|
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
|
|
|
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
א. וינשטיין |
|
29/11/18 10:57
|
|
|
|
|
|
|
|
תרצה |
|
2/12/18 17:00
|
|
|
|
חג חנוגה שמח ומלא אור לידידי הנכבד, אשר וינשטיין.
|
|
כתוב תגובה ל-
תרצה
|
|
|
|
2 |
|
|
עובד 1 |
|
29/11/18 15:26
|
|
|
|
מה שעושה את המאמר למגוחך הוא שהכותבת מציגה כאילו שני "נרטיבים" שווים, של השמאל ושל הימין, שמידת הנכונות שלהם "בלתי ידועה" באותה מידה. גבירתי הנכבדה, יש הבדל גדול מאד בין ה"נרטיב" של הימין לזה של השמאל, וזוהי העובדה שהנרטיב של השמאל הופרך מתחילתו ועד סופו בעוד שה"נרטיב" של הימין הוכח כאמת. הסכם אוסלו ותוצאותיו הקטסטרופליות הוכיחו שאין עם מי לדבר, הפלסטינים לא מעלים בדעתם בכלל לעשות שלום עם היאהוד, מדינה פלסטינית לא מעניינת אותם כל עוד אינה מהווה שלב בתוכנית השלבים לחיסול ישראל, וכן, במובנים רבים העולם כולו נגדנו (ראי בבקשה הצבעות באו"ם נגד ישראל, החלטות של ועדת האו"ם לזכויות האדם - 60 נגד ישראל לעומת 4 נגד כל שאר מדינות העולם ביחד, והאמברגו האוטומטי על נשק לישראל כל אימת שהערבים הכריזו מלחמה על ישראל, מה שקרה ב-48, 67 ו-73). לתאר שני נרטיבים שווים בערכם זה פשוט צחוק מהמציאות, או נכון יותר, חלק מהניתוק המוחלט מהמציאות של השמאל הישראלי. כשסוף סוף בא מישהו מהשמאל הקיצוני ומציב מראה לפני חבריו - ואני רחוק מאד מלהיות חסיד של גדעון לוי - בא המאמר כאן ומאשר את דבריו אחד לאחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד 1
|
|
|
|
|
|
|
תרצה |
|
1/12/18 19:46
|
|
|
|
|
3 |
|
|
באום |
|
30/11/18 12:01
|
|
|
|
פה באתר ולא רק נאמרים אותם דברים בדיוק כתוצאה מהתבוננות רבת שנים בשמאל הישראלי. גדעון לוי מסתכל על הדברים מהצד השני של המפה ואם הוא היה מתבונן בפלסטינים באותו עומק שהוא מסתכל על השמאל הישראלי,הוא היה היום בימין.יש לשבח את גדעון לוי שהעז לרדת לעומקם של דברים ונקווה שהמגמה תמשיך אצלו גם למחוזות אחרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
תרצה |
|
1/12/18 20:01
|
|
|
|
הרי אין זאת התבוננות לשם התבוננות אלא ניגוח.
מדובר בביקורת שאינה לעניין ואף חוסר הבנה לגבי האופן שבו נוצרים נרטיבים פוליטיים. מי ש"מתבונן בשמאל מהצד" כביכול, דוגמת גדעון לוי, הוא פרובוקטור.
מי שמצליח לעורר אהדה והסכמה כפרובוקטור הוא דמגוג טוב, ולא חסרים כאלו בימינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
תרצה
|
|
|
|
4 |
|
|
שלמה (ללא) נחמה |
|
1/12/18 12:09
|
|
|
|
הכותבת המלומדה מציגה שתי תמונות, שמאל וימין, וההתייחסות של (המנוול) גדעון לוי, בעיקר ל0מול. אלא שלגדעון לוי אין כל זכות 'לרדת' על השמאל או אף להטיף "להם" מוסר, שהרי הוא הוא ממובילי דרכו של השמאל האנטי-ציוני, ואחד מהצעקניים החרשים שלו. גדעון לוי אחראי לא פחות ואולי יותר, מרבים מחברי ודוברי ה0מול. הוא שותף לגרימת ההתפלשות במי המדמנה המוסרית אליה הגיע ה0מול, ועכשיו הוא עצמו שוחה במי המדמנה המצחינה הזו
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה (ללא) נחמה
|
|
|
|
5 |
|
|
אהוד פרלסמן |
|
1/12/18 20:21
|
|
|
|
כותבת הגברת הכטר על: "מנחם בגין שב"נאום הצ'חצ'חים" תקף את הבדרן דודו טופז", ואילו בויקיפדיה נכתב: "נאום הצ'חצ'חים הוא כינוי לנאום שנאם השחקן והבדרן דודו טופז במהלך הבחירות לכנסת העשירית". הגברת הכטר מרמה את עצמה, וחיה בעולם הדמיון, בדיוק כפי שכל השמאלנים מרמים את עצמם. כל אלה שמאסו בתרבות השקר השמאלנית, דוגמת גדי טאוב, עירית לינור, אברי גלעד ואמנון לורד, כבר מזמן הפכו לימניים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
תרצה |
|
2/12/18 09:14
|
|
|
|
אכן נאום הצ'לצ'חים הוא כינוי לנאומו של טופז בכיכר מלכי ישראל. בזה אתה צודק. בהמשך טעית - השמאל אינם מרמים את עצמם יותר מאשר הימין מרמה את עצמו. ואתה מספיק נבון כדי להבין שאין חיים פוליטיים בלי נרטיב שהוא בסך הכל סיפור ההולם את ה wishful thinking של מי שמספר/ים אותו.
|
|
כתוב תגובה ל-
תרצה
|
|
|
|
|
|
|
אהוד פרלסמן |
|
3/12/18 01:49
|
|
|
|
אני נולדתי בבית"ר, כשהייתי בן שמונה כבר חילקתי חומר תעמולה של תנועת החרות בתבות דואר באזור מגורי בצפון תל אביב, ואחרי עסקת שליט פרשתי מחברותי רבת השנים בליכוד, כי לא רציתי לעשות שקר בנפשי ולהיות חבר מפלגה שאינני מסכים עם עמדותיה. אין לי שום סִפֵּר חוץ מהאמת והצדק, והמאבק העיקרי שאני מנהל הוא לשבירת קשר השתיקה שנרקם סביב משפטו של הנשיא קצב, שלמרות שהוכיח, בוודאות מוחלטת, שהוא בכלל לא היה עם הנאנסת לכאורה בשעות שבהן לדבריה הוא אנס אותה, הורשע בנימוקים הרחוקים מן האמת כרחוק מזרח ממערב. הנה קישור למאמר בפייסבוק שלי, המגובה בקישורים לפסקי הדין ולפרוטוקולים, המאפשרים לוודא שכל מילה שנכתבה בו, אמת היא: להד"ם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
תרצה |
|
5/12/18 08:45
|
|
|
|
|
|