץ על מדענית, שדרשה משוטרים ומחיילים לא לשתף פעולה עם הוראה של ממשלה.
כתוב תגובה ל- ה.א ממשיך לשקר
תגיד אתה עיוור? חמור? דפוק?
  ה.א   5/10/18 15:01
כתוב תגובה ל- ה.א
שלמה המגיב תבע את איתן לדין
  לתבוע לדין פלילי   4/10/18 22:35
שלמה המגיב תתבע את איתן קלינסקי לדין פלילי על פי הסעיפים שציינת, כי הוא ביקש ממשלת ישראל להורות לא לירות על המפגינים בעזה . שלמה המגיב , פנה ליועץ המשפטי לממשלה ותסביר לו , שישנם סעיפים המחייבים להעמיד את איתן קלינסקי לדין , כי הוא מבקש מהמשלה להורות מיידית לא לירות על המפגינים.. שלמה המגיב, תעשה משהו למען המולדת ! יריב לווין מציע לוועדה ממשלתית מדענית מוכשרת שדרשה מחיילים ושוטרים לא לשתף פעולה עם הוראות שנתנה ממשלה חוקית לצבא ולמשטרה. אתה שלמה המגיב חייב למלא את חובתך ולדרוש להעמיד את איתן לדין על פי הסעיפים שציינת, למרות שאינו מועמד לשום וועדה ממשלתית.
כתוב תגובה ל- לתבוע לדין פלילי
קלינסקי "ביקש מהממשלה",מגיבי?
  שלמה המגיב   5/10/18 09:38
קלינסקי לא "ביקש" מאף אחד כלום ,ולא "פנה לממשלת ישראל " , ואל תטעה כאן את הקוראים ואל תעשה עליהם מניפולציות ,באשר הוא "פנה לחיילי צה"ל " ולא "לממשלת ישראל" , וזה יסוד בסיסי בעבירות ההסתה לאי ציות , והוא לא "ביקש" ,אלא הסית המפורש את החיילים "שאין לבצע ירי" וכי עליהם "לומר לא ,לפקודה כזו" . בנוסף לכך ,אין שום קשר "למועמדות למשרה ציבורית" ,כן או לא ,של מי שחשוד בעבירה פלילית , וכל אדם , כולל קלינסקי "הקדוש" ,לא פטור מאחריות פלילית . נ.ב. אני אישית לא "מתלהב" מחקירה פלילית , ובודאי מכתבי אישום בעבירה זו כנגד אזרחים , אלא אם יש ממשות קרובה לודאי ,שהסתה כזו תשפיע על האובייקט המוסת , אך ציינתי את עובדת היות מעשי ההסתה הללו לסרבנות ( מצד כל הצדדים האידיאולוגים\פוליטיים ) , כמשיקה לביצוע עבירה פלילית ,כדי שגם קלינסקי "ומתלהביו" , יתחילו "להירגע" מלהצדיק את התנהלותו בנושא זה ובמיוחד את הצביעות הזו שבה הוא נוהג בסיטואציות השונות , העומדות על הפרק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שמאל מצחיק
  ה.א   5/10/18 10:29
(1) כאשר המגיב משמאל מעוות את קריאתו הברורה של איתן לסירוב פקודה, הוא מודה בפועל שדברי איתן כהווייתים הם פסולים מהשורש (2) טיפול פלילי בנושאים אשר בהם היבטים של חופש ביטוי הוא פרובלמטי, וברור שליועץ המשפטי לממשלה יש בו שיקל דעת מאד רחב, אחד השיקולים לדעתי הוא האם הטיפול הפלילי ייתן במה לאותם אנשים עם לשון משוחררת, ואז שכרו של הטיפול הפלילי ייצא בהפסדו. לו אני הייתי קיצוני כמו איתן הייתי משתוקק ששוטרים יתדפקו על דלתי, כי אז מקהל של ה.א, שלמה המגיב (שעל פי הערותיו כאן, הוא ודאי זכאי לתואר "שלמה המגניב") ועוד כמה בודדים אחרים, איתן יקבל פתאום במה של חדשות ערוץ 2, ובשיקול הרווח וההפסד של היבטי ההמרדה לכאורה, ומתוך ידיעה במקביל שבתי המשפט ימתחו את חופש הביטוי עד מעבר לכל גבול סביר, ניתנת עדיפות לחלופה המאפשרת לקיצונים משני הצדדים לברבר. כמובן זה הימור מסוכן כי הוא עלול להעלות אותנו על מדרון חלקלק, ומי יודע אם נבחין בהחלקה די זמן לפני התהום. יש הטוענים שאנו כבר על סף התהום, השמאלנים טוענים על ההתבטאויות של הימין, והימין על ההתטאויות של השמאל - וכנראה כל עוד כל צד מאשים רק את הצד שכנגד, אנו ככל הנראה עדיין רחוקים מהתהום וכנראה שבאמת צריך לתת לקיצונים להמשיך לברבר.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
הצעה פסולה של השר יריב לוין
  מתן. ש   3/10/18 15:29
מדענית בכירה בעלת כישורים מדעיים מרשימים מתמנה לוועדה, שתפקידה לבדוק, האם נפל רבב במינויים של בכירים כמו רמטכ"ל, מפכ"ל ועוד. אך למדענית המוערכת יש משנה פוליטית , שהיא מצהירה עליה בגלוי - "לא לשתף פעולה עם הוראה לפנות יישוב , כי זה פשע לאומי ופשע נגד האנושות". על אותו גילוי דעת חתם גם פרופסור מאד מוערך, אביו ז"ל של בנימין נתניהו. רק לאבא ז"ל לא היה תפקיד ביצועי בחייו האקדמיים. ועתה מדובר באדם שצריך לאשר טו לפסול מינוי של בכירים והמשנה הפוליטית שלה מתירה סירוב למלא פקודה.
כתוב תגובה ל- מתן. ש
5
להקים מדינה סטרילית מיהודים
  ב,ל   3/10/18 15:54
הנאצים ביקשו שגרמניה תהיה סטרילית מיהודים וכך גם קלינסקי וחבר מרעיו רוצים להקים מדינה ערבית שתהיה סטרילית מיהודים ולשם כך ישקר ירמה ולא יבחל בשום שקר כידוע יהודה ושומרון לפי החוק הבינלאומי אינם שטח כבוש מפני שלאף מדינה בעולם אין ריבונות ולא היית ריבנות ביהודה ושומרון ישראל כבשה את השטח מירדן שבעצמה היתה הכובשת שם בנוסף לכך מעולם לא היה ואין עם פלשתיני אלה אוסף מהגרי עבודה ערבים שהגיעו לארץ כמו שמגעים היום לאירופה ערבים מוכי רעב ואסונות ממדינות הסביבה העלובות אבל השקרן העלוב ששנאתו לעם הנבחר מוציאה אותו מדעתו עד כדי חיקוי ואימוץ של רעיונות נאצים
כתוב תגובה ל- ב,ל
ב.ל בעברית וחברו הפנאט בערבית
  ש"ס   3/10/18 18:16
ב.ל בעברית והחבר שלו, הפנאט מהמסגד בעזה או בחברון, המגיב בערבית הם המסכנים את חיי שני העמים החיים כאן. ב.ל בעברית והחבר שלו הפאנט בערבית נועלים את התקווה לחיים על בריח ומסגר
כתוב תגובה ל- ש"ס
6
טחיה אינהורן מסוכנת
  נדב..   3/10/18 15:58
מי שהחליטה לא לשתף פעולה עם החלטה של ממשלת ישראל, ורואה בהחלטה פשע לאומי ופשע נגד האנושות היא עכשיו בקתה הפרמידה שיקבע האם הרמטכ"ל הור ראוי או לא, האם המפכ"ל ראוי או לא.
כתוב תגובה ל- נדב..
7
הקשקוש הסטנדרטי
  מגיב ותיק   3/10/18 19:12
חבל"ז
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מכיב ותיק - חבל"ז
  שירותי הביטחון   5/10/18 10:20
חבל"ז, אהל כמו אדיוט על כל מאמר של איתן המגיב הזה מגיב. הוא יודע למשל שהמגיב ה.א זה אפרים הלפרין. המגיב בוותיק הוא סתם אדם מבוזבז באתר מאד לא נחשב , במקום שינצלו את "כשרונותיו" לשירותי הביטחון מבזבזים אותם תגובות לבלוגר לא נחשב באתר לא נחשב. באמת בזבוז זמן. באמת חבל"ז, באמת חבל על הזמן.
כתוב תגובה ל- שירותי הביטחון
8
שלמה המגיב תבע את איתן לדין
  לשלמה המגיב הטיפש   5/10/18 09:47
שלמה המגיב, אתה חייב על פי הסעיפים שציינת לתבוע את איתן לדין. לא ייתכן ,שהיועץ המשפטי נרדם ולא תובע את איתן קלינסקי לדין על הסתה לסרבנות. אתה בדיוק כמו המגיב א.ה או ה.א בשם אפרים הלפרין, שיודע שיש סעיפים שמאפשרים לתבוע לדין מי שחשף את שמו בניגוד לרצונו, כשרצונו הוא שתופענה האותיות א.ה . את מגיב וותיק שפנה בשם אפרים הלפרין הוא לא צבע לדין. אבל אתה שלמה המגיב חייב לתבוע את איתן על פי הסעיםים שציינת, כי איתן מסית לסרבנות.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב הטיפש
מי כאן "הטיפש" , אדוני המגיב ?
  שלמה המגיב   5/10/18 13:16
1) אני איני "תובע לדין" אנשים , בעבירות פליליות , אלא מערכות האכיפה . 2) אין שום "סעיפים" ( בחוק הפלילי) , שמאפשרים לתבוע לדין מי "שחשף שמו בניגוד לרצונו" , ומה אתה מטמטם כאן בבורותך את הקוראים ?? . 3) מה אתה בכלל "דוחף" כאן לדיון את טכניקת כינויו ,או שמו או הזדהותו של מגיב זה או אחר , ומנסה להסיט את "האש" מקלינסקי "הקדוש" ? מה אתה רוצה מהמגיב ה.א. ? , אולי הגיע הזמן , כל "מתלהבי" קלינסקי , שתתייחסו לגוף הערות המגיבים , בלי לעוות עובדות , בלי להמציא עובדות וחוקים , ומבלי לטמטם כאן את הקוראים " במורעלות" האידיאולוגית שלכם , שמשבשת לכם את המחשבה , ומאלצת אותכם באופן פאבלובי ,להצדיק תמיד את התובנות של קלינסקי ואת צביעותו , גם כאשר מוכיחים לכם "שחור על גבי לבן " , שקלינסקי מתנהל בצביעות ובדו פרצופיות ?? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הבהרת כוונות
  ה.א   5/10/18 17:04
שוב איזה שמאלן בזוי ונקלה שהוא עצמו מסתתר מאחורי אנונימיות פירט את הבנתו לשם מלא המסתתר אולי מאחורי צמד אותיות, הפעם מדובר במשתמש שהוא מנוי של ספק האינטרנט בזק בין לאומי. שם השרת דרכו התחבר הגולש לאינטרנט (כתובת DNS bzq-79-176-53-29.red.bezeqint.net) נרשם כהכנה לאפשרות שהגולש אינו מבין עברית. בכל פעם להבא שמישהו כאן במדור יעבור לכאורה על עבירה על פי חוק הגנת הפרטיות ואני אבחין ויהיה לי פנאי לכך, אני אפעל כדלקמן (1) אאתר את ספק האינטרנט ואת כתובת השרת כפי שעשיתי זה עתה (2) אני או בא כוחי, נפנה אל הספק במטרה לקבל את פרטי המנוי (3) עם קבלת פרטי המנוי, וככל שיתקבלו, נפנה אל הגולש בדרישה לתשלום פיצוי של כמה עשרות אלפי שקלים ללא הוכחת נזק (4) היה והפיצוי לא ישולם, תוגש נגד הגולש תביעה לבית המשפט (4) לא תהיינה התראות נוספות (5) ברורה המטרה של העבירות האלה, כמו מטרה של כל עבריין בזוי ונקלה: להשיג בדרך אסורה את מה שאינם יכולים להשיג בדרך מותרת - ובמקרה הזה, השתקת המתנגדים. (6) רק אנשים נואשים שאיבדו לגמרי את הצפון כך נוהגים (7) איתן, זה הקהל שלך? אלה האושפיזין שהזמנת לסוכתך? בושה.
כתוב תגובה ל- ה.א
9
יריב לווין היה פותח ג'ורה
  לסגור את הג'ורה   5/10/18 10:58
אם איש שמאל היה עושה את מה שעשתה פרופסור טליה אינהורן, וקורא לא לשתף פעולה עם החלטת ממשלה, היה קורא לחיילים ולשוטרים לא לשתף פעולה עם מה שהממשלה החליטה, יריב לווין היה פותח ג'ורה, שר המדע שלנו היה פות ג'ורות, והמגיב שלמה היה מאיים בתביעה משפטית. אבל אותה מציעים לקבל מינוי לועעדת שנותנת הכשר מי יהיה למשל רמטכ"ל בישראל.
כתוב תגובה ל- לסגור את הג'ורה
10
טענות דביליות של הימין
  קבילו.   5/10/18 11:37
ויכוח דבילי מתנהל כאן. מאחר שמדענית אחת ביקשה בעצומה שמופנית לממשלת ישראל, שייענו בחיוב לבקשת חיילים לא לשרת בשטחים הכבושים, זה בהחלט לגיטימי לקבל את בקשת השר יריב לווין לאשר מינוי של מדענית אחרת שפנתה לשוטרי משטרת ישראל וחיילי צה"ל לא שלתף פעולה עם החלטת ממשלה, שלדעתה היא פשע נגד האנושות ונגד עם ישראל.
כתוב תגובה ל- קבילו.
11
משנה פוליטית מטורפת
  הבן של טליה   5/10/18 11:54
הבן של טליה, היועץ של ליברמן, אחראי על הברכה של ליברמן לראש השנה , בה איש ביטחון ישראלי מלמד איך להציץ לפינות האיטימיות של פלשתיניות ופלשתינים. והאמר י לה משנה פויטית, שהחלטה מסוימת של ממשלת ישראל היא פשע נגד האנושות.
כתוב תגובה ל- הבן של טליה
12
אינהורן - מנשר פוליטי אפל
  איצי   6/10/18 12:46
הבן של טליה חתום על מנשר פוליטי אפל, כשבשם שר הביטחון שלח ברכה מצולמת לראש הנה עם איש ביטחון שמסוגל לחדור מתחת לשמלה של פלשתינית מחבלת. והאמא סיפקה את המנשר הפוליטי האפל לפיו מותר לחיילים ולשוטרים לא לשתף פעולה עם החלטה של ממשלת ישראל , שלדעתה זו החלטה שלא לרוחה . מה ההבדל בינה ובין הטרקוריסט מהבית היהודי שכבר הכין את הטרקטור לעלות על בית המשפט העליון, שהחלטה שלו לא נראית לו. ודאג להוסיף התנצלות מגומגמת, שאם השופט חשין ז"ל יתנצל על אמירה שלו, אז אני יוגב אתנצל.
כתוב תגובה ל- איצי
איצי תמיד מבחין "בהבדלים"
  שלמה המגיב   6/10/18 14:14
נו איצי " ומה ההבדל בין המנשר הפוליטי האפל של טליה ,לפיו מותר לחיילים ולשוטרים לא לשתף פעולה עם החלטה של ממשלת ישראל שאינה לרוחה" , ובין הקריאה לסרבנות של קלינסקי "לפיו מותר לחיילים לא לשתף פעולה עם החלטה של ממשלת ישראל " לבלום כל פלישה של גורמים עויינים בגבולנו עם רצועת עזה , בכל מחיר " , שאינה לרוחו ? . נו , הצביעות והדו פרצופיות של קלינסקי , עוברת "כמחלה מידבקת " גם לתומכיו האידיאולוגים ? . וואלה , תראו מי מטיף כאן " לשיתוף פעולה עם החלטה של ממשלת ישראל" !! . הצביעות הזו וגניבת הדעת ,עולה מדרגה ממגיב למגיב , מקרב "מתלהבי" קלינסקי. לא להאמין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יש הבדל קטן
  לשלמה המגיב   6/10/18 19:28
טליה אינהורן , שקראה לא לשתף פעולה עם החלטת ממשלה, מוצעת לתפקיד ממשלתי על ידי שר מכהן, ואיתן אינו מוצע לשום תפקיד . אך נוסף על ההבדל הקטן בין מועמדים לתפקידים ביצועיים ובין אנשים אחרים, שלה המגיב מחליט גם לא לצטט במדוייק את דברי איתן קלינסקי
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
אין שום הבדל
  שלמה המגיב   6/10/18 22:06
נו ,זו תגובתך ? . האם אזרח מן השורה ( קלינסקי במקרה שלנו ) מותר לו לקורא לחיילים לסרב פקודה , ואילו מי שמועמד לתפקיד ציבורי , אסור לו לנהוג כך ? . בשני המקרים מדובר בעבירה פלילית , ובודאי שקלינסקי הוא לא יכול להיות מי שיבקר אחרים שנוהגים בדרך נלוזה ובלתי חוקית זו , כאשר הוא נוהג כך בעצמו , הלא כן ? .יש גבול לצביעות , לחוצפה ולעזות המצח הזו ואם יש "הבדל" אז זה דוקא "לרעתו" של קלינסקי , באשר ההגיון אומר שמי שקורא לחיילי צה"ל שלא לפנות ישובים כי גם אין זה תפקידו של צה"ל , זה פחות חמור ממי שקורא לחיילי צה"ל שלא למלא את תפקידיו בהגנה על גבולנו , הלא כן ? . יש "הבדל" עאלאק ! , "מתלהביו" של קלינסקי מנסים למצא נימוקים "מתחת לאדמה " כדי להמעיט מההתנהלות הצבועה והחצופה הזו שלו בעניין זה. דרך אגב , האם המגיב יקבל כראוי ,סרוב של גוףציבורי לקבל את קלינסקי לשרת בו , בנימוק שהמגיב רואה כראוי לעשות זאת כלפי המדענית הזו טליה ? . איזה צבועים ! לא להאמין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יש לפעול , מר מגיב!
  חובה לפעול !   7/10/18 03:40
אם אתה מזהה שזו עבירה פלילית, אתה חייב לפעול שיעמידו לדין את מבצעי העבירה הפלילית. לא מספיק להגיב כאו!! יש לפעול !!! מר מגיב !!!!
כתוב תגובה ל- חובה לפעול !
ומה כן "חובה" לעשות , מגיבי
  שלמה המגיב   7/10/18 10:49
איני "מתלהב" ולא המלצתי להביא לדין פלילי אנשים בסוג זה של עבירות הסתה לסוגיהן , אך אני כן סבור שיש "חובה" על קלינסקי וחבורת תומכיו האידיאולוגים , להפסיק את המניפולציות הללו על הקוראים ,שבאות לידי ביטוי בשקרים , בהסתרת ובעיוות עובדות , בפרשנות מטופשת ואוילית של סיטואציות היסטוריות ועכשוויות , ואף בחוצפה לא קטנה להטיף לאחרים בנושאים שהם בעצמם לוקים בהם והמבין יבין. הרי לא יתכן שאדם יגנה מאפיין אצל מישהו , כאשר הוא בעצמו לוקה באותו איפיון , הלא כן ? מה זו הצביעות הזו ? איזה סגנון חוצפני ומקומם זה ? , היכן כאן האינטגרטי האלמנטרי המצופה מקלינסקי ותומכיו , ומטיפים לכל העולם ואשתו מבלי להסתכל על עצמם "במראה" . ממש מביש. נ.ב. אני מגנה בכלתוקף את הסגנון "העברייני" הזה של שני הצדדים האידיאולוגים\פוליטיים במדינה , להסית חיילים לסרבנות , עפ"י סדר היום האידיאולוגי\פוליטי שלהם .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קיבלה מינוי ממשלתי מכובד
  מסיתה לסרבנות   8/10/18 11:34
טליה אינהורן, שהסיתה לא לשתף פעולה עם החלטת ממשלה נבחרת לפני מספר שנים נבחרה בימים אלו למלא תפקיד מטעם ממשלה בראשות בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- מסיתה לסרבנות
שלמה המגיב די לפטפוטים
  לתבוע את איתן   9/10/18 13:21
שלמה המגיב מתנהג כאן כחוכמולוג. הוא קובע שאיתן עובר על החוק. קובע אפילו על פי איזה סעיף הוא וחבריו עברו על החוק. אז קדימה . לא רק לפטפט ולקבוע על פי איזה סעיף איתן עבר על החוק. קדימה, שלמה המגיב תעשה משהו יותר רציני מלהגיב באתר הזה. זה לא בסדר שלמה המגיב . אתה חייב לפעול ולא לספר לנו שאתה לא מתלהב לתבוע את מי שאתה קובע שהם עבריינים.
כתוב תגובה ל- לתבוע את איתן
13
לינק רלוונטי
  ה.א   11/10/18 12:08
לינק רלוונטי
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il