|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
 תומאס הלדנוונג. הזהיר מפטונציאל גבוה לנזק [צילום: מרקוס שרייבר/AP]
יאיר נבות
האזהרה הזו מגיעה בשל התמשכות המלחמה באוקראינה והסיוע המערבי, והעובדה שבמוסקבה רואים בחלק ממדינות היבשת כאויב שיש לפגוע בו בשלל דרכים
רוני מזרחי
רוני מזרחי
בפועל ימשיכו לקבל פטור משרות צבאי על מדים ויעבדו בתעשיות הביטחוניות    בשונה מחיילי חובה שמקבלים שכר זעום ביותר עד כדי כ-1,900 שקלים בלבד לחיילים קרביים, יקבלו אותם מתגייסים חרדים ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנחנו והם - אסף הראל לראשות עיריית תל אביב
מאת: איתן קלינסקי  |  06/10/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אין אנחנו והם
  יש אנחנו   6/10/18 11:22
יש אנחנו שרוצים לראות את שולה קשת , תושבת דרום תל אביב, חברה במועמת העיר. לראות את בדראן, נציגה של יפו חבר במועצת העיר. לראות את אסף הראל הרואה תושבים לפני מגדלים כראש העיר תל אביב יפו.
כתוב תגובה ל- יש אנחנו
2
מעלה תהיה .
  איצי   6/10/18 12:34
יש לי הערכה רבה לאסף הראל כאומן, אך השאלה האם יש לו כישורים להיות ראש עיר , שאינה קטנה במיוחד.
כתוב תגובה ל- איצי
3
חבל שלא הרחבת
  איצי   6/10/18 13:16
א) חבל שלא הרחבת כיצד אותו ימין שכבר בבחירות של שנת 1919, כשיצחק גרינבוים נבחר פעם ראשונה לסיים, הימין יצא בסיסמא המבחילה "אז זה הם או אנחנו", ולאן התגלגל אותו ימין כולנו יודעם - עד כדי שיתוף פעולה עם הנאצים. ב) חבל שלא הבלטת את המחיר של פיצול. בשנת 1930 פחת מספר הנציגים היהודים בסים הפולני בגלל יריבויות ואי שיתוף פעולה. כך שכולם הפסידו. זה מה שעלול להיות ביפו. שהרבה קולות עלולים ללכת לאיבוד כי לא השכילו לאחד כוחות.
כתוב תגובה ל- איצי
איצי, האם אתה מוכן להרחיב
  מגיב ותיק   6/10/18 17:29
היכן הימין שיתף פעולה עם הנאצים ? או שאתה מחנטרש דברי בורות כהרגלך.

האם אתה מתכוון לאמת המרה על השואה כפי שמוצגת כאן ועל תפקידיהם של ראשי הצחונות האדומה כולל קסטנר ושות' ?

nakim.org של הפורום על שיתוף הפעולה לכאורה של הסוכנות ומדינת ישראל עם הנאצים בשואה ולאחריה&news=נקים
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מכזב בזדון
  מגיב ותיק מכזב   8/10/18 16:32
מגיב ותיק קורא תגובה של קורא , המבקש מאיתן קלינסקי להרחיב את הנושא של הימין הפולני , שיצא נגד הרשימה המשותפת של יצחק גרינבוים. ימין שבשנות 1919 החל בתעמולת זוועה נגד יהודים ופולנים דמוקראטיים שהלכו ברשימה משותפת עד ימין ששיתף פעולה עם הנאצים. והטמבל מגיב ותיק רוצה הוכחות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מכזב
למגיב המתועב - מגיב ותיק
  נמרקוד..   8/10/18 16:54
השלטונות שהוציאו את הפלקטים נגד פולנים ליברלים שחברו ליהודים ולמיעוטים אחרים בבחירות לסיים הפולני, אלו היו משתפי הפעולה עם אלו שהקימו את אושוויץ על אדמת פוליען ועוד מחנות ריכוז, אליהם הובאו יבעיקר הודים וגם קומוניסטים פולנים, הומואים, צוענים ועוד.

מגיב ותיק ירדת מהפסים
כתוב תגובה ל- נמרקוד..
מתועב זו מחמאה למגיב הוותיק
  רפאל..   9/10/18 12:32
מתועב זו מחמאה למגיב הזה
כתוב תגובה ל- רפאל..
4
אידיאולוגית "ניהול עיר"של איתן
  שלמה המגיב   6/10/18 15:53
נו , ואני חשבתי לתומי , שלתפקיד ביצועי כמו ראש עיר גדולה , עם תקציבים של מיליארדים , צריך נסיון בניהול בסדר גודל כזה , צריך נסיון בעבודה בתפקידים מוניציפלים , צריך השכלה כלכלית מתאימה , צריך השכלה משפטית מתאימה (פקודת העיריות) , צריך נסיון בניהול אירגון או מוסד כולשהו בעבר , נו אולי אפילו אחד מהפרמטרים הללו !!. טוב , אבל אצל קלינסקי , אפילו כאן הוא "דוחף" את הדמגוגיות והסיסמאות האידיאולוגיות , שאינן רלוונטיות בכלל לתפקיד ראש עיר , ושבסמכויותיו אין לו בכלל השפעה בכיוונים שאליהם מוביל האידיאולוג בגרוש , אדון קלינסקי. אתם הבנתם את קלינסקי ?, אסף הראל ,חסר השכלה אקדמאית , חסר נסיון ניהולי לחלוטין שלא ניהל אפילו משהו בסדר גודל של חנות מכולת , שאין לו שום נסיון בתפקידים ברשות מוניציפלית , הוא המתאים להיות ראש עירית תל אביב , כי הוא "רואה את תושביה היהודים ותושביה הערבים של ת"א , כבניה של העיר לפני טייקונים ומגדלים" ? ,זהו קלינסקי ? אפילו כאן אתה "דוחף" את האידיאולוגיה שלך , גם כאשר אין לה שום רלוונטיות לניהול עיר ? האם "טייקונים ומגדלים" הם הגורמים לירידה או עליה באיכות החיים של תושבי תל אביב ? מה אתה מטמטם את הקוראים בכל נושא עם הסיסמאות הנבובות שלך ? וברור שגם כאן הוא "דוחף" את "הערבים " , כאילו יש איזה פרמטר שבגינו מקבלים תושבי תל אביב שרות שונה , עפ"י דתם או לאומיותם ! . וואלה , ראינו בהיסטוריה הלא רחוקה , לאיזה איכות חיים הגיעו כל המדינות "הסוציאליסטית\קומוניסטיות " בנוסח ברה"מ , קובה ,סין של מאו צה טונג , צפון קוריאה , ונצואלה וכל מדינות מזרח אירפה לשעבר ,כאשר בעלי התפקידים הביצועיים בהן , היו כל מיני פוליטרוקים דמגוגים של "המפלגה המתאימה " ,שכל כישוריהם היו סיסמאות נבובות ודמגוגיה מטופשת . נו , עפ" הפרמטרים של איתן , אזי אסף הראל הוא זה שישפר את איכות החיים שלתושבי תל אביב ! , ואחר כך כועסים כל "עדת מתלהביו" של קלינסקי , על הביקורת והלעג כלפי התובנות וכלפי "עומק" רעיונותיו. נו , לא התייחסות לבניה של תל אביב , אלא לבניה "היהודים והערבים" של תל אביב !!. חתיכת ליצן רדוד הקלינסקי הזה ,לא להאמין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
אגב גרינבויים
  מגיב ותיק   6/10/18 17:41
גרינבויים היה מראשי הציונות האדומה בשנות השואה השחורות ושעל ראשם אשמת החידלון בנקיפת אצבע לעשות משהו להצלת יהדות אירופה :

כרקע, את המאמצים (אם בכלל) בטיפול ביהדות אירופה הותיר, איפא, בן גוריון לחלוטין בידי גרינבוים, שרת וקפלן. שתי עובדות ניתן לקבוע במסמרות: הוא לא שם את ההצלה בעדיפות ראשונה של המדיניות הציונית, אלה הממונים היו חדלי אישים עד כדי פשיעה.

וכה אמר אדון גרינבוים כשביקשו ממנו להקציב כסף למאמצי ההצלה :

"וכששאלו אותי: ´האם תוכלו לתת מכספי קרן היסוד להצלת היהודים בארצות הגולה´? אמרתי: לא! ואני אומר עוד פעם: לא! לדעתי, צריך לעמוד בפני גל זה הדוחה את הפעולות הציוניות לשורה שניה!"

הסבר :

"היהודים בארצות הגולה" (היהודים באירופה טרם השואה)=אבק אדם כפי שכונו ע"י ויצמן אוכלוסייה שגורלה נגזר (ויצמן ובן גוריון)

"הפעולות הציוניות"=תעמולה פוליטית בקרב חלוצים לגייסם לצד הזרם הפוליטי של גרינבוים/ב"ג/ויצמן והבאתם ארצה לתיגבור האלקטורט הפועלי כנגד שאר המפלגות.

ועוד דבר בעניין החרמות, גרינבויים ("המסכן") היה מראשי המחרימים והמתנגדים בארסיות לאגודת ישראל ופעל נמרצות נגדם , לכן כל יללה מפיו של איתן על מסכנותו של גרינבויים המותקף - הנה צביעות קלינסקאית טיפוסית.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מכיב ותיק "צודק"
  מגיב ותיק "צודק"   7/10/18 04:13
מגיב וותיק צודק. הטיעונים שהוא הביא נגד גרינבוים ומפלגת הציונים הכללים מצדיקים בהחלט את התגובה של הימין בפולין לצאת בכרוזים המחרידים "זה אנחנו או הם" , "זה אנחנו או הם היהודים וכל היתר המכוערים", "זה אנחנו או הם הציונים הכלליים" . הפלקטים, שקישטו את רחובות ורשה בשנים המכוערות ההן, מקשטים בשנת 2018 את תל אביב לתפארת מפלגת הליכוד וההסכמה האילמת של מרבית המפלגות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק "צודק"
מגיב ותיק אתה ליצן ותיק
  למגיב הותיק הגזען   7/10/18 08:16
נימוק "משכנע", כי גרינבוים היה מנהיג הציונות האדומה ולא מנהיג הציונות הכללית, אז זה בהחלט בסדר להוציא נגדו את הכרוזים " זה אנחנו או הם ", בדיוק כמו שעושה הליכוד היום. מגיב ותיק אתה "גאון"
כתוב תגובה ל- למגיב הותיק הגזען
6
צריך השכלה ?
  ארי כספי   7/10/18 07:02
איזו השכלה יש לאדון חולדאי ? היתה לו אפילו החוצפה "לנהל" בית ספר. אבל תרגע ! אינני מתכוון בכלל להצביע עבור אף "מועמד". בפעם השלישית. חבל על הזמן.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
התייחסות לארי כספי
  שלמה המגיב   7/10/18 10:30
להלן רקורד של ראש העיר הנוכחי חולדאי- תת אלוף בחיל האויר , מפקד בסיס נבטים ומפקד בסיס חצרים ( אלפי חיילים ואחריות על ציוד בשווי מאות מיליוני שקלים ) , אקדמאי בהשכלתו ( נשלח ללמוד בעת שרותו הצבאי ) , ניהול עסקים בניגריה , ניהול מפעל בנייה ברמלה , מנהל גימנסיה הרצליה. וכיום בעל נסיון של שנים רבות בניהול העיר תל אביב , נו , אדון כספי , ומול זה מתמודד אדון אסף הראל ? , האם העיר תל אביב זה תוכניות בטלויזיה וסיסמאות נבובות ? , הרי מלבד חוסר ההשכלה והנסיון המוניציפלי של הראל , הרי הבן אדם לא ניהל אפילו 3 אנשים בימי חייו ! , האם תושבי תל אביב לא רואים את ההבדל בינו ובין חולדאי ? . נ.ב. אין זה אומר שלא ראוי , או לא נחוץ להחליף את חולדאי מטעמים אילו או אחרים , אך לראות באסף הראל את המועמד האולטימטיבי להחליפו ,זה כבר "לצחוק" ואפילו "לזלזל" בתושבי תל אביב , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ולפיד?
  ה.א   7/10/18 23:59
והוא לא מתמודד לתפקיד ראש עירייה אלא לתפקיד ראשו ממשלה. ותומכיו אינם בשוליים הקיצוניים אלא במרכז השמן והעצל. עמצביע הישראלי חסר אחריות ומצביע לכוכבים תורנים בלי שום קשר לכישורים ולנסיון.
כתוב תגובה ל- ה.א
ולפיד?
  ה.א   8/10/18 00:00
והוא לא מתמודד לתפקיד ראש עירייה אלא לתפקיד ראשו ממשלה. ותומכיו אינם בשוליים הקיצוניים אלא במרכז השמן והעצל. עמצביע הישראלי חסר אחריות ומצביע לכוכבים תורנים בלי שום קשר לכישורים ולנסיון.
כתוב תגובה ל- ה.א
הכישורים של המגיב ה.א
  כישורי ה.א   9/10/18 10:55
כישורים... כישורים... צריך חזון. לחיים ויצמן היו כישורים מדעיים ולא מדיניים , אבל היה לו חזון. לבן גוריון לא היו כישורים מדיניים כשעלה לארץ, למנחם בגין לא היו כישורים מדיניים בבואו לארץ, שניהם, כל אחד בדרכו, היה לו חזון. וליישום החזון הם צירפו כל אחד בדרכו אנשים שסייעו להם.
כתוב תגובה ל- כישורי ה.א
7
תושבים לפני מגדלים
  מצביעים ע'   7/10/18 09:02
תצביעו ע' לעיריית תל אביב וסף הראל לראשות העיר, בכך תבטיחו ברית של המוחלשים ביפו ובדרום תל אביב, שייצגו נאמנה את החזון של תושבים לפני מגדלים
כתוב תגובה ל- מצביעים ע'
8
דרום ת"א אומרת כן לשולה קשת
  מצביעים אסף הראל   7/10/18 09:42
אני מברכת על הברית בין דרום תל אביב המיוצגת על ידי שולה קשת וערביי יפו המיוצגים על ידי אמיר בדראן. דרום תל אביב תאמר לא לתעמולה הגזענית, שמובילה בהתלהמות שפי פז בהשראת הליכוד כולל שריפת תמונות של שר. דרום תל אביב תאמר כן לשולה קשת .
כתוב תגובה ל- מצביעים אסף הראל
9
לא חולדאי לא ליכוד
  רק לא חולדאי   7/10/18 10:56
תצביעו ע' לעירייה ואסף הראל לראשות העיר
כתוב תגובה ל- רק לא חולדאי
10
מכיוון שאיצי לא מסוגל להרחיב
  מגיב ותיק   7/10/18 13:38


מכיוון שהוא בור מוסת שבתועדתו נצרבו ההסתות של השמאל כנגד הימין מאז קום המדינה, הנה לכם מסמכים שייתנו לכם לחשוב שוב מי באמת שיתף פעולה עם הנאצים.

שימו לב ומומלץ לקרוא בעיון את הקישור (מאתר נקים) הבא ולהווכח מי עשה (או ניסה לעשות) עסקים עם הנאצים.

nakim.org, שיתוף הפעולה בין ראשי ה-"הגנה" לנאצים&news=נקים

מומלץ לקרוא על שיתוף הפעולה בין ראשי ה-"הגנה" לנאצים .
מי היה פולקס ומה היה תפקידו.

ועוד דברים שלא ידעתם
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הגיון עקום של מגיב ותיק
  הגיון של מגיב ותי   7/10/18 18:12
מאחר שגרינבוים מואשם על ידי אתר מסוים כמשתף פעולה עם הנאצים, זה היה מוצדק לפרסם כרוז הסתה נגד היהודים זה אנחנו או הם. מגיב ותיק אתה גאון. אין עליך.
כתוב תגובה ל- הגיון של מגיב ותי
אומללות
  מגיב ותיק   7/10/18 18:45
מגיב שסובל מליקוי חמור בהבנת הנקרא.

איצי האשים את הימין בשיתוף פעולה עם הנאצים והתחמק מלהביא אסמכתאות, מה שאני כן עשיתי לגבי הציונות האדומה.

בתגובה זו אין התייחסות לגרינבויים כמשת"פ עם הנאצים.

דחוף לקורס להבנת הנקרא.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הבנה לקויה של המגיב הוותיק
  נערה   7/10/18 22:49
בתגובה של איצי יש האשמה כלפי הימין בפולין שהתלהם נגד רשימת המיעוטים "אז זה אנחנו או הם" , שאותו ימין הדרדר בהמשך לשיתוף פעולה עם הנאצים. הבנת הנקר אצל המגיב הוותיק היא מאד לקויה.
כתוב תגובה ל- נערה
זו הבנה זדונית של מגיב ותיק
  הבנה לקויה ???   8/10/18 17:41
מגיב ותיק יודע שהחוגים בורשה שתקפו את הרשימה של יצחק גרינבוים בבחירות לסיים ; הם אלו ששיתפו פעולה עם הנאצים.
כתוב תגובה ל- הבנה לקויה ???
מגיב ותיק שקרן מבחיל
  איצי   8/10/18 11:29
אני כתבי בתגובה שלי, שחבל שאיתן לא הרחיב את ההתייחסות שלו לגבי הימין הפולני , שיצא במסע אימים נגד יצחק גכינבויים במסעי הבחירות בשנת 1922, 1928 ובשנת 1930. ימין פולני שיצא בססמא "אנחנו או הם" נגד הרשימה המשותפת בראשות גרינבויים, זה אותו ימין ששיתף פעולה עם הנאצים.
כתוב תגובה ל- איצי
בנוסף לכל הצרות גם פחדן ?
  מגיב ותיק   8/10/18 17:43
הנה תגובתך בה העללת על הימין כי שיתף פעולה עם הנאצים :

news1.co.il

ובין השאר כתבת שם כי :

"ולאן התגלגל אותו ימין כולנו יודעם - עד כדי שיתוף פעולה עם הנאצים."

אז לא רק בור ומסית אלא גם פחדן

חרפה !

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נוסף על כל הצרות אני שקרן נאלח
  אני המגיב הותיק..   9/10/18 16:26
אני המגיה הכי ותיק שקרן נאלח- אני מביא קישור לכתוב - "חבל שלא הרחבת כיצד אותו ימין בבחירות בשנת 1919 יצא בסיסמא- "אנחנו או הם", ולאן התגלגל אותו ימין , כולנו יודעים - לשיתוף פעולה עם הנאצים..." מגיב ותיק אתה מטומטם ???? הימין בפולין לא רדף יחד עם הנאצים בעיקר יהודים, קומוניסטים, הומואים וצוענים שעשו דרכם לאושוויץ ולמשרפות במחנות נוספים. מגיב ותיק, אתה מסכן הטרוף ושגעון השנאה שלך מציג אותך כדמות נלעגת..
כתוב תגובה ל- אני המגיב הותיק..
איום
  שמ   7/10/18 18:46
נורא.ומי נחשב עד רגע זה,75 שנים מרציחתו על ידי האנגלונאצי מורטון בתל אביב,כמשת"פ עם הנאצים?אברהם שטרן " יאיר " ז"ל מנהיג לח"י ואביו של איש הטלוויזיה יאיר שטרן.
כתוב תגובה ל- שמ
מסמך מדהים
  רוביק   7/10/18 20:24
המסמך שבקישור מסמך מדהים
כתוב תגובה ל- רוביק
איתן , אתה מבזבז את זמנך
  נמרוד..   8/10/18 16:57
כתוב תגובה ל- נמרוד..
11
יש לי ספקות
  יש לי ספקות   7/10/18 17:52
יש לי ספקות ושוקל להצביע ע , כי אני רוצה את שולה קשת במועצת העיר.
כתוב תגובה ל- יש לי ספקות
12
נאחל בהצלחה לאסף הראל וחבריו
  נאחל בהצלחה   9/10/18 11:06
אני רוצה לראות את שולה קשת חברת במועצת העיר תל אביב
כתוב תגובה ל- נאחל בהצלחה
13
נול על עצמי להרוס את הדמוקרטיה
  אני השר לווין   9/10/18 12:05
אני השר לווין קבלתי כוח ואת הכוח הזה אני מנצל להרוס את בית המשפט העליון ולהרוס את הדמוקרטיה בישראל.

אני השר לווין מבטיח להצליח במשימה שלקחתי על עצמי.
כתוב תגובה ל- אני השר לווין
תם זמנכם
  מגיב ותיק   10/10/18 09:43
והצווחות על "הרס הדמוקרטיה" מעידות על בורות וטיפשות

אין דבר יותר דמוקרטי מאשר לשים סייג לדורסנותו הדיקטטורית של הבג"צ וכך עושה יריב לוין.

תם זמנכם בולשביקים מטופשים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il