s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני בז לד"ר אורי מילשטיין
מאת: איתן קלינסקי  |  03/11/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קלינסקי בז לכל דובר אמת
  ב,ל   3/11/18 14:36
מה שמפריע לקלינסקי ב ד"ר אורי מילשטיין הוא העובדות ההיסטוריות שהוא מציג כחוקר בכיר וכהיסטוריון מהמעלה הראשונה ד"ר אורי מילשטיין מוכיח כי הקדוש החדש של הסמול בישראל יצחק רבין רבין מר ביטחון היה כישלון חרוץ לא רק בתור ראש ממשלה כושל כבר בקדנציה הראשונה הידועה כתקופת הרעב (המיתון) במילה מכובסת ששרר בארץ כשהוא מבריח עשרות אלפי דולרים לח"ול ובקדנציה השניה כהביא עלינו מרחץ דמים ואסון פוליטי אלה גם כמג"ד בפלמ"ח ואחר כך מח"ט ורמטכ"ל כושל וזה מפריע למיסיונר הפלשתיני
כתוב תגובה ל- ב,ל
2
כשהשפעה זו מצליחה יש לי נחת
  בזה לאורי מילשטיי   3/11/18 15:06
לאורי מילשטין יש נחת מכך שיגאל עמיר "תוצר של המחקרים חשל ההרצאות שלי" קשה להאמין שהיסטוריון ישראלי יש לו נחת ויש לו גאווה , כי הוא השפיע על הרוצח יגאל עמיר .
כתוב תגובה ל- בזה לאורי מילשטיי
3
הרבה יותר מבחיל בעיני שאף אחד
  קורןנאוה טבריה   3/11/18 15:35
הרבה יותר מבחיל בעיני שאף אחד בשמאל לא נותן לעובדות לבלבל אותו ואינו מוכן להתמודד עם השאלות התמיהות והספקות שקוננו בליבה של דליה רבין ששנים רבות מעדיפה לשמור על זכות השתיקה, לגבי הרצח - ואפילו לא להשיב על השאלה הבאה: איזו משתי ההאשמות חמורה יותר? שרבין וגילון ידעו או לא ידעו על קיומה של 'שמפניה' ועלילותיה נגד המחנה הלאומי והעומד בראשו בנימין נתניהו - וביתר-שאת, ידעו או לא ידעו על קיומו של אירגון איי''ל בראשותו של סוכן השב''כ אבישי רביב ועל השותפות והקשר בינו לבין יגאל עמיר? אילו ידעו ושתקו לנוכח ההסתה שקדמה והובילה לרצח, במטרה להבאיש את ריחו של הימין והשנאת נתניהו על הציבור, והתרת דמם של המתנחלים - הרי לפנינו פשע שנאה, אלימות והתרת דמו של כל מי שחשב אחרת והתנגד לתרמית אוסלו - תוך כדי צפצוף ארוך ודריכה ברגל גסה על החוק והדמוקרטיה! ואלמלא ידעו אזי, שהרי שמדובר במחדל ביטחוני שערורייתי מעורר פלצות וחסר תקדים - והפושעים חייבים היו לעמוד לדין!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
דליה רבין לא רק מעדיפה לשמור
  נתין מדמנת ישראל   3/11/18 16:07
על זכות השתיקה, אלא מעדיפה בעיקר את "זכות" ההשתקה. זה מה שעשתה כאשר קבוצת מחקר של הרצח ארגנה ערב אלטרנטיבי. לבית ציוני אמריקה הזמינה את יריב אופנהיימר ומרעיו לצרוח - "רוצחים" לקהל של 200 איש, ולהרצליה, שנה אח"כ, הזמינה את המשטרה שחסמה צירים בעיר עם היס"מ. היא לא באמת מעוניינת באמת. בין אם היא יודעת ובין אם היא מאמינה לשב"כ שמשקר לה ולכולם, אין לה עניין באמת.בשני המקרים לא כדאי לה לדעת. כדאי- זה העניין.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
5
לעוסמה אל באז
  מגיב ותיק   3/11/18 18:31
בהבליך אינך מגיע לקרסוליו של מילשטיין, לך לעסוק עם טיבי/זחאלקה ושות' וכתיבה הזוייה ואובדנית.

מי שמדבר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
אם רבין היה חי היית בז גם לו
  עמוס שנער   3/11/18 19:21
רבין היה רחוק מאוד מהשמאל הקיצוני אליו משתייך קלינסקי. שמאל קיצוני זה מנכס לעצמו את רבין לשם השמצת הימין כאילו רבין היה חלק בלתי נפרד מהם ונטוע עמוק בארגונים הכי שמאלניים שלהם. אין לי ספק שאיתן קלינסקי בז לרבין בחייו ולא שוכח לו גם במותו את גירוש המחבלים ואת המשפט: "לשבור להם את הידיים והרגליים".
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
למר עמוס שנער
  למר עמוס שנער   4/11/18 05:12
בקביעה שלך בנושא הבוז לקלינסקי את בורח מהנושא שד"ר מילשטיוו קבע בגאווה רבה "מאיפה לקח יגאל עמיר את תעצומות הנפש האנליטיוות - את זה הוא קיבל ממני"" . בגאווה רבה מציין ד"ר מילשטיין - "נתתי לו כלים אינטלקטואלים..." מר שנער , אם אינך בז לאמירה כזו ולאמירות יותר מצמררות , אז קדימה תפנה את כל הבוז לעבר איתן, האומד מאחורי ההסתה ללחיצה על ההדק.
כתוב תגובה ל- למר עמוס שנער
תגובה
  עמוס שנער   4/11/18 11:16
קלינסקי מדבר על משהו שנאמר (לדבריו) כמה חודשים לאחר הרצח. אין לי מקור לבדוק זאת וגם קלינסקי לא מסר קישור לראיון הזה (יתכן שהוא מסתמך על חומר שנכתב בעיתון ולא מופיע באינטרנט, אבל אין לי את החומר בהישג יד). כשאני רושם בגוגל את הציטוט המדובר אני מגיע לאיזה מאמר באינטרנט של עיתון הארץ שאינו נפתח לי במלואו כי אינני מנוי לאתר הזה שגם נוהג להפיץ שקרים ולפגוע במדינה וגם רוצה לקבל כסף עבור "הזכות" לקרוא את דברי ההבל שבו. בכל אופן אינני יכול להוקיע אדם על סמך מידע שמבוסס על טענתו של קלינסקי בלבד או על סמך מידע מעיתון בזוי כמו עיתון הארץ. גם טענתו של קלינסקי שדבריו של מילשטיין נאמרו בגאווה עשויה להיות פרשנות בלבד, אולי הוא אמר את הדברים (אם אמר) בציניות? בכל אופן ... אם אורי מילשטיין אכן התגאה במעשיו של יגאל עמיר וחש סיפוק מכך שמעשה הרצח הושפע מכתביו (ואני מסופק) אז אכן הדבר חמור. יש לציין שיותר ויותר אנשים מבינים כיום שלא מכדורי אקדחו של יגאל אמיר רבין נרצח.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מילשטיין התראיין לעיתון הארץ
  ביום ששי   4/11/18 14:04
מר שנער. אורי מילשטיין התראיין לעיתון הארץ. אם, לדברי מר שנער, עיתון הארץ משקר, הרי גם הראיון הוא בדותא של עיתון הארץ.
כתוב תגובה ל- ביום ששי
מילשטיין התראיין לעיתון הארץ
  ביום ששי   4/11/18 14:04
מר שנער. אורי מילשטיין התראיין לעיתון הארץ. אם, לדברי מר שנער, עיתון הארץ משקר, הרי גם הראיון הוא בדותא של עיתון הארץ.
כתוב תגובה ל- ביום ששי
מילשטיין התראיין לעיתון הארץ
  ביום ששי   4/11/18 14:04
מר שנער. אורי מילשטיין התראיין לעיתון הארץ. אם, לדברי מר שנער, עיתון הארץ משקר, הרי גם הראיון הוא בדותא של עיתון הארץ.
כתוב תגובה ל- ביום ששי
מילשטיין התראיין לעיתון הארץ
  ביום ששי   4/11/18 14:04
מר שנער. אורי מילשטיין התראיין לעיתון הארץ. אם, לדברי מר שנער, עיתון הארץ משקר, הרי גם הראיון הוא בדותא של עיתון הארץ.
כתוב תגובה ל- ביום ששי
מילשטיין התראיין לעיתון הארץ
  ביום ששי   4/11/18 14:04
מר שנער. אורי מילשטיין התראיין לעיתון הארץ. אם, לדברי מר שנער, עיתון הארץ משקר, הרי גם הראיון הוא בדותא של עיתון הארץ.
כתוב תגובה ל- ביום ששי
תגובה
  עמוס שנער   4/11/18 17:58
קלינסקי דיבר על דבריו של מילשטיין כביכול או לא כביכול בסמוך לרצח (כמה שבועות או חודשים אחרי) ליום שישי הוא ייחס דווקא מילים של מילשטיין נגד הרצח שקלינסקי פשוט לא מאמין להן בשל דבריו הישנים שאינני יודע אם באמת נאמרו. בכל אופן, אי אפשר לדרוש ממני לשפוט בעקבות דברים שנכתבים בעיתון שאין לי גישה אליו ובשל דברים שנאמרו ע"י קלינסקי. אני רק יכול (וכבר עשיתי זאת) לומר שאם דבריו של קלינסקי נכונים ויש בהם את כל האמת ורק את האמת אז בעניין זה דבריו של מילשטיין חמורים רק חבל שקלינסקי לא יוצא נגד דברים חמורים פי כמה שנאמרים לעיתים קרובות ע"י חבריו ממר"צ ומהרשימה הערבית. ולקינוח ... למרות שפשעי הורים לא תמיד מלמדים על פשעי בניהם, עדיין ישנה סיבה מספיק טובה להניח שהשנאה נשארה ראה כאן.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
7
ככל שאיתן מדייק בציטוטיו
  ה.א   3/11/18 22:02
ככל שאיתן מדייק בציטוטיו, וככל שאיתן מדייק בהקשר שלהם, הרי שדבריו אלה של נשוא הביקורת הם דוחים ומעלים קבס. ביקורתו של מילשטיין על פיקוד צה"ל לדורותיו במקומה מונח, מילשטיין ודאי, כמו כל אדם, צודק בחלקה האחד וטועה בחלקה האחר, לטעמי, כמו קיצונים רבים אחרים, אשר רבים מהם נראים כאן במדור, הוא מביט אל העולם בצבעים של שחור ולבן, מה שמוביל אותו לביקורת מאד לא מאוזנת ומנותקת ממציאות של חיים על אדמות, ומה שעלול באמת להביא לכאלה התבטאויות מחפירות, אשר אין בהן אולי כוונה לתמוך ברצח וברוצח, אך ודאי שכך הן נשמעות, ואיש שקול נזהר מאד ממשמעות המילים שהוא משמיע, ולאו דווקא מההבנה האישית שלו של מה שהוא חפץ להשמיע.
כתוב תגובה ל- ה.א
8
עם רזומה כמו שלך, זו מחמאה.
  מוטי1   3/11/18 23:41
כלומניק, ערב רב, בז למלח הארץ. בקשה תבוז גם לי, זו יכולה להיות המלצה עבורי להתקבל לכוחות הבטחון.
כתוב תגובה ל- מוטי1
ד"ר גאה כי השפיע על יגאל עמיר
  ומוטי מס' 1 מבסוט   4/11/18 09:02
מוטי מס' 1 שבע רצון ממלח הארץ , ד"ר אורי מילשטיין, ד"ר הגאה בכף שהוא השפיע על המנוול והרוצח השפל יגאל עמיר. יופי מוטי 1 רק בגלל ההשתטות הזו אני מקווה ששירותי הביטחון ידחו את המועמדות שלך, מוטי1' בשאט נפש.
כתוב תגובה ל- ומוטי מס' 1 מבסוט
9
אני בזה לספסר מילשטיין
  רינת גל.   4/11/18 18:23
ד"ר אורי מילשטיין מספסר בהיסטוריה של העם היהודי
כתוב תגובה ל- רינת גל.
10
הראיון של מילשטיין בהארץ
  תעודת עניות   4/11/18 19:07
כתוב תגובה ל- תעודת עניות
11
מאמינים לד"ר אורי מילשטיין
  עובדה מצערת   5/11/18 08:20
כתוב תגובה ל- עובדה מצערת
12
"גאה ביגאל עמיר"
  אורי מילשטיין   5/11/18 08:57
בדיוקן שפרסם עלי עופר אדרת ב"הארץ" הוא כמובן גם שאל "מדוע לפני 23 שנים אמרת שאתה גאה ביגאל עמיר". השבתי לו וזאת תשובתי גם לקלינסקי ולכל משמיצי כאן: אם יגאל עמיר היה פועל בדיוק באותה דרך ל"רציחתו" של נסראללה הוא היה נחשב לגיבור לאומי ומקבל את עיטור הגבורה. המשמעות: יש להבחין בין הצד המוסרי לצד המבצעי של הפעולה. אותי כחוקר מלחמות מעניין הצד המבצעי. את הצד המוסרי אני משאיר לקלינסקי, ולרוב עם ישראל. היכולת של אדם אחד לחדור את כל מעגלי ההגנה של השב"כ על ראש הממשלה מצביעה על ביצוע מעולה למטרה לא ראויה. העניין שלי אז והיום לא היה ביגאל עמיר אלא בשב"כ ובאחראי הממשלתי עליו אז, ראש הממשלה יצחק רבין שתפקדו בפרשת הרצח ובפרשת אחרות באופן לא יעיל והתוצאות הרות אסון.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אין כמוך בעולם
  אהרון שחר   5/11/18 10:55
דוקטור אורי מילשטיין, המומחה מספר 1 בעולם בתקופתנו. אני שוב חוזר על הצעתי: להקים צוות לעניין: אני, אתה, קידר, בכור, סלע, שפק-ליסק, ועוד מומחים. יחד נחשוב על קמפיין לפקיחת עיני העולם, ונתראיין תחת כל מיקרופון רענן ונקרקס את כל הגלמים בעולם.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לאורי מילשטיין
  מאיתן קלינסקי   5/11/18 12:19
אורי מילשטיין , אינך מזדעזע מהמשפט "מאיפה יגאל עמיר לקח את תעצומות הנפש האנליטיות" והתשובה שלך "אני סבור שהוא קיבל אצלי" ממך הוא קיבל את תעצומות הנפש למצוא את מחדלי מערכות הביטחון , ועל כך אתה גאה, ואף כותב - "נתתי לו כלים אינטלקטואלים" . בושה וחרפה, שבאותיות עבריות מתנסחים המשפטים האלו כשמדובר ברצח של ראש הממשלה, שגם אתה אישית מגנה אותו .
כתוב תגובה ל- מאיתן קלינסקי
איתן, אני מפריד בין הצד המבצעי
  אורי מילשטיין   8/11/18 07:38
לצד המוסרי. המציאות היא בראש וראשונה מבצעית והיא מושא המחקר שלי. מי שאינו מבין את המציאות משקיע תעצומות נפש במוסר. שיהיה בריא.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אל תבייש את ד"ר מילשטיין
  לאהרון שחר   5/11/18 16:24
אהרון שחר, אל תבייש את ד"ר אורי מילשטיין. אני כמי שמסתייג ממנו, לא הייתי מבייש אותו ומעמידו בשורה אחת עם לא כלום כמו אהרון שחר.

דוקטור מילשטיין הוא היסטוריון , שאני מתנגד לדעותיו, אך להעמיד אותך, אהרון שחר, ליד דוקטור מילשטיין זה רק לבייש אותו. ומותר לי כמי שחולק על דעותיו לדאוג לכבודו. ולא להעמידו ליד שטותניק כמו אהרון שחר.
כתוב תגובה ל- לאהרון שחר
מה אתה מכניס פוסטמה כמו
  לאהרן שחר   7/11/18 14:58
רבקה שסק.היא לא יודעת מה שהיא רוצה מעצמה.פעם כך ופעם כך.ועלייך זה מראה כסילות רבה.
כתוב תגובה ל- לאהרן שחר
תדה אהרון !העסק מורכב יותר.!
  אורי מילשטיין   8/11/18 07:27
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לאורי מילשטיין
  איתן קלינסקי   5/11/18 10:56
אורי מילשטיין, לעיתון תל אביב לא הוספת את ההתנייה שאם היה רוצח את נסראללה. לעיתון תל אביב אמרת את הדברים המצמררים בלי כל התנייה. לצערי, ההסתייגות שלך מהרצח מתגמדת בהסברים הדחוקים והמאולצים.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אני מקבל בחילה ממילשטיין
  תגובה למילשטיין   5/11/18 16:14
אורי מילשטיין אתה משתטה ומבייש את הדוקטורט שלך . זכותך להיות סבור שהתפקוד המבצעי של עמיר היה מעולה., אך אני מקבל בחילה מהדוקטור שאומר - שאני סבור שהשפעתי על כך שאנשים יתפקדו כמוהו, "כשההשפעה הזו מצליחה יש נחת " בושה וחרפה לכתוב את המילים האלה . בושע לעדרים שמעריצים אותך. אני מקבל בחילה מהתשובה שלך מאיפה לקח עמיר תעצומות נפש ואתה גאה "שאת זה אני סבור שהוא קיבל אצלי" חרפה ! חרפה!! חרפה!!!
כתוב תגובה ל- תגובה למילשטיין
13
בושה וחרפה ד"ר מילשטיין
  cבזה למילשטיין   5/11/18 13:14
איך באמת לא רעדו לך השפתיים להוציא משפט כזה מהפה: "נתתי לו כלים אינטלקטואליים". איך לא רעדו לך השפתיים להוציא משפט כזה: "אני סבור שהשפעתי על כך שאנשים יתפקדו כמוהו, כשההשפעה הזו מצליחה יש נחת" . אורי מילשטיין, מאינני מסכימה עם הרבה דברים שאיתן קלינסקי כותב. אני חלוקה על רוב הדברים שהוא מבטא כאן. אבל אני בזה לך, ההיסטוריון, שגאה כי "נתתי לו כלים אינטלקטואלים,. אני בזה לך, ד"ר אורי מילשטיין.
כתוב תגובה ל- cבזה למילשטיין
14
הסבר מגומגם של ד"ר מילשטיין
  רימה..   5/11/18 13:24
מילשטיין מצד אחד מגנה את הרצח ומצד שני הוא מוצא מילות הערכה לאדם השפל הזה
כתוב תגובה ל- רימה..
15
מאיפה יגאל לקח תעצומות נפש
  מאורי מילשטיין   6/11/18 09:45
אני נגעלת מההיסטוריון] שסבור שממנו קיבל הרוצח השפל תעצומות נפש. בושע וחרפה . בו/שה וחרפה למעריצים שלו. בושה וחרפה למי שסבור שהוא זה שנתן תעצומות נפש ליגאל עמיר.
כתוב תגובה ל- מאורי מילשטיין
16
את מנהלי אלקטרה בנייה
  להעמיד לדין   7/11/18 11:15
כתוב תגובה ל- להעמיד לדין
17
דברי הרגעה לקוראי קלינסקי
  משה מכנס, עו"ד   7/11/18 13:55
לכל קוראיו של איתן קלינסקי, המציג עצמו כמורה לתנ"ך: הוא סלפן עם קבלות, שלפני חודשים אחדים הוצג באתר זה כמי שסילף את דברי הנביא ישעיהו על ירושלים, במטרה להצביע על ח"כ בצלאל סמוטריץ כמי שמציג את לוחמי משמר הגבול כמשפילים ערבים בהר הבית ומתעללים בהם. הסילוף נעשה בדרך של ציטוט דברי הנביא כשהם מנוקדים, אך שינוי הניקוד במילה אחת שינה לחלוטין את משמעות הפסוק. את הסילוף קלינסקי לא תיקן, אלא לנוכח חשיפתו טען - באתר האולטרה-שמאלני "על צד שמאל" כי היתה זו טעות תמימה, דבר שלא היה אפשרי וסביר באותן נסיבות, לבטח לא כשהוא נעשה ע"י מורה לתנ"ך. כך הציג קלינסקי את עצמו בכזב כמי שנעשה לו עוול. למעוניינים, להלן הקישור: news1.co.il כל אדם רשאי להאמין או שלא להאמין לציטוטיו של קלינסקי, ואני בוחר שלא להאמין, גם ללא בדיקה. אני מאמין דווקא להסברו של ד"ר מילשטיין.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
תגובה למר מכנס
  תגובה למר מכנס   7/11/18 17:25
עורך דין מכנס מבזה את מקצוע עריכת הדין, כשהוא חוזר ושונה ומפתח את הטזה, שאיתן קלינסקי בזדון ביצע שגיאת ניקוד ולא בשוגג. ושוב בושה וחרפה לעורך הדין, שמשוכנע שאיתן קלינסקי לא ביצע בשוגג שגיאת ניקוד , אלא הוא ביצע את שגיאת הניקוד בזדון. מכנס, חזור לאקדמיה המגוחכת שלך, המלעיזה אל אחד מהטייסים שלקחו חלק בהריסת הכור האטומי בעיראק. אקדמיה מגוחכת שמלעיזה על טייס גיבור , על אביו אחד מלוחמי כ"ג יורדי הסירה ועל אמו . אתה אדם עלוב, מר מכנס?
כתוב תגובה ל- תגובה למר מכנס
משה מכנס עורך דין??
  עורך דין ?   7/11/18 21:41
העורך דין הטיפש חוזר פעם שנייה ומוצא בשגיאת ניקוד של איתן כוונות זדון. אותה טיפשות הוכחת בהתנחלות " האקדמית" שלך על טייס בחיל האוויר שלנו שהיה לו חלק החיסול כור אטומי בעיראק
כתוב תגובה ל- עורך דין ?
תודה משה! תגובותיו של
  אורי מילשטיין   8/11/18 07:44
קלינסקי להסברי מלמדות שיש לו בעיה של הבנת הנקרא.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תיקון טעות
  מגיב ותיק   8/11/18 09:27
(טעות שנובעת ממרחק הזמן)

המאמר שדבר בגנותו של קידר, תוקן ע"י איתן ונמצא כאן :
news1.co.il
ואינה המאמר המקורי של איתן שהוסר.

מצורפת שם תגובתי לתיקון של הפחדן.

הקישור לאתר הארץ הופיע בתגובתי המקורית למאמר המלא , והצביע על מקורותיו של איתן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לאורי היקר
  מגיב ותיק   8/11/18 15:09
תיקון זה שמופיע כאן, מכוון לתגובה שלי בה נפלה טעות בציון מקור, תגובה זו לא פורסמה.

לעצם הענין.

הבעיה אצל איתן אינה (רק) אי הבנת הנקרא אלא משהו חמור יותר, השקר והסילוף במאמריו הוא דרך כתיבה.

כאן התייחסתי לסילוף שעשה קלינסקי דבריו של מרדכי קידר תוך השמטת הסיפא מדבריו של קידר, לאחר שהערתי לו על ההשמטה הפחדן שינה את המאמר .

אל תטעה בו, הוא סלפן מקצועי
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
חסרה עוד תודה של ד"ר מילשטיין
  חסרה תודת מילשטין   8/11/18 09:43
ד"ר אורי מילשטיין ועכשיו תצרף את תודתך על ההלעזה של מכנס על טייס חיל האוויר יפתח ספקטור. חסרה הערכה שלך לבמה האקדמית של מכנס , בה הלעיז על אדם שעשה דבר "פעוט" למען בטחון ישראל והשתתף בפועל בהפצצת הכור האטומי בעיראק.
כתוב תגובה ל- חסרה תודת מילשטין
18
לד"ר מילשטיין
  דורית..   10/11/18 12:18
לד"ר אורי מילשטיין. כמי שיש לה הסתייגויות רבות ממאמריו של איתן, אני מבקשת להסב את תשומת לבך שלקבל מחמאות ממגיבים כמו ב.ל זו לא מחמאה זו פגיעה ועלבון למעמדך האקדמי.
כתוב תגובה ל- דורית..
19
לסגור את ערוץ 20
  לסגור את ערוץ 20   12/11/18 16:18
לסגור את ערוץ 20. לסגור את הערוץ שנתן במה חופשית למי שגאה בשריפת מדרים בבית הספר הדו לשוני בירושלים. ערוץ שלא מסתפק בהערצת ד"ר אורי מילשטין, הוא מחבק את הפושע ששרף כיתות בבית ספר מתוך שנאה למה שמבטא בית הספר.
כתוב תגובה ל- לסגור את ערוץ 20
20
ערוץ 20 משבח את ד"ר מילשטיין
  ערןץ 20 משבח   14/11/18 10:43
ערוץ 20 משבח את ד"ר אורי מילשטיין. אותו ערוץ נותן את המיקרופון למחבל יהודי המתגאה בשריפת כתות בבית הספר הדו לשוני בירושלים, כאשר לוועדת השחרורים שקיצרה את שהותו בכלא הוא בכה כמי שמתחרט. נותנת במה לשדרן, שהיה גם בעבר חבר כנסת, לדבר בגסות רוח ובבוטות כלפי שר הביטחון.

אני כמתנגדת חריפה לכל מה שמייצג שר הביטחון, אני שחולקת על דעותיו אינני מסכימה שבשפה בוטה , בגסות רוח ובעברית עילגת יתנפלו על שר הביטחון בערוץ תקשורת ציבורי. יש לסגור אתמול ולא מחר את ערוץ 20.
כתוב תגובה ל- ערןץ 20 משבח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il