|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא לגרש בנים חורגים לאלוהים
מאת: איתן קלינסקי  |  11/10/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זילות השואה , בנוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   11/10/18 09:49
מצבם של "מתנגדי המשטר בקונגו" במדינתם ,זהה לטעמו של קלינסקי , למצבם של יהדות אירופה בתקופת השואה , כאשר אשתו של קלינסקי "חוותה כילדה ,חוויה קשה ומבעיתה" בבולגריה , בעת שריכזו את יהדות בולגריה כדי "לגרשם למחנות הריכוז" !!. אתם הבנתם איך משווה באופן מטומטם קלינסקי את שואת יהודי אירופה , למצבם של מהגרי עבודה מקונגו , שנמצאים בישראל ? , עד כדי כך לא מסוגל קלינסקי לנמק את דעתו בהתנגדותו לגירוש המסתננים מאפריקה , אלא באמצעות ההשוואה הנלוזה הזו ליהודים בתקופת השואה באירופה ? , זהו קלינסקי ? , אם היטלר עשה לנו בסך הכל מה שעושים בקונגו "למתנגדי המשטר" , אז צודקים כל מכחישי השואה , בנוסח לה פן הצרפתי , ואחמיניג'אד האירני , הלא כן ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מעריכים את "עקביותך"
  לשלמה המגיב   11/10/18 11:47
כשביבי נתניהו התריס נגד אולמרט נגד החלטה לגרש פליטים, הוא כיושב ראש האופוזיציה אמר _ "שאנחנו בני עם ששרד את אימת השואה , לא נסגיר למצרים פליטים שנשקפת סכנה לחייהם. די לסבל שעברו עד שהגיעו לכאן" גם אז כתב שלמה המגיב נגד בנימין נתניהו, שיש זילות של השואה במכתבו לאולמרט. אתה, שלמה המגיב, בהחלט מגיב "עקבי".
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
מה הקשר ?
  שלמה המגיב   11/10/18 13:33
לא זכור לי התנהלות כזו של נתניהו , כפי שמתאר המגיב , ואם כך נהג , זה בודאי " זילות השואה" , וכל מי שמשתמש בשואה , כדי להדגים מצבים , בהשוואה לאחרים , הינו בודאי עושה "זילות שואה " , כולל השימוש במילה "נאצים" לאפיין אנשים , שמישהו מתנגד למעשיהם או לעמדותיהם. מבחינתי , התנהלות נלוזה כזו , הינה ממש פגיעה בזכר הנרצחים , ומאידך "מגמדת" את מה שעשו הנאצים לעמנו . ממש מביש . נ.ב. הנושא יותר מדי כואב , רגיש וטראומתי בהיסטוריה של עמנו , כדי שכל מיני "שמוקים" , יעשו בו שימוש בנושאים עכשוויים העומדים על הפרק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בואו נסכם ונסכים
  ה.א   11/10/18 13:50
בואו נסכם ונסכים שכל מי שמנסה להשוות את מה שהיה בשואה לכל דבר אחר שקורה בעולמנו, עושה מעשה שלילי, נפסד ומביש, ואין נפקא מינה אם הוא ראש הממשלה או הוא איתן קלינסקי.
כתוב תגובה ל- ה.א
מגיבי ימין גורמים זילות ליהדות
  למסכם ה.א   11/10/18 19:25
קריאה אווילית - "בואו נסכם" 1) איתן בסך הכל התרגש מהעובדה שמשפחת אתו לא גורשה מפלובדיב. 2) לילה אחד היו כל יהודי פלובדיב בבית הכנסת מיועדים לגירוש לפולין. 3) מכל הציבור הבולגרי הגיעו כל ראשי הכנסייה הפרובסלבית בראשות הפטריאך, שאמרו כי הם ימנעו בגופם את גירוש היהודים מבתיהם. 4) לפני שבוע דיבר הרופא שטיפל ברבבות של קורבנות אלימות מינית של חיילי צבא קונגו ובנאום הזכייה בטקס קכלת פרס נובל דיבר על מציאות של מוות , אלימות מינית, שריפות בתים, ירי ברחובות. כשמהנאום הזה מלפני שבוע מתעלם מי שמקבל "המלצה" שהמצב שפיר בקונגו. 5) איתן רק ביקש שנעשה כמעשה הפטריארכים סטפאן וואסילי, ראשי הכנסייה בפלובדיב, שהצילו את יהודי פלובדיב. ועל זה כל הרעש- זילות שואה . אתם בתגובותיכם עשיתם זילות ליהדות .
כתוב תגובה ל- למסכם ה.א
קשקשן מחצלות
  ה.א   12/10/18 01:14
אני יכול לומר לך שיש לי קירבה מאד אישית ולוחצת לשואה ולטראומוטיה. אני יכול להוסיף ולומר לך שכל עיסוק בשואה, למעט עיסוק מחקרי או עיסוק בו בימי הזכרון מאד פוגע בניצולים. כל נייסיון להשוות את מוראות השואה לאירועים אחרים שקורים בימינו מוריד עוד יום ועוד יום של רוגע יחסי מייתרת חייהם הקצרה של הניצולים.איתן הוא איש מאד מאד פוליטי, האינטרסים הפוליטיים נשפכים ממנו לכל הכיוונים, עיסוק שלו בשואה על מנת להצדיק עמדתו בככר העיר הוא שלילי, נפסד ודוחה. ממש כמו שימוש דומה על ידי ראש הממשלה, ככל שהיה שימוש כזה.
כתוב תגובה ל- ה.א
מה קרה למתלהמי הימין?
  נערה   12/10/18 21:26
מה קרה לך ה.א. במאמר שולב קטע קטן, בו מביע הכותב הערכה לאנשי דת נוצרית וראשי כנסייה, שבאו לבית הכנסת היהודי בעיר בבולגריה ובעיקר בזכות מאבקם אליהם הצטרפו אומנים, עיתונאים ואנשי אקדמיה נמנע גירוש היהודים מהעיר. ועל זה מתנהלת פטפטת בלתי פוסקת. כותב מאמר מתלהב מאנשי דת שהיו רגישים לעובדה שעומדים לגרש יהודים מהעיר, ולמרות היותם בני דת אחרת הם נרתמו ועשו מה שרבים לא עשו. מה עניין הערה זו ששולבה במאמר לכל ההתלהמות נגד איתן.
כתוב תגובה ל- נערה
אם פטפטת, למה הצטרפת?
  ה.א   13/10/18 01:01
כתוב תגובה ל- ה.א
המגיב הראשון פטפטן
  ידידיה.   11/10/18 13:15
כשראש הכנסייה בפלובדיב נכנס לבית הכנסת היהודי בפלובדיב ואמר - "אנחנו אנשי הכנסייה נשכב על המסילות הברזל ולא ניתן לרכבות לצאת מכאן עם היהודים" הוא לא ידע מה מתחולל בפולניה, גם יהודי פלובדיב לא ידעו מה מתחולל שם בדיוק. ראש הכנסייה בפלובדיב , ידע שהוא צריך להילחם נגד גירוש בני אדם החיים בעיר פלובדיב, ובני האדם האלו הם יהודים. ואיפה נמצא היהודעי שלמה המגיב. הוא נמצא בשדה הפטפטת. בזכות אותם אנשי הכנסייה, בזכות מאבקם הגלוי נגד החלטת המלך הבולגרי, התקבלה ההחלטה שכל היהודיפ בפלובדיב , שכבר כונסו בבית הכנסת לקראת המשלוחים לפולניה , הוחזרו לבתיהם.
כתוב תגובה ל- ידידיה.
מי כאן "הפטפטן" , ידידיה ?
  שלמה המגיב   11/10/18 16:19
איך אתה מגבה את ההשוואה הנואלת הזו של קלינסקי ? , נו , באופן פאבלובי תמיד תצדיק אותו , גם אם הוא נוהג בטיפשות ובבורות ? . הרי היהודים עמדו להיות "מגורשים" מביתם שלהם , וממדינתם שלהם שבה היו אזרחים טובים , והם "ניצלו" משילוח למחנות ההשמדה בתאריך 10.3.43 , כאשר המחנות הוקמו ופעלו בפולין החל מיוני 1940 ( ב 20.1.42 הוחלט כבר רשמית על "הפתרון הסופי" !!) , ואילו המסתננים הקונגולזים , פלשו\הסתננו לארץ לא להם ,שלא כדין , ואמורים להיות מגורשים למדינתם שלהם , שבה הם אזרחיה ,הלא כן ? , נו ידידיה ? איזה השוואה מטומטמת זו ? , האם הסכנה שבה היו נתונים יהודי בולגריה ,זהה או דומה לסכנה לחייהם של אזרחים קונגולזים בארצם שלהם ? .זהו ידידיה ? האם תחושת הסכנה וההשפלה שחשו יהודי פולידב ומשפחתה של אשת קלינסקי , באותה סיטואציה , הינה ברת השוואה לתחושת משפחות המסתננים מקונגו , שעומדות בפני גירוש לארצם שלהם ? לבתיהם ולמשפחותיהם שם מן הסתם ? . וואלה , תראו מי מלין כאן על "פטפטנות" ? ,לא להאמין !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב תמשיך לברבר
  די סוף לבירבור   11/10/18 17:33
כולנו מרימים ידיים וקבעים שהפטריאך של פלובדיב ןאסילי הוא שקרן, כי זה לא נכון מה שהוא אמר - " אינני יודע מאומה על היעד בפולניה אליו הרכבות מיועדות. בשבילי , נוצרי מאמין, ממשיך דרכו של ישו כולכם בני האלוהים , אתם היהודים כבניו של אלוהים תהיו בנים חורגים לאלוהינו, ואנחנו אנשי הכנסייה בפלובדיב לא ניתן לגרש אתכם מביתכם". כולנו מרימים ידיים ו"קובעים". שאיתן ערך זילות לשואה , בכך שהציג מעשה הירואי של כומר נוצרי ואתו כל כנסיית פלובדיב שעמדה כסכר למניעת שליחת נוצרי מאמין היהודים לפולין. עצם העובדה שכומר נוצרי התגייס למניעת גירוש אנשים מבתיהם ראוי לכל הערכה. שלמה המגיב ואתו המגיב הוותיק אכולי שנאה מטורפת לבני אפריקה שגנבו גבול אחר גבול והגיעו אלינו לפני עשר שנים וחלקם עוד קודם לכן. איתן מעריך את כל מי שמתגייס לעזרת בני קונגו במיוחד לאחר התיאור המזוויע של זוכה פרס נובל. שלמה המגיב יחד עם מגיב וותיק יתבצרו בעמדתם . וייבשו את המוסר היהודי.
כתוב תגובה ל- די סוף לבירבור
"ומתלהבי" קלינסקי , לא מוותרים
  שלמה המגיב   11/10/18 18:46
נו , מי כאן "המברבר"? , הרי המגיב בעצמו מסביר שהכומר אמר - "לא ניתן לגרש אותכם מביתכם " , ועל כך ודאי שהוא "ראוי להערכה " , נו הם אמורים להיות מגורשים "מביתם" , לאבד את רכושם , לאבד את אזרחותם , למקום שאינו ארצם כפליטים חסרי מדינה וחסרי כל , נו , זה דומה לסיטואציה של המסתננים מקונגו , שהסתננו לארץ לא להם , ואמורים להיות מגורשים לארצם שלהם , למדינה שבה הם אזרחיה ,למשפחתם ולרכושם שם מן הסתם ? . גם אם נניח בספק הנדרש , שלא היה ברור לגמרי לכומר ולאנשיו , שהיהודים עלולים להגיע ממש לתאי הגזים , אז עדיין מדובר בהשוואה חוצפנית ונואלת בין שתי סיטואציות שונות לחלוטין , וההשוואה הזו , הינה דרך מבישה "ומגמדת" את הסבל וההשפלה של יהודי בולגריה , וכל זאת כדרך לשכנע שגירוש הקונגולזים לא מוצדק ? , זהו ? אתם עדיין מתעקשים שהמצב דומה , ומעיזים להלין על "ברברנות" !. אולי יקום איזה "מתלהב" קלינסקי הגון ויודה שההשוואה הזו היתה לפחות שגוייה , אם לא "זילות השואה" ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
המטרה מקדשת את האמצעים
  ה.א   12/10/18 03:38
שלמה יקירי, אל תכעס, זה המצב כאן במדור של איתן, זה לא ישתנה, צריך רק להציל את הצעירים שנכנסים לכאן שלא יפלו בשבי ה"קסם" של ההזויים משמאל. ואתה עושה עבודה מצוינת, רק אל תקח ללב. שמור על הכוחות למחר. אתה תצטרך את הכוחות האלה, כי הסיפור כאן הוא אין סופי. כאן במדור, לדעתי, המטרה הנואלת והדוחה מקדשת אמצעים נואלים ודוחים עוד יותר. כאן במדור אנו נראה שימוש מניפולטיבי בכל נושא, על מנת שאיתן יוכל להציג את עמדתו הקיצונית ולנסות לשכנע בה, ותפקידנו להכשיל אותו כשלון חרוץ, תפקידנו להציג לציבור הקוראים את הריקנות של רעיונותיו ושל רעיונות חבר חסידיו המצומצם (שהם בדרך כלל טייפ רקורדר על טייס אטוטמטי), את הצביעות אותה אתה מציג באופן כה ברור ומובהק. אין כאן גבולות, אין כאן חסמים, כמו אצל גדולי הדיקטטורים של ברית המועצות - המטרה מקדשת את האמצעים.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
שקר, גם אם חוזרים עליו מיליון
  מגיב ותיק   11/10/18 15:56
פעם נשאר שקר.
לא מדובר בפליטים אלא במסתננים,

שאר רצינות המאמר עומדת באותה רמת הקביעה השקרית הזו.

ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רדידיות שלמה המגיב ומגיב ותיק
  די לרדידות   11/10/18 19:05
שני מגיבים שהוכיחו עד כמה הם מבישים את ערכי היהדות. ואלה הן העובדות. א} כ-400 בני קונגו , שגנבו גבולות , נמצאים בישראל, שהעניקה להם רישיון לשהות כאן בתוקף זכותם להגנה מפני סכנה. ב) על שולחנם של שר הפנים והשר לביטחון פנים לא הונח הנאום של זוכה פרז נובל לפני שבוע המתאר מציאות של אונס ורצח. ג) על שולחנם הונח מסמך של מציאות מיטבית בקונגו. ד) לכן ניתן הצו שבעוד 90 יום עליהם לעזוב את הארץ, למרות שציאורי זוכה פרס נובל לפני שבוע האונס, האלימות המינית, ההרג ושריפת בתים הן תופעות שכיחות שמבוצעות על ידי אנשי הצבא. ה) כותב המאמר הביע את התרשמותו מהעובדה , שבעיר פלובדיב בבולגריה דווקא ראשי הכנסייה הנוצרית ביר היו אלו, שהצילו את יהודי פלובדיב מגירוש מהעיר. ועכשיו "יהודים" טובים החלו להעביר את הדיון למחוזות שלא מן העניין. ואף הגיעו לזילות שואה ולא הגיע לידיעתם כיצד כל האופוזיציה, כולל בנימין נתניהו, התגייסו נגד אולמרט שלדעתם הוא שולח מסתננים לישראל אל מותם במצריים, וכדי למנוע את הסגרתם למצריים הם מציינים את חובתנו כיהודים בני ניצולי השואה למנוע את הגירוש. הרדידות והרפש שלכם מבחילה, במיוחד של המגיב הוותיק שמבקש הוכחות שהימין בפולין שיתף פעולה עם הנאצים. להמשיך בשרשור התגובות אתכם זה יהיה רק מבחיל
כתוב תגובה ל- די לרדידות
כמה הערות :
  מגיב ותיק   11/10/18 20:10
1. ערכי יהדות - לא אתה ולא עוד אלף הזויים כמוך ייקבעו מה הם ערכי היהדות מול ניסיונותיכם לשנות את אופייה של המדינה.

2. מכבסת מילים : גנבו גבולות = אלה מסתננים - וגם אלף כביסות לא יעזרו לך להסוות את השקר.
אגב, כל עוד ישנם מדינות חייץ בין ישראל למקום המסתננים - אלה ע"פ הגדרה לעולם לא יכולים להיות פליטים , פליטים מקונגו יכולים להיות רק במדינות הגובלות עם קונגו (אותו דבר לאריתראה וסודן) ולך יש את החוצפה לדבר על רדידות - בושה.

3. פרס הנובל שניתן לאותם נרדפים לא בא אלא לנקות את מצפונם והם חלק מהתנהלות הפוליטיקלי קורקט של הקהילה הבינלאומית שלא מסוגלת לעשות דבר נגד זוועות האיסלם באותם מדינות וניקתה את מצפונה בפרסים לנרדפים-בכל מקרה עניין זה שהעלית על ראש שמחתך אינו נוגע כלל לעצם הגדרתם של העבריינים האלה כמסתננים.

4. האנלוגיה שעשה כאן איתן עם השואה היא אנלוגיה בזוייה ואני חותם על כל מילה של שלמה המגיב.

5. לא פלא שהאיצי ברח למחוזות הנאצים כדי לנקות את גרינבויים ושאר הרדיקלים (כמו הבונדס) ולטנף את הימין, ועדיין לא נגענו בבן משפחתו של גרינבויים עליו העידו כי התנהל כקאפו במחנה ריכוז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הנאום של זוכה פרס נובל לשלום
  איצי.   12/10/18 09:26
לשקרו הנאלח מגיב ותיק, תוכן על שולחנו של שר הפנים היה צריך להיות מונח נאומו של זוכה פרס נובל לפני שבוע , אדם שבמקצועו הוא רופא מעיד על רבבות נפגעי אלימות מינית גולל אונס ברוטאלי על ידי חיילים גם בימם אלו. הממצא של הגינקולוג לא נראה למגיב הוותיק , כמו שבשבילו הימין בפולין לא שיתף פעולה עם הנאצים , הימין שהשתלח נגד יהודים בבחירות לסיים בשנת 1919, 1922, 1928, 1930. המגיב הוותיק שנאתו הופכת אותו לאדם שבינו ובין יהדות אין מאומה.
כתוב תגובה ל- איצי.
כמה הערות (2)
  מגיב ותיק   12/10/18 10:40
1. בדוק בתעודת הזיהוי שלך, כנראה שנאלח עשה אותך.

2. ולא רק זה אלא שיש לך בעיות בהבנת הנקרא, פרס הנובל לשלום שניתן דומה לפרס לחכמה שתינתן לאנשי חלם שבנו בית חולים מתחת לגשר רעוע, הבעיה היא אנשים כמוך שלא שואלים מהיכן מקור הרוע (במקרה שלנו רוע מוסלמי) אלא מנקים את מצפונם בפרסים לנפגעים.

3. שוב, כל אנלוגיה בין אלה לבין השואה - נובע מרוע, בורות וטימטום והנו בזוי.

4. לפני כמאה שנה גם השמאל השתלח ביהודים, מומלץ לך שתקרא מה עשה אדון גרינבויים לחרדים וכיצד התבטא כלפיהם, למד גם לאן התגלגל בנו אהרון.

5. אוייבי היהדות כיום הנם אנשי שמאל כמוך שמנשקים את השוט המצליפה בהם ומרחמים על אכזריים שבסוף פוגעים בעם היהודי.
חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
מגיבים מתלהמים מימין.
  די להתלהמות.   12/10/18 10:42
כל ראשי הכנסיה בפלובדיב באו לבית כנסת יהודי בלילה בו אספו את כל יהודי העיר לקראת גירוש. הם עשו זאת כאנשי דת. הכנסייה חברה לסופרים ועיתונאים ליברלים ואפילו אנשי שמאל יחד עם אומנים ואנשי ציבור חילוניים ויצרו תנועה חזקה והמונית שעצרה את הגירוש. וכאן יש מגיבים מתלהמים כמו ה.א, שלמה המגיב , וחד וותיק שמקלידים דברי בלע. חבל שרוחו של הפטריאך וכל אנשי הכנסייה בפלובדיב, כפי שבאה לידי ביטוי בבית הכנסת היהודי אינה נמצאת אצל אנשי דת יהודיים .
כתוב תגובה ל- די להתלהמות.
"התלהמות" ?
  שלמה המגיב   12/10/18 12:53
מה אתם מבלבלים את השכל ? איזה "התלהמות" או "דברי בלע" אתה רואה בביקורת שלי על קלינסקי , בגין ההשוואה של ההתנהלות כיום של הממשלה מול המסתננים ומהגרי העבודה מאפריקה , ובין ההתייחסות ליהודים באירופה בתקופת השואה ? ,מה קרה , אדוני המגיב ? האם אסור לבקר את קלינסקי "הקדוש" ותובנותיו ? , ומי שמעיז לעשות זאת , בנימוקים ממוקדים ובלי "התלהמות" בכלל ,זה "דברי בלע" ? . הרי אני לא סתרתי בכלל את הערכתי "לראש הכנסיה בפולבדיב" על מה שעשו למען יהודי העיר , ואת מה שציין קלינסקי בעניין זה , אלא ביקרתי את ההשוואה שלו למקרה זה בתקופת השואה , למה שקורה כיום עם מסתנני ההגירה מאפריקה ועם התייחסות הממשלה כיצד לטפל בפלישה עבריינית זו לארצנו , הלא כן ? . מה אתה רוצה "מאנשי דת יהודים" כיום במדינה ? עכשיו גם הם "מפריעים לכם" ? מדוע שיתערבו בהחלטות ממשלה חוקית בישראל , שנבחרה באופן דמוקרטי , בנושא זה של המסתננים ? , מה הקשר בכלל להתנהלות "ראש הכנסיה " כנגד משתפי פעולה עם הנאצים ,שניסו לגרש את היהודים אז מביתם ? נו , עוד השוואה מטופשת ולא לעניין ? . וואלה , עכשיו ראשי הדת היהודית במדינה , ( ואני חילוני גמור !) צריכים לתת דין וחשבון לקלינסקי ולעדת "מתלהביו" , על כי לא "מתערבים" בהחלטות ממשלת ישראל , שלא נראות להם ?, עכשיו גם ראש הדת היהודית לא בסדר , לטעמם ? . "כולם" לא בסדר , ורק קלינסקי תמיד "צודק" ואףפעם לא "נסחף" בתובנות ובפרשנויות שלו ובביקורת שלו על אחרים , ולכן ברור שהוא לעולם לא יודה בטעויותיו ורק מגיבים כאן הם "המתלהמים" ומדברים "גברי בלע" ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב מתלהם
  שלמה המגיב מתלהם   12/10/18 18:04
שלמה, אתה סתם מתלהם. בסך הכל היתה הערכה לאנשי הכנסייה הנוצרית שבאו לבית הכנסת היהודי ומנעו בגופם גירוש יהודים מהעיר פלובדיב. אז מה כל הפטפטת שלך מר שלמה המגיב .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב מתלהם
שלמה המגיב מתלהם
  שלמה המגיב מתלהם   12/10/18 18:31
שלמה, אתה סתם מתלהם. בסך הכל היתה הערכה לאנשי הכנסייה הנוצרית שבאו לבית הכנסת היהודי ומנעו בגופם גירוש יהודים מהעיר פלובדיב. אז מה כל הפטפטת שלך מר שלמה המגיב .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב מתלהם
זה לא "מה שהיה " , מגיבי
  שלמה המגיב   12/10/18 21:29
כרגיל , מסיטים את העניין "שהיה" לכיוונים אחרים , ומנסים להמשיך במניפולציות הללו , להגן על התנהלותו של קלינסקי. מה "שהיה" , זו השוואה נואלת , מוזילת שואה , של קלינסקי , בין הערכה אמיתית וראוייה של התנהלות אנשי הכנסיה הנוצרית , למניעת גירוש יהדות בולגריה למחנות ההשמדה , ובין מה שלא עשו ולא עושים "אנשי בית הכנסת היהודי " למניעת גירושם של המסתננים מהגרי העבודה האפריקאים , ע"י הגורמים המוסמכים בממשלת ישראל וברשות האכיפה והשופטת כיום במדינה . מדוע ביקורת על השוואה אידיוטית כזו , הינה "התלהמות" ? . מדוע אתה מקל ראש באילו שמוחים על התופעה הנלוזה הזו "מוזילת השואה" , לנסות לשכנע אנשים באיזה תובנה שלך לגבי סיטואציה זו או אחרת שמטרידה אותך , באמצעות השוואות לאירועים היסטוריים מתקופתהשואה , שאינם ברי השוואה בכלל בכל קנה מידה , ובכל ניתוח הגון והגיוני ? . נו , כעת אתם כבר מובילים את ההשוואות הנלוזות הללו , להציג את "ראשי הכנסיה" הנאורים והמוסריים , מול "ראשי היהדות" שאין להם מוסר יהודי , בהקשרים לא רלוונטיים בכלל ולא ברי השוואה בכלל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה,יש כאן בודדים עם מוח צרוב
  ה.א   13/10/18 01:10
שלמה, יש כאן בודדים עם מוח צרוב, הם על טייס אוטומטי, הם בכלל לא מקשיבים למה שאתה אומר, ומדקלמים את מה שלימדו אותם בבתי הספר של הקרמלין. אבל אנא, המשך בדרכך, כי יש כאן גם אחרים אשר חייבים שאנשים שקולים יאירו להם את הדרך, בחושך של המדור הזה. אגב אין תרומה רבה יותר לדמוקרטיה מאשר המדור הזה, ולו מפני שממנו אפשר ללמוד מהן הדרכים השגויות מהיסוד לקיומה של מדינה יהודית ולקיומה של חברה אנושית, כאן ובכל מקום.
כתוב תגובה ל- ה.א
רק לה.א אין מוח צרוב
  המוח הצרוב.   13/10/18 08:07
מי שמקשיב לנאום של זוכה פרס נובל לשלום ולא לנייר העמדה של משרד החוץ יש לו "מוח צרוב". מי שמתפעל שכל אנשי הכנסייה בפלובדיב (מקרה אחד ויחיד) באו לבית הכנסת היהודי , שם כונסו כל היהודים לגירוש ברכבות ומתפעל מעמדתם ובעיקר מהעובדה שהם מנעו גירוש יהודים יש להם "מוח צרוב"
כתוב תגובה ל- המוח הצרוב.
צודק 100% מוחך צרוב!!
  ה.א   13/10/18 15:24
כתוב תגובה ל- ה.א
מוחו הצרוב של א.ה קודח מחום
  נסיים את הדיון   13/10/18 16:41
אתה, ה.א, "צודק" במאה אחוזים . גם הגנקולוג, שקיבל פרס נובל, ותיאר לפני שבוע את המצב המזוויע בקונגו מוחו צרוב, כי כך קבע מגיב בישראל החותם באותיות עבריות. העדות של אנשי משרד החוץ לא היתה ממוח צרוב, רק התיאורים על מעשי אונס אכזריים שביצעו חיילי קונגו הוא בדיוני. תיאורי ההוצאות להורג הן בדיוניות.
כתוב תגובה ל- נסיים את הדיון
4
בורחים מהדיון האמיתי
  מגיבי הימין   13/10/18 13:33
כל מגיבי הימין מתעלמים מהנאום של הרופא, שזכה בפרס נובל ומתאר את הזוועות בקונגו גם היום, ומחטטים בטפשות האם היה מקום לתאר בכתבה את הסולידריות של הכנסייה הנוצרית בעיר אחת בבולגריה, סולידריות שהביאה להצלת יהודי העיר.
כתוב תגובה ל- מגיבי הימין
5
תלמדו ממני
  יתרו המדייני   14/10/18 10:32
אני הכהן האלילי מארץ מדיין במדבר סיני פונה לרבני ישראל, תלמדו ממני כיצד מתנהגים לאדם הנמלט מהשררה. אני נתתי מקלט לילה לפליט שברח והסיג גבול, ואתם מחללים את תורת משה חתני בהתלהמות שלכם כלפי בנים חורגים לאלוהים ולאדם.
כתוב תגובה ל- יתרו המדייני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il