s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה קרה לאוניברסיטת חיפה
מאת: איתן קלינסקי  |  18/10/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הייתה אוניברסיטה ערבית כשלמדת
  ב .ל   18/10/18 12:26
אין ספק שהמיסיונר הפלשתיני מתקומם על כל שינוי באוניברסיטה שנודעה ברוב תלמידיה הערבים שמתקבלים ללימודים בעזרת אפליה מתקנת
כתוב תגובה ל- ב .ל
במגיב מס' 1 מבייש את היהדות.
  מתביישת   18/10/18 14:46
המגיב הראשון מבייש את ערכי התרבות היהודית, כשבאוניברסיטת חיפה משמנים בחמשת אלפים שקלים + ארוחות ערב חגיגיות כל מי שייטול חלק בחגיגות "יהודיות" , שנותנות גם פטור של 8 נקודות חובת שיעור + בחינה + עבודה תודעה יהודית לא קונים ב-5000 שקל + בונוס של 500 שקלים למי שיתמיד בחגיגיות וישתתף בתענוגות סוף שבוע. אני מקיאה מהתגובות של המגיב מס' 1, תואר אקדמי רוכשים ביזע של שיעורים , השתתפות בשיעורים ובחינות ולא בפטורים.
כתוב תגובה ל- מתביישת
2
תעודת עניות לשר החינוך
  תעודת עניות למל"ג   18/10/18 15:56
תעודת עניות לשר החינוך שתחתיו פועל המל"ג נ, המאשר תכנית שתמורתה מקבל סטודנט באוניברסיטת חיפה 5000 שקל ופטור מנקודות לימוד . שר החינוך אינו עוסק בחינוך. חינוך אקדמי פירושו מחויבות לימודית של הסטודנט. מחויבות שמתבטאת בהשתתפות בשיעורים, עמידה בבחינות, הגשת עבודות . נפתלי בנט, אוניברסיסת חיפה וכל מי ששותף לתרמית הזאת מבייש את התרבות היהודית. תרבות יהודית אין רוכשים בתמריץ כספי של חמשת אלפים שקל בתוספת בונוס של חמישים שקל והשתתפות בשהות בבתי מלון בסוף שבוע בירושלים. תתבישו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- תעודת עניות למל"ג
3
הזניה של האתר הזה
  ה.א   18/10/18 17:45
מרוב דברת מקוממות איתן שכח לומר את המילה הפשוטה "מלגה", מדובר במלגה אשר כמו רבות מאחיותיה ממומנת מכספי תרומות, כמו רבות מאחיהיותיה, שמטלות לאו דווקא אקדמיות אלא חברתיות, ערכיות ואיתן רואה בתנך ערך ענק כי הוא מצטט ממנו השכם ועירב. בושה. פשוט בושה.
כתוב תגובה ל- ה.א
פטור נותנים על הצלחה במבחנים.
  מלגה זה לא פטור   18/10/18 20:25
מר מגיב שקרן. ממתי בהיסטוריה של האקדמיה נותנים מלגה הפוטרת תלמיד ממבחנים של 8 נקודות מתוך 120 הנקודות המחייבות אותו לקבל את התואר B/A. כמו שביום כיפורים אתה מגיב לכתבותיו של איתן ומדבר על שמירת ערכי קדושה, כך אתה מזנה את נושא המלגות. מר מגיב שקרון המזנה את האקדמיה. כל נקודה אקדמית נרכשת בלימודים סמסטריאליים , תוך עמידה במבחנים. בשום אוניברסיטה בעולם לא יתנו מלגה תוך הבטחה על פטור בלימודים. מר מגיב בשם ה.א , אתה אינך מבין שמלגה נותנים לתלמיד על השגים לימודים והצלחה בלימודים. יש מקום למלגה לתלמיד חסר אמצעים כספיים, אבל לא עבור אפס מחויבויותת אקדמיות.
כתוב תגובה ל- מלגה זה לא פטור
מלגה חדשה באה לאוויר העולם
  תוצרת ה.א   19/10/18 00:38
מגיב המבטא יפה את הימין על תחלואיו יצר מלגה חדשה. מלגה לא עקב מצב סוציאלי קשה. מלגה לא על הצלחה והישגים שמבחנים והגשת עבודות עומדת מאחוריה. 5000 שקל בתוספת של עוד חמש מאות שקל בתוספת של ארוחות חגיגיות בתוספת של סוף שבוע בבתי מלון בירושלים בתוספת של אומנים לכל מי שישתף בתוכנית של שיח יהדות וכל זה בתוספת של תוספות 8 נקודות . מבוא לכלכלה מקצוע קשה לתלמיד בשנה א' יעניק רק 2 נקודות . יש בו חובת קריאה של חומר ביבלוגרפי רב , הגשת עבודות ומבחנים ומזכה בשתי נקודות רק אחרי הצלחה בבחינה . מבוא לסטטיסטיקה, שלתלמידים חדשים זה מקצוע סוחט, יזכה את התלמיד רק בשתי נקודות אחרי עמידה במבחנים והגשת עבודות תרגול במשך על הסמסטר. ואילו כאן מתנה מהשמים. סליחה מלגה כפי שכתב הזנאי ה.א , שמאשים את איתן ששכח כי מדובר במלגה. מלגה לא נותנים על הזניית האקדמיה והזניית הדבר היפה ביותר שיש לנו ערכי תרבות ישראל יפים. לא מפתים ב-5000+ 500+בילוי בסוך שבוע. סליחה ה.א , אתה חצית את גבולות ההגיון בהסברך את המושג מלגה. מעכשיו מלגת הצטיינות תומר במלגת תענוגות ההדתה מתוצרת הזניית אקדמיה בחיפה בפיקודו של בניטו שר החינוך נפתלי בנט. ממתי מבטיחים ארוחות ערב חגיגיות ????? ה.א , אתה סניגור א' של המעליבים את הדבר היפה שיש לעם היהודי - ארון ספרים עם ערכי תרבות , שרכישתם בארוחות ערב חגיגיות בתוספת אלפי שקלים זו פגיעה בתוכנם ובערכם הסגולי הרוחני.
כתוב תגובה ל- תוצרת ה.א
לה.א יש משמעות חדשה למלגה.
  הזנית המגיב ה.א   19/10/18 07:53
מלגה נותנים על בילוי בירושלים, משתתפים בשיח יהודי ומקבלים פטור של 8 נקודות אקדמיות בלי להזיע במבחנים.
כתוב תגובה ל- הזנית המגיב ה.א
ה.א עסוק בהזנייה
  ה.א עסוק בהזנייה   19/10/18 11:58
לחוצפן ולשקרן ה.א, איזו מלגה חברתית, כדבריך, מזכה תלמיד מבחינות ומקבל מתנה של 8 נקודות . אתה לא מתבייש לכתוב על הזניית האתר, כשהמקלדת שלך עסוקה בהזניית שנאה לאיתן.
כתוב תגובה ל- ה.א עסוק בהזנייה
4
הסבר חדש למושג מלגה
  תודה לבור ה.א   19/10/18 09:31
איתן לכבוד יום השבת קיבלת מתנה יפה , המבהירה לך, שאתה אינך מבין מה משמעות המילה מלגה, ואף מייחסים לך ולאתר זדון לב שהעלימו את הדבר היפה הנקרא מלגה ברשימתך. אם כן, לידיעת המסבירן ה.א , אם אתה בור ועם הארץ, אינך חייב להבליט את בורותך. זו פעם ראשונה , שקוראים למתנה של 8 נקודות ללא מבחנים וללא הגשת עבודות מלגה המרופדת בארוחות ערב בכל מפגש, חמשת אלפים שקל בתוספת מענק של עוד חמש מאות שקל לכל מי שמתמיד.
כתוב תגובה ל- תודה לבור ה.א
חבורת קשקשנים
  ה.א   19/10/18 15:52
מלגה מבטאת בגדול 3 מקורות של אינטרסים, אינטרס אקדמי/אחר של האוניברסיטה, אינטרס של החברה ואינטרס של תורם הכסף, בדרך כלל אך לא תמיד מלגה מחייבת הישגים מסויימים בלימודים, המלגות הקטנות מן הסדר גודל שאנו מדברים עליהן, לא מחייבות בד"כ הישגים בלימודים, כי יש אינטרסים הרבה יותר חשובים מגמול על הישגים בלימודים ובמקרים רבים צרכן הגמלה לא יכול להצטיין בלימודים כי הוא בא משדרות או ירוחם או עלה מאתיופיה וחייב להשלים הרבה חומר, ועל מנת לקבל את הפוש הראשון הוא חייב בעזרה כלכלית, ולכן במקרים רבים הצטיינות בלימודים איננה קריטריון כלל, קחו לדוגמא את פרויקט פר"ח כפי שאני זוכר אותו מלימודי האקדמיים, ואני רואה באינטרנט שהוא נושם ובועט. מלגת הבסיס בפרויקט היא 5,200 ש"ח קצת יותר ממלגת "בצוותא" עליו דיבר איתן רק כאן למעלה, 22000 סטדנטים משתתפים בפר"ח בו היום, למאה ממאה מיליון ש"ח בשנה (מלגת בסיס) , למיטב ידיעתי לא נדרשים כל הישגים בלימודים, המועמדים ממלאים טופס, עוברים ראיון, אשר האינטרנט לא מפרט את הספים, ככל שקיימים. נשיא המדינה מברך, פרס ישראל לא פחות ולא יותר, לאור היעדים של הפרויקט אין כל צורך בהצטיינות בלימודים, צריף סבלנות, התמדה, חמלה, ידע בסיסי שיש לכל סטודנט. בפועל האונברסיטאות מציעות לסטודטים שכר זעיר על מאמץ חברתי, או מאמץ לאומי או מאמץ לימודי במטרה לאפשר להם לצוף על פני המיים, עדיף לתרום לסביבה, אפילו בתמורה לגמול כספי, מאשר לקום לפנות בוקר ולחלק עיתונים או למכור סנדוויצ'ים. כך זה שנים. ולכן אין בשיטה העומדת מאחורי מלגת "בצוותא" של אוניברסיטת חיפה כל חדש, כך זה עובד כל הדנים וכך שה ימשיך לעבוד, אז מה השמאלנים הריקים קופצים? הם קופצים כי כך הם למדו מיסודותיהם הקומוניסטים, כל מה שמריח מיהדות וממסורת הוא טמא. ואיתן מגדיש את הסאה בכך שמחד הוא אתאיסט מתכחש למקורות שמהם הוא בא, ומאידך משתמש בתוצרים של אותה מסורת ככקדום לחפור בו. ריקנות כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א פטפטן נלעג
  ה.א פטפטן נלעג   20/10/18 03:55
ה.א אתה סלפן וטיפש. שום תלמיד בפר"ח לא קיבל פטור של 8 נקודות לימוד בחוג בו הוא לומד. הקשקשנות שלך מגיב בשם ה.א מתעלמת מכך, שאיתן כתב שמלגה יכולה להינתן לתלמיד שנתון במצוקה כלכלית וכן גם לתלמידים מצטיינים. אז מה הפטפטת שלך. האם זה אינטרס של אוניברסיטה לעודד תלמיד להשתתף בשיח על נושא מסוים תוך הבטחה שבערב בו מתנהל השיח תוגש ארוחת ערב חגיגית למשתתפים ו-5000 שקל בתום הסמסטר של השיח ועוד 500 שקל למי שהיה בשמונים אחוז של מפגשי השיח. מה עניין מלגה לסטודנט בתכנית של פר"ח על מאמץ של מספר שעות שבועיות שנותן הסטודנט המסייע לתלמיד חלש בבית ספר יסודי. האם הוא מקבל פטור מהזעה על הכנה לבחינות תמורתן יזכה ב-8 נקודות. יקבל פטור בהגשת עבודות. אתה מגיב פטפטן ונלעג אינך מתבייש לדבר על חבורת פטפטנים. אתה המסנגר באופן המגוחך ביותר על דבר, שאפילו מקומם רבנים, שהביעו מחאתם בפני האוניברסיטה, שארוחת ערב בשיח ותשלום כסף עבור השתתפות בשיח והענקת סוף שבוע במלון זו חבילה פוגענית בתרבות ישראל , במסורת ישראל שאותו מבקש בוודאי בכנות רבה לקדם מי שתרם לפרויקט הזה . מבלי משים בתשלומי כסף פוגע אותו אדם בכל מה שצריכה לשדר אקדמיה . ובמקרה הזה מעדה אוניברסיטת חיפה. וטוב שבין מבקרי התוכנית נמצאים גם רבנים שמסורת ישראל חשובה להם ולא הדרך הנלוזה והזולה הזו.
כתוב תגובה ל- ה.א פטפטן נלעג
מזנים את האנושות
  ה.א   19/10/18 16:14
איך השמאל ההזוי לא מתבייש להציג את בורותו המוחלטת בפרהסיה? ואולי הם יודעים את האמת רק מורחים את כולנו? נזכרתי שאני עצמי קיבלתי לפני הרבה שנים נקודות אקדמיות על השתתפות בפר"ח. וגם הם, השמאלנים האלה, ודאי קבלו נקודות אקדמיות אך יש להם זכרון סלקטיבי, והם שונאים את עצמם ואת מסורתם עד עמקי נשמתם, הם עבדים של טבח ההמונים סטאלין. רק מי שגדל במרתפי הק.ג.ב יכול לסבור שלאוניברסיטאות, כמו לצבא יש אינטרסים צרים בלבד. בפועל האונברסיאות חיות בתוך עמן, וכל מי שמועיל לעם מקבל תמורה גם מהאוניברסיטה, והקומוניסטים ודאי חושבים שלימודי יהדות לא מועילים לעם ולאנושות, ולכן הם יורקים. בזיון והזניה לא רק של האתר אלא של כל האנושות על ידי קומץ אנשים שגורמים לי להקיא - ולמי שלא ברור לו שהשתתפות בפר"ח מקנה נקודות אקדמיות אנא יקיש בגוגל 'פרח נקודות אקדמיות'. מאד פשוט, וק טפשים גמורים לא בודקים היום לפני שהם שופכים שטויות בטונה מהמקלדת, כי בקלות ניתן להוכיח לכל את אפסותם. אני מרחם עליכם.
כתוב תגובה ל- ה.א
קשקשנים, ועתה הקישור
  ה.א   19/10/18 22:36
הקישור
 מלגת בצוותא
כתוב תגובה ל- ה.א
האם מישהו יתנצל? אין סיכוי!!
  ה.א   19/10/18 23:42
חסידיו השוטים של איתן מדברים על המאמץ הרב שנדרש להשקיע במקצועות היסוד בתמורה לשתי נקודות, וטני רוצה להזכיר להם שגם על ספורט מקבלים נקודות, עם קצת פחות מאמץ, ולימודי יהדות אינם לימודים אקדמיים? מאיפה בא הטמטום הזה?. מצורף קישור למאות קורסים כלליים באוניברסיטת בן גוריון (הקיימים בכל אוניברסיטה, זה מה שמצאתי במקרה) יש שם כל קורס שבעולם למעט "גידול חסה בשטחים" ומדוע שסטודנט להנדסה יקבל נקודות אקדמיות על "ההיסטוריה של ימי הבינים המוקדמים"? מה לו ולתכנים האלה? אז זהו שהוא לא רק זכאי לקבל נקודות על קורסים כלליים אלא הוא חייב!!!! הסברה הלימודית היא שאקדמאים חייבים קצת ידע כללי ואסור לנו להוציא תחת ידנו סטודנטים שלא עסקו כלל במקצעות שאינם קשורים ישירות לנושא הלימוד. איתן וקהל חסידיו השוטים לקחו פרויקט נהדר שאימצה אוניברסיטת חיפה, במימון של תורם, והפכו אותו לעפר הארץ, אני יודע שהם לא יתביישו בעצמם, החינוך הסובייטי לא מאפשר חרטה, חרטה איננה נלקחת כלל בחשבון, אז אני מתבייש בשבילם.
 קורסים כללים-אוניברסיטת ב"ג
כתוב תגובה ל- ה.א
להתנצל? הצחקת אותי!
  למגוחך ה.א   20/10/18 04:05
ה.א אתה סניגור עלוב נפש. כל תוכנית של B.A בנויה על כך שתלמיד במשך שלוש שנים חייב להשתתף בתוכנית של ספורט במשך סמסטר. זו תוכנית מובנית בכל אוניברסיטה בעולם. ישנן אוניברסטאות בעולם שדורשות 2 סמסטרים. בישראל מקובל סמסטר אחד. אלה 2 נקודות שנרגשות תוך הקדשה לתרבות הגוף. כאן יש מקרב שבעד שיח על נושא מאד חשוב כמו מסורת ותרבות יהודים משלמים בארוחת ערב חגיגית וב-5000 שקלים. על מה אתה רוצה שאני אתנצל . אינני יכולה להתנצל על כך שמקבלים 2 נקודות עבור השתתפות בתוכנית ספורט ופטור של 8 נק' אם אני תלמידת כלכלה או חשבנאות , אם השתתפתי בשיח על יהדות שהיא קרובה לי ועל הדרך קבלתי כמה מאות שקלים.
כתוב תגובה ל- למגוחך ה.א
ונקודות על פילוסופיה יוונית?
  ה.א   20/10/18 12:27
ונקודות על ימי הביניים? האם ימי הביניים חשובים להשכלתו של מהנדס? לדעתי לימודי יהדות, הרבה יותר חשובים לכל אדם בישראל, בייחוד ליהודים שבאים מבתים הרחוקים מהמסורת, בין אם שומרים מצוות ובין אם לאו, לא לצורך קרדום לחפור בו, אלא על מנת לדעת איך אמא שלי אומרת, צעוויסען, על מנת לא לחסום את הידע לדורות הבאים, על מנת להמנע מהמשפט של יעקב חזן "רצינו אפיקורסים וקיבלנו בורים ועמי ארצות" מהנדס , רופא, ארכיטקט, מקבלים נקודות על ימי הביניים ואפלטון, מדוע שלא יקבל נקודות על יהדות?, ואם פרויקט פר"ח מעניק נקודות ומלגה, מדוע שפרויקטים אחרים לא יעניקו נקודות ומלגה? העיקרון של מתן נקודות ומלגה מקובל מאד באוניברסיטאות, אז מדוע למתוח ביקורת כל כך בוטה על לימודי יהדות? אולי בכל זאת ראוי להתנצל? והרי מגיבים למעלה נתנו את התשובה, "הדתה" שמדתה, לא מתאים לשמאל ההזוי שיגיעו אורטודוקסים עם זקן וציצית למעוז שלהם, אוניברסיטת חיפה, וילמדו את הסטודנטים הרבים שיעורים ביהדות, השמאלנים רוצים לנכס לעצמם את התורה בלי אלוהים, והם מאבדים את זה, איתן ועוד איזה שניים שלושה הם אחרוני המוהיקנים, וגם הם עושים במקורות שימוש עקום וסלקטיבי, שומרי התורה נמצאים אצל אנשי האמונה, הם שמרו אלפי שנים, וימשיכו לשמור אלפי שנים, ואת הצאצאים של השמאל נמצא במוקדם או במאוחר בברלין או אמטרדם. ואני מבקש ממש כמו שביקש נתן אלתרמן בשירו "לא תקום פה מלחמת תרבות"...חרף כל הכרזות כי הנה "זה הקש השובר את גבינו...עד אנא נישן?" לא יתן כי ישכח היהודי החדש את חובו ליהודי "הישן"... ..ואם אנשי אמונה עוסקים בתנ"ך ובתורה במעוז השמאל, השמאלנים מרגישים מנודים מהקש האחרון שמחבר אותם לחברה בישראל, הם מרגישים שחוטפים להם את הדור הבא, ויוצאים למחמה, מלחמת תרבות. מזל שהם כל כך חלשים. שקוף חברים שקוף.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א עושה צחוק מעצמו
  ה.א "צודק"   20/10/18 14:28
המגיב ה.א עושה צחוק מעצמו, אפילו סטודנטים דתיים, חברי הבית היהודי, מתקוממים באוניברסיטת חיפה על לימודי יהדות ללא מבחנים, ללא הגשת עבודות ושחרור מ8 נקודות . לימודי יהדות באונברסיטה הם חשובים בחוג למחשבת ישראל, בחוג למקרא, בחוג לספרות עברית, בחוג להיסטוריה ישראלית ובכל חוג, אבל לא בחלטורה של שיח עם ארוחת ערב וסופי שבוע.
כתוב תגובה ל- ה.א "צודק"
אפילו שמאלנים רבים מקבלים את
  ה.א   20/10/18 14:53
אפילו שמאלנים רבים מקבלים את המלגה. ומקבלים את הנקודות, ואוכלים אוכל הרבה יותר איכותי ממה שמגישים להם בקיבוץ. אוכל כשר, שמוצניקים להפליא מקבלים, הקשישים כאן באתר לא מקבלים, כי הם כבר לא בגיל המתאים. אם היו בגיל המתאים גם היו מקבלים, ממש כמו אותם אנטישמים שאומרים "רבים מחברי הם יהודים..." אני סיימתי את פרשת המלגה הזו, מזל, מזל גדול שהשמאל מצומצם, ומצטמצם מיום ליום, לא בגלל שלא צריך אותו, אלא בגלל שהוא מזיק, ממש מזיק, ועד שלא יחדל להזיק טוב שהוא מצטמצם מיום ליום, משעה לשעה, ועל ההעלמות הזו מהנוף החברתי/פוליטי/מדיני בישראל הוא יכול לבוא בטענות אך ורק לעצמו.
כתוב תגובה ל- ה.א
תסלחו לי על טיפשותי.
  אני ה.א מכריז::   20/10/18 15:51
טוב שישנם סטודנטים ישרים חברי הבית היהודי באוניברסיטת חיפה, שבזכותם התוכנית הזו תיגנז, כי הם מביעים את מחאתם , שמוכרים את ארון הספרים היודי בשיח מדושן בארוחות . ה.א מגחך את עצמו , וכשהתכנית תיגנז בגלל מחאת סטודנטים מהבית היהודי, אז המגיב ה.א יתנפל על נפתלי במט. ה.א , אין בשום אוניברסיטה בעולם המכבדת את עצמה חלוקת נקודות אקדמיות ללא מבחנים !!!!! ללא הגשת עבודות!!!! הבנת זאת , טמבל!!! כן, אני אפנה אליך בגסות , ה.א הטמבל. עבור לימודי פילוסופיה יוונית, שירה יוונית, ספרות יוונית, מקבלים נקודות אחרי בחינות. ה.א , אתה מבייש את ארון הספרים היהודי. גם באונברסיטאות של החמאס מחלקים נקודות אקדמיות עבור השתתפות בשיח מורעל וארוחות . רק שלא נלמד ממטורפי האסלם. י
כתוב תגובה ל- אני ה.א מכריז::
עם פה כזה, תתעכל במיץ של עצמך.
  ה.א   20/10/18 16:18
כתוב תגובה ל- ה.א
5
בלי פסיכומטרי עם בגרות של העת
  ב,ל   19/10/18 16:20
בלי מבחנים פסיכומטריים עם תעודות בגרות לא אמינות בעליל אבל ערבים וזה מספיק בשביל להתקבל לרוב האוניברסיטאות בארץ בעיקר אוניברסיטת חיפה ובאר שבע
כתוב תגובה ל- ב,ל
די מדויק
  מגיב ותיק   20/10/18 12:52
כבוגר אוניברסיטה זו (חיפה) אני יכול להעיד כי נתקלתי במפגע שנקרא "אפלייה מתקנת" שהנו מונח המתבסס על שקר.

נתקלתי בסטודנטים רבים מהמגזר שלא היו ראויים אפילו להיחשב כבוגרי כיתה י"ב והתפלאתי כיצד התקבלו לאוניברסיטה (כאמור "אוניברסיטת הגליל").
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מבייש את האקדמיה
  י.   21/10/18 18:59
מגיב ותיק מנפיק לנו מידע על היותו אחד מגיבורי חיל האוויר הישראלי. מדי פעם מוסר לנו מידע על מה שהוא עשה ואין בלתו. ועכשיו הוא גם מעניק לעצמו תואר של בוגר אוניברסיטת חיפה , לבושתה. מגיב ותיק מבייש את האקדמיה שנתנה לו תואר אקדמי.
כתוב תגובה ל- י.
6
גווע'לד...
  מגיב ותיק   19/10/18 20:36
עידוד לקירוב למורשת היהודית באוניברסיטה שורצת ערבים (לא לחינם האוניברסיטה הזו נקראת בפיהם "אוניברסיטת הגליל" ושלפני כעשור נמצאו בחדרי הסטודנטים הערביים שבמעונות תמונות של שאהידים.

איתן, מה לך ולמורשת יהודית, גם את תדהדר באלף כינויים שיקריים כמורה לתנך, אינך אלא ספונסר של אוייבינו.

מאמר עלוב ומטופש, בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
הקישור של ה.א
  הקישור של ה.א   20/10/18 04:19
הקישור של ה.א מפנה אותנו לשיעור שיתקיים במועדון ולא באולם ההרצאות. הקישור אינו מקשר אותנו לעובדות הבאות א) שהשיח במועדון כולל ארוחת ערב חגיגית. ב) שהשיח החשוב על ארון הספרים היהודי יעניק לך 8!!! נקודות זכות. ללא בחינות וללא הגשת עבודות. ג) לא מוזכר בקישור בילוי בסופי שבוע במלון . שיח במועדון כולל ארוחת ערב זה עלבון למסורת ישראל סבא, לארון הספרים היהודי, לאקדמיה רק לא לכסילות של המסנגר ה.א שעוד מביא לנו את הקישור הזה.
כתוב תגובה ל- הקישור של ה.א
קבל עוד קישור לפנים
  ה.א   20/10/18 15:31
להלן ציטוטים על תוכנית "ראשית" של אוניברסיטת בר אילן, מתוך האתר, והנה גם הקישור, והמורים הם ר"ל רבנים ולא אתאיסטים, אוי ואבוי. אסון. "תכנית ראשית היא הבית שלי באוניברסיטה." "חבל שלא כל הלימוד באוניברסיטה הוא כמו הלימוד בתכנית." "הגעתי בגלל המלגה, נשארתי כי זה מעניין וכיף." "מדוע לא סיפרו לי שכל זה נמצא ביהדות?" "בתכנית ראשית יש סיעור מוחות אינטלקטואלי. אף פעם לא חשבתי שזה יהיה דווקא בלימודי יהדות." "בתכנית ראשית קיבלתי כלים לחיים." "אני לא דתית, ואף פעם לא חשבתי שאוכל לצטט את 'הרב שלי'." "הקשר שנוצר לי עם משתתפי התכנית מיוחד ממש. החברים והחברות מ'ראשית' הם חברים לחיים." "הדברים שלמדתי בתכנית מלוים אותי בהתלבטויות הגדולות של החיים."
 הנה עוד קישור לפנים
כתוב תגובה ל- ה.א
ועוד אחד, הקודם נשבר
  ה.א   20/10/18 16:34
כנראה שכל הסטודנטים האלה קיבלו מלגה, וקיבלו נקודות - ביזיון ממש ביזיון, וראיתם את בקבוקי השתיה שעל השולחן? ראיתם עוד קורס שמחלק כך חינם בקבוקי מים מינרליים? נגמרו כבר הברזים בשרותים? על חשבון מי הם? שערוריה! את הבורקסים הם בטח החביאו לפני הצילום על מנת שחמוצי הפנים לא יתפסו אותם בקלקלתם!!! ולמה הם עלו לירושלים לאכול? כנראה שהמימון בא דרך אשתו של נתניהו, אפילו דן מרגלית היה קורא לכל הסטודנטיות האלה "בנות חושך" לפני או אחרי שהיה רוכס את מכנסיו.
 ועוד אחד
כתוב תגובה ל- ה.א
הביא קישור מאוניברסיטת בר אילן
  קישורי ה.א   20/10/18 20:27
ה.א הביא קישור יפה מאוניברסיטת בר אילן, תכנית שקיימת כבר 6-7 שנים. א) בבר אילן לא משחדים ב-8 נקודות. ב) בבר אילן לא נותנים ארוחת ערב חגיגית לפגישה היפה והערכית. ג) לא נותנים 5000 ועוד 500 שקל לסמסטר. כשבחיפה מחאת סטודנטים דתיים לאומיים יביאו להורדת התכנית ה.א ימשיך להביא לנו קישורים שאינם מתייחסים לנושא. אני כבר באמת לא מוכן להתייחס לתגובות של ה.א
כתוב תגובה ל- קישורי ה.א
בושה לאינטליגנציה
  ה.א   21/10/18 00:36
אינני יודע כמה נקודות בדיוק ניתונות בחיפה וכמה בבר אילן, בשני המקרים ניתנות נקודות מה שחמוצים פסלו כאן מהיסוד. סכומי המלגה מאד דומים, איתן בכלל לא הזכיר את המלה מלגה, הוא כתב שמשלמים להם כסף, והכסף הזה לטעמו אינו תקין, ואם המלגה אינה תקינה בחיפה היא אינה תקפה בבר אילן, הטענות לעיל הן על מתן נקודות ללא עמידה בספים אקדמאיים, יש לנו זהות בשתי האוניברסיטאות, בקיצור מדובר הבתוכניות אחיות אשר אם לאחת אין זכות קיום אין גם זכות קיום לרעותה. תוציאו את הראש מהחול, חמוצים, הטיעונים שלכם שקופים ורדודים.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א פורש ומכזב במקלדת
  ל-ה.א הפורש   21/10/18 08:00
ה.א משקר ביודעין - בבר אילן קיים שיח יהודי יותר מ-6 שנים על בסיס של השתתפות מתוך סקרנות ורצון להשתתף בחוג. אוניברסיטת בר אילן לא מעניקה נקודות זיכוי אקדמיות לתלמיד בחוג לכלכלה שמשתתף. אין אוכל, אין בתי מלון. ה.א התגובה שלך מתעלמת ממה שקומם סטודנטים דתיים לאומיים בחיפה, הטוענים שפיצוי של 8 נקודות אקדמיות, כסף ובתי מלון זו פגיעה בערכי ארון הספרים היהודי.
כתוב תגובה ל- ל-ה.א הפורש
תגיד לי בשביל מי אני עובד?
  ה.א   21/10/18 12:28
אני מעביר לך קישורים ואתה עיוור / חרש / לא יודע מה תוכנית ראשית מענקה גם מלגה וגם נקודות - על ארוחה לא כתוב כלום כנראה שאין. אי אפשר לפרוש עם כל החמוצים כאן תכנית ראשית ע"ש נורמן וג'והן שטרנטל - שיח מרתק על זהות יהודית התכנית מיועדת לתלמידים מכל התארים, בוגרי החינוך הממלכתי המעוניינים לשלב בלימודיהם האקדמיים שיח יהודי מאתגר ומרתק. התכנית בהיקף של 4 יח"ל והיא כוללת שיעורים בקבוצות לימוד קטנות וחברותות עם לומדי בית המדרש. המשתתפים נפגשים עם עולם עשיר של ידע יהודי, הכרת ארון הספרים היהודי והכרת אורח החיים היהודי. מתקיימות שתי תכניות: לתלמידי תואר ראשון, ולתלמידי תואר שני ושלישי. הלימודים בתכנית מוכרים לחובת לימודי היסוד באוניברסיטה. בראש התכנית עומד הרב ישראל סמט תכנית המוכרת כנק' זכות ללימודי יסוד ומקנה מלגה של 5,000 ש"ח למשתתפים
 הנקודות והמלגה בתכנית ראשית
כתוב תגובה ל- ה.א
מי שמגיב ביום הכיפורים יפרוש ?
  ה.א פורש????   23/10/18 09:48
מי שמגיב ביום הכיפורים יפרוש ביום חול ???? לא, הוא לא יפרוש ויגן על התוכנית של שיח על יהדות תמורת סעודה חגיגית ו-5000 שקל ו"יביא לפנים קישור" מתוכנית בבר אילן, שכולה שיח יהודי ללא אוכל , ללא תשלטמי כסף וללא נקודות אקדמאיות.
כתוב תגובה ל- ה.א פורש????
יופי של קישור
  מתוצרת ה.א   20/10/18 16:46
יופי של קישור טמבלי, תלמידה מאחלת שכל הלימודים באונברסיטה יהיו באותה אווירה מעשירה. אווירה שאין בה מבחנים, אין הגשת עבודות סמינריוניות . ממש קישור לפנים. מהפנים המכוערות שמבקש ה.א לתת לאקדמיה.
כתוב תגובה ל- מתוצרת ה.א
8
יוצא לחופשה מהאזור הנמוך בת"א
  ה.א   20/10/18 18:22
איתן, ביי ביי, שלום לחמיצות, שלום לנרגנות, שלום ל BIAS, שלום לצביעות - היה לי די והותר מזה, ואני חושש להדבק. אז aufvidersein, so long bye bye .
כתוב תגובה ל- ה.א
9
ה.א - חבל"ז
  מגיב ותיק   20/10/18 22:30
יש לך עסק עם חבורת שמאלנים מטופשים שבראשם עומדת אחת עם לשון חומה מרוב קרבתה לאיתן.

עזוב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני באמת עוזב, יוצא לנוח
  ה.א   21/10/18 00:39
הגיעו מים עד רפש, נחזור לקראת הבחירות. תודה על התובנות החדות והמחכימות.
כתוב תגובה ל- ה.א
זו הנקבה שלו
  ב .ל   21/10/18 18:35
שממלאת את האתר בכסילותה האין סופית
כתוב תגובה ל- ב .ל
ב.ל שובינסט מגעיל מעורר בחילה
  ב.ל שובינסט מגעיל   21/10/18 20:14
כתוב תגובה ל- ב.ל שובינסט מגעיל
10
אונ. חיפה מתחרה בחברון
  אורנה ב   21/10/18 11:49
אין עוד אוניברסיטה בעולם הנאור שמחלקת נקודות זכות אקדמיות תמורת שיח במועדון כולל ארוחת ערב ותשלום כסף. זה מצרך שמוכר בכמה אוניסרסטאות אצל שכנינו בחברון, בשכם ובעזה.
כתוב תגובה ל- אורנה ב
11
אונברסיטת עזה וחיפה
  ברית תאומות   21/10/18 18:42
באוניברסיטאות מסוימות במיוחד בחברה האסלמית נותנים נקודות חינם יהיה זה בחוג לחשבונאות או בחוג לביאולוגיה, אם התלמיד לוקח חלק בפעילות עיונית דתית , שלצערנו, מגיעה אפילו לאמץ את הטרור כדרך לביטוי דתי. חיפה היא האוניברסיטה היחידה בחברה המערבית, שנותנת נקודות זכות אקדמאיות תמורת השתתפות בשיח דתי במועדון סטודנטים סביב ארוחת ערב. ברית תאומות ניתן לכרות ביו אוניברסיטת חיפה ובין הפאנטיות של האסלם הקיצוני. רק שבעזה הוא אינו מקבל 5000 שקל מלגה + בילויי סוף שבוע בבית מלון עם שיח רעיוני, אלא הוא מקבל הבטחה של כמה עשרות בתולות בעולם הבא, אם יעשה צעדים דתיים אפלים כמו רצח יהודים.
כתוב תגובה ל- ברית תאומות
12
ילמדו את ארון הספרים היהודי
  אשמח אם   21/10/18 19:41
איתן, אשמח אם מאות תלמידים יצטרפו לחוגים בהם לומדים את ארון הספרים היהודי. איתן, יש לך מגיבים מהימין הפנטי המגוחך ביותר. הנחמה היא שדווקא מרצים, סטודנטים מהמחנה הדתי לאומי באונברסיטת חיפה מגנה את החרפה ששיחה \ תהיה החשובה ביותר והערכית ביותר הכוללת ארוחת ערב מזכה בנקודות זכות אוניברסיטאיות בתוספת 5000 שקלים. הגיחוך היה בתגובות כמו : הפעילות הגופנית. הפעילות הגופנית היא חובה כדי לקבל תואר ראשון \ אך היא אינה מזכה באף לא נקודה אחת מתוך 120 הנקודות שהתלמיד חייב. אפשר לומר לחברון דמינו, לשכם ןלעזה אוניברסיטת חיפה משווה את עצמה.
כתוב תגובה ל- אשמח אם
קשה, קשה איך מדברים בלי לבדוק.
  ה.א   21/10/18 20:37
אני בוגר הטכניון, אני קיבלתי נקודות זכות על אימון גופני, מסתבר שאין שינוי, מצורף הלינק. כיצד אנשים לכאורה משכילים מדברים שטויות במיץ, בלי לבדוק, כאשר הבדיקה כל כך נגישה. חבריי החמוצים והנרגנים, עזבו את הבית היהודי, אם אתם תומכים בחיפאים שבהם, יידבקו אליכם גם הרמלאים, ואיתן כבר סיפר לכם מה כתוב על השלטים ברמלה. אז עזבו אותם, הביטו בראי. האם את חןשבים שלימוד המקורות הוא ערך? אם לא אז הביקורת שלכם מקובלת, אבל זה גם אומר שנתניהו צדק באמרו שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי. אם כן, אז דעו לכם שחברה נוהגת לפתות את מרכיביה, בייחוד סטודנטים "דלפונים" על מנת לתרום לה, ואם זה לא מקובל עליכם, אז אתם כמו שני הארכאיים והנרגנים של החבובות מקשקשים לעצמכם. באוניברסיטת בר אילן מפתים את הסטדנטים ללמוד יהדות בכסף ובנקודות, וגם באוניסרסיות חיפה, ומי שלימודי יהדות יקרים לו והוא שופך זפת חמה על הלימודים האלה, יורק לבאר ממנה הוא שותה. ולי שאני מאד קרוב לבית היהודי מותר בפירוש להתייחס אליהם, ייתכן שבאוניברסיטת חיפה הקורס הזה פתוח אך ורק לחילוניים, והסיבה להתנגדות היא איגואיסטית לחלוטין, ולאור התמיכה המאד ערה של השמאל הקיצוני, ולאור החשיבות של לימודי היהדות לכל יהודי נאמן, אני מניח שהנהגתם תוריד אותם צ'יק צ'אק מהעץ, ייתכן שיבטלו או יצמצמו את הארוחות אבל המלגה והנקודות (שהן הליבה של ה"שוחד") יישארו לפחות כפי שקיימות בתוכניות רבות אחרות המשלבות נקודות ומלגות לעידוד פעילויות שהחברה מעוניינית בקידומן.
 נקודות זכות - פעילות גופנית - טכניון
כתוב תגובה ל- ה.א
13
פוגכים בארון הספרים היהודי
  מגיבים פנטיים   22/10/18 09:34
מי ייתן ואלפי סטודנטים ילמדו על ארון הספרים היהודי. אבל מי שמצא שבטכניון מעניקים נקודת זכות אחת עבור השתתפות חובה באימון גופני כדי להצדיק את הפגיעה בארון הספרים היהודי בפיתוי של 8 נקודות זכות וחמשת אלפים שקל בשביל המאמץ .
כתוב תגובה ל- מגיבים פנטיים
מתוך שלא לשמה, בא לשמה.
  ה.א   22/10/18 15:55
מסורת יהודית איננה רק מניפסט פוליטי חמוץ של נביאי זעם שאיתן מרבה לצטט אלא בעיקר חוכמת חיים מאד מאד מעשית ומאד מאד מיוחדת. אחד העקרונות הוא שעל מנת לקלוע לסל, הרבה פעמים רצוי למסור לחבר שהוא יקלע, או לכוון בכלל לקרש. מתוך שלא לשמה בא לשמה, מפתים עם הטבות חומריות, ולפחות חלק מהבאים האינטרסנטים יתאהבו. וימשיכו לשמור על קשר גם ללא ההטבות. והעקרון הזה הוא בלב לבו של המוסר היהודי, בלב לבו של מה שקוראים כאן ארון הספרים היהודי. בברית המועצות "פיצו" עם מרתפי עינויים, שזה הרבה יותר חמור אבל לפתות לדבר מצווה עם צ'ופרים? מה רע? כך עושה פרויקט פר"ח עם נקודות וכסף ללא פחות מ 22000 סטודנטים בשנה, כך עושה פרויקט ראשית באאוניברסיטת בר אילן, וכך עושה אוניברסיטת חיפה עם תונכנית בצוותא. ואם יש לאיתן ביקורת על הטבה מוגזמת בתוכנית זו או אחרת מדוע לשפוך את התינוק עם המיים?, די בברכה מקרב לב על התוכנית, ובקריאה לרשויות להשוות את ההטבות לתוכניות מקבילות. והשנאה לכל מה שקורן מיהדות עתיקה מעביר אנשים על דעתם, וההשתקפות היא כאן בדברי איתן, והתגובות משמאל, עיקן אינפנטיליות.
כתוב תגובה ל- ה.א
14
ילמדו את ארון הספרים היהודי
  הלוואי וכולם   22/10/18 10:42
כמה יפה היה אם כל סטודנט היה נפגש עם ארון הספרים היהודי בפקולטה להנדסה ובפקולטה לרפואה, בלימודי כלכלה ובלימודי עריכת דין. אך כמה נלעג שמגיב מביא קישור לנקודת זכות לחינוך גופני בטכניון בו למד. אני למדתי בישיבה אוניברסטי בארצות הברית ולא קיבלתי נקודת זכות עבור חינוך גופני. אשתי בברקלי עבור חובת חינוך גופני קיבלה 2 נקודות. אך מה זה ובין הסנגוריה על שמונה נקודות עבור שיח במועדון סטודנטים על נשוא כל כך חשוב. מה בין זה ובין אווירה אקדמית סביב ארוחת ערב מובטחת בשיעור. ה.א חבל שלא עמדת בהבטחה שלך לפרוש.
כתוב תגובה ל- הלוואי וכולם
אמינות 0 של מדיבי השמאל
  ה.א   22/10/18 15:16
תחילה אמרו שזו לא מלגה. אז שיגרנו להם לפנים את הקישור לאתר המלגה. טענו שהתוכנית המקבילה בבר אילן לא מעניקה נקודות, שיגרנו להם לפנים קישור לאתר המלגה בבר אילן המודיע שיש נקודות. טענו שספורט לא מעניק נקודות, העברנו לפנים שלהם קישור על מתן נקודות על השתתפות בספורט. נשמת אפה של עיתונות היא אמינות, ועל פי הכלל הזה, אין נשמה באפו של המדור הזה. מדור תעמולתי מוטה, ותו לא.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א מגחך עצמו לדעת
  ל-ה.א המגוחך   23/10/18 08:53
ה.א המגחך עצמו לדעת הבטיח לפרוש, אבל הוא החליט להמשיך לגחך עצמו לדעת. נאחז בעובדה שיש אוניברסטאות שבחובות הלימודיות לתואר B/A מעניקות נקודה או שתים מתוך 120 נקודות. וזה לדעת מגיב טיפש מצדיק לשחרר תלמיד בכל פקולטה מ-8 נקודות, אם ישתתף בשיח על תרבות יהודית. תחזיק בטיפשותך.
כתוב תגובה ל- ל-ה.א המגוחך
אני ה.א משקר !!!!!
  אני ה.א   23/10/18 13:58
אני א.ה כל כך להוט להנפיק את שקרי, שאפילו ביום הכיפורים הייתי חייב להגיב למאמריו של איתן, וזה לא הפריע לי לדבר גבוהה על קדושה, על עם קדוש, על ארון ספרים קדוש ועל שמאל בוגדני,,,,ועכשיו אני עסוק בשקרי. אין שום אונברסיטה שנותנת 8 נקודות אקדמיות במועדון בנושא של שיח על נושא עם ארוחת ערב. רק בשקריו של המגיב א.ה זה קיים. אגב שמו בישראל - אפרים הלפרין. והוא כותב באתר - "חדשות מחלקה ראשונה".
כתוב תגובה ל- אני ה.א
bzq-109-67-44-244.red.bezeqint
  גן חיות   23/10/18 17:21
כתוב תגובה ל- גן חיות
15
אונ. חיפה מתחרה באונ. עזה
  אונ. חיפה   23/10/18 14:27
בושה וחרפה לאונברסיטה בחיפה שפוגעת בראש ובראשונה בארון הספרים היהודי, כשהיא מעניקה 8 נקודות אעבור פגישות במועדון מסובים לארומה והקשבה לדברי תורה. התורה היפה נעלבת מצורה כה גסת רוח של האונברסיטה שעל הכרמל.
כתוב תגובה ל- אונ. חיפה
16
אקדמיה בעולם הנאור לועגת לחיפה
  רק בחיפה   23/10/18 14:34
האקדמיה בעולם הנאור המערבי לועגת לאונברסיטת חיפה, בהיותה האונברסיטה היחידה שנותנת 8 נקודות אקדמיות ללא השעה בבחינות או בעבודות סמינריוניות ומוסיפה לחגיגה האקדמית ארוחת ערב חןבה!!!!! בכל פגישה.
כתוב תגובה ל- רק בחיפה
17
יש לי בקשה
  אבי ...   23/10/18 15:03
יש לי בקשה לכל אלו המזדהים עם איתן לא להתבטא בלשונם הגסה של המגיבים ב.ל ומגיב וותיק. לא לרדת לרמה של השמצות אישיות. חבל. זה לא לענייו.
כתוב תגובה ל- אבי ...
השווה ותראה שההשמצות משמאל
  ה.א   23/10/18 17:54
השווה ותראה שההשמצות משמאל מרובות משמעותית יותר, כאשר מסתיימות המילים אצל הקוזק, הוא מכה, מתעלל - כאן הקוזקים רק משתוללים בפה, והורסים כל חלקה טובה בשמאל הישראלי. וכאשר זה השמאל, כולנו מודים להם, רוצים להתחסל, תתחסלו כי כפי שאתם נראים כאן במדור, אין לכם זכות קיום כקבוצה בחברה בישראל.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א נתן לנו 8 נקודות אקדמאיות
  ה.א יעניק לנו   24/10/18 05:34
ה.א בנדיבותו נתן לנו זכות קיום בישראל ושמונה נקודות אקדמאיות. תודה לך ה.א.
כתוב תגובה ל- ה.א יעניק לנו
18
האם איתן שקרן? לא! מוטה? ודאי!
  ה.א   24/10/18 03:08
האם איתן שקרן? לא! האם מוטה? ודאי, הוא ודאי מוטה ומוליך שולל. למשל באשר ל 5000 ש"ח, במקום אחד איתן כותב 5000 ש"ח לחודש, במקום אחר 5000 ש"ח לשנה ובמקום שלישי 5000 ש"ח, כאשר האמת היא ככל הנראה 5000 ש"ח לשנה. וודאי ש 5000 ש"ח לחודש אינו נכון (אני מניח שמדובר בפליטת קולמוס פרוידיאנית), ויש דרך פשוטה מאד להתנצל על הטעות - רושמים תגובה קצרה, וכמו שמתפרסמות כאן מספר רב של תגובות לא ראויות ודאי שהתנצלות של איתן שהיא מאד ראויה, הייתה מתפרסמת, ואני ודאי הייתי מקבל אותה, אני לא מייחס לו כוונות פליליות של הונאה בלי ההתנצלות ודאי שארחם עליו לאחר הודאתו בטעות מצערת. אבל איתן איננו מן המתנצלים. הוא לא טועה לעולם, הוא גם לא מטעה לעולם, זה השמאל הקיצוני, הדוגמטי. איתן לא סיפר לנו שמדובר במלגה, כאילו יש איזה יד פתוחה שמפזרת שטרות בחיפה. איתן לא מפרסם את המקור לנתונים שהוא מביא, לא מפרסם את הקישור למקור, ומכאן שניתן לפקפק מאד באמינות שלהם, מאיפה הוא הביא את 8 הנקודות? ככל שהמספר הזה נכון, על פני כמה שנ"ל הן מתפרסות?, מהם תנאי הזכאות לנקודות? האם הזכאות היא מתוך נקודות הרשות אשר ממילא אינן מכוונות למקצוע האקדמי הנלמד?, האם ניתן לקבל "כפל קנס" כלומר לצבור עוד ועוד נקודות מנושאים שאינם קשורים לנושא האקדמי או המכלול הכולל מוגבל כמותית, והתוכנית הזו לא משנה אותו כלל ועיקר, איתן טוען התלמידים לא נדרשים למטלות אקדמיות, האם הוא בדק את זה עם הנהלת התוכנית שכתובת המייל שלה נמצאת באתר המלגה? (אגב מהזכרון שלי בטכניון לני הרבה שנים, במקצועות רשות רבים אין בפועל מטלות אקדמיות ואין בקרה על חובת נוכחות, אלה קיימום רק על הניר ובפועל לא מבוצעות) ואיתן כמובן לא מתייחס לתוכניות אחרות בעלות מאפיינים דומים (לפחות בענין המטרה המאד חשובה, המלגה והזכאות לנקודות) כמו פר"ח ו"ראשית" (וכנראה יש רבות נוספות באוניברסיטאות השונות) ואינו מנתח את הפער ביניהן. איתן ומגיבים מוצאים לטעמי את דיבת התוכנית, מבלי היכולת לטעמי לטעון "אמת דיברתי" ומבלי שהם זכאים לדעתי להגנת תום לב על פי חוק איסור לשון הרע, ולו בשל אי מתן כל אינדיקציה על בדיקת החומרים מראש עם הנהלת התוכנית אשר כתובת הדוא"ל שלה זמינה לכל דורש. איתן כותב לאנשים "מתוכנתים", איתן כותב לאנשים רדודים ושטוחים שמקבלים את דבריו כתורה מסיני, ולכן הוא יכול להוביל אותם באף עם חצי מכמות הנתונים, עם נתונים שסותרים נתונים אחרים, עם נתונים שאין כל יכולת לאמת מדבריו את בסיסם האיתן, חסידיו השוטים אף פעם לא יפקפקו בדבריו ויקבלו אותם כאילו הם תורה מסיני. עצב ועלבון לשמאל ההזוי בישראל. עצב ועלבון לכל השמאל בישראל.
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il